Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.08.2019 în toate secţiunile

  1. Salut, Dupa 5 ani de pauza in care am condus doar masini inchiriate, am ales un R32. E greu de explicat cat de mult am vrut masina asta si de cand. Unii vor intelege, altii vor pune in balanta costuri vs beneficii comparativ cu alte modele, dar pentru mine a fost doar acest model sau nimic. Nu am luat mai devreme ca nu mi-am permis si aveam alte prioritati. Dar acum, cand folosesc masina doar in weekend, am decis sa o iau. Pozele sunt de pe siteul dealerului de la care am luat-o, acum 5 luni. Si acum arata la fel, nu vreau sa ii modific nimic. Defapt poate jante, dar inca sunt indecis. Am cautat 6luni una fara modificari de nici un fel si tratata omeneste. Adica nu mers incet sau putin, ci service-ata la timp, la oameni care stiu ce fac si piese de calitate. Si am gasit-o. Nu m-a speriat ca a avut 8 proprietari inaintea mea sau ca are 160k km, ci m-a interesat cartea service plina pana la ultima pagina si dosarul cu facturi de la service-uri. M-a interesat ca istoricum Mot(in UK, Rar la noi) zice ca l-a luam mereu din prima fara advisories (chestii care necesita atentie in viitor). M-a interesat ca dealerul cumpara si vinde doar masini R,S,RS,M,AMG si nu face volum, ci calitate. Am vrut cateva lucruri la ea: 2usi, cotiera si dsg. Restul can pielea, trapa, culoarea, maxi dotul imi erau indiferente. Dar le are si pe alea. M-am gandit la una albastra dar sare in ochii asa cansi la asta am dat jos badgeul cu r32 din fata si din spate. Tevile sunt acolo dar poate ma confunda lumea cu un kit r32 si ma lasa in pace. Am luat-o pentru sunetul motorului si nu pot sa nu zambesc de fiecare data cand o conduc, pur si simplu nu pot. Am schimbat, pt linistea mea, lanturile de distributie desi are fi lifetime si bag benzina in ea+revizie la 5k mile. Am fost cu ea in tara, 10l/100km consum cu viteza legala peste tot si cat se poate acolo unde e voie in DE. Nu consuma sub 9 orice as face si 19 daca e in Sport cutia, insa consumul nu m-a interesat, e chiar sub asteptari. Il mentionez ca poate intereseaza pe unii. Masina e de UK si se conduce in UK. Oamenii daca o recunosc dupa tevi se opresc in parcari si vb despre ea, in Ungaria am luat un thumbs up de la un baiat cu M3. A fost 7500£, costa road tax(impozit) 560£ an, asigurarea e 113£/luna si sta in garaj. Da, e mai grea decat gti si mai scumpa la tot. Da, e greu si scump de tunat motorul. Da, e cam mult 14la suta cand iese vreo 200km in weekend doar cu benzina astora premium dar astea nu conteaza pentru mine, nu pt ca ma scald in bani(caci evident nu ofac) dar senzatia pe care o am cand o conduc e ceea ce conteaza. Am luat in calcul masini mai noi, mai puternice, mai economicoase, noi noute dar ,pt mine, sunetul si simplitatea unei masini mai vechi, cu motor aspirat, care te lasa sa conduci fara sa te anunte ca depasesti banda, ca trebuie sa franezi, ca e mai important sa ai iluminat frumos cu led in X culori la interior, ca etc, este ceea ce a primat. Poate manuala era mai potrivit pentru un driver's car dar cred ca dsgul se descurca mai bine decat o faceam eu in manual. Cred ca ce putea fi pus pe ea si nu are sunt:scaune wingbacks si oglinzi rabatabile electric+mfd2 si poate ceva upgrade la sistemul audio in rest are xenon(standard pe modelul asta oricum) piele, dsg, oglinzi electrice incalzite, trapa, senzori lumina/ploaie, coming -leaving home, cotiera, maxidot, volan multifunctional cu padele. Pentru mine, e perfecta si se misca perfect pt o masina de 13ani. Daca aveti intrebari, cu mare placere, daca stiu, ca raspund.
    6 points
  2. Salutare. Nu am mai scris de ceva timp pentru ca mașina mai mult a stat pana acum vreo doua luni, eu mergând zilnic cu o Bora cu GPL ???. Dar asta nu înseamnă că am stat pe loc tot timpul asta; am făcut schimbul de ulei cu Liqui Moly 5W30 longlife 3, iar pentru ca tot. I erm mulțumit de cum arata vopseaua, un prieten care chiar e cel mai bun din zona mea pe polish auto, a făcut vopseaua sa arate aproape ca noua. Am primit și o noua comanda de produse de detailing pe care bineînțeles le am utilizat pana acum. Pentru cei ce fac tratament hidrofob cu aquapel, trebuie sa știe ca ștergea geamurilor tratate este mai dificila, cu orice ai șterge rămân ușoare umbre pe suprafața. Mereu am zis ca nu o sa o fac resoftare, dar uite ca s a întâmplat și asta. Am ales sa fac modificarea asta la AMC Motorsport Brașov, rezultatul fiind aproximativ 260 de cai și 380 NM. Pentru 187k de km motorul e în stare foarte bună și lucrurile au mers ca toate. Urmează sa mai primesc un colet undeva prin septembrie, dar mai mult detalii după ce vad în ce stare ajung piesele.
    4 points
  3. Salut, Cazul meu a fost fericit pentru ca am dat de niste oameni prea intelegatori probabil dar e bine de stiut. Am permis de UK si masina de UK iar acum 2 luni am venit in Ro. Felul meu de a fi ma obliga sa am bunul simt sa conduc legal peste tot dar uneori mai am scapari. Asa a fost si cand eram in drum spre iesirea din tara. Dupa 2 saptamani in Ro, eu fiind din loc din HD,eram in judetul meu si ma indreptam inapoi in UK. Era ziua, frumos, liber dar eram in spatele unui tir pe E70(cred) si nu din graba, ci din plicitseala mai degraba, am depasit, pe linie discontinua dar am depasit viteze legala in localitate, cu peste 50 se pare. Cand ma incadram inapoi pe banda mea, politia in fata, veningld spre mine,au si bagat girofarele. Deja stiam ce urmeaza, ma stiam vinovat, banuiam ca raman fara permis, asa ca am oprit imediat. Au coborat, salutat, au zis infractiunea si pedeapsa -suspendare permis 3 luni+ amenda. Stiindu-ma vinovat nu am comentat nimic ca nu sunt atat de nesimtit. Le-am arat actele iar cand au vazut ca e permis de UK m-au chemat la masina lor. Si le-am zis: da, imi pare rau, am mers mult prea tare, nici macar nu ma grabeam ca drumul pananin UK e 2 zile asa ca un tir in plus nu conteaza. Le-am zis ca platesc de acasa ce amenzi vor caci la mine am 30euro pt vignette pentru alte tari iar restul pe card. Tot ce vreau e dovada aia sa pot circula cu ea inca 2 zile sa ajung acasa. Se pare ca dovada emisa in Ro e valabila doar in Ro si ca atare nu puteam sa ies din tara cu ea, concediul se termina in 2 zile. Dupa ce mi-au aratat obrazul ca sunt mai presus de lege, ca nu e bine, ca mai sunt si de la ei din judet, ca e riscant cu volan pe dreapta, m-au lasat sa plec fara amenda deloc si cu permisul. Nu am comentat la minic, nu am incercat sa le ofer nimic sau sa imi gasesc scuze. Our si simplu m-au lasat sa plec si nu imi venea sa cred ce oameni au fost, desi nu trebuiau sa fie. Asadar, daca planuiti sa ramaneti fara permisul strain in Ro, sa stiti ca nu mai iesiti din tara, caci dovada nu va foloseste la nimic
    2 points
  4. Multumesc tuturor. Aripile au fost schimbate pe garantie inainte sa o iau eu. Stiu ca toata lumea e panicata cu asta si au schimbat o gramada aici. Oricum, am citit 6luni de m-am saturat. Reviewuri, pareri, probleme, au aici si forum doar pt r32 uri asa ca lectura am avut. Am avut g5 si inainte si forumul asta din Ro a ajutat enorm atunci si ajuta ai acum cand nu gasesc o info la ei asa ca profit de ocazie si multumesc tuturor celor ce contribuie la vwforum.ro ca e multa informatie gratuita si e de apreciat timpul celor ce au pus-o la dispozitia noastra.
    2 points
  5. Eu am montat asa ceva, sper ca va place. 150 de lei pe AliExpress.
    1 point
  6. Dacă exista la RS modul E sigur exista și la Passat, dacă nu ai cred ca se poate coda... https://imgur.com/a/at7LR19
    1 point
  7. D e clar setat pentru consum si "emisii" mici. Dpmdv nu schimba exagerat de lent, in sus sau in jos, dar e logic ca dureaza mai mult pana gandeste 2 trepte in loc de 1. S e mult mai responsiv, si o tine cu 1-2 trepte mai jos ( nu chiar 3-4 ) si e aproape tot timpul pregatita pentru a retrograda mai usor. Fiind si la turatie mai mare, poate pleca instant de sub tine, fara sa mai retrogradeze nimic. E un pachet foarte complet, dar totusi D-ul ar trebui sa fie undeva intre D si S. Dar totusi m-as fi asteptat ca fiind in 7 trepte cutia, ultima sa fie setata mai spre "consum". [...] Exista si modul E???
    1 point
  8. Super - ai scăpat ușor.....
    1 point
  9. Pe D e ca si cum ai schimba singur vitezele la o cutie manuală de doua ori la rând (considerand ca stai cu mana pe schimbător si stii ce sa faci). Este atat de lentă, ca sta cu 2-3-4 trepte peste ce trebuie, iar daca faci downshift si ajungi pe acelasi ambreiaj, e chiar plictisitor si periculos ca nu are vlaga cand ai nevoie, mai ales in oras, unde te mănâncă ceilalti. Ca referinta, undeva la 74 la ora este in D7 sau in S5. Modul S este aproape ce trebuie cu exceptia unor downshifturi care sunt mai agresive desi poate tu doar franezi sa opresti la semafor iar cutia crede ca vrei sa ii dai blană. Atunci se poate comuta in D cu un click inapoi pe manetă. @ska ma bucur ca esti incantat de jucărie si de noul soft. Sa te bucuri de ea.
    1 point
  10. După o lună în care am fost plecat și soția s-a plimbat cu Tiguanul, am reușit să scot ansamblul stergatoarelor și să testez motorul. Motorul era intr-adevar ars, așa că am comandat un alt ansamblu de stergatoare. Dacă tot am ajuns in zonă, am aspirat toate resturile vegetale și apoi am spalat și degresat toată porțiunea. Azi a venit ansamblul și după serviciu m-am apucat de montat. Bazaia, deci era ok. Pentru că ansamblul meu arăta mai bine, am schimbat motorul de pe unul pe celalalt și apoi am facut o probă, pentru că începuse să plouă între timp. De data asta nu se învârtea nimic.... aduc vcds-ul, șterg erorile, deschid încă o dată capota, scot și mai bag o dată mufa, închid capota și.... stergatoarele pornesc. Am schimbat si becul de poziție ars din farul stânga și toate lucrurile au revenit la normal. Acum nu imi mai e frică de ploaie. PS: înainte de a comanda ansamblul am făcut din nou măsurătorile la mufa și aveam valorile următoare pe pinii 1, 2 și 4: 12.8V, 0V și 8.5V cu contact, iar cu maneta stergatoarelor ancționată aveam 12.8V, 0V și 10.5V, deci am scăpat cu centrala electrica întreagă.
    1 point
  11. Subscriu celor descrise de colegul @GabrielIoan
    1 point
  12. Problema pornirii greoaie la rece se rezolva prin schimbarea capacului si a ventilului vvt, exact ca-n clipul vehiculat in postarile anterioare, motorul nu da erori decat pe senzorul axei cu came, piesa noua e complet redesenata exact ca-n clip, am schimbat ambele piese intr-un service local, cost piese 1350ron, manopera am dat 250ron. Codul pieselor il gasiti tot in clipul americanului, precizez ca dupa schimbare comportamentul motorului s-a schimbat la ture joase si consumul, exact plaja de turatie unde functioneaza variatorul.
    1 point
  13. Cum sa nu observi diferentele .. doar daca ai un picior de lemn nu simti. Iti placeau regenerarile dese la 200km ? Motor puturos sub 2000 ture ? Consum marit ? Unii au acuzat si consum de ulei inainte de downgrade... sau cresterea de nivel ulei.
    1 point
  14. Revin si eu cu niste impresii din Sarti, Halkidiki. Am pornit la 7 seara din Rasnov, pe la 11 jumate ajuns in vama la Giurgiu....haos total acolo. 2 puncte te trecere pt masini, 2 pt autobuze. Problema este ca coada se termina imediat ce faci dreapta de pe pod si nu am mai apucat sa vad care coada e pt masini si care nu. Toata lumea claxona ca nebunu si se inainta foarte greu. Autobuzele se urcau pe tine, treceau la mm de masina ghidati find de soferii de "rezerva". De 4 ani de cand mergem in Grecia niciodata nu a fost asa aglomerata vama si mai mereu ajungeam la aceeasi ora(aproape de miezul noptii). Dupa vreo 40 de minute agonizante am trecut vama si cum aveam vigneta online...am mers snur pana in Halkidiki pe ruta Sofia-Kulata(vama la greci 1 minut) cu opririle de rigoare pt toaleta si alimentare. Se pare ca multi romani inca nu stiu ca exista varianta online pt Buvigneta, era coada mare in sensul giratoriu din Ruse la ghiseuri. De aici am luat si a fost ok: https://web.bgtoll.bg/ In alta ordine de idei, bulgarii au miscat la autostrazi, mai ramane portinuea defileului Struma de terminat(34 de km) asta insemna ca de la Botevgrad pana in Halkidiki mergem numai pe autostrada. . Mergand noaptea am evitat caldura mare si politia, nu am vazut nici un echipaj pe drum. Inainte de Salonic au mai construit grecii un Toll Post, inca nu e functional, dar estimez ca in viitorul apropiat ii vor da drumul. Sarti parea mai aglomerata ca in anii trecuti cu 70% masini de Serbia(se vede ca au terminat autostrada la ei). In rest daca stii unde sa te duci(Klimataria Beach sau Kalamitsi au fost favoritele noastre) nu e niciodata aglomerat. Saptamana a trecut repede, pornit joi seara din Sarti la 17:00, ajuns in Rasnov la 6:30 dimineata, de data asta nu am mai prins coada la nici una din vami. All in all, se simte si pe mine ca a mai trecut un an, parca am ajuns mai obosit in Sarti decat in anii precedenti(aceeasi masina, acelasi stil de condus), dar pt tara noastra de suflet merita sacrificiul :).
    1 point
  15. Vazusem doar cate o lupa pe far, eram curios daca in poze ai avut doar faza scurta aprinsa sau in unele era si cea lunga? Masina mea (non VAG) e cu xenon OEM, insa fara lupe si uitandu'ma la pozele tale si, presupunand ca erai doar cu faza scurta, imi dau seama ca eu merg ca orbetele (desi extraurban vede doar la urgente, Ateca e baza)
    1 point
  16. @ct_act Si eu patesc asta, e bug de software. Nu se intampla tot timpul si nu se poate replica 100% cu acuratete. Uneori nu afiseaza temp apa, alteori temp ulei. Am observat ca daca intru in media/radio/android auto si revin in afisajul "sport" afiseaza temperaturile, incearca si asta, nu e necesar sa opresti motorul.
    1 point
  17. Am luat alte arcuri si vin altfel, arata ca inainte masina, s-a rezolvat problema.
    1 point
  18. Iar eu imi doresc asta: http://www.superskoda.com/Skoda/RAPID/Rapid-original-Skoda-Autoas-floor-mats-STANDARD-RHD
    0 points
  19. Eu zic ca e normal, si al meu bls, scoate la fel cu motorul cald, cand e rece nu se observa fumul acela, dar gaze tot sunt.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!