Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 26 Noiembrie 2024
-
Anual
27 Noiembrie 2023 - 26 Noiembrie 2024
-
Lunar
27 Octombrie 2024 - 26 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
20 Noiembrie 2024 - 26 Noiembrie 2024
-
Astăzi
27 Noiembrie 2024 - 26 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
09.08.2019 - 09.08.2019
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.08.2019 în toate secţiunile
-
Arcuri....anvelope....scut..... buna de OffRoad masina dar totusi ii lipseste ceva , acel ceva ma apasa inca de la achizitie . Initial am cautat un Tiguan Track&Style (varianta noua de Track&Field) cea cu botul ascutit , cu ungiul de la bara din fata de 28grade si cu.....butonul OFF ROAD Nu am putut sa trec peste acest aspect asa ca de cateva luni de zile m-am decis sa ma documentez si sa vad ce presupune adaugarea acestui buton......pana la urma e doar un buton , ce poate sa fie asa de complicat? Lasa in seama VW sa te surprinda ce inseamna un lucru simplu La mine panoul de butoane actual este acesta: ESP , PARK PILOT si SENZORI DE PARCARE Am vrut sa iau un panou care contine toate aceste butoane chiar daca unul va ramane nefolosit. In primul rand am comandat un panou de test , sa vad si eu despre ce e vorba si in ce ma bag : Surprinderea mare a fost sa vad ca panoul de butoane este ca un "intreg" nu sunt butoane separate ba mai mult decat atat toata placa de circuite uneste toate butoanele : Mai mult decat atat fiecare buton de plastic are o forma specifica si se potriveste doar in pozitia dedicata din panoul de butoane adica cele doua butoane de mai sus nu pot fi inversate pe acel panou din cauza formei interioare a acestora. Bun....... vazand acestea, am inceput sa ma documentez , dupa cum o sa vedeti mai jos , nu m-am documentat destul de bine . Pana la urma am facut rost de un potential cod de panou care sa contina butoanele dorite de mine : ESP , C/S , PARK PILOT ,SENZORI PARCARE si OFFROAD. Impins de la spate ca am gasit la colegii RUSI o procedura detalita de adaugare a butonului OFFROAD pe un Tiguan 2011 , mi-am luat si eu inima in dinti si am comandat al doilea panou de butoane conform codului care am presupus eu ca este bun. Dar nu a fost sa fie...... In loc de butonul OFF ROAD a venit cu START/STOP ......ca deh....VW a facut o procedura foarte simpla in comandarea acestor butoane si a dat foarte putine optiuni utilizatorului din care sa aleaga: peste 40 la numar......(spuse cu extra ironie in caz ca nu ati prins de la inceput) , dar la momentul acesta inca nu intelesesem complet cum functioneaza codificarea acestora. Ca sa va faceti o idee ce inseamna asta ca si codificare si configurare cu un mic exemplu : si inca nu am terminat...... Panoul nr 2 comandat a venit cu codul : 5N1 927 137 BA XSH .... Va imaginati fata mea cand am vazut asta dar , in mintea mea de gaina (pasionat cu gandire pozitiva ) am zis ca pot sa transform situatia asta in favoarea mea , cu experienta mea vasta prin dezasambarea primului panou cumparat am zis ca pot sa schimb ultima tasta cu una care "scrie OFF ROAD" pe ea avand in vedere ca butonul de OFFROAD cat si cel de START STOP sunt SINGLE FUNCTION ( adica o apasare / o actiune) . Asa ca intra in peisaj al treilea panou cumparat (moment in care eu inca nu stiam care sunt configuratiile de coduri) , unul care avea mult asteptatul buton OFFROAD dar caruia ii lipseau celalalte butoane : Sa vezi ce s-au umflat penele pe mine cand am primit butonul , mare nerabdare sa ajunga acasa pe masa de operatie sa ajung in sfarsit la forumula finala de butoane.....asa ca dupa cateva ore de ....... am ajuns la varianta finala "frankestein" : Si rezultatul final : Ca sa vedeti si voi , interioarele acestor butoane sunt toate diferite si ca ansamblu si ca circuite : Dar ce mai conteaza? Nici nu imi mai pasa de VW in acest moment , sau cum erau construite , dupa 3 luni de cautari , mailuri si intrebari ....aveam exact panoul de butoane care il vroiam..... asa ca am facut programare cat de repede posibil la @Al Bundy pentru instalarea panoului si activarea functiilor aferente. Nu am mentionat inca , pentru ce atata bataie de cap? Pai cam asta e ce am gasit eu ca face acest buton mic : 5 features of the Offroad Button on the Track&Field Tiguan - Hill Descent Control - Pull-off Assist - Secondary ABS program (ABS Plus) - Haldex clutch sensitivity increase to suit the uneven terrain - Individual wheel breaking via ABS with ABS Plus active Minciuni frumoase vandute in brosurile promo de la vremea respectiva , sau poate chiar sunt cuvinte adevarate , urma sa aflu si eu in curand.... Am ajuns in sfarsit si la Cristi (Al Bundy) pentru instalre , explicandui si lui situatia si cu transplantul de boton ....toate detaliile ..... Dupa mult efort si variante epuizate nu am reusit sa ii dam de cap din cauza nenorocitului de buton de START STOP( cel in locul caruia am pus butonuld e OFFROAD) , din toate butoanele posibile START STOP are "masa" pe Plus fapt ce a facut imposibila folosirea lui pentru ON/OFF dar si imposibil de aprins LEDUL din interior. ......ce sa mai zic la momentul ala am simtit cum imi danseaza un ochi de nervi ....senzatia aia nasoala de ficat in gura sau mai pe scurt zis ....dead inside..... Dupa ce m-am sfatuit cu Cristi am decis ca mergem mai departe cu Retrofitul , in sensul ca trage firele necesare corespunzator in centrala , activeaza toate functiile si ramane apoi sa comand panoul de butoane corect pentru "folosirea functiei" . Zis si facut , dupa ce toate au fost trase si activate am testat cu panoul de butoane de mai sus" cel cu offroad initial" si a mers ! pentru cateva secunde cat am test am vazut si eu martorul de OFFROAD aprins in bord : Imi revenea si mie vederea si se mai duceau din petele care le vedeam in fata ochilor..... La final , am decis ca o sa pun totusi panoul nou , chiar asa de forma .....sa nu plec totusi fara sa simt si eu la vedere o diferenta , chiar daca acum functia este activata ! Multumesc lui Cristi pentru sfaturi si pentru ca m-a ajutat sa fac rost si de codul corect de panou ! Acum doar asteptarea ramane !!!! Bestia nu poate fi eliberata pana nu am noul panou de butoane . Dupa aceasta incurcatura , in cursa spre intelegerea VW si a modului cum a gandit aceste codificari de butoane am ajuns la o concluzie :8 points
-
Intre timp.. s-a mai facut una alta pe masina. Pachetul complet de america (bara fata si spate). Jante audi S3 8L 17x7.5 cu cauciucuri 185/35 (inca nu am cheful necesar sa le vopsesc in gri-ul lor OEM ?). Pachet GTI complet (bandouri, arcade) vopsite in culoarea masinii, mai trebuie sa vopsesc pragurile cu bumper spray si sa le pun sus. ce mai urmeaza e.. o alta suspensie cu drop mai mare, nu am fitmentul dorit. ?2 points
-
Esp si ss sunt butoane care sunt alimentate pe plus, la apasare trimit plus si aprinderea ledului de confirmate se face de catre modulul respectiv trimitand masa. Off road, cele de park si cel de tpms sunt pe invers, trimit masa la apasare si aprinderea ledului se face de catre modul trimitand plus. De asta nu a mers.2 points
-
1 point
-
aici e ACC si Front Assist (orice o insemna asta) .Cutia este automata. Am mers cu un Passat cu manuala si ACC ul mi s-a parut ciudat tare. Cat costa Lane Assist si cat de bun e? also - din motive ciudate am de ales doar intre astea 2 .1 point
-
nu are treaba cu amortizoarele, poate ai deranjat ceva pe acolo, cand ai lucrat. Ca sa vezi de la ce este, fa o scanare/diagnoza si posteaza rezultatul aici. O sa iti zicem care este problema si cum se poate rezolva1 point
-
1 point
-
Fa un test supapei de purjare sterge erorile si vezi pe urma daca mai apare.Altfel,schimbi intai supapa. @basile27ro- e o problema a G85 care la tine se afla integrat in spira volanului.Se repara sau inlocuieste spira.1 point
-
Am terminat instalatia pentru parbriz incalzit si duze incalzite. Pentru parbriz am schimbat toata instalatia electrica din compartimentul bateriei pana in stalpul A stanga, de acolo am facut instalatia electrica pana la buton. Pentru duzele incalzite am folosir tot cablajul original, am scos din donatoare fiecare fir cu pin din panoul cu sigurante pana in mufa din stalp. https://youtu.be/o7TCJv7C_JY1 point
-
Dupa o saptamana de pauza am avut putin timp de ea. Am facut transplantul pt instalatia comenzilor pe volan, pilot automat, oglinda heliomata cu senzor ploaie si lumini ambientale. Am incercat sa o fac cat mai aproape de original. Momentan firele sunt doar legate, insa la final o sa fie sertizate,dupa ce stiu sigur ca nu voi mai face legaturi la acele fire. Azi am reusit sa testez perdeluta electrica, aceasta va functiona de la un buton interior insa momentan nu m-am decis ce buton sa folosesc. Am butonul original de la perdeluta insa parca nu ma atrage asa mult, daca are careva poze cu ceva butoane cu revenire pt perdeluta il rog sa lase poze sau pe ce masini se gasesc. https://youtu.be/qjVlcDnvHMk https://youtu.be/k-5TCyXK-K81 point
-
1 point
-
Alliantz este super în tot ceea ce înseamnă reparații în reprezentanțe, ceea ce pentru mașina ta nouă este varianta optimă. Tot la Alliantz vei păstra în timp o valoare mai mare a vehicului asigurat față de Groupama. Valoarea primei de asigurare este corectă chiar avantajoasă realizând o proporție a valorii asigurate cu un vehicul nou 14080E pentru care plătesc la Groupama 390 E (1 rată/an), iar oferta Alliantz fusese de 570E. Nu am să înțeleg, probabil niciodată, ce îndeamnă pe unii să aleagă pentru RCA firme ieftine cunoscute cu dificultăți la plată sau condiții îndoielnice de decontare? Pentru câțiva lei poți avea ghinionul unei reparații în regres pe care să o susții din banii tăi în totalitate. Având CASCO am refuzat 2 reparații dubioase ofertate de Omniasig și Asiban (dacă mai există), ambele în regres și cu franșiză adăugată, recuperate de Alliantz în 72 ore prin executor. Asta ca să nu suport mojicia negocierii cu asiguratorii menționați anterior când se fac evaluările reparaților pe RCA. Mergi pe RCA la aceiași firmă serioasă la care ai CASCO.1 point
-
e link si cu switch - iti trebuie saia burgess v4nc - in rest, foloseste functia search - este binevenita.... ... uite, am cautat eu pentru tine http://vwforum.ro/search/?type=all&q=switch+yala1 point
-
De Raven sa nu aud in viata - 3 persoane apropiate , masini diferite , dupa trecere la Ravenol toate masinile au inceput sa manance ulei, si nu putin ! Astazi am primii 500 km facuti cu uleiul acesta si motorul suna mult mai bine decat cu Castrol , asta e clar Sa vedem testul " mancarii" de ulei acum , dupa 5000 il verific0 points
-
Compari mere cu pere. Dynaudio este un sistem complet, cu fibra optica (MOST150) intre unitatea din torpedou si amplificatorul de sub scaunul soferului. Este reglat pentru fiecare model de masina si vine cu alte difuzoare (toate difera). Helix este doar un subwoofer si nimic mai mult. Pentru un sistem OEM, este unul dintre cele mai bune, mai ales tinand cont de pret (~600 E ca optiune). Deci merita ca optiune din fabrica dar nu si ca retrofit (decat daca gasesti la un pret foarte bun). Altfel, mai bine iei ceva aftermarket (ex: JL audio) cu amplificatoare si procesor de sunet. Ca raspuns la intrebarea ta: Nu, nu poti sa pui "doar subwoofer (dynaudio)". Din ce il amplifici ?-1 points
-
E vorbit de bine ,made in Germany bla ,bla. 50 lei L nu e chiar ieftin. Schimba-l la 15000 Km sau 300 ore .-1 points