Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.07.2019 în toate secţiunile

  1. Un Kodiaq românesc în Batumi. După 2100 km. Poliția gruzină folosește Skoda deci kodi se simte in familie ?
    5 points
  2. Dupa 6 luni de asteptare am ajuns vineri in posesia unei Skoda Karoq 1.5 TSI DSG, Gri Business cu optionale: jante aliaj Triton, airbag-uri laterale spate, bare longitudinale plafon de culoare argintie si ornamente cromate geamuri, duze stropitoare parbriz incalzite, elemente suplimentare protectie sasiu, intelligent light assistant, KESSY - sistem access keyless + alarma, lane assistant si blind spot detection, oglinzi exterioare pliabile electric, ornament pasaj roti, parbriz incalzit, parking assistant, pregatire telefon cu Bluetooth (incarcare wireless), protectie podea portbagaj cu fata dubla, sistem VarioFlex, sistem de navigatie Amundsen (cu optiunile Connect-3ani si Infotainment-1an - urmeaza sa ajunga si cardul cu hartile), travel assistant si traffic sign recognition, virtual cockpit, volan incalzit multifunctional imbracat in piele (comenzi + padele selectare DSG). Am adaugat la livrare covorase cauciuc, covorasul median spate, aparatori noroi.
    4 points
  3. Vreau sa las si eu un review legat de Madalin. O sa incep cu faptul ca am lucrat cu succes cu el multi ani, de cand am masina( Martie 2016 ) numai la el am fost, exceptand vizita la Eexcalade si skoda team service ca nu puteam misca masina , doar cu el am lucrat. Am facut la Madalin urmatoarele: revizii, schimb de amortizoare, schimbat epurator de gaze, diverse parti de articulatie, schimbat volant si ambreiaj, etc. In fine , in Ianuarie anul acesta am avut un eveniment nefericit si am lovit un VW Sharan ( eu am fost vinovat ) si masina mea a iesit sifonata: bara fata , capota, trager, ventilatoare, faruri, aripi si diverse plastice. Si pentru ca aveam incredere in Madalin ( mai ales ca i-am trimis cativa prieteni si am reparat 2 masini de munca la el ) am zis sa merg pe retetea care stiu ca functioneaza, numai ca nu a fost chiar asa . Dupa ce i-am trimis masina, am zis sa il las 2 -3 saptamani sa se apuce de treaba, numai ca din 3 saptamani s-au facut 3 luni si el tot nu spunea nimic . Dai si suna, apeluri peste apeluri, mesaje peste mesaje si tot nu spunea deloc mecanicul meu. Abia la insistentele mele am primit o lista cu piesele care trebuie inlocuite ( dupa mai bine de 3 luni ). Treaba e ca Madalin nu imi raspundea nicioadata la telefon, desi cand sunam eram in asteptare. Dupa zeci de apeluri abia imi raspundea si imi spunea ca se apuca Luni si cand sunam sa intreb care e statusul masinii , nu imi raspundea la telefon. Daca la telefon nu imi raspundea, la mesaje pe whatsapp imi raspundea si am zis ca asta e modalitatea de relationare cu el. Ajunsesem sa ma rog cu bani doar sa imi termine masina, eu ma rugam de el sa imi dea un cont ceva sa ii dau bani sa se apuce de masina, doar doar o sa imi recuperez si eu masina. Se face jumatatea lunii Iunie si imi spune ca masina mea e aproape gata, moment in care incepe sa imi raspunda la telefon, numai ca pretul reparatiei a crescut cu 20% din cauza unor lucruri care au scapat la verificare si ca nu imi merge AC ul pentru ca am un scurt undeva. Fericit ca e gata,ma duc sa imi iau masina fara ac functional. Ridic cheia de la poarta pentru ca el nu era acolo ,ma urc in masina si nu puteam sa o mut pentru ca aveam placutele aproape lipite de discuri dar am ales sa plec asa cu ea cu gandul ca le curat eu pana acasa. Trec 3 saptamani in care eu incerc sa curat discurile dar speranetele mele sunt spulberate dupa un drum de 300km in care masina tremura periculos de tare pe franare( mai ales la viteze de peste 80km/h ) asa ca sun un prieten sa imi recomande pe cineva sa imi faca o constatare si ghici ce: discurile mele montate in ianuarie 2018 sunt ovalizate pentru ca masina a stat mai bine de 6luni de zile. Il sun pe Madalin si ii spun sa ajugem la o cale de mijloc ca doar e culpa comuna, aiurea. Ii propun sa o facem 50%-50%, eu ca sunt prost ca am dus masina acolo si el ca a stat 6 luni pana facut ceva la ea, numai ca al meu mecanic imi spune ca nu e vina lui, ca eu sunt de vina ca nu i-am spus ca am nevoie de masina in 2 zile , in conditiile in care el nu imi raspundea la telefon si tot eu am tras de el zile intregi ca sa imi dea un cont. Mai am de mentionat ca masina am luat-o cu panze de paianjen, recipientul pentru lichid de parbriz era neconectat si a curs totul pe jos, spalatorul de far nefunctional, un proiector nefunctional , martor de Oil Sensor Workshop, fara AC functional, pierderi de antigel si discurile mai sus mentionate. Cu toate acestea el inca predintea sa ii platesc restul de bani , adaosul de 20%. Stiu ca are prieteni pe acest forum dar nu ma feresc de nimeni. Chiar nu stiu ce s-a intamplat cu tine Madalin, dar imi pare sincer rau ca din acel tip super implicat ai ajuns sa faci reparatii la misto si nu iti face cinste. Spor !
    4 points
  4. Bună dimineața! În acest weekend a venit rândul schimbării navigației și prin urmare am instalat Columbus MIB 2.5 LTE varianta 2019. Trecerea la Columbus MIB 2.5 s-a făcut fără a modifica mufele existente de pe mașină ținând cont că aveam deja Columbus MIB1. Am adăugat antenele GSM/LTE și usb varianta care suportă Apple Carplay, Android Auto și Mirrorlink. Totodată au fost activate Online toate codurile SWap, respectiv: Navigație, Bluetooth, telefon, Apple Carplay, Android Auto, Mirrorlink, comandă vocală etc. Pentru Retrofitul la Columbus MIB 2.5 LTE aveți nevoie de: 1. Display cod piesă folosită: 5E0 919 606 D; 2. Unitate de comandă cod piesă folosită: 565 035 021D LTE/SIM; 3. USB cod piesă folosită: 5Q0 035 726 E (suportă Apple Carplay, Android Auto și Mirrorlink); 4. 2 x Antene GSM cod piesă: 5E0 035 773; 6. 2x Cablu cu mufă fakra pentru conectarea antenelor; Pentru orice alte informații vă stau la dispoziție, de asemenea pentru cei interesați de acest Retrofit vă pot asigura asistența necesară.
    4 points
  5. O zi de luni...plina de plictiseala Nici nu mai stiu cati km am adunat in bord de la ultima mea "intrare" pe forum Las un cadru din weekend, zona de Brezoi Si facand curat prin garaj, mi-am dat seama ca incape si un superb in garaj Deci bifam tura de Austria-Großglockner si Italia-Stelvio in septembrie si vedem ce avans/comanda lansam in Octombrie. Drumuri bune si vreme uscata, celor care isi fac concedii pe vremea asta, si nu numai
    2 points
  6. Deja incepem sa aberam cand discutam de 1.5tsi mai slab ca logan de 90cp. Sa fim seriosi totusi. E un motor decent. Nici puturos dar nici sportiv. La mine instalat pe un suv de 1600kg nu m-a facut de ras pana acum. Si nu vorbesc doar de oras ci si de accelerari la viteze mari. Pe langa ca decent e standard vad din postarile lui @voinea ca are si potential. Legat de faptul ca are 150 cp doar pe hartie cum spunea @ska este iar aiurea. Compar cu leonul de1.4 85cp si caddy 1.9 de 105 si nici pe departe nici unul nu are performantele apropiate de 1.5tsi. Si ca sa inchei as vrea sa mentionez ca si etajarea cutiei si turatia la care schimbi fac diferenta. Ca daca tu in oras mergi paralel cu un logan care o tine turata aproape de rosu si tu schimbi la 2500-3000 e posibil sa iti ia fata. Vrei sa scoti cei 150 de cai din 1.5tsi vezi pe datele producatorului la ce turatie ii obtii.
    2 points
  7. Multumesc pentru raspunsuri. Am mai discutat si cu alte persoane si m-am razgandit ... Din cate am inteles blocul de ALH peste 230 cp crapa 100% ... asa ca o las exact cum este acum O sa ma mai gandesc in legatura cu evacuarea, deoarece finala este cam mancata. Drumuri bune
    1 point
  8. Atunci sa facem schimb, la Ateca am capac rigid si mi'as fi dorit rulou ?
    1 point
  9. Nu sta in garaj, dar am zis ca e suficient parbrizul, scaunele fata si volanul incalzite. Mi-am impus sa nu trec peste un anumit prag financiar. Ma gandesc ca trebuie sa fie ceva nou si "data viitoare"
    1 point
  10. Cateva Update-uri: Am instalat unitatea CAN si i-am facut SVM O data cu nouta initate J850 este vizibil in CAN Din nefericire nu pot sa vad J428 Am codat J850 dupa specificatiile dotarilor masinii mele intrucat eu nu am camra in parbriz prin urmare nici image processing unit. Am codat unitatea de ABS Things to do: Schimbat Instrument Cluster cu versiunea ce se termina in S si reglat KM, noul IC are 60.000KM iar masina mea are 70.000KM, pe lanaga asta trebuie facut SVM Schimbat spira volan, intrucat spira mea nu suport codare pentru ACC si nici volan incalzit, dar cel din urma este pentru alt topic. Schimbat manete. Verificat cablaj ACC sa vedem de ce J428 nu se vede in can. Dupa ce reusesc sa fac toate aceste puncte trebuie doar sa ma mai duc la dealer sa imi regleze radarele.
    1 point
  11. daca ti a uzat placuta interioara foarte mult este posibil sa fie o probleme de " culise/glisiere " la tine. eu zic ca, inainte sa pleci, cauta alt mecanic care sa verifice/curete/inlocuiasca astea. nu prea e normal sa pui placute noi fara sa cureti praful de pe port etrier de la cele vechi.
    1 point
  12. Ambele masini cu jante "ideale" de offroad. 19 inch la ambele? Dar pozele sunt frumoase...
    1 point
  13. @Cristian erau zone adancite de torente care trebuiau atacate mai cu grija in rest ok drumul. De pe sensul celalalt a trecut in viteza un jimmy si la un moment dat m-am dat la o parte si am facut loc unei localnice sa ma depaseasca cu o dacie papuc dar modelul acela cu bena si 5 locuri. Azi duminica zi libera am zis sa profit. Plimbare lejera cta-cap kaliakra-siminoc-cta. Am prins imagini frumoase cu apusul la tara la siminoc dupa ce am hranit catelul si pisica dar si ploie pe mare in bg.
    1 point
  14. schimbati uleiul la cutie. B7 avea problema asta si era TPI la VW ca se inlocuieste uleiul cu unul cu S in coada parca..... este dezbatut subiectul in aria de B7 in topic probleme cutie viteza parca..... tare mi e teama ca se perpetueaza aceeadi problema si la B8 cu manuala.
    1 point
  15. Salut, Sunt posesorul unei Octavia 3 FL 2.0 TSI 190hp, venind de pe o Octavia 2 FL. Am fost neplacut surprins de reflexiile pe care le observ atunci cand conduc: 1. grila de aerisire de pe bord se proiecteaza pe parbriz 2. ornamentul cromatic de la grila de aerisire din stanga volanului se proiecteaza pe geamul lateral, in zona oglinzii retrovizioare laterale. De fiecare data cand ma asigur, o sesizez. 3. noaptea, led-urile de la switch-ul farurilor se proiecteaza de asemenea in geamul lateral, in zona oglinzii. Pe vechea Octavia nu existau astfel de erori de proiectare (din punctul meu de vedere). Intrebarea mea este: mai are si altcineva problemele astea? Si in caz afirmativ, ce solutii ati gasit? tks, Alex
    1 point
  16. Passat B8 inchidere masina cu motor pornit: - Central Electric - Securyti acces - Adaptation - ......Funk bei Klemme 15 ein - activ
    1 point
  17. Plus biele si alta pompa de motorina.
    1 point
  18. Pentru 240-300cp iti trebuie pe langa evacuarea pe care ai de gand sa o faci, alte injectoare, alta turbina, ambreiaj intarit/alta cutie (in 6 trepte). Asta daca intercoolerul pe care il ai e destul de mare ?. Daca vrei sa faci cele de mai sus, nu mai lua alta galerie de evacuare, turbina pe care o pui o iei cu tot cu galerie. Frane de 312mm neaparat! Nici 288 nu cred ca sunt ale tale pe fata...
    1 point
  19. E doar trecerea la versiunea MY20. Mai sunt si alte modificari. MY20 Karoq.pdf
    1 point
  20. Fun fact, am dat peste acest site. La 31.12.2018 in Romania erau 258 de Ateca inmatriculate, 84 diesel / 174 benzina. Offtopic, nu mi-am inchipuit ca lucrurile stau asa rau cu parcul nostru auto. - total autoturisme 6,450,750 - mai vechi de 6 ani 5,912,190, adica 91.65% - mai vechi de 11 ani 5,115,796, adica 79.31% - EURO5 a fost introdus in 2011 (8 ani), EURO4 in 2006 (13 ani) - mai vechi de 9 ani 5,505,073, adica 85.34% sunt cel mult EURO4 - mai vechi de 12 ani 4,279,317, adica 66.34% sunt cel mult EURO3
    1 point
  21. O sa las urmatorul post aici deoarece in aria de Tiguan 5n&5n2 nu este topic deschis specific pentru EGR , aceasta piesa fiind comuna in multe modele VW , tot face parte din scopul acestui topic . Masina in cauza -> Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 2013 - CFFB cu aprox 90.000km . M-a lovit si pe mine vestita problema cu vestita eroare : 4891 - EGR Valve (N18) P0403 00 [032] - Malfunction. Dar m-a "lovit" mai bland in sensul ca nu s-a manifestat cu LIMP MODE , am descoperit eroarea la o scanare de rutina . Avand in vedere tot ce citisem inca de cand am cumparat masina , solutia nu era decat una singura : schimbarea unitatii cu una OE ! Iata cum am procedat : Piesele necesare pentru aceasta operatie : - EGR - OE recomandat 100% 03L 131 512 DQ ! - Garniturile si piluitele necesare date la schimb! -Antigel +apa distilata (recomandat sa se schimbe tot , la scoaterea EGR oricum curge o cantitate considerabila) - Suruburile noi de punte pentru modelele 4Motion acolo unde se da puntea jos pentru montare EGR - Suruburile de punte sunt trecute ca unica folosinta , acestea se lungesc la prina strangere. - 10 ore de manopera in service x 2 persoane pentru schimbarea acestuia ( pentru 4motion) Sa incepem : 1) Eroarea in cauza : 2) Am comandat piesa noua OE cu terminatie cod DQ (ultima revizie) 03L 131 512 DQ 3) Am comandat toate garniturile si cele necesare conform procedurii ELSA ( toate sunt date spre schimbat de VW deoarece sunt de unica folosinta) : 4) Am urmat strangerea tuturor suruburilor la specificatia lor din ELSA . Strangerea prea tare a piulitelor sau a suruburilor in aluminiu are consecinte destul de grave atunci cand temperatura este mare in acel loc ! Nu va jucati cu acestea , o dinamometrica de precizie mica este 70 RON in magazine ..... daca mecanicul nu are asa ceva e simlu....schimbati mecanicul.... 5) Pentru Tiguan 4motion operatia de inlocuire EGR presupune dezasamblare majora a masinii pentru a avea acces la acesta : Punte , DPF, Caseta directie , planetara dreapta ...toate trebuie date jos. Pentru Tiguanul 4x2 este destul loc pentru scoaterea acestuia fara dezasamblarea puntii deoarece nu este diferentialul care obtureaza accesul. Asa arata la 4motion : Si uite asa am rezolvat problema ! Dupa schimbare masina trage mult mai bine ! Consumul a scazut vizibil ! Credeati ca e gata? Schimbat si atat? Hai sa vedem si de ce a crapat....ca sa nu mai existe nicim un dubiu pe viitor. Sa vedeti si voi de ce aceasta piesa este asa "speciala" si toata lumea spune ca trebuie schimbata si nu altceva.... Pe scurt : NU SE CURATA ! NU SE RECONDITIONEAZA! NU SE FACE UPDATE DE SOFT (pentru eroarea/problema de mai sus) NU EXISTA MOS CRACIUN ............... Confirm toate cele de mai sus ! Cu urmatoarele dovezi care sa sustina cele afirmate! Am deschis EGR sa aflu cauza de ce acesta a crapat , iar spre surprinderea mea nu a fost doar o singura cauza ! Am gasit 3 probleme de natura MECANICA care nu se puteau rezolva prin reconditionare , update de soft sau alte povesti spuse copiilor inainte de culcare. Asa se prezenta EGR in interior , relativ murdar dar nu critic ! Prima mentiune impotriva reconditionarii , odata deschis se rupe garnitura turnata OE si nu exista inlocuitor , montat inapoi fara etansare sigur nu va rezista. In filmul de mai jos am prezentat motivele din cauza carora EGR-ul a crapat impreuna cu ce am descoperit la dezasamblarea acestuia : Cauzele : 1) (principala cauza) Pistonul de la valva se misca cu ingreunare - rulmentul din capatul acestuia era si el blocat si a dus la deformarea pistonului iar din aceasta cauza bratul metalic actionat de motoras s-a friecat "fier pe fier" ceea ce a dus la suprafete cu uzura inegala si inevitabil la agatarea bratului in timpul cursei de Deschis/inchis : Chiar si cu lubrifiere , santurile metalice facute au fost prea adanci pentru a conta.....dupa cum se vede si in film , nu face mare diferenta. Pe langa asta , forta cu care se impinge pistonul in interior ( cel de la valva) este considerabil mai mare decat cea aplicata la EGR NOU , in interiorul acestuia nu se poate ajunge , este incapsulat in carcasa EGR-ului. 2) (cauza secundara) Clapeta interioara avea rulmentul de sus uzat semiblocat ( cel cu bratul de miscare) Asa cum se vede si in filmul de mai sus are pozitii in care agata destul de serios iar in partea bratului , rulmentul acestuia pare ca si-a dat " duhul". O-ringul acestuia pare complet distrus . Cea mai des intalnita cauza pentru aceasta este CALDURA EXCESIVA ! De unde caldura excesiva? Cine oare a fumat Dieselgate fara Filtru ? si arata asa in conditia in care masina mea a avut doar ~8000km softul Dieselgate pus..... 3) Pompa de vacum era si ea putin gripata , cu putin lubrifiant insa aceasta si-a dat drumul , dar solutia nu cred ca era pentru termen lung deoarece lubrifiantii care sunt folositi , se vor scurge din cauza temperaturii mari din acea zona , iar odata ce gravitatia isi face treaba , nu mai ramane deloc lubrifiant in interior. Cam acestea sunt cauzele descoperite de mine ! Putea sa fie totusi mai rau ! cum se putea mai rau ? .......... pe bune , putea sa fie mai rau ! Chiar si pe acest topic este pomenit de motorasul defect ! Unele EGR functionand o perioada lunga de timp cu problema blocarii pistonului , motorasul este fortat constant pana se rupe rotita de plastic care controleaza clapeta de recirculare. In cazul meu , problema fiind in faza incipienta , nu a fost fortat o perioada lunga de timp si arata intr-o stare foarte buna. De aici si eroarea P0403 .....Motorasul cand este fortat ca nu poate deschide /sau inchide valva corespunzator cedeaz din cauza cuplului solicitant prea mare si arunca LIMP MODE ! Aparent la mine valva ramanea pe deschis , ceea ce insemna ca motorul era inundat cu gazele recirculate fara sa fie controlate , fapt ce ducea la pierderea puterii si cresterea consumului . Motorasul a fost curatat si reconditionat apoi pus la "pastrare" ca nu se stie ....: Rezumatul celor scrise mai sus : Acest EGR NU SE REPARA sau RECONDITIONEAZA doar se schimba ! este cea mai buna optiune ! Repet si consecintele daca acesta nu este schimbat atunci cand apar primele probleme : - Colmatarea DPF - fapt ce o sa duca si la "craparea" acestuia si de acolo alta distractie alti bani . - Ramas cu masina in drum ( masina nu mai porneste din cauza valvei blocate) - Pierdut putere in accelerare (LIMP MODE) sa zicem intr-o depasire....unde chiar ai nevoie sa "bagi viteza" ca deh din sens opus vine doar un TIR sau doua.... pentru multi pare o joaca EGR AM sunt de foarte proasta calitate ! Problema principala a acestora vine direct de la Motoras , acesta este primul care crapa din cate citesc . Fiind LOW COST , nu se "intelege " bine cu ECM al masinii. In speranta ca m-am facut inteles ...
    1 point
  22. Cat te-a costat "reparatia"? Sau cum s-a pus problema? @Mistervova am facut si eu codarea respectiva mai demult, (cred ca tot de pe stemei) cu obdeleven si a functionat. Daca nu ma insel iti activeaza un meniu in infotainment si de acolo bifezi incuierea automata.
    1 point
  23. Nu sunt diferente din ce am vazut pe ETKA. Doar turbina si injectoarele difera ca piese principale.
    1 point
  24. Frumoasa jucaria. Sa o stapanesti sanatos si fara incidente. Ai pus de toate pe ea dar ai ratat webasto. Masina sta in garaj?
    0 points
  25. Mers legal, respectat toate limitele de viteza , intrat prin Budapesta pe drum spre Baia mare. Benzina shell v-power 100.
    -1 points
  26. Si culmea se pare ca motorul minune de la Honda, cel de 182 CP cam are probleme, consum de ulei etc. Se pare ca nici ei nu mai sunt ce au fost. Consider ca acest 1.5TSI este un motor chiar OK in categoria sa. Cel putin predecesoarea (1.4TSI 150CP si ACT este un TSI reusit si culmea chiar se simt acei 150 de caluti), vorbesc pe testate nu asa din spatele tastaturii...
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!