Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 26 Noiembrie 2024
-
Anual
27 Noiembrie 2023 - 26 Noiembrie 2024
-
Lunar
27 Octombrie 2024 - 26 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
20 Noiembrie 2024 - 26 Noiembrie 2024
-
Astăzi
27 Noiembrie 2024 - 26 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
31.07.2019 - 31.07.2019
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 31.07.2019 în toate secţiunile
-
In asteptarea unei decizii pe care trebuie sa o iau cu injectoarele (am cam eliminat restul, probabil voi schimba injectorul nr 4) am curatat galeria de admisie, au trecut 2 ani de la ultima curatare. Mi-am dat seama ca epuratorul baga destul de mult ulei pe traseu... asa ca mi-as dori sa fac un catch tank pentru asta. Lucrurile ar fi mai curate asa. Inainte de asta, masina a mai mers impecabil inca vreo 650km (Bucuresti-Albena si retur), plina, alergata, o placere de ca obicei. 10k km din decembrie pana acum, ceea ce inseamna ca atunci cand schimb injectorul, voi face si revizia de filtre si ulei. Si pun si suruburile de chiulasa alea mai dure.5 points
-
Eu am la garaj o solutie de curatare... nu stiu nimic despre ea a nu o aduc eu dar ea de dilueaza in mod normal ceva 1:10 pe acolo, eu am pus intr-un recipient in care sa incapa galeria jumate solutie jumate apa si am lasat-o la “bait” 15min. Dupa, vap in toate gaurile din toate pozitiile, sulfat cu aer si sus pe masina.3 points
-
2 points
-
La 24 porneste dar si mai repede. Depinde de conditii. Eu am facut downgrade imed ce am luat masina. Fac 700..800km intre reg. Iti recomand sa faci asta.2 points
-
Vă salut. Am revenit din concediu unde am făcut aproape 2k de km și am monitorizat dpf-ul cu vag dpf. Mașina mea are softul dieselgate și nu am putut depăși 400km fără regenerare. Ce am observat în această perioadă: - regenerarea pornită în deplasare, apoi continuată pe loc, nu se face până la capăt. Pornește imediat după începerea deplasarii autoturismului. Este posibil să fie o măsură de siguranță datorită temperaturii foarte mari (pericol de aprindere a vegetației dacă oprești pe marginea drumurilor neamenajate); - nu funcționează întotdeauna ventilatoarele la oprirea pe loc a mașinii în timpul regenerării; - se face regenerare și când ai tempomarul activ ori când cb-ul arată mai puțin de 40km autonomie; - durata regenerării este mai mare în mers cu treapta a v-a de viteză pe autostradă (viteza maximă legală); - pe autostradă, în anumite condiții..., a început regenerarea filtrului fără post injecție, fără ca acesta să îndeplinească condițiile de pornire a regenerării (grad de umplere, cantitate de cenușă...); În speranța că nu am omis nimic, vă urez drumuri bune și fără probleme. P.s. atașez o imagine cu valorile mele și mă gândesc serios la downgrade. Era să uit. La mașinile fără soft dieselgate, regenerarea pornește când valoarea soot maas calculate ajunge la 24 ori 40?2 points
-
Salutare tuturor, Am montat si eu zilele trecute senzorul de nivel pentru lichidul de parbriz.Operatiunea am efectuat-o pe masina din semnatura (Jetta 2013). Montarea a decurs in felul urmator: a. ridicata masina pe cric si data jos roata dreapta fata (dupa demontarea rotii am pus o capra de sustinere si am lasat masina pe ea cat si pe cric pentru a nu risca sa cada) b. am demontat carenajul rotii (sunt peste 10 suruburi torx) localizate pe arcul descris de aripa, in spatele amortizorului, cat si sub masina(acolo unde carenajul se prinde de scutul de sub bara) c. am demontat rezervorul de lichid, deoarece pompa de lichid cat si locul de montare al senzorului sunt orientate catre interiorul barei fata, nu catre rota - deci accesul pentru taierea gaurii de senzor era imposibil d. am gaurit rezervorul in locul marcat, cu un cutter , urmarind conturul marcat din fabrica. Apoi am montat prima data garnitura senzorului, apoi am infipt senzorul in garnitura(a fost nevoie de un pic de forta si de lubrifierea garniturii cu un pic de apa, fapt care m-a incantat, deoarece asta inseamna ca garnitura va etansa corespunzator fara sa fie nevoie de silicon sau alte lipituri) e. am infipt mufa in senzor, am montant la loc vasul si am tras firele urmarind cablajul de la pompa de lichid de parbiz (urcand pe langa rezervor, tracand pe langa vasul de expansiune al lichidului de racire si intrand in habitaclu pe langa pompa de ABS). pentru ghidarea firului ce trebuie sa ajunga in ceasuri, am folosit o sarma lunga otelita confectionata dintr-un umeras de haine f. langa vasul de expansiune manunchiul de fire trece printr-un tub de copex - acolo, am identificat firul maro-albastru (earth-sender ) care pleaca de la vasul de expansiune , l-am taiat si am facut legatura cu unul din firele de la senzorul nou montat. legatura a fost izolata cu varnish termocontractibil. (era sa uit - firele cele noi au fost imbracate complet in banda izolatoare panzata TESSA) Legatura aceasta de masa (earth-sender), conform schemei electrice din ELSA trebuie facuta neaparat la firul maro-albastru (care ajunge in pinul 20 al ceasurilor de bord), si nu la unul din punctele de masa(earth point) ale masinii. g. Odata ajuns cu firul in habitaclu, prin spatele torpedoului(care a fost si el demontat), am inlaturat rama din jurul ceasurilor, si am scos ceasurile. h. Utilizand aceeasi sarma otelita, am ghidat firul pe langa harnessul din bord (care se afla in spatele gurilor de ventilatie centrale, cum privesti de sub bord spre baza parbrizului), catre ceasuri i. Am infipt cablul in mufa ceasurilor pe pozitia 17, l-am legat de manunchiul mare de fire , am infipt mufa la loc si am codat cu VCDS-ul in modulul INSTRUMENTS j. Am montat ceasurile, rama ceasurilor si torpedoul in ordinea inversa demontarii La final, am testat functionalitatea: pus contactul, se aprinde si se stinge lampa de control , apoi (nefiind lichid in rezervor) se aprinde lampa si ramane aprinsa. Dupa completare cu lichid, lampa s-a stins Timp total de executie (cu tot cu intreruperile venite din partea copilului):5 ore Operatiune incheiata cu succes si inca un upgrade bifat pe lista. PS: Am pus roata la loc si am dat jos masina de pe cric inainte de a incepe se umblu prin habitaclu (undeva inainte de punctul f) - e mai safe asa O zi buna va doresc si surubareala placuta2 points
-
Salutare, M-am decis sa ii fac prezentare masinii mele : Golf 7 TrendLine Motor 1,6tdi Bluemotion 105cai cutie manuala 5trepte. Masina provine din Belgia, cu 223.000 km, cu carpas , fabricatie 2014 Ca echipare este TrendLine, cu urmatoarele dotari : - Navigatie - Frana de mana electrica - AutoHold - Tapiterie Textil - Lumini de zi si cornering - 4geamuri electrice -Computer bord -Airbaguri frontale si laterale -ESP -Oglinzi elecrice si incalzite - 2 chei tip briceag . - Rezerva slim. - Start /Stop. -Carlig retractabil.1 point
-
Am terminat instalatia pentru parbriz incalzit si duze incalzite. Pentru parbriz am schimbat toata instalatia electrica din compartimentul bateriei pana in stalpul A stanga, de acolo am facut instalatia electrica pana la buton. Pentru duzele incalzite am folosir tot cablajul original, am scos din donatoare fiecare fir cu pin din panoul cu sigurante pana in mufa din stalp. https://youtu.be/o7TCJv7C_JY1 point
-
1 point
-
1 point
-
? pai...hai la 222222...si atunci va fi "rotund". Pana atunci, cati mai multi km fara pb.1 point
-
Referitor la zgomotele ( "clank"urile pe retrogradari ) la DQ500 am citit/gasit ceva informatii pe MotorTalk.de, si va transpun cateva din posturile de acolo ( poate unii dintre voi mai cu seama in tehnica, sa ne concluzioneze daca vorbesc prostii, sau solutiile gasite sunt viabile? ) "The DSG is an automated manual transmission which many still do not know or understand it is not comparable to the classic automatic converter. Noises are normal, as normal manual gearboxes, gears and switching sleeves are installed, which are shifted back and forth to switch, except that they are automatic. The clacking is normal, the gangsters and as it is electro-hydraulically controlled and is not a shift lever as in the manual transmission, is it rough as if you turn down at 50km / h it gets louder and louder because the synchronization takes more time than the switching process takes but the mechatronics says driver's wish 2nd gear is therefore also switched and there are noises" " Hello everybody, I can confirm that from my Tiguan which has also installed the DQ500. When normal roll the DSG switches to the 2nd gear, then I switch back by paddle in the 1st gear I hear that clacking clearly, the 2 part gearbox has already pre-selected the 3 gear and switches when switching back from 3 to 1 gear. The clacking is completely normal and harmless, after all, in the transmission mechanically shift forks are moved in turn move the synchronizer rings. It's not a bug, it's a feature. Here is a video how such a gear works, only the DSG, the gear shift Hydraulic moves but the way it works is the same, you can hear the clack well when a gear is engaged. - " As already written several times I also suffered from the clacking / beating when downshifting. The cause was a missing rubber buffer on a solenoid valve / assembly (?) Attached to the bulkhead on the driver's side. VW knows the problem and calls the dealer this solution in a problem discussion. I could hardly believe it when I picked up the vehicle: The clunking has completely disappeared! " Ladedruk control valve" (solenoid valve which is installed in / on the bulkhead) which makes this noise." " Problem was with me, that where the valve is fixed, a metal bracket was "bent" and the valve noise then finally transferred. If you know it, a trifle. For those where the problem was solved by the valve exchange, it was probably the same because the valve apparently comes including the metal attitude and is completely replaced. Meaning who has the problem, 3 options : Valve really broken, Rubber buffer missing / defective, Bracket / metal not mounted correctly" La mine de ex valva are urmatoarele serii/coduri : VW AG 1K0 906 627 B, CG3 40 11464 A, 12V 35/15 33871 point
-
@DannielC datele de pe displayul testerului? nu e un vagcom conectat la un PC? acolo iti selectezi tu datele care sa ti le afiseze. daca 80g = 100%, atunci 44,8g = aprox 55% se pare ca motoarele mai noi au limita 80g, vad in tabelul meu ca mai am un CUAA din 2016 cu 80g limita. tot 24. eu am facut downgrade si nu am observat mari diferente in bine, chiar din contra din anumite puncte de vedere. vad ca VAGDPF nu afiseaza km din bord pe 1.6 CAYC... interesant1 point
-
1 point
-
Super! Pai asa in 2 ore sigur termini. Daca e sa te chinui cu alte solutii stai 2 zile... Si nu poti afla ce solutie minune este?1 point
-
Ieri am avut pe nepusa masa un drum la Timisoara, unde am apucat sa aprofundez noile cifre ale masinii... nu am putut decat sa rad... am ras mult, foarte mult... n-ai cum "frate", zici ca e posedata... de multe ori luam piciorul din acceleratie, ca mi se parea "prea mult" ( OK, sa ne intelegem, ne raportam la un combi de clasa medie de 2.0 si 4 cilindri, nu la un E63S AMG sau RS6.... ). P entru ce se vrea masina, acum dupa soft, e mai mult decat "ce trebuie". Cel mai senzational lucru sunt acceleratiile [...] unde depasirile sunt... efectiv o gluma. Desi vmax a fost limitata la 280kmh ( oricum nu e cazul, ca nu m-a interesat niciodata aceasta valoare ) urca cu o lejeritate fantastica pana dupa xxx. Foarte echilibrat si liniar facut softul. La dus am mers "repede" iar la intoarcere, am mers normal. 7,5% media. Asta cu un drum semi aglomerat, multe depasiri, intrat in Timisoara prin Giarmata/Dumbravita fix la ora "de varf" 5-6 cand traficul a fost haos, iar la retur la fel, doar dupa Arad, a fost o idee mai lejer traficul.1 point
-
1 point
-
Nu mai este cuminte de mult...ideea este ca am fost plecat cu treaba, am luat si copiii cu noi, fara bagaje, pt concediu folosim touranul, si am ajuns acasa chiar cu mai mult de un sfert de rezervor, ceea ce cand plecam singur, nu se prea intampla, mai puneam de 100 lei safe mode??? Ceea ce mi se pare foarte dragut este ca desi il am pe babuin de 10-11 ani, ma incanta si tot produce zambete ascunse. Dupa mare am schimbat cureaua accesorii, avea un chitait la pornire pana se incalzea...in rest, apa, paie si bataie Brgds1 point
-
Salut Victor. După specificați pare în regulă la banii ăștia. Doar să fii foarte atent la dimensiuni, din cauza antenei de wireless posibil să tai ceva plastic pentru fitment . Iar dimensiunile să fie cât mai aproape se cei ai tu, dacă nu exact . Personal am căutat ceva cu ram cât mai mare pentru că am optat pentru android 9..1 point
-
Ai vazut tu alta benzina fara E10? In Romania nu s-au schimbat masini sau motoare cu probleme grave .Pentru ce au motoarele voastre nici nu va baga in seama.1 point
-
Chiar nu ai gasit? Uite, cel mai recent post este de ieri si vezi si comentarii :))) https://vwforum.ro/topic/90059-curat-tapiterie-auto/page/11/#comments1 point
-
Ceva pareri legate de aceasta navi ? As vrea sa o pun pe bora ... Am vazut ca unele au android 6 altele 8 , e diferenta mare ? Stiu ca in teorie ce mai nou e mai bun ... Sper sa nu se considere reclama ... https://www.olx.ro/oferta/multimedia-navigatie-auto-android-8-1-2gb-ram-32gb-rom-wifi-blt-gps-IDbGd02.html1 point
-
Cam asta e diferenta intre masinile de pe net... "extra full si tzipla" la 8-9000€ si una intretinuta cu adevarat la 11 - 12 mii € despre care la prima vedere spui ca "scumpa ba" (nu ma refer la tine, vorbesc la modul general, pentru viitorii cumparatori). Eu am luat o cu 13.500 si numai reviziile ce le am facut in 2 ani de cand o am m au costat vreo 2000€ (facute la reprezentanta), nu mai vorbesc de alte consumabile schimbate (gen parbriz, pot spune ca i consumabil si asta la reprezentanta cu ~2500 ron). Si logic ca o masina intretinuta cu adevarat n o sa se vanda niciodata cu 8-9 mii. Bine totusi ca nu are altele mai grave.. spor la facut km fara incidente! PS: Renuntarea la filtru de particule inseamna noxe mai mari, ceea ce e ilegal. Nu mai iese euro5 si afara e belea chiar mare. Incearca o regenerare sau o curatire "manuala".. sunt unii ce zic ca le pot curata https://m.stirileprotv.ro/lbin/mobile/index.php?article_id=37884081 point
-
Va raspund eu, care l-am schimbat prima data la fix 45 000 km. Era absolut curata. Chiar si cei din service s-au mirat cand le-am zis ca acum le schimba prima data. Dar mentionez ca alimentez doar de la pompe cu rulaj mare, doar motorina extra, OMW-MOL si ROMPETROL. Daca era asa curata la 45 000...daca a alimentat de unde trebuia, nu cred ca era chiar asa mare drama. Sincer si eu o sa fac urmatorul schimb tot la 90 000 km adica la urmatoarea inspectie ( vorbesc de motorizare identica cu cel al colegului Teodoreanu)1 point
-
Mol evo mi se pare nr 1 pe la noi. Are alta viata masina... dpf se incarca mai incet.1 point
-
sigur - tot asa. Tragi/cuplezi frana, o lasi sa se blocheze in etrieri si dupa aia in P. No, pana la urma asta faci, daca ti la ele.... altfel, poti face oricum, dupa buget.....hihihi1 point
-
1 point
-
Întradevăr aberant. Nu cred ca e un efect Placebo, că toată lumea este "dezolată" de Likoil, dar marea majoritate, printre care și eu suntem mulțumiți de Rompetrol. Vezi puțin ce scrie pe pompa de la Rompetrol, sau da înapoi câteva pagini, poză postată de mine. Vei constata ca Rompetrol, Socar și Mol, au același combustibil, nu e nici un secret. Scrie mare pe pompă. Toți cei menționați mi se par decenți... restul, dai cu banul, in funcție de mașină. ?1 point
-
Daca esti curios, iata de ce ti-am dat downvote. Spui ca la o manuala ambreiajul nu este cu mult mai ieftin si pui un pret enorm la manuala (de reprezentanta), ignorand faptul ca acest pret il platesti foarte rar sau chiar niciodata si nu trebuie dotari sau calificari mari ca sa-l schimbi. Un ambreiaj la manuala tine 200-300.000 Km cel putin la un om care nu sta cu piciorul pe el tot timpul sa-l patineze. Apoi spui ca avantajele sunt enorme la DSG. Pai imense erau avantajele si la celelalte cutii automate de pe piata care sunt pe deasupra si fiabile. Nu era necesar sa apara o cutie automata nefiabila. Poate sa coste reparatia 5 lei, daca se strica des si ramai cu masina in padure sau in tunel/pod/Bosnia/trecere CFR, daca iti strica concediul sau te costa platforma sute de Euro, nu ma intereseaza. Trebuie sa te poti baza pe un obiect, nu sa nu mai ai curajul sa-l folosesti.1 point
-
Sa inteleg ca in lumea VW e normal ca in momentul in care masina depaseste 100k sa stai cu frica ca te lasa in drum. Adevarul este ca sunt si ieftine la achizitie , zici sa dai un ban in plus sa iti iei masina nemteasca , 30k euro si te folosesti de ea 100k km , iti ajunge . E f tare ca nici nu da semne inainte sa crape. De ce nu am citit eu forumul asta inainte sa dau o caruta de bani pe gunoiul asta de masina...sper sa reusesc sa o vand...1 point
-
Lumea incearca sa isi spuna parerea si sa te sfatuiasca, dupa posibilitati. Ce faci tu cu aceste informatii este strict decizia ta. Dar acum sa ne si certi ca am indraznit sa emitem niste pareri contrare celor pe care le ai tu... Poti folosi orice ulei doresti. Cei cativa de mai sus doar ti-au spus ca exista si variante mai bune. Cu aditivul voi sustine in continuare ca gresesti, chiar daca ma vei injura. Decat sa bagi un aditiv ale carui efecte pot fi bune sau nu in timp, eu zic ca mai indicat este sa folosesti un ulei superior, care are deja destui aditivi in el, nefiind nevoie de nimic altceva. Uleiul respectiv (oricare ar fi el) este certificat sa respecte norma producatorului, pe cand Metabondul acela nu. Este un risc pe care ti-l asumi tu bineinteles, doar ca eu consider ca e un risc total gratuit. Si ce sa vezi, niciun producator nu baga Metabond in masinile sale cand aceasta pleaca de pe poarta fabricii pentru "a reduce frecarea" :) .1 point
-
Uleiul Castrol nu are nici o problema ca specificatii, este un ulei mediu pe fisa tehnica care obtine uzuri normale. Problema cu acest ulei este provenienta. Este suficient sa prinzi 1 singura data un ulei slab/contrafacut/lungit ca sa-ti faci masina zob.1 point
-
Ai atâtea alte alternative de ulei și tocmai.pe ăla l ai băgat. Daca a fost recomandarea service ului tind sa cred că nu sunt Profi.1 point
-
In cele din urma am identificat si rezolvat problema. Am verificat sigurantele: nici una arsa. Deci am presupus ca de vina este sistemul de blocare al masini (antifurt) care se activeaza in momentul cand masina nu mai recunoaste cheia. Pentru remedierea defectiuni am pus contactul timp de 30-35 min fara sa pornesc motorul. In acest timp mi s-a descarcat si bateria. Am incarcat bateria cu un redresor si motorul a pornit la prima cheie (sistemul antifurt s-a dezactivat). Nu mai am cei drept inchiderea prin telecomanda (o voi rezolva ulterior) dar cel putin masina este functionala. Poate experienta mea este de folos si altcuiva. Multumesc mult celor care au incercat sa ma ajute.1 point
-
Buna ziua. Revin cu noi info despre problema cu pompa si injectoarele la Passat-ul meu. Deci masina e i service de 2 sapt. A fost demontata toata instalatia de alimentare, inclusiv rezervorul si schimbate si alte 2 pompe de joasa presiune. Injectoarele si pompa BOSCH cp4 au fost revizionate. Multa munca si multi bani la mijloc k aproape nu merita.... daca n-ai bani de alta noua... ce sa faci, repari cazanul tau.Mentionez k reparatia la Milano, unde sunt eu, ma costa 2500€ la un atelier specializat in pompe si injectoare. Probabil se putea economisi ceva la un atelier normal dar mi-a spus meccanicul k multi nu demonteaza rezervorul si dupa 15-20 mii km o iei de la capat.0 points
-
Salut, Nici nu au trecut doua luni de zile de la ultima vizita in service si m-am vazut nevoit sa revin, fix in aceasta perioada a concediilor cand aveam cea mai mare nevoie de masina. In timp ce utilizam masina, mi-a aparut in bord mesajul "baterie descarcata" cu recomandarea sa opresc masina. Din pacate, in situatia in care ma aflam la acel moment, oprirea masinii nu era indicata, astfel incat am conitnuat drumul pana la destinatie. Masina a stat in repaus pana a doua zi, cand se pare ca bateria s-a regenerat si masina a pornit. Am plecat spre Avia Pantelimon si dupa 10 minute, a aparut acelasi mesaj, referitor la bateria descarcata. Dupa o zi de investigatii in service am aflat ca alternatorul este problema, fiind necesara inlocuirea acestuia. Durata de aducere a piesei de la fabrica din Cehia este de minim 5 zile lucratoare. Dezamagirea este cu atat mai mare cu cat am optat pentru o masina noua, tocmai din dorinta de a nu intampina situatii de genul acesta, cand masina se strica "peste noapte", fiind nevoit sa ma prezint cu ea din doua in doua luni in service, avand ca rezultat stricarea planurilor de concediu. Din pacate nu detin informatii referitoare la primirea unei masini la schimb atunci cand lasi masina in service, nu stiu daca cei de la Avia detin aceasta politica pentru ca nu am solicitat masina la schimb, dar cu siguranta mi-ar fi prins bine. Este primul auto achizitionat de la Skoda si sunt extrem de suparat si dezamagit de calitatea pieselor utilizate pentru aceasta masina, incat ma gandesc serios sa nu mai achizitionez niciodata masini de la acest producator, atat de iubit si laudat in Romania.0 points
-
Exagerezi grosolan cu cele 2-300.000 de km. Crezi ca sunt la prima masina din viata mea si mi-a picat fix un dsg pe mana? La precedenta s-a schimbat la 110.000 si la 234.000 cand am vandut-o eu, patina deja. Si era manuala si 1.9 TDI. La cea de dinainte de ea, era schimbat la 80.000 si la 202.000 cand am vandut-o eu, la fel era pe moarte. Nu mai zic de volante, care bateau ingrozitor la ambele. La solenza nu m-a tinut nici 40.000...... In alta ordine de idei, eu nu am spus nimic legat de pretul schimbarii unui ambreiaj la o cutie manuala 1.6 TDI, am citat doar ce mi-a spus un prieten mecanic. Daca el minte, mint si eu, evident. Esti vadit subiectiv si nu vad de ce motiv ai pentru aceasta atitudine. Nu stiu ce-au patit altii sau ce probleme au cu cutiile DSG. Uiti poate un lucru. Nu suntem toti cofetari de meserie. Eu cunosc foarte bine ce inseamna in automotive o piesa ce poarta sigla VW-Audi si o piesa ce poarta doar sigla producatorului. Cine-mi spune mie ca e abureala....... Mai am prieteni cu DSG si sunt foarte bazati pe ele, nu le-au facut probleme. Sunt mii daca nu cumva sute de mii de masini cu DSG7. Crezi ca toate au probleme ? Topicul asta n-are decat 63 de pagini. Ar fi avut vreo mie asa cel putin, daca erau atatea probleme cu cutiile astea. Aici nu vin sa se planga decat cei care au probleme. Sanatate!-1 points
-
Cum sa nu observi diferentele .. doar daca ai un picior de lemn nu simti. Iti placeau regenerarile dese la 200km ? Motor puturos sub 2000 ture ? Consum marit ? Unii au acuzat si consum de ulei inainte de downgrade... sau cresterea de nivel ulei.-1 points