Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 26 Noiembrie 2024
-
Anual
27 Noiembrie 2023 - 26 Noiembrie 2024
-
Lunar
27 Octombrie 2024 - 26 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
20 Noiembrie 2024 - 26 Noiembrie 2024
-
Astăzi
27 Noiembrie 2024 - 26 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
25.07.2019 - 25.07.2019
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.07.2019 în toate secţiunile
-
Am reusit sa trecem pragul de 150.000km dupa concediul asta. Am facut peste 1600km cu o medie de 5.2l/100km ( dupa Bc) . In dimineata urmatoare sosirii am observat un damage in parbrizul proaspat schimbat. Cat ghinion sa am? Am dat o fuga la Glass Tuning si au facut interventia salvatoare asupra lui. Nu se mai vede aproape deloc si mi-au garantat ca nu se va extinde. Ps: a vazut piciul prima data marea...7 points
-
Am reusit sa rezolv si o problema "tehnica" care ma enerva mult de tot atunci cand masina era intr-un mediu mai pustiu doar atunci devenea sesizabila din interior , mai precis vibratiile cauzate de capacul motor. Capacul de plastic care este renumit pentru defectul bucselor lui de cauciuc. Asa ca mi-am facut timp , am cautat codul de piesa ( ultima generatie) si m-am decis sa le schimb . La golf am facut schimbul dar din pacate nu am documentat si operatia , dar ma revansez acum. Asa arata piesele noi , codul lor este : 06A.103.226 Asta este diferenta intre cele noi si cele vechi : Si aici se vede diferenta de sunet intre cele noi si cele vechi !3 points
-
Am fost in indecizia asta acum un an , cand am fost pe cale sa pun anunt de vanzare la Cupra pe care o detin. Motivul era unul singur , 320CP la vremea aia , pe tractiune fata erau inutilizabili. Eram frustrat si am vrut sa o vand pentru a luat S3 8P sau Golf 6 R.Am facut cateva calcule si am vazut ca diferenta ar fi fost de ~10.000 euro intre cat as fi luat pe masina mea si cat as fi dat pe cealalata.Asadar am ajuns la decizia nebuneasca de a face masina quattro. Acum este alta poveste , probabil ca nu voi vinde masina in urmatorii 5-6 ani , sau poate niciodata Nu as mai da quattro pe tractiune fata niciodata , mai ales la o masina de genul. Si cred ca si ca pret se va mentine mai bine Golful R . Eu as lua R manual fara sa ezit.3 points
-
3 points
-
2 points
-
2 points
-
Am vazut de cand ai postat insa nu deocamdata nu vreau sa renunt la confort nici macar 1%. Este in rationament cred pentru care nici versiunea Scout nu a primit mai mult de 0.5 cm in plus. Sunt "fascinat" insa de noul Logan Stepway cu 21-23 cm garda la sol ? O sa incerc sa raspund si la intrebari. Anvelopele de vara au facut fata traseului pentru ca l-am facut din sensul corect. Daca il abordam invers as fi abandonat si m-as fi intors dupa 15-20 km. Problema este cu alunecarile de teren care sunt incontinuu si cursurile de apa ca pot devenit torente oricand . Din 20 in 20 km aproximativ am intalnit cate un utilaj care nu facea altceva decat sa degaje alunecarile, bolovanii si sa refaca trecerile prin cursurile de apa. Poti ramane oricand izolat din ambele sensuri si semnal pe mobil nu este. De atins la curusurile prin rau ating protectiile de noroi spate de la roti si fusta la bara din spate. Cred ca de asta nu au pus protectiile din fabrica. Bugetul cheltuit a fost pana in 7000 lei aprox pentru ca viata este foarte ieftina in Georgia. Motorina este intre 2.23 si 2.65 lari litrul adica 3.25-3.86 lei. Au Rompetrol, Lukoil, Socar si in rest de ale lor. Am avut grija ca pentru aprox 35% din toti km facuti sa alimentez de la ei. De asemenea cazarea si macarea sunt foarte ieftine. Poti sta la un "guest house" (abunda de asa ceva) cu 15-30 lari adica 22-44 lei sau 40-80 lari la hoteluri, adica 60-120 lei. Le-am incercat pe toate, inclusiv hoteluri "occidentale" cu 220 lari (320 lei) unde un pahar de vin georgian sau o cafea costa cat o noapte de cazare la un guest house. Dar pentru variatie merita toate incercate. Nu am avut nimic rezervat pe nicaieri dar in jurul locatiilor de interes am avut memorate in google maps 2-3 locuri potentiale de cazare. In Vardzia spre exemplu toate erau full si de la un hotel ne-au ghidat ei catre altul care era super ok ai ne-a cerut doar 80 lari/camera (117 lei). Seara am mers la restaurantul hotelului si am vrut sa comandam insa ne-au zis ca nu e nevoie intrucat ei aduc tot ce au pregatit. Si au umplut masa cu peste 8 feluri de mancare. Apoi dimineata la micul dejun la fel. La plecare am zis "stai sa vezi cat o sa coste si mancarea!" dar surpriza...ne-au zis ca in cei 80 lari a fost inclusa si cina si micul dejun...2 points
-
De curand am achizitionat un Touareg 7P, 264 HP, 2015, 180 000 km, pe care o simt mai "puturoasa" decat 7L, 2008, 240 HP, 300 000 km. Ambele conduse pe modul confort, suspensia ridicata, acceleratia kick down. Am intrebat in stanga si in dreapta, ca tot romanul, iar un raspuns mi-a ridicat interesul, cum ca ar fi limitate din soft sa aiba o pornire mai lenta pentru a nu polua... M-ar ajuta cateva sfaturi sau idei in special din partea celor care au condus ambele modele. Multumesc!1 point
-
Se vede că sînt surori ?, la mine a inceput zdranganitul la cîțiva km de la dealer pe centura Bucurestiului , dai tată si caută cauza, centuri spate, varioflex, îmi venea să mă urc pe pereți la gândul că am in față un drum de 800 km , noroc cu soția care a întârziat la mall , of course, și am pus mâna pe stingator descoperind cauza , rezolvată cu o sîrmă + elastic. La mine si siguranta era zgomotoasă + clapeta.1 point
-
Pe principiul asta se poate strica orice la masina, nu doar frana de mana electrica. Si mie mi s-a stricat un difuzor la masina, dar asta nu inseamna ca de acum voi cumpara masini fara sistem audio ca sa scap de frica ca poate mai cedeaza inca un difuzor. Intelegi tu ideea... Daca citesti despre probleme cu tsi-urile si 1.6 tdi sa stii ca alea sunt de la golf 6, la golf 7 sunt complet alte motoare. Tsi-urile au distributie pe curea iar 1.6 tdi a scapat de problemele cu injectoarele. Cum ti-au recomandat si colegii, la aproape 15.000 euro poti sa te uiti la o masina noua, mai cheala, dar e noua.1 point
-
DSG-ul de pe R parca era cea mai buna varianta a lui. Ca dotari, eu nu as lua DCC, masina e destul de ok pe suspensia normala (mai dura decat o compacta normala dar departe de vechiul Type R) si mi se pare atat o cheltuiala inutila (mai ales daca ai de gand sa pui un KW V2 pe ea ) cat si un risc, dar as lua Keyless. Xenon / Led obligatoriu Orice unitate cu CarPlay/Android Auto, navigatia nu e un must dar e bine sa fie acolo. De piele eu m-as feri, prefer Alcantara sau macar textil. Si apoi, n-am mai configurat de mult un GTI / R dar era o perioada in care Climatronicul, cotiera si senzorii de lumina/ploaie erau optionali pe un GTI de 30.000 de euro Mai departe de atat, cu cat mai multe sisteme de siguranta cu atat mai bine (de la senzori de parcare si camera pana la ACC, Blind Spot, Lane Assist etc)1 point
-
1 point
-
Temperatura nu este normala, dar daca cumva atunci isi facea regenerarea filtrul DPF este normal sa creasca mult temperatura uleiului. Mai tine temperatura sub observatie, poate a fost o exceptie din cauza regenerarii.1 point
-
Ei bine eu nu as lua nici R nici GTI manual. Vorbim de 2 masini care se vand ca un daily foarte bun cu care poti sa te distrezi cand ai chef (exceptand Clubsport sau TCR). Niciunul din aceste modele nu este track-focused si DSG-ul efectiv este mai bun si mai util in cam 90% din cazuri, celelalte 10 procente sunt momentele cand chiar simti ca ai fi fost mai implicat cu o manuala si ca ar fi fost ceva mai fun, desi nu mai rapida, dar... 90% > 10% Exista alte masini pe care le-as lua manuale, din afara grupului VAG si mai track-focused, dar nu aceste modele. Un Civic e ok manual, un MX5, un Megane RS Trophy, poate chiar si i30N, pana si Cupra o vad mai degraba manuala... dar modele astea mi se par prea focusate pe partea de daily, materialele sunt prea bune si interiorul e focusat pe calitate si imagine, si DSG-ul chiar este mult mai bun si util in cazul asta. Si desi ambele se pot transforma in masini de track... parca ceva nu e chiar ce trebuie.1 point
-
Temperatura e mult prea mare. La 26.5 grade si 120 km/h uleiul nu ar trebui sa depaseasca 90-97 grade. Ai o problema la sistemul de racire si/sau un ulei foarte slab1 point
-
Mai omule,cu 4100 de lei cumparai alt motor,faceai si RK la el si il puneai pe masina,era ca noua.La banii astia pui prezoane facute pe la colt?Pacat...1 point
-
1 point
-
In sfârsit am primit confirmarea pentru intrare in producție în săptămâna 36 și în săptămâna 39 mașină este la dealer. Aveți cumva idee dacă după confirmarea intrării în producție de către fabrica mai pot exista modificări legate de termenul de livrare?1 point
-
Cam atat era suficient. Si da, este foarte buna configuratia. În rest este hilar, cum sunt si camioanele care vor merge in viitor cu benzina.1 point
-
E foarte buna configuratia, felicitari. Singura problema este motorul TDI. Sunt sigur ca ti-ai facut calculele si ai studiat despre viitorul motoarelor diesel si sper sa fi ales corect acest tip de motorizare. Am facut drive test cu 2.0 TDI 190, pentru ca doar asta era disponibil, eu vroiam sa testez benzina. De la inceput eram hotarat pe benzina pt ca diesel-ul nu mai renta pentru mine. Dar nu despre asta vroiam sa zic, ci despre faptul ca la motorizarea 2.0 TDI 190 m-a deranjat foarte tare lag-ul turbinei. Odata acceleratia la podea, mi s-a parut ca motorul reactioneaza foarte greu, iar cand o face, o face intr-un mod foarte brutal. Am mai avut diesel, dar parca lag-ul nu era asa pronuntat. La 2.0 TSI nu se intampla asta. Exista si aici un mic lag, dar nederanjant. Drumuri usoare si in siguranta!1 point
-
1 point
-
1 point
-
Limba gruzină este o limbă imposibilă atat scris cat si vorbit! Ei stiu foarte bine rusa (o stiam si eu pana prin clasa a 12 a...dar sunt 19 ani de atunci si n-am mai exersat-o deloc). Engleza nici atat...deci comunicare prin gesturi, mimica, poze si zambete. Georgia este printre primele tarile crestine din lume. Au si o legenda frumoasa. Se zice ca atunci cand Dumnezeu a impartit pamantul popoarelor de georgieni a uitat. Si cum nu putea sa îi lase fara pamant lor le-a dat ce e mai frumos...adica raiul. Aici am compilat o prima parte din traseul Ushgului-Lentekhi. Ce nu mai este un traseu turistic. Doar vreo 7 auto am intalnit in aprox 70 km. Poze din Gori (muzeul si casa lui Stalin...ăsta fiind georgian), Ananuri Fortress( a fost coperta Lonely Plantets in 2018) si mancare si dulciuri. Continuare in week-end intrucat concediul se prelungeste si in Romania ?1 point
-
sigur - tot asa. Tragi/cuplezi frana, o lasi sa se blocheze in etrieri si dupa aia in P. No, pana la urma asta faci, daca ti la ele.... altfel, poti face oricum, dupa buget.....hihihi1 point
-
Desi nu sunt un bun orator o sa incerca sa detaliez un pic experienta gruzina. in informatiile gasite initial pe internat m-a atras faptul ca predomina zona montana si cam pe toata intinderea tarii gasesti cate ceva de vazut/vizitat. Pentru cine nu stie, Georgia este o tara mica (cam de 3-4 ori mai mica decat a noastra) iar in urma invaziei ruse de acum 11 ani si-a pierdut controlul asupra a 40% din teritoriu in regiunile separatise Abhazia si Ossetia, tancurile rusesti ajungand atunci la doar 60 km de capitala Tbilisi. Au existat mici inconveniente de planificare de la inceput. In primul rand am constantat ca Georgia nu exista ca tara in hartile din Kodiaq (desi am Columbus cu full Europa....ei considera ca si in multe alte evidente tara caucaziana ca probabil fiind in Asia). Tot ca am putut face a fost download offline la harta in Google Maps de pe Galaxy S10 si sa-l folosesc offline prin Android Auto... si a functionat). Un al doilea impediment a fost accesibilitatea roaming, Vodafone neoferind abolut nimic la abonamente pentru acesta tara. Solutia a fost sa iau inca o cartela prepay tot de la Vodafone care pentru o extraoptiune de 35 euro am avut 1gb trafic de net si 100 min/sms internationale/roaming, noroc inca o data cu S10-le ca e dual sim. In Turcia insa mi-am luat o mare tepa cu netul pentru ca am avut optiunea roaming pe zi activa (ceva i ngenul cu 3 euor/zi si sa folosesti beneficiile din abonament....am constat insa ce netul era in limita a 500 mb....si m-am trezit cu un cost suplimentar de aproape 50 eur cand aproape ajunsesem deja in tara). Folosind S10-le si pentru navigatie in masina si pentru filmat si poze si in acelasi timp sa il si incarc a dus la suprasolicitarea lui si de multe ori mi-a dat mesajul ca e prea fierbinte si nu mai mergea nici incarcarea bateriei si nici sa filmez.....am pierdut in felul acesta multe momente de imortalizat. Acum imi pare rau si ca nu l-am luat cu 512 gb memorie pentru ca filmarile la 1080 60p au ocupat memoria destul de repede. Si o alta chestie e lipsa posibilitatii de a face carte verde pentru Georgia in Romania...insa s-a rezolvat repede la intrarea in aeasta tara...practic esti asaltat de asiguratori dupa ce iesi din vama (costa 10 eur dar am platit 15 pentru ca trebuie echivalent in lari si te pacalesc la curs). Bani am schimbat doar 100 eur in vama in lari pentru ca e teapa la curs de 10% dar am facut-o pentru ca m-au speriat ca nu pot plati cu cardul la ei in tara...partial au avut dreptate petnru unele locatii), am mai schimbat apoi la banca in Batumi inca 150 eur iar in rest am folosit doar cardul pentru plati. Politia georgiana este "cool"... in era lui Saakashvili au avut parteneriate cu americanii si au Ford-ri americane din acelea cu bare de acrosaj montate in fata, Skode si tot felul de masini de teren. Pana si uniformele le au americane si atitudine la fel (pacat ca pe unii nu ii ajuta corpolenta) Sectiile de politie sunt precum niste cafenele, toate din sticla transparenta si sigle luminose, par foarte prietenoase (tot din era fostului presedinte....de deschidere a autoritatilor fata de populatie). Masinile de politie merg mereu cu semnalele luminoase pornite si foarte repede, probabil au ramas cu sechele de cand le fugareau tancurile rusesti. In Georgia nu ne-a oprit deloc politia dar toti erau foarte curiosi, ii urmaream cu privirea cum se uitau la numarul de inmatriculare. In afara de masini de Rusia si Armenia nu am vazut alte nationalitati in tara lor. Drumurile sunt cam ca la noi, cu o singura banda pe sens, trafic intens, au si o mica autostrada de vreo 100 km. Toate masinile respecta limitele de viteza (indiferent ca erau 40, 60 etc), foarte rar era cate un aventurier. Nu stiu daca sunt chiar civilizati rutier sau le e frica de amenzi intucat e politie peste tot. Nu se da prioritate la pietoni pe trecere, inclusiv cu politia de fata, iar in sens giratoriu nu stiu nici acum cine are prioritate ..pentru ca la intrare nu ma lasa nimeni iar din spate ma claxonau si flas-huiau...de fiecare data. Masinile cam 40% au volanul pe drepta. Va urma....1 point
-
Pornirea greoaie la prima cheie dimineata Pompele duse (injectoarele) de la vibratii strica oringurile si fac canal in locasul lor din chiulasa eu am rezolvat pornirea greoaie la prima cheie .am schimbat oringurile la injectoare.am fost la service bosh din bucuresti express diesel , au slefuit putin uzura chiuloasei din locasul injectorului.am facut si o curatare a injectoarelor si testare pe bancul special totodata O varianta mai corecta este sa dai jos chiulasa sa o duci la un service specializat ( este unul in baneasa bucuresti) sa o bucseze.se alezeaza si se pune un inel sa revina la cota initiala costa in jur de 2000ron dc nu gresesc plus manopera demontaj montaj care trebuie facuta in alt service.ei doar rectofica Total pret rearatie la serv . bosh1840ron am lasat masina o zi. Testat \curatat \ schimbat oringuri inj\ suruburi\ si slefuit putin locasul din chiulasa1 point
-
Treaba cu garantia e discutabila, trebuie sa te interesezi, pt ca sunt producatori pt care garantia acordata nu este transmisibila ; e greu de spus ce ar face lumea in situatia ta, pt ca este f subiectiva ; eu spre exemplu, mi-as lua masina noua, daca te multumeste ; cu totii cunoastem avantajele unei masini noi ; pe de alta parte, R-ul vine cu 4motion si putere in plus, si avand in vedere ca o iei SH de 1-2 ani, valoarea la revanzare va fi mai mare pt tine cand te hotaresti sa o dai ; eu as alege in locul tau strict din prisma a ceea ce iti doresti, sa iti pui in balanta dorintele ; daca vrei musai tractiune integrala si R, mergi pe R SH ; daca in schimb te incanta mai mult mirosul de masina noua si sa stii ca o ai de la 0 km ( pt ca este un sentiment aparte pt unii ) si nu te intereseaza devalorizarea, mergi pe CS.1 point
-
Sunt pe mobile cateva, manuale, 2017+, dotate f bine, 10-20k km, in bugetul tau de 30-33k eur. Daca iei pe firma, poti deduce si TVA 19%. Chiar nu vad ce probleme ar putea aparea la o masina de 1-1,5ani si 20k km... fie el si un Golf R. Nemtii alearga toate masinile, de la cazane de 20 de ani la masini noi de 5-600+cp, dar au si unde...1 point
-
Garantia se da pe masina, nu pe titularul masinii. De regula, garantia data de producator, e valabila pe tot teritoriul UE, cel putin asa e la Ford. Personal, nu as cumpara o masina sport sh, cine o cumpara stie de ce o cumpara, iar mersul la piata si „mosnegeste“ cam se exclud. In DE se foloseste des „Leasing-ul“, care inseamna o masina inchiriata pe 3 ani, de regula, care apoi o innapoiezi firmei de leasing. Asta inseamna ca pe toata perioada asta „tragi“ de masina cum si cat vrei ca oricum o dai inapoi. Am fost in situatia asta si am ales altceva decat GTI. Evident, sunt si exceptii, dar... merita riscul?1 point
-
Eu zic sa muti circuitul pe o borna contact, din panoul de siguranțe. E mai elegant și corect, decât sa faci punte1 point
-
La sh ai avantajul ca gasesti R si cu manuala pentru ca noi mai vin doar cu dsg de cateva luni. Eu personal as merge pe manuala cum vrei si tu, nu pt ca dsg-ul nu ar fi fun/comod/eficient, ci pt ca se poate sa fie ultima sansa sa ne mai bucuram de o cutie manuala pentru ca incep sa devina raritati pe anumite modele. Problema cu R-ul e ca o data ce treci la 4x4, nu o sa mai vrei tractiune fata1 point
-
1 point
-
Daca iei una in toate mintile ei, intretinuta si cu istoric verificabil, nu cred sa fie vreo pb. Dar genul acesta de masini, vin pe bani buni1 point
-
@catalinmiti Ai avut gti, stii limitele tractiunii fata si daca sunt de ajuns pentru tine, mergi pe gti in continuare, mai ales ca vrei varianta cu diferential. Insa daca vrei sa urci mai sus de un stage 1 ca putere, ar fi indicat sa te orientezi catre R. Ramane tot front-biased, nu e vreun quattro pe curbe, dar poti sa pui puterea pe asfalt fara probleme pe orice tip de vreme, nu doar in conditii ideale.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Întradevăr aberant. Nu cred ca e un efect Placebo, că toată lumea este "dezolată" de Likoil, dar marea majoritate, printre care și eu suntem mulțumiți de Rompetrol. Vezi puțin ce scrie pe pompa de la Rompetrol, sau da înapoi câteva pagini, poză postată de mine. Vei constata ca Rompetrol, Socar și Mol, au același combustibil, nu e nici un secret. Scrie mare pe pompă. Toți cei menționați mi se par decenți... restul, dai cu banul, in funcție de mașină. ?1 point
-
@dumix eu am incercat motul xcess 5w40 și nu mi-a plăcut, a fost chiar mai rău decât Castrol magnatec. Dupa 6-7000km motorul a devenit f gălăgios, iar până la 15.000 km a trebuit să completez mai mult de 1 litru. Am trecut la valvoline și consumul de ulei a revenit la normal și motorul suna mult mai frumos. Poate specific e cu mult mai bun decât xcess sau poate am prins eu un bidon contrafăcut. Valvoline synpower 5w40 mst poți să îl pui pe lista daca nu ești mulțumit de motul.1 point
-
Cei care aleg 2.0 TFSI pun pe primul loc placerea de a conduce o masina turbo pe benzina si nu consumul ceva mai mare sau faptul ca mananca 1l de ulei la 10-15k de km. I Dc pentru tine cap de lista este consumul atunci e clar ca nu e pentru tine acest motor. In acest caz, tot aici intra si 3.0 TDI care pe langa taxele mult mai mari intra si consum cam la fel si intretinere mai scumpa. De asemeni intra si 1.8 TSI (nu stiu dc are versiune Quatro) care consuma cam la fel ca 2.0 TFSI si are performante net inferioare. Bafta la achizitie.1 point
-
Mi se pare ca da mai bine asa. Pana reusesc sa pun bani deoparte pentru niste faruri cu lupe/led.0 points
-
0 points
-
-1 points
-
Nici nu poate fi vorba de cocalareala... doar dacă ii colant! Dacă am extensie de eleron de carbon e cocalareala sau ce :)?-1 points
-
Conteaza cum arata? Este concurs de frumusete care are cel mai frumos filtru? Masina respectiva a fost servisata ca la carte respectand recomandarile oficiale. A zis constructorul sa schimbe lichidul de frana la 3 ani apoi dupa 2 ani? Asa a facut. A zis producatorul sa schimbe filtrul de motorina la 90.000 Km? Exact asa a facut. Nu s-a infundat, nu a avut probleme, ba chiar un filtru nou lasa sa traca particule mai mari prin el decat un filtru folosit in termenul dat de producator. Mai daunator este sa schimbi filtrul anual la garaje de cartier fara amorsare lasand sa mearga pe uscat pompa de inalte. La masinile pe benzina de ex. filtrul de combustibil nu se schimba niciodata.-1 points