Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.06.2019 în toate secţiunile
-
du te la Eexcalade ca e la Bacau.....vezi ce zice si el... are destula experienta n spate si e onest.2 points
-
Asta este costul la PBV1. Initial era 300 lei, dupa care l-au marit la 400 lei... dar nu m-am obosit sa le mut in alta parte si lenea se plateste1 point
-
Fun fact, am dat peste acest site. La 31.12.2018 in Romania erau 258 de Ateca inmatriculate, 84 diesel / 174 benzina. Offtopic, nu mi-am inchipuit ca lucrurile stau asa rau cu parcul nostru auto. - total autoturisme 6,450,750 - mai vechi de 6 ani 5,912,190, adica 91.65% - mai vechi de 11 ani 5,115,796, adica 79.31% - EURO5 a fost introdus in 2011 (8 ani), EURO4 in 2006 (13 ani) - mai vechi de 9 ani 5,505,073, adica 85.34% sunt cel mult EURO4 - mai vechi de 12 ani 4,279,317, adica 66.34% sunt cel mult EURO31 point
-
Salut, In primul rand, @restul colegilor, omul cand spune seat 3 se refera la Seat Leon 1P FL ( 2010-2012 ) unde intr-adevar se incadreaza cu bugetul lui ( ~ 5-6000e ) ; nu iti recomand TDI-ul de 1.6 ; civicul este o masina draguta, suspensiile sunt similare cu cele de la leon, motorul de 1.8 140 cp este dinamic, are 6 trepte, fiabil, si are un consum bun ; motoarele de la VW indiferent TDI / TSI sunt problematice, probabil ai citit despre probleme si stii la ce sa te astepti ; o optiune buna ( daca te intereseaza si alte modele inafara de ceea ce ai scris tu mai sus ) ar fi chevrolet cruze 1.8 140 cp + GPL, ford focus + 1.6 mpi + GPL ; Mazda 3 e cam best buy in banii aia ; e frumoasa si are si dotari bune ( am cochetat si eu acum ceva timp cu gandul de a lua una, la fel si pt civic ). Topul pt mine ar fi mazda 3 / civic / leon / golf ; ( golful 6 dpmdv arata oribil, deci sunt subiectiv ) ; in alta ordine de idei, te-as sfatui sa alegi masina care e cea mai buna intretinuta, pt ca dupa 10 + ani mai putin importanta este marca.1 point
-
Esti pus pe treaba nu gluma felicitari pt implicare ; daca ar fi sa iti spun ce nu imi place la masina asta, ar fi stopurile si DRL-urile alea sau ce ar vrea ele sa fie in loc de proiectoare ; pt DRL ti-as recomanda sa le dai jos ; pe langa faptul ca va arata masina mai bine fara, scapi si de riscul de a ramane fara talon, iar pt stopuri, le-ai putea face pe ale tale gen edition ( este un baiat pe fb care face asa ceva in timpul liber, le vopsesc la pistol si costa 150 lei pt tot setul de stopuri ), daca vrei iti atasez o poza. P.s : sau ti le poti face chiar tu, ca tot iti place sa mesteresti1 point
-
Io faci alt soft. Dar decat sa ajungi in tr6 la 70 la ora mai bine asa. Altii dau bani pentru asta si tu vrei softul de baza?1 point
-
1 point
-
cel de jos, pare sa fie ce trebuie. Acum, depinde de marimea lui...din pacate nu poti identifica acest lucru, din poza1 point
-
Prezint si eu o problema care m-a exasperat luni de zile si intr-un final i-am dat de capat. Poate v-ati mai confruntat si voi sau poate persista la unii si merita sa verificati si sa vedeti daca este solutie buna sau nu si pt voi. Ideea este ca de luni de zile, in momentul cand acceleram, undeva intre 1200-1800 de rpm aparea un sunet, o bataie metalica, o tzacaneala ca de vibratie, ca si cum intra ceva in rezonanta. Sunetul venea cumva din partea dreapta fata, cumva din zona de torpedou/ventilator de clima. Pot sa spun ca am ascultat, investigat, demontat, prins mai bine, strans orice fel de clema sau surub din masina: bord, torpedou, fata de usa, plasticele de pe tunelul median, tapiserie de pe stalp si cate si mai cate. Interesant era ca uneori se auzea, alteori nu. Uneori se auzea cand masina curgea la liber sa zic asa si treceam peste denivelari, alteori nu. Am verificat pe sub masina tot ce se putea verifica, la motor am verificat toate capacele de plastic, protectia termica, scut, carenaj, tot. Zgomotul nu disparea. Recent, printr-o minune, am atins cu mana un furtun din zona filtrului de motorina, iar clema ce ar fi trebui sa il tina la loc, s-a atins de carcasa filtrului de motorina si a scos sunetul buclucas. Am clipsat la loc furtunul, nu am crezut, insa am liniste in prezent in masina. Acel furtun si zona unde acesta se prinde le puteti vedea in pozele de mai jos. Daca cumva mesteriti in zona aia si poate desprindeti din greseala acel furtun sau pur si simplu cu timpul, cade el de la sine, merita incercat sa il verificati. Practic, acel brat de plastic, era declipsat din locasul sau (care este pe carcasa filtrului de motorina) si furtunul misca liber cand motorul se misca la acceleratie, scuturaturi, vibratii. Iar acel brat de plastic se lovea de carcasa filtrului de motorina, iar sunetul se transmitea pana in habitaclu.1 point
-
Cum ti-au spus si colegii de mai sus, ai putea merge pe Golf 6 1.2 TSI. Nu-i nici mare, nu-i nici mica, ergonomica, comoda si fiind o masina foarte comuna, gasesti orice. Piese si mai ieftine si mai scumpe, retrofit-uri, chestii din dezmembrari etc etc. Cat timp gasesti una cu istoric ok, poti afla daca nu a fost facuta distributia si o faci tu sau ai noroc de una la care a fost facuta distributia si atunci stai cat de cat linisitit, si nu bagi bani si pt treaba asta imediat dupa ce ai cumpara masina. Deci depinde de starea ei si istoricul curat. Plus ca, isi pastreaza mai bine valoarea un Golf, decat oricare dintre celelalte modele. Alternativa, ar fi dupa mine Seat-ul, daca gasesti una cat de cat ok, insa Seat-ul il iei poate strict ca arata altfel decat un banal Golf. In rest, mie personal nu imi place cum arata, nici pe exterior nici pe interior si nu mi se pare la fel de practica si ergonomica precum un Golf.1 point
-
2.8 grade este ok. altii au 9-10-11 grade , acolo e problema. Doar ce am facut plinul cu Mol evo expensive sh|t.1 point
-
sigur ca da. Acum, cred ca a mers pe ceva aftermarket sau adaptat de la alt model. Am facut acest retrofit la A6 C7 2015 - trebuie alte yale, panoul separat cu motorasul aferent - pentru fiecare usa, inlocuit calculator usa cu unul care se suporte functia, codari, etc.1 point
-
Buna seara! Așa cum am spus după Retrofitul Driving Mode Selection a venit rândul sa montez Active Info Display. Procedura de codare a durat in jur de 5 ore, rezultatul este fantastic. Pentru persoanele interesate de acest Retrofit, va stau la dispoziție cu toate informațiile cat si care sunt componentele necesare pentru efectuarea modificărilor. Va atașez și câteva poze cu cele 5 moduri principale.1 point
-
Daca o mai tii putin pe dreapta vei ajunge sa comanzi alta masina cu totul Suntem definitia excesului in ceea ce priveste intretinerea unei masini.1 point
-
Nu stiu de ce suneti asa de vehementi totusi. Mie mi se pare un caz clar de aplicare a legii in litera si nu in spiritul ei. Bun, este interzisa circulatia pe banda de urgenta, dar totusi banda aia e facuta pentru urgente tehnice sau de alta natura care sa te ajute sa iesi din traficul autostrazii in siguranta. Ceea ce colegul a facut. Oricum, cand tragem pe banda de urgenta de la viteza legala de circulatie vom mai parcurge o oarecare distanta pana la oprirea totala, asta tot circulatie se numeste si primim amenda? Cati metri trebuie sa parcurgem pana la oprire pe banda ca sa se considere ca nu circulam pe ea? Sau incetinim pana la 5 kmh pe banda 1 si intram brusc pe secure? Daca a tras pe banda de urgenta pe pod mai avea vreo 100 de metri pana la iesirea centura/Carrefour, decizia logica era sa inainteze pana acolo daca mai putea. Echipajului de politie respectiv i-as recomanda sa se mute pe sensul celalalt, mai ales dupa 16:00, o sa aiba sute de clienti care depasesc coloana pe banda de urgenta si nu au nici o problema, nici tehnica, nici de sanatate, poate doar o durere in... fata de ceilalti si fata de lege... ?1 point
-
1 point
-
Felicitari pentru munca depusa ! chiar sunt curios cat de mare o sa fie diferenta +1 vrem publicate materialele , costurile , cantitatea si furnizorii )))))))1 point
-
Aproape 5000 Km cu masina in 10 zile nu se poate numi vacanta. Este rupere de oase, munca grea, oboseala si nervi, nu te poti bucura de nimic. Eu personal nu m-as inhama la asa ceva.1 point
-
1 point
-
Adunam km. Am ajuns la 308 000km, dupa o vacanta prin tara si Maramures de 2000km. Probleme tehnice nu exista, de stricat nu s-a mai stricat nimic.-1 points
-
ODO: 310 000km. din intamplari, o cam gonesc, si a inceput sa haleasca ulei, ori e uleiul ori e defect mecanic (banuiesc capac culbutori/egr). - engine workshop- dupa ce apas repetat frana la stationare cu putere repetat de 10-15 ori- doar cateodata- banuiesc switch pedala frana (se aprinde si spirala- sau egr). - am kit reparatie usa dreapta spate (sufa +plastice noi) si vreau sa trec pe Albundy dupa anul nou sa-l inlocuiasca. Prin martie sau in orice caz inainte de mai (din cauza concediilor) am sa merg iar pana la Bacau pt distributie (o schimb la ~80 000km nu o las la 120 000km) si pt verificarea de rigoare (o-ringuri injectoare/bolturi/ uzura ax came/ egr/). Am avut ocazia sa conduc masina unui coleg de munca Golf 5 2008 BXE 123 000km, are avansul la 0.0 si cantitatea injectata 4.4, masina lui era mult mai liniara si nu tragea la fel de bine, i-am zis sper sa o rezolve.-1 points
-
Am inceput sa pun bani deoparte pt niste reparatii capitale (nu ca ar fi obligatoriu nevoie de ele)dar mai tin masina 2 ani pe putin. Azi am fost la Cristi/Albundy si mi-a inlocuit sufa rupta de la macaraua dreapta spate. Probleme de remediat ca sa nu mai apara NICI O EROARE la scanare - bec bricheta ars- nu se mentine aprinsa lumina la blocul de lumini- -goarna pt alarma defecta- -microswitch broasca incuietoare haion cu mici probleme (ma avertieaza pe bord ca se deschide) insa nu mai da curent la becul din portbagaj. - switch frana incepe sa arate erori, rare- Am sa le remediez pe rand toate, a.i. sa nu mai apara nici o eroare la scanare. Apoi in functie de buget pe anul asta o sa fie: distributie, desfacut motor, inlocuit piesele care prezinta uzuri, oricat de mici ar fi, toate la Catalin la Bacau. Cam astea ar fi planurile pe 2017. Pe partea de franare/suspensie nu exista probleme, pe partea de tinichigerie mai adunam zgarieturi si infundaturi si probabil o sa fie vopsita toata odata, dar deocamdata nu exista probleme majore la vopsea.-1 points
-
-1 points
-
Fiecare intelege ce vrea din termenul desfac motorul. Pt mine desfac motorul inseamna dat jos capac tacheti, verificat ax came, tacheti (joc si microfisuri) schimbat la injectoare anexele si facut un test de compresie. Ce credeai ca desfac motorul bucatele? pt ce? daca trage bine si nu exista probleme.-1 points
-
Daca tot posteaza lumea despre baterii, azi am dat o fuga pana la Lidl sa iau niste termometre pt interior/exterior si am vazut si incarcatorul pt baterii : redresor L-am cumparat mai mult ca un backup, nu ca as fi avut nevoie de el, de altfel tot la sfert porneste chiar si dupa 3-4 zile de stat. Bateria este produsa in septembrie 2012, pusa pe masina in 2013, si este marca Car1 : baterie Cand am pus redresorul pe ea, a citit 12.8 V tensiune, iar ca regenerare 3 din 4 linii. Am curatat bornele, am verificat nivelul lichidului din ea (e maxim) si am lasat-o la incarcat. Cert este ca bateria e o firma noname, insa e facuta pt Germania, si e cumpara si montata tot in Germania, cu alte cuvinte chiar daca nu e o marca cunoscuta putem spune ca este calitativa. A ramas si pretul pe ea 93E.-1 points
-
Testul suprem pt anvelope + sofer. Dimineata la ora 8:20 am dat zapada 1 ora de pe masina si sa pot sa ies. Ruta a fost asta: https://www.google.ro/maps/dir/Monte+Carlo+Palace,+Strada+Băiculești+29,+București+013193/Mega+Image,+Bulevardul+Regina+Maria,+București,+Municipiul+București/Mega+Image,+Strada+Fizicienilor,+Măgurele/@44.4318392,26.0068115,12z/data=!4m35!4m34!1m20!1m1!1s0x40b2024b03e1a8d9:0x8d87ae264a12ef17!2m2!1d26.058562!2d44.482101!3m4!1m2!1d26.0585357!2d44.4721469!3s0x40b202306094c76b:0xd42fba6c096dbf90!3m4!1m2!1d26.0590808!2d44.4595267!3s0x40b2018a763a4dff:0x2514e0a2fabb7113!3m4!1m2!1d26.0591614!2d44.4334276!3s0x40b201dbb74c6461:0xfa6b88173cd05fc1!1m5!1m1!1s0x40b1ff13814dd5d9:0x6c8f969c0bb96b31!2m2!1d26.0974939!2d44.4254!1m5!1m1!1s0x40ae00586b74ec5d:0x8ce4a6d232564f51!2m2!1d26.0318255!2d44.3491926!3e0 Pe la ora 9:15 am pornit, jezasssss, ce era pe drumuri, si Waze ma ruta pe toate stradutele insa ele nici macar nu erau accesibile cu masina, nu puteai sa intri pe ele. Nu regret ca am mers cu masina, mi-a placut, anvelope nokian wr d3 le recomand maxim pt zapada, sunt fenomenale, am intrat in zapada mare si am reusit sa ies cu cateva manevre. Consum 9.5 %, distanta 24 km, viteza= 15 km/h.-1 points
-
-1 points
-
310 000km, intr-o delegatie prin Gorj, naveta zilnica 60km, coafura rezista. Mai sunt 5000km pana la revizie, 50 000km pana la schimbarea distributiei. Masina intra la vanzare, o sa-i fac topic pe aria de vanzari cand ma intorc acasa.-1 points
-
Asta cred ca o sa fac si eu daca nu se schimba treaba. Sub 2000 de ture e decent ca zgomot/comportament, insa peste parca merge infranata comparativ cu ce era inainte. Iar zgomotul, chiar daca e infundat este clar mai tare. Cu castrol, sunetul era mai metalic intradevar, insa se tura mai usor si nu era foarte zgomotos decat de la pragul de ~3000RPM.-1 points
-
-1 points
-
Scuze dupa ce am postat am văzut că este TDI dar la de benzină nu am găsit...posibil să fie de la cablaj? Trb sa-l repar că nu-mi mai dă ăștia itp-ul...-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00