Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.07.2019 în toate secţiunile
-
2 points
-
Deja incepem sa aberam cand discutam de 1.5tsi mai slab ca logan de 90cp. Sa fim seriosi totusi. E un motor decent. Nici puturos dar nici sportiv. La mine instalat pe un suv de 1600kg nu m-a facut de ras pana acum. Si nu vorbesc doar de oras ci si de accelerari la viteze mari. Pe langa ca decent e standard vad din postarile lui @voinea ca are si potential. Legat de faptul ca are 150 cp doar pe hartie cum spunea @ska este iar aiurea. Compar cu leonul de1.4 85cp si caddy 1.9 de 105 si nici pe departe nici unul nu are performantele apropiate de 1.5tsi. Si ca sa inchei as vrea sa mentionez ca si etajarea cutiei si turatia la care schimbi fac diferenta. Ca daca tu in oras mergi paralel cu un logan care o tine turata aproape de rosu si tu schimbi la 2500-3000 e posibil sa iti ia fata. Vrei sa scoti cei 150 de cai din 1.5tsi vezi pe datele producatorului la ce turatie ii obtii.2 points
-
Hai ca as putea spune ca e gata instalatia pentru xenon, trebuie doar sa mai schimb suruburile de fixare la calculator, scos cablu la senzorul spate, conectat minusu si verificat tot traseul. La farul stang am schimbat toata instalatia din stalpu A fata pana la far fiindca aveam niste legaturi facute dinainte pentru sidemarker si firele vechi de la fosta instalatie de xenon(reglarea motorasului). Acum pentru sidemarker am tras alte 2 fire din stalpul A stang si bagat prin tub termocontractibil la care am cumparate niste mufe noi cu pini rezistente la apa.2 points
-
2 points
-
Măcar sa o pornești, e cel mai greu... Dacă nu ii dați de cap, faceți immo off pe motor, pana remediați problema. Va trebuie o interfață dedicata.. Vag dash can, avdi, etc.. Care va va ajuta sa faceți immo off1 point
-
inteleg deci ca Ultra nu mai are de-a face deloc cu Torsen-ul. @ mihai , la Torsen uleiul e lifetime teoretic, practic cum am scris mai sus pe la 200k e bine sa-l schimbi. Incetez cu offtopicul intrucat topicul e despre altceva.1 point
-
Am un Golf 1.5 TSI 150CP si cand va aud cu Loganurile de 90CP ma umfla rasul. Eu marea majoritate a depasirilor le fac in treapta a 6-a (diesel style), iar daca nu sunt atent masina urca rapid la viteze mult peste limita legala. Tineti cont ca toate noile motoare vin cu cutii mai lungi pentru consumuri optimizate si ca treptele scurte de viteza sunt istorie. Trebuie sa munciti mai bine cutia si sa bifati optiunea cu modurile de conducere, unde aveti modul Sport pentru performante mai bune. Bifand acea optiune, pe langa raspunsul mai rapid al acceleratiei, vi se intareste si directia (care e foarte moale in modul standard) si, eventual, amortizoarele adaptive.1 point
-
Adapteaza viteza si in functie de limitele de viteza, de curbe, sensuri-giratorii....1 point
-
1 point
-
Ma vad nevoit sa te corectez, mai citesc altii si ia de bun. Este norma 502/505 si 504/507 ,benzina /motorina respectiv interval fix 15000 km/interval flexibil pana la 30000km pentru norma 504/5071 point
-
Draga jurnal, Nu am mai scris de mult, toate bune si frumoase. Weekendul trecut am dat o tura pe la munte, la cabana Cumpana pe malul lacului Vidraru, unde ne am intalnit cu un frate mai mare Cu ocazia asta am prins si o intalnire, Balkan Bus Meeting 2019 La intoarcere, daca tot am ajuns in zona am zis sa facem si Transfagarasanul. Nu m a dat pe spate. Ma bucur ca am ajuns intreg si ca nu am facut pana. Pana data viitoare va doresc asfalt lin.1 point
-
1 point
-
Probabil unii nu rezista 1000 km la volan ?...eu incerc sa-mi depasesc recordul de 1700 km condusi fara oprire ?1 point
-
2 saptamani de plimbare prin europa Bucuresti > Austria diverse > Stelvio de pe partea austriaca > Liechtenstein > Elvetia diverse, inclusiv Saint Bernard pass > Italia Como > Plitvice & Zagreb in Croatia > Balaton Ungaria > Bucuresti Bezina de 95 pusa: Timisoara Petrom la dus 5.69 lei pe autostrada Austria Shell, satuc, 1.20 Eur Liechtenstein Eni 1.7 franci elvetieni Elvetia Eni, autostrada, 1.7 franci elvetieni Italia Eni, autostrada, 1.62 eur Slovenia Omv, satuc, 1.22 Eur Ungaria Mol, autostrada, vreo 5.9 lei Romania Petom pe DN pe undeva, 5.52 lei Masina de la profil, 1.4 tsi 150 cp 4x4 manual1 point
-
0 points
-
Acel utilaj face 0-100km/h in 12 secunde in cazul in care are 3.0D-4D, ceva nu faci tu bine. Blana la 2500km/h la un motor pe benzina ... eu ii dadeam treapta a doua. Dar iti spun ca am condus Hilux si e foarte, foarte lent.-1 points
-
Lăsați normele pt benzina și mergeți pe uleiurile LL schimbate mai des. Cele cu 507.00 au mult mai multe norme inclusiv cele stricte (porche, MB) și au o bază mai buna, rezista mai mult. 502/504 sunt uleiuri care se baga când treci pe interval fix de 15.000km in timp.ce 507.00 e pt interval flexibil cu schimb la 30.000km, ceea ce înseamnă că 507.00 este mai rezistent. Pe topicul de uleiuri sunt scrise zeci de pagini despre toate motorizările, cine dorește informații extra sa citească. Producătorul recomanda o normă tocmai pt că motorul a fost gândit pt o anumită vâscozitate, sunt anumite tolerante care îi obligă să folosească doar un anumit tip de ulei. Vw pe motorizările noi nu prea are nevoie de uleiuri groase pentru că se încing prea tare piesele și uleiul e terminat. Motoarele noi folosesc 5w20, iar cele euro 5 folosesc toate 5w30 sau 0w30 cu norma 507.00. indiferent daca vorbim de diesel sau benzina. Sunt de acord că e vorba și de protectia mediului, eficienta consumului de carburant, dar un ulei schimbat des e suficient . Motoarele japoneze folosesc uleiuri subțiri pt a asigura ungere buna la turații inalte. Daca bagi 5w40 Intr un vtec l ai terminat. Pe motoarele vechi de tipul alh sau PD mergea un ulei gros dar la astea noi exclus. Dacă aveți consum de ulei cu 5w30 peste 1 L la 10.000km atunci aveți o problema la motor, iar rezolvarea înseamnă recondiționare motor nu turnarea unui ulei 5w40 mai gros, care uzează și mai tare motorul ducând la consumuri și mai mari in timp. Consumul de ulei crește odată cu vechimea lui. Sunt proprietari aici care sunt în garanție și fac schimburi la 30.000km. după 18-20.000km deja incepe sa consume ulei și să completeze. Asta înseamnă că uleiul e alterat și nu mai are proprietățile inițiale, iar pt protecție maximă ar trebui schimbat. O.valoare safe ar fi max 15.000km.-1 points
-
Exista perioada/nr de km de “rodaj” pentru noul ulei atunci cand se schimba uleiul la motor? Ce ar fi de evitat in perioada asta?-1 points
-
da, se lasa cateva minute la relanti motorul inainte de a porni la drum.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00