Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 26 Noiembrie 2024
-
Anual
27 Noiembrie 2023 - 26 Noiembrie 2024
-
Lunar
27 Octombrie 2024 - 26 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
20 Noiembrie 2024 - 26 Noiembrie 2024
-
Astăzi
27 Noiembrie 2024 - 26 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
07.08.2019 - 07.08.2019
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.08.2019 în toate secţiunile
-
Piticul de pe creier nu m-a lasat.......scutul trebuia sa fie facut la perfectie. Nu m-am lasat si am "antifonat" scutul la modul serios Chiar daca rezultatul anterior era foarte OK , nu eram 100% satisfacut am tot cautat niste cauciuc mai de calitate pentru antifonare si am gasit asa ceva : Cauciuc dedicat pentru masina de spalat de 7mm grosime , facut special sa absoarba vibratiile , destul de moale sa fie maleabil si cu textura destul de abraziva pentru a fi lipit de metal . Am folosit Mamut Glue pentru a lipi cauciucul pe scut in punctele cheie iar rezultatul este cel de mai jos : Am adaugat 2kg in plus la scut dar acum pot sa spun 100% ca e tanc! Nu mai exista nici un dubiu , 100% din zgomote au disparut , chiar si daca reusesc sa iau pietre in interior ( am pus una de test) nu se mai aud zgomote in interior .4 points
-
Multumesc (cu intarziere), @Bakkra ! New update: Am implinit 20.000! Mai stergem si praful putin prin zona, cu ocazia asta... Desi este perioada concediilor, nici p-aproape nu suntem de a avea timp liber pentru a ma ocupa de tot ce mi-as dori (si nici de vreun concediu nu se pune problema ). Mai facem cate ceva micut pe ici-colo, mai facem un "mod" in anticiparea S1-ului etc. Cate ceva sa potolim piticul nerabdator de pe umar . Cel mai important - am purces la a face "airbox mod" + "hot weather inlet plug" + "snowgrate removal". In speta, s-a modificat CAI-ul OEM de la o gura de admisie, la doua, s-a acoperit admisia de aer cald/ventilatia compartimentului motor cu capac OEM pentru tarile calde si s-a eliminat gratarul (snowgrate-ul) de amortizare sunet din interiorul airbox-ului. Personal, nu am avut cum sa fac masuratori before-after, dar p-afara s-a mai experimentat cu acest mod, cu rezultate foarte pozitive, pana la S2 inclusiv. De la S3, deja vorbim de necesitatea unui debit marit prin modificarea/inlocuirea filtrului, a tubulaturii, turbo elbow si/sau turbo muffler. Ca rezultat imediat, am sesizat o imbunatatire a raspunsului acceleratiei, masina da senzatia ca trage mai de jos si pana mai sus decat inainte si si-a facut aparitia un sunet mai pronuntat (mai gros) al admisiei in WOT. Si, ca masuri anti-a-nu-face-nimic : - am schimbat capacul rezervorului de lichid de parbriz cu varianta Skoda Scala/Karoq, tip palnie (multumesc, @vdragos, pentru postare!): - am schimbat stropitorile de parbriz cu varianta de Audi, care acopera si colturile acestuia (spray+jeturi) - evident, puse invers ca sa bata cum trebuie - stanga Audi, dreapta originale: P.S: Nu luati in seama cantitatea impresionanta de mizerie care era pe masina!4 points
-
Ea mai rarut :-)) Pai iti dai seama ca o sa mai fie desfacuta inca o data cand pun trapa si se vopseste? ?3 points
-
@Andrei1980 Ai perfecta dreptate!Si eu am observat inca de la inceput cum se manifesta masina mea cand regenereaza!In primul rand motorul are un zumzait mai pronuntat ,turatia sta la 1000 rpm si consumul e undeva intre 1.0-1.2 l/h!1 point
-
Martorul se aprinde in momentul in care masina a ratat mai multe regenerari!Daca nu ti s-a aprins pana acum,inseamna ca totul este ok,si-a facut nenumarate regenerari,doar ca nu le-ai sesizat!Ar mai fi si varianta in care daca nu cunosti istorul masinii,filtrul sa fi fost eliminat de pe masina!1 point
-
deviatie pozitiva inseamna limp mode,99% tre sa cureti turbina,geometria variabila pe gr 10 verifici pozitia pedalei de acceleratie,apesi la fund daca nu iti arata 100% atunci e o pb cu senzorul1 point
-
Poti face update la ultimul firmware P0824 (dureaza o ora) si dupa update la harti. Dar ca raspuns direct la intrebarea ta, nu stiu daca poti instala ultimele harti pe versiunea aia de firmware.1 point
-
Breaking News... Azi "Fulgerul gri" a primit o marfa de contabanda nemteasca: -1 Flush motor Ravenol professional engine cleaner. -2. Ulei Ravenol HCS 5W40. -3. Fltu ulei Mann. -4. Filtru polen carbon activ antialergeni Mann.1 point
-
Eu unu nu as shimba lantul inca dar m-as pregati sufleteste si material de o schimbare peste un an sau doi max. Daca uleiul nu este chiar proaspat are peste 7-8000 km ai putea incerca cu un alt ulei nou , poate sunetul se amelioreaza... P.S : Si fostul meu Golf 5 ,motor BMY are un zornait uneori la pornire dar proprietarul ii da bujie maxim1 point
-
Ok, atunci nu ai cum sa afirmi ca substanta asta nu e de ajuns. Acum 2 ani am curatat prima data, depunerile erau mult mai “vizibile” si nu tin minte sa fi folosit altceva mai “hardcore”, doar ca atunci nu m-a dus capul sa scufund piesele in solutie direct, ci am bagat inauntru si lasat la inmuiat. Tot ce zic e ca merita incercat.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Daca intri pe youtube, si te duci la sectiunea de comentarii la acel video gasesti comentariul asta pus de cel care a facut filmarea: "hanjin4 waterpump change by vw dealer for free" Asta inseamna ca era cu problema pompa de apa si a fost schimbata. Reprezentanta manca *****1 point
-
Eu zic ca va "cocsati" prea tare....? ca "m-a depasit Hiluxu' " sau Honda sau Loganu sau mama naibii stie ce Astra F din '97....Mi se pare ca TSI-ul e orientat mai mult spre economie/emisii reduse. De aia 1.2TSI are 110 cai si 1.2 TCE are 130, sau 1.5 TSI are 150 si 1.5 de la Honda are 182 de cai, etc. Probabil se puteau scoate si din TSI mai multi cai /cuplu dar ar fi fost probleme cu emisiile, consumul, bla bla bla... Sau poate...CULMEA...alte motoare sunt mai reusite ca TSI-ul ?...asta e viata... de ce credeti ca un Golf de 150 de cai tre' sa fie "cea mai tare masina de pe strada" ? ? bucurati-va mai mult de masini, de comfort, de motoare, "asa prapadite" cum sunt ele... Ca idee , eu am 1.2 TSI si nu am nicio problema la depasiri sau la mers mai alert. E adevarat ca ma mai "face" cate un Hilux din cand in cand sau un A6 4.2 Bi-turbo, sau un Maseratti, sau .... un Logan grabit si nervos ! da' acu' serios...asta va preocupa ?1 point
-
1 point
-
1 point
-
Am facut cu masina mea peste 50.000 km si nu s-a facut nici o regenerare. Inteleg ca trebuie sa se aprinda un martor la bord. Adevarul e ca bag motorina buna si merg des pe autostrada. Mai e careva p'aici care nu a avut nici o regenerare?-1 points