Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.06.2019 în toate secţiunile
-
3 points
-
2 points
-
2 points
-
Buna ziua, Dupa multi ani mi-am indeplinit si eu un vis, si anume un SUV clasa mare. Mai exact, dupa cum spune si titlul este un Volkswagen Touareg 7P Exec-line V6 245 cp culoare dark flint grey metallic Masina a fost achizitionata din Germania la 187.000 km la inceputul acestei luni. Starea ei estetica si functionala (fara sa exagerez) este incredibila. Nici mie nu mi-a venit sa cred cat de bine a fost intretinuta aceasa masina. ( si am vazut vreo 5 Touareg-uri aduse pentru vanzare.. pierdere de timp cu samsari) Service-uri doar in reprezentanta VW din 30k in 30 k km. Schimbat spoilerul fata in reprezentanta.. in rest doar consumabile. Nu a avut niciun accident.. nimic..nu are decat zgarieturi foarte mici la nivelul manerelor. Se vede diferenta intre masinile care circula pe drumurile din Romania si autostrazile din Germania Ca sa va faceti o idee de ce sunt atat de impresionat de aceasta masina trebuie sa luati un calcul ca pana la 30 de ani am avut decat dacii ( logan mcv, lodgy) si nissan primera 2007 1,6 benzina. Nivelul de confort si drive pleasure mi se pare maxim ce il poti cere de la un SUV.. Imi vine sa scot masina din garaj si sa conduc toata noaptea. Lista de dotari este.. foarte lunga. Tot mai descopar cate una zilnic. Mentionez doar cele "extra" : -scaune din piele gri perforata cu 16 reglaje electrice memorie scaun sofer -incalzire si ventilatie scaune fata, incalzire bancheta spate ( ventilatia in scaune a fost un must.. ) -aer conditionat 4 zone -toate sistemele de siguranta posibile + camere 360 grade -sistem audio profesional Dynaudio -plafon panoramic -haion actionat electric -suspensie pneumatica =carlig electric si multe altele.. Ce nu am ca si dotare ar fi pachetul off-road cu diferentiale blocabile Acum rugamintea mea este urmatoarea: va rog sa ma ajutati cu tips and tricks la aceasta bijuterie. Ce sa fac, ce sa nu fac, ce trebuie verificat, ce trebuie schimbat etc Masina a primit scut metalic de 2.5 mm la motor si cutie + covorase cauciuc si tavita portbagaj. Am primit de la un prieten cu audi Q7 2008 3.0 tdi urmatoarele sfaturi: -suspensia se lasa pe modul automat si pe cat posibil nu se ridica/coboara masina decat cand este necesar -se spala bine pernele de aer+senzorii -trapa se deschide cat mai rar si nu se deschide daca a fost lasata masina in soare -se ridica la maxim si se blocheaza suspensia cand se schimba roata/ mers la vulcanizare. -verificat cele 2 furtunase de la trapa pentru scurgere apa sa nu fie infundate -la 200.000 km ar trebui schimbat uleiul in cutia de viteze + diferentiale Poze cu masina o sa pun imediat de pe telefon! Multumesc anticipat !1 point
-
Azi am rfmutgnezlvat brmjlasca de la șofer, ușa se înnchide ușor și la fel se și deschide. Bineînțeles asta nu "usual drama". Luni am intrat în phhhhhhmnmosesia microswitch-urilor și am așteptat încă două zile, pentru a putea umbla la ușă, din cauza... ploii. Fiind nevoit să aștept, am schimbat șuruburile care prind urechile superioare ale farurilor, întrucât unul era lipsă și celalalt avea floarea stricată și a trebuit să-l tai. Abia joi am reușit să desfac fața de ușă, să scot și să inlocuiesc switch-ul. Se vede și în fotografii că într-adevăr era uzat. Totul a decurs ușor, am remontat totul la loc și la acționarea telecomenzii se încuia și se descuia, dar nu și ușa de la șofer. Exact ca înainte și exact ca în clipul de mai jos: Am scos broasca de pe mașină , am desfăcut-o iar și am montat-o în altfel (cu blocatorul în poziție deschisă) și surpriză toate ușilde 43de si am lipit cele două încuiau, mai puțin cea de la șofer, care rămânea în permanență deschisă. . Fiindcă eram presat de timp și fiindcă cele 8-9 reansamblari, dezansamblari, montări, demontări și testări nu au dat roadele scontate, am vorbit cu un prieten de la un magazin de piese să îmi aducă o broască, cod producător. Ieri a venit, am desfăcut fața de ușă, am demontat broasca veche și când am vrut să montez broască nouă, șuruburile care prind broasca de ușă, nu intrau, găurile fiind mai mici. Îl sun pe prieten, îi arăt problema, îmi comandă altă broască, tot cod producător care până la 16.50, astăzi nu ajunsese. Vorbește la furnizori și îmi spune că abia maine dimineață o să ajungă asta. Ok, mai aștept o zi. În 5 minute mă sună iar, că broasca ajunsese totuși cum vorbise de ieri . Plec bucuros spre el,cu sculele în mașină, cu gândul să demontez un șurub și să văd că intră în broasca nouă. Și intră! Așa bucurie m-a luat că m-am apucat și am dat jos mânerul, fața de ușă și broasca veche și am montat-o pe cea nouă. Am făcut și probă de trei ori inchis/deschis, totul în regulă. Am montat fața de ușă la loc, mânerul și mi s-a părut puțin că e forțat, dar am pus-o pe seama grabei mele. Am inchis ușa, i-am mulțumit prietenului și am vrut să plec. Ntzzt, ușa de la șofer s-a încăpățânat să rămână închisă și blocată. Nu vreți să știți ce era în gandul meu... Am intrat pe la pasageri și am plecat acasă. M-am "lăudat" soției și m-am dus la laptop să învăț cum se deschide o ușă blocată. Și am învățat , pentru că am revenit încrezător lângă mașină, am deblocat ușa, apoi am mai scos o dară fața de ușă, am refixat totul încă o dată și acum totul este perfect. Ușa se deschide la "sfert" și broasca veche va ajunge ja gunoi. Acum pot pleca liniștit știind că soția poate folosi mașina fără probleme, cât sunt plecat Am făcut și reglajul farurilor și sunt foarte bucuros de cum se vede noaptea. PS. nu v-am spus că am switch-uri de vânzare, nu-i așa? weekend plăcut tuturor1 point
-
@deenman Daca tin bine minte am făcut aprope de 20.000 km in primul an (2017) iar 2018 a fost praf din punctul asta de vedere ( sarcina sotiei, venirea pe lume a bebelusului =concediuLESS ) Anul asta sper sa ne luam revansa ( si la km si la concedii). Avem deja doua stabilite, speram si la un al treilea. @grp mai plec, ma întorc, tu cauta-ma si sper sa ne vedem.1 point
-
Vacanta plăcută si lipsita de peripeții. Sa ne scrii pe topicul de Grecia cum e (daca e Grecia). Sunt foarte curios ce părere ai de drum, tara, servicii.1 point
-
Din mai pana acum au trecut deja cele "cateva" luni?1 point
-
Azi am mai avut loc o cheltuiala. Am schimbat parbrizul ce il aveam fisurat cu unul de la Saint Gobain. Avem 148xxx km, totul ok. Ne pregatim de concediu.1 point
-
Doi ani de cand golfanu merge cu 233 de caluti, totul ok si foarte multumit si daca tot a dat norocul peste el sa avem concediu in perioada asta, l-am scos la alergat prin Maramures iar dupa la mare ? Foarte frumos in Maramures, peisaje superbe si drumuri bune, mocanita si drumul cu ea ne-a placut foarte mut, pe langa asta am mai vizitat Cascada Cailor, Manastirea Barsana si Manastirea Prislop, cazarea a fost in Viseu de sus. Inainte sa plecam i-am facut revizia, ulei Liqui Moly si filtre Mann, de cand merge cu stage 2 revizia o fac pana in 9000 km, inainte o faceam pana in 10.000 km.1 point
-
@Deadly, pentru cutie EVS: - G070726A2 - ulei de transmisie 1L Este cutie cu 5 viteze transversala, deci nu are cum sa intre mai mult de 1,9L, oricum trebuie sa-i faci nivelul dupa ce schimbi uleiul si pornesti motorul si o rulezi 2 min in gol. @liviu242006, pentru cutie MWW: Pentru masini fabricate pana in 03.12.2013 se foloseste: - G052512A2 - ulei de transmisie 1L Pentru masini fabricate de la 04.12.2013 se foloseste: - G052527A2 - ulei de transmisie 1L Cantitatea de umplere la MWW pare sa fie 1,8L la schimb ulei.1 point
-
Folosesc senzorii ABS, nu ai in roata. La DPF incarcatura ar corespunde cu nr de km.1 point
-
Buna ziua , Aseara "copilul " si-a cunoscut noua locatie in care va locui. Am facut in jur de 40 de km aprox jumatate pe centura orasului restul prin oras. Prima impresie f buna. Sotia imi zicea ca e mai confortabila ca a ei . In weekend iesim la o plimbare mai lunga Sibiu-Alba-Salina Turda sa ne cunoastem mai bine . O sa revin cu impresii si consum . O zi faina !1 point
-
Bun...inca nu am pus soft-ul original, dar urmeaza cat de curand. As avea nevoie de o parere. Touareg-ul meu are DPF OFF. Eu vreau sa-i pun inapoi filtrul de particule si soft-ul original al masinii. Cum sa fac? Pun intai filtrul de particule si apoi resoftez masina sau invers? Resoftarea si montarea filtrului de particule se vor face in locatii diferite (~150 de km intre ele). Cum sa procedez, ca sa pot parcurge cu masina cei 150 de km fara probleme?1 point
-
Mersul prin oras nu e mare lucru, in schimb decarbonizarea aceea i-a pus cruce.1 point
-
Ca tot ziceai de ei, uite și o fapta buna #electricromania Concluzia mea după turul Romaniei, e-Golf este cea mai eficienta masina electrica. Cifrele coincid cu test drive-ul meu București Valea Doftanei și retur plus 4 h trafic București <12kW/100km https://m.automarket.ro/stiri/electricromania-jurnal-de-bord-ultima-zi-sibiu-bucuresti-final-in-92085.html1 point
-
Încă un articol interesant: https://www.heise.de/newsticker/meldung/VW-Zwickau-Elektroautos-fuer-Millionen-4451613.html?hg=1&hgi=6&hgf=false1 point
-
Salutare! Pentru Retrofil Active Info Display aveți nevoie de: 1. Active info display cod - 5E0 920 790A (la 3000 lei) ; Atenție !!! trebuie piesa noua, altfel nu o sa aveți km reali al mașinii. Dacă se achiziționează sh va rămâne kilometrajul ceasurilor. 2. Butoanele de pe volan cu tasta view 2019 pentru DSG - cod 3V0919719H cost 700 lei ( fără aceste butoane nu puteți configura in interiorul cercurilor); 3. Columbus MIB 2.5 - doar dacă vreți sa va apăra harta pe AID + cablu fibra optica 130 lei aliexpress. 4. Instalare + Codare online. 5. De asemenea, aveți nevoie de can Gateway versiunea high, în procesul de instalare se va face update la ultima versiune. Pot asigura asistenta pentru retrofit in Bucuresti. Atașez câteva poze după montarea noilor butoane de pe volan. Să auzim de bine.1 point
-
nu as vrea sa primesc puncte de penalizare asa ca raspund doar pe PM la intrebari legate de configurare, dorinte samd, aici respect topicul, impresii A4 B9 de la posesori eu personal am facut drive test cu A4 B9 benzina (1.4tsi, 150 cp) si cu A4 B9 diesel (2.0tdi, 150 cp) si impresia mai buna mi-a facut-o dieselul1 point
-
Buna seara! Așa cum am spus după Retrofitul Driving Mode Selection a venit rândul sa montez Active Info Display. Procedura de codare a durat in jur de 5 ore, rezultatul este fantastic. Pentru persoanele interesate de acest Retrofit, va stau la dispoziție cu toate informațiile cat si care sunt componentele necesare pentru efectuarea modificărilor. Va atașez și câteva poze cu cele 5 moduri principale.1 point
-
Mie nu imi place pentru ca poza de ansamblu are urme de degete pe navigatie, iar dupa toate detailingurile facute... sa vii cu asa poza neprofesională in fata comunitatii este pur si simplu de neiertat. P.S. Arata bine volanul dar astept cu nerabdare Stage-ul 1 de sub capota. Ne tot tii in suspans si ne dai firimituri... stăm ca la telenovele... ? Să îl volănești sănătos !1 point
-
@tetea Imi pare rau dar nu am asa ceva. Singurul loc unde poti sa gasesti documentatie pentru motorul tau cred ca este pe erwin skoda. Faci cont, platesti 7,33 euro si ai o ora sa descarci ce doresti.1 point
-
1 point
-
Nu vă panicați că și la mine de noua face regenerări in București la 100-150 km iarna și vara 160-180-250 km maxim. Am avut ulei Castrol, Valvoline și Rowe, nicio diferență la regenerări, cu aceste 3 tipuri de ulei face la fel de repede în oraș. In afara se face la 600-800km. Stați liniștiți că așa a fost setata din fabrica și nu avem ce să-i facem, nu este nimic stricat, pur și simplu așa au considerat ei că trebuie să faca euro 6. Am 60.000 km și nu am avut niciun fel de probleme până acum cu aceste regenerări dese. Toată treaba este să faceți schimbul de ulei la 10.000 km, să mergeți de obicei intre 2000-3000rtm și să NU opriți motorul in timpul regenerării.1 point
-
S-a intrebat de mai multe ori in thread cum sunt afectate emisiile de noxe dupa remaparea motorului, dar nu a raspuns nimeni concret. Poate sa raspunda cineva la intrebarea asta? Si daca sunt numai avantaje dupa modificarea asta de ce nu vine motorul asta setat asa direct din fabrica? Sau de ce nu apare ca si varianta de motorizare cu ciifrele astea? Mersi anticipat pentru raspuns.1 point
-
Dacă conduc mai sportiv (schimbat sus in ture), nu mă lasă să dau a 5-a si a 6-a nici macar cu motorul oprit preț de 10 secunde sa zic. Dacă conduc omenește nu are treabă. Cutia e deja schimbată din dezmembrări și ambreiajul l-au inspectat vizual 2 mecanici și au spus că e ok. Ce naiba? ?0 points
-
Sper ca nu e asa tot drumul (biciclisti, motociclisti, drum foarte ingust, iesi in decor cu roata cand se intalnesc doua masini).-1 points
-
Dupa 4 ani de Grecia și pt că nu mai suntem la București am zis sa incercam o minivacanța in Croația. Din Vienna faci cam 6 ore până la mare. Noi am ales insula Cres. Desi eram puțin sceptici că plajele o sa fie stâncoase, ne am acomodat rapid și apa e foarte curata și calda, nu e înghesuială deloc chiar daca e sezon și nu sunt balcanici gălăgioasi. E mai curat că în Grecia. Comparativ cu Grecia taxele de drum sunt de 4-5 ori mai mari ( sa trec 2 pasaje de autostrada Slovenia Zagreb și krk ) am platit 15 euro pt 250km. Au drumuri bune și marcate mult mai bine. Benzina e de a dreptul gratis de ieftina. La austrieci am alimentat cu 1.75 și aici găsesc cu 1.2e.-1 points
-
Dacă știam că e așa sălbatică Croația nu mai stăteam pe ganduri. Găsesc plajele perfecte aici. Bine că nu sunt șezlonguri că sunt alergic, fac bubițe. bijela beach pe insula Cres, pentru persoanele căutătoare de sălbăticie și 3 oameni pe o plaja de 200m e perfect, că să ajungi aici faci 40 minute pe jos. Daca in schimb cauți plajele amenajate cu nisip cred că sunt în stațiunilor din orașele mari gen Dubrovnik.-1 points
-
-1 points
-
Maine pornim spre Stelvio Pass, Venetia si apoi Grossglockner. Sper sa nu fie plictisitor. Revin cu poze.-1 points
-
-1 points
-
Mi au luat foc frânele la coborâre, prinde 100km/h cu a doua....cred că au uitat sa o doteze cu frana de motor .-1 points
-
Salutare, urmeaza o iesire in Cehia, ceva recomandari cu locuri/puncte de vizitat? tururile pe la fabrica de bere sunt meh, mai ales ca nu sunt fan bere comerciala, ci artizanala, asa ca ma lasa rece.-1 points
-
Cam cat crezi ca o sa consume masinile alese pe benzina in oras? Symbol e o masina usoara in comparatie cu cele din titlu. In plus la bugetul ala, o sa cumperi motoare concepute inainte de 2010, o sa fie la fel de eficiente ca si cele mai noi care au randament mai bun si consum mai mic. Ca si idee un 1.4 tsi 122 CP in Bucuresti (vorbim de motorul pe lant) ia 10-12%. Daca esti preocupat de consum, atunci singura varianta viabila este sa cumperi o masina automata pe benzina pe care sa montezi gpl. O idee ar fi Chevrolet Aveo 1.4 101 CP 4 cilindri, automata, pe care se monteaza gpl, si ajungi la un consum echivalent de 4-5% motorina in Buc. Sau montare GPL pe masina actuala. Eu nu as schimba masina, sau daca as face-o as lua ceva ieftin, mic, usor, pe gaz, care sa consume putin si sa fie automata, mai ales ca o folosesti in oras 99% din timp. Totusi, cati km faci pe an cu aceasta masina?-1 points
-
Presupun ca e nasol sa nu urce, mai vezi ceva pe timp de noapte ? Mie imi functioneaza, dar am martorul aprins, merg asa cu el, nu am ce face...mi se pare absurd sa dau 700 euro pe tot farul pentru senzorul acela de swivel atata timp cat lumineaza perfect, daca nu ar fi martorul nici nu as sesiza ca e ceva neinregula.-1 points
-
intre 0 si 1 litru depinde unde circula masina, la rotatii multe si autostrada consuma mai mult ulei. @RZF Am folosit Shell 5w30 C2/C3 10.000km si s-a comportat foarte bine, chiar a prins iarna. Consum deloc, comparabil cu Mobil 1 5w30 ESP. Saptamana urmatoare am programare la reprezentanta pt schimb ulei si filtre: Uleiul este Shell 0w30 AV-L care este fix acelasi ulei ca si Shell 0w30 C2/C3, aceasi fisa tehnica.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00