Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.06.2019 în toate secţiunile
-
Salut. Deschid acest topic pentru a veni in intampinarea celor ce vor avea aceasta problema - defectare cablu capota motor. Dupa cum am mentionat si in alt topic, saptamana trecuta am ramas cu capota blocata pe inchis si am urmat urmatorii pasi pentru a verifica/ desface capota: 1) verificat cablu maner interior - OK 2) verificare amanuntita sistem inchidere capoata la o alta masina cu sistemul functional. Solutie: Dupa ce am masurat exact distanta pana la balama (capota) am improvizat o sarba de otel pe care am reusit sa o introduc printre capota si grila fata (pe deasupra chederului) si am ajuns sa apas pe sistemul de deschidere al capotei (dupa vreo 20-30 de incercari). am un filmulet cu toate detaliile (link mai jos). https://www.dropbox.com/s/nue5n00dty8auno/IMG_7579.MOV?dl=0 Problema: Cablul este format din doua bucati: Prima: de la manerul interior pana la tabla de vine langa farul stanga fata (mai exact se prinde de acea tabla) A doua: de la far pana la sistemul de deschidere al capotei. Aceste doua bucati se unesc printr-un plastic casant. In cazul meu acest plastic a cedat (cred cu tarie ca aceasta problema o sa fie destul de des intalnita). Cost cablu~60 ron (doar pe original). Solutie de rezerva: In cazul in care nu se poate deschide prin fata (dupa cum am zis mai sus, am reusit din ~20-30 de incercari) se poate demonta contra-aripa stanga si se poate ajunge la acea imbinare dintre cabluri. zona marcata cu rosu in poza.2 points
-
Esti pus pe treaba nu gluma felicitari pt implicare ; daca ar fi sa iti spun ce nu imi place la masina asta, ar fi stopurile si DRL-urile alea sau ce ar vrea ele sa fie in loc de proiectoare ; pt DRL ti-as recomanda sa le dai jos ; pe langa faptul ca va arata masina mai bine fara, scapi si de riscul de a ramane fara talon, iar pt stopuri, le-ai putea face pe ale tale gen edition ( este un baiat pe fb care face asa ceva in timpul liber, le vopsesc la pistol si costa 150 lei pt tot setul de stopuri ), daca vrei iti atasez o poza. P.s : sau ti le poti face chiar tu, ca tot iti place sa mesteresti2 points
-
1 point
-
1 point
-
irelevant....cablajul tau, daca e asa cum zici... e prost facut. O sa iti scot diagrama, sa vezi exact din maneta in mufa intermediara = neagra, conexiunile. AVU.... am ales anul 2002 ( ca tu nu ai specificat....dar nu mai este necesar) Deci... Mufa maneta -------------------------------------------------mufa intermediara 2--------albastru/gri---------------------------------------------1 3--------rosu/galben---------------------------------------------2 4+7 ---negru/gablen-------------------------------------------3 5------- alb ----------------------------------------------------------9 6--------negru/albastru --------------------------------------- la siguranta nr.5 Acestea sunt culorile originale - mai departe, verifica cablajul tau (modifica, daca este cazul) si realizeaza conexiunile conform informatiilor furnizate de mine1 point
-
Sau poate ploua și apuci sa mai mergi și tu cu mașinile astea, nu doar sa le domentezi1 point
-
1 point
-
Lasand aplicarea legii ad literam de catre agent imi permit sa iti dau dreptate. Poate multi dintre noi am fi procedat la fel. Si eu m-as fi gandit daca sa opresc sau nu pe bamda de urgenta sau sa ies rapid de pe autostrada pentru a nu perturba traficul. Si pentru toti cei care au ceva cu initiatorul topicului as vrea sa va zic ca nu poate fi comparata situatia lui cu dementii care fac depasiri pe banda de urgenta si alte prostii. Ca si parere personala cred ca a procedat corect chiar daca legea nu specifica exact situatiile de acest gen. Daca o aplici ad literam e clar ca e vinovat.1 point
-
Topicul ,,Probleme climatronic", pagina 81. Postezi ce apare la Measuring Blocks/Basic Settings, mai exact procedezi ca userul Ciprickoo.1 point
-
Io faci alt soft. Dar decat sa ajungi in tr6 la 70 la ora mai bine asa. Altii dau bani pentru asta si tu vrei softul de baza?1 point
-
Mulțumesc @spzHades am schimbat bobina și acum totul este în regulă (fișele și bujiile le-am schimbat cu ceva luni în urmă).1 point
-
ca tot cautam ce fel de becuri sunt folosite pe golf 7.. am gasit asta: https://www.michaelneuhaus.de/golf7/golf7-tips.shtml#wischer1 point
-
Motorul 1.8 de pe civic este extrem de fiabil si are un consum genial pentru 140cp iar masina este mai practica si mai incapatoare decat un Golf (portbagaj mult mai mare, bancheta rabatabila in 2 moduri, torpedo de 2 ori (cel putin) mai mare etc). Insa are o supensie destul de dura, vei simti tot, vopseaua (si tabla in sine) nu e de cea mai buna calitate, pe partea de suspensie nu e cea mai fiabila masina, interiorul e discutabil (ca design ma refer), posiblitatea de retrofituri e limitata comparativ cu un Golf.1 point
-
Daca as gasi la momentul asta caddy electric cu autonomie peste 250km l-as cumpara in secunda 2. Pentru o firma care invarte masinile prin oras sau in localitatie apropiate resedintei de judet o masina electrica e mana cereasca. Si oricum in cativa ani vom avea electrice pt oras si vom tine termicele pt distante mari.1 point
-
Da, marjă de profit mai mare, calitate mai mică.1 point
-
Am scris in iarna ca golful s-a hotarat sa faca pipi pe el. Aka termostat plus carcasa. Problema clasica la VR6. Comandat de la Gabi caracasta termostat, o-ring-uri, cleme etc. Weekendul asta am purces - ca scurgerea nu era asa mare si am tot mers completand. Am demontat (accesul e greoi) schimbat tot mai putin termostat si garnitura - ca era bun... Pun totul la loc, si curge... bineinteles pe la garnitura termostatului... Murphy, mare om, mare caracter... Inainte sa il sun pe Gabi, imi aduc aminte, ca in cutia termostatului de la rexton, pe care l-am schimbat in iarna, in cutie a venit cu doua garnituri. Doar de una am avut nevoie. Si a doua, vezi coincidenta, era fix pe diametrul termostatului de golf. Asa ca, desfacem din nou, si punem garnitura de ssangyong Acum e bine. Maine releele de pe modulul de confort.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Si eu recomand fast & black de la ma-fra, pana in prezent cel mai bun. Si lasa in garaj un miros superb.1 point
-
ce teste sunt astea? ii pune 15 litri ca sa ce? trebuia cu primii 10l sa se dea cu masina si pe urma s-o puna pe dyno. softul nici n-a avut timp sa-si dea seama ca i s-a schimbat benzina. in plus, mai era si soft modificat.1 point
-
@elypolo: intr-adevar, montarea si demontarea radiatorului si supapei EGR sunt operatii de durata (la mine estimau 4 ore in reprezentanta, cu masina pe elevator si acces pe sub ea), acestea fiind situate undeva in spatele motorului. Despre curatare, am citit pe internet ca se poate face, si ai un link . Suplimentar, se poate curata si tubul acela metalic care pleaca de deasupra clapetei de acceleratie si intra in vana EGR, am vazut ca uneori a dat rezultate...1 point
-
0 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00