Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.07.2019 în toate secţiunile
-
8 points
-
In ultima perioada mi se parea mie ca este ceva in neregula cu accelerarea masinii atunci cand este rece mai ales la prima plecare de pe loc , parea ca "da in nas" cateodata iar aproape de fiecare data mi se parea ca apas acceleratia cam mult ca masina sa se simta "vie" , asa ca am facut mai multe investigatii si loguri in mers pentru identificarea problemei . Dupa cam 30 zile de monitorizare in diferite conditii am constatat urmatoarele : 1 - Injectorul nr 1 este mai "lenes" decat celalalte , fapt ce ducea la niste valori ~0.9 la rece valori care duceau la "datul in nas" mai mult ca sigur , problema aparent am rezolvato in ultimile 20 zile prin alimentarea doar cu OMV Max Motion (2 rezervoare) , valorile la rece acum stau pe la ~0.6 pentru injectorul cu problema . Posibil sa fie si alti factori implicati (temperatura , umiditate) dar momentan eu consider problema rezolvata alimentand Max motion . Multumesc Catalin @EEXCALADE pentru ideile date pentru monitorizarea acestuia. 2 - Pedala de acceleratie avea "Goluri" in cursa de apasare ! Aici chiar am avut un mic moment WTF cand am vazut logurile cu valorile acesteia . Pedala incepea la prima apasare la 3% pe VCDS , asta se lega in mod direct ca nu puteam sa tin turometrul in mod voit la 1000 ture , la mine cum apasam sarea direct la ~1150 ture . Intre 9% si 13% apasare nu erau citite valorile pe VCDS !! Era GOL ! de la 9 sarea la 13 direct iar valorile urcau foarte aleator . Dupa ce apasam destul de mult ( jumatate de cursa ) trecea de 25% unde revenea totul la normal , valorile cresteau gradat din 0.5 in 0.5 procentual si totul era normal. Pentru rezolvarea acesteia am mers pe varianta cu pedala noua OEM care este direct cu talpa metalica , iar cu ocazia aceasta am schimbat si celalalte doua pedale (ambreiaj si frana ) cu cele OE. Pedalele OE cumparate au fost de SKODA YETY ! care se potrivesc 100% cu cele de Tiguan ! Diferentele fiind doar de constructia fizica a acesteia , sloturile in sine sunt identice. Trebuie sa recunosc ca aici am mers pe recomandarea lui @Andrei_72 in alegerea pedalelor. 4 Am ramas socat cand am facut primul test drive cu pedala noua ! Masina raspunde mult mai repede la apasarea acesteia si nu mai este necesara apasarea foarte mult a pedalei pentru cresterea turatiilor . Pe langa acest lucru , pe VCDS procentele cresc din 0.3% in 0.3% foarte precis si foarte liniar . Acum pot sa tin fara probleme sau prea mult efort turatia la 1000 daca doresc . Rezultatul final arata cam asa : PS: Poza a fost facuta exact inainte de curatarea interioara , asa ca nu luati in considerare mizeria7 points
-
3 points
-
Ieri o aventura rapida. Constanta-ploiesti,predeal,rasnov,bran,luat masa la Simon, sat Pestera, putin offroad pana la satul magura(drumul e practicabil in mare parte dar sunt cateva zone care trebuie abordate cu grija) apoi am mers pana la intrarea in rezervatia piatra craiului si pe jos spre prapastiile zarnestiului. O zona superba care merita vizitata. Ruta de intoarcere a fost zarnesti,bran rucar pitesti bucuresti constanta. Pitesti bucuresti a fost jale. Am zis de multe ori ca bucatica aia de autostrada nu mai face fata cu 2 benzi pe sens. Dar o sa avem 3 cand va zbura porcul. Intre pestera si magura am apucat sa testez modul offroad si totodata asistenta la coborare. Nu pot spune decat ca sunt incantat.2 points
-
2 points
-
1 point
-
1 point
-
traducerea este : Motivul real pentru eroarea EGR Ventil VW EGR răsturnat in interior asta ca să alimentăm alte polemici, unii zic că EGR se curăță, iar alții zic că nu ... Tot pe aceeași temă, pe youtube mai sunt filmulețe în care se arată cum se desface și se curăță această minune de EGR ...1 point
-
Vezi ca am scris acum ceva timp ca VAG DPF nu functioneaza pe motoarele care nu suporta UDS, adica prima generatie de CR-uri: CBDC,CBAB, CBBB ... Developer-ul zice ca nici nu are de gand sa lucreze in directia asta, deci nu va exista suport pentru motoarele astea.1 point
-
1 point
-
Am eliminat doi pitici: alimentarea camerei din tabloul de sigurante, fara fire la vedere si un + BAT pentru bricheta (GPS). Varianta OEM pentru tablou Varianta improvizata pentru un +BAT la bricheta Finalul glorios: Mai raman ceva planuri: proiectoare de ceata (am avut la toate masinile si vreau si la Passat), poate faruri LED cu tot ce inseamna asta, etc... LE: Mutumesc @F l o r i n si @Al Bundy pentru suportul tehnic si moral. Chiar nu a fost usor pentru mine cand am desfacut prima data tabloul cu sigurante... Depinatorul merita toti banii.1 point
-
1 point
-
Buna treaba cu pedalele upgrade la functionalitate si la aspect. Ramai la maxxmotion, e cea mai ok motorina dpmdv.1 point
-
Sau o fi trecut Hilux-ul pe la TCM inaintea ta, Abu :) Lasand gluma deoparte , sa ne tii la curent daca iti tunezi motorul.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Păstrează arcurile originale dacă mașina nu e lăsată și/sau nu sunt rupte.1 point
-
Ptr fanii acestui motor, o intamplare recenta: am depasit un TIR in treapta a 3-a, plecand de la o turatie de 2500rpm. Am calcat-o "blana". In spatele meu a iesit in depasire in acelasi timp cu mine o Toyota Hilux, model 2004-2015 (generatia precendenta). Efectiv s-a urcat pe mine si ma impingea de la spate iar dupa ce am intrat in dreapta a trecut pe langa mine cu o lejeritate de vis... Nu stiu ce motorizare avea dar ptr mine un Hilux este definitia unui tractor, folosit la muncile pamantului sau la catarat pe munti. Asa ca TCM here I come, la naiba cu garantia1 point
-
Azi am iesit la putin offroad. Dus de gps prin turea si cornesti, intrat la laguna albastra si iesit din nou la civilizatie in aghiresu. Tot azi am realizat ca bc fura la consum cu 0.5-0.7l fata de consumul real. Dar o medie de 9% pe un suv benzinar dsg 4drive nu pare exagerat. Si numai economic nu merg.1 point
-
Si aerisitoarele se repara dar de ce sa ma mai chinui cu asta ? Azi am primit si niste praguri . Nu sunt noi , nu sunt perfecte dar sunt originale. Acum am cam tot ce aveam nevoie pentru exterior. Sambata merg sa fac o evaluare pentru vopsit + tinichigerie. Daca imi puteti recomanda un tinichigiu inca nu e prea tarziu. puteti sa imi dati pm1 point
-
Nu reusesc sa obtin punctaj peste 80 de la asistentul 'Think Blue Trainer', si asta pentru ca ma tot penalizeaza ca nu urmez recomandarea de a trece din viteza 5 in viteza 6. (Am de curând un VW Golf 7, cu motor TSI 1.0 si cutie de viteze manuala cu 6 trepte. Si, da, in general mentin motorul sub 2000 rpm, deci stilul meu este unul compatibil cu 'Think Blue'.) Asistentul de la bord face recomandarea acestei treceri cand turatia este de ~1600 rpm, ceea ce ar fi OK pentru mersul pe autostrada (pe drum drept si fara pante) dar foar nepotrivit cand rulam peste dealuri (cum este frecvent in cazul meu) si cand trecerea prematura in treapta 6 ar aduce motorul intr-un regim neprielnic urcarii de pante. Cred ca asistentul de bord nu este bine adaptat pentru masina(masa)/motorizare. Si ma intreb daca acel prag (5->6) poate fi modificat/reglat prin software/firmware. (Sau mai bine ma resemnez si accept sa il ignor?) Dumneavoastra cum va descurcati cu acest 'Think Blue Trainer'?0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00