Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.07.2019 în toate secţiunile

  1. Buuuuuunnnn traseul a fost in felul urmator : 1) A->B Sudrigiu care Padis drum cu asfalt in stare foarte buna accesibil pentru orice tip auto , peisaje frumoase dar nu asa de spectaculoase ca Transfagarasan sau Transalpina. In unele portiuni drumul este doar pe o banda dar nimic periculos . Parapetul este prezent pe toata portiunea drumului. Toata portiunea este prinsa in acest clip : 2) B->C Padis catre Doda Pilii drum care este 100% offroad deschis publicului , ofera niste peisaje foarte frumoase si merita incercat ! Il consider ca un traseu mediu de offroad , dar care devine imedait mai "Hard Core" dupa o ploaie rapida , deoarece majoritatea portiunilor de drum se transforma in noroaie imprevizibile. Totusi intra in categoria "se ajunge cu Loganul acolo" pentru cei cu inima de leu . Toata portiunea este prinsa in acest clip : 3) C->D Doda Pilii spre Calata portiune de drum cu asfapt aproape NOU ! si fara gropi ! o placere de parcurs . Anumiite portiuni de drum se ingusteaza pe o banda si trebuie mare atentie deoarece se curcula inclusiv cu autocarul pe aceasta portiune de drum . Peisajele oferite sunt de bifat pe lista ! Dupa parerea mea sunt destul de spectaculoase mai ales ca zona se prezinta destul de libera ca trafic asa ca numai bine sa te poti bucura de masina si de peisaje in acelasi timp Toata portiunea este prinsa in acest clip : Alte detalii turistice legate de traseu le voi detalia in aria dedicata "plimbarilor " . Traseul ramane in lista mea de favorite ! asta inseamna ca cel putin anual trebuie sa ne intoarcem pe aici
    5 points
  2. ..ca sa ajungem aici nu ne-a oprit poliția niciodată. Insă armata turcă a facut-o de 8 ori. Cand faci pe prostul si te faci ca nu intelegi nici in engleza "go back" si nici gesticularile sa intorci te lasa in cele din urma sa treci ?
    4 points
  3. Gata man...stiu de ce drum zici...doar ca nu stiam ca ii zice asa... L-am facut cu Bora....si cam pe unde ai marcat punctul B am facut dreapta si am coborat pe platoul Padis...unde am facut cam toate traseele...la picior bineinteles...ca Bora am mers ce am mers si am tras-o pe dreapta de frica sa nu julesc baia... Acum nu stiu daca merita sa ma mai duc si a 3-a oara sa incerc si drumul off-road...:) Si din pacate asa se intampla...cand te bucuri ca intri pe un drum "greu" apare unu cu un logan si iti da cu firma peste nas ? Sa nu mai zic de rulota...loganistii stiu ca sunt viteji...dar offroad cu rulota nu am mai vazut?
    2 points
  4. Nu am verificat. Diagnoza a fost facuta la service unde mergea de obicei proprietarul. La regulatorul de pe pompa de presiune a spus ca nu e ok sa se umble, ca e posibil sa nu mai porneasca dupa la cald. Cat despre km, am mers pe incradere, deoarece era o persoana ok si masina i-a fost adusa din Germania de o cunostinta.
    2 points
  5. Nu pot sa folosesc functia de edit. Am cumparat masina. Mecanicul a spus ca sunetul erau de la anvelope, deoarece au fost schimbate fata-spate si nu erau uzate uniform. Urmeaza sa fac o verificare la directie. Avansul injectoarelor era 0 -0.4 -0.2 -0.1, dar nu mai stiu ordinea. Va multumesc pentru sfaturi si pentru timpul acordat!
    2 points
  6. O sa scriu acest post ca un punct de plecare pentru cei care nu stiu prea multe despre masinile electrice si cauta informatii despre ele. Asadar, ce este o masina electrica? O masina electrica este o masina normala care are in locul unui motor termic unul electric. Energia necesara functionarii acestui motor electric este luata din diverse surse, pentru simplitate ne vom referi doar la cele echipate cu baterii si vom ignora masinile cu pila de combustie (hidrogen) si altele. Transmisia este asigurata de catre o cutie cu o singura viteza, nu pentru ca nu se pot monta cutii cu mai multe viteze, ci pentru ca nu prea are rost. Avantajele motorului electric sunt cuplul instant, disponibil inca de la start, si silentiozitatea. Teoretic aici ar trebui sa intre si fiabilitatea si costul mic de exploatare dar cred ca suntem inca prea la inceput ca sa ne putem pronunta exact asa ca o sa le omit. Dezavantajele motorului nu prea exista dar masinile electrice au, si tin mai mult de baterie decat de motor, si anume range-ul si timpul de incarcare. Range-ul se calculeaza cam ca la o masina termica, motorul consuma X/100Km si rezervorul, bateria in acest caz, poate tine Y. Cate X intra in Y inseamna cate sute de km putem merge cu masina, la fel ca la o masina termica, diferenta este ca nu vorbim despre litri/100Km ci de kiloWatts ora (kWh)/100Km. Range-ul, la fel ca la o masina termica, nu este un numar fix ci variaza in functie de consum si consumul, iarasi la fel ca la o masina termica, poate varia in functie de stil de condus, trafic, recuperari, temperatura, folosirea AC-ului si altele. Spre deosebire de o masina termica, sau similar unor masini mild-hibrid, masina electrica poate recupera energie atunci cand decelereaza, sau cand coboara niste pante, si aceasta energie poate incarca bateria. Acest lucru poate duce la situatii oarecum stupide cand, plecand din varful muntelui intr-o continua coborare cu o viteza constanta, masina sa incarce in loc sa consume: Mai toate discutiile despre masinile electrice ajung mereu in acelasi punct, anume range si timp de incarcare, asa ca o sa ne axam pe acestea. Range-ul este simplu, cu o baterie cat mai mare si un consum cat mai mic obtii un range mai mare. Deja avem masini pe piata, si urmeaza sa se lanseze mai multe, cu 400-500 km range pe piata, cam cat obtin eu de la masina termica (benzina), asa ca acesta incepe sa nu mai devina o problema ci incepe sa conteze si mai mult timpul de incarcare. Incarcarea bateriei unei masini electrice se poate face in mai multe moduri. Bine, practic e unul singur, se baga in priza dar hai sa vedem cat de mult conteaza de care priza Exista prize AC (curent alternativ) si DC (curent continuu) si masina are un charger integrat pentru ambele. Ca sa putem obtine un timp de incarcare trebuie sa luam in calcul cea mai mica valoare care exista dintre toate acestea. Adica: 1. AC. Masina se poate incarca la priza normala (230V) folosind un adaptor: Problema este ca timpul de incarcare este destul de lung. Avand in vedere ca se pot obtine vreo 2,2-2,3 kWh din priza casnica, asta inseamna 2,2-2,3 kilowatts in fiecare ora, trebuie sa impartim capacitatea bateriei la acesti 2,3kWh si astfel obtinem timpul de incarcare, in ore, al bateriei. La o baterie de 50kWh, de ex, dureaza cam 24 de ore o incarcare full la priza casnica. Din fericirea acesta nu este singurul mode de incarcare al bateriei, mai avem si posibilitatea de incarcare la o statie AC. Aceste statii sunt de diferite puteri: 7-11-22-43 kWh, adica pot livra 7-11-22-43 kilowatts in fiecare ora. Teoretic ar trebui sa fie la fel, impartim capacitatea bateriei la puterea statiei si obtinem timpul de incarcare. Daaaar nu e atat de simplu! Mai intai trebuie sa vedem cu cat poate incarca masina de la aceste statii si acest lucru difera de la model la model. e-Up!-ul meu poate incarca maxim 3,6kWh pe conectorul Typ2 al unei statii AC. Zoe poate incarca pana la 50kWh dar nu are incarcare DC (modelul viitor va avea). Asa ca timpul de incarcare este dat de cea mai mica valoare disponibila, cea a charger-ului masinii, cu toate ca statia poate livra mult mai mult de atat. Unele masini incarca mai mult/repede, altele mai incet, aveti grija ce cumparati! Apoi, pentru cei grabiti, exista varianta incarcarii rapide la statii DC. Si aici se aplica regula cea mai mica valoare da timpul de incarcare. e-Up!-ul meu poate incarca cu 50kWh la statii DC, ceea ce inseamna ca incarca bateria de 18kWh in vreo 20 de minute, dar exista si unele statii de 20kWh asa ca acolo sunt limitat de puterea statiei. In acelasi timp, noul ID 3, si nu numai el, cica poate incarca cu 125kWh dar la o statie de 50kWh va incarca doar cu 50kWh. Incarcarea rapida nu este constanta, insa, si pe la 75-80% din incarcare va limita puterea pentru a nu stresa foarte tare bateria si a-i prelungi durata de viata. Aceleasi limitari sunt si la temperaturi extreme, atat frig cat si cald, cand masina va limita puterea de incarcare pentru a proteja bateria. Din aceasta cauza timpul de incarcare va creste atat la temperaturi sub 0 grade cat si la temperaturi de peste 30 de grade Celsius. Unele masini, mai scumpe, au o funtie de pre-incalzire a bateriei care a permite o incarcare mai rapida iarna. Altele au si un sistem de management termic al bateriei care previne incalzirea/racirea extrema a acesteia si, astfel, ajuta atat timpul de incarcare cat si durata de viata a bateriei care nu mai este supusa la schimbari extreme de temperatura. Exista mai multe tipuri de conectori de incarcare, atat AC cat si DC, dar in Europa cei mai folositi sunt Typ2 pentru AC si CCS pentru DC si cele mai multe masini sunt lansate cu acesti conectori. Chiar si masini din alte piete sunt lanstate in Europa cu acesti conectori. Hyundai, care vine dintr-o piata unde predomina CHAdeMO (standard de incarcare DC) se vinde cu CCS si Model 3, care are un conector exclusiv Tesla in SUA, se vinde cu conector CCS in Europa. Nu stiu ce altceva sa mai scriu dar daca am omis ceva sau credeti ca ar trebui sa exemplific ceva mai amanuntit, spuneti-mi!
    1 point
  7. Lasati omul sa se bucure de masina, acum faptul e consumat. Daca era sa ma iau dupa ce se scria pe forum si eu mi.am luat o dauna totala cu motorul distrus.. Rugina de la aripa e de la pietricele aruncate de rotile de 18', parbrizul e usor sa il spargi de la pietricele, oala e ok cu eticheta pe ea, aripa e a ei... Impresia ca fuge spatele nu e obligatoriu sa fie de la amortizoare. Schimba mai intai bucse antiruliu, bielete antiruliu si bucsele de la bratele acestea https://anunturi-auto.4tuning.ro/bascule/vw/passat-b4/bascule-spate-vw-passat-b6-175462.html#&gid=1&pid=1, se gasesc pe Lemforder. Da o tura pe la Eexcalade, pentru linistea ta. In rest, drumuri bune sa ai si fara incidente!
    1 point
  8. Daca veti calatori de la Medias spre Clj evitati Tarnaveni. Se lucreaza la un pod si au o varianta teribila:
    1 point
  9. Raspunde la o serie de intrebari sincer. Spune-ne ce serie de fabricatie ai pe geamuri+parbriz. Daca ai farurile cu aceasi data de fabricatie cu masina. Daca aripile sunt originale si au seria Vin trecuta. Daca suruburile de la trager sunt fara uzura. O uzura neuniforma la anvelope inseamna o uzura la suspensie, o geometrie defectuoasa, sau un accident. In fond ai cumparat o masina in urma unui test drive, si in urma unei verificari in graba. Punctele sensibile au ramas neverificate, insa orice poate fi reparat. Faptul ca are rugina te poate duce cu gandul la o revopsire, uita-te atent la chedere, suruburi prindere usi/aripi. Vezi in ce stare e oala de la roata de rezerva din portbagaj. Pune niste poze cu masina, fa un topic. Pentru verificare treci prin Bacau la colegul Excalade/Catalin.
    1 point
  10. Dupa mai multe telefoane la vama si cateva cereri din partea romana la interpol italia vin-ul masini nu mai e dat in urmarire. Am facut o iesire in serbia tot unde am fost intors in luna mai si e ok. Mai vedem pe viitor .
    1 point
  11. La mine butucul de la sofer functioneaza si fiind mai usor de ajuns la el inchid din cand in cand cu cheia. La cel de la haion am reusit sa salvez lamelele dar restul a fost facut bucati . Am curatat lamelele si am notat ordinea lor in butuc. de asemenea pe fiecare lamela este trebut un numar. Butucul de la usa am vazut ca se desface mai usor . Daca am timp intr-un weekend pot oferi suport pentru operatia de transplant sau curatare dupa caz. Deocamdata am plecat fara masina si ma relaxez la soare pe nisip.
    1 point
  12. Eu tot Amundsen am dar folosesc android pentru hotspot si se conecteaza automat de fiecare data. Cel mai probabil este de la iphone. Drunuri bune cu masina!
    1 point
  13. Mulțumesc mult pentru sugestii pana la urma am încercat sa ma orientez la ceva de pe stoc. Dat fiind ca doream ceva cu 7 locuri (pentru orice eventualitatea) m-am orientat spre mașina ce o avea Skoda Bistrița (nu am avut multe opțiuni de unde sa aleg) https://stoc.skoda.ro/sl-ro/ro_RO_SKODA/C/detail/C20190720112RO?mgb=600_KODIAQ&sort=totalGrossSum,desc Kodiaq Style 2.0 TDI 4x4 DSG cu urmatoarele dotari · Al treilea rând de locuri · Anvelope "self sealing" · Area View si pachet LED exterior · Driving Mode Selection · Duze stropitoare parbriz încălzite · EURO 6D TEMP – INMATRICULARE CEL TARZIU · Elemente suplimentare protecție sașiu · Interior piele / piele artificiala · Lane assistant si Blind spot detection · Parbriz încălzit si senzor de ploaie · Pregătire telefon Premium cu Bluetooth, · Roata de rezerva de dimensiuni reduse · SKODA Connect · Scaune fata reglabile electric · Sistem de navigație Columbus MIB · Sunset · Virtual Cockpit · Volan încălzit multifuncțional Sper sa fie k, și sa nu îmi para rău în nici un moment
    1 point
  14. Un drum doar pe autostrada cu 130 km/h pe ACC, in mers legal, care in sine devine o realizare, fiind din ce in ce mai greu de făcut la noi. Pe banda 1 se merge relativ ok, cu 120, rareori cu 130, iar pe banda a doua se merge ... altfel..., ca este necesar sa scad 2 trepte si sa mut potentiometrul digital pentru cateva clipe lângă podea ca sa am sanse sa intru intre ei. Chiar si asa, in acele rare ocazii, cei din spate devin agitati si capătă mișcări de fandare in oglindă, de parca pot sa il împing la o parte pe cel din fața mea sau as avea vreo metoda sa trec peste el si sunt singurul care nu vrea. ? Mai trebuie sa ne civilizăm. Consumul e bun, obținut cu mari eforturi de a rezista tentației sa iti arăți muschii, intr-un mers al răbdării, in care nu vrei sa dovedesti nimic, ci doar speri sa scoti un timp optim fara sa deranjezi sau sa fii deranjat. Dar e greu... Si un moment de odihnă, la umbră.
    1 point
  15. Retrofit BSD/RTA, cu radare 5Q, ultima generatie. Pt cei ce nu stiu: blind spot detection si rear traffic assist. Ce am facut mai exact? Am inlocuit vechile radare 3AA cu 5Q. Diferente? Cam da: radare mult mai precise, BSD se activeaza de la 15 km/h, pictograma permanenta in ceasuri (galben/verde) plus functia RTA suplimentara - asistenta la iesirea cu spatele din parcare. PS: semnul ! este ca nu era bara cu senzori pusa. Sistemul functioneaza fara erori si impecabil. Camera parbriz 3Q, senzori parcare 5Q, MIB2 etc. A mai ramas doar ACC ul din vechea generatie 3AA.
    1 point
  16. Scria clar acolo sa nu te bagi sa modifici, nar na, pe cine il mananca nu are decat sa se scarpine.....
    1 point
  17. Intre timp caroseria a fost vospita Urmeaza restul elementelor. Luni o sa primesc si butucul de la haion si garniturile.
    1 point
  18. Am reusit intr-un final sa incalt jantele
    1 point
  19. @mada_13 merci, ma gandesc totusi la ceva super light, gen cea mai mare transparenta pe faruri si o idee mai putin pe stopuri, dar cat inca sa arate OK.. si nu la modul ala urat Am vazut cateva masini facute recent cu folie calitativa si arata de parca ar fi farul / stopul oem asa. @Boditza long story short, nu merita nici 10 lei... (cu atat mai mult nu 50~ cat a fost) .. miroase ff sublim, aproape nu l simti. Mai repede dai banii pe seturile zara home de 3 cartonase cauciucate cu odorizant ... best money ever spent, a persistat si o luna un cartonas d'ala ... iar mirosurile par premium, nu ca alea clasice de masini.
    1 point
  20. exact asa am avut eu zgomotul si am descoperit ca facea de la un rulment pe spate. dupa schimb e liniste deplina in cc tot facelift
    1 point
  21. Update: Multumita lui @F l o r i n am descoperit ca, cablajul cumparat de la [k-electronic](https://www.k-electronic-shop.de/VOLKSWAGEN/VW-Touareg/VW-Touareg-II-7P/VW-Touareg-7P-ACC---adaptive-cruise-control-Kabelsatz.html) era prost, erau niste pini schimbati intre ei. Acum totul merge asa cum trebuie au disparut erorile ciudate de pe modulul 13 si 8B, s-a facut CP pe 8B si singurul lucru pe care trebuie sa mai fac este ma duc la dealer pentru calibrare radare. Asa ca pe aceasta cale ii multumesc lui @F l o r i n un om de nota 10!
    1 point
  22. Eu la al meu am simtit diferenta cand am trecut de la rotile de iarna R17 la rotile de vara R18. Da, se simte un zgomot de rulare care depinde in functie de asfaltul pe care rulezi, dar parca m-am obisnuit. Ma deranjeaza mai tare zgomotele care se aud prin stalpii B (unde sunt centurile de siguranta), zgomotul arcului din spatele airbag-ului volanului si altele mai mici.
    1 point
  23. Salut @Alexcl, Aceeasi intrebare mi-am pus-o si eu inainte de achizitie. Raspunsul este ca durata de viata poate fi calculata / aproximata. Pe net cele mai multe date arata ca farurile LED (cele venite din fabrica, nu chinezarii) ar trebui sa reziste intre 5000 si 8000 de ore de functionare. Asta in functie de modul de exploatare (numarul de porniri / opriri) si conditiile de mediu (cicluri iarna/vara, umiditate, etc). Vezi aici de ex.: https://carcaretotal.com/led-vs-halogen-vs-xenon/ La noi as lua un caz mai defavorabil (aprox 5000h). Daca presupunem o viteza medie de 60 - 70 Km/h rezulta 300.000 - 350.000 Km. In plus aproximand ca doar jumatate din Km se fac noaptea, rezulta ca ar trebui sa te tina peste jumatate de milion de km. Daca te gandesti in ani, dupa o impartire (de ex la 15.000Km/an) rezulta venerabila varsta de 40 de ani daca mergi doar jumatate din timp cu ele aprinse sau aprox 20 de ani daca stau aprinse tot timpul (aici ar putea fi cazul poate DRL-urilor). Ca sa concluzionez, pentru farurile cu LED nu mi-as face grija de sursa de lumina, cat m-ar ingrijora partile in miscare de actuare al farurilor pentru functi ca DLA, cornering, etc.
    1 point
  24. Conteaza mult si sa folosesti frana de motor pentru a obtine un cosum bun, si "puncte ThinkBlue" ... Parerea mea ca daca tii motorul in general sub 2000 e foarte daunator pentru motor, evacuare, etc....nu apuca sa se curete... Cam la toate masinile pe care le-am condus, sa scoti consumul declarat in carte, e crima pentru motorul acela...se poate, dar ce economisesti din combustibil dai inzecit pe egr-uri si alte piese
    1 point
  25. L-am gasit acum ceva vreme. Sper sa am timp vara asta de aceasta operatiune. Mi se pare bine explicat si usor de urmarit:
    1 point
  26. Da, e ceva mai bine. Inca putin pana la 5000km. Am incercat ceva serpentine pana la Poiana Balv apoi spre Rasnov..sta bine pe curbe si puterea este acolo. Nimic wow, dar imi place cum se simte in urcare si pe viraje.
    1 point
  27. Inca fara arcuri. A fost bine pt ca intrarea in parcarea asta a fost destul de abrupta. Pana pe 20 vor fi insa montate.
    1 point
  28. Every day I see my dream. Ma gandeam sa iau din nou capacele de prezoane gri cum sunt la Skoda, Audi.
    1 point
  29. De maine revine B 208 EGO, pana atunci: pic upload free photo hosting Jante oem "Monterey" 3G0 601 025Q, specificatii 8x18 ET44 facute de Borbet in Germania. Se vede un mic poke din cauza protectiei de janta pe fata doar din anumite unghiuri si doar privita din fata, daca e privit dinspre portiere nu se mai vede. Oricum lasata 1 cm, geometria suspensiei va anula si acel poke minor. Comparativ cu 8 si ET44 pe Golf 6, acestea sunt putin mai in interior pe fata si ceva mai mult pe spate. Sunt multumit de rezultat. Schimba mult masina.
    1 point
  30. La GTI cam asta este distanta... Fata / Spate Si una din weekend
    1 point
  31. Salut tuturor, E prima mea postare. Fac asta pentru nopțile mele nedormite în care am citit pe forumuri din Romania și străinătate, pentru timpul și banii pierduți prin service-uri, pentru toți 'meșterii' cu aere de profesioniști din târa. Nu doresc la nimeni sa treacă prin ce-am trecut eu. Acum doua luni am cumpărat un Passat 2.0 TDI CR , DPF - 110CP din anul 2009, 180.000km , adusa din Germania. Arata si mergea impecabil. Toate bune și frumoase la început. Dupa 3-400 de km am realizat ca are o mare problema: CONSUMUL (undeva la 12-14% in realitate, iar pe computerul de bord arata 6%). Niciun bec aprins în bord, doar vedeam cu ochiul liber acul de la motorina cum scade și RANGE-ul din bc la fel. Alte simptome: după ce plecam după loc, turația nu mai revenea la 800rot/min, ci undeva la 980rot/min, ventilatoarele de la radiator pornite, iar evacuarea se încălzea excesiv (ca și cum as fi avut un cuptor sub mașina). Am făcut programare la service: 1. Porsche București Nord - Dupa ce le-am prezentat simptomele (cea mai importanta era CONSUMUL) mi-au facut : diagnoza( mașina n-avea nicio eroare), verificat scurgeri motorina (nu curgea deloc), mi-au băgat o la un test de noxe (a ieșit ok). Un domn Filip de la service mi-a explicat ca mașina mea nu are nimic, e perfecta din toate punctele de vedere, iar consumului este datorat traficului, greutății mari a mașinii, a stilului meu de condus etc. Toată abureala m-a costat in jur de 200 RON. Auzisem ca sunt incompetenți, dar n-o simțisem pe pielea mea. Am mers mai departe cu căutatul problemei, dar și cu consumul de uriaș Am zis ca e problema de soft și m-am decis sa merg la niște băieți 'deștepți' sa verific dacă am softul original al mașinii (dacă n-a avut vreo tentativa de tuning) plus o diagnoza la o firma de tuning cu tradiție. 2. TCM Turbo . Dupa ce le-am prezentat simptomele (consum mare, evacuare incinsa excesiv, turatie crescuta, ambele ventilatoare de la radiator rămâneau pornite după ce opream motorul și scoteam cheia) domnilor Voinea si Bortun, aceștia mi-ai verificat softul (era cel original , iar in plus fusese adus la zi de cei de la PBN ). Am plecat cu mașina în teste cu laptopul conectat sa vedem ce-ar putea avea. Au recunoscut ca 'are ceva', dar nu știau ce. Mi-au zis ca se mai documentează și sa revin cu un telefon. Cost verificare soft+diagnoza = 50RON. Nu și au dat seama ca filtrul meu de particule era în regenerare activa, pe postinjectie (chiar dacă nu aveam becul de la DPF aprins), in condițiile in care ei se considera 'specialiști' in DPF OFF , chiptuning .... De aici denota lipsa de cunoștințe in materie de filtre de particule. Multi de pe acest forum îl ridica în slavi pe acest domn Voinea. Eu însa îl aduc cu picioarele pe pământ și ii bat obrazul prezentându-i adevarul. 3. Tot în aceeași zi am apelat și la domnul Florin (din comunitatea vwforum). Cu programul de diagnoza vagcom am încercat fără succes sa regeneram în mers DPF-ul. S-a oprit la 0.8 grame , dar s-a încărcat la loc în câțiva km la 20-22g. Tot atunci am constatat ca EGR-ul stătea in permanenta blocat pe închis (am citit ulterior ca asa trebuie sa fie la regenerare). Cost tentativa regenerare =100RON 4. SEAT Ploiești. Seful de service credea ca e de la debitmetru, injectoare, nu știa cum funcționează DPF. In final a zis ca mașina n-are nimic. 5. Raiman Bosch Târgoviște - si-au dat seama ca este într o regenerare haotica, eram aproape siguri ca problema vine de la DPF. La sfatul lor am înlocuit senzorul diferențial de presiune al DPF, numit G450. Problema postinjectiei și a regenerării permanente a persistat. Au acceptat returnarea senzorului. Am plătit doar diagnoza și manopera schimbării senzorului. Cost aprox 100 RON 6. Cardinal Motors Ploiești Nu stiau de ce se regenereaza filtrul, din moment ce becul nu e aprins. Au regenerat-o pe loc, in mers, au readaptat senzori, clapete... etc. (Intre 18 si 24 g incarcare se regenereaza activ prin postinjectie fara ca vre-un bec sa se aprinda in bord) Au salvat log-urile. Mi-au zis ca revin ei cu un telefon cand au rezolvarea problemei. Nu m-au mai sunat, dar nici nu m-au pus sa platesc. 7. Beda Service Targoviste. La sfatul unui membru vwforum(domnul Ionut) am demontat filtrul si i-am dat 4 gauri in 'miezul' filtrului de jos in sus, intr-o zona in care nu erau senzori. Gaurile nu au afectat catalizatorul situat intr-o camera separata in partea superioara. Gaurile au fost date cu un burghiu vidia de 12, fara percutie. Tabla fitrului a fost penetrata cu un spiral normal. Dupa gaurire a fost suflat cu aer pentru a se elimina toata cenusa si rezidurile. Astupate gaurile cu o bucata de tabla sudata in argon, montat la loc filtrul. Cost = 300RON . SURPRIZA : nu s-a aprins niciun bec in bord, dar la cativa km, cand a reinceput postinjectia a scos un fum negru spre albastru de o mare splendoare, ca la tractoare. Intre timp am descoperit ca atunci cand mai avea doar vreo 4-5 litri de motorina in rezervor nu mai intra pe regenerare (consum normal, fara fum). Cateva zile am mers 'pe rosu' cu motorina. Ii puneam doar cate 3-4 litri si mergea ok, intre timp s-a aprins si becul la DPF care imi spunea sa urmez instructiunile din manual. 8. TurboCHIP Bucuresti. Domnul Banu mi-a citit softul cu un program numit Byteshooter, l-a modificat astfel incat sa nu mai intre in regenerare(aici e tot secretul), l-a rescris, a resetat nivelul cenusei cu programul VAS ca si cum ar fi fost filtrul schimbat. Turatia a ramas la 800, ventilatoarele n-au mai pornit, consumul a revenit la normal (6%). Pret 300EUR CONCLUZII DUPA DPF OFF: Singurul dezavantaj sesizat este mirosul neplăcut la pornire. Dupa ce se incalzeste motorul nu mai scoate fum deloc.
    1 point
  32. da, se lasa cateva minute la relanti motorul inainte de a porni la drum.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!