Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.07.2019 în toate secţiunile
-
Dupa o perioada in care am tot asteptat sa prind vreme buna pentru urmatoarea etapa prin care urma sa treaca masina a venit si momentul sa va arat ce a iesit: - folie de protectie proiectoare - shadow line pentru chedere, grila frontala si stalpii dintre portiere spate si aripi - oglinzi negre( varianta milotec, linie ruby red o sa se potriveasca cu refectorul rosu ) am incercat sa comand pe original pe o serie de RS si ce le-a venit nu se potriveau la mine( cica nu merg pe cele cu AreaView, ce legatura or avea camerele care sunt montate in suportul inferior cu capacul superior...poate o schita sa ne lamureasca) - capacele de prezoane comandate la ei dupa ceva distractie cu codurile pentru variantele mat si lucios, cele de antifurt vin doar pe mat dar cu putin colant s-a rezolvat, nu mai este nici o diferenta intre ele - fake exhaust RS 230 edition( piano black) se fixeaza cu suruburile cu care vin, in partea de jos se etanseizeaza cu banda dublu adeziva rezistenta la apa - tavita portbagaj textil\cauciuc care nu inteleg de ce nu este cat tot portbagajul dar pana la urma este ok deoarece pe spatiul ramas pot folosii incontinuare acele dispozitive de fixare cu care a venit masina7 points
-
Stergem praful pe aici cu o excursie pana la Sibiu si imprejurimi cu traseul de dus pe Transalpina. Ca de obicei puncul sensibil al traseului Ranca->Obarsia Lotrului este sa te poti bucura de drum.....si nu de aglomeratie....asa ca alegerea intervalului orar si a zilei este cruciala Eu personal am evitat zilele de weekend pentru a merge pe astfel de trasee , asa ca ziua aleasa de mine a fost vineri . In jur de 09:30 inceput traseul din Ranca spre Obarsia , atunci s-a dovedit sa fie "Just right" . Ceata deja disparuse iar ca trafic.....exact cum trebuie ....pustiu : Si cateva momente frumoase din traseul Ranga->Obarsia Lotrului : La inroarcere mi-am incercat norocul si pe Transfagarasan , am zis si eu ca poate...poate am si eu noroc sa fiu printre primii exploratori ai anului dar din pacate nu a fost sa fie , inca era zapada destul de mare sus pe drum si de la Balea Cascada era semnul de circulatie interzisa. Printre altele am mai vizitat si Castelul de lut din "Valea Zanelor" , din pacate nici o zana prin zona , doar melteni peste tot. Si apoi si Cetatea Fagaras . Spre rusinea mea am trecut de zeci de ori pe langa cetate dar nu am oprit niciodata , am zis ca de data asta sa fac o exceptie si ca nu strica 20-30 minute sa vad despre ce e vorba , minute care s-au transformat in aproape 3 ore de vizita , fiind foarte placut surprins de cat de multe sunt de vazut in interior. Incerc sa mai tin si eu pasul ca am ramas in urma cu postarile3 points
-
Dupa aproximativ 1 an de cand m-am gandit sa schimb masina, dupa 6 luni de studiu si test drive pe la toate firmele(unde ma incadram ca bani), dupa 4 luni si 6 zile de asteptare pentru livrare "Silver Arrow" este AICI!!!! Octavia 1.5 TSI Manual echipare Style cu 12 optionale - Faruri LED fata - Stopuri spate LED - Oglinzi pliabile electric cu iluminare - Kessy - Hill hold control - Navi Amundsen - Smartlink+ - Skoda Connect - Comenzi vocale - Senzori de parcare - Spatar scaune spate in piele - Vopsea metalizata - Pachet drumuri grele Ieri, imediat dupa ce am ridicat masina am plecat la o tura de statiuni si am facut 100km, kilometrii in care masina m-a cucerit. Totul este la locul lui si bine gandit iar farurile bat excelent desi vazusem de pe forum ca sunt probleme cu ele(probabil le-au reglat din fabrica\service). Regimul 2\4 cilindrii e o placere de condus, doar daca satai cu ochii pe maxidot observi cand se face schimbul in rest este foarte lin, iar consumul decent(mai ales ca e in rodaj). Masina a primit deja cateva cadouri: presuri de cauciuc, suport tableta in tetiera, folie pe navigatie, breloc, protectii praguri, odorizan CWS, card SD 64GB(poze mai jos) Dupa febra sarbatorilor si cand se mai elibereaza service-ul sunt progamat la montat de: alarma viper, aparatori de noroi, camera trafic, protectie ceramica, folie faruri. Urmeaza comanda pe superskoda: protectie tunel spate, protectie incarcare portbagaj in culoarea caroseriei si inca sunt in dubii pentru bandouri, megaled portbagaj, telescop capota. Momentant am 3 mici probleme sa le zic asa ca nu imi dau seama unde gresesc: 1. Skoda connect nu reusesc sa il activez. Am facut cont, am bagat VIN, apare in aplicatie masina dar doar in modul GARAJ, atat, fara alte functii. (poza mai jos). Daca aveti un sfat va rog sa ma ajutati. 2. Am bagat pe cardul SD 4-5 foldere de muzica, fiecare folder cu 20-30 melodii. In laptop le arata asa cum le-am pus eu dar in masina arata care un folder pentru fiecare artist, adica zeci de foldere(poza mai jos). Ma gandesc acum sa ii dau formatare FAT32 poate le vede cum trebuie, o sa incerc..... Si.......cateva poze1 point
-
1 point
-
Revin si eu cu niste impresii din Sarti, Halkidiki. Am pornit la 7 seara din Rasnov, pe la 11 jumate ajuns in vama la Giurgiu....haos total acolo. 2 puncte te trecere pt masini, 2 pt autobuze. Problema este ca coada se termina imediat ce faci dreapta de pe pod si nu am mai apucat sa vad care coada e pt masini si care nu. Toata lumea claxona ca nebunu si se inainta foarte greu. Autobuzele se urcau pe tine, treceau la mm de masina ghidati find de soferii de "rezerva". De 4 ani de cand mergem in Grecia niciodata nu a fost asa aglomerata vama si mai mereu ajungeam la aceeasi ora(aproape de miezul noptii). Dupa vreo 40 de minute agonizante am trecut vama si cum aveam vigneta online...am mers snur pana in Halkidiki pe ruta Sofia-Kulata(vama la greci 1 minut) cu opririle de rigoare pt toaleta si alimentare. Se pare ca multi romani inca nu stiu ca exista varianta online pt Buvigneta, era coada mare in sensul giratoriu din Ruse la ghiseuri. De aici am luat si a fost ok: https://web.bgtoll.bg/ In alta ordine de idei, bulgarii au miscat la autostrazi, mai ramane portinuea defileului Struma de terminat(34 de km) asta insemna ca de la Botevgrad pana in Halkidiki mergem numai pe autostrada. . Mergand noaptea am evitat caldura mare si politia, nu am vazut nici un echipaj pe drum. Inainte de Salonic au mai construit grecii un Toll Post, inca nu e functional, dar estimez ca in viitorul apropiat ii vor da drumul. Sarti parea mai aglomerata ca in anii trecuti cu 70% masini de Serbia(se vede ca au terminat autostrada la ei). In rest daca stii unde sa te duci(Klimataria Beach sau Kalamitsi au fost favoritele noastre) nu e niciodata aglomerat. Saptamana a trecut repede, pornit joi seara din Sarti la 17:00, ajuns in Rasnov la 6:30 dimineata, de data asta nu am mai prins coada la nici una din vami. All in all, se simte si pe mine ca a mai trecut un an, parca am ajuns mai obosit in Sarti decat in anii precedenti(aceeasi masina, acelasi stil de condus), dar pt tara noastra de suflet merita sacrificiul :).1 point
-
Masina a primit folie pe parbriz, Llumar Air Blue 80, si tot ce pot spune e ca imi pare rau ca nu am pus pana acum. Soarele nu mai arde prin parbriz, iar clima o tin cu 3* mai sus. De afara se vede foarte rar, in functie de unghi si lumina, iar din interior daca nu stii ca e acolo nu iti dai seama. De asemenea am facut si un tratament cu Ozon de la OMW, nu neaparat ca aveam nevoie, dar am zis ca nu strica.1 point
-
Weekend-ul asta am lucrat ceva la masina si acum am gasit ceva timp liber sa postez si pe forum. Insonorizare usi cu STP Black Gold si burete STP Gold Accent 6. Pe langa asta, am montat si kit-ul de fixare pentru cadrul motor de la CTSTURBO .Am schimbat bucsele mari de la bratele fata cu unele pline de TTRS si bieletele antiruliu. Happy car, happy owner!1 point
-
1 point
-
Incearca la baietii din Someseni, au si pagina de Facebook (Tapiterie Cluj). Iti las si un numar de telefon (0757 186 019) ca sa-i suni si sa-i intrebi daca vopsesc si volanul, dar eu din cate stiu, ei vopsesc si volane.1 point
-
1 point
-
schimba becurile asa pateam si eu loveam stopurile cu palma mergeau ceva timp si cand dadeam intro groapa nu mai mergeau. becurile erau philips am trecut pe osram1 point
-
Pentru moment ai putea să încerci ceva simplu și practic, cu un furtun și o siringă de 100ml de la farmacie.1 point
-
Salut,prin compartimentu motor se desface surubu de jos,e singura solutie.1 point
-
La diesel e aceasi valoare inca de cand au bagat euro 5 in 2008, la toate 210.000km. Dar din moment ce tii masina oricum cativa ani, nu vad ce te impiedica sa faci schimbul de distributie acum, sau in viitorul apropiat?1 point
-
Am eu impresia, sau dispar posturi? Alta problema un pic enervanta la masina, si nu stiu daca e doar la a mea sau e o chestie generala la B8-uri... cand spal parbrizul cu mai mult lichid, fara sa ma zgarcesc, apa in partea stanga, se prelinge pe geamul soferului... adica daca am geamul deschis, apa se scurge in masina... se vrea totusi o masina mai "premium"1 point
-
Da, întâi jos xenoanele. Asta am discutat de multe ori pe forum... Legat de ce poate strica, un kit xenon chinezesc Pune alt motoraș.. Dacă nu merge, alta centrala + senzor. La motoras și centrala, dacă te pricepi, poți schimba TJA urile... Și le repari. Senzorul de lu Ina, înlocuit - dacă ai senzor lumina pe mașina1 point
-
1 point
-
Esti convins? Masina mea e luata de noua si are 103k in 6 ani. Dupa ce ies din parcare/curte, o iau pe DN pana la munca si inapoi. Cat timp am avut-o in curte (4 ani) nu a avut nici o zgarietura dar dupa 2 ani de stat la bloc, nu am panou cu mai putin de 5 zgarieturi. Dar, altceva e mai interesant: ambele bosaje ale rotilor spate au cate un punct de rugina exact pe marginea exterioara (cred ca mizeriile alea de Energy Saver aruncau pietre). La baza plafonului, cu parbrizul, am un mic punct de rugina de la vopseaua sarita iar sub chederul usii stanga spate, pe prag, am punct de rugina plecat din interior. Asta se rezolva pe garantie de fabrica dar la ce treaba fac ei acolo... Totusi, eu nu am nici o ciobitura pe capota.1 point
-
nu trebuie neaparat sa isi scoata banii, e suficient sa mearga o idee mai bine, sau sa se pastreze ceva mai bine motorul. acel drum nu e suficient, mai ales daca a mai fost si amestecata cu ce era inainte. trebuia cluj-constanta si neamestecata, ca sa fie 100%..1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Golfuletu e gataaa Injectoarele au fost montate la @EEXCALADE un om de nota 10+ totul a decurs ok iar la cateva zile am fost la soft, rezultatul il vedeti mai jos...eu am vrut mai putin dar ea a scos mai mult la o setare safe, am mai facut si Popcorn Rev Limiter. Masina trage grav rau iar eu sunt super multumit acum ramane sa vad cat o sa tina ambreiajul... Un video, vizionare placuta !!!1 point
-
1 point
-
@Ripper_Sko si eu sunt in aceeasi dilema, in primavara o sa trebuiasca sa le schimb ca deja am 67000km si nu le-am schimbat niciodata. Din cate am inteles cela AM se ovalizeaza, totusi as incerca ATE.0 points
-
A mea am luat-o rodata, asta e secretul. Apropo, eu dezactivez SS mereu, e o chestie pe care nu o suport, cand am ridicat masina, nu stiam sa-l opresc, adica era butonul in fata mea, dar nu stiam ca ala e, e cea mai enervanta dotare.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Ok, dupa 7000km in 3 luni cu masina, cred ca mi-am facut o parere despre aceasta motorizare/masina (este vorba despre 122 CP cod motor CMBA- 1.4 tsi 2013- am scris sa vada si cei cu telefon): - consumul in oras pe un traseu zilnic de 40 km- Bucuresti + foarte putin soseaua Alexandriei-Magurele, dar majoritar mers in Buc- in functie de aglomeratie, consumul fluctueaza intre 6.7 si 8% calculat si la pompa, la mers normal fac 35-42 minute pana la munca (20km) cu o viteza medie de 20-25km/h. In zilele aglomerate, am consum de 8% cu o viteza medie sub 20km/h ceea ce e putin, tineti cont ca am portiuni de pe Basarab/Sarii/ Alexandriei unde pot merge cu a5a, deci imi urca si viteza medie. Jantele-s pe 18, aerul conditionat pe automat mereu. - consumul afara mers normal, spre tare se situeaza intre 5 si 6%, cam 5.2.-5.5 % cu 2 persoane, si cam 5.8-6% incarcat maxim cu 4 persoane si bagaje full. De asemenea, AC on mereu, eu nu opresc Ac-ul decat inainte sa ajung la destinatie sa se usuce vaporizatorul. Per total, sunt mai mult decat multumit, de masina, de motorizare, de motor, de cutie, de frane, are si neajunsuri, insa sunt foarte putine. Si colac peste pupaza, cu jante pe 18, si 61.000km acumulati, nu am nici un greieras, nicaieri, nu zornaie nimic in gropi, e o masina inchegata. Evident, ca se pot scoate si consumuri mari (mers peste 135km/h) sau consumuri mici (mers subturat- 1200-1400rpm, sau resetarea consumului inainte sa iesi din aglomeratie) insa eu nu fac asa ceva, fiindca am decont de benzina lunar -nelimitat, deci puteti sa ma credeti pe cuvant ca astea sunt consumurile.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
O mica caterinca, ca sunt destui colegi care merg asa ca sa scoata consumuri mici. Am reusit sa stau 2 minute in spatele acelui tir, m-am plictisit rapid.-1 points
-
Consum extern Viena- Leoben- Spital am Phyrn. Din totalul de km, 10 km sunt cu restrictie de viteza -lucrari- mers cu 80km/h vreo 20km sunt cu restrictie de tunel -100km/h iar restul sunt cu mers pe tempomat intre 125-135km/h. La mers am obtinut 5.5 l % cu o viteza medie de 102 km/h. Foarte multumit, am folosit AC. Acesta este consumul la intors spre Viena.-1 points
-
Azi am mai schimbat ceva, am pus leduri in loc de becuri, la stopuri. Operatiunea a durat fix 2 minute si nu am erori in bord. Se vede ok, sunt luminoase, dar parca ma asteptam la mai mult. Asa arata ledurile din portbagaj acum Ma deranjeaza pozitia camerei si am sa fac o mica adaptare sa o urc putin mai sus. I'll be back!-1 points
-
"Ma deranjeaza pozitia camerei si am sa fac o mica adaptare sa o urc putin mai sus. I'll be back! " Puțină șlefuire, puțin diluant, puțin primer și puțină vopsea După o mică așteptare, am montat-o pe noul suport si există o foarte mică, dar importantă deosebire, camera stă mai inauntru ca înainte Acum pot să mă culc liniștit Noapte bună tuturor, aveți grijă ce visați că s-ar putea îndeplini-1 points
-
Salut. Am aceasta masina cu motorul de 1.6TDI / 120CP cutie manuala, si sunt foarte multumit de el. La cumpararea lui, la mana a 2-a, am fost reticent la cuplu si putere ( inainte mersesem cu un B7 /110cp si era cam lenesa,pt.mine ) dar vanzatorul m-a convins sa merg sa fac o proba. Mare mi-a fost mirarea sa constat ca e foarte puternic,rapid, se infige super ok. Consumurile sunt foarte bune ,in oras imi ia in jurul lui 6.8L( si am roti pe 18") . Am mers si cu acelasi model al unui amic ( un mic drive-test) dar avand cutia automata, si vreau sa spun ca nu e asa fasneata ... Per total sunt multumit de el. A, ar mai fi ceva ,intre schimburi-10.000km, mai completez cam 300ml ulei ( evident,ca joja tot timpul sa fie la gradatia MAX.) Si...ceva foarte important ,cutiile manuale la 1.6 au volant cu masa simpla. Apropos....nici nu ma gandesc la o resoftare.-1 points
-
@ska rezervorul pentru mqb ar trebui sa fie la fel, totusi, stai bine cu 65litri, eu mai mult de 57 nu am bagat vreodata si era pe drojdie, max 15km ramasi in bord. Rezervorul as fi vrut sa fie 80 de litri, dar asa e cand ai platforma de golf. Iei cu tine o canistră si asta e, ca in epoca de aur a lui Ceașcă. Internele ranforsate sunt ok, dar nu vad cu ochi buni complicatiile pe partea de turbo, faptul ca sunt doua turbine, traseele de admisie, racire aer, modul de lucru al turbinelor, clapeți, senzori, etc... acolo poate iesi prost. Dar, zic ca întâi sa ne bucurăm de ele. Are cineva info despre cum ar trebui condus un biturbo diesel? Probabil că turat pe toata plaja de eficiență a turbinelor, nu in disperare ci cu moderație, dar eram curios daca cineva a studiat aspectul ăsta. PM ca sa nu stricăm aici.-1 points
-
@Doomy: urmează și xenon-ul, deocamdată altă operațiune mi-a ocupat timpul. Mufele de la faruri aveau clemele rupte și m-am chinuit de fiecare dată să scot farurile, dar o dată cu sosirea celor noi, am trecut la schimbarea lor. Așa că am lipit fir cu fir, apoi am strâns tuburile termo-contractabile și în final am tras și bandă panzata pe deasupra. Acum mufa din stânga iese foarte ușor. Când să fac și mufa din dreapta, a început ploaia, așa că mi-am strâns toate catrafusele și am intrat în casă. Azi, după ce am ajuns acasa, am apucat să fac o proba cu farurile să verific alinierea lor și... a început ploaia! Mother father.... iar am strâns scule, faruri, etc și le-am băgat în casă. Mâine sper să schimb și cealaltă mufa și să finalizez de strâns suruburi și cabluri să reușesc să fac proba finală, ca să pot închide farurile. Și poate nu mai plouă, că la noi a plouat aproape zilnic. @dydu_kuf: copiii sunt mai mari, dar nu suficient de mari încât să am majoritatea timpului și resursele pentru mine . Dar te asigur că nu copiii sunt problema, ci soția, care trebuie să fie înțelegătoare și pe partea petrecerii timpului cu mașina și pe partea cheltuirii banilor pe aceste hobby-uri-1 points
-
De ieri am amortizoare și flanșe noi. Și arcuri noi pe spate, întrucât cele vechi erau rupte. Asta e consecința uzurii (kilometrilor și vârstei) și poate a folosirii îndelungate a unor amortizoare slabe/uzate. Oricum am de gand sa schimb toate articulațiile așa că doar bifam încă o operațiune. Aseară am terminat de lipit si farurile. Am luat mastic care se pune in canalul farului, dar din cauza proastei impachetari, s-a aplatizat și m-am cam chinuit să il așez și mai ales să-l scot din folia de plastic. Azi ar trebui să ajungă și switchurile de la incuietori, așa că deseară o să desfac portiera soferului să il schimb pe cel care face figuri. Poziția găsită pentru droser și cabluri, face ca acestea să nu se vadă, cam ca la farul OEM. Dacă deseară farurile au masticul uscat,, am să le schimb pe mașină. PS: și ieri a plouat după amiază și chiar a dat și o grindină mică. Dacă tot vine weekendul poate se oprește ploaia să le pot face o curățenie amândurora.-1 points
-
Ceva nu se leaga ,(wasserpumpe)in Bosnia se completeaza cartile in limba germana ? Doar reparatiile care figureaza pe serverul vw sunt de luat in seama,restul.....nu au nici o valoare.-1 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00