Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.08.2019 în toate secţiunile

  1. Daca tot nu avea dimmer, am luat unul de Golf 4 si l-am adaptat pentru iluminare ceasuri.
    3 points
  2. Ea mai rarut :-)) Pai iti dai seama ca o sa mai fie desfacuta inca o data cand pun trapa si se vopseste? ?
    3 points
  3. Arcuri....anvelope....scut..... buna de OffRoad masina dar totusi ii lipseste ceva , acel ceva ma apasa inca de la achizitie . Initial am cautat un Tiguan Track&Style (varianta noua de Track&Field) cea cu botul ascutit , cu ungiul de la bara din fata de 28grade si cu.....butonul OFF ROAD Nu am putut sa trec peste acest aspect asa ca de cateva luni de zile m-am decis sa ma documentez si sa vad ce presupune adaugarea acestui buton......pana la urma e doar un buton , ce poate sa fie asa de complicat? Lasa in seama VW sa te surprinda ce inseamna un lucru simplu La mine panoul de butoane actual este acesta: ESP , PARK PILOT si SENZORI DE PARCARE Am vrut sa iau un panou care contine toate aceste butoane chiar daca unul va ramane nefolosit. In primul rand am comandat un panou de test , sa vad si eu despre ce e vorba si in ce ma bag : Surprinderea mare a fost sa vad ca panoul de butoane este ca un "intreg" nu sunt butoane separate ba mai mult decat atat toata placa de circuite uneste toate butoanele : Mai mult decat atat fiecare buton de plastic are o forma specifica si se potriveste doar in pozitia dedicata din panoul de butoane adica cele doua butoane de mai sus nu pot fi inversate pe acel panou din cauza formei interioare a acestora. Bun....... vazand acestea, am inceput sa ma documentez , dupa cum o sa vedeti mai jos , nu m-am documentat destul de bine . Pana la urma am facut rost de un potential cod de panou care sa contina butoanele dorite de mine : ESP , C/S , PARK PILOT ,SENZORI PARCARE si OFFROAD. Impins de la spate ca am gasit la colegii RUSI o procedura detalita de adaugare a butonului OFFROAD pe un Tiguan 2011 , mi-am luat si eu inima in dinti si am comandat al doilea panou de butoane conform codului care am presupus eu ca este bun. Dar nu a fost sa fie...... In loc de butonul OFF ROAD a venit cu START/STOP ......ca deh....VW a facut o procedura foarte simpla in comandarea acestor butoane si a dat foarte putine optiuni utilizatorului din care sa aleaga: peste 40 la numar......(spuse cu extra ironie in caz ca nu ati prins de la inceput) , dar la momentul acesta inca nu intelesesem complet cum functioneaza codificarea acestora. Ca sa va faceti o idee ce inseamna asta ca si codificare si configurare cu un mic exemplu : si inca nu am terminat...... Panoul nr 2 comandat a venit cu codul : 5N1 927 137 BA XSH .... Va imaginati fata mea cand am vazut asta dar , in mintea mea de gaina (pasionat cu gandire pozitiva ) am zis ca pot sa transform situatia asta in favoarea mea , cu experienta mea vasta prin dezasambarea primului panou cumparat am zis ca pot sa schimb ultima tasta cu una care "scrie OFF ROAD" pe ea avand in vedere ca butonul de OFFROAD cat si cel de START STOP sunt SINGLE FUNCTION ( adica o apasare / o actiune) . Asa ca intra in peisaj al treilea panou cumparat (moment in care eu inca nu stiam care sunt configuratiile de coduri) , unul care avea mult asteptatul buton OFFROAD dar caruia ii lipseau celalalte butoane : Sa vezi ce s-au umflat penele pe mine cand am primit butonul , mare nerabdare sa ajunga acasa pe masa de operatie sa ajung in sfarsit la forumula finala de butoane.....asa ca dupa cateva ore de ....... am ajuns la varianta finala "frankestein" : Si rezultatul final : Ca sa vedeti si voi , interioarele acestor butoane sunt toate diferite si ca ansamblu si ca circuite : Dar ce mai conteaza? Nici nu imi mai pasa de VW in acest moment , sau cum erau construite , dupa 3 luni de cautari , mailuri si intrebari ....aveam exact panoul de butoane care il vroiam..... asa ca am facut programare cat de repede posibil la @Al Bundy pentru instalarea panoului si activarea functiilor aferente. Nu am mentionat inca , pentru ce atata bataie de cap? Pai cam asta e ce am gasit eu ca face acest buton mic : 5 features of the Offroad Button on the Track&Field Tiguan - Hill Descent Control - Pull-off Assist - Secondary ABS program (ABS Plus) - Haldex clutch sensitivity increase to suit the uneven terrain - Individual wheel breaking via ABS with ABS Plus active Minciuni frumoase vandute in brosurile promo de la vremea respectiva , sau poate chiar sunt cuvinte adevarate , urma sa aflu si eu in curand.... Am ajuns in sfarsit si la Cristi (Al Bundy) pentru instalre , explicandui si lui situatia si cu transplantul de boton ....toate detaliile ..... Dupa mult efort si variante epuizate nu am reusit sa ii dam de cap din cauza nenorocitului de buton de START STOP( cel in locul caruia am pus butonuld e OFFROAD) , din toate butoanele posibile START STOP are "masa" pe Plus fapt ce a facut imposibila folosirea lui pentru ON/OFF dar si imposibil de aprins LEDUL din interior. ......ce sa mai zic la momentul ala am simtit cum imi danseaza un ochi de nervi ....senzatia aia nasoala de ficat in gura sau mai pe scurt zis ....dead inside..... Dupa ce m-am sfatuit cu Cristi am decis ca mergem mai departe cu Retrofitul , in sensul ca trage firele necesare corespunzator in centrala , activeaza toate functiile si ramane apoi sa comand panoul de butoane corect pentru "folosirea functiei" . Zis si facut , dupa ce toate au fost trase si activate am testat cu panoul de butoane de mai sus" cel cu offroad initial" si a mers ! pentru cateva secunde cat am test am vazut si eu martorul de OFFROAD aprins in bord : Imi revenea si mie vederea si se mai duceau din petele care le vedeam in fata ochilor..... La final , am decis ca o sa pun totusi panoul nou , chiar asa de forma .....sa nu plec totusi fara sa simt si eu la vedere o diferenta , chiar daca acum functia este activata ! Multumesc lui Cristi pentru sfaturi si pentru ca m-a ajutat sa fac rost si de codul corect de panou ! Acum doar asteptarea ramane !!!! Bestia nu poate fi eliberata pana nu am noul panou de butoane . Dupa aceasta incurcatura , in cursa spre intelegerea VW si a modului cum a gandit aceste codificari de butoane am ajuns la o concluzie :
    2 points
  4. Un mic update ce trebuia facut de mult dar am tot omis pana am zis ca nu se mai poate . Am ales culoarea asta deoarece nu prea aveam alta solutie, rosu fiind singura culoare ce o mai aveam pe masina (stickerele). Sunt foarte multumit de cum a iesit. Am facut un polish si la faruri. Nu pot sa zic ca era necesar dar am vrut sa le dau un "Refresh". Voi mai reveni cu poze dupa weekend, urmeaza un expo la care particip si sper sa mai fac acolo. .
    2 points
  5. Aseara nu mai functiona nici blocul optic cu 4 becuri, am scos mufa, acelasi pin, al treiea din stanga (probabi un pin de masa care are curent mai mare), era cu depuneri si la baza era plasticul topit si usor maro, de genul imaginii. Problema se pare ca este in mufa neagra mama (care intra intra in aceasta mufa tata de pe soclu), pinul mama, care e sub forma a 2 lamele care prind pinul din imagine stanga dreapta, isi pierduse elasticitatea si era singurul pin mama mai "cascat". Fiind liniste, am auzit si un bazait slab in blocul optic. Am curatat pinul si am incercat sa mai apropii lamelele pinului mama din mufa neagra (dar elasticitatea e terminata de caldura). Momentan merge. Se pare ca e un defect de proiectare in alegerea mufei, care la masinile de peste 10-12 ani se cam manifesta. Aveti idee cum fac sa schimb pinul din mufa mama neagra ? A scos cineva pini si i-a schimbat individual ?
    1 point
  6. Nuu , nici cea mai mica intentie , sunt doar curios experienta cuiva care a mers cu acest ulei , am avut mereu "teama" sa schimb uleiul cu care ma simteam un siguranta sa zic asa , si anume Mobil , dar la masina asta i-am pus Castrol cum zice producatorul insa zgomotos motorul cu el , nu a papat deloc ulei insa zgomotos , acum am pus uleiul asta si sunt asa cu jumate de inima fiind prima data cand incerc un alt ulei , dar am mai intrebat in stanga dreapta si toata lumea spune sa stau linistit ! Ps : La ce sa ma laud ca e 50 lei litrul nu e vre-un ulei la 50 euro litrul ?
    1 point
  7. Da, merge, asa cum am scris mai sus. B6, calc de mai sus + volan de Golf 7 sau Passat B8 fara tempomat = funcționează.
    1 point
  8. Alex, între a găsi unele ca nu merg și.... Nu merge.... e o mica diferența. Am făcut destule... B6.. Cc uri, cu calc 3c0... AJ, AK, AH.. Ca sa zic sigur ca merge acesta configuratie, cu mențiunea ca trebuie modificata placa pt iluminat. Ce legătură este ca exista MQB fără temp pe volan, cu acest topic? Da.. Exista și Passat b8, Golf 7,etc....dar nu are legătură cu ce vb aici. Daca avem buget, se poate monta funcțional și cel cu CC, etc... Dar cu modul atașat, am pus și asa. Tot asa, am pus și pe Bora, Golf 4, etc... Volan de B8, Golf 7R, perfect funcțional... Cu și fără tempomat pe ele... Dar numai cu modul extern.
    1 point
  9. din ce stiu eu senzorii astia pe original sunt cam 650 lei. la radio ai 2 erori care se bat cap in cap, circ intrerupt si scurt la masa si cu aia de defactive se poate ca insasi HU sa fie cu probleme
    1 point
  10. Pai daca ne spui ce versiune de soft ai pe motor iti putem spune si noi. Aia 218 000 KM nu par reali, masina pare ca are mai degraba intre 250 000 - 300 000 km, dar ai o sansa sa afli daca te uiti pe cutie cu VCDS-ul in grupul 109.
    1 point
  11. Am gasit volane care nu au mers..simple.Nu am acum PN...dar sunt 100%. Exista MQB si fara Ccs pe volan...
    1 point
  12. Merge..... cu ce am scris mai sus. Doar modificare pt iluminare butoane, pe placa comenzi
    1 point
  13. Valabil ce am scris mai sus. Nu merge plug&play cu niciun calc coloana.Doar cu un adaptor AM.
    1 point
  14. Volan +airbag +cablajul din volan+calc coloana 3c0 xxx xxx AH, AJ, AK. Volanul cumpărat cel simplu, fără comenzi tempomat pe el, ca să meargă cu calc de mai sus.
    1 point
  15. @dragos_u 1. Dupa Cipos nu a mai ramas nimic dpdv al atelierului, iar eu am vazut turbina reconditionata la el cu cateva luni inainte de accident, care a scos fum si a mancat ulei din prima secunda. TUrbina a fost inlocuita la scurt timp si avea ulei pe partea de evacuare. 2. Daca reconditioneaza miezul fara echilibrare nu e de luat in calcul 3. Avd...inclusiv eu sunt unul dintre nemultumiti, la mine au dat-o in bara pe partea de montaj, dar turbina functioneaza fara probleme de 110.000km. Daca te duci cu turbina in brate eu pe ei i-as alege
    1 point
  16. Dupa ce mi-am schimbat discurile si placutele ATE si am obs problema, am trecut si pe OE, dar degeaba. Placutele ATE au fost mancate in 10 000 de km. Ieri am schimbat si lichidul de frana (nu a fost schimbat de cand e masina). Incerc sa vad daca sunt imbunatatiri. Asta, dupa ce am comandat o chinezarie de aparat care ar masura apa in lichidul de frana. Am facut un test pe apa, lichid de frana nou, si apoi la passat. Am constatat ca ultimul test a fost FAILED, in sensul ca s-au aprins beculetele care indicau apa.
    1 point
  17. Multumesc (cu intarziere), @Bakkra ! New update: Am implinit 20.000! Mai stergem si praful putin prin zona, cu ocazia asta... Desi este perioada concediilor, nici p-aproape nu suntem de a avea timp liber pentru a ma ocupa de tot ce mi-as dori (si nici de vreun concediu nu se pune problema ). Mai facem cate ceva micut pe ici-colo, mai facem un "mod" in anticiparea S1-ului etc. Cate ceva sa potolim piticul nerabdator de pe umar . Cel mai important - am purces la a face "airbox mod" + "hot weather inlet plug" + "snowgrate removal". In speta, s-a modificat CAI-ul OEM de la o gura de admisie, la doua, s-a acoperit admisia de aer cald/ventilatia compartimentului motor cu capac OEM pentru tarile calde si s-a eliminat gratarul (snowgrate-ul) de amortizare sunet din interiorul airbox-ului. Personal, nu am avut cum sa fac masuratori before-after, dar p-afara s-a mai experimentat cu acest mod, cu rezultate foarte pozitive, pana la S2 inclusiv. De la S3, deja vorbim de necesitatea unui debit marit prin modificarea/inlocuirea filtrului, a tubulaturii, turbo elbow si/sau turbo muffler. Ca rezultat imediat, am sesizat o imbunatatire a raspunsului acceleratiei, masina da senzatia ca trage mai de jos si pana mai sus decat inainte si si-a facut aparitia un sunet mai pronuntat (mai gros) al admisiei in WOT. Si, ca masuri anti-a-nu-face-nimic : - am schimbat capacul rezervorului de lichid de parbriz cu varianta Skoda Scala/Karoq, tip palnie (multumesc, @vdragos, pentru postare!): - am schimbat stropitorile de parbriz cu varianta de Audi, care acopera si colturile acestuia (spray+jeturi) - evident, puse invers ca sa bata cum trebuie - stanga Audi, dreapta originale: P.S: Nu luati in seama cantitatea impresionanta de mizerie care era pe masina!
    1 point
  18. Salutari din Grecia (Nikiti, Sithonia, Halkidiki) Un kilometraj rotund chiar in vama Kulata și un consum pe drumul de dus Si o poza cu copii pe “canapea” trasa cu barca
    1 point
  19. Si eu aceeasi parere am avut-o, si inca o am. La prima masina mai "serioasa" am folosit in 95% din cazuri doar MOL EVO. La 160.000km am verificat injectoarele si erau in parametrii de fabrica. La 180.000km masina mergea foarte bine, fara nicio pb. A urmat trecerea la OMV MM, dar diferenta a fost sesizabila ( dpmdv ). Tragea mai greu, consum ceva mai mare. Si mie mi se parea cu mai multa vlaga cu motorina de la MOL. O fi placebo, n-o fi... habar n-am. Nu zic ca am probleme cu motorina de la OMV, sau ca ar fi proasta, dar parca nu se ridica la nivelul asteptarilor. In plus, parca pompele de la OMV ( din nou dpmdv ) fura mai mult decat cele de la MOL
    1 point
  20. Am reusit intr-un final sa incalt jantele
    1 point
  21. Bună dimineața! În acest weekend a venit rândul schimbării navigației și prin urmare am instalat Columbus MIB 2.5 LTE varianta 2019. Trecerea la Columbus MIB 2.5 s-a făcut fără a modifica mufele existente de pe mașină ținând cont că aveam deja Columbus MIB1. Am adăugat antenele GSM/LTE și usb varianta care suportă Apple Carplay, Android Auto și Mirrorlink. Totodată au fost activate Online toate codurile SWap, respectiv: Navigație, Bluetooth, telefon, Apple Carplay, Android Auto, Mirrorlink, comandă vocală etc. Pentru Retrofitul la Columbus MIB 2.5 LTE aveți nevoie de: 1. Display cod piesă folosită: 5E0 919 606 D; 2. Unitate de comandă cod piesă folosită: 565 035 021D LTE/SIM; 3. USB cod piesă folosită: 5Q0 035 726 E (suportă Apple Carplay, Android Auto și Mirrorlink); 4. 2 x Antene GSM cod piesă: 5E0 035 773; 6. 2x Cablu cu mufă fakra pentru conectarea antenelor; Pentru orice alte informații vă stau la dispoziție, de asemenea pentru cei interesați de acest Retrofit vă pot asigura asistența necesară.
    1 point
  22. Scuze de intarziere! Promit ca revin cu mai multe poze zilele viitoare.
    1 point
  23. Intre Ambition si Style voi ce v-ati lua? Karoq Ambition 1.5 TSI DSG , 150 CP/ 110 KW, DSG, Cutie automata de viteze Dotari optionale: PPI Adaptive Cruise Control (viteza maxima 160 km/h) si Front Assistant 9S6 Afisaj Maxi-DOT color 9T1 Duze stropitoare parbriz incalzite PK4 Elemente suplimentare protectie sasiu PXA Family Pack contine: cos de gunoi, SunSet (geamuri laterale spate si luneta cu tenta inchisa), sigurante copii usi spate actionabile electric si covoras portbagaj cu doua fete (textil/cauciuc) PJ1 Jante aliaj PJA Roata de rezerva de uz temporar 0,-- 0,-- 4A3 Scaune fata incalzite cu reglaj termic separat 9WT Smartlink PLJ Volan incalzit multifunctional imbracat in piele (comenzi radio si telefon) › 8 difuzoare › A 3-a lampa de stop › Activare lumini avarie la franarea de urgenta › Afisaj Maxi-DOT › Airbag-uri laterale fata si airbag-uri pentru cap fata/spate › Airbag genunchi sofer › Airbag sofer si airbag pasager cu optiune dezactivare airbag pasager › Avertizor centuri de siguranta pentru toti pasagerii › Bare longitudinale plafon de culoare neagra › Blocuri optice spate cu tehnologie LED › Centuri de siguranta cu sistem de prindere in 3 puncte pentru toate locurile, pretensionate si reglabile pe inaltime pentru sofer si pasager › Claxon bitonal › Climatronic instalatie de aer conditionat, automata, cu distributia aerului in doua zone › Discuri frana fata / spate › Driving Mode Selection › Elemente decorative cromate › ESC - sistem electronic de stabilitate › Faruri cu halogen cu functie LED daylight › Front Assistant › Garantie extinsa la 4 ani in limita a 120.000 km › Geamuri atermice › Geamuri electrice fata/spate cu siguranta copii › Hill Hold Control › Iluminare ambientala banda LED › Iluminare portbagaj › Imobilizator electronic › Inchidere centralizata cu telecomanda › Intreruperea alimentarii cu carburant si deblocarea usilor in caz de accident › Jumbo Box - cotiera fata cu compartiment de depozitare › Lanterna LED portabila in portbagaj › Light Assistant si senzor de ploaie cu oglinda retrovizoare interioara cu efect automat anti-orbire › Lumina interioara cu temporizare › Luneta incalzita › Manere interioare usi cromate › Manere plafon pliabile, cele din spate cu agatatoare haine › Oglinzi exterioare vopsite in culoarea caroseriei › Oglinzi exterioare reglabile din interior, electrice si incalzite › Pachet fumatori (bricheta si scrumiera fata) › Pachet sumar piele (maneta frana de mana, schimbator de viteze) › Parasolare sofer si pasager cu oglizi si iluminare › Pregatire telefon cu Bluetooth › Proiectoare de ceata › Racleta in capac rezervor › Radio Swing MIB 2 display color 6,5" cu touch-screen fara unitate CD conectivitate: SD si USB redare MP3/WMA › Scaune fata reglabile manual pe inaltime cu suport lombar › Senzori parcare spate › Servodirectie electromecanica › Spatii depozitare in usi laterale fata / spate › Stergator luneta › Suport ochelari › Suport tichet de parcare la nivelul parbrizului › Torpedou cu iluminare si climatizare › TPM - monitorizarea presiunii in pneuri › Trei tetiere spate › Volan reglabil axial si vertical Karoq Style 1.5 TSI DSG , 150 CP/ 110 KW, DSG, Cutie automata de viteze Dotari optionale: KA1 Camera video spate $4U EURO 6D TEMP – INMATRICULARE CEL TARZIU 0,-- 0,-- 31.08.2019 PW3 Oglinzi exterioare pliabile electric cu iluminarea spatiului de intrare in masina si efect antiorbire PH7 Sunset geamuri laterale spate si luneta in nuanta inchisa 9S0 Virtual Cockpit 3 8 difuzoare › A 3-a lampa de stop › Activare lumini avarie la franarea de urgenta › Adaptive Cruise Control (viteza maxima 160 km/h) si Front Assistant › Afisaj Maxi-DOT color › Airbag-uri laterale fata si airbag-uri pentru cap fata/spate › Airbag genunchi sofer › Airbag sofer si airbag pasager cu optiune dezactivare airbag pasager › Avertizor centuri de siguranta pentru toti pasagerii › Bare longitudinale plafon de culoare neagra › Blocuri optice spate cu tehnologie LED › Centuri de siguranta cu sistem de prindere in 3 puncte pentru toate locurile, pretensionate si reglabile pe inaltime pentru sofer si pasager › Claxon bitonal › Climatronic instalatie de aer conditionat, automata, cu distributia aerului in doua zone › Covorase din material textil › Discuri frana fata / spate › Driving Mode Selection › Elemente decorative cromate › ESC - sistem electronic de stabilitate › Faruri cu tehnologie LED cu functie AFS (Adaptive Frontlight System) si proiectoare de ceata cu functie cornering › Front Assistant › Garantie extinsa la 4 ani in limita a 120.000 km › Geamuri atermice › Geamuri electrice fata/spate cu siguranta copii › Hill Hold Control › Iluminare ambientala banda LED › Iluminare portbagaj › Imobilizator electronic › Inchidere centralizata cu telecomanda › Instalatie spalare faruri › Intreruperea alimentarii cu carburant si deblocarea usilor in caz de accident › Jante aliaj Ratikon 7J x 17" › Jumbo Box - cotiera fata cu compartiment de depozitare › KESSY - sistem de access in masina si pornire/oprire motor fara cheie › Lanterna LED portabila in portbagaj › Light Assistant si senzor de ploaie cu oglinda retrovizoare interioara cu efect automat anti-orbire › Lumina interioara cu temporizare › Luneta incalzita › Manere interioare usi cromate › Manere plafon pliabile, cele din spate cu agatatoare haine › Oglinzi exterioare vopsite in culoarea caroseriei › Oglinzi exterioare reglabile din interior, electrice si incalzite › Pachet fumatori (bricheta si scrumiera fata) › Pachet sumar piele (maneta frana de mana, schimbator de viteze) › Parasolare sofer si pasager cu oglizi si iluminare › Pregatire telefon cu Bluetooth › Racleta in capac rezervor › Radio Bolero, MIB2 cu touch-screen color, USB si cititor card SD › Roata de rezerva de uz temporar › Scaune fata incalzite cu reglaj termic separat › Scaune fata reglabile manual pe inaltime cu suport lombar › Senzori parcare spate › Servodirectie electromecanica › Smartlink › Spatii depozitare in usi laterale fata / spate › Stergator luneta › Suport ochelari › Suport tichet de parcare la nivelul parbrizului › Torpedou cu iluminare si climatizare › TPM - monitorizarea presiunii in pneuri › Trapa portbagaj electrica si senzor deschidere (pedala virtuala) › Trei tetiere spate › Volan multifunctional imbracat in piele (comenzi radio si telefon) › Volan reglabil axial si vertical
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!