Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.07.2019 în toate secţiunile

  1. ce sa zic, ai dreptate si nu prea. Nu vreau sa pornesc o polemica benzina vs diesel insa am prieteni cu diesel si la nr asta de Km au cheltuit mult mai mult pt reparatii decat mine. turbine, volante, injectoare, senzori, chiulase cu pbme sa zic mai mult? Fereascai pe cei care la 150.000-200.000 au avut pbme cu minunata tija ce nu a mai actionat pompa de ulei. Poate da, un motor clasic diesel isi facea rodajul la km astia, dar nu un turbo diesel modern in nici un caz. Da, am desfacut motorul insa puteam sa-l repar cu max 2000 lei. Cam atat costa o manopera + segmentare la benzina. Si doar atat, consuma ulei, nu exagerat de mult insa mergea bine, nu scotea fum, nu se manifesta in nici un fel sa iti de-a seama ca ar necesita reparatii. Un samsar o vindea ca noua, abia iesita din rodaj. ? Insa curatind clapeta si egr-ul anual am observat depuneri ceva mai mari pe ele cat si pe filtru de aer unde este furtunul gazelor de carter . Asta a fost motivul reparatiei. Faptul ca am apelat la Eexcalade a fost pentru ca in primul rand eu sunt pretentios si tin la masina, fapt pt care am schimbat tot ce un mecanic bun ar schimba . Si acum stau si imi amintesc cand mi-a spus ca imi recomanda sa schimb semeringurile din motor ce erau pe traseul de ulei si nu-mi venea sa cred ca pe o pungulita cat un format A4 nici pe jumatate plina am dat mai mult de 500 lei. Dar pe original ca na, obrazul subtire cu cheltuiala se tine. Fapt demonstrat ca dupa mai bine de 40.000 Km de la reparatie, motorul nu consuma gram de ulei, cel putin nu se vede pe joja la schimb. Dar sa-ti raspund la intrebari Senzori cu pbme? Daca stau si ma gandesc am schimbat senzorul de temperatura si termostatul la 150.000 Km si sonda lambda 1 la 260.000 Km ( sonda doar ca am eu pitici pe creier si asa e recomandat de NGK). Atat. in rest absolut toti senzorii sunt originali. Porneste indifernet de vreme la 'sfert'. Ralanti cu pbme? Niciodata daca ai grija sa schimbi bujiile la timp, si sa cureti o data sau hai la doi ani clapeta de acceleratie cu un spray ce costa 15 lei. Si folosesti bujii recomandate de vw, cu dubla platina, desi, nu am experimentat pbme nici cu bujiile clasice ce le schimbam pana in 30.000 Km. Cu cele recomandate mergi 60.000 Km fara teama. Consumul de ueli da, e greseala VW ca nu a ales segmentii raclori potriviti dar un TDI nu consuma ulei? Per total, comparativ cu masinile de generatie noua , pot spune ca la varsta ei de 17 ani e o masina fiabila. Daca cei de la VW alegeau segmentii raclori mai bine, era deja un motor ce nu avea moarte. Consum mare de benzina? 5.5 in exterior la mers normal, viteza medie de 60 Km/h sau 6.3-6.5l ceva mai repejor in deosebi cu depasiri cu viteza medie de 70-75 e mult? Eu zic ca nu. In oras 7,5 - 9 vara si 9-10 iarna in oras e mult? Eu zic ca nu. Nu e o masina de raliu, nu e o masina cu care sa tractezi, e o masina insa potrivita pt drumurile noastre actuale, Consumul dupa reparatie a scazut cu foarte putin, insa ce s-a schimbat a fost raspunsul care s-a imbunatatit la turatii mici. Un ultim aspect e schimbul lichidelor ce prelungeste viata oricarei componente din motor. Personal schimb toate lichidele ( uleiuri + antigel ) la 3 ani, cu exceptia uleiului din motor ce il schimb la 10.000 Km si la nr de km ce il fac anual il schimb la 6 luni. In vara asta, acum 2000 Km am schimbat ulei cutie viteza, ulei hidraulic , ulei motor, antigel. Oi fi paranoic sau nu, dar cred ca asta a tinut maisna asta pe roti fara prea mare batai de cap 17 ani.
    3 points
  2. Stefan, sa pastrezi dacia 1310. O sa ai nevoie cat timp sta in service golful.
    2 points
  3. Salutare tuturor, Astazi, va prezint un manual despre cum sa-ti pui pe Golf-ul tau ultimul tip de stopuri cu semnalizare dinamica. Este posibila modificarea din stopuri de tip halogen, sau stopuri led versiunea veche (inante de facelift) in stopuri cu semnalizare dinamica. Daca nu stii ce este semnalizarea dinamica iti prezint un mic video. PREVIEW MANUAL: Nota: Totul se face tragand cateva cabluri in masina, stopuri noi si codare VCDS. In acest manual veti gasi informatii despre: materiale, unelte, pini, stopuri, conexiune BCM (initayea de control), schema conexiuni, punte necesara, simulare, imagini tehnice si codare VCDS. Link catre manual cu actualizare periodica: Manual Golf LED 7.5 cu semnalizare dinamica Codare VCDS: pe maine, poimaine se urca sus in manual. Pentru nelamuriri, feel free to ask.
    1 point
  4. Update...azi mi-am facut timp si am montat barile transversale si suportul de bicicleta
    1 point
  5. Ms frumos. Inca nu am rezolvat cu capacul spalatorului-lipsa de timp. Urmeaza sa il comand la @volksman apoi sa il vopsesc la @dr_junior1980.
    1 point
  6. Problema rezolvată. Cilindrul receptor era "spart" sa zic asa si pierdea presiune !
    1 point
  7. pargiile trebuie sa vina perfect suprapuse. Ceva similar pozei de mai jos
    1 point
  8. Salutare,am citit postul tau si eram curios daca ai gasit cum se face acel self test de care spuneai despre variarorul axei came,ms si astept un raspuns daca ai,zi buna
    1 point
  9. Pentru prima data in mare parte multumit. Faci miscare nu gluma in modul manual. 1. Spalare 2. Argila+ lubrifiant la umbra 3. Spalare 4. Sters+ polish manual in garaj 5. Sters tot si apoi sealant Nigrin. As fi vrut sa polishez mai mult, si eventual sa acopar chederele cu o banda de hartie.
    1 point
  10. Da, de multe ori.... Întra la long coding și debifezi Internal bluetooth inactive
    1 point
  11. Ups! https://autoauctions.io/public/15782821/2015-volkswagen-passat-se
    1 point
  12. Eeee....ala iese putin mai greu.Cu o surubelnita,doua..pe partea opusa butoanelor. Uita-te pe spate si-ti dai singur seama..
    1 point
  13. Tragi de ea si iese. Depui putina forta...
    1 point
  14. Nu comentez fiecare face cum considera cu privire la revizii . Asa cum a spus si Ebi nu am facut decat sa respect recomandarile producatorului . Circul mult cu masina in strainatate alimentez doar la statii de firma reviziile au fost facute doar la reprezentanta .
    1 point
  15. Va raspund eu, care l-am schimbat prima data la fix 45 000 km. Era absolut curata. Chiar si cei din service s-au mirat cand le-am zis ca acum le schimba prima data. Dar mentionez ca alimentez doar de la pompe cu rulaj mare, doar motorina extra, OMW-MOL si ROMPETROL. Daca era asa curata la 45 000...daca a alimentat de unde trebuia, nu cred ca era chiar asa mare drama. Sincer si eu o sa fac urmatorul schimb tot la 90 000 km adica la urmatoarea inspectie ( vorbesc de motorizare identica cu cel al colegului Teodoreanu)
    1 point
  16. Asta pare Passat de SUA.
    1 point
  17. Mi se pare ca da mai bine asa. Pana reusesc sa pun bani deoparte pentru niste faruri cu lupe/led.
    1 point
  18. Uremaza si extensiile de padele.. nu ma pot hotari la culoare si model :).. rosu, sau argintiu, aluminiu sau carbon... help
    1 point
  19. Long time no see .. 18Z-urile montate, discuri EBC + Placute EBC yellow, , volan nou Gti de pe 7, eleron carbon, grile proiectoare, cut-off vavle, tipsuri mai mari, arcuri H&R ..
    1 point
  20. Si dupa exact 6314 km, 98 ore de condus, 6,6 consum, 12 zile si praduit un buget de aprox 7000 lei...am parcurs Georgia din scoarță in scoarță - la 2100 km eram in Batumi iar la 3500 km ieseam din Georgia si intram in Turcia prin S-V-ul ei....si aici am facut peste 1500 km prin munti la peste 2550 m cu medii de altitudine de peste 1900 m pana aproape de granita cu Siria si apoi prin centrul Turciei inca o data am traversat muntii spre Nord catre Ankara. Sunt multe de zis si de scris... Deocamdata am facut cateva video (greu cu editarea, compilarea, eliminarea vocilor, etc)... In primul este compilat traseul Mestia-Ushguli ( un traseu foarte animat cu turisti straini si masini offroad spre cele mai inalte si izolate sate cu turnuri din Caucaz) spre deosebire de continuarea lui, Ushguli-Lentekhi (ce va urma) destinat doar cutezatorilor... Iar aici o mica parte din coborarea de pe Muntele Nemrut spre granita cu Siria...Mesopotamia din istorie.
    1 point
  21. Ce senzori ai schimbat? Verifica N75 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18695/P2263/008803
    1 point
  22. Eu recomand daca tot schimbi capital piesele din motor segmenti semeringuri, neaparat sa schimbi si cuzinetii, sunt f. importanti, mai ales cei de la biele care dupa atatia km incep sa se ovalizeze.
    1 point
  23. Nu vei vedea nicio diferenta (eu am 235/45/17 - vara si 205/50/17 - iarna). E o masina slab insonorizata si singura solutie cred ca ar fi aplicarea de burete din ala special pe interiorul portierelor, eventual si pe interiorul contra-aripilor.
    0 points
  24. Sunt curios cum arata acel filtru de motorina dupa cei 90k km... ?
    -1 points
  25. Conteaza cum arata? Este concurs de frumusete care are cel mai frumos filtru? Masina respectiva a fost servisata ca la carte respectand recomandarile oficiale. A zis constructorul sa schimbe lichidul de frana la 3 ani apoi dupa 2 ani? Asa a facut. A zis producatorul sa schimbe filtrul de motorina la 90.000 Km? Exact asa a facut. Nu s-a infundat, nu a avut probleme, ba chiar un filtru nou lasa sa traca particule mai mari prin el decat un filtru folosit in termenul dat de producator. Mai daunator este sa schimbi filtrul anual la garaje de cartier fara amorsare lasand sa mearga pe uscat pompa de inalte. La masinile pe benzina de ex. filtrul de combustibil nu se schimba niciodata.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!