Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 26 Noiembrie 2024
-
Anual
27 Noiembrie 2023 - 26 Noiembrie 2024
-
Lunar
27 Octombrie 2024 - 26 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
20 Noiembrie 2024 - 26 Noiembrie 2024
-
Astăzi
27 Noiembrie 2024 - 26 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
05.08.2019 - 05.08.2019
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.08.2019 în toate secţiunile
-
So... this happened - Embleme (cerculete + A7) piano black - Colantat tot chrom-ul piano black - Folie faruri + stopuri smoked (ceva de bun simt... arata f ok in realitate si nu afecteaza cu nimic) - Folie geamuri fata ceramica cu protectie UV + Infrared etc etc. Toate facute la Luk Customs, foarte ok baiatul, calitate/pret nota 10 Planuri de viitor... visez la un kit RS7 sau macar o fusta de RS/S7 .. la trimuri interior carbon (RS7 look) .. jante de RS pe 20 negre .. oh well... mai avem destui ani la dispozitie Ce intorcea in trecut capete pe strada... dupa shadow line si modificarile recente .. suceste gaturi la greu =)) Pentru cei ce vor sa fie up to date cu pozele masinii mele, cautati pe instagram: Audi A7 Havana ?13 points
-
De ceva timp incoace am vazut ca scutul metalic incepe sa prinda rugina pe la margini si pe la zgarieturile care am reusit sa le fac eu de-a lungul timpului. Asa ca am zis sa il reconditionez , macar acum la inceput pana nu incepe rugina sa il manance de tot. Dupa 6 ore de munca rezultatul este cel de mai jos : - 3 straturi de primer, 3 straturi de vopsea si 2 straturi de lac iar apoi asta a iesit : Interior negru + antifon Esterior Albastru + Lac pentru ca sa vreau eu , alt motiv bun nu am. Daca tot am avut timp sa ma ocup de el , am pus pe interior banda adeziva de cauciuc (mai multe straturi ) sa mai elimin din zgomotele produse de scut in anumite momente. Iar la final , suruburi noi sablate si vopsite in Galben , inca odata pentru ca asa vreau eu Rezultatul cam asta este : Pentru majoritatea nu este sesizabil, dar numai ca stiu eu de el , parca a castigat +10cp masina munca a meritat ! Inca un pitic bifat pe lista , usor usor trecem la urmatorul proiect ....pitic3 points
-
Un pic grabit de o persoana neserioasa ( genul celor de pe olx , acum vin , cumpar sigur ...) am reusit sa termin de vopsit etrierii. Se putea si mai bine dar eu sunt multumit. Maine montez pistonasele , garniturile .... Astept revizia si o sa schimb placutele , lichidul de frana si etrerii. Cam atat azi2 points
-
2 points
-
Revin cu rezolvarea problemei: Dupa confectionarea unui bypass la racitorul egr confectionat dintr-o teava de cupru, completarea cu lichid si mers vreo saptamana nivelul antigelului nu a mai scazut deloc. Toata pierderea de antigel era datorita racitorului egr spart. Urmeaza inlocuirea lui cu altul nou1 point
-
1 point
-
Intre timp a mai aparut o problema, pierdeam ulei pe undeva si stai si cauta problema, pana la urma era garnitura de la turbo(dintre ea si blo), problema rezolvata, am schimbat si pompa de apa sa fiu linistit. Intre timp a sosit si acea garnitura din supapa de la EGR si uleiul si le voi schimba cand gasesc o portita. In rest miercuri facem RAR si sa vedem numerele cat mai repede1 point
-
dragut, insa mi-e teama ca o sa se vada prea usor zgarieturile... @Laurentiu_LWR abtibildurile alea nu se potrivesc la masinile voastre - mai degraba la dinozaurul meu. ca ale voastre pot merge si tare pe sosea1 point
-
Ceasuri, cumperi pana în 2006,avand în vedere interfața care încerci sa o folosești. Da, merge procedura cu citit /scris immo data1 point
-
1 point
-
Daca mai vrei cai...mai am un sticker in plus...+5hp ?1 point
-
Nu e asa relevanta distanta, cat cantitatea de carburant consumata intre regenerari. Trebuie sa mergi destul de incet si doar in exterior incat sa ai 5.3 l/100 km consumul pe ultimii 1300 km. La un Passat 2.0 consumul mixt tiptic in Romania este 7-8 l/100 km, dar depinde de fiecare in parte pe unde merge si cum merge. In plus mai sunt si alti factori, una e sa mergi constant cu 100km/h si alta e tot accelerezi si franezi.1 point
-
Gusturile nu se discuta ?. Il prefer inchis la culoare.1 point
-
@lupo_bv Am rezolvat problema lipsei de putere la skoda octatavia 1.9 tdi alh, problema era de la furtunele de vacuum nu erau corect puse,unul dintre furtune era fisurat. ITI multumim foarte mult esti un adevarat meserias!1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salut oameni cu probleme la suspensie pe perne aer (ca nu ne-a fost buna aia clasica). Scriu indicatii pt un Touareg 7L (R5) 2006, motor 2.5. Daca nu va mai porneste compresorul, adica nu se mai ridica masina de la sol, primul lucru gratis ce puteti face e Pasul 1 Cautati daca nu v-a sarit siguranta de sub sezutul de la sofer. Ca sa ajungeti acolo, cei care au scaun electric, trebuie sa aveti o cheie speciala cu cap M10, desfaceti 2 suruburi din fata jos de la scaun, dupa care scaunul se rabateaza pe spate si aceti acces la baterie si la cateva sigurante care sunt montate acolo, printre care si siguranta noastra de 40A. Una MARE ...o vedeti voi. Daca nu va descurcati cu scaunul dati o carutare pe youtube la "Remove The Battery VW 7L Touareg" si gasiti multe tutoriale video, unul ca acesta . La mine dupa ce am schimbat siguranta. totul a revenit la normal, dar m-am pus cu aceasta ocazie sa schimb si releul de comanda a compresorului. Cel cu codul VW 8D0 951 253A Pasul 2 Daca siguranta e buna si totusi nu merge, trebuie schimbat releul (cod original VW 8D0 951 253A) care comanda pornirea oprirea compresorului. Acel releu care OBLIGATORIU daca aveti Touareg pe perna aer, trebuie schimbat, caci cel original, 100% se va strica si va ramane cuplat in cazul cel mai rau sau decuplat. Al meu noroc ca am citit pe acest forum, in acest topic, si multumesc lui Tombstone - " situatia mea a fost provocata de releu...releu care a dus la distrugerea compresorului." si voctav "Sfat:schimbati releul periodic(la cca 40-50.000 km) au fost destule cazuri de compresoare pocnite din cauza asta" si m-am pus de am schimbat releul(la un electrician-prieten), iar prietenul meu, a desfacut releul original sa vada cum arata si era pe pragul de a crapa. Adica contactele alea de argint platina ce or fi, ca doua pastilute mici, erau puscate , sfarmate. Deci clar urma sa ramana lipite din cauza contactului imperfect sau caz fericit sa nu mai faca contact. Localizare Releu compresor perne aer TOUAREG. Si acum sa va spun unde e localizat, ca am cautatttttttttttt pe tot internetul si nimic, a trebui sa desfac jumatate de masina. Povestile astea sub volan...da e adevarat, pe acolo e, dar ...nu langa volan ci deasupra pedalelor de frana. Foarte foarte jos nu sus sub volan. Deci, deasupra pedaleleor fara/acceleratie trebuie dat jos un capac, dupa care se vede FUNDUL releelor, trebuie eliberata o piedica care lasa un suport pe care sunt mai multe relee printre care daca e original, e unul pe care scrie mare 373. Releu Gri scris gros "373" cu negru Am atasat poza. Acela e releul minune. Deci retineti ca uitandu-va de jos la el, nu-l veti vedea, decat dupa ce dati jos acel suport care tine releele in piciore. Dupa ce schibati acest releu, daca restul e ok, ar trebui sa mearga. Pasul 3 Daca releul merge prea mult, inseamna ca aveti o scurgere. Cu spuma de verificat tevile de gaz daca nu au scurgeri, trebuie verificate toate imbinarile. Deci un service specializat sau pur si simplu elevator si bagat pe sub ea, la perne mai ales exact unde intra furtunul in ele acolo mai pierd aer, este un oring. Compresorul daca nu mai merge exista kit de reparatie, pe la 300lei. NU stiu cine repara, inca nu am avut nevoie. Sper ca v-am fost si eu de folos cu ceva. Am simtit ca e nevoie sa dau ceva inapoi pt acel sfat care mie mi-a salvat compresorul. O zi buna.1 point
-
Unde gasesti tu mecanicii ? la circ ?1 point
-
Stiu diferenta de et. Pentru unii 2mm nu reprezintă nimic. Pentru mine 2mm e uriaș. Defect profesional probabil ?1 point
-
Imi place. Nu m-a convins logoul Cupra.. mi se pare putin copilaresc, ca masinile cu sigle din Transformers. Preferam sa ramana “Seat” in continuare.1 point
-
Eu nu am gasit la ei in configurator directia progresiva ca optiune separata, selectabila (nu din ce traduce Google), in schimb in comparator, la variantele Reference si Style apare o bifa "Power steering, electromechanical". Lipsa bifei la Excellence si FR banuiesc ca inseamna directie progresiva.1 point
-
Eu am ramas cu piticii mei la all season. Plec in vacanta si voi avea temperaturi de la 30 la 0 grade. Si precipitatii posibil cu ninsoare. Cea mai buna si conoda solutie ramane tot all season astfel am gasit bridgestone all weather control. Sunt printre singurele all season cu A la franare pe ud. Sunt m+s si 3pmsf. Le voi imperechea cu jantele pe 17 si voi ramane doar cu astea. Setul original cu care a venit masina pe 18 cred ca il voi scoate la vanzare.0 points
-
Detin un A3 cu cod motor BLS fara filtru particule si tocmai ce i-am marit puterea undeva la 208 cai scosi pe dyno. Fiind putin speriat de ce se discuta aici am vorbit cu mai multi mecanici dintre care unii din germania si concluzia e urmatoarea : - 1 : dusmanul de moarte la propriu al motoarelor bxe si nu numai este uleiul castrol care nu mai e ce a fost. (Multi producatori de automobile au renuntat complet la el) - 2 : mersul subturat care “cox-eaza” cuzinetii slabind duritatea lor-1 points
-
Pasiunea nu are limite, treaba cu pagina de instagram la masina e veche si in continuare la moda ? E o placere pentru mine sa fac asta, ca sa nu imi spamez contul personal cu masina ...-1 points