Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.07.2019 în toate secţiunile

  1. Ushguli - Lentekhi (Zagar Pass - 2620 m) https://www.dangerousroads.org/asia/georgia/1269-zagar-pass-georgia.html In 70 km intenși au fost peste 50 de treceri ca cea din clip....si multe altele ?
    6 points
  2. Am revenit dupa aproape 8 luni, timp in care s-au adunat km, putin peste 53.000 la acest moment. Din fericire acum masina are loc in subteran. Intre timp am schimbat placutele de frana fata-spate, iar acum o saptamana revizia la care pe langa filtre si ulei am schimbat lichid de frana (au trecut cei 3 ani), bujii (se apropie 60k km). In primavara am mai schimbat iar bateria de la cheie. Basca un bec de cornering s-a ars, pe care l-am schimbat in 5 minute. Am optat pt Osram, iar la 11lei bucata a fost best buy. Nu m-am complicat cu led, sau altele becuri care ofera +150% si se ard in cateva luni.
    5 points
  3. Am reusit sa bifez si un Transfagarasan ,imi era cam frica sa nu prind aglomeratie pe el deoarece am ajuns in mijlocul zilei. Decizia a fost una de moment , eram pe autostrada Buc->Pitesti in drum spre Oradea si am auzit pe statie ca e jale mare pe Valea Oltului , accident , aglomeratie adica traficul de zi cu zi......asa ca hop rapid am facut dreapta spre Curtea de Arges pentru ca why the f*** not . Echipamentul video este intotdeauna cu mine prin deplasari asa ca a iesit cam asa ceva : Imediat dupa Vidraru am dat de "vedetele" de la debarcader : Iar pe urcare si coborare spre suprinderea mea am prins drumul liber spre pustiu ! asa cum ii place exploratorului ! La Balea zapada inca era stapana Iar la coborare a fost cam asa : Si un "filmulet care arata drumul in toata splendoarea lui : Am depasit termentul de revizie , cu prima ocazie o sa o facem !
    5 points
  4. Cred ca asfaltul a fost ultimul lucru la care s-a gandit cand a ales traseul ? Cand ai balon mare simti altfel drumul...brusc toate drumurile par foarte bune ?
    3 points
  5. Foarte frumos concediu placut ! Aicia trebuie sa intre toti cei care cumpara suv sa vada ce poate masina . Din pacate 95 la % din cei care cumpara suv arareori trec de nivelul urcat bordura .
    2 points
  6. Sal domnilor. Am un Passat b6 2.0TDI-103KW din 10/2010 cu 280mii km si mi-a murit pompa de inalta presiune .... Am dus masina la un atelier specializat in pompe si injectoare. Oare nu fac astia din propria initiativa retrofit cu kit CP3? daca tot exista solutia superioara?!
    2 points
  7. Salutare! De doi ani am schimbat si eu Golful 5 cu un Golf 7, variant, 2.0 TDI, cu DCC. Am avut aceleasi zgomote foarte enervante, atat cloncaniturile la gropi mici si dese (care erau si pe fostul Golf 5, insa doar daca erau uzate bucsele de la bascula), cat si scartaielile oribile la trecerile peste limitatoarele de viteza. Zgomotele erau mai pronuntate in perioada rece sau cu umezeala. Nu am simtit nicio diferenta daca am setat pe sport/normal/confort. Am schimbat bucsele in cauza, fara sa schimb tot bratul. Am observat mici imbunatatiri cu “cloncanitul”, insa scartaitul a ramas identic. Dupa ce am citit topic-ul asta si am tot studiat problema, am decis sa mai schimb inca o data bucsele de la bascula, insa de data asta cu unele poliuretanice. Am avut de ales intre SuperPro si PowerFlex. In general se spune ca SuperPro ar fi peste PowerFlex ca si calitate. Iar in privinta acestor bucse, intr-adevar, cele de la SuperPro sunt realizate mai bine. Prin urmare, am comandat unele din SUA si le-am montat. Am atasat si poza cu ambalajul si codul(ar trebui sa fie compatibile cu toata platforma MQB). Pot sa spun ca problema a fost rezolvata in totalitate si pe langa asta mi se pare ca masina e mult mai bine “inchegata” si iti ofera un feeling mult mai bun la volan. Desi mi s-a spus ca e posibil ca de la bucsele poliuretanice sa simt si o usoara rigidizare a suspensiei, nu a fost deloc asa. Aceste bucse, orice marca ati alege, nu sunt ieftine(adica ies clar din gama de pret normala pentru niste bucse), insa eu sunt de parere ca merita banii. Mi se par extraordinare. Daca aveti nevoie de mai multe detalii, imi puteti da un pm. Am facut si poze cu bratele demontate si bucsele instalate.
    2 points
  8. Multumesc de sfaturi si clarificari. Si am reusit sa dau resize la poze ?
    1 point
  9. - 038971782C - puncte de contact cu cablaj (pentru bujii incandescente), BLS, BXE, BKC, BMM, BXF - ~203Lei la dealer cu discount 20% masina mai veche de 4 ani.
    1 point
  10. Adrian... fiecare crede ce vrea. Parerea mea e ca dauneaza. Motorul a fost conceput pt softul original din 2010. In vest.. dupa resoftare iti sch gratis injectoare pompe egr timp de doi ani. Oare de ce? Nu ma mai obosesc sa tot scriu pe aici.. vad ca bat tastarura degeaba. Vad ca eu sint singuru fraier care va tot lamureste ce si cum. Mie imi convine sa se strice... am de lucru. Concluzie:umblati voi asa 1.. 2 ani cu dieselgate.. apoi plangeti. va aici de tot felul de probleme.
    1 point
  11. hai ba ca la broasca e sigur... te poti uita cu lumanarea in rezervor sa vezi daca mai e ceva! sau.. mergi pana se opreste! ?
    1 point
  12. Cand am sunat sa-i spun problema zicea k cunoaste bine defectul si k e vb de pompa Bosch cp3, deci cik masina ar fi deja echipata cu pompa din asta. Acuma am sa vad pan la urma.
    1 point
  13. Frumoasa masina si traseele pe care o folosesti. Felicitari! Din cate vad anvelopele sunt cu profil normal de vara.. ai simtit nevoia pe zagar pass de ceva mai capabil? sau au facut fata cu brio?
    1 point
  14. @yanqma lasi fara cuvinte! Super Tare! Asteptam cand te intorci un topic intreg
    1 point
  15. Masina ne'a plimbat la munte, dar de data asta la vecinii bulgari. Cta - Negru Voda - Varna - Burgas - Borovets (plimbari Sofia, Plovdiv) si retur. Singura problema a aparut pe drumurile secundare (care's peticite de nu mai stii care cum arata asfaltul initial) - un greieras a prins grai in usa stanga spate. Sper ca nu va reaparea curand. Azi a sosit si am montat si kitul de amortizoare ptr capota. Montajul a necesitat doar doua chei (10 si 13mm) si dureaza 10 minute (la mine fixarea de pe aripa n'a avut nevoie de piulita incastrata din kit, ci dor am demontat un surub si in locul lui l'am montat pe cel cu cap bila din kit). Inaltimea la care amortizoarele deschid capota e aceeasi cu cea la care fixa tija capota, amortizoarele sunt destul de puternice incat sa nu ai emotii ca s'a putea inchide capota singura la vant, per total consider ca merita pretul (PS: coletul fusese declarat din China cu valoare de 5$ si nu am mai platit vama la el) LE: nu am taiat nimic din burete si nici nu am vazut sa forteze amortizorul ceva prin zona respectiva, l'am urmarit pe cat a fost posibil la inchiderea capotei
    1 point
  16. Uauu...! Super tare. Da' stiu ca esti curajos , nu gluma !
    1 point
  17. Daca ma plictisesc... Imi pare rau ca nu am dat 3 straturi. Singurul dezavantaj al vopselei foliatec, dpmdv este ca se intareste dupa 2,5h, si daca nu ridici complet masina e imposibil sa te incadrezi in timp.
    1 point
  18. VAG Error Code: 18528 EOBD II Error Code: P2096 Fault Location: Post Catalytic Converter Fuel Trim, Bank 1 - too Lean Possible Cause: Malfunction Indicator Lamp (MIL)(K83) active. Low fuel pressure. Misfire condition. (bujii, fise) Large vacuum leak. Air leak near sensor. (furtune sparte, aer fals ) Lean air/fuel ratio. Faulty Front Oxygen (Lambda) Sensor. (senzor belit) Catalytic converter exhaust leak. (vezi gaura in evacuare...astupa iesirea bine si trage cu urechea pe unde fasie..) Description: The catalyst's efficiency is demonstrated by its ability to oxidize CO and hydrocarbon emissions. The Powertrain Control Module (PCM) compares the output signals of the front and rear oxygen sensors to determine whether the output of the rear sensor is beginning to match the output of the front oxygen sensor. Air/fuel mixture compensation keeps the frequency of the front oxygen sensor high due to the changes from rich-to-lean combustion. The catalyst causes the rear oxygen sensor to have a lower frequency. As the catalyst wears, the rear oxygen sensor’s signal trace begins to match the front oxygen sensor’s signal trace. That is because the catalyst becomes saturated with oxygen and cannot use the oxygen to convert hydrocarbon and CO into H2O and CO2 with the same efficiency as when it was new. A completely worn catalyst shows a 100% match between the frequency of the front and rear sensors.
    1 point
  19. Azi, la 3700km am inmatriculat masina :). Chiar imi era dor de numarul meu VID-20190716-WA0012.mp4
    1 point
  20. Nu e din impulsuri, ci trebuie modifica eeprom. Dă-mi eepromul original și ți-l modific
    1 point
  21. Sunt deja in aventura....un vis împlinit ?Offroad in cele mai inalte 3 așezări locuite din Muntii Caucaz ( si cred, si din Europa). O sa postez cand revin...e 10 eur/1 mb aici roamingul ?
    1 point
  22. Un Kodiaq românesc în Batumi. După 2100 km. Poliția gruzină folosește Skoda deci kodi se simte in familie ?
    1 point
  23. Bună dimineața! În acest weekend a venit rândul schimbării navigației și prin urmare am instalat Columbus MIB 2.5 LTE varianta 2019. Trecerea la Columbus MIB 2.5 s-a făcut fără a modifica mufele existente de pe mașină ținând cont că aveam deja Columbus MIB1. Am adăugat antenele GSM/LTE și usb varianta care suportă Apple Carplay, Android Auto și Mirrorlink. Totodată au fost activate Online toate codurile SWap, respectiv: Navigație, Bluetooth, telefon, Apple Carplay, Android Auto, Mirrorlink, comandă vocală etc. Pentru Retrofitul la Columbus MIB 2.5 LTE aveți nevoie de: 1. Display cod piesă folosită: 5E0 919 606 D; 2. Unitate de comandă cod piesă folosită: 565 035 021D LTE/SIM; 3. USB cod piesă folosită: 5Q0 035 726 E (suportă Apple Carplay, Android Auto și Mirrorlink); 4. 2 x Antene GSM cod piesă: 5E0 035 773; 6. 2x Cablu cu mufă fakra pentru conectarea antenelor; Pentru orice alte informații vă stau la dispoziție, de asemenea pentru cei interesați de acest Retrofit vă pot asigura asistența necesară.
    1 point
  24. 1 point
  25. Birds assist-ul nu a reacționat? ?
    1 point
  26. O escapadă de weekend prin defileul sârbesc al Dunării.Total 1150 km de peisaje magnifice...si un consum de doar 6.00 % ?
    1 point
  27. Salutare , am mai facut 1800 km ( 1200 bucuresti 600 in afara ) am alimentat 240 litri gpl ( 660 lei ) si doar 13.4 litri benzina ( 84 lei ) , consumul de benzina fiind de doar 5 % din totalul combustibilului ( exact cum zic cei de la PRINS ) in fix 14 zile am economisit aprox 600 lei . Masina se comporta excelent instalatia fiind optimizata pe codul de motor CHHB aproape ca nu e nicio dif fata de benzina ( mult mai bine optimizata decat vechea instalatie prins de pe megane 3 1.4 tce ) . Bafta !
    1 point
  28. Salutare! Pentru Retrofil Active Info Display aveți nevoie de: 1. Active info display cod - 5E0 920 790A (la 3000 lei) ; Atenție !!! trebuie piesa noua, altfel nu o sa aveți km reali al mașinii. Dacă se achiziționează sh va rămâne kilometrajul ceasurilor. 2. Butoanele de pe volan cu tasta view 2019 pentru DSG - cod 3V0919719H cost 700 lei ( fără aceste butoane nu puteți configura in interiorul cercurilor); 3. Columbus MIB 2.5 - doar dacă vreți sa va apăra harta pe AID + cablu fibra optica 130 lei aliexpress. 4. Instalare + Codare online. 5. De asemenea, aveți nevoie de can Gateway versiunea high, în procesul de instalare se va face update la ultima versiune. Pot asigura asistenta pentru retrofit in Bucuresti. Atașez câteva poze după montarea noilor butoane de pe volan. Să auzim de bine.
    1 point
  29. Confirm ; majoritatea masinilor de la proprietari au imperfectiuni la exterior ; eu am luat multe masini asa ( peste 5 cred ) pe care le'am vopsit ( 3 am vopsit complet ) sau le'am bibilit la exterior, iar tehnic erau perfecte, cu km putini si revizii la zi ; dpmdv asta e compromisul ideal, pt ca poti negocia pretul din cauza defectelor exterioare usor vizibile, dar te alegi cu o masina buna in majoritarea cazurilor ; cauza principala pt care sunt " ingrijite " ar fi ca da, indiferent cat de atent esti tot gasesti cate o julitura / zgarietura sau chiar lovitura puternica ( cum am patit eu la 2 masini pe care le'am vopsit, au necesitat tinichigerie din cauza unor melteni ce au lovit si au plecat si masinile erau proaspat vopsite ) sau pt ca e greu sa gasesti o vopsitorie cu oameni competenti…pe cand la cele samsaresti este fix pe dos, le manțocaresc, dau km inapoi, le iau lovite sau in cel mai bun caz cu probleme pe care le rezolva ei tipic ( diverse solutii in ulei / motorina, anulat becuri sau chestii ieftine care sa nu ii afecteze castigul ) dupa care dau un polis sa ia ochiu' la fraier cum s'ar spune si aia e..
    1 point
  30. Prima data interesati va cat consuma un 1.0-1.5 tsi și apoi incercati sa justificați soluții gpl. Generațiile noi au consum minuscul în comparație cu ce era înainte de 2013. Consum mediu pe ultimii 6000km cu viteza medie de 66km/h de 5.7%. desigur că se poate si mai mic, dar nu m a interesag acest aspect (mers normal spre turat 140km/h 3000rpm și cu jante mari) Oraș puțin +exterior
    1 point
  31. Dupa curatare si gresare sa mearga si restul treptelor schimba si puntea de rezistente sau doar siguranta termica de pe ea care mai mult ca sigur e arsa avand in vedere ca merge ventilatorul doar pe 4
    1 point
  32. Gelu.. Nu poti sa tragi concluzie asa. Eu iti spun din practica testat de mine nu povesti. Dieselgate e criminal pt masini rulate in Ro fara autostrada. Regenerare la 100.. 200km. Dupa resoftare fac lejer 750. Nu merg pe autostrada. Consumul scade putin.. motorul are putere si sub 2000 ture. Fiecare face ce vrea cu masina lui.
    0 points
  33. Nu stiam ca e bateria la felul in care a cazut brusc dupa 2 porniri anterioare perfect normale si putea sa fie mai rau, masina fiind si in garantie am zis sa o duc. Nu repet ca bateria era f buna acum 3 luni la revizie. Daca discutam de baterie veche si cu porniri grele atunci nu se punea problema de platforma si se rezolva mult mai simplu. Asa am facut la Golf 6, dar dupa 5 ani. Fiecare procedeaza cum crede. Dupa razboi multi viteji se arata.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!