Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.06.2019 în toate secţiunile
-
Gata si vacanta. Am mers impecabil 2400 km, cu o placere incredibila, chiar si plina cu bagaje, aer conditionat si 3 persoane in masina. A surprins pe toti cei din celelalte masini Asa ca, imi doresc in continuare sa ma plimb cat mai mult cu masina si sa ajung la 30k km anul asta. Cu ocazia asta am facut si cateva consumuri la pompa. Cifrele mi s-au parut incredibile.. La un mers pe drum cu o banda pe sens, cu depasiri cu orice ocazie si apoi mers normal pe autostrada consumul a fost 6.3. Apoi la un mers tare pe autostrada a iesit 6.8. Nu am mers subturat o secunda, am stat doar peste 2250 rpm. Am luat cele mai bune decizii in a modifica asa motorul, insa ambreiajul cam da semne de oboseala. E o placere incredibila la drum, abia astept fiecare km care o sa urmeze cu masina asta.5 points
-
Da daca tii la masina nu te uiti la bani Cu cat uleiul este schimbat mai repede cu atat este mai bine si pt. motor Mai ales ca ce conditii de drumuri avem noi aglomeratiile din oras praf ect... 8k 9k sau un an3 points
-
Salut! Urmaresc forumul de ceva ani buni si a venit momentul sa imi prezint masina. Este un Golf 6 1.4 TSI 122 cp Highline din 2011, cod motor CAXA, M6. Are la momentul actual 54.400 km. A fost masina tatalui meu, achizitionata de noua, iar acum la reintoarcerea mea in tara am preluat-o eu. Din dotari mentionez: -Highline -privacy glass -footwell lights -volan multifunctional -RCD 510 cu camera pentru marche arrierre -tempomat -coming home leaving home -oglinda retrovizoare heliomata -climatronic -proiectoare cu functie cornering -jante aliaj Atlanta de 16” cu pneuri Micheline Primacy 4 205/55/16 -faruri OSRAM XENARC chrome edition In afara de cauciucuri noi, farurile OSRAM si o baterie noua masina nu a primit decat reviziile anuale cu schimburile de rigoare; nicio problema pana acum. Parcata doar in garaj subteran, acum la curte. Sunt foarte multumit de ea, probabil urmatorul pas vor fi stopuri LED tot de la OSRAM in momentul in care vor fi lansate.2 points
-
@adamar, afirmatiile sunt valabile si acum. Nu recomand nimic OEM sau AM, doar OE. @92nbk, pentru cutie JXP: - G052171A2 - ulei transmisie 1L (70W-75W)2 points
-
Ieri am mătuit farurile, pornind de la 800, apoi urcand la 1000, 1500 și finalizand cu 2000, cu care am insistat mai mult. Apoi pentru că îmi rămăsese timp, am aspirat amândouă mașinile la interior, urmând ca mai pe seară să le spăl. Pe la 17.30 începe "bubuiala" aproape zilnică a tunetelor și mă felicitam în gând ca nu spalasem mașinile. Pe la 18.30 afară era înnorat, dar nu plouase și nici nu mai urma să plouă, vreme perfectă de spălat în liniște mașinile. Îmi adun lavetele, soluțiile, îmi umplu lancea cu spumă, trag Golful în fața porții și surpriză: Karcher K3 Full Control nu pornește. L-am folosit de 4 ori în nici două luni de când l-am luat de la Dedeman Galați. Ce fel de mizerie de curățitor cu presiune fabrică Karcher, pe care Deeeman îl vinde cu 559 de lei și care rezistă 4 folosiri?! L-am dus inapoi la Dedeman și am solicitat rambursarea banilor sau să îmi dea alt model. Cel de la service m-a luat "tare" că "domle îl repară, că așa e legea, că în 15 zile:. I-am spus că nu îl ridic dacă il repară, că este o mizerie dacă s-a stricat după 4 folosiri și le-am solicitat să treacă in PV-ul de intrare in service aceste doleanțe. În fine, o să vedem ce ca fi în continuare. Azi, m-am hotărât să spăl Golful, de fapt totul a pornit de la praful existent in compartimentul motor și pe care aș fi vrut să il spăl. Am pus mâna pe furtun și apoi cu galeata cu Nigrin, mi-am făcut de cap. După ce am terminat, am scos farurile cu halogen și le-am montat pe cele cu xenon Apoi a venit prietenul cu mașina de polishat și le-a lustruit puțin, iar la sfârșit le-am aplicat puțină soluție de protecție "glass" pe care o luasem să fac Tiguanul. Rezultatul constă în o pereche de faruri, care nu artrag atenția cu nimic, nu sunt perfecte optic (nici nu am vrut), dar sunt ceea ce voiam eu, să iasă la final. Faza lungă am lasat-o pe halogen, iar mecanismul lupei nu l-am cuplat, astfel încât functionarea farurului să fie cât mai apropiată de cea a farului original. Deși in poze xenonul și ledul pare spre 6000k,nu e chiar așa. Nu sunt nici 4300k cum le-am comandat, dar aduc foarte mult cu lumina de la Tiguan, aș zice că sunt foarte apropiate de 5000k. Deseară ies la o plimbare să văd cum sunt și în plus trebuie să le și reglez. Nu știu cum e să ai frați mai mari, de la care să iei haine sau alte lucruri, dar Golfuletul a primt acoperitorile de pedale pe care le avea Tiguanul, până a le schimba cu pedale de R. ca în reclama aceea: "un pic mai bine pentru dumneavoastră" LE: iar e "concert" pe cerul Galațiului și tocmai ce am primit asta: Acum plouă! Unde e încălzirea globală? Până la mijlocul lunii mai a mers centrala pe încălzire, iar din mai plouă zilnic...2 points
-
2 points
-
Astazi s'a facut revizia anuala de ulei ( castrol 5w40 td ) si filtre ( mann ) la 142955 km si alte tziganii cum ar spune unii.2 points
-
1 point
-
Salut. Sa intre in Diverter Valve (DV)?! Daca e asa e un furtun de boost, nu de apa. daca nu e de apa. Vezi poate este de ajutor. Turbina e acolo in spatele motorului. In continuarea "induction hose-ului" pe care ai debitmetrul dupa carcasa filtrului de aer se afla turbina. https://volkswagen.7zap.com/en/rdw/1 point
-
Pentru ca ii trebuie un plus curat. Ii dai prin releu, aduci de la priza bricheta, dacă ai în portbagaj... Altfel, din fata.1 point
-
La cum îi este norocul la schimbat capace zic sa asteptati o confirmare ca este ok ?1 point
-
Am facut un drum ro-bg si retur, mers aproape legal, consum 5.55 medie, masina sa comportat exemplar, la intoarcere am alimentat shell v-power, ca de mult doream sa il incerc. Pare un carburant f bun.1 point
-
Am reusit, problema era de la Buzzer-ul H22 si aveam si senzorul FSC care imi facea probleme, in pozele atasate demine regasiti zona unde este amplasat Buzzer-ul pentru Fata eu am cautat 2 zile. Demontati plasticul de sub coloana volanului, plasticul de sub modulul de control apoi carcasa cu tot cu modulul de parcare pentru a avea loc si mai sus regasiti Buzzer-ul. Multa bafta, eu m-am chinuit destul de mult pentru al gasi.1 point
-
1 point
-
Mafra - fast & black ramane pt. mine nr. 1 report calitate/pret1 point
-
Salutare! Pentru Retrofil Active Info Display aveți nevoie de: 1. Active info display cod - 5E0 920 790A (la 3000 lei) ; Atenție !!! trebuie piesa noua, altfel nu o sa aveți km reali al mașinii. Dacă se achiziționează sh va rămâne kilometrajul ceasurilor. 2. Butoanele de pe volan cu tasta view 2019 pentru DSG - cod 3V0919719H cost 700 lei ( fără aceste butoane nu puteți configura in interiorul cercurilor); 3. Columbus MIB 2.5 - doar dacă vreți sa va apăra harta pe AID + cablu fibra optica 130 lei aliexpress. 4. Instalare + Codare online. 5. De asemenea, aveți nevoie de can Gateway versiunea high, în procesul de instalare se va face update la ultima versiune. Pot asigura asistenta pentru retrofit in Bucuresti. Atașez câteva poze după montarea noilor butoane de pe volan. Să auzim de bine.1 point
-
Am scris in iarna ca golful s-a hotarat sa faca pipi pe el. Aka termostat plus carcasa. Problema clasica la VR6. Comandat de la Gabi caracasta termostat, o-ring-uri, cleme etc. Weekendul asta am purces - ca scurgerea nu era asa mare si am tot mers completand. Am demontat (accesul e greoi) schimbat tot mai putin termostat si garnitura - ca era bun... Pun totul la loc, si curge... bineinteles pe la garnitura termostatului... Murphy, mare om, mare caracter... Inainte sa il sun pe Gabi, imi aduc aminte, ca in cutia termostatului de la rexton, pe care l-am schimbat in iarna, in cutie a venit cu doua garnituri. Doar de una am avut nevoie. Si a doua, vezi coincidenta, era fix pe diametrul termostatului de golf. Asa ca, desfacem din nou, si punem garnitura de ssangyong Acum e bine. Maine releele de pe modulul de confort.1 point
-
Fusta si spate si fata de V6 am pe golf. OEM. Si da, sunt ceva mai joase decat cele standard. Are doar bara fata revopsita - restul vopsea originala - verificat de mine si cu ultrasunete, si confirmat de oameni care stiu mai bine - a se citi vopsitori ok, nu samsari1 point
-
Ma amuza ce abordari au unii, nu prea ati folosit taxi-uri in alte capitale ale lumii nu? Masina fiind taxi este servisata mult mai des, verificata mult mai bine decat alte masini rulate in alte conditii (fiindca asa impune legea etc) Motoarele acelea sunt FOARTE fiabile, duc 500k km lejer servisate ok (si sigur a fost servisat ok, vezi pct 1) DPF se poate curata profesional, la un service dedicat (cu aparatura in acest sens), care scoate un dpf minim 99% ca nou cu garantie minim 12 luni (daca nu e topit, si sigur e ok daca merge bine masina la o prima vedere), cost aprox 800 lei cu tot cu montat demontat etc. Cutia DSG de pe aceste modele este una foarte fiabila daca este servisata la timp (si probabil a fost, vezi pct 1), sansa sa aiba probleme pe mecatronic sunt mici. Cat despre ambreiaje, daca inca nu au fost schimbate pana acum, probabil vor trebui schimbate in urmatorii 50 000km, dar nu este un capat de drum, e o procedura standard, odata cu ea se face si revizia de ulei + filtru. Dar e posibil sa fi fost deja schimbate, fiind taxi rulat mult in oras. Franele si suspensia sunt consumabile si e normal sa trebuiasca schimbate la un moment dat, dar ma indoiesc ca ti-o da cu ele facute varza, totusi masina aia cara oameni si nu oi, trebuie sa le ofere un confort. Interiorul si uzura din interior, ati fi surprinsi cat de bine arata unele taxi-uri la 350k+ km. In cel mai rau caz se cumpara niste protectii de pedale noi (aliexpress, 50 lei), se retapiteaza volanul si iese ca unul nou din fabrica (250 lei ~ ), se mai schimba 1-2 butoane tocite sau zgariate (50-150 lei.. se gasesc si noi si sh destule). Un detailing ca la carte interior / exterior si ar trebui sa fie OK pe partea asta de aspect. Daca ai acces la un istoric complet al masinii si gasesti toate servisarile facute ok, poate si unele lucruri ca ambreiajele + volant schimbate .. cu atat mai bine. Verificata masina pe diagnoza, mers cu ea si facute diverse teste. Daca totul e ok din cele de mai sus, eu as lua-o la banii aia. Nu inteleg ce se sperie unii asa de kilometraj, in conditiile in care 50% din masinile aduse din afara se invart in jurul acelui kilometraj (nu si in bord evident). @Dtc2010 sunt curios ce decizie ai luat / iei cu masina, daca o cumperi sa ii faci o prezentare te rog in aria corespunzatoare (masina mea)1 point
-
Arata foarte tare masina, jantele de R32 o schimba complet. Pentru rulment ce brand ai ales? Si cat te-a tinut cel vechi?1 point
-
1 point
-
Deci cum spuneam inafara de panelul G6 care va trebui inlocuit ,va trebui schimbat si acest modul care in practic are rolulu de a deschide si de a inchide aerul ce intra in habitaclu care este cum spuneam prima comandat doar de un singur motoras ">http:// ">http:// Asta ar fi una din modificele un pic mai sacaitoare si care se afla in spatele torpedoului latul pasagerului cu codul 1K1 820 304 B comandat de motorasul V425 Pt cine are deja din origine acest modul ceea ce inseamna de la MY08 in sus va trebui sa faca doar schimbarea pinilor 16 cu 20 Pt cine are de la MY07 in jos si pt anumite motive ( € ) va trebui sa foloseasca acelasi modul din dotare comandati de cele 2 motorase V113 si V71 va trebui sa scoata pinii din origine si uniti la pinii de destinatie si anume: Conectorul C: T16D/ pin 07>>>pin 10 T16D/ pin 08>>>pin 09 Conectorul B: T16C/ pin 06>>>pin 07 Pt cine are incalzire suplimentara WEBASTO pinii 20 si 16 di conectorul A T20C va trebui lasat la locul lor de origine Pt cine vrea sa adauge si senzorul de calitatea aerului cablajul este acesta pin 1>>>pin 16 T20C pozitiv pin 2>>>pin 19 T20C masa pin 3>>>pin 04 T20C semnal1 point
-
treci pe roti de 15, sunt cele mai bune in romania am avut si eu vreo saptamana niste jante santa monica 225/45/17, facut schimb cu o cunostiinta am zis ca innebunesc, simteam in plus fiecare crapatura din asfalt, am trecut inapoi pe 15 culmea este ca persoana de la care am facut schimb zice ca nu simte nimic, desi am fost in masina cu el, si la fel simteam orice denivelare deci depinde cat de sensibil sau obisnuit :)1 point
-
Am observat ca de fapt fumul apare in turatie de la 1000 la 1800 de rot/min si dupa aia nu mai scoat. Am verificat cu laptop-ul debitmetru si presiunea la turbina si sunt ok. De la ce apare zgomotul la decelerare si acel fum???? Va multumesc!!!1 point
-
0 points
-
0 points
-
Am inteles perfect. Ca sa traversezi Transalpina cu un motor mic si 4 pasageri din care 2 peste 100 kg pe urcare trebuie sa tii motorul in ture ridicate ca altfel nu duce si dureaza peste o ora urcarea.Nu laud uleiul ,spun doar o realitate.-1 points
-
Am auzit un punct de vedere de la un inginer si este unul destul de corect. Nu conteaza numarul de km ,conteaza orele de functionare.Poti face 30000 in mai putine ore fata de 15000.-1 points
-
Senzorul este incorporat in placuta si transmite la martorul din bord cand uzura a ajuns la el. Daca placutele sunt cu senzori nu vad de ce ai cumpara fara....daca chiar se poate.-1 points
-
Legat de discutia cu ABS o sa inchei prin a va spune experienta mea, simpla de altfel. Cu ABS, singur in masina, mi s-a franat in fata la o trecere de pietoni si m-am dus sanie, am lovit masina. Dupa ce l-am dezactivat, mi s-a intamplat sa fiu ATENTIE cu masina plina, 5 oameni, sa fac o depasire si masina din fata celei depasite sa se hotarasca brusc sa franeze si faca stanga. Frana de la ~80km/h si masina s-a oprit perfect, fiind toata lumea in siguranta. Dupa aceasta faza am zis ca nu mai vreau sa activez abs. As dori sa mai continue discutia cel care a testat cu/fara abs, cel care are modificari asemanatoare cu ale mele la sistemul de franare, cel care a facut in viata reala aceste lucruri. Logica si teoria nu au mereu legatura cu ce se intampla in realitate. Nu vreau sa par ingamfat, nu-mi sta in caracter, dar sunt unii oameni (nu neaparat aici pe forum, nu atac pe nimeni) care cunosc tot, dar nu au desfacut un surub la masina pe care o detin. Aerul a inceput sa nu mai mearga dupa ce am lovit masina. Fiind dreapta fata, presupun eu ca e atinsa vreo conducta si a scapat tot freonul. Inainte sa o lovesc mergea perfect, era abia schimbat radiatorul de clima si incarcat cu freon.-1 points
-
Buuun, am terminat si capitolul roti - suspensie. Montat cauciucuri noi, reglat suspensia (am mai ridicat putin spatele si cred ca am ajuns la forma perfecta), facut geometria. Am avut marele noroc de a nu fi nevoie sa indrept nici o janta, incredibil chiar, dar pare ca gropile se simt mult mai rau in capul meu decat lasa urme asupra masinii??. Am reparat si tubulatura filtru->turbina, totul merge foarte bine acum. Ce urmeaza: am rulmentul stanga-spate MORT, face o galagie incredibila. In acelasi timp, vreau sa schimb furtunul de la epurator. Sunt niste pierderi de ulei pe acolo si nu pot sa stau linistit. Abia dupa, in final, aer conditionat.-1 points
-
-1 points
-
Va multumesc baieti! @mad_kat am renuntat la scut pentru i-am strambat prinderile odata... si n-am mai reusit sa il pun fara sa bata in ceva (nu mai stiu exact). Oricum, imi e foarte bine fara, nici nu tin minte cand am atins pe dedesubt ultima data. Gata si rulmentul, liniste si pace (un pic prea multa, am blocat mfd cu codul gresit de 2 ori??♂️ mersi @mad_kat inca odata pentru indrumare)in masina acum. Cel putin din puncte de vedere al rulajului.. ca plastice deh ? Am schimbat si furtunul epuratorului, sper sa nu mai avem pierderi ca sa fie necesar un capac chiulasa nou. Am si improspatat putin motorul (nu pot sa zic spalat). Va veni momentul cand voi vopsi electrostatic toate tevile si galeria de admisie, toate plasticele si voi schimba vasul de antigel, ca sa intineresc pe cat posibil compartimentul motor.-1 points
-
-1 points
-
Sau mai simplu tragi de ele si le aduci in pozitia necesara. Se misca foarte usor.?-1 points
-
Cand montezi placute si discuri noi ,nivelul de lichid creste in vas peste nivelul maxim numai in situatia cand ai completat la maxim avand discurile si placutele uzate.Dupa refacera nivelului corect acesta nu mai creste .La tine posibil sa intre aer in instalatie.-1 points
-
Tu iti faci griji ca nu se aud zgomote? Asta cu schimbatul uleiului dupa 6000 sa stai linistit nu am mai auzit.☹️ Eventual un schimb neconform la Doreii nostri,mare gresala.-1 points
-
Pentru cine e interesat , Ravenol 5w30 VMP USVO 5L la pret de 4. Puteti si ridica din magazin daca aveti in oras. https://www.epiesa.ro/ulei-motor-ravenol-1111122-vmp-usvo-5w30-4l-1l-gratuit-acc-47324.htm-1 points
-
In primul rand .. 30km de oras zilnic .. nu e sanatos pt dpf. Relantiul de 1000 ture nu inseamna ca e pe regenerare neaparat. Posibil sa ai filtrul infundat chiar daca nu vezi asta pe diag. Cu un G450 obosit si soft "potrivit" .. se intampla chiar asa. Ia o benzinara.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00