Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.07.2019 în toate secţiunile

  1. ..ca sa ajungem aici nu ne-a oprit poliția niciodată. Insă armata turcă a facut-o de 8 ori. Cand faci pe prostul si te faci ca nu intelegi nici in engleza "go back" si nici gesticularile sa intorci te lasa in cele din urma sa treci ?
    3 points
  2. Un drum doar pe autostrada cu 130 km/h pe ACC, in mers legal, care in sine devine o realizare, fiind din ce in ce mai greu de făcut la noi. Pe banda 1 se merge relativ ok, cu 120, rareori cu 130, iar pe banda a doua se merge ... altfel..., ca este necesar sa scad 2 trepte si sa mut potentiometrul digital pentru cateva clipe lângă podea ca sa am sanse sa intru intre ei. Chiar si asa, in acele rare ocazii, cei din spate devin agitati si capătă mișcări de fandare in oglindă, de parca pot sa il împing la o parte pe cel din fața mea sau as avea vreo metoda sa trec peste el si sunt singurul care nu vrea. ? Mai trebuie sa ne civilizăm. Consumul e bun, obținut cu mari eforturi de a rezista tentației sa iti arăți muschii, intr-un mers al răbdării, in care nu vrei sa dovedesti nimic, ci doar speri sa scoti un timp optim fara sa deranjezi sau sa fii deranjat. Dar e greu... Si un moment de odihnă, la umbră.
    3 points
  3. Da, este ceva. Dar motorul poate sa aiba si 300cp, ca nu-i foloseste pe toti. Oricum, majoritatea consumurilor sunt date cu multi adulti in masina, incarcata cu bagaje full, ac pornit, aglomerat ... iar viteza medie este destul de mica. Diferenta este mai mare de 10%, bate spre 20%. Insonorizat este decent. Pana la excelent ii mai lipsesc destule solutii tehnice care-s lipsa. Bine, unele repere se pot lua de pe alte masini din grup astfel incat sa ajunga la excelent insonorizat. Si aerodinamic. Ca-i lipsesc destule carenaje si deflectoare in anumite zone.
    2 points
  4. Am reusit intr-un final sa incalt jantele
    2 points
  5. Trimurile au fost refacute prin hidrotransfer. Si alte mici detalii
    2 points
  6. Trucul cu care a lucrat reproductibil cu mine, am incercat sa arat in urmatoarele doua poze. În prima imagine puteți vedea deschizătorul de urgență, care, totuși, nu funcționează singur la defectul de blocare. Cu toate acestea, trebuie să-l păstrați fie rotit, fie fixat în stare rotită - mai bine - cu o șurubelniță prin carcasa marcată marcată și pârghia în sine. Apoi, mergeți cu o șurubelniță robustă cu o lamă largă la marcată în figura 2, punctul albastru din partea dreaptă, deasupra dintre ochiul roșu tras care este fixat de masina și castelul interior. Acum, pur și simplu răsuciți șurubelnița și, prin urmare, răspândiți distanța până când încuietoarea, care acum este în principiu deblocată de dispozitivul de deschidere de urgență, apare audibil într-o manieră metalică. Acum, bara deja deschisă pe jumătate în imagine trebuie să se deplaseze spre dreapta cu o șurubelniță mai mică în poziție deschisă și să lăsați hayonul deschis din nou. Dupa ce se deschide trebuie cumparat unul nou costa aici in DE 52 de euro
    1 point
  7. @razvancc E un experiment care voiam sa il fac de mult. Acum s-a nimerit sa am timp, fara o graba anume. "Studiul" arata ca mersul legal in romania e posibil în legislație. In acelasi timp prea multe picanterii nu se pot povesti pe forum, undeva catre zero, ne ia radarul forumului. Orice apasare de pedala cu cutia pe sport sau manual aduce un zâmbet pe față. La fel, la orice plecare de pe loc mai furtunoasă e imposibil sa nu mustăcești puțin. Cutia sta in sport 90% din timp, faptul ca e pe tempomat e doar o necesitate, oricum pe Drive raspunsul e prea intarziat. Motoretele, da, 100 % satisfactie, un vis de acceleratie si senzatii, echivalentul auto ar fi un Huracan.
    1 point
  8. Merci :Sop & :Piggy_JR Intre timp a ajuns si cardul cu navigatia ... Deocamdata il testam sa ne obisnuim. E interesanta integrarea cu sistemelul audio al masinii. Navigatia (Amundsen) functioneaza fie pe virtual cockpit fie pe infotainment. Avem o saptamana si 2100 km.
    1 point
  9. Si daca era in D, tot in treapta 7 ar fi fost.
    1 point
  10. Retrofit BSD/RTA, cu radare 5Q, ultima generatie. Pt cei ce nu stiu: blind spot detection si rear traffic assist. Ce am facut mai exact? Am inlocuit vechile radare 3AA cu 5Q. Diferente? Cam da: radare mult mai precise, BSD se activeaza de la 15 km/h, pictograma permanenta in ceasuri (galben/verde) plus functia RTA suplimentara - asistenta la iesirea cu spatele din parcare. PS: semnul ! este ca nu era bara cu senzori pusa. Sistemul functioneaza fara erori si impecabil. Camera parbriz 3Q, senzori parcare 5Q, MIB2 etc. A mai ramas doar ACC ul din vechea generatie 3AA.
    1 point
  11. Scria clar acolo sa nu te bagi sa modifici, nar na, pe cine il mananca nu are decat sa se scarpine.....
    1 point
  12. E prima ta masina ? Vezi ca masina personala e o "paguba" mare din punct de vedere financiar si toca bani intruna fara sa produca nimic. Chiar daca masina nu va avea nici o problema, doar costurile normale de exploatare (taxe, impozite, asigurari, carburant ...) se aduna si ajung la sume consistente de-a lungul unui an. Daca mai esti si perfectionist si vrei sa o tii in stare cat mai buna, atunci deja asteapta-te sa ma bagi cate 1000 de euro in ea in fiecare an. Daca mergi de ex. faci 15000 de km intr-un an doar costurile cu carburantul la masina asta sunt 6000 - 7000 RON.
    1 point
  13. enervant de frumoasa
    1 point
  14. Având în vedere conexiunea oferita, etc, eu as merge pe 330. Am montat f multe, sunt ok. 510 a fost foarte ok... Dar acum 10 ani. Acum este depășit de evenimente....
    1 point
  15. Mda, pe ce coclauri ai umblat, probabil de unul singur si nu ai ramas intepenit ... cu diferentiale deschise, fara sa ai tu acolo un blocant ceva macar pe spate ... hai fi sincer ... sigur de felul tau trebuie sa fii un tip norocos
    1 point
  16. Ushguli - Lentekhi (Zagar Pass - 2620 m) https://www.dangerousroads.org/asia/georgia/1269-zagar-pass-georgia.html In 70 km intenși au fost peste 50 de treceri ca cea din clip....si multe altele ?
    1 point
  17. Am mai completat interioru cu o piesa ce o vroiam bloc lumini cromat de Polo 9R
    1 point
  18. Asta e putin Eu tocmai m-am intors din Thasos cu consum mediu de vreo 9.4
    1 point
  19. Am schimbat in sfârșit bujiile incandescente, sau desfiletate foarte ușor însă toate erau cam pe ducă. Acum nu stiu daca e efect placebo dar in afara faptului ca pornește perfect masina parca și motorul merge mult mai rotund, mai închegat asa sa zic. Si o poza cu un kilometraj frumos ?
    1 point
  20. @R.Cosmin Cam la toate motoarele de generatie CR (common rail) sunt anumite probleme specifice. Nu doar CBAB. Dar conteaza foarte mult intretinerea de inainte si mai ales, intretinerea pe parcurs ce o oferi masinii. De obicei primele care dau semne sunt: EGR, Galerie admisie + motorasul de la galerie si DPF. Daca obisnuiesti sa mergi frecvent in oras, subturat si fara o usoara "talpa" atunci te astepti ca dupa un anumit timp sa ai probleme cu galeria admisie si EGR. Asta inseamna ca se va depune calamina pe clapetele de la galerie care vor bloca axul si vor distruge motorasul ce le actioneaza. Acelasi lucru se intampla si la EGR, depunere calamina si blocare supapa. Sunt foarte prost concepute, angrenaje din plastic sensibile si slab calitative ca material. Iarasi, DPF-ul se poate incarca pana cand nu isi mai face regenerare (ardere gaze) ajungi sa-l dai jos pentru curatare..dar tot va continua problema. -volant si la manuala si la DSG - dupa 150-160 mii incepe sa bata usor...pe la 200mii deja te gandesti sa o schimbi. Dar si aici conteaza cum mergi, cat de des oras, cat de mult extra urban. Eu spre exemplu am vandut masina cu volant si ambreiajul original la 230mii, batea usor...dar 80% din km rulati erau extraurban in ultima treapta si foarte atent exploatata/intretinuta. Daca ai DSG, atunci este litera de lege schimbul de ulei la cutie la maxim 50mii km si efectuat intr-un service care stie cu ce se mananca transmisia DSG. Axul la pompa de ulei, versiunea de 70mm- Acest AX se uzeaza in timp si nu mai angreneaza pompa. (otel prost calitativ) Cand pica pompa de ulei, efectul este imediat cu pierdere presiune si daca o folosesti asa...distrugi motorul. Pompa de inalta presiune - care produce span, adica se uzeaza "cama" care actioneaza pompa din cauza la motorina de calitate proasta, adica slab lubrifiata. Pompa se uzeaza si va produce particule metalice "span" care circula prin toata instalatia de alimentare, ajunge in injectoare si ...adios (trece de 2000euro reparatia cu piese din dezmembrari) - aici din cand in cand se recomanda sa adaugi ulei 2T in motorina. Gasesti topic dedicat acestei discutii AICI pe forum cu foarte multe informatii despre acest aspect. Ar mai fi si capsula de la actuatorul electronic la turbina. A mea a picat la 145mii km si pe multi am auzit sa pice pana in 200mii km. costa cam 900ron reparatia. Sper sa nu fi gresit pe aici cu sfaturile, daca am erori...accept corectii de la colegii muuult mai experimentati. In functie de cat de bine intreti masina, asa te va rasplati si ea pe tine...cu probleme...sau fara. Succes!
    1 point
  21. In 30k. mai completezi cu 3l. nu faci nici o smecherie, decat sa uzezi prematur motorul, nu e ulei pe piata care sa mai fie bun dupa max. 15k.
    1 point
  22. Te risti in Romania sa il schimbi la 30000. Conditiile de uzura sunt mai ridicate. Sunt n opinii argumentate despre acest aspect. Eu zic sa-l dai jos la 15000 maxim.
    1 point
  23. Momentan in Belgia, dar si in Romania tot la 30.000. Atata merge uleiul respectiv, cu adaugirile de rigoare, despre care am vorbit in topicul asta. Ulei Long Life, deci da. De ce te miri?
    -1 points
  24. Conform consumului actual de ulei, ar iesi 1.5 l la o revizie. Nu stiu cum ati calculat 3 litri. @Andrei: cum pot sa invat pe propria piele/motor? Motorul/masina e in garantie. De ce m-as apuca sa fac revizii la 15000 cand mi se spune clar ca reviziile trebuie facute la 30.000? Chiar nu inteleg rationamentul. Ar trebui sa utilizez practica anilor 80 in ceea ce priveste intretinerea unei masini chiar daca au trecut 30 de ani de atunci? Daca in cartea de folosire a masinii scrie revizii la 30.000, de ce le-as face eu mai des? Aveti si alte motive reale decat povesti cu pesti?
    -1 points
  25. @io_tomcat Decât sa pui un aditiv de care nu ești sigur si poate face rău motorului ( vezi ce zice manualul de utilizare referitor la folosirea aditivilor - știu mai bine cei care au construit masina, nu forumiștii), cred că ar fi mai bine sa scoți din rezervor cât de multă benzina poți si să faci plinul cu benzină de CO95 (CO indicată pentru motorizarea care o ai). Dar merge si CO98, fiecare face ce vrea cu banii lui. Părerea mea...
    -1 points
  26. Va multumesc! Stiu care este pretul amortizorelor, insa din cate am citit rezista destul de mult. O sa incerc sa gasesc si o zi pentru verificare in service daca reusesc, oricum a spus ca daca ma hotarasc sa cumpar masina nu mi-o poate lasa acum ca sa nu trebuiasca sa mearga cu copilul cu autobuzul. E adevarat ca nu prea imi raman multi bani de reparatii, insa masina nu pare sa aiba probleme ascunse la fel ca in cazul samsarilor cu care am mai discutat. Singurul lucru care ma pune pe ganduri e faptul ca masina nu s-a vandut intr-o luna (e adevarat si ca prima data cand am vazut anuntul cerea 9400/9600), deci poate romanii s-au indreptat spre cele la 8500 cu dotari FULL (si mai putine decat la masina din anunt )
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!