Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.07.2019 în toate secţiunile

  1. Gata si pragurile. Am o eroare pe senzorul MAP ; il voi schimba zilele viitoare, caci curatarea lui de astazi nu a avut niciun rezultat. ( sau unul de ~ 15 min )
    3 points
  2. Nu vine cu asa ceva. Am comandat un modul, se gaseste usor pe net. Inclusiv aici pe forum e persoana care face, bobby ceva de genul are numele. Doar ca trebuie modificata instalatia electrica, trebuie facut traseu pentru fiecare proiector. Passatu donator este desfacut.
    2 points
  3. Acel utilaj face 0-100km/h in 12 secunde in cazul in care are 3.0D-4D, ceva nu faci tu bine. Blana la 2500km/h la un motor pe benzina ... eu ii dadeam treapta a doua. Dar iti spun ca am condus Hilux si e foarte, foarte lent.
    2 points
  4. Ptr fanii acestui motor, o intamplare recenta: am depasit un TIR in treapta a 3-a, plecand de la o turatie de 2500rpm. Am calcat-o "blana". In spatele meu a iesit in depasire in acelasi timp cu mine o Toyota Hilux, model 2004-2015 (generatia precendenta). Efectiv s-a urcat pe mine si ma impingea de la spate iar dupa ce am intrat in dreapta a trecut pe langa mine cu o lejeritate de vis... Nu stiu ce motorizare avea dar ptr mine un Hilux este definitia unui tractor, folosit la muncile pamantului sau la catarat pe munti. Asa ca TCM here I come, la naiba cu garantia
    2 points
  5. Prima Skoda, dar nu prima masina din grupul VAG Asadar, masina mea este o Fabia 2 1.4 TDI my 2010 Cateva din dotarile sale, care oricum sunt putine Tempomat Faruri cu Bi-Halogen Torpedou refrigerat Cheie briceag cu 3 butoane Modificare aduse: Resoftare la Stage 1 Ceasuri bord cu maxidot Emblema capota si hayon de la Citigo Eliminat crom de la grila radiator Butoane geamuri cu crom iluminare interior schimbata din verde in rosu Volan de la Octavia 2 vRS
    1 point
  6. Am cumparat un Passat 1.5 TSI cu cutoe manuala in iunie 2019.. Smuciturile se simt bine la viteza intai la eliberarea ambreiajului. Trebuie sa lasi ambreiajul sa patineze cam mult ca sa nu simti smuciturile. Am adus masina in service din cauza asta (Autoclub Timisoara) spunand clar ca o voi returna daca nu se rezolva. Desi la inceput mi-au spus (si in scris) ca nu au o problema cunoscuta pe acest subiect, cand am adus masina in service si am scris comportamentul detaliat mi-au spus ca exista o problema cunoscuta care se rezolva cu o actualizare soft conform TPI 2054430/1. Consilierul de service mi-a citit descrierea TPI de la VW si suna foarte asemanator cu ce se intampla. Dupa modificare nu mai e asa de rau in sensul ca nu mai smuceste asa de tare (poate e doar un efect Pavlov la mine ☺️ ) si trecerea la eliberarea ambreiajului e mai lina dar sigur exista o problema care nu poate fi rezolvata 100%. De asemenea nota TPI de care spuneam mai sus nu am gasit-o niciunde pe net si asta e FOARTE ciudat. Poate intrebati si voi in reprezentantele voastre de asta. Intre timp eu am cerut celor de la Autoclub descrierea detaliata a TPI. Problema pare cunoscuta dar nu am gasit rezolvare pana acum: https://www.honestjohn.co.uk/news/owning-1/2019-01/volkswagen-acknowledges-problem-with-15-tsi-evo-engine/ Puteti cauta si pe net dupa textul "Volkswagen is aware of reports from customers complaining that some vehicles featuring the 1.5-litre TSI Evo engine with manual gearbox can be slightly hesitant in the cold-running phase"
    1 point
  7. Si la polul opus fata de ce e pe aici: Bucuresti - Sofia - Meteora - Lefkada - plimbari pe insula - Atena - Salonic - Sofia - Bucuresti 1.4 TSI 150CP, AC on tot timpul, 3 adulti, portbagaj plin, viteza medie pe cele 8 zile da stilul de condus. Chiar daca e mai mare, sunt foarte multumit de consum
    1 point
  8. Dupa aprox. 3000Km de la inlocuirea discurilor si placutelor spate nicio problema cu incalzire sau zgomote. Reperele au fost OE.
    1 point
  9. Pana la urma a fost doar garnitura de la turbina. A dat jos si turbina si au zis e ok. Mi-au zis ca au curatat-o si calibrat. Set de garnituri 150 RON + Manopera 700 RON..desi cand le-am dus masina mi-au spus tot ce urmeaza sa faca si ca manopera ar fi 500 RON (daca e doar garnitura). Pe langa asta le-am zis si de 2 ori sa dea jos si filtrul de particule ca sa-l trimit la curatat pentru ca se tot aprinde martorul din bord (din cauza asta presupun ca am avut si probema initiala cu garniturile), dar n-au facut nimic pe partea asta. Acum sper sa nu cedeze altceva din cauza asta..
    1 point
  10. Da, o sa scriu la final. Pana acum e bine ? Azi am facut si baita ?
    1 point
  11. nu are rost sa transformam acest topic intr-un versus 1.2 Tsi contra 1.5 Tsi. Pe hartie o fi ca pe hartie, in viata reala insa e mai placut sa conduci (in oras, repet) un Polo 1.2 tsi manual in 6 trepte chiar si fara tuning decat un Golf 1.5Tsi tot manual si tot in 6 trepte. Pana si cutia la Golf nu are aceeasi usurinta in care "aluneca" schimbatorul la Polo. Cred ca ce sustine yeeeeman are sens, fiindca exact asa se simte, acceleratia e mai putin responsive la Golf. Inteleg ca graficele si cifrele spun alt insa pe mine ma intereaza cum se simte o masina si ce senzatii iti transmite. Doar condusul este una din marile placeri ale noastre. Mie imi pare rau ca nu am avut ocazia sa testez un Golf cu acest motor, la momentul cand m-am hotarat asupra achizitiei nu era nici o masina disponibila la test drive pe o raza de 100Km in jurul Bucurestiului. Asa ca am facut test drive cu T-Roc si nu mi-a placut deloc insa agentul de vanzari a sustinut ca e o alta cutie pe Golf si ca trage mai bine... iar eu ca prostul l-am crezut Motivul ptr care pun astfel de afirmatii aici este ptr a deschide ochii altora care, imbatati de bucuria achizitei unei masini, poate nu sunt suficient de atenti la anumite detalii si le trec cu vederea. Eu le recomand sa testeze cat mai bine acest motor inainte de a da comanda sau a inmana banii unui vanzator. Iar celor carora le place motorul le urez sanatate si sa se bucure de masina - suntem destul de diferiti in gusturi si asta e foarte bine. Viitorul suna a Gti
    1 point
  12. Discurile si placutele fata tot in jur de 100.000Km au tinut dintre care 30% in RO. Probabil datorita faptului ca exceptand concediile, merg >95% pe A3/DN1 si am un stil de condus destul de preventiv/prevazator din perspectiva franarii.
    1 point
  13. Schimbat si eu astazi in reprezentanta placute si discuri spate OE, plus lichid de frana care avea deja 23 de luni. Sa vedem in perioada urmatoare cum e cu incalzitul. L.E. Uitandu-ma pe istoricul de service, se pare ca aceste placute au facut aproape 150.000Km dintre care 40.000 Km in RO. Destul de bine zic eu incat sa nu ma complic cu AM-uri.
    1 point
  14. Am profitat de zilele astea libere și am dat o fuga sa vedem Marea Neagra!
    1 point
  15. Ai citit postul de mai sus ? Sau vrei mai multe.... !
    1 point
  16. Am tot citit și tot citit despre acest așa zis defect "turometru la 1000 rot" Oameni buni lăsați mașina în pace,pe timp rece când ai căldură la maxim,mașina își ridică turația că sa ne aducă mai repede gradele cu plus pe care le dorim. Testat de mine----dimineață când e prea frig tinzi sa dai la căldură maxima.Incercati să nu dați la maxim căldură și o să vedeți că nu se turează. Tehnologie avansată.
    1 point
  17. si cele din benzinarii - omv, mol sunt ok. voi credeti ca in Germania, toate lumea de duce la dealer pt ad blue? asta e ca si cum ti-ai lua lichid de parbriz de la PBN
    1 point
  18. Salut, Si eu constat cu nefericire acelasi lucru. La verisoara Skoda Superb misuna toata lumea. In alta ordine de idei, vis-à-vis de problema cu oglinda, stiu ca dupa ce se activeaza functia, se aduce schimbatorul in R sa coboare oglinda, apoi se regleaza in pozitia dorita de sofer. Cand se trece in D si se depaseste viteza de 15 km/h (parca ?!) oglinda revine in pozitia normala. Sper sa fi fost de ajutor.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!