Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.08.2019 în toate secţiunile

  1. De ceva timp incoace am vazut ca scutul metalic incepe sa prinda rugina pe la margini si pe la zgarieturile care am reusit sa le fac eu de-a lungul timpului. Asa ca am zis sa il reconditionez , macar acum la inceput pana nu incepe rugina sa il manance de tot. Dupa 6 ore de munca rezultatul este cel de mai jos : - 3 straturi de primer, 3 straturi de vopsea si 2 straturi de lac iar apoi asta a iesit : Interior negru + antifon Esterior Albastru + Lac pentru ca sa vreau eu , alt motiv bun nu am. Daca tot am avut timp sa ma ocup de el , am pus pe interior banda adeziva de cauciuc (mai multe straturi ) sa mai elimin din zgomotele produse de scut in anumite momente. Iar la final , suruburi noi sablate si vopsite in Galben , inca odata pentru ca asa vreau eu Rezultatul cam asta este : Pentru majoritatea nu este sesizabil, dar numai ca stiu eu de el , parca a castigat +10cp masina munca a meritat ! Inca un pitic bifat pe lista , usor usor trecem la urmatorul proiect ....pitic
    3 points
  2. Gusturile nu se discuta ?. Il prefer inchis la culoare.
    2 points
  3. Salut, Dupa 5 ani de pauza in care am condus doar masini inchiriate, am ales un R32. E greu de explicat cat de mult am vrut masina asta si de cand. Unii vor intelege, altii vor pune in balanta costuri vs beneficii comparativ cu alte modele, dar pentru mine a fost doar acest model sau nimic. Nu am luat mai devreme ca nu mi-am permis si aveam alte prioritati. Dar acum, cand folosesc masina doar in weekend, am decis sa o iau. Pozele sunt de pe siteul dealerului de la care am luat-o, acum 5 luni. Si acum arata la fel, nu vreau sa ii modific nimic. Defapt poate jante, dar inca sunt indecis. Am cautat 6luni una fara modificari de nici un fel si tratata omeneste. Adica nu mers incet sau putin, ci service-ata la timp, la oameni care stiu ce fac si piese de calitate. Si am gasit-o. Nu m-a speriat ca a avut 8 proprietari inaintea mea sau ca are 160k km, ci m-a interesat cartea service plina pana la ultima pagina si dosarul cu facturi de la service-uri. M-a interesat ca istoricum Mot(in UK, Rar la noi) zice ca l-a luam mereu din prima fara advisories (chestii care necesita atentie in viitor). M-a interesat ca dealerul cumpara si vinde doar masini R,S,RS,M,AMG si nu face volum, ci calitate. Am vrut cateva lucruri la ea: 2usi, cotiera si dsg. Restul can pielea, trapa, culoarea, maxi dotul imi erau indiferente. Dar le are si pe alea. M-am gandit la una albastra dar sare in ochii asa cansi la asta am dat jos badgeul cu r32 din fata si din spate. Tevile sunt acolo dar poate ma confunda lumea cu un kit r32 si ma lasa in pace. Am luat-o pentru sunetul motorului si nu pot sa nu zambesc de fiecare data cand o conduc, pur si simplu nu pot. Am schimbat, pt linistea mea, lanturile de distributie desi are fi lifetime si bag benzina in ea+revizie la 5k mile. Am fost cu ea in tara, 10l/100km consum cu viteza legala peste tot si cat se poate acolo unde e voie in DE. Nu consuma sub 9 orice as face si 19 daca e in Sport cutia, insa consumul nu m-a interesat, e chiar sub asteptari. Il mentionez ca poate intereseaza pe unii. Masina e de UK si se conduce in UK. Oamenii daca o recunosc dupa tevi se opresc in parcari si vb despre ea, in Ungaria am luat un thumbs up de la un baiat cu M3. A fost 7500£, costa road tax(impozit) 560£ an, asigurarea e 113£/luna si sta in garaj. Da, e mai grea decat gti si mai scumpa la tot. Da, e greu si scump de tunat motorul. Da, e cam mult 14la suta cand iese vreo 200km in weekend doar cu benzina astora premium dar astea nu conteaza pentru mine, nu pt ca ma scald in bani(caci evident nu ofac) dar senzatia pe care o am cand o conduc e ceea ce conteaza. Am luat in calcul masini mai noi, mai puternice, mai economicoase, noi noute dar ,pt mine, sunetul si simplitatea unei masini mai vechi, cu motor aspirat, care te lasa sa conduci fara sa te anunte ca depasesti banda, ca trebuie sa franezi, ca e mai important sa ai iluminat frumos cu led in X culori la interior, ca etc, este ceea ce a primat. Poate manuala era mai potrivit pentru un driver's car dar cred ca dsgul se descurca mai bine decat o faceam eu in manual. Cred ca ce putea fi pus pe ea si nu are sunt:scaune wingbacks si oglinzi rabatabile electric+mfd2 si poate ceva upgrade la sistemul audio in rest are xenon(standard pe modelul asta oricum) piele, dsg, oglinzi electrice incalzite, trapa, senzori lumina/ploaie, coming -leaving home, cotiera, maxidot, volan multifunctional cu padele. Pentru mine, e perfecta si se misca perfect pt o masina de 13ani. Daca aveti intrebari, cu mare placere, daca stiu, ca raspund.
    1 point
  4. Poti vedea cum arata cu jante pe 17 aici. Jantele Scudo sunt de Skoda dar sunt fix pe aceleasi dimensiuni cu cele pentru Ateca, 7Jx17H2 ET45. In ceea ce priveste cauciurile si ale mele de iarna sunt cu profil XL (mai exact BFGoodrich G-Force Winter 2 XL 225/55 R17) si mi se par semnificativ mai confortabile decat cele de vara. O perioada si eu m-am gandit la o varianta all season, dar n-am vrut sa-mi bat capul sa stau sa vand jantele originale pe 18. Daca as fi gasit pe cineva cu Style (care vine cu jante pe 17) si optiunea de cauciucuri all season (parca veneau cu Goodyear Vector 4 Seasons Gen 2) as fi fost dispus la un schimb.
    1 point
  5. ~35k km....toate bune si frumoase. Si inca o mica completare de lichid de racire...cam 150 ml pe la 15k si 150 ml acum. Nu cred ca ar trebui sa imi fac griji ?
    1 point
  6. Conteaza mult si starea motorului. Un engin fumigen cu consum de ulei si admisie imbacsita clar ca depune rapid in dpf. Motoarele cayb infunda dpf cel mai incet. Unu din asta am cu 1000km. Nu te pune nimeni sa crezi .. la fel nu toti posesori de vw scriu aici. Nu fa un numitor comun din ce gasesti aici.
    1 point
  7. @lucianm86 nu ai mentionat km la bord tot citesc pe aici ce zic oamenii, nu am prea vazut pe nimeni cu regen la 800, sau chiar la 1000, cum zici tu Trebuie mentionat si motoarele, cele de 1.6 consuma mai putin => posibil sa scoate mai mult intre regen, dar la mine la 2.0 170cp DSG nu am scos atat de mult niciodata. 500km maxim. Si dupa downgrade parca motorul e mai zgomotos la relanti si tremura un pic. Inainte torcea ca o pisica, nici nu se auzea. Alt aspect interesant e ca alt coleg fara downgrade scoate tot cam 500km, deci nu stiu ce sa zic. Opinii si opinii.
    1 point
  8. Sa detaliez un pic si traseul. Bulgaria si Turcia le-am tranzitat doar cu opriri scurte de alimentare motorina/odihna/hrana. Singura oprire programata la dus a fost la "Sumela Monastery" langa Trabzon, o locatie fascinanta. Faptul ca am 2 Skoda inmatriculate cu numere consecutive si cu Octavia mai fusesem de vreo 4 ori in Turcia, iar acum prima data si cu Kodiaq-ul, am anticipat mici probleme in vama care s-au si adeverit. La ultimul control (cel de bagaje) in vama bulgaro-turca, desi trecusem pe la alte 3 ghisee unde mi-au verificat actele, respectivul nu intelegea de ce masina mea nu este "Octavia" asa cum apare in evidentele lor ( si se facea ca nu intelege nici engleza)...in cele din urma a inteles ca este "new car", "not same number"...? Soseaua turcă de coasta Samsun-Trabzon-Batumi intrece orice inchipurire. Ma asteptam ca dincolo de Ankara (mai fusesem in trecut in centrul Turciei pana in Cappadocia cu masina, in afara de destinatiile clasice din sud) infrastructura rutiera sa nu mai fie asa "oau". Insa este. Sute de km cu 2-3 benzi pe sens ce tranziteaza orasele si localitatile de coasta cu peisaje de vis la Marea Neagra, zeci de tuneluri, decoratiuni cu palmieri/arbusti si flori. In vama turco-georgiana, iarasi problema cu actele. Dupa ce am trecut si de ultimul ghiseu turc, mi-a dat actele si s-a aprins lumina verde sa pot trece. Am dat sa plec si a pornit un fel de alarma, bec rosu/sirena si un vames turc a alergat dupa mine si mi'a cerut din nou certificatul de inmatriculare al masinii...dupa vreo 15 min in care habar nu stiu ce au mai verificat (si au tinut si vama blocata, fiind un singur fir) mi-a returnat actul si mi-a zis "good bye". Si iata-ne ajunsi in vama georgiana intr-o coloana doar de masini cu numere de Rusia. Cand mai aveam vreo 5 masini in fata vine un vames si ma scoate din rand si ma directioneaza sa astept la alt ghiseu unde nu era nimeni. Dupa vreo 20 min in care stau acolo fara sa se intample nimic vine alt vames sa ma certe probabil ca ce caut acolo (n-am inteles nimic din ce spunea pentru ca vorbea doar in gruzină) si m-a directionat sa intru in fosta coloana (macar m-a bagat in fata). La ghiseu mi-a cerut inclusiv permisul de conducere (cred ca este prima data de cand tranzitez vămi cand imi cere si permisul), au introdus toate datele din acte in sistemul lor, mi-au dat un pliant pentru a face cartea verde si iata-ne intrati in Georgia. Prima destinatie (de altfel foarte aproape de granita) a fost Batumi, oras orecum fata in fata cu Constanta in cealalta parte a Marii Negre. E format din orasul clasic (anost, de sorginte comunista) dar si din o zona turistica ( gen Mamaia) care este foarte ok cu plaje, port turistic si de agrement, parcuri de distractie, gradini si alei de promenada cu palmieri, restuarante, terase....tot ce trebuie pentru relaxare. Te simti in siguranta peste tot. Apoi traseul a continuat spre nord pe coasta Marii Negre pana in orasul port Poti ( unde acum 11 ani rusii au atacat si scufundat vasele militare georgiene) si apoi am continuat traseul pe granița cu regiunea separatista Abhazia catre Mestia-Ushguli-Lentekhi (cele mai inalte asezari umane din Caucaz) aproape de granita ce o desparte de republicile federatiei ruse. Daca prima parte a traseului offroad este plina de turisti straini ( foarte multi asiatici solitari sau cupluri ce fac autostopul), ultima parte este pustie dupa Zagar Pass si nerecomandata tranzitarii. Totusi am parcurs-o. Dupa parcurgerea traseului offroad am coborat din nou spre sud pana la Prometeus Caves ( in zona mai erau 2 canioane de vizitat dar necesitau cam 8 ore de mers pe jos...asa ca le-am sarit) si apoi spre orasul Kutaisi unde se pot vedea Bagrati Cathedral si Gelati Monastery). Apoi traseul a continuat spre vest unde am dat si de scurta lor autostrada pana in orasul Gori (locul de bastina al lui Stalin cu un intreg ansamblu muzeal dedicat, casa lui din tinerete fiind incorporata ca intr-un mausoleu). Aproape de Gori am vazut si Uplistsikhe ( o fosta asezare umana daltuita 100% in piatra). De aici am continuat traseul spre vest catre Tbilisi dar m-am incadrat apoi din nou spre nord pe Georgian Military Road si am urcat pana la granita cu Ossetia de Nord. Pe traseu am vazut si Ananuri Fortress (a fost coperta Lonely Planet in 2018), apoi monumentul prieteniei ruso - georgiene, un colos in varf de munte, orasul montan Gudauri si apoi Stepantsminda (regiunea Kasbegi) unde se gaseste si vestita Gergeti Triniti Church intr-un var de munte. Traseele si peisajele depasesc posibilitatea de a exprima in cuvinte, acele locuri sunt efectiv in nori, iar inaltimile muntilor te complesesc prin grandoarea lor. Aici am zabovit 2 zile dupa care am luat-o din nou pe Gergian military road spre sud pana in capitala Tbilisi.Este suficienta o zi pentru a vedea zona centrala si a te plimba cu telefericul pe deasupra orasului ( la fel ca si in Batumi). Amuzant a fost ca inainte de a intra propriu zis in oras am vizitat un monument pe o colina din apropiere (Chronicles of Georgia) iar de acolo pana in oras Google Maps m-a rutat pe o scurtatura ce a constat in parcurgerea cimitirului orasului, terasa cu terasa printre morminte. Din Tblisi am continuat drumul catre sud vest spre orasul de piatra sapat in munte Vardzia. Apoi, nesocotind recomandarile de a ma intoarce prin acelasi punct de frontiera prin care intrasem in Georgia, am ales unul prin munții si am constat pe pielea kodiaqului de ce nu era o alegere recomandata. Era o trecere cu un singur sens, adica masinile treceau alternativ pe acelasi fir, eram singura masina pe sensul meu iar din partea opusa doar vreo 2 tiruri. Daca de vamesul georgian am scapat relativ repede (s-a uitat un pic pe sub scaune) la cei turci a fost dezastru. Efectiv ne-am plimbat intre 3 cladiri cu niste bilețele in mana pe care faceau tot felul de mentiuni fara sa inteleg nimic (pentru ca nu era procedura clasica din vamile turistice turcs) iar in final masina a fost din nou bagata la x-ray. Adica un fel de camion cu niste senzori/antene s-a plimbat inainte/inapoi pe langa kodi. Dupa ce s-a terminat si scanarea si mi l-a iradiat pe kodi iarasi plimbari intre cladirile din vama ca sa dau explicatii de ce trec vama pentru ca se pare ca "back to home" nu era suficient pentru ei. Dar vama aleasă nu a fost intamplatoare pentru noi ci am ales-o ca sa putem tranzita Turcia inapoi aprope de granita cu Iran si Siria. E incredibil cum turcii la altitudini de 2550 m au sosele cu 7 benzi (2+1 pe sens + 1 banda centrala separatoare). Am trecut prin toate formele de relief cu munti impaduriti, albi, rosii, forme gene canioane, peisaje desertice cu asezari tip oaze iar pe masura ce ne apropiam de granita cu Siria campuri de culturi agricole printre peisaje aride si pietroase. Insa Turcia a devenit in acea parte o fortareata militara. Am trecut prin peste 10 filtre ale armatei...sunt un fel de mini forturi verzi construite pe drum imprejmuite cu saci de nisip, jaloane din beton si denivelari iar la control treci printre dale uriase de beton (care sa diminueze efectul unei deflagratii) iar soldatii vin catre masina in spatele unor scuturi de oțel pe role. Punctele de control sunt dotate cu vehicule blindate cu tragator pregatit in permanenta in turela iar unele aveau un fel de mini rachete pe ele. Cand vad masini cu numere de EU controlul nu e asa drastic, doar pasaport si control in bagaje in portbagaj. Doar cu ai lor se poarta urat, trag de pasageri si ii scot din masini si le vorbesc ca si cum i-ar interoga cand ii controleaza...ma rog problema lor. Trecem peste. In zona am vazut Gobeklitepe (site-ul arheologic al celei mai vechi civilizatii cunoscute - peste 12 mii de ani...vazusem deja locul 2 ce e in Malta ? ) muntele Nemrut ce are in varf lui inca un munte artificial in care este ingropat ultimul rege mesopotamian, precum si statui impresionante ca marime ale zeilor si apoi Cendere Bridge, cel mai vechi pod din lume inca functional, de pe vremea cand Dacia devenea provincie romana. Apoi am traversat din nou muntii spre nord spre Ankara iar de aici traseul a fost cel clasic. Haios a fost ca de data asta turcii nu m-au mai controlat absolut deloc....la primul ghiseu mi-a pus viza de iesire cu masina in pasaport iar la al doilea a zis doar "skoda go" si mi-a zambit ? Locatiile mentionate nu le-am mai detaliat insa pentru cine e curios le poate cauta dupa denumire in google maps si gaseste cum si ce este de vazut.
    1 point
  9. @Sop, aspad sunt importatori oficiali, poţi vedea aici: https://www.ross-tech.com/distributors.php De asemenea, au la vânzare: HEX-V2 limitată la 3 serii - 9xx lei; HEX-V2 nelimitată - 21xx lei; HEX-NET (implicit, nelimitată) - 23xx lei. Dacă vrei cu 10 serii, cred că trebuie să îi contactezi. Am luat şi eu HEX-V2 limitată (3-VIN) şi e OK.
    1 point
  10. Posibil sa trebuiasca dat jos partea aia din spate unde ai grilele Video cu demontare sper sa te ajute
    1 point
  11. Ok. Bazeaza.te pe ce vrei. Succesuri.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!