Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.06.2019 în toate secţiunile
-
Buna ziua, Dupa multi ani mi-am indeplinit si eu un vis, si anume un SUV clasa mare. Mai exact, dupa cum spune si titlul este un Volkswagen Touareg 7P Exec-line V6 245 cp culoare dark flint grey metallic Masina a fost achizitionata din Germania la 187.000 km la inceputul acestei luni. Starea ei estetica si functionala (fara sa exagerez) este incredibila. Nici mie nu mi-a venit sa cred cat de bine a fost intretinuta aceasa masina. ( si am vazut vreo 5 Touareg-uri aduse pentru vanzare.. pierdere de timp cu samsari) Service-uri doar in reprezentanta VW din 30k in 30 k km. Schimbat spoilerul fata in reprezentanta.. in rest doar consumabile. Nu a avut niciun accident.. nimic..nu are decat zgarieturi foarte mici la nivelul manerelor. Se vede diferenta intre masinile care circula pe drumurile din Romania si autostrazile din Germania Ca sa va faceti o idee de ce sunt atat de impresionat de aceasta masina trebuie sa luati un calcul ca pana la 30 de ani am avut decat dacii ( logan mcv, lodgy) si nissan primera 2007 1,6 benzina. Nivelul de confort si drive pleasure mi se pare maxim ce il poti cere de la un SUV.. Imi vine sa scot masina din garaj si sa conduc toata noaptea. Lista de dotari este.. foarte lunga. Tot mai descopar cate una zilnic. Mentionez doar cele "extra" : -scaune din piele gri perforata cu 16 reglaje electrice memorie scaun sofer -incalzire si ventilatie scaune fata, incalzire bancheta spate ( ventilatia in scaune a fost un must.. ) -aer conditionat 4 zone -toate sistemele de siguranta posibile + camere 360 grade -sistem audio profesional Dynaudio -plafon panoramic -haion actionat electric -suspensie pneumatica =carlig electric si multe altele.. Ce nu am ca si dotare ar fi pachetul off-road cu diferentiale blocabile Acum rugamintea mea este urmatoarea: va rog sa ma ajutati cu tips and tricks la aceasta bijuterie. Ce sa fac, ce sa nu fac, ce trebuie verificat, ce trebuie schimbat etc Masina a primit scut metalic de 2.5 mm la motor si cutie + covorase cauciuc si tavita portbagaj. Am primit de la un prieten cu audi Q7 2008 3.0 tdi urmatoarele sfaturi: -suspensia se lasa pe modul automat si pe cat posibil nu se ridica/coboara masina decat cand este necesar -se spala bine pernele de aer+senzorii -trapa se deschide cat mai rar si nu se deschide daca a fost lasata masina in soare -se ridica la maxim si se blocheaza suspensia cand se schimba roata/ mers la vulcanizare. -verificat cele 2 furtunase de la trapa pentru scurgere apa sa nu fie infundate -la 200.000 km ar trebui schimbat uleiul in cutia de viteze + diferentiale Poze cu masina o sa pun imediat de pe telefon! Multumesc anticipat !4 points
-
4 points
-
2 points
-
Deoarece in ultimii ani am mers foarte mult in oras pe drumuri scurte DPF-ul a inceput sa isi faca regenarari dese ,adica la fiecare 200/300 km. Am mers cu masini cu DPF anulat si nu mi-ar placea sa scoata fum si sa am baraiel si alte fasaieturi. Dupa 2 luni de studiii am decis sa al dau jos sa verific fizic starea lui. Demontarea nu e foarte dificila (la passat b6) deoarece nu trebuie demontata puntea.A fost nevoie sa demontez doar planetara dreapta fata doar de pe cutie. Dupa demontare am scos senzorii care i-am curatat.Am taiat carcasa (img 4) si am scos DPF-ul.Protectia izolatoare s-a faramitat( img 8) si la montare am inlocuit-o cu material din fibra ceramica rezistenta pana la la 1790 grade. Ca sa verific gradul de depunere din faguri am introdus o sarma otelita in mai multe gauri in partea afumata.Dupa cum se poate vedea in imaginile 5,6,7 fagurii nu sunt infundati.Daca acestia ar fi fost infundati pe jumatate atunci proiectul ar fi decurs altfel si as fi aplicat planul „B”. Cautand modalitati de curatare am realizat ca firmele mari (din germania,america...etc)nu spala DPF-urile cu solutii chimice, ci doar le sufla in sens invers cu aer fiebinte si aplica tratamente bazate pe temperatura . Solutiile chimice ataca platina si oxizii de aluminiu care ajuta la catalizare.In plus cand am curatat carcasa de metal cu solutii chimice am abservat ca depunerile nu se dizolva ci se transforma intr-un fel de gelatina care ar infunda porii DPF-ului. Cartusul DPF pe partea gazelor(img 10) era negru si pe cealalta parte (img 9) era foarte curat. Sufland cu presiune de aer in sensul gazelor am observat ca aerul trece greu si sufland in sens invers aerul trece foarte usor.Asa ca l-am suflat cu presiune in sens invers aprox 1 ora pana nu a mai iesit pic de negreala. Am refacut izolatia si l-am montat invers(cu partea curata la turbina,img 13) in ideea ca restul porilor infundati se vor fi suflati la prima regenerare. Sudura a fost facuta in argon de un sudor profesionist.(Img 12)Cartusul DPF a fost indrodus inainte de a suda capacul din spate.Daca al bagam inainte ,cand sudam portiunea pe lungime ,argonul ar fi ars materialul izolant. Daca inainte de demontare presiunea diferentiala era de 28.5 dupa curatare/inversare presiunea a scazut la doar 2.5. La Adaptation ,Channel 12 , Ash Mass aveam 90 si am pus valoarea 0 ,valoare care se pune odata cu montare unui DPF nou. Nu am apucat sa fac multi km dupa acest truc,dar pot spune ca performanta a crescut impresionant. Nu vreau sa renunt la acest DPF si din acest motiv acum lucrez la planul „B” To be continued....1 point
-
Salut! Nu credeam ca voi reusi anul acesta sa schimb vechiul golf 4, dar dintr-o plimbare in Germania, m-am intors si cu ' o masina'! Este un G7 din 11.2013, rosu 1.6 tdi 77kw keyless go, keyless entry, scaune incalzite, climatronic, navigatie, senzori fata/spate, asistare la parcare, asistenta la plecare din panta jante OEM pe 18 (pe care vreau sa le schimb.) carlig retractabil scaun sofer cu masaj piele pe exteriorul scaunelor comenzi volan .... si probabil si altele pe care le voi descoperi. Acum, are 172k km, a costat 7900euro. Chiar daca am fost in germania, nu cred ca are kilometrii reali. Masina merge bine, cel putin nu am gasit nimic in cei 2200km parcursi pana acum, de fapt am avut o mica problema: intr-o dimineata a pornit si s-a balbait putin si s-a oprit. ? La urmatoarea pornire nu s-a mai intamplat problema. Fostul proprietar a spus ca are distributia schimbata, dar nu cred (pot sa verific?) Are putin umflat plasticul ala cu aspect de inox, cred ca a curs putin odorizant. ce pot sa-i fac? Astept opinii ale voastre! Multumesc!1 point
-
eu am 9.4% pe ultimii 5000 km mixt , mers la limita superioara legala va mai scadea media , o scot vreo 5 saptamani din oras si extraurban nu poti trece de 9% in RO la noi in tara te tine 1000 km lejer un plin pe autostrada mers legal nu trece de 10.3%1 point
-
Salut. Da. E senzatie. Pana acum s-au facut 1600 km si am 10,5 litri consum mediu la 80% extraurban si 20% urban. Condus sportiv din cand in cand dar masina nu e wow la acceleratie. Are 2,2 tone goala ? daca pornesti ACC si il lasi pe el scoti 7.8-8 litri extraurban/ autostrada. Tine masina intre 1300 si 1500 de rotatii la drum intins.1 point
-
Eu nu am asemenea probleme. Am avut ciobituri in vopsea, de marime destul de mare si au ramas asa si 1 an si nu au ruginit. Le-am curatat si apoi le-am dat cu vopsea corectoare dintr-un kit original. Ma gandesc ca masinile ca in pozele de mai sus au rulat pe drumuri unde se pune pietris iarna si nu se da doar cu sare (un exemplu ar fi Norvegia, sau nordul Germaniei). In orice caz, daca iti cumperi o masina rulata mai putin nu 200.000km nu vad sa ai asemenea probleme.1 point
-
Ce s-a mai intamplat din luna mai pana acum? Pai masina a avut un mic accident din care mult mai sifonat a iesit colegul din traffic. Sotia a oprit masina in fata blocului si I-a spus copilului sa coboare. Copilul a deschis usa in fata altei masini. Il felicit pe celalalt participant la trafic pentru atitudine, intelegere si rabdare. Daune. La mine mai nimic putin luata vopseaua pe cantul usii, la superb aripa fata cam buna de schimbat. in rest masina este bine, luni a fost la mare dus-intors. Plecat la 04.05 ajuns inapoi acasa la 14.39 cu 40 minute pauza la mare1 point
-
Revin cu un update. Sapand pe mai multe forumuri, am gasit o eventuala varianta de rezolvare a reboot loop-ului meu. Am comandat o memorie de 512 ram, aceeasi firma producatoare Nanya, o inlocuiesc pe cea de 256 existenta (7$) si cica ar trebui sa functioneze... Sa si vedem daca merge.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Daca filtrul este curat/nou la momentul instalarii, nu e nicio problema sa mergi asa pana la locatia cu soft. Gandeste-te ca masina parcurge distante mai lungi intre regenerari. Poti merge linistit sa flash-uesti masina cu harta originala dupa instalarea DPF-ului. Invers risti sa intre masina in limp mode si sa mergi foarte greu pana la celalalt garaj.1 point
-
Ventilatorul cel mic porneste cand AC-ul este pornit? Daca da, atunci cel mare este ars, relativ comuna problema. Daca compresorul de AC nu face destula presiune in instalatie, nu vei avea aer rece. Asta este un inceput de sfarsit pt compresor. In mers se raceste mai tare aerul? Service-ul unde ai fost nu ti-a masurat cu ce temperatura iti baga rece la grila din interior atunci cand clima este pe low?1 point
-
1 point
-
Nu are niciun cablu tras, trebuie sa tragi tu. Se poate monta camera. Totuși, întrebările tale sunt cam.. Generice. Trebuie sa cauți și postezi/creezi topic-uri dedicate. Farurile = jos bara... După care se demontează farurile. După care va urma întrebarea legata de bara..... Ai șuruburi torx pe la cotraaripi, sus masca și sub masina1 point
-
Gata si vacanta. Am mers impecabil 2400 km, cu o placere incredibila, chiar si plina cu bagaje, aer conditionat si 3 persoane in masina. A surprins pe toti cei din celelalte masini Asa ca, imi doresc in continuare sa ma plimb cat mai mult cu masina si sa ajung la 30k km anul asta. Cu ocazia asta am facut si cateva consumuri la pompa. Cifrele mi s-au parut incredibile.. La un mers pe drum cu o banda pe sens, cu depasiri cu orice ocazie si apoi mers normal pe autostrada consumul a fost 6.3. Apoi la un mers tare pe autostrada a iesit 6.8. Nu am mers subturat o secunda, am stat doar peste 2250 rpm. Am luat cele mai bune decizii in a modifica asa motorul, insa ambreiajul cam da semne de oboseala. E o placere incredibila la drum, abia astept fiecare km care o sa urmeze cu masina asta.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Cel mai simplu test de a vedea cat de mult deranjeaza farurile e sa chemi noaptea un prieten si sa-l rogi sa opreasca ceva mai departe cu fata la tine, ca si cum ati fi pe un drum. Si apoi, dupa ce vezi cum bat farurile lui, sa te urci la volanul masinii lui. Daca pe tine te vor deranja la fel va fi si cu ceilalti soferi de pe drum1 point
-
1 point
-
Exagerezi. Deci: "Daca e noua, o sa gasiti cel putin un strat gros de mucegai si, sau de bacterii" Ca daca-i veche adica de 2-3 ani e mai rau...Dar cate milioane de Km are masina ta, sau unde o parchezi, daca ai schimbat 2 aeroterme si 9 ventilatoare. Pai am masina din 2001 si nu am schimbat nimic din ce zici, nu am facut niciodata igienizare, nu am folosit niciodata sprayuri, ozon, etc., si nici nu vine miros urat. Dar in schimb inainte de destinatie cu cateva sute de m opresc AC si las doar ventilatia, sa usuce radiatorul. Tu precis nu ai pus bine filtrul de polen si intra pe langa el praful, frunzele, mizeria. Daca ai filtru pus etans, cu grija, nu are cum sa intre mizerie dupa el. Mai am si o masina "noua" de 2,5 ani. Acum ma sfatuiesti sa-i dau jos bordul? Citez: "Solutia e demontarea bordului, scoaterea vaporizatorului ...mai ales daca masina are minim 2-3 ani vechime. " Absurd.1 point
-
1 point
-
DPF-ul in cauza e de Passat B6. Nu pot posta in 2 locuri .Cei din tehnic daca o sa caute o sa gaseasca. Materialul l-am luat de aici:https://www.gtools.ro/materiale-constructii/izolare--etansare/tespe-1242-1100oc-tesatura-izolatoare-din-fibra-ceramica-cu-inconel/Am folsit 2 straturi de cate 4 mm fiecare,model Tespe 1242 1100°C, Tesatura Izolatoare Din Fibra Ceramica Cu Inconel .Punct de topire 1790°C Se vinde la ml. Imbinarea a fost facuta ca cea OE1 point
-
Complet nu prea are rost, dar capota si parbrizul, fiind cele mai expuse pietricelelor, ar merita (eu am facut inclusiv plafon, ca Ateca e mai inalta si e mai greu de sters gainatul - masina sta sub copaci si nu o pot spala tot timpul)0 points
-
O solutie la mirosul urat , cu toate ca sunt toate curatate , este sa cumparati un bradulet de la peco cu mirosul pe care il doriti si il puneti desfacut in cutia unde este filtru de habitaclu ...0 points
-
Esti amuzant. Una sunt piesele din China care nu se aseaza perfect uneori, vezi pedala de frana la golf 4, si alta sunt piesele OE din fabrica, si cu asta esti de acord fie ca vrei fie ca nu. Crezi ca eu nu am piese AM pe masina? presuri,butoane, schimbator, pedale. Colegul se batea cu pumnul in piept cum se poate ca noi muritorii sa curatam un maner de plastic"?cand il iei cu 50 ron din reprezentanta, asta era problema. Daca ar fi zis ca ba prostilor, luati de pe ebay/aliexpress la 50 ron atunci era altceva.-1 points
-
1K0611764L .Si daca nu te gandesti la siguranta ta cand faci o astfel de interventie la franele masinii,poate te gandesti la siguranta celorlalti.Nu degeaba dupa orice interventie la sistemul de franare trebuie facut testul pe standul de frana.Daca erai mecanic intr-un service care respecta standarde ,pentru acest gen de greseala pe care ai facut-o iti cautai alt loc de munca instantaneu.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00