Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.07.2019 în toate secţiunile

  1. Birds assist-ul nu a reacționat? ?
    6 points
  2. Eu zic ca va "cocsati" prea tare....? ca "m-a depasit Hiluxu' " sau Honda sau Loganu sau mama naibii stie ce Astra F din '97....Mi se pare ca TSI-ul e orientat mai mult spre economie/emisii reduse. De aia 1.2TSI are 110 cai si 1.2 TCE are 130, sau 1.5 TSI are 150 si 1.5 de la Honda are 182 de cai, etc. Probabil se puteau scoate si din TSI mai multi cai /cuplu dar ar fi fost probleme cu emisiile, consumul, bla bla bla... Sau poate...CULMEA...alte motoare sunt mai reusite ca TSI-ul ?...asta e viata... de ce credeti ca un Golf de 150 de cai tre' sa fie "cea mai tare masina de pe strada" ? ? bucurati-va mai mult de masini, de comfort, de motoare, "asa prapadite" cum sunt ele... Ca idee , eu am 1.2 TSI si nu am nicio problema la depasiri sau la mers mai alert. E adevarat ca ma mai "face" cate un Hilux din cand in cand sau un A6 4.2 Bi-turbo, sau un Maseratti, sau .... un Logan grabit si nervos ! da' acu' serios...asta va preocupa ?
    3 points
  3. Ce vrei mai Cristi ... ti-am zis sa nu mai zbori la altitudine joasa
    2 points
  4. Atentia la detalii cere mult timp. Astazi am terminat cu senzorii de parcare si am ajuns cu instalatia de la xenon pana in stalpul A stang pentru a iesi spre farul stang si senzorul de nivel. Fiecare pin a fost pus exact cum e din fabrica, iar unde sunt fire care trebuie legate cu altele in ramificatie(precum pt diagnosticare, semnal pt faza scurta, etc) am optat pentru niste cleme metalice stranse cu clestele de sertirizat. Asa a facut si producatorul.
    2 points
  5. Salut tuturor, sunt Robert si ca intamplare nu prea fericita am avut dauna totala (un Ford Focus MK1), in urma caruia am ales sa o repar in regie proprie :D. Am luat banii, am ramas cu cazanul, l-am vandut si o ruda apropiata tocmai ce vindea al sau golf IV, deoarece i se marise familia si voia sa opteze pentru ceva break. Am dat o tura cu el ... m-a uimit ? Am zis ... gata ... asta e momentul in care ma trec pe diesel (avand fordul benzinar). Asta s-a intamplat acum 3-4 luni. VW GOLF IV MOTOR: 1.9 TDI COD MOTOR : ALH CULOARE : GALBEN (de atunci si porecla Bumblebee ) Masina nu este stock (asta m-a si atras mai mult). Cel de la care am luat-o era foarte pasionat de masini si investea foarte mult in ele. Ca si upgrade-uri : - Injectoare 2.7 - Intercooler mai mare - Turbina hibrid 2.7 - STAGE 2+ Masina are undeva la 190-200 cp (nu am masurat pe dyno) si 400Nm cuplu. Cu internele actuale mai merge un soft pana la 300cp, dar sunt limitat de ambreiaj+volant si cel mai probabil trebuie interne forjate. Momentan imi ajunge, dar cine stie ... pe viitor ? Pe exterior nu are nimic foarte special, doar capota mata. Mai am de retusat cateva urme de rugina de la aripa/prag fata. Folii omologate LUMAR Interiorul este textil, AC, geamuri electrice, oglinzi electrice incalzite, sistem audio+SUBW Alpine Va trebui sa imi cumpar niste jante pe 17" (Santa Monica sau Long Beach), deoarece momentan am de tabla. Suspensia este sport fixa, destul de rigida si masina sta foarte foarte bine pe sosea si pe curbe. Consider ca am facut o alegere inteleapta si sa fie cu noroc
    1 point
  6. dati scroll la comentarii. e si un video al unui olandez (cred) cu masina. de la o revista auto. 204cp, 310Nm cuplu pentru asta care apare primul. pai chiar va avea acceleratii gen gti, tinand cont ca acel cuplu e livrat continuu si uniform. ma asteptam sa fie mult mai slaba. dar interiorul e cam oha. volanul ala alb e no-go pe termen lung. iar in spate cam dai cu capul in tavan. si nu stiu ce loc la picioare gen passat vede el, ca mie nu mi se pare. zice ca e prototip si plasticele vor diferi in varianta finala.
    1 point
  7. asa se face setarea de baza... e scrisa solutia (descrisa si de tine) pe forum, de f.f.f. multi ani
    1 point
  8. Da, aproape seniori, adică am trecut pe Z18 cu discuri de 334, dar parca tot cei brembo erau mai buni, poate încă mai trebuie sa se așeze frânele noi! Ma gândesc sa trec la 19" tot Oz Ultraleggera, dar atunci mașina o sa devina practic neutilizabila :))... 18"+KW V2 și este foarte rigida!!
    1 point
  9. cositorire ar merge? am aceeasi problema pompa e vreo 850 ron din dezmembrari nu pea as lua
    1 point
  10. Asta o sa fie interesanta in Romania
    1 point
  11. Bineinteles ca aveau semnalizare pe bec incandescent si nu pe led. Cum si pe faza lunga aveau halogen si nu xenon. Am rezolvat problema si totul functioneaza normal. Am insistat in meniul adaptari de la bcm pana am gasit o varianta ok.
    1 point
  12. Pe M3 în Ungaria. Cu durere in suflet până să se facă poza a trecut cifra rotundă, plus pe coborâre a a început să crească viteza.
    1 point
  13. Am mai completat interioru cu o piesa ce o vroiam bloc lumini cromat de Polo 9R
    1 point
  14. Mai da eroare si BC-ul, mai fura si pompa...
    1 point
  15. Buuun, am facut-o si pe asta. Aseara am fost la dyno si hop surpriza. Cum zicea si colegul @EmilianPop s-a dovedit ca dyno sa fie foarte important, nu neaparat in aflarea puterii promise (sau potrivita pentru acest setup) ci mai degraba pentru functionarea buna a masinii. Am scos 209cp si 452nm. Mergand cu 2bar boost, asteptam sa fie in jurul a 230cp, dar macar 220. Acum m-am pus pe investigat si aflat de ce se intampla asta, iar singurul raspuns pe care l-as putea avea ar fi injectoarele. Turbina face boost, evacuare si intercooler avem, axa si tachetii sunt noi... altceva nu stiu ce ar putea fi. Oricum, mai intreb stanga-dreapta, poate o sa mai fac un dyno inainte sa ma apuc sa schimb chestii.
    1 point
  16. Salutare tuturor, Am mai revenit cu aceasta poza dupa ceva timp. I-am cumparat Santa Monica 17" pana la urma. Am refacut pragurile, am vopsit-o, i-am luat discuri perforate si pe spate, i-am pastrat doar betele de la planetare si am schimbat tot, am facut distributia, consumabile etc. si tehnic este perfect functionala. As dori sa va intreb daca cineva a pus galeria de evacuare de pe ARL pe ALH si daca trebuie flansa de adaptare sau este plug and play ? Vreau sa ii fac evacuare teava cap coada pe 76mm inox si daca las galeria mea micuta nu am nimic de castigat Daca si-a mai facut cineva upgrade-uri mai masive pe ALH as dori sa imi scrie ce probleme a intampinat si cam ce a schimbat ca sa ajunga la xxx cp. Momentan vreau sa o duc de la 190-200 cp in 240-300cp. Astept pareri si indrumari Multumesc
    1 point
  17. Am cam fost ocupat cu diverse lucruri in ultima vreme dar las un mic spoiler ....
    1 point
  18. In weekend am trecut pe langa un prieten vechi si n-am rezistat sa nu ma duc dupa el sa-l trag pe dreapta (in mod ironic, soferul era politist )
    1 point
  19. Gata si pragurile. Am o eroare pe senzorul MAP ; il voi schimba zilele viitoare, caci curatarea lui de astazi nu a avut niciun rezultat. ( sau unul de ~ 15 min )
    1 point
  20. Putin dupa aniversarea de 6 ani de cand am masina asta, se fac si 100.000 de km impreuna. Nu-mi vine sa cred cum trece timpul... insa abia ii astept pe urmatorii 6 ani si poate chiar mai multi km parcursi. Cea mai veche poza cu kilometrajul masinii e pe la 255xxx, dar am luat-o la 252xxx. Acum am 352xxx. Planuri sunt cel putin la fel de multe ca in prima postare, si probabil vor fi mereu
    1 point
  21. Eu, la 3.0 TDI, V6, 224cp, 2007: exterior (50% autostrada, 50% DN-uri) 10% interior (trafic light, in Timisoara) 14%
    1 point
  22. Si aerisitoarele se repara dar de ce sa ma mai chinui cu asta ? Azi am primit si niste praguri . Nu sunt noi , nu sunt perfecte dar sunt originale. Acum am cam tot ce aveam nevoie pentru exterior. Sambata merg sa fac o evaluare pentru vopsit + tinichigerie. Daca imi puteti recomanda un tinichigiu inca nu e prea tarziu. puteti sa imi dati pm
    1 point
  23. Am trecut la incaltarile de vara :
    1 point
  24. De curiozitate. A reusit cineva sa activeze Traffic Jam Assist ? Pare o optiune destul de folositoare in oras ... dar destul de greu de activat. Am inteles ca activarea se face cu VCP (Vag Can Pro). Se face fizic upgade de firmware la unul din module cu codul modificat. VCP-ul il am ... dar fisierul cu pricina cam greu de facut rost. Dupa ceva cautari pe net am gasit pe cineva in Australia care a reusit si face asta ... dar nu imi va da niciodata fisierul modat
    1 point
  25. Salut Am un T5 in 2011, 2.0tdi , cod motor CAAB Mașina e puturoasă, se accelerează destul de lent, dacă forțez și calc accelerația la podea se aprinde intermitent semnul bujiei, clipește continuu, dacă opresc și repornesc se stinge. Pe tester mi-a găsit debitmetrul, l-am schimbat. Pornește greu la cald. Egr e nou, turbina noua, filtru motorina l-am schimbat azi (mann) , avea unul dubios ( jc premium). Ce ar putea fi ? Deci : lipsă putere, pornire grea la cald daca sta o jumătate de oră. Injectoare testate, ok. Pe tester nu mai dă nici o eroare. Singura eroare care o dădea era debitmetru.
    1 point
  26. 1 point
  27. Salut oameni cu probleme la suspensie pe perne aer (ca nu ne-a fost buna aia clasica). Scriu indicatii pt un Touareg 7L (R5) 2006, motor 2.5. Daca nu va mai porneste compresorul, adica nu se mai ridica masina de la sol, primul lucru gratis ce puteti face e Pasul 1 Cautati daca nu v-a sarit siguranta de sub sezutul de la sofer. Ca sa ajungeti acolo, cei care au scaun electric, trebuie sa aveti o cheie speciala cu cap M10, desfaceti 2 suruburi din fata jos de la scaun, dupa care scaunul se rabateaza pe spate si aceti acces la baterie si la cateva sigurante care sunt montate acolo, printre care si siguranta noastra de 40A. Una MARE ...o vedeti voi. Daca nu va descurcati cu scaunul dati o carutare pe youtube la "Remove The Battery VW 7L Touareg" si gasiti multe tutoriale video, unul ca acesta . La mine dupa ce am schimbat siguranta. totul a revenit la normal, dar m-am pus cu aceasta ocazie sa schimb si releul de comanda a compresorului. Cel cu codul VW 8D0 951 253A Pasul 2 Daca siguranta e buna si totusi nu merge, trebuie schimbat releul (cod original VW 8D0 951 253A) care comanda pornirea oprirea compresorului. Acel releu care OBLIGATORIU daca aveti Touareg pe perna aer, trebuie schimbat, caci cel original, 100% se va strica si va ramane cuplat in cazul cel mai rau sau decuplat. Al meu noroc ca am citit pe acest forum, in acest topic, si multumesc lui Tombstone - " situatia mea a fost provocata de releu...releu care a dus la distrugerea compresorului." si voctav "Sfat:schimbati releul periodic(la cca 40-50.000 km) au fost destule cazuri de compresoare pocnite din cauza asta" si m-am pus de am schimbat releul(la un electrician-prieten), iar prietenul meu, a desfacut releul original sa vada cum arata si era pe pragul de a crapa. Adica contactele alea de argint platina ce or fi, ca doua pastilute mici, erau puscate , sfarmate. Deci clar urma sa ramana lipite din cauza contactului imperfect sau caz fericit sa nu mai faca contact. Localizare Releu compresor perne aer TOUAREG. Si acum sa va spun unde e localizat, ca am cautatttttttttttt pe tot internetul si nimic, a trebui sa desfac jumatate de masina. Povestile astea sub volan...da e adevarat, pe acolo e, dar ...nu langa volan ci deasupra pedalelor de frana. Foarte foarte jos nu sus sub volan. Deci, deasupra pedaleleor fara/acceleratie trebuie dat jos un capac, dupa care se vede FUNDUL releelor, trebuie eliberata o piedica care lasa un suport pe care sunt mai multe relee printre care daca e original, e unul pe care scrie mare 373. Releu Gri scris gros "373" cu negru Am atasat poza. Acela e releul minune. Deci retineti ca uitandu-va de jos la el, nu-l veti vedea, decat dupa ce dati jos acel suport care tine releele in piciore. Dupa ce schibati acest releu, daca restul e ok, ar trebui sa mearga. Pasul 3 Daca releul merge prea mult, inseamna ca aveti o scurgere. Cu spuma de verificat tevile de gaz daca nu au scurgeri, trebuie verificate toate imbinarile. Deci un service specializat sau pur si simplu elevator si bagat pe sub ea, la perne mai ales exact unde intra furtunul in ele acolo mai pierd aer, este un oring. Compresorul daca nu mai merge exista kit de reparatie, pe la 300lei. NU stiu cine repara, inca nu am avut nevoie. Sper ca v-am fost si eu de folos cu ceva. Am simtit ca e nevoie sa dau ceva inapoi pt acel sfat care mie mi-a salvat compresorul. O zi buna.
    1 point
  28. Daca am inceput sa facem economie la pompa punand leduri , atunci nu ne permitem masinile pe care le conducem.
    1 point
  29. 0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!