Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.07.2019 în toate secţiunile

  1. Multumesc de sfaturi si clarificari. Si am reusit sa dau resize la poze ?
    3 points
  2. Am reusit sa bifez si un Transfagarasan ,imi era cam frica sa nu prind aglomeratie pe el deoarece am ajuns in mijlocul zilei. Decizia a fost una de moment , eram pe autostrada Buc->Pitesti in drum spre Oradea si am auzit pe statie ca e jale mare pe Valea Oltului , accident , aglomeratie adica traficul de zi cu zi......asa ca hop rapid am facut dreapta spre Curtea de Arges pentru ca why the f*** not . Echipamentul video este intotdeauna cu mine prin deplasari asa ca a iesit cam asa ceva : Imediat dupa Vidraru am dat de "vedetele" de la debarcader : Iar pe urcare si coborare spre suprinderea mea am prins drumul liber spre pustiu ! asa cum ii place exploratorului ! La Balea zapada inca era stapana Iar la coborare a fost cam asa : Si un "filmulet care arata drumul in toata splendoarea lui : Am depasit termentul de revizie , cu prima ocazie o sa o facem !
    3 points
  3. Ushguli - Lentekhi (Zagar Pass - 2620 m) https://www.dangerousroads.org/asia/georgia/1269-zagar-pass-georgia.html In 70 km intenși au fost peste 50 de treceri ca cea din clip....si multe altele ?
    3 points
  4. Cu 10 w40 vor tacani mai mult, mai ales iarna, asa ca ramai la 5w40, uzura isi spune cuvantul.
    2 points
  5. Salutare! De doi ani am schimbat si eu Golful 5 cu un Golf 7, variant, 2.0 TDI, cu DCC. Am avut aceleasi zgomote foarte enervante, atat cloncaniturile la gropi mici si dese (care erau si pe fostul Golf 5, insa doar daca erau uzate bucsele de la bascula), cat si scartaielile oribile la trecerile peste limitatoarele de viteza. Zgomotele erau mai pronuntate in perioada rece sau cu umezeala. Nu am simtit nicio diferenta daca am setat pe sport/normal/confort. Am schimbat bucsele in cauza, fara sa schimb tot bratul. Am observat mici imbunatatiri cu “cloncanitul”, insa scartaitul a ramas identic. Dupa ce am citit topic-ul asta si am tot studiat problema, am decis sa mai schimb inca o data bucsele de la bascula, insa de data asta cu unele poliuretanice. Am avut de ales intre SuperPro si PowerFlex. In general se spune ca SuperPro ar fi peste PowerFlex ca si calitate. Iar in privinta acestor bucse, intr-adevar, cele de la SuperPro sunt realizate mai bine. Prin urmare, am comandat unele din SUA si le-am montat. Am atasat si poza cu ambalajul si codul(ar trebui sa fie compatibile cu toata platforma MQB). Pot sa spun ca problema a fost rezolvata in totalitate si pe langa asta mi se pare ca masina e mult mai bine “inchegata” si iti ofera un feeling mult mai bun la volan. Desi mi s-a spus ca e posibil ca de la bucsele poliuretanice sa simt si o usoara rigidizare a suspensiei, nu a fost deloc asa. Aceste bucse, orice marca ati alege, nu sunt ieftine(adica ies clar din gama de pret normala pentru niste bucse), insa eu sunt de parere ca merita banii. Mi se par extraordinare. Daca aveti nevoie de mai multe detalii, imi puteti da un pm. Am facut si poze cu bratele demontate si bucsele instalate.
    2 points
  6. Un Kodiaq românesc în Batumi. După 2100 km. Poliția gruzină folosește Skoda deci kodi se simte in familie ?
    2 points
  7. Lucru pe bâjbâite si pe bani multi. Pune numele service-ului. Recomandare de mare importanta, mergi cu masina la o simpla scanare/diagnoza la unul din colegii de forum care fac asta de ani buni. Florin, Albundy (Cristi) sau altii din Bucuresti. Platesti o simpla scanare din care iti spun clar care sunt problemele, injectoare, turbo, etc. Altfel o sa-ti tot schimbe piese service-ul si nu o scoti la capat. Motoarele se cumpara dezechipate, fara injectoare, turbina, ce motor ai luat? trebuia sa stii treaba asta, sa stie aia de de la service. Pt consumul marit mai plauzibil suna injectoarele, dar atunci ar merge rau masina, ar vibra la rece, sau cand pornesti consumatori. Sau o distributie montata prost, trebuie vazut ce cantitate injectata ai, avans, mergi la un coleg de forum, pierzi 1 ora dar stii ceva sigur!
    1 point
  8. Chiar nu aveti rabdare a nimerit @mad_kat , cel putin partial.
    1 point
  9. 1 point
  10. Si ca tot suntem la capitolul "Trans" mai bifam unul pe lista : TransApuseni Va urma o descriere detaliata dar deocamdata doar o mica parte a ce va urma: Stay tuned!
    1 point
  11. esti norocos de felul tau ?
    1 point
  12. Limita este doar la Km. In manualele oficiale VW nu se pomeneste niciunde de ani.
    1 point
  13. Folosesc si Abro ptr parbriz, isi face treaba mai ales la viteza, insa pe laterale si mai ales oglinzi efectul este mult redus (e si normal la oglinzi). Folia asta are efect aproape instantaneu si fara a fi in miscare si nu necesita reaplicare ca un tratament hidrofob. Poza de mai sus e la iesirea din self'service, nu trecusera mai mult de 20 sec de cand oprisem jetul de clatire. Restul oglinzii nu avea nici un tratament hidrofob, parbrizul da (Abro aplicat acum vreo luna jumate, masina folosita ocazional) si totusi era plin de picaturi de apa
    1 point
  14. salut ,ai nevoie 505.01 (PD) ,adica 5w40.
    1 point
  15. Acu 2 saptamani la 6 dimineata am ajuns in Budapesta dinspre Austria intr-o zi a saptamanii (luni) si am trecut Budapesta prin oras in 18 minute. La intrare pe M3 inspre Budapesta (deci pe sens opus) era o coada de 1-2 km dimineata la 6 cu oameni care veneau la munca, dar invers a fost liber. La intoarcere pe centura am venit, intr-o zi de joi si pe la ora 11am era putina coada pe centura. dar pe sens opus se statea, am mers totusi in coloana cu a1 a si a 2a vreo 15minute. Ca o remarca, din cauza lucrarilor la centura, s-au facut provizoriu doua penzi pe sens delimitate prin banda portocalie, si parapeti de beton intre sensuri. Problema este ca aceste benzi sunt foarte foarte inguste, evita pe cat posibil depasirea camioanelor, sau a masinilor late, spatiul este limitat. In perioada ce urmeaza nu recomand centura, din cauza concediilor, a esticilor care se intorc acasa, a oamenilor care vin pt nunti, etc.
    1 point
  16. Hai sa fie bine primit, un alt parbriz cu suport pentru oglinda cu senzor de ploaie,heliomata si lumini ambientale. Dupa 2 ani de cand sta in garaj o venit vremea sa fie montata.
    1 point
  17. Recomand versiunea 187B sau 187E, bineinteles variantele cu AA si Carplay . De asemenea la B daca iei No Name este suport software.
    1 point
  18. Probabil ca nu vei muri nici cu Sailun sau LingLang, dar nu asta e ideea
    1 point
  19. Ai dreptate: "Maybe I can contribute something from the experience with my Golf VI 1.4 TSI (90 kW, engine code CAXA): The vehicle is build year. 01/2009 and was converted to LPG in 2009 at a mileage of about 12,500 km with a Voltran system (1st generation gas systems for TSI's). The consumption was here: petrol about 2.5 l / 100 km and LPG about 5.3 l / 100 km. In May of last year (2013) 195,000 was converted to the Prins VSI DI system at km stand, the consumption here is for gas at 0.8 l / 100 km and LPG 7 ... 7.5 l / 100 km. Deci omul a facut din 2009 pana in 2013 ~ 200.000km =)).
    1 point
  20. Goodyear, Dunlop, Michelin... la 200+ cai, cred ca vrei si ceva aderenta, si incredere in anvelopa. Eu as merge pe Michelin Primacy 4.
    1 point
  21. Asa ar trebui sa arate un GTI !
    1 point
  22. Foarte frumos concediu placut ! Aicia trebuie sa intre toti cei care cumpara suv sa vada ce poate masina . Din pacate 95 la % din cei care cumpara suv arareori trec de nivelul urcat bordura .
    1 point
  23. - 038971782C - puncte de contact cu cablaj (pentru bujii incandescente), BLS, BXE, BKC, BMM, BXF - ~203Lei la dealer cu discount 20% masina mai veche de 4 ani.
    1 point
  24. Cred ca asfaltul a fost ultimul lucru la care s-a gandit cand a ales traseul ? Cand ai balon mare simti altfel drumul...brusc toate drumurile par foarte bune ?
    1 point
  25. Tzepe nu am dat never everland. Stramosu se ocupa cu asta, dar erau alt model, de lemn. Nu cred ca il ajuta ca e izolator. Maxim poate sa puna broasca intr-o teapa din aia, ca exemplu pentru altele care nu vor sa mearga.
    1 point
  26. Gelu.. Nu poti sa tragi concluzie asa. Eu iti spun din practica testat de mine nu povesti. Dieselgate e criminal pt masini rulate in Ro fara autostrada. Regenerare la 100.. 200km. Dupa resoftare fac lejer 750. Nu merg pe autostrada. Consumul scade putin.. motorul are putere si sub 2000 ture. Fiecare face ce vrea cu masina lui.
    1 point
  27. Daca ma plictisesc... Imi pare rau ca nu am dat 3 straturi. Singurul dezavantaj al vopselei foliatec, dpmdv este ca se intareste dupa 2,5h, si daca nu ridici complet masina e imposibil sa te incadrezi in timp.
    1 point
  28. Poti urmari clipul de mai jos si poate te ajuta sa iti faci o idee cam cum se demonteaza cotiera/parti din ea. https://www.youtube.com/watch?v=6jVLxZK1rIM
    1 point
  29. Bună dimineața! În acest weekend a venit rândul schimbării navigației și prin urmare am instalat Columbus MIB 2.5 LTE varianta 2019. Trecerea la Columbus MIB 2.5 s-a făcut fără a modifica mufele existente de pe mașină ținând cont că aveam deja Columbus MIB1. Am adăugat antenele GSM/LTE și usb varianta care suportă Apple Carplay, Android Auto și Mirrorlink. Totodată au fost activate Online toate codurile SWap, respectiv: Navigație, Bluetooth, telefon, Apple Carplay, Android Auto, Mirrorlink, comandă vocală etc. Pentru Retrofitul la Columbus MIB 2.5 LTE aveți nevoie de: 1. Display cod piesă folosită: 5E0 919 606 D; 2. Unitate de comandă cod piesă folosită: 565 035 021D LTE/SIM; 3. USB cod piesă folosită: 5Q0 035 726 E (suportă Apple Carplay, Android Auto și Mirrorlink); 4. 2 x Antene GSM cod piesă: 5E0 035 773; 6. 2x Cablu cu mufă fakra pentru conectarea antenelor; Pentru orice alte informații vă stau la dispoziție, de asemenea pentru cei interesați de acest Retrofit vă pot asigura asistența necesară.
    1 point
  30. Salutare , am mai facut 1800 km ( 1200 bucuresti 600 in afara ) am alimentat 240 litri gpl ( 660 lei ) si doar 13.4 litri benzina ( 84 lei ) , consumul de benzina fiind de doar 5 % din totalul combustibilului ( exact cum zic cei de la PRINS ) in fix 14 zile am economisit aprox 600 lei . Masina se comporta excelent instalatia fiind optimizata pe codul de motor CHHB aproape ca nu e nicio dif fata de benzina ( mult mai bine optimizata decat vechea instalatie prins de pe megane 3 1.4 tce ) . Bafta !
    1 point
  31. Am montat bucsele despre care spuneam si zgomotele au disparut in totalitate. Am facut vreo 7000 km de cand le-am schimbat. 3 service-uri au spus ca nu am nici o problema la bucsele de la bratele pe fata. Cand le-am schimbat le-am zis sa mi le lase si pe cele vechi sa le vad, acum eu nu ma pricep dar pareau ok.
    1 point
  32. Am reusit pana la urma sa scot butucul dar... Nu mai am ce recupera din el. Poate reusesc sa salvez lamelele si sa incerc sa le transfer in alt butuc. Oricum am comandat altul nou ca sa fiu sigur ca rezolv
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!