Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.06.2019 în toate secţiunile

  1. Buna ziua, Dupa multi ani mi-am indeplinit si eu un vis, si anume un SUV clasa mare. Mai exact, dupa cum spune si titlul este un Volkswagen Touareg 7P Exec-line V6 245 cp culoare dark flint grey metallic Masina a fost achizitionata din Germania la 187.000 km la inceputul acestei luni. Starea ei estetica si functionala (fara sa exagerez) este incredibila. Nici mie nu mi-a venit sa cred cat de bine a fost intretinuta aceasa masina. ( si am vazut vreo 5 Touareg-uri aduse pentru vanzare.. pierdere de timp cu samsari) Service-uri doar in reprezentanta VW din 30k in 30 k km. Schimbat spoilerul fata in reprezentanta.. in rest doar consumabile. Nu a avut niciun accident.. nimic..nu are decat zgarieturi foarte mici la nivelul manerelor. Se vede diferenta intre masinile care circula pe drumurile din Romania si autostrazile din Germania Ca sa va faceti o idee de ce sunt atat de impresionat de aceasta masina trebuie sa luati un calcul ca pana la 30 de ani am avut decat dacii ( logan mcv, lodgy) si nissan primera 2007 1,6 benzina. Nivelul de confort si drive pleasure mi se pare maxim ce il poti cere de la un SUV.. Imi vine sa scot masina din garaj si sa conduc toata noaptea. Lista de dotari este.. foarte lunga. Tot mai descopar cate una zilnic. Mentionez doar cele "extra" : -scaune din piele gri perforata cu 16 reglaje electrice memorie scaun sofer -incalzire si ventilatie scaune fata, incalzire bancheta spate ( ventilatia in scaune a fost un must.. ) -aer conditionat 4 zone -toate sistemele de siguranta posibile + camere 360 grade -sistem audio profesional Dynaudio -plafon panoramic -haion actionat electric -suspensie pneumatica =carlig electric si multe altele.. Ce nu am ca si dotare ar fi pachetul off-road cu diferentiale blocabile Acum rugamintea mea este urmatoarea: va rog sa ma ajutati cu tips and tricks la aceasta bijuterie. Ce sa fac, ce sa nu fac, ce trebuie verificat, ce trebuie schimbat etc Masina a primit scut metalic de 2.5 mm la motor si cutie + covorase cauciuc si tavita portbagaj. Am primit de la un prieten cu audi Q7 2008 3.0 tdi urmatoarele sfaturi: -suspensia se lasa pe modul automat si pe cat posibil nu se ridica/coboara masina decat cand este necesar -se spala bine pernele de aer+senzorii -trapa se deschide cat mai rar si nu se deschide daca a fost lasata masina in soare -se ridica la maxim si se blocheaza suspensia cand se schimba roata/ mers la vulcanizare. -verificat cele 2 furtunase de la trapa pentru scurgere apa sa nu fie infundate -la 200.000 km ar trebui schimbat uleiul in cutia de viteze + diferentiale Poze cu masina o sa pun imediat de pe telefon! Multumesc anticipat !
    5 points
  2. Daca va intrebati care este diferenta intre aceasta poza si cele de mai sus, e faptul ca in aceasta poza bara este complet infoliata in folie transparenta de protectie. PPS : si ma bate un gand sa fac si restul masinii...
    3 points
  3. Daca tot am facut revizia de 1an/12.000Km, am reusit sa imi fac putin timp sa curat si clapeta de acceleratie... Masina are 204000Km si nu stiu daca s-a umblat sau curatat vreodata corpul clapeta (curiozitate mare ? ) Materiale folosite: 1/2 l motorina ramasa de la schimbul filtrului de motorina, un spray curatat carburatoare si un spray curatat frane Daca tot m-am murdarit am curatat "degetarul" si teva care vine de la egr si intra in admisie Timp de lucru aprox. 3 ore si 4 beri (caldura mare) Dupa monaj am facut si o adaptare a clapetei, cu toate ca nu era nevoie, motorul a pornit la sfert... Data viitore o sa incerc sa dau si galeria de admisie jos sa o curat. Are depuneri destul de multe si nu am reusit sa curat decat pana unde incep ramificatile.
    3 points
  4. @Dyngo nu exista notiunea de clapeta de acceleratie la motorul diesel (care functioneaza cu amestec sarac si isi regleaza turatia prin variatia cantitatii de motorina injectate). Clapeta acceleratie exista doar la motorul pe benzina care functioneaza cu amestec bogat Clapeta asta de la masinile noastre B7 TDI sta mai tot timpu deschisa si daca se blocheaza pe deschis, motorul e fericit, singura consecinta ar fi un tremurat la oprirea motorului. Are un oarecare rol si in reducerea emisiilor, dar atat. Nu este o clapeta de acceleratie.
    2 points
  5. Si dupa cum v-am avertizat, a venit si un detailing exterior.
    2 points
  6. Haha, nu , e doar un prosop pt vara Asa arata "naked" Later edit: masina este foarte curata in interior, niciun fir de praf. Nu stiu de ce in poze iese asa, pare prafuita pe scaune. Eu am o obsesie in general cu mentinerea curateniei indiferent ca e vorba de masina sau altceva. O fi de la HDR
    2 points
  7. Indiferent ce spray de lac alegi , atentie mare sa fie cu rezistenta la UV ( este trecut pe eticheta factorul ) . Un spray de lac comun ( de supermarket) combinat cu faptul ca farurile iau in "dinti" toata forta vantului /impuritatile in mers , nu va face mare diferenta , ba mai mult poate sa faca "cute" de la diferenta de temperaturi. Un lac cu factor UV ridicat are comportament diferit.
    2 points
  8. Cu ocazia asta apare o uzura a motoraselor inutila. Era bine daca puteai sa le.pliezi din cheie, atunci cand chiar e nevoie si depliere la punerea contactului. Eu asa am facut cu obd11.
    1 point
  9. Pe rola de la distributie scrie data fabricatiei, stantat. Masina cere distributie noua daca nu a fost inlocuita deloc, nu te juca.
    1 point
  10. depinde cand ai masurat. nu torni si imediat masori.. si da, eu cred ca acei aditivi chiar exista..si merita diferenta de pret. si daca ai avea o dacie 1310, de ce sa nu-i pui ce e mai bun?
    1 point
  11. dar esti sigur ca e 95 si ca ramane asa? plus ca reclama mai spune si de aditivi anti-frictiune etc...
    1 point
  12. Cutie KPA, singurul cod de la inceput: - G052171A2 - ulei de transmisie
    1 point
  13. Salut! In sfarsit am reusit sa rezolv eroarea pe care o dadea masina mea: P2563- Turbocharger boost control position sensor; implausible. Dupa cum am presupus nu a foast o problema majora chiar nu a fost nevoie sa schimb nimic la masina. Cu ajutorul lui Vasile cel care a pus videoclipul pe youtube "EGR defect" am curatat teava care duce gazele de la EGR in admisie, dupa cum imi spunea si el intalnindu-se gazele de evacuare mai calde eliberate de EGR cu aerul mai rece din galerie s-au facut depuneri mai ales in capatul de teava care se afla chiar in galeria de admisie. Astfel ca de aproape doua saptamani nu mai am nicio problema iar motorul functioneaza normal. Acum imi expic cum la efectuarea testului de emisii la: EGR and/or VVT System nu trecea testul Astfel pentru curatarea acelei tevi care este facuta din doua bucati este nevoie sa se desfaca 4 suruburi si un colier. Colierul acela leaga cele doua bucati de teava intre ele, partea mai scurta intra chiar in galeria de admise si ea trebuie curatat pentru ca pe aceasta se pune mai ales depunerile de zgura.
    1 point
  14. Salut. In primul rand daca ati folosit anterior spray tip spuma, acesta ramane pe grilele de ventilatie si canalele de aer din bord, in carcasa filtrului de polen si se amesteca cu praful si in timp o sa miroasa din nou. Nu recomand spray tip spuma si niciun spray direct pe filtrul de polen. Eu am demontat foarte usor acele grile de aer de la sofer si pasager, le-am curatat apoi am curatat si canalele de aer cat am putut sa ajung mai in interior. Am curatat si locasul acela unde sta filtrul de polen. Pentru curatire am folosit spray pentru clima luat din dedeman. https://www.dedeman.ro/targu-jiu/agent-curatare-aer-conditionat-cleanex-clima-0-5-kg/p/2022674 Am cumparat un filtru de polen cu carbon activ de la Bosch si am primit cadou un spray Allegrini cadou. Recomand sa il folositi fara sa montati filtrul de polen pentru a fi cat mai eficient. Vezi video de mai jos. https://www.youtube.com/watch?v=qWI6Mys53Kw Dupa operatiune se monteaza filtrul de polen nou. De doua luni eu nu mai am probleme cu mirosul. Bafta!
    1 point
  15. Dacă o sa se aprindă, sa o înlocuiești. Altfel, vei strica Egr ul
    1 point
  16. Sigur ai ceva probleme.... Dacă îți pare ca pe Logan se aude mult mai bine.
    1 point
  17. Pompa recirculare secundara cu probleme.
    1 point
  18. Asa este, my bad, nu am vazut ca nu este cu rezistenta la UV.
    1 point
  19. https://www.dedeman.ro/ro/spray-lac-den-braven-super-color-transparent-lucios-interior/-exterior-400-ml/p/5012641 Sau in loc de folie, asta
    1 point
  20. Mi se pare o super investitie
    1 point
  21. Gasesti tutoriale pe YouTube despre reglaj faruri, si le faci singur pe un drum drept in fata unui zid /garaj cu o ruleta si niste banda adeziva sau spray color pt marcare pe zid..
    1 point
  22. Gata si vacanta. Am mers impecabil 2400 km, cu o placere incredibila, chiar si plina cu bagaje, aer conditionat si 3 persoane in masina. A surprins pe toti cei din celelalte masini Asa ca, imi doresc in continuare sa ma plimb cat mai mult cu masina si sa ajung la 30k km anul asta. Cu ocazia asta am facut si cateva consumuri la pompa. Cifrele mi s-au parut incredibile.. La un mers pe drum cu o banda pe sens, cu depasiri cu orice ocazie si apoi mers normal pe autostrada consumul a fost 6.3. Apoi la un mers tare pe autostrada a iesit 6.8. Nu am mers subturat o secunda, am stat doar peste 2250 rpm. Am luat cele mai bune decizii in a modifica asa motorul, insa ambreiajul cam da semne de oboseala. E o placere incredibila la drum, abia astept fiecare km care o sa urmeze cu masina asta.
    1 point
  23. Legat de discutia despre problemele cu pistoanele la motorul 1.8 TSI gen2, am vorbit acum cateva luni cu cei de la KOLBENSCHMIDT. Ma interesa daca se pot pune segmenti de tip nou SLF pe pistoane cu boltul de 21mm, ca sa nu mai schimb si bielele. Dupa cateva discutii tipul imi spune ca stai ca avem un kit cu pistoane noi pe 21 si segmenti SLF. Aparent mai nou au adoptat acest tip de segmenti la pistoanele produse sub brandul ET Engineteam. Totusi nu aveau pentru toate dimensiunile, si nici nu le aveau pe toate la fel (aveau in stoc kit-uri si cu DSF si cu SLF). Dupa alte cautari mi-a spus ca kit-urile cele mai noi erau de tip SLF, asa ca se astepta ca in continuare sa primeasca (doar?) de acest tip. Exemplu de pistoane pe 21mm cu segment SLF: https://www.ksmotorshop.com/article-detail/view/en/125551 https://www.ksmotorshop.com/article-detail/view/en/125553 De mentionat ca daca vreti un kit de pistoane pe 21mm cu segmenti SLF e recomandat sa-i contactati, sa fiti siguri ca le au/le produc in continuare. Pana sa-l intreb eu in detaliu omul nu stia ca exista mai multe variante, la el in depozit... Poate acum s-au mai lamurit, desi pozele de pe site nu s-au schimbat (in continuare de ambele feluri). Mai spunea ca teoretic segmentii SLF (2mm latime) merg si cu pistoane de 21mm diametru care vin cu segmenti DSF (tot 2mm latime), avand aceeasi dimensiune, dar nu recomanda. Daca au kitul complet pistoane+segmenti in varianta SLF e recomandabil sa le iei asa. O pagina cu toate pistoanele pentru motoare TSI gen2: https://www.ksmotorshop.com/content/detail/en/86 Dar cum spuneam, unele informatii pot fi inexacte/depasite. Probabil ca daca primesc mai multe cereri isi vor actualiza paginile. Eu nu i-am mai contactat de atunci ca intre timp am luat un Golf TSI gen3. Sper ca cei care au probleme cu motoarele gen2 sa gaseasca o solutie cat mai simpla, ieftina si fiabila.
    1 point
  24. @dydu_kuf copiii indiferent de vârstă tot copii vor rămâne, doar că o dată cu creșterea vârstei devin din ce in ce mai independenți de petrecerea timpului cu noi. Dar împărțirea timpului personal ține doar de tine, iar din păcate pentru a avea timp de ceva, trebuie să renunți la altceva. Eu când mă ocup de mașini renunț la timpul de odihnă (leneveala) și la timpul petrecut cu laptopul/tvul/telefonul dacă nu este pentru a mă informa despre ce fac la mașină. Ai să rămâi surprins câte poți face în alea 2-3 ore după serviciu și alocate altor activități. Mulțumesc pentru apreciere, prin postarile mele sper să motivez pe cei care își spun că e poate prea greu să o facă și să îi ajut prin ceea ce am făcut. @Muale: mă mai plâng și eu ca babele , așa este, am acoperiș și nu mă ploua direct, dar mai bate vântul, mai trebuie ceva din casă și îmi cam taie cheful. Prefer când plouă să stau în pat și să ascult ploaia pe acoperiș Referitor la mufe, aveam și varianta cu pini, dar am vrut varianta cu fire pentru cei 10cm de cablu in plus. Este posibil să se întâmple ceea ce spui, sper să nu fie așa si pentru asta am îmbinat firele bine, le-am lipit ok și apoi am "matisat" cablurile pe fiecare parte a mufei, inainte de a le "matisa" împreună. După cum se vede, am schimbat ieri și cealaltă mufa. după care am demontat și montat încă o dată farurile și am mai facut o probă. Fiind mulțumit de rezultat, am fost la un prieten și le-am suflat de praf, apoi le-am șters cu alcool izopropilic și cu soluție Mafra pentru geamuri și le-am reansamblat. Lipirea acestora o voi face astăzi și mâine voi lustrui sticlele. Sper să imi iasă polishul final al sticlelor, să nu mă fi muncit atât și să fie opace sticlele Bine că am avut ajutoare! Azi am dus mașina la schimbat amortizoarele și flanșele, atât pe față cat și pe spate. Am optat pentru Kyb, atat la amortizoare cât și la flanșe, marcă pe care am folosit-o și la Golful 4 și de care am fost mulțumit. Amortizoarele au fost o semi-plească, cineva le-a luat neștiind ca la G5 sunt două tipuri 22/50 și 25/55 . Așa că la prețul amortizoarelor mie mi-au intrat și flanșele! Abia aștept să ridic masina să văd cum este mașina.
    1 point
  25. Asa rau te-a deranjat ciupitura aia ? :)))
    1 point
  26. @SopAi Nissan Env200 care se incadreaza in cerintele tale
    1 point
  27. Salut, revin si eu cu rezolvarea arderii sigurantei nr4 de 5 A, ca sa ajut si alti membrii care se vor lovi de aceeasi problema. In cazul meu a fost senzorul de calitatea aerului (G238) care este in scurt (e si putin umflat dupa cum se vede in poza). Ciudat este ca nu e mentionat in diagrama tabloului sigurantelor, si din acest motiv nu am umblat la el pana acum (nu stiam ce face si nici unde se afla). Eu aveam eroarea la el (short to ground) de cand am cumparat masina, si vreo 2 ani a mers asa fara probleme. Cum i-am scos mufa, a dsparut scurtul, am pus siguranta noua si a inceput aeroterma sa bage aer. Eroarea a ramas de la senzorul de nivel , dar banuiesc ca dupa ce pun totul la loc si o sterg, nu mai apare. Am gasit la dezmembrari unul de pe un Audi, si as dori o confirmare ca este compatibil, practic aratala fel, diferenta este doar la primele 2 cifre (la mine incepe cu 1K0, iar la cel de Audi cu 4B0) Multumesc tuturor celor care mi-ati dat sfaturi.
    1 point
  28. Pun si un consum urban in trafic lejer. E drumul meu de mers la munca. Pe acelasi drum la intoarcere in ora de varf in Sibiu ia 12.1%
    1 point
  29. Eu înțeleg ca 30k va fi modelul de 48 Kwh. Modelul de 58 pentru care se iau precomenzi acum este în jur de 40k. Cat e-Golf de 36 Kwh. Totuși nu înțeleg cum golful scoate 300km cu 36 kw și ID, pe platforma dedicata, cu tehnologii mai noi, proiectat de la 0, face 330km din 48kwh. Asta înseamnă că ID. 3 este mai puțin eficient decât e-Golf cu 21%...:|
    1 point
  30. Mda...au 3 golfuri 7 GTI de SUA (probabil inundate/ dauna totala)
    1 point
  31. Salut, Am cumparat recent un Passat B6 cu motor BKP, ce-i drept la bani putini fiindca era stiut cu unele probleme... Motorul merge bine, trage, nu are zgomote ciudate, nu scoate fum, insa are MIL aprins. La scanare apare eroarea: EGR System P0401 - 006 - Insufficient Flow - Intermittent. Daca sterg eroarea, ea reapare dupa cateva porniri. Am zis ca ar trebui sa incep cu o inspectie a EGR, asa ca aseara l-am desfacut. Dupa desfacere, EGR pare in ordine, curat. La fel si corpul clapeta.... Nu am pompa de vacuum, insa daca fac vacuum cu gura pe furtun, valva egr pare sa se deschida normal. Ce ar trebui sa fac mai departe? Poate fi de la furtunele de vacuum ceva? Am observat ca nu am mai multe electrovalve ca la diesel-ul vechi de 1.9 pe care l-am avut, ci toate furtunele de vacuum de la motor (vreo 8 la numar) merg intr-o singura cutie neagra. Multumesc
    1 point
  32. salut baieti ..am si eu o problema cu egrul sper sa fi postat unde trebuie In principal mi'a aparut martorul pentru egr in bord,am pus tester pe ea unde imi spunea ca nu sta in parametrii normali am desfacut egr-ul si am vazut ca nu a fost curatat niciodata! acolo am vazut ca un motoras angreneaza 2 rotite zimtate si una dintre ele are zimtii rasi.. una peste alta acum caut respectivii zimti din interior este semirotita zimtata alba din imagini cod moyor bmp passat b6 2.0 tdi an 2008 inca o poza mai sugestiva sa vedeti despre ce zimti vorbesc
    1 point
  33. Am scos catalizatoarele si la mine. Eu fiiind diesel cu un motor V6. am 2 bucati pe 2 tobe. masina trage clar mai bine . Catalizatoarele erau pe jumatate colmatate. Problema e ca am ceva zgomot in plus. Nu este ecologic, dar totusi dieselul nu polueaza ca un benzinar. Pacat ca nu am apucat sa fac un test de la 0 - 100km/h inainte si dupa...
    0 points
  34. Pregatire pentru vremuri ploioase si cu lapovita. Spalat cu sampon Nigrin, degresat, aplicat Ma-fra Last Touch (un fel de ceara lichida). Sters geamuri cu alcool tehnic, aplicat RainShield Pro X. La praguri am insistat cu o solutie de degresare mai puternica si cu o perie soft, la fel si pe jante. La interior, am sters de praf cu o carpa usor umeda dupa care am dat o tura de SONAX Xtreme AutoInnenReiniger. Pe chedere am dat cu niste glicerina.
    -1 points
  35. Iesire facuta cu succes, 2 zile de condus, total 800 km. Am bifat fiecare loc planificat, cu cate o vizita. Vremea a fost asa si asa, uneori era ploaie, alteori soare, temperaturi intre 6 si 17 grade. Traseul este acesta: : Opriri si locuri de vizitat: 1. Lacul Sfanta Ana- se poate ajunge cu orice masina, chiar si suspensie sport. 2. Wellness Center Baile Tusnad (a fost inchis pe perioada 17-23.10.2016) - stiam ca e inchis, insa am mai fost la el, des, il recomand, te relaxezi total. 3. Welness Center Praid - recomandat sa stati minim 3 ore, iar daca nu vreti sa prinderi aglomeratie va recomand ora 15-16 pt ca e inchisa salina dupa ora 14:30. 4. Casa Telegdy- va recomand sa mancati aici, e fenomenal- https://www.tripadvisor.com/Restaurant_Review-g1463052-d1463287-Reviews-Restaurant_Casa_Telegdy_Haz-Praid_Harghita_County_Central_Romania_Transylvania.html -sarmale premiate locul 1 pe tara, are o gramada de premii, si trofee castigate, meniu variat, eu sunt vegetarian si am avut ce sa aleg. 5. Hanul Secuiesc- mancare super buna si aici, orice, au si ei premii, si sunt cu bun simt, bere Csiki Sor: http://www.turistinfo.ro/baile_tusnad/cazare-baile_tusnad/hanul_secuiesc-c97020.html 6. Cazare la pret decent, foarte curat, fara multe pretentii (renovat, curat, smart tv, internet, liniste, parcare la strada iluminata)- Villa Ritz : http://www.turistinfo.ro/baile_tusnad/cazare-baile_tusnad/pensiunea_ritz-c76371.html Cateva cuvinte despre masina, traseu. Am fost 4 persoane in masina mereu, cu bagaje full. S-a mers pe temperaturi si de 6 grade si de 17 grade, ploaie torentiala, sau noaptea. Uleiul Fuchs este wow, asa cum mi-l aminteam, porniri la rece ireprosabile, fara suspinat de turbo pe orice conditii indiferent de umiditate, sunt uimit. Rotile de iarna cu anvelope nokian wr d3 s-au comportat exemplar, foarte moi, fara sa faca zgomot, masina trage bine, viteza medie pe 300km la dus 70km/h pe Valea Prahovei cu consum de 5.1 % (cu 4 persoane in masina) ce sa vrei mai mult. Singurul inconvenient, raman farurile pe noapte bezna( nici stele) si pe ploaie torentiala, se vede bine cu faza lunga, insa cu cea scurta nu prea. Cateva poze, nu prea am avut timp sa fac poze:
    -1 points
  36. Nu se aude deloc mai rotund ca Fuchs, are tehnologie XTL cu nanoparticule antifrictiune care ajuta cu pana la 30% la pornire, Fuchs e in top la uleiuri de transmisie (daca nu stiai un cutia ta de viteze ai ulei Fuchs din fabrica) si face uleiuri dinainte de condimentele Fuchs, e doar o pura coincidenta. La masina nu am mai facut nimic, doar motorina si km. Urmeaza un soft la 135-140Cp la Alex Banu, probabil saptamana ce urmeaza. km actuali: 305 000km, am inceput sa fac naveta zilnic Pajura/Buc Noi- Magurele zilnic dimineata si seara la ore de varf. Consum intre 7-8%, mers normal.
    -1 points
  37. Merge totul cum trebuie. Consum ulei deloc. Geometria rotilor imi state pe creier de 6 luni. Am fost intr-o sambata la Ad Garage/ Euromaster si inca un service din Pantelimon, 2 m-au refuzat ca nu fac geometrie spate la golf 5 iar euromasters nu avea timp. Astazi dupa o vizita in Ploiesti cu jobul, si dupa alte 2 service-uri care m-au refuzat ca nu stiu sa faca geometrie spate la golf 5, am mers direct la cei mai beton din Bucuresti. Bd. Ion Mihalache - service Auto Variant- a lucrat un tip inalt brunet la masina timp de 30 minute, si nu s-a lasat pana nu a scos totul perfect, milimetric, eu ii ziceam sa o lase ca e bine si el insista sa o faca perfecta, mai rar intalnesti asa ceva. Geometria era dereglata TARE nu are rost sa zic unde am facut-o in urma cu nici 10 luni ca imi sare tot forumul in cap, insa acum este perfect, va recomand sa treceti pt acolo pt geometrie (fata+ spate), printre putinii care fac si spate.
    -1 points
  38. Evident ca au, prima data mi-au umflat rotile la presiune dupa care au virat stanga/dreapta cu senzorii on sa vada unde este punctul de volan drept. Apoi au verificat starea suruburilor, apoi au facut reglajul, intai spate / apoi fata/ apoi paralelismul puntilor fata/spate, la final mi-au tiparit raportul si au fost foarte comunicativi +mi-au dat bon. De departe cea mai beton geometrie, oriunde v-ati dus pana acum is aproape sigur ca nu aveau habar sa faca geometria spate, la fel am patit si eu. Masina merge perfect drept, in sfarsit am gasit si geometrist competent.
    -1 points
  39. Asa arata inainte geometria..... facuta in urma cu 10 luni. Vezi roata dreapta spate.
    -1 points
  40. Am cantarit bine toate variantele legate de investitia in masina (soft/turbina/frane/roti) si am ajuns la concluzia ca oricat ai baga in ea, ramane un simplu golf, care nu se va comporta niciodata ca o masina care e gandita pt asa ceva. Am decis sa nu mai investesc decat strictul necesar (cand se strica ceva) in rest sa merg cu ea cat mai mult. Ma tot gandesc sa-mi schimb masina de ceva vreme, si poate am sa si reusesc. Ultimele zece zile am facut naveta zilnic de luni pana sambata de la Romexpo la Magurele in capat. Ca si distanta am 19 km dus- 19 km intors, in intervalul orar aglomerat : 8:30-9:00/ 17:30-18:00. Legat de mersul in trafic cu o masina diesel, e destul de decent, doar ca amesteci mult si inutil in cutia de viteze (eu am condus doar extraurban preponderent - 95-99%) iar mersul in oras e o porcarie, insa am rabdare si sunt vigilent. Consumurile au fost intre 6.2% cand e foarte liber (sambata) si 8.2% cand e destul de aglomerat, chiar portiuni cu bara la bara. Urmatoarea masina va fi una de generatie mai veche si va fi una emblematica, dar depinde de multe chestii (cat mai stau in tara, taxa auto, unde am sa o folosesc), pt mine masinile noi sunt strict consumabile.
    -1 points
  41. Benzina de la Rompetrol este singura care contine aditivi metalici...o fi bine ..o fi rau....?
    -1 points
  42. Pana la lansare, daca nu ati vazut clipul, il las aici. Si eu sunt fan BMW i3. Am avut unul in teste pentru 1 zi. Am condus, imediat dupa test, si un Leaf. Nu se pot compara cele doua. Poate doar ca sunt electrice. In rest, i3-ul este mult in fata Leaf-ului. Parerea mea. Din pacate pentru mine, i3-ul are un pret mult prea mare, asa ca astept ID-ul.
    -1 points
  43. articolul asta e foarte bun pentru oamenii care se tot jeluiesc si critica ca de ce scoate tesla si astia mari nu (ma refer in special la unii de pe automarket.ro). uite de ce. cere timp ca sa o faci cum trebuie. evident ca au fost si prinsi cu garda jos, dar cand se pun pe treaba, o fac cum trebuie. nu e simplu sa ai si materia prima si bateriile si oamenii instruiti, totul trebuie sa mearga ca uns pentru a scoate zeci de mii de masini pe an. unora li se pare ca e din cauza ca nu sunt capabili. da, nu sunt nemtii capabili. am trait sa o aud si pe asta. si cine ii critica, romanii, "campionii" lucrurilor facute la timp. hilar de-a dreptul. plus ca ei pun bazele si pentru ce va veni dupa id3. ca mai sunt si alte electrice in plan. eivdent ca vor mai fi si mici pasi inapoi, ca asa e cand muncesti, mai si gresesti. doar daca stai degeaba nu poti face greseli.
    -1 points
  44. Ca tot ziceai de ei, uite și o fapta buna #electricromania Concluzia mea după turul Romaniei, e-Golf este cea mai eficienta masina electrica. Cifrele coincid cu test drive-ul meu București Valea Doftanei și retur plus 4 h trafic București <12kW/100km https://m.automarket.ro/stiri/electricromania-jurnal-de-bord-ultima-zi-sibiu-bucuresti-final-in-92085.html
    -1 points
  45. @tetea nu se strică. Plus are 5 ani garanție.
    -1 points
  46. O solutie la mirosul urat , cu toate ca sunt toate curatate , este sa cumparati un bradulet de la peco cu mirosul pe care il doriti si il puneti desfacut in cutia unde este filtru de habitaclu ...
    -1 points
  47. Complet nu prea are rost, dar capota si parbrizul, fiind cele mai expuse pietricelelor, ar merita (eu am facut inclusiv plafon, ca Ateca e mai inalta si e mai greu de sters gainatul - masina sta sub copaci si nu o pot spala tot timpul)
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!