Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.08.2019 în toate secţiunile

  1. @mad_kat Pai nici eu nu am mers doar cu Bolful in timpul asta, ba chiar au fost ani in care nu am facut nici 5k. Cred ca pe langa astia 100 cu bolful, am cel putin 25-30k cu Tiguanul in perioada asta de timp. In alta ordine de idei, am facut un fit-test cu bara originala pe care o tineam in debara acasa. Vine perfect, urmeaza sa o vopsesc (cred ca o voi face eu cu mainile mele) si sa o montez sa am si eu in sfarsit linii ok la botul masinii.
    3 points
  2. Intre timp.. s-a mai facut una alta pe masina. Pachetul complet de america (bara fata si spate). Jante audi S3 8L 17x7.5 cu cauciucuri 185/35 (inca nu am cheful necesar sa le vopsesc in gri-ul lor OEM ?). Pachet GTI complet (bandouri, arcade) vopsite in culoarea masinii, mai trebuie sa vopsesc pragurile cu bumper spray si sa le pun sus. ce mai urmeaza e.. o alta suspensie cu drop mai mare, nu am fitmentul dorit. ?
    3 points
  3. din ce stiu eu, galben trebuie la un plus permanent si rosu la un plus de dupa contact.
    2 points
  4. Curatat EGR acum un an, 11mii Km parcuri fara sa mi se mai aprinda becul. masina are 211mii, mers 90% extraurban.
    1 point
  5. Alege SKF sau FAG ,nu dai gres
    1 point
  6. Nu are treaba cu bujiile, etc... Ci cu alimentarea cu carburant și sistemul de înaltă presiune
    1 point
  7. Asa este. Si m-am mirat de alegerea culorilor. Logica mea spunea: rosu=+BAT, galben=+ACC. De fapt este invers.
    1 point
  8. Am rezolvat problema, a fost senzorul de pe pedala de accelerație, l-am inlocuit si acum merge.
    1 point
  9. Aleg să salvez filtrul și să stric injectoarele (ronțăit, mersul neregulat, simptome despre care ai spus și tu)?
    1 point
  10. Nu stiu daca are rost sa mai scriu. Scapati de dieselgate care locuiti in Ro. Va distruge motoarele incet si sigur. Dpf il colmateaza inca odata mai repede. La unele masini se tripleaza nr de regenerari. Uzura uleiului creste prea repede din cauza regenerarilor dese. Acuma sariti.mi in cap .. astia care nu vreau sa priceapa cum sta treaba.
    1 point
  11. Da, confirm. Se merge sportiv cu GTI-ul. In oras nu, dar . de exemplu, sunt cateva drumuri frumoase pe la noi (ss de raliu) , sau pe autostrazile bavareze unde se simte bine la viteze mari, caci acolo ai tot ce-ti trebuie sa rulezi legal cu peste 200kmh. Iar consumul in Bucuresti variaza intre 9,5 si 11,5 litri la 100km. Papa numai benzina cu cifra octanica minim 98.
    1 point
  12. am documentat io si am pus tot cu F
    1 point
  13. Generatia a doua de cr Ea 288 parca asta e codul .. asa regenereaza .. cam la jumate din km cat regenera prima generatie fara dieselgate. Softul la astea seamana f f mult cu cel dieselgate .. deci programat sa scoata fum mult.. temp joasa pe evacuare .. casa iasa nox de euro 6. As fi curios cum ar fi la un euro 7 diesel????
    1 point
  14. Se gaseste si noua si SH. Recomand noua sau reparata asta.Cod PN 5k0953569AK
    1 point
  15. Eu am tot un Golf 7 1.6 tdi 110 CP (EURO 6, model 2016). Din ceea ce am observat la mine regenerarile se fac cam la 240-280 km, tot asa indiferent daca merg mai mult in oras sau extraurban. Dar nu stiu ce sa zic daca e normal sau nu.
    1 point
  16. Arcuri....anvelope....scut..... buna de OffRoad masina dar totusi ii lipseste ceva , acel ceva ma apasa inca de la achizitie . Initial am cautat un Tiguan Track&Style (varianta noua de Track&Field) cea cu botul ascutit , cu ungiul de la bara din fata de 28grade si cu.....butonul OFF ROAD Nu am putut sa trec peste acest aspect asa ca de cateva luni de zile m-am decis sa ma documentez si sa vad ce presupune adaugarea acestui buton......pana la urma e doar un buton , ce poate sa fie asa de complicat? Lasa in seama VW sa te surprinda ce inseamna un lucru simplu La mine panoul de butoane actual este acesta: ESP , PARK PILOT si SENZORI DE PARCARE Am vrut sa iau un panou care contine toate aceste butoane chiar daca unul va ramane nefolosit. In primul rand am comandat un panou de test , sa vad si eu despre ce e vorba si in ce ma bag : Surprinderea mare a fost sa vad ca panoul de butoane este ca un "intreg" nu sunt butoane separate ba mai mult decat atat toata placa de circuite uneste toate butoanele : Mai mult decat atat fiecare buton de plastic are o forma specifica si se potriveste doar in pozitia dedicata din panoul de butoane adica cele doua butoane de mai sus nu pot fi inversate pe acel panou din cauza formei interioare a acestora. Bun....... vazand acestea, am inceput sa ma documentez , dupa cum o sa vedeti mai jos , nu m-am documentat destul de bine . Pana la urma am facut rost de un potential cod de panou care sa contina butoanele dorite de mine : ESP , C/S , PARK PILOT ,SENZORI PARCARE si OFFROAD. Impins de la spate ca am gasit la colegii RUSI o procedura detalita de adaugare a butonului OFFROAD pe un Tiguan 2011 , mi-am luat si eu inima in dinti si am comandat al doilea panou de butoane conform codului care am presupus eu ca este bun. Dar nu a fost sa fie...... In loc de butonul OFF ROAD a venit cu START/STOP ......ca deh....VW a facut o procedura foarte simpla in comandarea acestor butoane si a dat foarte putine optiuni utilizatorului din care sa aleaga: peste 40 la numar......(spuse cu extra ironie in caz ca nu ati prins de la inceput) , dar la momentul acesta inca nu intelesesem complet cum functioneaza codificarea acestora. Ca sa va faceti o idee ce inseamna asta ca si codificare si configurare cu un mic exemplu : si inca nu am terminat...... Panoul nr 2 comandat a venit cu codul : 5N1 927 137 BA XSH .... Va imaginati fata mea cand am vazut asta dar , in mintea mea de gaina (pasionat cu gandire pozitiva ) am zis ca pot sa transform situatia asta in favoarea mea , cu experienta mea vasta prin dezasambarea primului panou cumparat am zis ca pot sa schimb ultima tasta cu una care "scrie OFF ROAD" pe ea avand in vedere ca butonul de OFFROAD cat si cel de START STOP sunt SINGLE FUNCTION ( adica o apasare / o actiune) . Asa ca intra in peisaj al treilea panou cumparat (moment in care eu inca nu stiam care sunt configuratiile de coduri) , unul care avea mult asteptatul buton OFFROAD dar caruia ii lipseau celalalte butoane : Sa vezi ce s-au umflat penele pe mine cand am primit butonul , mare nerabdare sa ajunga acasa pe masa de operatie sa ajung in sfarsit la forumula finala de butoane.....asa ca dupa cateva ore de ....... am ajuns la varianta finala "frankestein" : Si rezultatul final : Ca sa vedeti si voi , interioarele acestor butoane sunt toate diferite si ca ansamblu si ca circuite : Dar ce mai conteaza? Nici nu imi mai pasa de VW in acest moment , sau cum erau construite , dupa 3 luni de cautari , mailuri si intrebari ....aveam exact panoul de butoane care il vroiam..... asa ca am facut programare cat de repede posibil la @Al Bundy pentru instalarea panoului si activarea functiilor aferente. Nu am mentionat inca , pentru ce atata bataie de cap? Pai cam asta e ce am gasit eu ca face acest buton mic : 5 features of the Offroad Button on the Track&Field Tiguan - Hill Descent Control - Pull-off Assist - Secondary ABS program (ABS Plus) - Haldex clutch sensitivity increase to suit the uneven terrain - Individual wheel breaking via ABS with ABS Plus active Minciuni frumoase vandute in brosurile promo de la vremea respectiva , sau poate chiar sunt cuvinte adevarate , urma sa aflu si eu in curand.... Am ajuns in sfarsit si la Cristi (Al Bundy) pentru instalre , explicandui si lui situatia si cu transplantul de boton ....toate detaliile ..... Dupa mult efort si variante epuizate nu am reusit sa ii dam de cap din cauza nenorocitului de buton de START STOP( cel in locul caruia am pus butonuld e OFFROAD) , din toate butoanele posibile START STOP are "masa" pe Plus fapt ce a facut imposibila folosirea lui pentru ON/OFF dar si imposibil de aprins LEDUL din interior. ......ce sa mai zic la momentul ala am simtit cum imi danseaza un ochi de nervi ....senzatia aia nasoala de ficat in gura sau mai pe scurt zis ....dead inside..... Dupa ce m-am sfatuit cu Cristi am decis ca mergem mai departe cu Retrofitul , in sensul ca trage firele necesare corespunzator in centrala , activeaza toate functiile si ramane apoi sa comand panoul de butoane corect pentru "folosirea functiei" . Zis si facut , dupa ce toate au fost trase si activate am testat cu panoul de butoane de mai sus" cel cu offroad initial" si a mers ! pentru cateva secunde cat am test am vazut si eu martorul de OFFROAD aprins in bord : Imi revenea si mie vederea si se mai duceau din petele care le vedeam in fata ochilor..... La final , am decis ca o sa pun totusi panoul nou , chiar asa de forma .....sa nu plec totusi fara sa simt si eu la vedere o diferenta , chiar daca acum functia este activata ! Multumesc lui Cristi pentru sfaturi si pentru ca m-a ajutat sa fac rost si de codul corect de panou ! Acum doar asteptarea ramane !!!! Bestia nu poate fi eliberata pana nu am noul panou de butoane . Dupa aceasta incurcatura , in cursa spre intelegerea VW si a modului cum a gandit aceste codificari de butoane am ajuns la o concluzie :
    1 point
  17. Un mic update ce trebuia facut de mult dar am tot omis pana am zis ca nu se mai poate . Am ales culoarea asta deoarece nu prea aveam alta solutie, rosu fiind singura culoare ce o mai aveam pe masina (stickerele). Sunt foarte multumit de cum a iesit. Am facut un polish si la faruri. Nu pot sa zic ca era necesar dar am vrut sa le dau un "Refresh". Voi mai reveni cu poze dupa weekend, urmeaza un expo la care particip si sper sa mai fac acolo. .
    1 point
  18. Pentru EGR cu codul : 03L 131 512 DQ eu am comandat urmatoarele garnituri pentru operatia de schimbare luand in calcul ca am urmat procdura din ELSA si am demontat absolut tot necesar : Operatie facuta la un Tiguan CFFB , este acelasi motor , aceiasi fasole. Mai multe info poate gasiti aici :
    1 point
  19. In asteptarea unei decizii pe care trebuie sa o iau cu injectoarele (am cam eliminat restul, probabil voi schimba injectorul nr 4) am curatat galeria de admisie, au trecut 2 ani de la ultima curatare. Mi-am dat seama ca epuratorul baga destul de mult ulei pe traseu... asa ca mi-as dori sa fac un catch tank pentru asta. Lucrurile ar fi mai curate asa. Inainte de asta, masina a mai mers impecabil inca vreo 650km (Bucuresti-Albena si retur), plina, alergata, o placere de ca obicei. 10k km din decembrie pana acum, ceea ce inseamna ca atunci cand schimb injectorul, voi face si revizia de filtre si ulei. Si pun si suruburile de chiulasa alea mai dure.
    1 point
  20. Daca citeai atent, vedeai ca i-am spus sa faca/verifice pe diagnoza VAG senzorul....eu vorbesc din propia experienta pentru ca eu m-am lovit de aceste probleme. Restul i-am dat colegului pret, cod piesa si de unde il poate achizitiona cel mai ieftin...atat. Daca senzorul este defect si citeste la pornire eronat ca motorul fiind cald, el purjeaza benzina insuficienta in injectoare si de aici pornirea greoaie...si de aceea i-am spus sa dea cu spray pe galeria de admisie...la pornire isi ia insuficienta de care are nevoie...simplu de verificat. Stiu cum e sa nu-i dea nimeni de cap....eu am cheltuit 2.000Lei pana i-am dat de cap, sa constat ca trebuia sa curat injectoarele, sa le recalibrez ca de fabrica si ca aveam senzorul defect...NU vreau ca altii sa pateasca ca mine si "mecanicii" sa o ia pe babeste si prin eliminare. PS: Si iar daca citeai atent, mai sus vedeai ca am facut referire si la GPL...n'are! ?
    1 point
  21. Am reusit intr-un final sa incalt jantele
    1 point
  22. Asta nu e topicul potrivit ptr problema de mai sus, ci cealalta discutie cu probleme injectie. Oricum sa iti raspund: cand face asa de regula e problema cu regulatorul de pe rampa. Am avut 3 masini in ultimele 2 saptamani cu aceasta problema si s-a rezolvat prin inlocuirea lui. Poti sa faci un log in mers cu: presiune actuala, presiune specificata, engine rpm , fuel metering valve si fuel pressure regulating valve. Spor. Mai poate sa fie si regulatorul de pe pompa. @ovidiu_1984c ai CP4 pe masina, asa vine din fabrica. Exclus sa ai cp3 daca nu ai facut conversia.
    1 point
  23. Incearca si anunta-ne cum decurg lucrurile. Iti vor spune ca nu se poate monta. Daca totusi decizi ca vrei sa treci la cp3 ..ma contactezi., la noi se poate
    1 point
  24. Sal domnilor. Am un Passat b6 2.0TDI-103KW din 10/2010 cu 280mii km si mi-a murit pompa de inalta presiune .... Am dus masina la un atelier specializat in pompe si injectoare. Oare nu fac astia din propria initiativa retrofit cu kit CP3? daca tot exista solutia superioara?!
    1 point
  25. Nu stiu de unde e imaginea, dar nu pare sa fie corecta. Asta arta cutia cu marsarierul selectat.
    1 point
  26. Presiunea pompei de medii nu ajunge pana in rampa ca sa poata fi masurata de senzorul de pe rampa
    1 point
  27. Pentru inlocuirea unui motor cu altul de putere mai mare, v-a trebui in primul rand o omologare la RAR. Ar mai trebui cred si ECU ptr noul motor, poate cutie viteze cu planetare si ambreiaj, sistem franare, poate chiar si suspensia fata. Este doar o parere personala.
    1 point
  28. Uite aici o alta procedura...scoti cablul de la manerul usii!
    1 point
  29. Nu stiu daca este fix aceasi problema descrisa in acest topic, dar senzor presiune ulei aprins in permanenta inseamna clar o problema majora in motor, care deja s-a produs sau e iminenta. In asemena situatii, sistemele de asistenta la condus (gen pilot automat, ACC etc.) inceteaza sa mai functioneze pentru ca soferul trebuie sa acorde atentie erorilor din bord si sa actioneze in consecinta. Off-topic: cum poate cineva sa incerce sa vanda o masina intr-o asemenea stare? Iar din experienta proprie, dupa aprox. 10 Passat-uri similare vazute si verificate inainte de a o cumpara pe a mea luna trecuta, pot sa spun ca un B8 serios (2.0 TDI 150 cp) incepe cam de la 14 mii eur (+ sau - cateva sute de euro). Tot ce este in acest moment sub acest pret, se afla intr-o stare jalnica. Dar asta e doar parerea mea...
    1 point
  30. Cand ai avut consum de 0.8 distributia nu era perfect sincronizata . Exemplu : cbbb,cbab,caga ... consum 0.7-0.8 ,inlocuit/sincronizat perfect distributie si consumul a scazut la 0.5-0.6 (pompele cp4 de fabrica ) Ce ramane in rampa nu decide pompa . Faptul ca masinile reactioneaza mai bine cu cp3 este pentru ca presiunea actuala atinge mult mai repede presiunea specificata ,si aici avem doua lucruri : 1. cele trei pistoane 2. dubla/tripla turatia e pompei fata de turatia pentru care a fost conceputa (diferenta dintre diametrul fuliei de la vw si diametru fuliei masinii donatoare de cp3)
    1 point
  31. Am revenit, Dupa lungi investigatii si nedumeriri se pare ca zgomotul se propaga prin furtunul de tur de la pompa CP3 la filtru. Am inlocuit furtunul initial cu unul mai rigid si am scapat de zgomot. La intrarea in pompa se formeaza niste pulsatii, care se simt daca tii mana pe furtun cu motorul pornit si aceste pulsatii se transmit prin furtun si rezoneaza la o frecventa joasa. Zgomotul e perceptibil in habitaclu si devine enervant . Poate se mai loveste cineva de problema asta si vrea lamuriri.
    1 point
  32. La TT si basculele sunt turnate si sunt mai lungi. Cu cat masina e mai joasa e mai bine sa fie mai lung ansamblul
    1 point
  33. Pai ca sa bage caldura in habitaclu, are un schimbator de caldura lichid de racire-aer - un calorifer de fapt, prin care trece antigelul. Practic preia caldura de lichidul de racire si o transfera aerului pe care il baga apoi in habitaclu.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!