Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.07.2019 în toate secţiunile
-
2 points
-
Mai stergem putin praful.. trebuie sa ajung la inca o revizie ulei + filtre curand , am mai luat niste goodies de pe ahw-shop.de odata cu revizia un breloc.. un odorizant audi (model nou am observat).. un lichid parbriz ? Am comandat badge-uri cu "A7" si cerculetele fata / spate piano black .. vreau sa o fac full shadow line, voi colanta chrom-ul in piano black, faruri si stopuri smoked (farurile foarte putin), o folie cu protectie UV pe fata .. ar trebui sa mai schimbe masina putin. Va incant cu o poza de pe instagramul masinii ?2 points
-
1 point
-
Norocos? Nu am câștigat niciodată la loto. Încă astept să se întâmple (fără să cumpăr vreodată și bilete). ?1 point
-
1 point
-
Ti se pare normal sa consume 10% fara Clima ? E diesel ..nu benzina. Un Bmp in mintile lui tb sa consume intre 5.3 si 6 l la 130km/h.1 point
-
Am luat bg - vigneta online din site-ul sugerat aici pe topic. Acum la ora 16.00 e trafic super-lejer pe pod. (E cu verde tot podul si cu rosu doar cativa metrii inainte de control). De dimineata (pe la 9.00 era rosu tot podul si sugera rute ocolitoare). Acum toate variantele merg prin Giurgiu. E clar ca e drumul cel mai scurt si daca stai rezonabil la coada (30-40 de minute) e varianta cea mai buna. Ma gandesc sa plec mai devreme un pic sa prind mai gol. Depinde - daca pleci pe la 3-4 noaptea e destul de gol (prinzi 3-4 masini in fata la Bulgari). De regula la intoarcere asteptam mult mai mult ca ajungem in timpul zilei. Eu nu prea suport sa fac plaja in acelasi loc prea mult timp. Si am nevoie de mobilitate sa ma duc de colo-colo. Mai inchiriez eventual si salupa sa ajung unde nu pot merge cu masina. (insule, etc)1 point
-
Depinde ce asteptari ai de la operatiune. Imbunatatirile sunt semnificative pe partea de muzica. Momentan sistemul audio e stock, insa bass-ul si mediile sunt altceva, datorita formarii unei incinte in interiorul usii. Se simt plusuri si pe partea de zgomot de rulare, e ceva mai liniste in masina, insa asta ar insemna sa merg fara muzica, ceea ce nu prea se intampla.1 point
-
Ce spui tu referitor la patania lui hallucinogen, nu cred ca e relevant ; pt ca, aceeasi problema ai putea sa o ai si tu ,dupa 3000 km ; sunt anumite aspecte la o masina pe care nu le poti verifica ; iti pot da o masina care mananca ulei 1L /1000 km si tu sa nu poti verifica acest lucru, iar ea sa functioneze impecabil ; sau iti pot vinde una cu chiulasa fisurata, care in 2000 km iti arunca 2L de lichid de racire pe evacuare, fapt ce nu se poate vedea / testa in functionarea ei in momentul de pre cumparare ; se poate sa aiba zgomote suspecte de tacheti / volant sau sa nu pornesca clima in primele 10 minute la rece, sau sa dea fum doar atunci, fapt ce tot nu vei putea testa pt ca inainte sa ajungi tu eu iti pornesc masina ; astfel de exemple pot continua, de aceea dpmdv e ok sa cumperi o masina corecta, servisata regulat si eventual de la proprietar ; sau, sa faci compromis, sa vezi daca ai tras lozul norocos, si sa ai bani pusi deoparte.1 point
-
Am vrut sa merg iarasi in Grecia cu masina dar am intrebat la o agentie de ceva oferte last minute cu avionul. Am gasit joi cu 310 euro/persoana bilete de avion cu Tarom 23+8Kg dus-intors taxe incluse si cazare 7 nopti in Skiathos camera cu vedere la mare, inclusiv transfer aeroport-hotel. Vineri am platit si sambata am plecat. Este mai bine decat cu masina unde pierzi 2 zile pe drum si 2 zile te odihnesti dupa drum. Cu avionul am facut 75 minute. In Skiathos au transportul in comun foarte bine pus la punct, autobuzele vin din 15 in 15 minute si biletul costa 1-2 euro. Noua ne-au luat intotdeauna 1,6 euro. Poti sa si inchiriezi masini/scutere/ATV dar nu merita bataia de cap cu benzina scumpa, parcarile inghesuite si strazile inguste. Distantele sunt mici pe insula si acoperirea cu transportul in comun este buna. Insula este impadurite si are f.f. multe plaje bune cu nisip. Poti face excursii cu vaporul pe insula vecina Skopelos unde s-a turnat marea parte din filmul Mamma Mia, pe continent sau in jurul insulei ca sa ajungi la plaje inaccesibile de pe uscat. Se pot face si drumetii prin padure sau sa urci la vechea capitala sus pe "munte"-500m.1 point
-
Masina arata super bine, si este dotata foarte bine ; clar subiectivismul si datul cu parerea referitor la km e un sport national...cu unii colegi, oricum o dai, masina nu e buna ( ori e ieftina, ori e lovita, ori de banii aia iei modelul mai nou ); eu daca imi pun la vanzare golful 5 ( 2.0 tdi ) din 2005 cu 140.000 km reali, or sa sara toti ca a fost lovita sau ca nu exista masina cu km astia ; insa ii dau dreptate lui Vali, majoritatea VAG-urilor au km dati inapoi ; toate ( un procent f mare ), indiferent de an ( de la 2006 pana la 2017 ), au aceesi gama de km ( 179k-230k ) ; aici bineinteles, vorbim de chilipiruri importate..eu sincer nu mi-as cumpara masina din tara, importata din afara ; ori te duci sa o iei personal de peste hotare, sau prin ajutorul unei cunostinte / firme, si o sa constati ca dotarile si km putini se platesc peste pretul pietei ( cum ar spune unii, la pret de passat B7 cu 100.000 km iei B8 cu 250.000 ), ori iti cumperi una cu prima inmatriculare RO, si aici ai din start avantajul ca poti afla KM in baza VIN-ului ( daca unii sunt asa fixati sa cumpere km si nu masini ) GRATIS prin programul RAROM ; mai sunt si in Romanica firme cu recenzii f bune care se ocupa cu comertul de masini ; dar unii, o cam cauta cu mana lor, ca deh, pretul vinde ; apoi se scarpina la buzunar de 2x mai mult decat ar fi dat pe o masina corecta ; ca asa e in viata, gratis nu exista, si ieftin nu rezista, iar majoritatea romanasilor vor sa se minta ca fac cea mai buna alegere. Avand in vedere statisticile vag-urilor samsarite, eu zic sa te indrepti spre un B6 corect, in bugetul tau, sau sa iti asumi riscul cumpararii unei masini SH precum CC-ul de mai sus, si ce poti face cel mult este sa te asiguri ca o cumperi intr`o stare tehnica cat mai buna, astfel incat posibilele probleme sa fie cat mai mici pe viitor ; daca te obsedeaza atatea chestii in cumpararea unei masini, mai bine te indrepti catre una aproape noua din bugetul tau. p.s : desigur, nici daca vei cumpara una corecta nu iti garanteaza nimeni ca nu se va strica dupa 2000 km. L.E : btw, avand in vedere ca acest individ are la vanzare 3 masini VAG, cu anunturi structurate la fel, te duce cu gandul direct la faptul ca el vinde o masina corecta ? scuza-ma, dar unele chestii sunt la mintea cososului, si eu personal, doar dupa ce observam acest criteriu imi pierdeam total interesul pt masina in cauza. p.s 2: ca sa o dam putin si in spirit de gluma, partea buna ar fi ca, daca tot bati drumul pana acolo, poate din 3 faci 1 buna :)))))))1 point
-
Nu iti garanteaza nimeni nimic , nu e nici o regula la masini SH, dar macar poti sa iti faci o idee . Km aia sunt pentru masini din 2015-2016. Daca are doar doua inregistrari e nerelevant pentru o masina de 10 ani. Km e foarte posibil sa fie masluiti. De aia am renuntat si eu sa mai cumpar VW sh (7 din 10 masini aduse din afara avea km dati in spate ; si da..10 am verificat ). Mai poti incerca pe https://ro.vin-info.com/1 point
-
Am pățit și eu acum vreo 2 luni sa imi pulseze senzorul din partea dreaptă chiar dacă nu aveam masina in unghiul mort. Inițial nu mi-am dat seama pe timp de zi, dar noaptea era chiar deranjant. Pulsa 3 secunde apoi se oprea, apoi dupa 20 de secunde la fel. Si totul dupa ce saream de 100 km/h. Am fost cu ea la reprezentanta si miau recalibrat toti senzorii, iar acum totul a revenit la normal.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Hai sa fie bine primit, un alt parbriz cu suport pentru oglinda cu senzor de ploaie,heliomata si lumini ambientale. Dupa 2 ani de cand sta in garaj o venit vremea sa fie montata.1 point
-
Am reusit sa bifez si un Transfagarasan ,imi era cam frica sa nu prind aglomeratie pe el deoarece am ajuns in mijlocul zilei. Decizia a fost una de moment , eram pe autostrada Buc->Pitesti in drum spre Oradea si am auzit pe statie ca e jale mare pe Valea Oltului , accident , aglomeratie adica traficul de zi cu zi......asa ca hop rapid am facut dreapta spre Curtea de Arges pentru ca why the f*** not . Echipamentul video este intotdeauna cu mine prin deplasari asa ca a iesit cam asa ceva : Imediat dupa Vidraru am dat de "vedetele" de la debarcader : Iar pe urcare si coborare spre suprinderea mea am prins drumul liber spre pustiu ! asa cum ii place exploratorului ! La Balea zapada inca era stapana Iar la coborare a fost cam asa : Si un "filmulet care arata drumul in toata splendoarea lui : Am depasit termentul de revizie , cu prima ocazie o sa o facem !1 point
-
1 point
-
Vin cu intrebare la voi si anume: ati fost vreodata in Grecia fara o rezervare la hotel in prealabil? De fiecare data cand am fost am avut rezervare dar de asemenea am vazut ca sunt destul de multe hoteluri cu camere libere, ma refer atunci cand am fost am mai pus cate o intrebare la anumite hoteluri si culmea in unele cazuri era chiar mai ieftin decat platisem eu prin agentie sau booking.com. Anul acesta nu am mai facut rezervare si o sa ne decidem la fata locului ce alegem. Multumesc,1 point
-
Chiar asa de arsa/topita arata o anvelopa cu care s-a mers 100-200m dupa franare? Eu am vazut anvelopa cu care s-a mers 15km pe pana si nu era topita. Esti sigur ca nu ai mers pe pana? Cu ce presiune circuli in anvelope si cand a fost ultima data cand ai verificat presiunea? Daca te uiti la interior la anvelopa de pe sosea, vezi bucati negre de cauciuc topit facut bucatele, ceea ce denota o temperatura imensa de rulaj, care dupa parerea mea de nespecialist nu poate fi obtinuta la mers 200-400m ca distanta pe pana! Daca mergi cu 1.5 bar presiunea in roata sau cu masina incarcata cu viteze mari, se poate incinge anvelopa pe o distanta mare (100km) iar la un moment dat bubuie, cedeaza si se taie exact cum arata la tine, iar daca asta s-a intamplat atunci producatorul nu are nici o vina.1 point
-
Regenerarile dese la Vw apar de la softul dieselgate .. parcurs mult oras... probleme motor... consum ulei. Treaba cu ledul care avertizeaza regenerarea o studiez si eu. Nu am observat nici un consumator care cupleaza pe regenerare. Ventilatorul ... e singurul semn.1 point
-
E clar ca testezi masina la limita ei..mai ales la limita anvelopelor de strada. Kodiak nu e masina pt pasionati de asa offroad. Nu era mai eficient si fara asa emotii o masina ieftina pregatita de offroad? Sau tocmai adrenalina suplimentara e ce trebuie .1 point
-
Am decis sa mai astept o saptamana cu rotile de vara, mai am si un drum de munte in weekend.. apoi le schimb Intre timp, va mai incant cu o poza... are ceva aparte !1 point
-
1 point
-
Revin cu un consum după 2 ani și 41.000 km, am făcut 931 km cu 41 L motorina, ac pornit mereu, 4 pers, motor 2.0 tdi 150 cp. Mă gândeam la benzina pe viitor dar cu siguranță nu va consuma niciodată un benzinar 4,4. Am mers normal, nu menajat și nici sportiv, depășiri normale și pe autostrada constant xxxx In București nu sare de 7,2 niciodată vara, iar iarna 8,4. Observ că este un motor extraordinar de bun din toate punctele de vedere, putere, consum, fiabilitate, nu mananca pic de ulei....chiar bravo vw pt acest motor, am schimbat uleiul la fiecare 10.000km, și următoarea mașină dacă va mai exista cu acest motor tot pe asta l-as cumpăra daca nu îl scot din producție... La vitezele alea decoleaza avioanele1 point
-
1 point
-
Turatia poate sa creasca si datorita consumatorilor electrici multi, bateriei neincarcate, si alternatorul nu face fata consumului la ralanti. Atunci creste turatia.1 point
-
0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00