Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.06.2019 în toate secţiunile
-
7 points
-
Gata si vacanta. Am mers impecabil 2400 km, cu o placere incredibila, chiar si plina cu bagaje, aer conditionat si 3 persoane in masina. A surprins pe toti cei din celelalte masini Asa ca, imi doresc in continuare sa ma plimb cat mai mult cu masina si sa ajung la 30k km anul asta. Cu ocazia asta am facut si cateva consumuri la pompa. Cifrele mi s-au parut incredibile.. La un mers pe drum cu o banda pe sens, cu depasiri cu orice ocazie si apoi mers normal pe autostrada consumul a fost 6.3. Apoi la un mers tare pe autostrada a iesit 6.8. Nu am mers subturat o secunda, am stat doar peste 2250 rpm. Am luat cele mai bune decizii in a modifica asa motorul, insa ambreiajul cam da semne de oboseala. E o placere incredibila la drum, abia astept fiecare km care o sa urmeze cu masina asta.5 points
-
Mersul prin oras nu e mare lucru, in schimb decarbonizarea aceea i-a pus cruce.4 points
-
4 points
-
Salutare , am mai facut 1800 km ( 1200 bucuresti 600 in afara ) am alimentat 240 litri gpl ( 660 lei ) si doar 13.4 litri benzina ( 84 lei ) , consumul de benzina fiind de doar 5 % din totalul combustibilului ( exact cum zic cei de la PRINS ) in fix 14 zile am economisit aprox 600 lei . Masina se comporta excelent instalatia fiind optimizata pe codul de motor CHHB aproape ca nu e nicio dif fata de benzina ( mult mai bine optimizata decat vechea instalatie prins de pe megane 3 1.4 tce ) . Bafta !2 points
-
2 points
-
Salut! Urmaresc forumul de ceva ani buni si a venit momentul sa imi prezint masina. Este un Golf 6 1.4 TSI 122 cp Highline din 2011, cod motor CAXA, M6. Are la momentul actual 54.400 km. A fost masina tatalui meu, achizitionata de noua, iar acum la reintoarcerea mea in tara am preluat-o eu. Din dotari mentionez: -Highline -privacy glass -footwell lights -volan multifunctional -RCD 510 cu camera pentru marche arrierre -tempomat -coming home leaving home -oglinda retrovizoare heliomata -climatronic -proiectoare cu functie cornering -jante aliaj Atlanta de 16” cu pneuri Micheline Primacy 4 205/55/16 -faruri OSRAM XENARC chrome edition In afara de cauciucuri noi, farurile OSRAM si o baterie noua masina nu a primit decat reviziile anuale cu schimburile de rigoare; nicio problema pana acum. Parcata doar in garaj subteran, acum la curte. Sunt foarte multumit de ea, probabil urmatorul pas vor fi stopuri LED tot de la OSRAM in momentul in care vor fi lansate.1 point
-
Da.Pentru cei care nu au timp sau nu stiu pe unde sa caute, problema se rezolva astfel: Se cumpara plafoniera W8 de pe vreun site ( cunosc unul dar nu stiu daca am voie sa il spun) si folosind schema de mai jos , se pot cositori firele direct pe pinii plafonierei. Se cumpara un conector 191 972 714 si 2 cablaje cu pini 000 979 226E, si se fac legaturile.Nu lasati cablajul mai lung de 20 cm ca va incurca. Va trebui sa taiati din plafoniera, zona incercuita, altfel va lovi in suportul de ochelari. Rezultatul final arata cam asa, doar conectorul e cel care l-am aratat mai sus. Pinul 1 de la plafoniera se leaga cu un scotch lock de firul de la blocul de lumini, cel din dreptul pinului 17, culoare gri cu albastru , sau la bricheta, care se aprinde doar la punerea contactului.Scotch lock arata cam asa: Cam asta ar fi, fiecare isi face modificarea pe propria raspundere, daca umblati la instalatia electrica a masinii sunteti singurul responsabil.Va sfatuiesc sa lucrati cu atentie.Numai Bine ! Sorry, vad ca pozele le-am plantat cam aiurea, munca de nepriceput, asta e !1 point
-
1 point
-
La 6 trepte nu recomand deloc masa simpla. Merge, dar se simte mult mai badaran ambreiajul si cu timpul iti distrugi cutia (nu ca ar fi prea scumpa, dar totusi... ). Legat de consum, masinile astea inca tin pasul bine de tot cu trendul actual de scadere a consumului. Daca conduci eficient, consumurile sunt uimitor de mici. Deci, se poate scoade consum mic si cu PD, nu numai cu CR. Legat de turatie @rudiRUD: nu e obligatoriu sa stai tot timpul cu ea peste 2000 rpm. In linie dreapta unde am nevoie doar sa mentin viteza, merg si cu 1400 rpm. Important e ca atunci cand o calci, sa fii in plaja de cuplu, si asta presupune sa retrogradezi o treapta sau 2 si apoi sa calci pedala de acceleratie. Eu nu vad rostul sa tii un motor tot timpul turat...1 point
-
eu nu ti-am zis sa ii dai comanda.... ci astfel alimentezi camera cu un plus curat. Ea se comporta asa, deoarece plusul care ii culegi tu, de pe lampa, nu este curat. Incearca si cu firul de remote.1 point
-
Daca ai navi china , acea navi ar trebui sa stie sa dea plus curat catre camera, si legi firul de triger la cel de remote de la navi, iar capatul din portbagaj de la triger la alimentarea camerei.1 point
-
@Muale am să le las așa să văd în cat timp se mătuiesc. Dacă se mătuiesc repede atunci le voi infolia. Aseară am făcut un drum scurt și am constatat două lucruri: lumina este foarte bună în comparație cu farurile cu halogen și trebuie să vizitez un service cu reglaj de faruri, mi se pare ca farul din stanga bate prea în stânga și vrea să le regleze corespunzător.1 point
-
CBBB-ul este un motor EU5, doar ca VW l-a omologat oficial ca EU5 undeva prin septembrie 2008. Daca masina este produsa ianinte de data asta si are motorul CR (CBAB, CBBB ...) este EU4+ ... adica EU4 la noi.1 point
-
1 point
-
shell helix ultra ect c2/c3 0w30 foloseste cineva?as vrea sa-l incerc.1 point
-
Ca e cel mai ok din gama tsi vag e una ; insa are si el problemele lui garla si fiabilitatea fata de celelalte aspirate din discutia de mai sus nu are termen de comparatie.1 point
-
2.8 grade este ok. altii au 9-10-11 grade , acolo e problema. Doar ce am facut plinul cu Mol evo expensive sh|t.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Atâta fîss pt benzinare .. stați după ele până vă expiră buletinu. Treaba e foarte simplă. Toată lumea s-a panicat fix degeaba. Când se vor scoate din producție .. se vor scoate ambele.... și benzinarele și diesel-urile.... prin 2024. Mai exact toate mașinile cu ardere internă... si pe benzina si pe motorină. Se va merge in primul rand pe hibrid..... după .... pe full electric.... dar mai dureaza asta vreo 25 ani - infinit. Cei care v-ați comandat diesel (ca și mine) .. stați liniștiți ca nu veți muri cu ele de gât. (astea sunt doar visele unui brontozaur --- șeful de la volvo --- la care i-au pierit strămoșii din cauza unui meteorit). Bucurați-vă de CUPLU. Un fost - viitor posesor de passat DIESEL. PS. Revin cu poze cand ajunge. (estimare iulie 2019) passat r-line 2,0 TDI .. manual. 150 CP. full led. ... restul e poveste. (sper numai sa nu am atatea probleme ca si Cascadoru. ☺️)1 point
-
1 point
-
1 point
-
Cred ca aproximeaza dupa temperatura sondelor lambda. Cum isi citeste temperatura sondelor ? Pai sunt niste campuri in care apare rezistenta electrica a acestora exprimata in ohmi, rezistenta creste odata cu temperatura daca urmaresti incalzirea motorului. Preaprinderea si detonatiile sunt 2 fenomene diferite, detonatiile pot fi precursoare unor preaprinderi care in cateva secunde topeste/sparge un piston. Preaprinderea e asa cum ii spune numele, aprinderea amestecului mult prea repede,adica pe timpul de compresie, ceea ce duce la suportarea aproape intregii energii termice si mecanice de catre piston, care nu prea o cedeaza repede, ceea ce duce in cateva cicluri la terminarea motorului, deci nu ai timp de reactie. E data de bujia prea calda in general cand acesteia i se incalzesc la rosu electrozii, cresterea temperaturii e ajutata si de depunerile in motor, sau amestec sarac. Detonatiile sunt explozii mai mici pe langa cea de baza, sunt generate de compresia mare care deobicei provine de la depuneri pe piston mai ales, totodata si de la temperatura crescuta data de izolarea termica care o fac depunerile, si binenteles de la incalzirea generata de amestecul sarac. Avansul mare favorizeaza fenomenul. Knock sensor asculta zgomotul dat doar de detonatii care au o anume frecventa, acel zornait metalic, microfonul e acordat pe acea frecventa, si strangerea la cuplu pe motor ajuta la asta, cand intensitatea sunetului trece un anumit prag ECU incepe sa retardeze avansul pana la -14 grade la motorul meu (in practica am vazut max. -12 grade) si sa mareasca amestecul, pentru a prevenii detonatiile. Contra preaaprinderilor nu exista leac, doar calcularea buna a raportului de compresie a motorului si a bunei alegeri a cifrei octanice, pentru ca in 2,3 secunde motorul e PA!1 point
-
Salutari dragi prieteni. Intr-o sfanta zi de Duminica ... in sfarsit, dupa 2 tentative initiale, am reusit si eu sa desfac de pe masina EGR-ul si clapeta de acceleratie... Sulpriza mare ... ceea ce am gasit acolo dar si satisfactie k am reusit sa o si curat. Dupa cum vedeti am postat si ceva foto sa vedeti ceea ce ati putea gasi si voi. Si ca sa va fiu si eu oleak de ajutor, pt cei care vor sa se apuce de treaba, pt a curata toata problema eu am folosit de toate: incepand de la benzina (inmuiat, stropit si frecat cu o periuta de dinti), sprei WD40, si inca un sprei antirugine cu mare putere de penetrare ... dar se poate folosi si Carbosol. Ink un lucru important, incepem toata treaba prin a deconecta bateria, mai bine zis numai borna minus - pt a nu ne iesi erori cand scoatem acele mufe; iar la urma urmei foarte mare atentie cand le conectam la loc deoarece la mine cred ca nu le-am conectat bine si am avut ceva probleme la pornire... Abia dupa a-4-a, a-5-a cheie a pornit.1 point
-
Cotiera vine bine, nu se misca, e fixata cu surube pe interior (mai lungi cu saibe) si e decupata sa vina fortat peste consola. Ca si functionalitate vine bine, isi face treaba, iti poti sprijini mana de ea, insa daca te apuci sa verifici in amanunt lucrarea se observa pe laterale intre scaune si consola ca imbinarea nu este perfecta. Se putea face o treaba mai buna cu mai multe modificari, insa am preferat sa nu modific nimic din consola centrala (ba chiar am pastrat totul negaurit) in caz de orice sa pot reveni la forma initiala. Ca si mentiune am fost la Agusta pt o verificare a directiei/rotilor, asta inainte sa merg la mare. Mi-au gasit rotile prost echilibrate, am insistat sa-mi verifice la sange si jantele (vizual+ sa vada daca e ceva stramb/oval). Ultima vizita pt echilibrat roti + schimbat anvelope a fost pe Jiului - si cu ocazia asta va spun sa nu mergeti acolo, pt ca nu au facut treaba buna. Dupa ce mi-au echilibrat rotile + dus la 2.2 presiune am mers la standul pt geometrie 3d, geometria era afara din parametri, mi-au reglat-o cat mai spre 0.-1 points
-
Am consultat acum bonul de motorina (am inceput sa le adun) Am alimentat la 15 km de Venus(start) la ora 11:11 la Lukoil in Tuzla si dupa ora 15 eram acasa(am trecut de pe centura prin molul Baneasa- Carrefour insa nu am stat mult). La intoarcere au fost peste 3 ore, am gresit eu. Ca si idee, masina fiind in 5 trepte la 135-140km/h are undeva la 2800-2900rpm, iar la 110km/h e fix ~ la 2000 rpm (nu sunt exacte datele, insa la 110km e foarte silentioasa de aceea am ales viteza asta pt croaziera, nici nu ma grabeam). Nu vreau sa cred tot, insa cele 2 cazuri de motorina proasta cand s-au intamplat? banuiesc ca in urma cu cativa ani. + Masina nu se comporta diferit fata de alta motorina (rompetrol/petrom/omw/mol) am testat motorina aproape de la toti, injectoarele mele sunt in parametri, ba chiar nu au corectii mari deloc. Ca si idee pe viitor as avea un decont de ~70l/luna la Petrom/Omw, cat despre calitatea motorinei putem sa ramanem sceptici, zilele trecut citeam diferite pareri pe forumuri si dupa toate astea nu puteai sa tragi nici o concluzie. Nu e nimic demonstrat.-1 points
-
Fi sigur ca pot strange 1000 de bonuri ca in caz de defectiune nu poti face nimic. Iar masina are peste 10 ani, daca se strica ceva cumpar piese si o repar, asta este. Daca era o masina noua sau in leasing/casco era altceva, pastram absolut tot ca sa dovedesti continuitatea alimentarii, dar asa ce mai poti sa-i faci? masina asta a vazut motorina si din Germania si din Danemarca si din Romania si de cine mai stie pe unde. Momentan am ramas in pana de bani dupa concediu la mare +alte cheltuieli neprevazute + o nunta. Prin octombrie urmeaza revizia de 10 000km/1 an, ulei Motul Specific sau Ravenol si filtre mann/mahle, filtrul de aer/combustibil/habitaclu am sa-l schimb eu, insa uleiul si filtru ulei am sa-l schimb la bunul meu mecanic, unde de asemenea o sa desfacem motorul sa vedem in ce stare se prezinta dansul, repet : - masina e produsa in 2004 luna a3a- si a fost intretinuta doar la vw/audi Germania interval LL la ~30 000km cu cacastrol 5w30 evident. de aceea vreau sa cumpar garnitura si sa desfac motorul, o sa fac si poze, iar daca am surprize sa le rezolv pe loc. Am noroc ca macar pt la iarna am anvelope ~noi rulate 2500km Nokian si nu mai trebuie sa investesc acolo bani. Si dieselul nu e asa pretentios la combustibil ca si benzinarul, merge sa-i mai dai si niste apa de la Lukoil :)) a mea nu face urat inca poate la iarna,dar pana atunci posibil sa fiu sponsorizat de statiile Omw/Petrom.-1 points
-
Dupa " doua luni de libere/concedii" am reluat activitatea, delegatie in jud. Buzau. Sunt un tip matinal cand vine vorba de iesit cu masina, asa ca la 5:30 am eram deja pe drum, din doua motive: pt ca aglomeratie si pentru ca-caldura: Din recomandarile multiple de a nu mai alimenta la lukoil m-am reintors la Petrom, masina se comporta tot la fel. Traseul de dimineata: Bucuresti - Poligrafiei- Urziceni- Buzau- Chilibia -cu oprire in Movila Oii (funny name) -150 km - mers legal 60/100 - 1 persoana ac pe 22 grade - 4.7%. Am sesizat si o mica problema la masina, sunt aproape sigur despre ce este vorba insa inainte sa comand piesa daca imi puteti confirma mi-ar fi de folos: -- dupa o anumita viteza (70-80km/h incepe sa se auda in huruit foarte usor sesizabil, de ex prietena mea nu-l aude, repetitiv, cu o mica pauza intre sunete)- prima data m-am gandit ca o fi de la ceva in cauciuc, insa nu a fost cazul- la virarea stanga se aude mai pronuntat- se amplifica - tind sa cred ca este vorba de rulmentul fata dreapta. asa este? Cred ca se alfa in stadiul initial de "pe duca" ce marca de rulment sa caut>? Multumesc.-1 points
-
Nu nu, zgomotul se aude la peste 80 km la ora, daca ma misc cu viteza mica nu se aude nimic, nici din interior nici din exterior. Sunetul de cauciucuri cu imperfectiuni il cunosc pt ca am avut si aparea la peste 120km/h. Sunetul asta de acum e ca un rontait imagineaza-ti ca mergi cu masina, si se aud hruumm (1-2 sec pauza) hruumm, se aude foarte foarte incet, si se simte putin de tot in volan. Cand intru in curba si virez stanga pauza de 1-2 secunde dispare si se aude mai continuu. Si nu vorbesc de vruumul cand accelerezi ci ce freaca, dar nu e sunet metalic, cum scoate un rulment in ultima faza.-1 points
-
Tot la munca, deci nu am avansat nici cu verificarea rulmentului nici cu adaugarea de noi km, pt ca am masina de servici aici. Din pacate, realizez tot mai mult ca pentru nevoile mele nu am cum sa cobor masina, sunt chiar la limita, pentru ca unele drumuri pe care le frecventez rar ce-i drept, prezinta denivelari destul de mari, cu alte cuvinte masina e si asa prea joasa cu arcurile stock, d'apoi sa o mai cobor 3cm, cred ca imi sparg baia de ulei/sau altceva. Colegul cu golful 4 combi a spart 3 bai de ulei in decurs de ~3 ani, din cauza drumurilor de sonda, si are suspensia stock, nu e lasata. O poza facuta dimineata, cu o parte din masinile (personale) catorva angajati, nu se prea cumpara vw in Ro :-1 points
-
Nimic nou, luni plec si eu acasa din delegatie, si apoi o scot la plimbare. De curiozitate azi, si ca aveam timp, am luat multimetru si am zis sa merg cu un coleg sa masuram bateriile la masini. El sustine ca are bateria cumparata de noua de 1 an jumatate. voltaj indicat: - off: 12.72V / on: 14.75 V - baterie Varta Eu am masurat la a mea (masina sta nemiscata de 11 zile): - off 12.75 V/ on: 14.82 V - baterie no name din Danemarca(nu am retinut firma), ceea ce inseamna teoretic ca bateria e la inceput (tind sa cred ca bateria a fost cumparata cand s-a adus masina in tara prin noiembrie 2013, nu gasesc data fabricatiei). Macar pot sa stau linistit la iarna, bujiile mi-s schimbate recent, iar bateria se prezinta bine. Drumuri bune.-1 points
-
daca era releul defect, nu aveam oscilatii si probleme pe la martorii luminosi din bord? Masuratoarea a fost facuta dupamasa pe la 17:00 dupa o zi de 35 grade afara, timp in care masinile au stat in soare, asta daca influenteaza cu ceva. Apoi in timpul masuratorilor nu era pornit nici un consumator. Este posibil sa afiseze putin mai mult multimetru, insa oscilatia era de ordinul 0.03V in timp ce incarca. Eu vad ca e normal sa ai 13.7- 14.4 V.-1 points
-
Si am bifat vizita lunara pe la mecanic :)) daca asa ma ocup de o masina atunci de un copil cum o sa ma ocup? il duc zilnic la doctor. - schimbat o bieleta de directie- lemforder- - verificat si completat cu 100ml ulei in cutia de viteze- - verificat din nou bucse-bielete-capete de bara- bara stabilizatoare- in urma verificarilor a rezultat ca trebuie sa schimb bucsele de la bascula spate insotite de suruburi- In rest masina merge bine, posibil pe viitor sa curat egr-ul.-1 points
-
ce teste sunt astea? ii pune 15 litri ca sa ce? trebuia cu primii 10l sa se dea cu masina si pe urma s-o puna pe dyno. softul nici n-a avut timp sa-si dea seama ca i s-a schimbat benzina. in plus, mai era si soft modificat.-1 points
-
Nu stiu ce informatii ai citit tu, dar din generatia respectiva de tsi-uri, 1.4 tsi 122 e cel mai ok. 1.2 tsi o idee mai jos la fiabilitate dar e ok si el. De 1.4 tsi 160 cp sa fugi, mai ales daca gasesti unul in bugetul tau sigur are probleme ascunse. In Bucuresti daca mergi la orele de varf nu o sa vezi 10%, nici la vw, nici la restul.-1 points
-
-1 points
-
Pt un motor obosit cu dpf .. mersu in oras si opritul in regenerare .. duce la moartea prematura a dpf. Va spun din practica .. nu de pe forumuri. Daca reusesti sa intelegi un motor si principiul de functionare al dpf .. esti rezolvat... daca nu .. esti prieten cu mecanici.-1 points
-
In primul rand .. 30km de oras zilnic .. nu e sanatos pt dpf. Relantiul de 1000 ture nu inseamna ca e pe regenerare neaparat. Posibil sa ai filtrul infundat chiar daca nu vezi asta pe diag. Cu un G450 obosit si soft "potrivit" .. se intampla chiar asa. Ia o benzinara.-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00