Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.06.2019 în toate secţiunile

  1. Stergem praful pe aici cu o excursie pana la Sibiu si imprejurimi cu traseul de dus pe Transalpina. Ca de obicei puncul sensibil al traseului Ranca->Obarsia Lotrului este sa te poti bucura de drum.....si nu de aglomeratie....asa ca alegerea intervalului orar si a zilei este cruciala Eu personal am evitat zilele de weekend pentru a merge pe astfel de trasee , asa ca ziua aleasa de mine a fost vineri . In jur de 09:30 inceput traseul din Ranca spre Obarsia , atunci s-a dovedit sa fie "Just right" . Ceata deja disparuse iar ca trafic.....exact cum trebuie ....pustiu : Si cateva momente frumoase din traseul Ranga->Obarsia Lotrului : La inroarcere mi-am incercat norocul si pe Transfagarasan , am zis si eu ca poate...poate am si eu noroc sa fiu printre primii exploratori ai anului dar din pacate nu a fost sa fie , inca era zapada destul de mare sus pe drum si de la Balea Cascada era semnul de circulatie interzisa. Printre altele am mai vizitat si Castelul de lut din "Valea Zanelor" , din pacate nici o zana prin zona , doar melteni peste tot. Si apoi si Cetatea Fagaras . Spre rusinea mea am trecut de zeci de ori pe langa cetate dar nu am oprit niciodata , am zis ca de data asta sa fac o exceptie si ca nu strica 20-30 minute sa vad despre ce e vorba , minute care s-au transformat in aproape 3 ore de vizita , fiind foarte placut surprins de cat de multe sunt de vazut in interior. Incerc sa mai tin si eu pasul ca am ramas in urma cu postarile
    5 points
  2. O escapadă de weekend prin defileul sârbesc al Dunării.Total 1150 km de peisaje magnifice...si un consum de doar 6.00 % ?
    5 points
  3. @casper_bdc 1BA = suspensie standrad @cristi511 1BE = suspensie sport - garda la sol mai mica cu 2.3 cm fata de standard + amortizoare/arcuri diferite
    3 points
  4. Prima Skoda, dar nu prima masina din grupul VAG Asadar, masina mea este o Fabia 2 1.4 TDI my 2010 Cateva din dotarile sale, care oricum sunt putine Tempomat Faruri cu Bi-Halogen Torpedou refrigerat Cheie briceag cu 3 butoane Modificare aduse: Resoftare la Stage 1 Ceasuri bord cu maxidot Emblema capota si hayon de la Citigo Eliminat crom de la grila radiator Butoane geamuri cu crom iluminare interior schimbata din verde in rosu Volan de la Octavia 2 vRS
    1 point
  5. 6 luni. Este vorba de un style, 1.5 benzină, manuală, plus opționale.
    1 point
  6. M-am jucat putin pe serpentine la intoarcere, in rest prefer sa ma abtin... Eu nu merg la consum, nu am mers niciodata iar rezultatul de mai sus este obtinut cu 2 persoane + bagajul aferent si AC on 80% din drum.
    1 point
  7. Azi am rfmutgnezlvat brmjlasca de la șofer, ușa se înnchide ușor și la fel se și deschide. Bineînțeles asta nu "usual drama". Luni am intrat în phhhhhhmnmosesia microswitch-urilor și am așteptat încă două zile, pentru a putea umbla la ușă, din cauza... ploii. Fiind nevoit să aștept, am schimbat șuruburile care prind urechile superioare ale farurilor, întrucât unul era lipsă și celalalt avea floarea stricată și a trebuit să-l tai. Abia joi am reușit să desfac fața de ușă, să scot și să inlocuiesc switch-ul. Se vede și în fotografii că într-adevăr era uzat. Totul a decurs ușor, am remontat totul la loc și la acționarea telecomenzii se încuia și se descuia, dar nu și ușa de la șofer. Exact ca înainte și exact ca în clipul de mai jos: Am scos broasca de pe mașină , am desfăcut-o iar și am montat-o în altfel (cu blocatorul în poziție deschisă) și surpriză toate ușilde 43de si am lipit cele două încuiau, mai puțin cea de la șofer, care rămânea în permanență deschisă. . Fiindcă eram presat de timp și fiindcă cele 8-9 reansamblari, dezansamblari, montări, demontări și testări nu au dat roadele scontate, am vorbit cu un prieten de la un magazin de piese să îmi aducă o broască, cod producător. Ieri a venit, am desfăcut fața de ușă, am demontat broasca veche și când am vrut să montez broască nouă, șuruburile care prind broasca de ușă, nu intrau, găurile fiind mai mici. Îl sun pe prieten, îi arăt problema, îmi comandă altă broască, tot cod producător care până la 16.50, astăzi nu ajunsese. Vorbește la furnizori și îmi spune că abia maine dimineață o să ajungă asta. Ok, mai aștept o zi. În 5 minute mă sună iar, că broasca ajunsese totuși cum vorbise de ieri . Plec bucuros spre el,cu sculele în mașină, cu gândul să demontez un șurub și să văd că intră în broasca nouă. Și intră! Așa bucurie m-a luat că m-am apucat și am dat jos mânerul, fața de ușă și broasca veche și am montat-o pe cea nouă. Am făcut și probă de trei ori inchis/deschis, totul în regulă. Am montat fața de ușă la loc, mânerul și mi s-a părut puțin că e forțat, dar am pus-o pe seama grabei mele. Am inchis ușa, i-am mulțumit prietenului și am vrut să plec. Ntzzt, ușa de la șofer s-a încăpățânat să rămână închisă și blocată. Nu vreți să știți ce era în gandul meu... Am intrat pe la pasageri și am plecat acasă. M-am "lăudat" soției și m-am dus la laptop să învăț cum se deschide o ușă blocată. Și am învățat , pentru că am revenit încrezător lângă mașină, am deblocat ușa, apoi am mai scos o dară fața de ușă, am refixat totul încă o dată și acum totul este perfect. Ușa se deschide la "sfert" și broasca veche va ajunge ja gunoi. Acum pot pleca liniștit știind că soția poate folosi mașina fără probleme, cât sunt plecat Am făcut și reglajul farurilor și sunt foarte bucuros de cum se vede noaptea. PS. nu v-am spus că am switch-uri de vânzare, nu-i așa? weekend plăcut tuturor
    1 point
  8. @deenman Daca tin bine minte am făcut aprope de 20.000 km in primul an (2017) iar 2018 a fost praf din punctul asta de vedere ( sarcina sotiei, venirea pe lume a bebelusului =concediuLESS ) Anul asta sper sa ne luam revansa ( si la km si la concedii). Avem deja doua stabilite, speram si la un al treilea. @grp mai plec, ma întorc, tu cauta-ma si sper sa ne vedem.
    1 point
  9. Momentan suntem plecati in vacanta:
    1 point
  10. Doi ani de cand golfanu merge cu 233 de caluti, totul ok si foarte multumit si daca tot a dat norocul peste el sa avem concediu in perioada asta, l-am scos la alergat prin Maramures iar dupa la mare ? Foarte frumos in Maramures, peisaje superbe si drumuri bune, mocanita si drumul cu ea ne-a placut foarte mut, pe langa asta am mai vizitat Cascada Cailor, Manastirea Barsana si Manastirea Prislop, cazarea a fost in Viseu de sus. Inainte sa plecam i-am facut revizia, ulei Liqui Moly si filtre Mann, de cand merge cu stage 2 revizia o fac pana in 9000 km, inainte o faceam pana in 10.000 km.
    1 point
  11. Orice 5W40 care îndeplinește norma 505.01.
    1 point
  12. Daca nu aveti mizerie in instalatie cea mai sigura si eficienta solutie pentru miros e sa lasati 2 minute ventilatia oprita fara AC, pentru a usca tubulatura de condens, de fiecare data cand folositi clima/ac-ul. Folosesc metoda asta de vreo doi ani si nu mai am probleme. De asemenea la unele OMV-uri aveti posibilitatea de a folosi ozon pentru a neutraliza mirosurile din interior https://www.omv.ro/ro-ro/statii-de-distributie-carburant/ingrijirea-masinii/ozonfix. Merita pe deplin cei 10 lei.
    1 point
  13. @Dyngo nu exista notiunea de clapeta de acceleratie la motorul diesel (care functioneaza cu amestec sarac si isi regleaza turatia prin variatia cantitatii de motorina injectate). Clapeta acceleratie exista doar la motorul pe benzina care functioneaza cu amestec bogat Clapeta asta de la masinile noastre B7 TDI sta mai tot timpu deschisa si daca se blocheaza pe deschis, motorul e fericit, singura consecinta ar fi un tremurat la oprirea motorului. Are un oarecare rol si in reducerea emisiilor, dar atat. Nu este o clapeta de acceleratie.
    1 point
  14. Pt un motor obosit cu dpf .. mersu in oras si opritul in regenerare .. duce la moartea prematura a dpf. Va spun din practica .. nu de pe forumuri. Daca reusesti sa intelegi un motor si principiul de functionare al dpf .. esti rezolvat... daca nu .. esti prieten cu mecanici.
    1 point
  15. Revin cu update. Am schimbat cele de mai sus si a disparut eroarea. Din pacate nu as putea sa spun exact care piesa a fost cea care remediat-o, mai ales ca am schimbat mai multe la masina - distributie, lant axa came etc. Eu totusi tind sa "acuz" valva N80 pentru partea cu eroare "EVAP", cel putin in cazul meu. mentionez ca cea veche "tacanea" deci parea functionala.
    1 point
  16. pt doctorul:daca esti interesat,lasa un mesaj.tipul unde am facut operatiunea are aparat nou de schimbat freon si ulei la compresor.face si revizii. PS: nu e reclama.doar ajutor pt colegii forumisti.
    1 point
  17. Sunt in tratative cu volanul+airbagul in 3 spite, nu are comenzi si nu stiu ce sa fac, dar chiar daca ar avea comenzi, ar trebui si calculator highline si ce as comanda? mp3-ul? funny....nu-i ca si cum am bluetooth si alte dotari. Azi am curatat+ vopsit etrierii si butucii negri, a durat 4 ore, vopseaua folosita a fost la tub rezistenta la 600grade, o sa revin cu impresii dupa o lunga perioada sa va zic daca rezista sau nu. Domnul tinichigiu m-a mai amanat foarte putin ca e foarte ocupat, dar saptamana ce vine sper sa-mi termin masina. Am niste curiozitati, va cer parerea, eu nu prea ascult radio in masina ca nu-mi place ce difuzeaza astia + ca daca merg prin ceva zone de munte nu am semnal asa bun, fiindca am antena in interior. Mi-as arde niste dvd-uri cu muzica sau as folosi un card, cu un buget nu prea mare si sa nu atraga hotii ce unitate rcd sa-mi cumpar? Eu ma uitam la un rcd310, imi descarca si asta bateria? masina e 03.2004. (mic detaliu: nu vreau navigatie, folosesc un telefon de 5 '' + cu Waze pe post de navigatie).
    -1 points
  18. Am facut un drum B-Cj ieri , am decis sa merg pe A1-Sb-CJ, din pacate va anunt ca se fac mici lucrari pe cateva portiuni si o sa prindeti semafoare enervante cu cozi lungi. Km parcursi total : 930, consum mediu 5.5 l, viteza medie ~ 70km. Am reusit sa cumpar california scents cherry : Urmeaza acuma sa dau jos aeroterma si sa curat radiatorul, si sa comand niste inele de centrare din aliaj, ale mele sunt din plastic. Sa ne auzim cu bine. Vremea la Cj a fost de rahat, iar drumurile din Cj la fel ca si vremea, sa nu se mai planga cei din Buc de drumuri ca si in Cj sunt mai rau, s-au apucat de decopertat si pus borduri in multe zone ca doar vin alegerile.
    -1 points
  19. Da si eu sunt, miroase bine, am testat mai multe produse la recomandarea unora, de la wunderbaum. pungulite, si acum asta. Update-uri: maine imi vine: asigurarea, cotiera cu tot cu conducta pt ventilat spate, si volan de piele 4 spite impecabil, o raritate. Am renuntat la volan in 3 spite deoarece pretul nu se justifica, eu comenzile nu aveam la ce sa le folosesc, era o investitie doar pt aspect, ceea ce nu justifica 500-1000ron pe un volan.
    -1 points
  20. Nu. Am cumparat de la cineva un volan de piele 4 spite provenit de pe un touran. Masina avea km putini, o sa fac poze la volan, e in stare foarte buna. L-am prins la oferta impreuna cu cotiera, ca altfel nici nu ma interesa, m-ar fi costat 200 ron sa trimit volanul la Arad si sa astept 3-4 zile, asa a fost mai ieftin :).
    -1 points
  21. Cineva dispus sa ma ajute maine cu montarea unei cotiere(cotiera este de vw touran s-ar putea sa fie nevoie de ajustari sa se potriveasca + volan (volanul original e in 4 spite, cel pe care l-am luat tot in 4 spite)? am si eu o trusa de scule imi lipseste doar un M12 pt volan, daca nu-l avem o sa-l cumparam. Dau o bere, doua trei, sau o cola etc. sau contracost, ma deplasez eu in orice locatie. Asta e volanul ce l-am cumparat, piele: Asta e volanul vechi:
    -1 points
  22. Ai cupra rulata 1 an cu garantie ramasa vreo 3 pe la 20-23.000euro. Leon fr cu 1.8 tsi nu merita 27.000euro, oricate optiuni ai pune pe ea, ramane tot o masina compacta, cu lipsuri suficiente cat sa nu merite 27.000euro. Avem colegi care au cumparat leon FR led, 1.8 tsi, manuala cu putin sub 20.000euro. Nu inteleg de unde dotarile pana la 27.000euro.
    -1 points
  23. Exagerat de scumpa. Pe 1.4 tsi intradevar 122 cp, fr, jante performance 18 si suspensie sport, full led, alte cateva dotari am dat 12.000 e cu 50.000km si garantie. Am luat o de la avia, afara erau cu 2000e mai scumpe.
    -1 points
  24. Bogdan deja la 20+22.000e te uiti la cupra, care costa 30.000euro noua. Un leon cam pana in 15.000euro aproape nou. Stiu ca masinile sunt mai scumpe de noi in De de aici si preturile mai mari la sh. Cauta si in tara, ca nu stii de unde sare iepurele, si sa iei neaparat tsi.
    -1 points
  25. Ma amuza ce abordari au unii, nu prea ati folosit taxi-uri in alte capitale ale lumii nu? Masina fiind taxi este servisata mult mai des, verificata mult mai bine decat alte masini rulate in alte conditii (fiindca asa impune legea etc) Motoarele acelea sunt FOARTE fiabile, duc 500k km lejer servisate ok (si sigur a fost servisat ok, vezi pct 1) DPF se poate curata profesional, la un service dedicat (cu aparatura in acest sens), care scoate un dpf minim 99% ca nou cu garantie minim 12 luni (daca nu e topit, si sigur e ok daca merge bine masina la o prima vedere), cost aprox 800 lei cu tot cu montat demontat etc. Cutia DSG de pe aceste modele este una foarte fiabila daca este servisata la timp (si probabil a fost, vezi pct 1), sansa sa aiba probleme pe mecatronic sunt mici. Cat despre ambreiaje, daca inca nu au fost schimbate pana acum, probabil vor trebui schimbate in urmatorii 50 000km, dar nu este un capat de drum, e o procedura standard, odata cu ea se face si revizia de ulei + filtru. Dar e posibil sa fi fost deja schimbate, fiind taxi rulat mult in oras. Franele si suspensia sunt consumabile si e normal sa trebuiasca schimbate la un moment dat, dar ma indoiesc ca ti-o da cu ele facute varza, totusi masina aia cara oameni si nu oi, trebuie sa le ofere un confort. Interiorul si uzura din interior, ati fi surprinsi cat de bine arata unele taxi-uri la 350k+ km. In cel mai rau caz se cumpara niste protectii de pedale noi (aliexpress, 50 lei), se retapiteaza volanul si iese ca unul nou din fabrica (250 lei ~ ), se mai schimba 1-2 butoane tocite sau zgariate (50-150 lei.. se gasesc si noi si sh destule). Un detailing ca la carte interior / exterior si ar trebui sa fie OK pe partea asta de aspect. Daca ai acces la un istoric complet al masinii si gasesti toate servisarile facute ok, poate si unele lucruri ca ambreiajele + volant schimbate .. cu atat mai bine. Verificata masina pe diagnoza, mers cu ea si facute diverse teste. Daca totul e ok din cele de mai sus, eu as lua-o la banii aia. Nu inteleg ce se sperie unii asa de kilometraj, in conditiile in care 50% din masinile aduse din afara se invart in jurul acelui kilometraj (nu si in bord evident). @Dtc2010 sunt curios ce decizie ai luat / iei cu masina, daca o cumperi sa ii faci o prezentare te rog in aria corespunzatoare (masina mea)
    -1 points
  26. La diesel e aceasi valoare inca de cand au bagat euro 5 in 2008, la toate 210.000km. Dar din moment ce tii masina oricum cativa ani, nu vad ce te impiedica sa faci schimbul de distributie acum, sau in viitorul apropiat?
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!