Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 26 Noiembrie 2024
-
Anual
27 Noiembrie 2023 - 26 Noiembrie 2024
-
Lunar
27 Octombrie 2024 - 26 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
20 Noiembrie 2024 - 26 Noiembrie 2024
-
Astăzi
27 Noiembrie 2024 - 26 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
14.07.2019 - 14.07.2019
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.07.2019 în toate secţiunile
-
3 points
-
Salutare. Dupa o lunga asteptare a venit clipa intalnirii. Comandata in iunie 2018 a fost ridicata de la dealer in mai 2019. Pe scurt vorbim de ceea ce am visat eu si sotia de 2 ani incoace. Seat ateca xcellence 1.5tsi dsg 4drive lava blue si ceva extras. Pachet asistenta sofer 5 Beats sound Pachet depozitare(spatii sub scaunele fata si mufa 12v in portbagaj) Incalzire stationara Virtual cockpit Full link Pachet njoy xcellence(pachet iarna,park asist,alarma) Top view camera Portbagaj electric. Alcantara black. Pana acum am facut aproape 1000km 90%extraurban si sunt innebunit dupa masina. Avand in vedere ca vin de pe un leon reference 2008 cu 0 optiuni diferenta e imensa. Sunt o gramada de optiuni care iti fac viata usoara la volan...acc dsg light assist... Avand in vedere ca e prima masina cu dsg ca si impresii despre cutie as putea spune ca treapta 1 e folosita f f f putin si ma gandesc ca "patineaza" ambreiajul in tr2 intrand asa repede. In rest numai de bine. Stie cand sa dea inferioara, stie cand sa faca frana de motor etc. Motorul se muleaza la fix pe mine. Am trecut de perioada cand alergam masinile si le scoteam sufletul din ele. Si sunt sigur ca dupa rodaj daca voi avea nevoie de mai mult modul sport al dsg imi va satisface momentele de sportivitate. Culoarea din punctul meu de vedere e superba dar va trebui sa imi dublez numarul de vizite la spalatorie fata de cele facute cu leonul care era galben si nu se cunostea orice pe el. Pana acum am un consum pe termen lung de 7.5 dar am mers batraneste si f putin in oras. As mai avea multe de spus dar este timp.1 point
-
Azi am facut revizia la @EEXCALADE -ulei, filtre, haldex-inclusiv curatarea pompei. Totul impecabil ca de obicei. Catalin este un interlocutor foarte agreabil...si extrem de meticulos in ceea ce face. Clapeta de acceleratie era impecabila, fara depuneri-solutia de repozitionare a gazelor se pare ca functioneaza. Sita de la pompa de hadex era insa jale mare-2/3 colmatata. Uleiul era insa f curat-avea doar vreo 30k. Fara pic de span sau depuneri in "paharul" de motorina-totul cristal. Carbunii si rulmentii achizitionati preventiv pentru inlocuire sunt nefolositi-ptr pompa haldex (thx Andrei).1 point
-
Ce s-a facut la masina? Verifica alimentarea ceasurilor de bord..1 point
-
1.5 TSI este mult mai scump decat aceiasi masina dotata cu 1.2 TSI...de unde vine si frustrarea ca ai dat o gramada de bani si masina nu are puterea si cuplul din reclama. Spre ex masina din semnatura a avut pret de catalog 16900 euro, iar acum o Octavia Style cu motor 1.5 tsi costa 20619 euro...reducerile sunt ca si inexistente, asa ca ii inteleg pe cei care dau o gramada de bani pe masina si se trezesc ca ii intrec Loganurile de 90 CP pe drum national. Cand platesti suma asta de bani (fara sa primesti cine stie ce reducere) te astepti ca masina sa functioneze perfect.1 point
-
1 point
-
@Mask001 s-a remediat euforia a fost de vina Pentru fanii pozelor de interior (si nu numai) am reusit si performanta sa fac cateva @Jaw @bubu182 @zidanne - nu vreau sa patesc ca Materrazzi Deja este "personalizata" pentru transportul familionului PS. Presurile cauciucate (40euro parca pret in catalog) au fost bonus de la Dl. Kiliment - Brady care a fost super domn pe tot parcursul aventurii achizitionarii albastrelei. Si Dl Racovita - Avia la fel dar din pacate nu a fost sa fie la ei. si dorsalul...la fel de personalizat + inima ei1 point
-
Dai un ban dar stai in fata, iar anvelopa sta si mai in fata Bine ca sunteti teferi, vorba reprezentantului tehnic Legat de anvelope, vreau sa iau in curand un nou set pentru vara, daca nu trece intre timp... Ma gandeam la 225/50/R16 pentru ca masina va avea 200CP+ si le vreau cat mai late, dar cu roti pe 16. Caut ceva cu un raport bun calitate pret, care sa aiba aderenta foarte buna pe uscat si buna/macar decenta pe ud. Ce se mai recomanda ? Bridgestone RE003 ? Nu am vazut la noi. Nexen ? Care model ? N Fera SU4 nu am vazut pe aceasta dimensiune. Altele la fel sau mai bune de la Nexen ?0 points
-
Salutare La mașina din semnătura (61000km) am observat o janta din spate mult mai neagră chiar și fata de cele din fata care se înnegresc de regula de la plăcute. Și azi am observat ca huruie cand pun frâna deasmenea roata din spate respectiva. Menționez ca a ieșit acum o luna,când am făcut revizia de 60 mii, de la PBN unde i a fost făcută inclusiv inspecția mașinii și n au zis nimic de plăcute , discuri Partea nasoala e ca mâine noapte plec la drum lung Aveti idee de la ce ar putea fi? A mai avut cineva situația asta? Multumesc frumos0 points
-
Epopeea Continental continuă cu o delaminare a peretelului lateral și ejectare a suprafetei de rulare la 124 km/h pe autostradă. Am reușit să controlez masina și să supraviețuies împreună cu prietenii mei. Conducătorul auto ce rula înapoia mea, un alt prieten, era cu mult mai afectat de ceea ce a văzut. Reprezentantul tehnic al continental Romania a declarat: "Buna ziua, Ma bucur sa aud ca totusi nu ati patit ceva. Acum, m-am uitat pe filmari si nu sunt relevante in a depista ce a provocat ca anvelopa sa cedeze. Fotografiile releva doar ca anvelopa a ramas fara aer si s-a taiat sub presiunea jantei, insa, nici acestea nu ne ajuta in a depista ce a provocat ca anvelopa sa cedeze". Trebuia să ne aduceți anvelopa din BG spre analiză, altfel nu beneficiați de garanție pentru o anvelopă de 2 luni și 2500 km.0 points
-
Eu zic ca va "cocsati" prea tare....? ca "m-a depasit Hiluxu' " sau Honda sau Loganu sau mama naibii stie ce Astra F din '97....Mi se pare ca TSI-ul e orientat mai mult spre economie/emisii reduse. De aia 1.2TSI are 110 cai si 1.2 TCE are 130, sau 1.5 TSI are 150 si 1.5 de la Honda are 182 de cai, etc. Probabil se puteau scoate si din TSI mai multi cai /cuplu dar ar fi fost probleme cu emisiile, consumul, bla bla bla... Sau poate...CULMEA...alte motoare sunt mai reusite ca TSI-ul ?...asta e viata... de ce credeti ca un Golf de 150 de cai tre' sa fie "cea mai tare masina de pe strada" ? ? bucurati-va mai mult de masini, de comfort, de motoare, "asa prapadite" cum sunt ele... Ca idee , eu am 1.2 TSI si nu am nicio problema la depasiri sau la mers mai alert. E adevarat ca ma mai "face" cate un Hilux din cand in cand sau un A6 4.2 Bi-turbo, sau un Maseratti, sau .... un Logan grabit si nervos ! da' acu' serios...asta va preocupa ?-1 points
-
-1 points