Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.07.2019 în toate secţiunile
-
Ma uitam acum mai atent la fisa si ce mi se pare putin dubios este pierderea prin transmisie ?. (Asta am observat la mai multe masini ce au fost masurate pe stand MAHA, cum pare a fi si cel la care a fost Rudi. ). Adica sunt 154 cp la roata, si 209 la motor, adica 55 cp pierderi prin transmisie care mi se pare cam mult pentru o masina tractiune fata. Eu cand aveam 231 cp, la roata erau 202 parca sau ceva de genu, deci un 30 cp pierdere. La 301 sunt 270 la roata. Bun, eu am 5 trepte, si e normal sa fie pierderile o idee mai mici. Dar chiar asa de mult sa influenteze cutia in 6? @rudiRUD, hai sa ii facem un swap la 5 trepte2 points
-
masina din ce inteleg trage cum trebuie, atat ca forta cat si (mai ales) ca elasticitate, consuma (foarte) bine si nu da fum. in locul tau as lasa-o in pace - toate astea de mai sus sunt mai importante decat niste cifre - la care motorul poate nu va mai merge la fel de echilibrat...2 points
-
2 points
-
1. Park pilot sau RVC? Ai pe masina senzori? Daca nu ai probabil sunt functiile activate si trebuie dezactivate cu vcds. 2. Problema cu ecoul este doar intr-un apel efectuat prin android auto. De ce? Pentru ca foloseste si microfonul telefonului si microfonul radioului, momentan nu exista solutie, doar sa se efectueze apel prin meniul radioului.1 point
-
Pai.... povestea intreaga e asa : am schimbat ambele praguri , aripa stanga spate , aripile , barile si o sa mai apara pragurile si eleronul de gti. in plus.... revopsire la exterior si spoilere/ fustele fata si spate Deci mai e ceva de lucru. tot acum o sa montez si senzorii de parcare oem. La final o sa fie exact cum mi-am dorit sa fie masina de la inceput. Asta o sa ma "oblige" sa fac cat mai repede si jantele. Multumesc de aprecieri P.S. - ca si piese, aripi si praguri am ales Klokkerholm si nu au fost probleme de potrivire iar aripa spate am luat-o mai demult de pe o masina care era in stare foarte buna ( imi pare rau si acum ca nu am pastrat toata caroseria pentru ca nu avea deloc rugina)1 point
-
Cantitatea injectata fizic nu poate fi vazuta la pd-uri... iar valorile reprezinta corectii, nu neaparat starea injectoarelor. Valorile de putere trebuie sa fie teoretic intre 230 si 240cp, eu tocmai de-aia am zis un 220 ca stiu ca variaza si in functie de dyno. Un minim de 220 ar fi trebuit sa imi dea pe orice dyno. Discutand continuu de aseara pana acum si refuzand sa schimb din prima injectoarele, o prima incercare ar fi sa schimb pompa din rezervor. E un pas mai ieftin, la un moment dat tot va trebui s-o schimb (n-am schimbat-o niciodata de cand o am) si nu stiu in ce stare e. Si vedem daca se schimba ceva. Persoanele din domeniu carora le-am aratat graficul zic ca motorul e ok, dar ma gandesc totusi si la un test de compresie.1 point
-
Daca tot vrei tuning , mai bine te duci la ei acum ( la reprezentanta) sa-ti faca update la soft la cea mai noua versiune, care rezolva multe probleme si apoi poti face si tuning.1 point
-
Buuun, am facut-o si pe asta. Aseara am fost la dyno si hop surpriza. Cum zicea si colegul @EmilianPop s-a dovedit ca dyno sa fie foarte important, nu neaparat in aflarea puterii promise (sau potrivita pentru acest setup) ci mai degraba pentru functionarea buna a masinii. Am scos 209cp si 452nm. Mergand cu 2bar boost, asteptam sa fie in jurul a 230cp, dar macar 220. Acum m-am pus pe investigat si aflat de ce se intampla asta, iar singurul raspuns pe care l-as putea avea ar fi injectoarele. Turbina face boost, evacuare si intercooler avem, axa si tachetii sunt noi... altceva nu stiu ce ar putea fi. Oricum, mai intreb stanga-dreapta, poate o sa mai fac un dyno inainte sa ma apuc sa schimb chestii.1 point
-
1 point
-
Cu ceva modificări, sunt diferite dar se face1 point
-
1 point
-
In ultima perioada mi se parea mie ca este ceva in neregula cu accelerarea masinii atunci cand este rece mai ales la prima plecare de pe loc , parea ca "da in nas" cateodata iar aproape de fiecare data mi se parea ca apas acceleratia cam mult ca masina sa se simta "vie" , asa ca am facut mai multe investigatii si loguri in mers pentru identificarea problemei . Dupa cam 30 zile de monitorizare in diferite conditii am constatat urmatoarele : 1 - Injectorul nr 1 este mai "lenes" decat celalalte , fapt ce ducea la niste valori ~0.9 la rece valori care duceau la "datul in nas" mai mult ca sigur , problema aparent am rezolvato in ultimile 20 zile prin alimentarea doar cu OMV Max Motion (2 rezervoare) , valorile la rece acum stau pe la ~0.6 pentru injectorul cu problema . Posibil sa fie si alti factori implicati (temperatura , umiditate) dar momentan eu consider problema rezolvata alimentand Max motion . Multumesc Catalin @EEXCALADE pentru ideile date pentru monitorizarea acestuia. 2 - Pedala de acceleratie avea "Goluri" in cursa de apasare ! Aici chiar am avut un mic moment WTF cand am vazut logurile cu valorile acesteia . Pedala incepea la prima apasare la 3% pe VCDS , asta se lega in mod direct ca nu puteam sa tin turometrul in mod voit la 1000 ture , la mine cum apasam sarea direct la ~1150 ture . Intre 9% si 13% apasare nu erau citite valorile pe VCDS !! Era GOL ! de la 9 sarea la 13 direct iar valorile urcau foarte aleator . Dupa ce apasam destul de mult ( jumatate de cursa ) trecea de 25% unde revenea totul la normal , valorile cresteau gradat din 0.5 in 0.5 procentual si totul era normal. Pentru rezolvarea acesteia am mers pe varianta cu pedala noua OEM care este direct cu talpa metalica , iar cu ocazia aceasta am schimbat si celalalte doua pedale (ambreiaj si frana ) cu cele OE. Pedalele OE cumparate au fost de SKODA YETY ! care se potrivesc 100% cu cele de Tiguan ! Diferentele fiind doar de constructia fizica a acesteia , sloturile in sine sunt identice. Trebuie sa recunosc ca aici am mers pe recomandarea lui @Andrei_72 in alegerea pedalelor. 4 Am ramas socat cand am facut primul test drive cu pedala noua ! Masina raspunde mult mai repede la apasarea acesteia si nu mai este necesara apasarea foarte mult a pedalei pentru cresterea turatiilor . Pe langa acest lucru , pe VCDS procentele cresc din 0.3% in 0.3% foarte precis si foarte liniar . Acum pot sa tin fara probleme sau prea mult efort turatia la 1000 daca doresc . Rezultatul final arata cam asa : PS: Poza a fost facuta exact inainte de curatarea interioara , asa ca nu luati in considerare mizeria1 point
-
schimbati bucsele mari de la bascule fata. o sa fiti surprinsi de rezultat.1 point
-
Revin cu rezultatul: am cumparat aeroterma Nissens (acelasi cod ca si cea de pe masina) si dupa 3 saptamani totul este ok, fara sunete suspecte sau altceva. Atat doar: am fost putin dezamagit cand am vazut ca sticker-ul de pe aeroterma era de o calitate mediocra (parca ar fi fost scos la o imprimanta careia i se terminase tusul). Vedem in timp cat rezista. Multumesc colegilor pentru ajutor!1 point
-
Eu, cumva, ma simt mai atras de fratele spaniol al ID 3-ului, Seat-ul El Born, si o sa astept aparitia/lansarea lui si informatii/preturi sa stiu daca acela va inlocui e-Up!-ul sau GT-ul1 point
-
1 point
-
Aproape 16.000km. Cum in ultima perioada de cand a aparut pe lume surioara electrica si albastrica numai ma duce la serviciu acesta a devenit masina de varii drumuri, weekend si de concedii. Ultima escapada a insumat cam 1500km in total si a fost un circuit prin Romania (2 adulti + 1 copil + bagaje evident). Mai exact zona maramureseana. Ca tabara de baza am ales V. Prahovei de unde am pornit si revenit dupa clasicul drum Buc - V. Prahovei tot periplu insumand cam 1200km. Traseul pe zile: - Ziua 1: V. Prahovei – Brasov – Sf. Gheorghe – M. Ciuc - Gheorghieni – Cheile Bicazului – Bicaz – Vatra Dornei – Pasul Prislop – Statiunea Borsa (DN 1 – DN 11 – DN12 – DN 12C – DN 15 – DN 17B – DN 17 – DN 18) - Ziua 2: Borsa – Sacel – Dragomiresti – Viseul de Sus (DN 18 – DN 17C – DJ 186 – DJ 188 - DN 18) - Ziua 3: Pauza - Ziua 4: Viseul de Sus – Barsana – Ocna Sugatag – Desesti – Vadul Izei – Valea Stejarului ( DN 18 – DJ 188 – Dj 186 – DJ 185 – DJ 186B – DJ 185 – DJ 109F – DJ 185 – DN 18 – DJ 186A) - Ziua 5 : Valea Stejarului – Sighetul Marmatiei – Sapanta – retur (DJ 186A - DN19 - DJ 186A) - Ziua 6: Valea Stejarului – Pasul Gutai – Baia Mare (DN 18) - Ziua 7: Baia Mare – Dej – Reghin – Tg. Mures – Sighisoara – Brasov – Valea Prahovei (DN 18B – E58 – DN 1C – DJ 109C – DN 16 – DN 15E – E60 – DN 13/E 60 – DN 1) Drumurile patriei s-au prezentat in purul stil romanesc cu DN-uri praf, DJ-uri exceptionale peste multe DN-uri si invers. Ce am vazut/vizitat: Lacul Rosu, Cheile Bicazului, Barajul Bicaz, Cascada Cailor, Moara lui Danila Mecles (Sacel), Muzeul Tarancii Romane (Dragomiresti), Mocanita (Viseul de Sus), Manastirea Barsana, Biserica de lemn Cuvioasa Paraschiva (Desesti), Cimitirul Vesel, Manastirea Peri-Sapanta, Memorialul Victimelor Comunismului si al Rezistentei, Muzeul Satului Maramuresean, Turnul lui Stefan. Am vrut sa mai vedem gradina zoologica din Baia Mare dar din pacate aceasta nu mai exista chiar daca pe harta se regaseste ca punct de interes. Am inteles de la un localnic ca terenul a fost retrocedat si pa pa gradina. Unde am stat: pensiunea Anca (statiunea Borsa), Magnolia Resort (Viseul de Sus) – locatie si cazare in spirit maramuresean dar drumul pana la locatie varza/pilaf/muci, pensiunea Ioana (Valea Stejarului), La Fontana (Baia Mare). Locatiile au fost alese pentru ca primeau vouchere de vacanta direct exceptand Magnolia Resort unde rezervarile le-am facut prin directbooking. Pro: peisajele (avand in vedere ca nu am mers nu numai pe DN), locatiile de cazare, locurile vizitate Minus: mancarea din locatiile de cazare unde ne asteptam sa fie mai autentica si nu produse de prin Penny sau piureu cu ceafa. Drept urmare am renuntat unde am putut la a manca in locul de cazare (daca nu era inclus in pret) si ne-am indreptat catre restaurante (Sighet si Baia Mare), ospitalitatea care pe alocuri a lasat de dorit de parca nu venisem „pe bani”. Mult mai ok a fost anul trecut in zona Sibiului din punctul acesta de vedere. La capitolul peripetii - in prima zi am prins niste potoape de ploaie cand inconjuram lacul Bicaz o minunatie. Cu aluviuni, piatra si vizibilitate spre 0. Dar am supraviatuit - piciul a facut febra intr-o seara la ora 21 dand semne si de o posibila otita (se vaita de ureche) drept urmare am fost nevoiti sa constatam ca nu exista farmacie deschisa mai tarziu de ora 20 iar singura care ar fi fost deschisa pana la ora 24 se afla doar in Sighet la 60km distanta (noi fiind in Viseul de Sus). Noroc ca am mai aut niste Panadol/Nurofen la noi si ca Viseul de Sus are spital si camera de garda (arata nasol grav camera de garda dar spitatul este in reabilitare) unde am gasit niste oamnei foarte ok carora le-am explicat ce s-a intamplat si mi-au mai dat niste medicamente pentru pici cae sa ne faca sa trecem noaptea. Despre albastrica ce sa zic.....s-a comportat impecabil desi am mai luat pietre prin scut, praguri, gropi etc (sa vedem ce-o fi cand o s-o bag si pe elevator). Am avu parte si de consumuri pot spune exceptionale pentru o benzinara 5.3% pe traseul din prima zi (460km), 5.0% - 5.7% in altele, 5.6% pe drumul de intoarcere (410km) mers mereu cu AC on. Cu aceasta ocazie am reusit un nou record pentru mine si anume 816km cu un plin (50l) cu range ramas de 20km. In aceasta excursie am folosit 2 plinuri cu benzina CO 95 de la OMV (5.6% si 5.8% consum in total) Si cateva instantanee de vacanta1 point
-
1 point
-
din pacate s-au amestecat niste loguri si i-am trimis eronat colegului nostru pe mail, la acea data. De fapt, cu aceasta masina s-a facut o comunicare pe mai multe planuri, cu mai multe persoane, etc.... dar e cert ca in urma diagnozei (nu a logului transmis pe mail), a rezultat o suprapresiune pe turbina, dar care nu ar infuenta asa de mult, parametrii de lucru al motorului. Tot in urma diagnozei s-a stabilit ca masina trebuie sa ajunga la un alt mecanic (nu cei care s-au ocupat de ea in prima instanta), pentru verificare amanuntita - planand suspiciunea existentei unor probleme mecanice care nu se releva la log in mers - sau la verificarea parametrilor reali. Se pare ca asa a fost, avand in vedere ca cineva si-a batut joc de injectoarele acestei masini. Da... diagnoza fake....? .... ideea era ca nu s-a procedat corect cu aceasta masina, cei care au abordat problema alegand sa efectueze o resoftare, sperand ca astfel se va remedia problema pierderii de putere - normal ca nu s-a reusit acest lucru. L.E. - multumesc Ionut ca ai observat, asta ca sa tinem la curent userii. Din pacate info din log nu au relevat nimic la aceasta masina.1 point
-
Si la o masina noua in perfecta stare, proaspat iesita din fabrica, daca pornesti dezaburirea luneta, incalzirea in scaune, etc, etc, alternatorul nu poate incarca bateria la turatia de ralanti si turatia se ridica automat.1 point
-
1 point
-
Probabil ati observat ca la Ateca stergatoarele nu pornesc singure in modul auto decat dupa ce au fost pornite manual macar odata de la pornirea motorului. Comportamentul asta se poate schimba modificand setarea de mai jos cu vagcom in modulul 09. Initial am crezut ca nu functioneaza fiindca am testat pe loc, insa activarea automata merge doar dupa depasirea vitezei de 15km/h(evident, daca ploua), iar apoi continua cu functionarea normala chiar si cand stai pe loc(la semafor sa zicem). Imi imaginez ca functia asta a fost gandita in felul asta pentru a nu incomoda in situatia in care sa zicem speli parbrizul cu motorul pornit.1 point
-
nu era original, am pus la recomandarea cuiva, supapă EGR , piesă nouă, firma ELSTOCK menționez că nu s-a aprins nici un martor, sau altceva, doar am făcut o scanare și apare codul ăla.. apoi mai e treaba cu sunetul ăla infundat, pierdut, de aer fals..0 points
-
Nu reusesc sa obtin punctaj peste 80 de la asistentul 'Think Blue Trainer', si asta pentru ca ma tot penalizeaza ca nu urmez recomandarea de a trece din viteza 5 in viteza 6. (Am de curând un VW Golf 7, cu motor TSI 1.0 si cutie de viteze manuala cu 6 trepte. Si, da, in general mentin motorul sub 2000 rpm, deci stilul meu este unul compatibil cu 'Think Blue'.) Asistentul de la bord face recomandarea acestei treceri cand turatia este de ~1600 rpm, ceea ce ar fi OK pentru mersul pe autostrada (pe drum drept si fara pante) dar foar nepotrivit cand rulam peste dealuri (cum este frecvent in cazul meu) si cand trecerea prematura in treapta 6 ar aduce motorul intr-un regim neprielnic urcarii de pante. Cred ca asistentul de bord nu este bine adaptat pentru masina(masa)/motorizare. Si ma intreb daca acel prag (5->6) poate fi modificat/reglat prin software/firmware. (Sau mai bine ma resemnez si accept sa il ignor?) Dumneavoastra cum va descurcati cu acest 'Think Blue Trainer'?0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00