Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.06.2019 în toate secţiunile
-
Update: Am trecut cu bine de rodaj (3000KM) si am inceput sa folosesc cu incredere modul Sport si modul Offroad! In weekendul trecut am avut un drum pe Valea Oltului spre Voineasa care m-a bucurat destul de mult. E o reala placere sa mergi in Sport pe DN7A unde masina merge destul de tare in viraje iar franele si sitemul de stabilitate o tin bine pe traiectorie! Normal ca aici se simte din plin gabaritul mare fara de Octavia care nu avea ruliul si inertia ursului... Din fericire acest gabarit marit nu se simte la fel de tare in offroad unde m-a surprins cat de capabil e Kodi pe un drum forestier destul de abrupt. Bila alba pentru sistemul HDC care tine masina exemplar pe coborarile abrupte (atat cu fata cat si cu spatele)! Nu am exagerat cu peripetiile offroad (~90min) din graja de a nu o zgaria de crengi si pietre desi ea nu a dat nici un semn de oboseala (DSGul nu s-a incins desi rotile au pierdut aderenta in mai multe ocazii). Consumul pe 250 de km la dus a fost de 7.5l/100km iar la intors a crescut la 8l/100km pentru ca i-am cam rupt fasu' pe autostrada. Apropo de rulatul pe autostrada mi-a placut forte mult cat de lejer revine la viteza setata pe ACC dupa ce esti nevoit sa reduci! Ma bucur ca am ales motorul de 190cp pentru puterea, cuplul si elasticitatea suplimentara de care da dovada in practica! I'm loving it! ?3 points
-
Spera ca in Bosnia nu a fost „reglat“ si kilometrajul. Da jos capacul distributiei si vezi cum arata cureaua, macar iti faci o idee.3 points
-
Si anul asta am fost la mare tot cu busul. Romania, Venus. 5 oameni, plus bagaje, plus umbrele de plaja, gonflabile, etc etc. Ca de obicei admirabil, media de 100km/h per tot traseul destul de usor de obtinut. AC-ul pare mai fasait, dar inca baga ceva rece. Iar ceasul de boost te face intelegi si mai bine functionarea motorului. La cat de fain si "golf-like" se conduce duba, ma gandesc sa fac un test drive cu un touareg r5. S-ar putea sa imi placa mai mult decat dinozaurul... In fine, doua poze din parcarea complexului in care am stat. Loc fain, unde poate vom mai reveni3 points
-
2 points
-
intre 0 si 1 litru depinde unde circula masina, la rotatii multe si autostrada consuma mai mult ulei. @RZF Am folosit Shell 5w30 C2/C3 10.000km si s-a comportat foarte bine, chiar a prins iarna. Consum deloc, comparabil cu Mobil 1 5w30 ESP. Saptamana urmatoare am programare la reprezentanta pt schimb ulei si filtre: Uleiul este Shell 0w30 AV-L care este fix acelasi ulei ca si Shell 0w30 C2/C3, aceasi fisa tehnica.2 points
-
In octombrie si a mea face 6 ani. Dupa ce am iesit din garantie mi-am facut singur revizile (ulei & fltre). Am un vecin care are elevator si in ~40 de minute e gata operatiunea. Resetarile de ulei si service se fac simplu din butonul de resetare km + contact ? Revizile le fac la fiecare 15.000 km iar uleiul la acesti km arata inca foarte bine. Precizez ca eu fac cam 30.000 /an, deci revizia cam de doua ori pe an. Bujiile le-am schimbat la 60.000 la reprezentanta si pe urma le-am schimbat personal, la ~120.000 acum am 170.000 si prin vara urmeaza sa le schimb iar (~180.000) Saptamana trecuta am facut revizia si am dat jos si capacul de la distributie pentru a vedea cum se prezinta. Aceasta arata super bine, nu pare a avea urme de uzura si nici acele mici crapaturi care apar in timp... Deci probabil ca o sa o schimb prin primavara viitoare, cand voi ajunge la 200.000 Lichidul de frana l-am schimbat o singura data pe la 2 ani parca... in rest discuri si placute pe la vreo 4 ani si cam atat. Tinand cont ca eu cam abuzez de turatiile inalte, papa cam 1l de ulei de la schimb la schimb, dar este cunoscut faptul ca-i place sa pape ?...in rest sunt extrem de multumit de masina chiar nu nu am ce sa-i reprosez. Eu stiu asa: Bujiile la 60 de mii, distributia la 210 cu inspectie vizuala la 180, lichidul de frana din 2 in 2 ani, antigelul la schimbarea distributiei...restu' cand pica ?2 points
-
2 points
-
Varioflex ajunge 550 Euro , bine că l-am comandat la timp ! La prețul ăsta luam un set bun de chei și nu-l bifam.1 point
-
1 point
-
Cand o sa ai in bord mesaje cu "dsg to hot" si "vehicul prea inclinat" atunci poti considera ca i'ai atins niste limite.1 point
-
Cum vrei sa doarma 5 oameni in duba? a avut de carat multi colaci si saltele de apa.1 point
-
Cresc ca pârghia care acționează partea mecanica, nu ai băgat-o unde trebuie... Când le separi, pârghia metalica acționata de motoraș, trebuie sa între în partea mecanica....1 point
-
Si eu am ciobituri pe capota de la pietricel si pe o usa laterala de la ... nu stiu. Pe unele le-am reparat cu kit e retus, pe unele nu. Nu a ruginit niciuna, masina are 3 ani si cam 45 000 km. Nu vad care e problema daca dupa 6 ani si 100 000 km ai 2-3 puncte de rugina unde e sarita vopseaua. Le repari si sanatate. La fel si la 200 000 km rulati in 5-6 ani . Nu te poti astepta ca masina sa fie ca noua. Ganditi-va ca totusi sunt niste km facuti cu masinile astea. Inevitabil apar niste uzuri. VW nu e "masina suprema" care nu rugineste, nu se uzeaza, nu imbatraneste. E adevarat ca "vopseaua nu mai tine ca la masinile de acu' 20 de ani, maică...", dar asta e lumea in care traim. Vrem o gramada de dotari, 200 de cai, consum mic, sa nu rugineasca nici daca pica bomba atomica pe ea, sa coste putin, sa aiba 100 de dotari....si sa mai si "salvam planeta" cu vopsele ecologice pe baza de apa. Si sa mai faca is VW profit .... Si masina sa fie impecabila, cumparata la mana a tzashpea, dupa 10 ani si 300 000 km.1 point
-
eu am 9.4% pe ultimii 5000 km mixt , mers la limita superioara legala va mai scadea media , o scot vreo 5 saptamani din oras si extraurban nu poti trece de 9% in RO la noi in tara te tine 1000 km lejer un plin pe autostrada mers legal nu trece de 10.3%1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Drivers car nu inseamna care e mai tare pe linie dreapta, ala e drag racing si atat. Printre cele mai tari drivers car din lume sunt niste masini de 130-200cp precum Mazda MX-5, Toyota GT86=Subaru BRZ. Sa faci o masina tare pe linie dreapta nu e foarte greu, sunt multe masini cu acceleratii impresionante pe lumea asta. 308 e fun pe curbe si foarte rapida pe linie dreapta tinand cont ca este echipata cu motor de 1,6L cu interne forjate din fabrica. Un 308 GTI 270 poti sa-l resoftezi, sa mai castigi putere, dar o Cupra 5F nu poti s-o faci usoara precum un 308 GTI. Are cam 1200kg in cap 308 GTI, pe cand Cupra in jurul 1370-1400kg, plus ca francezii se pricep la sasiuri sport. Depinde ce inseamna sport pentru fiecare. Tu cu 2.0TDI de 140cp asociezi masinile fun, driver cars cu cai, eu cu 2.0tfsi de 350cp de 2 ani si ceva am invatat pe pielea mea ca putere fara sasiu nu e mare smecherie, iar lupta cu kilogramele nu o poti castiga. Unde castiga VAG detasat fata de concurenta e ca are motoare care suporta cresteri de putere de pana la 80% fara sa umbli la interne, sunt bune de daily, dar pierd la capitolul drivers car. Prefer la orice ora sa am un 308 GTI 270 pe Transfagarasan, Transalpina, Dealul Negru, Cheia si o Cupra la drum lung.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Mie nu imi place pentru ca poza de ansamblu are urme de degete pe navigatie, iar dupa toate detailingurile facute... sa vii cu asa poza neprofesională in fata comunitatii este pur si simplu de neiertat. P.S. Arata bine volanul dar astept cu nerabdare Stage-ul 1 de sub capota. Ne tot tii in suspans si ne dai firimituri... stăm ca la telenovele... ? Să îl volănești sănătos !1 point
-
@yanq Sa stii ca! Nu stiu cum de am reusit sa-mi gasesc o zona neasfaltata, ca o mini-caldera, plina cu noroi si apa - dar dressing-ul de anvelope (coafura) rezista! @C Z R Ti-am raspuns in privat @Muale Ce ochi format ai! Anyway, trecand la urmatorul punct pe lista, desi a durat ceva mai mult decat ma asteptam, aproape am terminat si cu Stage 1 .:R - la interior . Vineri am ridicat volanul de la tapiter si parca nu ma mai satur de el . Grosimea a crescut de la 40mm la ~44mm, finisaj in piele semi-perforata + piele lisa si substrat de material anti-perspirant. Si fiindca maneta de la schimbatorul de Golf 7R avea mansonul mai lat decat cel de la Tiguan, initial, am fost nevoit sa-i fac 2 pliuri - lucru ce-mi statea pe creier, deci am refacut si mansonul in piele lisa + capacelul superior in piele semi-perforata, pentru a se asorta cu noul design al volanului. Evident, totul condimentat cu un strop de culoare, asortata cu liniile ceasurilor de bord si a etrierelor . Un Before - After: Si rezultatul final:1 point
-
@CristiALF Nu, nu, dar un IS38 nu ar suna chiar rau! @C Z R Am inteles acum. Foarte tare ca isi pastreaza (in cazul tau, chiar foarte accentuat) caracterul de Dr. Jekyl & Mr. Hyde . Saptamana asta masina a fost "trasa pe dreapta" timp de 2 zile pentru o intretinere a protectiei nano-ceramice. S-a spalat caroseria in sistem pre-spalare urmata de metoda 2-B cu sampon cu PH neutru, decontaminare chimica si mecanica fina, refacere strat nano-ceramic sub lampi IR (self-healing) si finisare cu un strat de EXO pentru redarea efectului hidrofob si a luciului. Jantele au fost demontate si curatate temeinic cu solutie anti-depuneri de fier, spalate cu sampon cu PH neutru si apoi decontaminate chimic si mecanic mediu si finisate cu ceara de protectie rezistenta la temperaturi inalte. S-a profitat de ocazie si, astfel, s-a efectuat si un detailing al carenajelor rotilor, pulverizare strat de ceara lichida si dressing pentru plastice. Totodata, s-a reaplicat si un tratament hidrofob pe toate suprafetele vitrate, inclusiv pe oglinzi. Per total, foarte multumit de rezultat si atrage privirea pe strada (mai ales a mea, dupa ce o incui ). Pacat ca de maine ploua ... Cateva cadre dupa pre-spalare: Si dupa:1 point
-
te-ai gandit ca difera tipul motorului?!? Eu am acelasi motor ca si tine si la relanti cu clima pornita am 0.8 - 0.9 L/h, si consumul asta il am de cand am luat masina.1 point
-
Buna ziua, Dupa multi ani mi-am indeplinit si eu un vis, si anume un SUV clasa mare. Mai exact, dupa cum spune si titlul este un Volkswagen Touareg 7P Exec-line V6 245 cp culoare dark flint grey metallic Masina a fost achizitionata din Germania la 187.000 km la inceputul acestei luni. Starea ei estetica si functionala (fara sa exagerez) este incredibila. Nici mie nu mi-a venit sa cred cat de bine a fost intretinuta aceasa masina. ( si am vazut vreo 5 Touareg-uri aduse pentru vanzare.. pierdere de timp cu samsari) Service-uri doar in reprezentanta VW din 30k in 30 k km. Schimbat spoilerul fata in reprezentanta.. in rest doar consumabile. Nu a avut niciun accident.. nimic..nu are decat zgarieturi foarte mici la nivelul manerelor. Se vede diferenta intre masinile care circula pe drumurile din Romania si autostrazile din Germania Ca sa va faceti o idee de ce sunt atat de impresionat de aceasta masina trebuie sa luati un calcul ca pana la 30 de ani am avut decat dacii ( logan mcv, lodgy) si nissan primera 2007 1,6 benzina. Nivelul de confort si drive pleasure mi se pare maxim ce il poti cere de la un SUV.. Imi vine sa scot masina din garaj si sa conduc toata noaptea. Lista de dotari este.. foarte lunga. Tot mai descopar cate una zilnic. Mentionez doar cele "extra" : -scaune din piele gri perforata cu 16 reglaje electrice memorie scaun sofer -incalzire si ventilatie scaune fata, incalzire bancheta spate ( ventilatia in scaune a fost un must.. ) -aer conditionat 4 zone -toate sistemele de siguranta posibile + camere 360 grade -sistem audio profesional Dynaudio -plafon panoramic -haion actionat electric -suspensie pneumatica =carlig electric si multe altele.. Ce nu am ca si dotare ar fi pachetul off-road cu diferentiale blocabile Acum rugamintea mea este urmatoarea: va rog sa ma ajutati cu tips and tricks la aceasta bijuterie. Ce sa fac, ce sa nu fac, ce trebuie verificat, ce trebuie schimbat etc Masina a primit scut metalic de 2.5 mm la motor si cutie + covorase cauciuc si tavita portbagaj. Am primit de la un prieten cu audi Q7 2008 3.0 tdi urmatoarele sfaturi: -suspensia se lasa pe modul automat si pe cat posibil nu se ridica/coboara masina decat cand este necesar -se spala bine pernele de aer+senzorii -trapa se deschide cat mai rar si nu se deschide daca a fost lasata masina in soare -se ridica la maxim si se blocheaza suspensia cand se schimba roata/ mers la vulcanizare. -verificat cele 2 furtunase de la trapa pentru scurgere apa sa nu fie infundate -la 200.000 km ar trebui schimbat uleiul in cutia de viteze + diferentiale Poze cu masina o sa pun imediat de pe telefon! Multumesc anticipat !0 points
-
Salut, ieri a fost ultima data cand o sa mai calc pragul celor de la PBN. Niste jepcari si nesimtiti. M-am dus la ei pentru ca acum 2 saptamani mi se aprinsese un senzor in bord ( cel cu motorul) dar care intre timp se stinsese Am ajus in ziua programata ( care normal a fost peste 2 saptamani de cand a telefonat) si dupa ce astept o ora la biroul celui la ccare eram arondat mi se transmite ca acesta nu vine azi ca are o problema si ca sa vorbesc cu alt reprezentant al lor. Pana aici sa zice ca se mai intampla dar mi se transmite ca analiza masini dureaza 48 de ore (ptr o scanare VAG) dar am acceptat si acest lucru ptr ca nu aveam nevoie de masina in cele 2 zile. Primesc un telefon dupa o zi jumate si mi se transmite ca au facut scanarea si ca au descoperit ca supapa de la rezervor este cu probleme dar ca ei schimba doar supapa cu rezervor (care costa 6500 ron cu manopera). Le spun ca nu ma intereseaza dar vreau sa mi se treaca pe hartie problemele descoperite. MA duc sa ridic masina si supriza , mi se preda o singura hartie care de fapt era factura in care erau trecute urmatoarele: - test motor - - roata dr spate demo si montat - aparatoare noroi dr spate demo si montat - verificat electrovalve canistra carbon -verificat canistra carbon verificat ventilatie rezervor combustibil NECESAR: rezervor de combustibil si canistra de carbon activ. PRET 750 ROn Le-am cerut sa imi dea la mana ce au descoperit ei la test ...nu am avut cu cine sa ma inteleg , ca ei nu dau asa ceva ci numai necesarul ptr reparatie dar nu spun ceea ce este stricat. Deci am platit pur si simplu 750 ptr nimic , doar ca au tinut masina ei 48 de ore si au recomadnat sa schimb tot rezervorul de combustibil. Niste jegosi de la cel care apreluat masina pana la seful lor care a avut o atitudine foarte sfidatoare ca el este sef acolo si ca asa se face la ei. ADIO PBN, a fost ultima data cand am apelat la serviciile voastre de [cenzurat]. PS: cica au 5 stele primite de la clienti :)))) asa se lauda peste tot in interiorul sediului lor!0 points
-
Am contactat service-ul care si-a pus stampila pe carte, este un service diiiin Bosnia&Hertegovina . Mi-au cosfirmat ca toate lucrarile trecute pe carte au fost efectuate il service-ul lor, printre care si distributie si pompa de apa.0 points
-
Si am mai observat ceva, daca va uitati bine in 3D view, in spate sunt initialele skoda, ca la scala... a disparut sigla si a aparut chestia asta. Stiti cumva, sunt in planuri un facelift ceva ? Mi se pare ca Tiguan-ul arata mult mai bine din fata. Cei care aveti deja Karoq, a trecut ceva timp, nu mai spuneti si voi nimic?0 points
-
0 points
-
E clar ca testezi masina la limita ei..mai ales la limita anvelopelor de strada. Kodiak nu e masina pt pasionati de asa offroad. Nu era mai eficient si fara asa emotii o masina ieftina pregatita de offroad? Sau tocmai adrenalina suplimentara e ce trebuie .-1 points
-
Pai ai rugina in mai multe locuri, fara ca vopseaua sa fie sarita, uita-te in partea dreapta, rugina vine de sub vopsea, ceea ce inseamna ca probabil e o revopsire.-1 points
-
In zona aia sar pietre si mai exista cateva puncte mici unde vopseaua este sarita, dar e vorba de ceva foarte mic. La tine e vorba despre altceva. Ce istoric ai la masina? ce data de fabricatie are pabrizul pe el?-1 points
-
Pai nu ai prezentat un deznodamant. Are sau nu are accident masina? ai verificat data fabricatiei la faruri? ca parbrizul a fost schimbat.-1 points
-
Deocamdata mergem la Aqualand Moravia, apoi niste pesteri. Vizitam 1-2 zile Praga, si apoi inspre Cesky Krumlov. Mai avem nevoie de ceva atractii, in partea de sud-vest, sau in Germania, Austria. Plecarea este din Viena, si intoarcerea e tot acolo.-1 points
-
Am ajuns inspre centrul țării azi, la Libkov unde ne am cazat. Civilizație lipsa pe o raza de un km. Am făcut câțiva km și pe europene dar și pe autostrada . Ideea e că mergeam eu dinspre Bruno spre Praga pe autostrada și dintr o dată a început să bubuie mașina, senzația a fost că mi am dejantat rotile și merg pe jante. De fapt asfaltul era din beton îmbinat la 1m și dârdâia toată mașina pt că asta nu știe să amortizeze așa ceva. Un fel de A2 cum mergi dinspre Buc. Mâine mergem spre Praga, și stăm 1-2 zile. Vignieta am luat din Austria dintr un OMV la 19.5 euro pe 10zile. Am stat vreo 6 ore la Moravia Aqualand, foarte fain, curat și multe topogane imense. Fiind în timpul săptămânii a fost cam gol. PS: presiune roti 2.2 spate/2.35 fata.-1 points
-
O solutie la mirosul urat , cu toate ca sunt toate curatate , este sa cumparati un bradulet de la peco cu mirosul pe care il doriti si il puneti desfacut in cutia unde este filtru de habitaclu ...-1 points
-
Pe rola de la distributie scrie data fabricatiei, stantat. Masina cere distributie noua daca nu a fost inlocuita deloc, nu te juca.-1 points
-
daca e rezervor de 100L , atunci ai si incalzire stationara daca nu o ai in meniu , se poate activa si iarna e superutila si nu umbla la cutie daca nu ai probleme cu ea , fa revizia normala la motor , ulei si filtre , ca nu e scumpa a mea a stat cateva luni in Germania pana sa o cumpar si dupa cateva saptamani de cand am adus-o a inceput sa picure ulei uleiul invechit e otrava pentru masina asta si de acum inainte , 1 an sau 10.000 km in RO , e cea mai ieftina preventie ptr orice-1 points
-
Eu nu am asemenea probleme. Am avut ciobituri in vopsea, de marime destul de mare si au ramas asa si 1 an si nu au ruginit. Le-am curatat si apoi le-am dat cu vopsea corectoare dintr-un kit original. Ma gandesc ca masinile ca in pozele de mai sus au rulat pe drumuri unde se pune pietris iarna si nu se da doar cu sare (un exemplu ar fi Norvegia, sau nordul Germaniei). In orice caz, daca iti cumperi o masina rulata mai putin nu 200.000km nu vad sa ai asemenea probleme.-1 points
-
Tare masina. Ce mai conteaza consumul cand senzatia e maxima. Si la la 14-15l/100km cam pe acolo e, 6-700 km.-1 points
-
Nu cumva a aparut zgomotul la scurt timp dupa schimb distributie? Nu cred ca e pusa bine distributia.-1 points
-
Presupun ca e nasol sa nu urce, mai vezi ceva pe timp de noapte ? Mie imi functioneaza, dar am martorul aprins, merg asa cu el, nu am ce face...mi se pare absurd sa dau 700 euro pe tot farul pentru senzorul acela de swivel atata timp cat lumineaza perfect, daca nu ar fi martorul nici nu as sesiza ca e ceva neinregula.-1 points
-
Si cum au verificat? ti-ai zis sa astepti putin la telefon? asta nu este o verificare, nu te supara. Sa-ti trimita factura pe mail contra cost. Masina e din Germania, cu distributie facuta in Bosnia, banuiesc ca a fost si foarte ieftina.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00