Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.06.2019 în toate secţiunile

  1. Asa rau te-a deranjat ciupitura aia ? :)))
    4 points
  2. 3 points
  3. Mulțumesc pentru găzduire, topicul se poate Închide.
    2 points
  4. Masina care am cumparat-o are stampila pe cartile din DE si din ce am inteles nu se poate inmatricula la noi, as fi vrut eu o recarosare ? Pai ambele sunt deja desfacute :-)) de pe cea neagra iau plansa de bord, parbrizu, diferite plasticuri si instalatii electrice. Mi s-a pus bibilica pe cap sa imi schimb instalatiile mele care le-am facut pentru senzori parcare/ploaie/volumetrici, incalzire, trapa sa le inlocuiesc cu cele oem de pe cea neagra. Adica scos din mufe pin cu pin,munca de chinezoi de 1000 ani :-)) vreau ca pe masina alba sa fie totul cat mai curat si frumos facute, toate instalatiile cat se poate de original.
    2 points
  5. Ne apropiem de 8 luni și aproape 25k km împreuna, timpul zboară...și începe lupta interioară: sa rămână sau sa nu rămână . Îmi place enorm mașina, ceea ce nu s-a mai întâmplat cu alta mașina intr-un timp atât de lung...adică după 8 luni erau făcute alte planuri pt alta mașina, punct, asta ma face sa visez la următorul drum după care la următorul drum...și tot așa...acum 2 zile ne-am întors dupa un drum de aproape 7000km și azi nu m-am putut abține sa nu cobor la ea sa o duc la spălat (deși nu era necesar)... Deobicei încerc sa fiu practic, sa nu ma atașez de mașini, sa ma folosesc de ele intr-un mod de respect reciproc și sa ne despărțim amiabil fiecare căutând ceva mai bun. Problema este ca, cam toate scrise mai sus devin nule in momentul de fata. Nu vreau sa ma despart de ea și chiar dacă as vrea nu as știi cu ce sa o înlocuiesc...ceea ce nu s-a întâmplat pana acuma, defapt nu e intru totul adevărat, planuri erau, kind of...acum 2-3 luni pentru un GLE63S coupe care s-au spulberat repede după un testdrive...mașina asta e ca un vin...pe măsura ce trece timpul devine tot mai bun...incredibil de ciudat când vorbim de o mașina. Ce e absolut clar e ca mașina va sta la mine pana in Aprilie-mai 2020, dacă trece de perioada asta și nu se schimba nimic mașina va rămâne la mine mult timp... Planuri pentru viitorul apropiat: revizia in 2-3 săptămâni și probabil un stage 1 după revizie și înainte de vacanța de la sfârșit de Iulie . Daca mașina va rămâne la mine mult timp, va veni un facelift complet , volan R8 2018 si probabil și niște downpipe Milltek...vedem...
    2 points
  6. Va salut. Zilele trecute, mi-a trecut prin cap ca nu ar fi rau sa schimb vechiul meu B6, cu ceva mai nou. Pein urmare, sambata, insotit de un prieten am zis sa merg sa vad 2-3 masini pe care le vazusem pe net. Am vazut doar una, pe care am si cumparat-o. Masina este un B8 HL din luna 10/2015 cu 159000 km. Unii or zice ca sunt multi, pe mine nu ma intereseaza. Vechiul Passat l-am luat cu 190k, l-am vandut cu 260k si mergea impecabil. In fine, asta este alta discutie. Sa revenim la oile noastre. Dupa cum am zis masina este un Passat 2.0 DSG, cu 190 caluti. Sper ca nu ponei. Aceva dotari, ar fi putut sa aiba si mai multe. Printre ele: ACC, Discover PRO, oglinzi rabatabile, haion electric, faruri led High, alcantara, keyles go, senzori fata/spate, camera spate, Bord Virtual Cokpit, priza 220 si or mai fi si altele, sau nu. Pretul a fost 17750. Mi-ar fi placut sa aiba si camera frontala, dar asta este. Probabil se poate face retrofit, om vedea.
    1 point
  7. Salutari, Sunt pe grup de cativa ani deja si m-am gandit sa va prezinte masina mea axi honey-ul si pentru a tine un "istoric" al modificarilor. Initial am luat b6'le in martie 2015 motor BKP 140 cai cutie DSG, adus din Danemarca. Culoare LA7T - sedan NT 15 AXI. Imediat mi-am luat un RNS510 si mi-am pus proiectoare. Dupa maxim un an deja aveam probleme cu pompa de ulei. Mi-a picat o data si am gasit un kit (made in spain) cu lant, intinzator, ax.. nu a durat 3 luni, a picat intinzatorul. Am decis sa trec la pompa de 1.9 si de atunci nu am mai avut probleme cu uleiul. Mi-am luat ceasuri de b7 albe, trimuri. In 3 ani am mai schimbat si un injector, volant si ambreiajele la cutie (desi nu trebuia, era de fapt o valva in mecatronic). In decembrie 2017 mi-am luat un interior piele full incalzire si electric de b7 break UK, colegul mecatronic mi-a facut conversia de la scaunul dreapta > stanga (memorii) + reparatii bureti. In ianuarie am vandut RNS-ul si mi-am luat un android (imi pare rau acum dar na..) Am montat navigatia, am pus si interiorul si a 2a zi am avut accident, ca pagube toata fata, mai putin motor, airbag volan si plansa bord sarite. Repede am luat una similara din UK pentru caroserie, si am facut transplantarea. Ca optiuni am cautat sa aiba ce nu aveam eu, si avea trapa (cat mi-am dorit-o, chiar voiam sa tai masina pt una), senzori parcare, carlig, cutie manuala si sistem audio 200W Am luat motorul meu, l-am pus pe caroseria de uk, am luat cutie de directie (cealalta era crapata), turbo reconditionat (cel de uk mai sa o ia pe ulei) + restul de piese pt conversie. La DSG am renuntat si am lasat cutia manuala de pe cea de anglia. Asa ca vechiul 15 AXI s-a dus la dezmembrari si noul NT 16 AXI i-a luat locul. Inca mai am piese de vanzare in caz ca.. ? Ca optiuni am: - ceasuri color 2D - camera marsarier sub sigla VW - trimuri de b7 cu ceas analogic functional - can de B7 - navigatie android - senzori parcare - trapa - calculatoare usi de b7 - suporta orice - interior full electric piele cu memorii si incalzire + bancheta - fete de portiera de b7 piele cu warning lights si lumini ambientale "ciaina" pe viitor caut sa pun oem - egr anulat + stage 1 - undeva la 180 de cai - climatronic de b7 digital cu aux heat - retrofit la schimbator si butoane de b7 pe mijloc - jante 18" interlagos - footlights - faruri xenon am, urmeaza un retrofit la bi-xenon - autohold - tempomat - oglinzi electrice cu incalzire - grile iluminate bord - sistem audio blaupunkt cel de 200W de la VW cu amplificator sub scaun si 2 difuzoare in portierele fata - in portbagaj inca un amplificator alpine + cutie subwoofer speciala pt vw - centrala electrica 3C8 .. AC - 30 bit pt urmatoarele retrofituri, suporta cam tot ce are BCM-ul - am ales varianta asta, decat sa trec la BCM - can 7N .. Q - necesar la ceasul analogic, urmeaza sa il schimb cu un model mai nou BL sau update daca suporta - modul comfort cu kessy, inca nu e montat - caut restul de piese pt retrofit complet la kessy Mai urmeaza retrofituri, pe lista ar fi: - parbriz de b7 cu camera - kessy (cum ziceam mai sus) - oglinzi de b7 cu functie de mirror down (la dat inapoi sa coboare oglinda dreapta) + heliomare pe amandoua - volan golf 7 R line - evacutare dubla - kit r line exterior (fusta, praguri..) Cam asta ar fi, masina mea de suflet pot zice, la cati bani mi-a mancat si am bagat in ea.
    1 point
  8. Salut. Deschid acest topic pentru a veni in intampinarea celor ce vor avea aceasta problema - defectare cablu capota motor. Dupa cum am mentionat si in alt topic, saptamana trecuta am ramas cu capota blocata pe inchis si am urmat urmatorii pasi pentru a verifica/ desface capota: 1) verificat cablu maner interior - OK 2) verificare amanuntita sistem inchidere capoata la o alta masina cu sistemul functional. Solutie: Dupa ce am masurat exact distanta pana la balama (capota) am improvizat o sarba de otel pe care am reusit sa o introduc printre capota si grila fata (pe deasupra chederului) si am ajuns sa apas pe sistemul de deschidere al capotei (dupa vreo 20-30 de incercari). am un filmulet cu toate detaliile (link mai jos). https://www.dropbox.com/s/nue5n00dty8auno/IMG_7579.MOV?dl=0 Problema: Cablul este format din doua bucati: Prima: de la manerul interior pana la tabla de vine langa farul stanga fata (mai exact se prinde de acea tabla) A doua: de la far pana la sistemul de deschidere al capotei. Aceste doua bucati se unesc printr-un plastic casant. In cazul meu acest plastic a cedat (cred cu tarie ca aceasta problema o sa fie destul de des intalnita). Cost cablu~60 ron (doar pe original). Solutie de rezerva: In cazul in care nu se poate deschide prin fata (dupa cum am zis mai sus, am reusit din ~20-30 de incercari) se poate demonta contra-aripa stanga si se poate ajunge la acea imbinare dintre cabluri. zona marcata cu rosu in poza.
    1 point
  9. Am facut si eu pasul cel mare si am schimbat masina cu ceva ce ziceam ca nu-mi i-au niciodata: SUV, automat si din grupul VAG :). M-a convis inca din poze si dupa 2 test drive am sarit pe ea: Noua mea Ateca Excellence 2.0 TSI 4Drive. Alba ca-mi place mult contrastul cu pragurile, 4Drive sa stie sa urce pe dealuri si DSG ca nu am avut de ales altfel. Ca optinui extra sunt: - Adaptive criuse control cu park assist - sunroof panoramic - pachetu Enjoy Xcellence - pachet depozitare Mai jos poze cu minunea:
    1 point
  10. Kodiaq Sportline TDI 4x4 DSG MoonWhite cu urmatoarele optionale: - al treilea rand de locuri - camera video spate + pachet LED exterior (ACP) - driving mod selection + Hillhold + Offroad (era standard pana azi!) - duze incalzite (ACP) - family pack - faruri LEd cu AFS (rusinos ca nu sunt standard!) - instalatie spalare faruri - KESSY (ACP) - pregatire BT - rezerva dimensiuni reduse - scaune fata/spate incalzite (ACP) - senzori parcare fata/spate (ACP) - navigatie Amundsen -sound sistem Canton - virtual cockpit (ACP) Super multumit de alegerea facuta! O masina mare de familie fara rival in gama! Atuuri principale: spatiu, isonorizare, confort in rulare, materiale interior, ergonomie PS: de acum nu mai concept achizitia unei masini fara DSG sau Virtual Cockpit ... ?
    1 point
  11. Lasand aplicarea legii ad literam de catre agent imi permit sa iti dau dreptate. Poate multi dintre noi am fi procedat la fel. Si eu m-as fi gandit daca sa opresc sau nu pe bamda de urgenta sau sa ies rapid de pe autostrada pentru a nu perturba traficul. Si pentru toti cei care au ceva cu initiatorul topicului as vrea sa va zic ca nu poate fi comparata situatia lui cu dementii care fac depasiri pe banda de urgenta si alte prostii. Ca si parere personala cred ca a procedat corect chiar daca legea nu specifica exact situatiile de acest gen. Daca o aplici ad literam e clar ca e vinovat.
    1 point
  12. @dydu_kuf copiii indiferent de vârstă tot copii vor rămâne, doar că o dată cu creșterea vârstei devin din ce in ce mai independenți de petrecerea timpului cu noi. Dar împărțirea timpului personal ține doar de tine, iar din păcate pentru a avea timp de ceva, trebuie să renunți la altceva. Eu când mă ocup de mașini renunț la timpul de odihnă (leneveala) și la timpul petrecut cu laptopul/tvul/telefonul dacă nu este pentru a mă informa despre ce fac la mașină. Ai să rămâi surprins câte poți face în alea 2-3 ore după serviciu și alocate altor activități. Mulțumesc pentru apreciere, prin postarile mele sper să motivez pe cei care își spun că e poate prea greu să o facă și să îi ajut prin ceea ce am făcut. @Muale: mă mai plâng și eu ca babele , așa este, am acoperiș și nu mă ploua direct, dar mai bate vântul, mai trebuie ceva din casă și îmi cam taie cheful. Prefer când plouă să stau în pat și să ascult ploaia pe acoperiș Referitor la mufe, aveam și varianta cu pini, dar am vrut varianta cu fire pentru cei 10cm de cablu in plus. Este posibil să se întâmple ceea ce spui, sper să nu fie așa si pentru asta am îmbinat firele bine, le-am lipit ok și apoi am "matisat" cablurile pe fiecare parte a mufei, inainte de a le "matisa" împreună. După cum se vede, am schimbat ieri și cealaltă mufa. după care am demontat și montat încă o dată farurile și am mai facut o probă. Fiind mulțumit de rezultat, am fost la un prieten și le-am suflat de praf, apoi le-am șters cu alcool izopropilic și cu soluție Mafra pentru geamuri și le-am reansamblat. Lipirea acestora o voi face astăzi și mâine voi lustrui sticlele. Sper să imi iasă polishul final al sticlelor, să nu mă fi muncit atât și să fie opace sticlele Bine că am avut ajutoare! Azi am dus mașina la schimbat amortizoarele și flanșele, atât pe față cat și pe spate. Am optat pentru Kyb, atat la amortizoare cât și la flanșe, marcă pe care am folosit-o și la Golful 4 și de care am fost mulțumit. Amortizoarele au fost o semi-plească, cineva le-a luat neștiind ca la G5 sunt două tipuri 22/50 și 25/55 . Așa că la prețul amortizoarelor mie mi-au intrat și flanșele! Abia aștept să ridic masina să văd cum este mașina.
    1 point
  13. Am facut o tura de 3500 km prin europa, doar cu sistemul de navigatie al masinii, f ok. In afara de faptul ca a crezut ca portiunea de Autostrada la Deva e gata, nu a dat alte erori. Niste poze de pe Grossglockner si un consum Brasov-Munchen:
    1 point
  14. ca tot cautam ce fel de becuri sunt folosite pe golf 7.. am gasit asta: https://www.michaelneuhaus.de/golf7/golf7-tips.shtml#wischer
    1 point
  15. se da jos grila din fata acestora, se desfac suruburile ce fixeaza proiectorul, se scoate si se schimba becul
    1 point
  16. Eu in Passat B6 am bagat 73 de litri pana a sarit pompa (nu pana in buza) dupa ce am mers 10 - 15 km pe range 0.
    1 point
  17. Daca te chinui scoți consumul din poza, dar cu un plin de 70l, dacă mergi corect cu ACC-ul între 120-140kmh și mai accelerezi de 2-3x pana la xxxx kmh undeva la 9,5-10l...
    1 point
  18. Si ca sa dai bara jos, ai 2 suruburi pe fiecare parte intre bara si aripa care sunt destul de greu de desfacut.
    1 point
  19. Buna dimineata! La masina din semnatura, din 2015, pe stilpul soferului am indicatiile de presiune pentru anvelope si sub ele este dimensiunea pentru roata de rezerva slim (eu am rezerva normala). Dupa cum se vede este T125/70 R18 si iti confirm ca la mine butucul are 57,1 mm (gaura centala in jante).
    1 point
  20. Astazi s'a facut revizia anuala de ulei ( castrol 5w40 td ) si filtre ( mann ) la 142955 km si alte tziganii cum ar spune unii.
    1 point
  21. Atentie...aceasta nu este o solicitare de inchidere topic Desi din ce urmeaza pare ca v-am tradat...inca sunt de al vostru...deocamdata Asadar...de la ultimul post...masina a stat pe dreapta...in primul rand ca nu am avut timp de ea(munca multa)...si in al doilea rand deoarece m-am mai luat o jucarie... Mergand tot mai mult cu Dokker-ul a inceput sa imi placa senzatia de garda mare la sol...mai o bordura,mai o groapa,mai o sina de tramvai...ce sa mai...brusc parca nu trebuia ca fii asa grijuliu...sa nu ramai cu baia pe acolo... Dupa asta s-a format si acel mic grup de soft offroad si am zis ca tre sa ma bag si eu cumva la distractie Ce aveam nevoie... -garda la sol...aveam in minus -4x4...foarte complicat/costisitor de pus -caucuicuri...nevoie -cuplu/putere...eram in grafic Am tras linie si am zis ca Bora...te sa isi continuie drumul...tot pe sosea Dupa multe tentative si cautari...nici acum nu stiu cum...dar am ajuns la cel mai mic si controversat JEEP...si anume Renegade... Are abia 2 luni si deja 4k km...si am tras deja o concluzie... Desi multi se dau smardoi...170cai se simt total diferit pe 4x4...asadar cei cu peste 200 cai...nu mai spuneti ca nu va trebuie 4 motion ca nu e chiar asa Desi multi spun ca manuala este masina de barbat adevarat...imi rezerv dreptul de a ma relaxa cu o automata... Este cu totul alta senzatie si alt comportament... Cotiera...desi spuneam ca este un moft...se pare ca este un moft util...mai ales la automata Am fost foarte surprins cand mi-am dat seama (acu la poze) ca de fapt au acceasi lungime PS. Nu ma intrebati ce se intampla cu LWR-itza pt ca inca nu stiu sa va raspund...cert este ca daca pana acum fugeam la ea sa ma bucur de putere si confort fata de Dacie....acum nu prea am motive tehnice sa mai fug la ea...
    1 point
  22. Salutare! Pentru Retrofil Active Info Display aveți nevoie de: 1. Active info display cod - 5E0 920 790A (la 3000 lei) ; Atenție !!! trebuie piesa noua, altfel nu o sa aveți km reali al mașinii. Dacă se achiziționează sh va rămâne kilometrajul ceasurilor. 2. Butoanele de pe volan cu tasta view 2019 pentru DSG - cod 3V0919719H cost 700 lei ( fără aceste butoane nu puteți configura in interiorul cercurilor); 3. Columbus MIB 2.5 - doar dacă vreți sa va apăra harta pe AID + cablu fibra optica 130 lei aliexpress. 4. Instalare + Codare online. 5. De asemenea, aveți nevoie de can Gateway versiunea high, în procesul de instalare se va face update la ultima versiune. Pot asigura asistenta pentru retrofit in Bucuresti. Atașez câteva poze după montarea noilor butoane de pe volan. Să auzim de bine.
    1 point
  23. Sa sterg putin praful pe aici, Am ajuns la 110.000 km fara probleme majore in afara de alungirea lantului distribuitiei, defectiune care a fost remediata la Pbn. Schimbat farurile si stopurile cu cele de pe facelift. Am facut remapare la AMC Motorsport acum 3 ani si acum masina a juns la un total de 300hp si aproximativ 580Nm.
    1 point
  24. Am scris in iarna ca golful s-a hotarat sa faca pipi pe el. Aka termostat plus carcasa. Problema clasica la VR6. Comandat de la Gabi caracasta termostat, o-ring-uri, cleme etc. Weekendul asta am purces - ca scurgerea nu era asa mare si am tot mers completand. Am demontat (accesul e greoi) schimbat tot mai putin termostat si garnitura - ca era bun... Pun totul la loc, si curge... bineinteles pe la garnitura termostatului... Murphy, mare om, mare caracter... Inainte sa il sun pe Gabi, imi aduc aminte, ca in cutia termostatului de la rexton, pe care l-am schimbat in iarna, in cutie a venit cu doua garnituri. Doar de una am avut nevoie. Si a doua, vezi coincidenta, era fix pe diametrul termostatului de golf. Asa ca, desfacem din nou, si punem garnitura de ssangyong Acum e bine. Maine releele de pe modulul de confort.
    1 point
  25. NU ai dreptate. NU sunt chiar (asa ) prost. Daca nu am cum proba, nu fac nicio contestatie. Treaba e ca avand categoriile A B C cam stiu ce e corect si ce nu, si respect ce trebuie (biiine, uneori la limita ) In cazul de fata e AVERTISMENT. A vazut ca am papagal si stiu legea. Dar, ca tot ai remarcat, o sa fac o solicitare la Udriste, BPR, ca sa intreb- ei ce... recomanda in cazul asta?? oPRIT pe pod CU remorca atasata sau.. continuarea drumului, cu atentie marita??? pana la eliberarea caii de rulare? Si.. va spun ce-a zis.
    1 point
  26. Pai daca macar in astea de serviciu nu ar fi castrol atunci in care? Eu ma gandesc ca fiind parteneriat il folosesc mai repede in baza aceasta decat a performantelor uleiului. Pe angajati sigur nu-i intereseaza ce ulei este in motor. Poate sa fie si floriol. Oricum service-ul este asigurat de VW cum si la noi firmele care iau flote in leasing si apoile dau la buyback tot ce le pune cel ce se ocupa de mentenanta baga. Nu am nimic impotriva uleiului recomandat de ei dar imi place sa mai gandesc si out-of-the box. Daca doar Castrol ar fi recunoscut ce rost ar mai avea acele liste interminabile de uleiuri agreate?
    1 point
  27. Interesante opiniile voastre despre modul offroad (inca neutilizat) si o sa am grija sa-l dezactivez la revenirea pe asfalt... Am fost sa montez folia Llumar la Tinted (in parcarea magazinului Cocor) pe care-l si recomand cu aceasta ocazie pentru rabdarea inumana de care a dat dovada (aproape 3 ore de montaj foarte minutios). Am avut de ales intre ATR35 si ATR05. Si am mers pe cea din urma pentru ca prima era cam deschisa si nu filtra la fel de bine caldura radiata de lampa de test. Nu a iesit beci dar nici departe nu e... ? Sunt foarte multumit de rezultatul final!
    1 point
  28. Poti studia si varianta Llumar Air Blue 80%. Sunt foarte putin inchise, cu tenta albastra, dar ca protectie UV sunt super ok. Poti sa le pui si pe geamurile fata fara sa atragi atentia nedorita. (Eu folosesc varianta asta, si inca un coleg de pe forum a montat aceasta folie pe geamurile fata).
    1 point
  29. Nu stiu de ce suneti asa de vehementi totusi. Mie mi se pare un caz clar de aplicare a legii in litera si nu in spiritul ei. Bun, este interzisa circulatia pe banda de urgenta, dar totusi banda aia e facuta pentru urgente tehnice sau de alta natura care sa te ajute sa iesi din traficul autostrazii in siguranta. Ceea ce colegul a facut. Oricum, cand tragem pe banda de urgenta de la viteza legala de circulatie vom mai parcurge o oarecare distanta pana la oprirea totala, asta tot circulatie se numeste si primim amenda? Cati metri trebuie sa parcurgem pana la oprire pe banda ca sa se considere ca nu circulam pe ea? Sau incetinim pana la 5 kmh pe banda 1 si intram brusc pe secure? Daca a tras pe banda de urgenta pe pod mai avea vreo 100 de metri pana la iesirea centura/Carrefour, decizia logica era sa inainteze pana acolo daca mai putea. Echipajului de politie respectiv i-as recomanda sa se mute pe sensul celalalt, mai ales dupa 16:00, o sa aiba sute de clienti care depasesc coloana pe banda de urgenta si nu au nici o problema, nici tehnica, nici de sanatate, poate doar o durere in... fata de ceilalti si fata de lege... ?
    1 point
  30. Legea e clara si sanctiunea pare legal acordata. Totusi adaug ca legea e prost gandita. Adica daca sa zicem ai patit ceva la masina (habar nu am ce) dar ceva care te obliga sa mergi cu o viteza minima de deplasare la care ai incurca circulatia pe banda1 a autostrazii. Ai patit chestia asta,da ? Singura posibilitate legal este sa tragi pe banda de urgenta dar sa OPRESTI acolo. Adica domne blocheaza dumneata banda de urgenta vreo 2 ore pana iti vine platforma in loc sa te deplasezi cu 20-30km/h 5 minute pana la prima iesire/primul spatiu de urgenta/prima parcare. In cazul omului pt ca stiu zona era vorba de 1 minut de mers pana la iesirea spre carrefour. Tot in cazul omului e foarte interesant si ca era pe pod, adica ai voie sa opresti pe banda de urgenta dar pe banda de urgenta aflata pe un pod oare ai voie? Inca o precizare, daca masina nu se mai poate deplasa cu o viteza superioara celei de 50km/h nu ai voie strict legal nici sa circuli pe banda1 a autostrazii. Codul Rutier (OUG 195/2002) Art.74. (1) Pe autostrazi este interzisa circulatia pietonilor, a autovehiculelor cu gabarite sau mase depasite fara autorizatie speciala de transport eliberata de administratorul drumului public, conform reglementarilor în vigoare, a vehiculelor cu tractiune animala, a animalelor, a vehiculelor trase sau împinse cu mâna, a bicicletelor si mopedelor, a tractoarelor si masinilor autopropulsate pentru lucrari agricole, precum si a vehiculelor care, prin constructie sau din alte cauze, nu pot depasi viteza de 50 km/h si sincer ar fi fost oricum FOARTE periculos sa circuli pe banda1 a autostrazii cu 20-30-40kmh. Altfel consider ca ati fost prea duri cu colegul. Forumul asta pe vremuri nu genera discutii bai vezi ca ai o vechitura de ce iesi cu ea pe strada? Masinile se strica, hello. si din 1900 toamna si din 2016. exemple de colegi care au ramas cu masinile in drum sunt nenumarate. Ca fapt divers daca voi erati in situatia omului sa fii nevoit sa mergi cu viteza mica ce faceati? Eu recunosc ca as fi mers pe banda de urgenta pana iesirea care repet, era imediata
    1 point
  31. M-am decis in sfarsit sa prezint si eu modul in care imi fac curatarea si mentenanta trapei pentru masina mea : Tiguan 5N2 - 2013 - 4motion . Metoda care urmeaza a fi descrisa este inspirata din multe surse video si text dar si asistare personala la o astfel de operatie intr-o reprezentanta oficiala VW din Romania .Este mult imbunatatita fata de ce am vazut ca se aplica prin reprezentanta care nu poate fi descris decat ca "apa de ploaie" , operatie pentru care am fost taxat ~175 ron pentru "Mententanta" care a durat maxim 20 minute timp in care am urmarit "de pe bara" ce se intampla cu masina mea . Operatia care urmeaza sa o descriu poate sa dureze intre 2 si 4 ore, asta depinde de fiecare in parte cat de atent la detalii este si cat de mult se bucura de satisfactia lucrului bine facut. Pentru mine operatia a durat aproximativ 4 ore. Operatia de Mententanta/Curatare Trapa se imparte in 2 mari categorii : 1) Lubrifiere/curatare trapa 2) Curatare si desfundare scurgeri (4 la numar pentru trapa PANORAMICA) In urmatorul post va fi atins doar punctul 1 de mai sus . Avand in vedere ca am facut recent operatia de curatare scurgeri , fara sa documentez spre rusinea mea , aceasta va urma la urmatoarea scadenta a acestei operatii. Warning ! Solutiile , echipamentele si uneltele de mai jos au fost alese personal considerand ca aduc un plus operatiei si usureaza volumul de munca . NU sunt recomandate oficial de producatorul VW . Operatia a fost efectuata de 5 ori pana acest moment in decurs de 1 an , iar micile efecte secundare ale procedurii/solutiilor de mai jos vor fi detaliate corespunzator . Efecte secundare care nu afecteaza mecanic , structural sau operational trapa panoramica ! Prin urmatoarea procedura am constatat ca se rezolva urmatoarele "bube" ale trapei panoramice : - Sacadarea trapei la deschidere si inchidere - Glisarea greoaie a trapei pe sina de culisare - Zgomote ale trapei (troncanit la trecerea prin gropi sau denivelari) - Scartait puternic/moderat la urcarea bordurilor sau in cazuri generale de flexare a caroseriei La mine trapa avea deja 2 luni de la ultima curatare si se prezenta un urmatorul fel : Sa incepem : 1) Pentru aceasta operatie eu folosesc urmatoarele "ingrediente " : La acestea se adauga si un pulverizator standard de gradina si aprox 3 litri de apa : 2) Operatia de curatare o sa devina destul de "messy" asa ca de la inceput , parasolarul trebuie rulat pana la capat si portiunea deschisa a trapei trebuie blocata/protejata cu ceva pentru ca mai mult ca sigur o sa ajunga praf, vaselina , picaturi....etc pe tapiterie in interior . Eu am rezolvat aceasta problema prin decuparea unei bucati de carton care deserveste ca protectie dar si ca "masa de lucru" pe care imi pot depozita ingredientele in timpul operatiei. 3) Se pulverizeaza cu (5)WD40 multifunctional in toate canalele laterale din partea frontala a trapei (cele din imaginea de mai jos) apoi se folosesc pensulele pentru agitarea mizeriri de pe suprafetele pulverizate. Aceasta etapa este una dintre cele mai laborioase care nu se poate estima , este in functie de fiecare trapa cat de murdara/curata este. Aici este nevoie de multa rabdare , nu va grabiti , repetati operatia de pulverizare daca este necesar , recomand ca procesul de pulverizare / agitare sa fie facut de 3 ori . In timpul acestei operatii mai mult ca sigur veti gasi reziduri de mizerie inchegate cu "fosta" vaselina care a fost folosita pentru trapa . Moment in care una din uneltele de la punctele 12->20 va fi la indemana pentru adunarea acesteia. Greu de descris ca si proces , deoarece este de la caz la caz. 4) Dupa ce ati agitat foarte bine zona cu pensula si WD40 se trece la prima etapa de clatire . Se va folosi pulverizatorul de gradina dar nu cu prea multa presiune , se va stropi intreaga portiune frontala a trapei in directia : Din Spate spre Fata . Jetul de apa nu trebuie sa fie orientat catre partea din spate deoarece toata mizeria va calatori in portiunea greu accesibila a trapei: 5) In timpul acestei operatii se testeaza si scurgerile frontale ale trapei daca sunt sau nu infundate . Apa trebuie sa curga pe partea care se face clatirea si foarte important de retinut : TREBUIE SA CURGA APA IN ACELASI RITM IN CARE ESTE TURNATA ! Asa va dati seama ca scurgerea este cu probleme la "vezica" sau este sanatoasa si curata ! Scurgerile sunt pozitionate langa bucsele de la basculele fata stanga/dreapta. Operatiile de la punctul 3 si 4 se repeta pana se considera curata partea frontala a trapei. 6) Se trece la partea din Spate a trapei : 7) Dupa aplicarea solutiei (5)WD40 se repeta operatia de clatire in urmatorul fel : Se introduce (15)Spatula de plastic intre cheder si marginea trapei pentru despartirea unui orificiu prin care se poate pulveriza apa pentru curatare. Operatia se poate face in ambele sensuri in aceasta situatie , mentiune ca trebuie aplicata si la partea din spate a trapei. De asemenea se poate face si cu trapa deschisa daca indemanarea este pe masura. Nu uitati ca aceasta operatie se face pe tot perimetrul partii din spate a trapei. 8.) In timpul acestei clatiri din partea din spate , se verifica si scurgerile spate daca sunt "sanatoase" . Acestea sunt pozitionate exact in spatele rotilor , in spatele carenajelor . Exact ca la cele din fata , fluxul apei care se scurge trebuie sa fie egal cu cel de apa turnata , in caz contrar .....e de rau sau cel putin e "pe vine" raul. Operatia de clatire/curatare se efectueaza pana se considera curata in ochii celui care munceste. 9) Dupa operatia de clatire , se usuca cat de bine se poate toate zona cu lavetele microfibre/servetelele iar apoi se aplica un strat subtire de (6)Vaselina siliconica WD40 pe toata suprafata proaspat curatata . Apoi pentru curatarea canalelor interne se foloseste o carpa cu microfibra curata in urmatorul fel : Se "indeasa" laveta folosind (18)Accesoriul T cu carlig in capat , apoi se foloseste acesta pentru miscarea lavetei dealungul canalului in care este introdusa . Operatia se face din SPATE catre FATA ! Laveta va aduna tot excesul de vaselina siliconica dar si toate rezidurile ramase in urma clatirii. Operatia se repeta de cate ori este necesar pe ambele canale ale trapei si pe ambele parti. Daca este necesar , schimbati microfibra care oricum va fi contaminata cu vaselina veche ramasa. 10) Pentru uscarea suplimentara se foloseste sprayul cu aer comprimat pentru eliminarea apei ramase . Nu se sufla direct in gaurile de scurgere ale trapei , in rest se poate folosi la liber arbitru pentru uscarea sinelor. Ca sa va faceti o idee -> 1 tub ajunge pentru 1 curatare. 11) In procesul de curatare/agitare cu pensula /clatire nu trebuie uitate "balamamele" trapei . Si acestea trebuie curatate si sterse in functie de dexteritatea fiecaruia. Toate operatiile de mai sus se aplica si pentru acestea . Se pot folosi si lavete de microfibra umede pentru aceasta operatie. 12) Daca toate procesele de mai sus se considera implinite de catre utilizator , atunci se poate trece la partea de lubrifiere. Cu mentiunea importanta ca toate zonele trebuie sa fie uscate (fara apa) pentru a incepe acest proces. Aici intervin sculele mentionate mai sus dupa indemana fiecarui utilizator. Eu personal am gasit cel mai convenabil folosirea betisoarelor de urechi si pus si simplu a degetelor cu manusi pentru lubrifiecrea canalelor de curculare a trapei : Sunt 3 puncte de "slide" . Principalul este cel in care este introdus betisorul galben de mai jos , al doilea este in sageata de sus iar al treilea sub sina din sageata de mai sus. Acestea se pot observa destul de usor ca sunt potiuni cu zgarieturi longitudinale specifice miscarolor inainte/inapoi. Aici se aplica (8)Vaselina Siliconata LIQUIMOLLY , cantitatea aplicata nu trebuie sa fie in exces , suprafata totala trebuie steasa usor cu o laveta microfibra pentru indepartarea vaselinei excesive. Cu rabdare o sa vedeti ca este destul de usor de aplicat. (8)Vaselina Siliconata LIQUIMOLLY se aplica si pe bratele laterale ale paravantului ,aceasta parte se freaca de trapa la fiecare inchidere si trebuie lubrifiata si curatata corespunzator. Pentru lubrifiere vin utile (17)Accesoriu inelar carlig pentru lubrifiere spatii stramte dar si (19)Betisoare curatare urechi . Fiecare decide in functie de indemanarea propie. 13) Dupa operatia de lubrifiere , se trece la curatarea si tratarea chederelor folosind solutiile de la punctele 9,10,11 in functie de alegerea fiecaruia. In functie de locul in care trebuie aplicata fiecare recipient are rolul lui specific . Chederele trebuie acoperite pe tot perimetrul si absolut toata suprafata cu solutia lor de tratament. Se asteapta cateva minute apoi tot excesul de solutie se va sterge usor cu o laveta cu microfibre . Aceiasi operatie se aplica si la chederul de mijloc care trebuie si el curatat si lubrifiat : 14) Dupa ce se aplica solutia de tratament de chedere se inchide complet trapa . Se foloseste solutia (8)Vaselina Siliconata LIQUIMOLLY impreuna cu (15)Spatula de plastic in urmatorul mod: Se pune cate putina vaselina pe varful spatulei apoi se introduce spatula intre cheder si marginea trapei pe tot perimetrul acesteia . Spatula nu se forteaza! se apasa usor intre cele doua folosind miscari sus/jos pana cand aceasta operatie devine usor se efectuat si spatula intra usor intre cele doua. Se repeta operatia pe tot perimetrul trapei : Inclusiv in partea din spate : Sa fiti pregatiti cu multa rabdare pentru acest proces ! Mie personal mi-a luat 1 ora din totalul operatiei . In timpul acestor manevre foarte multe impuritati vor iesi la iveala in vaselina ramasa pe varful spatulei. Pregatiti o carpa cu microfibra pentru stergerea varfului spatulei periodic pentru a nu introduce vaselina contaminata in orificiile stramte. 15) Dupa ce terminati intreg perimetrul trapei se sterge tot excesul de vaselina cu servetele uscate sau lavete microfibra iar rezultatul final ar trebui sa arate in urmatorul fel : 16) Se pune trapa pe pozitia "Aerisire" pentru a avea acces la marginea din spate a acesteia. Se foloseste (8)Vaselina Siliconata LIQUIMOLLY aplicata direct cu degetul pe suprafata de contact a trapei cu chederul transversal de mijloc , dar si pe terminatia de plastic a trapei : Inca odata , excesul de vaselina se sterge cu laveta sau servetelul. 17) Pentru balamamele trapei se foloseste (1)Vaselina pe baza de Litiu cu punct de picurare ridicat +240C am observat ca aceasta tine mai bine decat (8)Vaselina Siliconata LIQUIMOLLY in aceste locuri , dar nu este exclus ca se poate folosi si (8)Vaselina Siliconata LIQUIMOLLY . Pentru aplicarea vaselinei pe balamale se folosesc (20)Diverse pensule scolare( marimi 6->10) 18) Se deschide apoi trapa la maxim si se incepe tratarea chederelor pe partea interioara pe tot perimetrul : 19) In interior trebuie curatata si sina parasolarului folosind betisoare de urechi . Se face cu miscari din Spate spre Fata ! Tot un betisor de urechi va fi folosit pentru lubrifierea acestei sine folosind (8)Vaselina Siliconata LIQUIMOLLY . Asigurativa ca ati reusit sa parcurgeti cu vaselina intreaga suprafata a sinei parasolarului. Cu rabdare ! Nu va grabiti ca sa nu uitam ca acum lucram la "interioare" si nu trebuie sa dam pe "langa" sau sa picure ceva pe jos..... Tot excesul de vaselina se sterge cu o laveta curata . Si cred ca am cam incheiat .......cu rabdare putem sa obtinem ce ne-am propus . La final trapa va arata asa : Iar de functionat , va functiona impecabil: Efectele negative ale procedurii de mai sus ar fi: - Dupa 1 sau 2 zile tot perimetrul exterior al trapoi va trebui sa fie sters cu o laveta microfibra pentru ca va elimina tot excesul de vaselina odata ce caroseria va incepe sa "lucreze" . - Vaselina (8)Vaselina Siliconata LIQUIMOLLY am vazut ca tine destul de bine la praf , in sensul ca nu aduna asa de mult ! dar din pacate mai aduna acei fulgi albi care sunt specifici sezonului actual. La o simpla spalare de masina acestia cad fara probleme. Am reusit totusi in perioada asta de cand am masina sa experimentez ce inseamna trapa deschisa si trapa inchisa ( folosita doar ca moon roof) iar concluzia mea a fost una "socanta" Am stat si 2 luni fara sa deschid trapa iar apoi am folosit si trapa periodic, iar in final am lasat trapa deschisa in parcare acolo unde vremea a permis . Concluzia? Nu este nimic mai daunator trapei decat sa fie lasata deschisa atunci cand este masina parcata , exemplu mai jos: Este incredibil cata mizerie se poate acumula in locurile FIX in care nu te astepti atunci cand trapa este lasata deschisa sau doar rabatata. Nivelul de mizerie cumulat in 2 saptamani aproape ca era echivalent cu cel din primele poze ale acestui post cu adagarea ca in sinele trapei mai gasesti si alte surprize : frunze , bete, rahat de pasare......va imaginati voi. Reziduri care se duc direct spre scurgerile trapei cu prima ocazie. In cele 2 luni in care nu am deschis trapa , nivelul de mizerie era semnificativ mai mic dar totusi era prezent. Pe scurt : NU lasati trapa deschisa atunci cand masina este parcata ! Stiu ca este util dar luati in considerare cele de mai sus apoi decideti singuri daca merita sau nu sa lasati trapa deschisa.
    1 point
  32. @CristiALF Nu, nu, dar un IS38 nu ar suna chiar rau! @C Z R Am inteles acum. Foarte tare ca isi pastreaza (in cazul tau, chiar foarte accentuat) caracterul de Dr. Jekyl & Mr. Hyde . Saptamana asta masina a fost "trasa pe dreapta" timp de 2 zile pentru o intretinere a protectiei nano-ceramice. S-a spalat caroseria in sistem pre-spalare urmata de metoda 2-B cu sampon cu PH neutru, decontaminare chimica si mecanica fina, refacere strat nano-ceramic sub lampi IR (self-healing) si finisare cu un strat de EXO pentru redarea efectului hidrofob si a luciului. Jantele au fost demontate si curatate temeinic cu solutie anti-depuneri de fier, spalate cu sampon cu PH neutru si apoi decontaminate chimic si mecanic mediu si finisate cu ceara de protectie rezistenta la temperaturi inalte. S-a profitat de ocazie si, astfel, s-a efectuat si un detailing al carenajelor rotilor, pulverizare strat de ceara lichida si dressing pentru plastice. Totodata, s-a reaplicat si un tratament hidrofob pe toate suprafetele vitrate, inclusiv pe oglinzi. Per total, foarte multumit de rezultat si atrage privirea pe strada (mai ales a mea, dupa ce o incui ). Pacat ca de maine ploua ... Cateva cadre dupa pre-spalare: Si dupa:
    1 point
  33. O sa las urmatorul post aici deoarece in aria de Tiguan 5n&5n2 nu este topic deschis specific pentru EGR , aceasta piesa fiind comuna in multe modele VW , tot face parte din scopul acestui topic . Masina in cauza -> Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 2013 - CFFB cu aprox 90.000km . M-a lovit si pe mine vestita problema cu vestita eroare : 4891 - EGR Valve (N18) P0403 00 [032] - Malfunction. Dar m-a "lovit" mai bland in sensul ca nu s-a manifestat cu LIMP MODE , am descoperit eroarea la o scanare de rutina . Avand in vedere tot ce citisem inca de cand am cumparat masina , solutia nu era decat una singura : schimbarea unitatii cu una OE ! Iata cum am procedat : Piesele necesare pentru aceasta operatie : - EGR - OE recomandat 100% 03L 131 512 DQ ! - Garniturile si piluitele necesare date la schimb! -Antigel +apa distilata (recomandat sa se schimbe tot , la scoaterea EGR oricum curge o cantitate considerabila) - Suruburile noi de punte pentru modelele 4Motion acolo unde se da puntea jos pentru montare EGR - Suruburile de punte sunt trecute ca unica folosinta , acestea se lungesc la prina strangere. - 10 ore de manopera in service x 2 persoane pentru schimbarea acestuia ( pentru 4motion) Sa incepem : 1) Eroarea in cauza : 2) Am comandat piesa noua OE cu terminatie cod DQ (ultima revizie) 03L 131 512 DQ 3) Am comandat toate garniturile si cele necesare conform procedurii ELSA ( toate sunt date spre schimbat de VW deoarece sunt de unica folosinta) : 4) Am urmat strangerea tuturor suruburilor la specificatia lor din ELSA . Strangerea prea tare a piulitelor sau a suruburilor in aluminiu are consecinte destul de grave atunci cand temperatura este mare in acel loc ! Nu va jucati cu acestea , o dinamometrica de precizie mica este 70 RON in magazine ..... daca mecanicul nu are asa ceva e simlu....schimbati mecanicul.... 5) Pentru Tiguan 4motion operatia de inlocuire EGR presupune dezasamblare majora a masinii pentru a avea acces la acesta : Punte , DPF, Caseta directie , planetara dreapta ...toate trebuie date jos. Pentru Tiguanul 4x2 este destul loc pentru scoaterea acestuia fara dezasamblarea puntii deoarece nu este diferentialul care obtureaza accesul. Asa arata la 4motion : Si uite asa am rezolvat problema ! Dupa schimbare masina trage mult mai bine ! Consumul a scazut vizibil ! Credeati ca e gata? Schimbat si atat? Hai sa vedem si de ce a crapat....ca sa nu mai existe nicim un dubiu pe viitor. Sa vedeti si voi de ce aceasta piesa este asa "speciala" si toata lumea spune ca trebuie schimbata si nu altceva.... Pe scurt : NU SE CURATA ! NU SE RECONDITIONEAZA! NU SE FACE UPDATE DE SOFT (pentru eroarea/problema de mai sus) NU EXISTA MOS CRACIUN ............... Confirm toate cele de mai sus ! Cu urmatoarele dovezi care sa sustina cele afirmate! Am deschis EGR sa aflu cauza de ce acesta a crapat , iar spre surprinderea mea nu a fost doar o singura cauza ! Am gasit 3 probleme de natura MECANICA care nu se puteau rezolva prin reconditionare , update de soft sau alte povesti spuse copiilor inainte de culcare. Asa se prezenta EGR in interior , relativ murdar dar nu critic ! Prima mentiune impotriva reconditionarii , odata deschis se rupe garnitura turnata OE si nu exista inlocuitor , montat inapoi fara etansare sigur nu va rezista. In filmul de mai jos am prezentat motivele din cauza carora EGR-ul a crapat impreuna cu ce am descoperit la dezasamblarea acestuia : Cauzele : 1) (principala cauza) Pistonul de la valva se misca cu ingreunare - rulmentul din capatul acestuia era si el blocat si a dus la deformarea pistonului iar din aceasta cauza bratul metalic actionat de motoras s-a friecat "fier pe fier" ceea ce a dus la suprafete cu uzura inegala si inevitabil la agatarea bratului in timpul cursei de Deschis/inchis : Chiar si cu lubrifiere , santurile metalice facute au fost prea adanci pentru a conta.....dupa cum se vede si in film , nu face mare diferenta. Pe langa asta , forta cu care se impinge pistonul in interior ( cel de la valva) este considerabil mai mare decat cea aplicata la EGR NOU , in interiorul acestuia nu se poate ajunge , este incapsulat in carcasa EGR-ului. 2) (cauza secundara) Clapeta interioara avea rulmentul de sus uzat semiblocat ( cel cu bratul de miscare) Asa cum se vede si in filmul de mai sus are pozitii in care agata destul de serios iar in partea bratului , rulmentul acestuia pare ca si-a dat " duhul". O-ringul acestuia pare complet distrus . Cea mai des intalnita cauza pentru aceasta este CALDURA EXCESIVA ! De unde caldura excesiva? Cine oare a fumat Dieselgate fara Filtru ? si arata asa in conditia in care masina mea a avut doar ~8000km softul Dieselgate pus..... 3) Pompa de vacum era si ea putin gripata , cu putin lubrifiant insa aceasta si-a dat drumul , dar solutia nu cred ca era pentru termen lung deoarece lubrifiantii care sunt folositi , se vor scurge din cauza temperaturii mari din acea zona , iar odata ce gravitatia isi face treaba , nu mai ramane deloc lubrifiant in interior. Cam acestea sunt cauzele descoperite de mine ! Putea sa fie totusi mai rau ! cum se putea mai rau ? .......... pe bune , putea sa fie mai rau ! Chiar si pe acest topic este pomenit de motorasul defect ! Unele EGR functionand o perioada lunga de timp cu problema blocarii pistonului , motorasul este fortat constant pana se rupe rotita de plastic care controleaza clapeta de recirculare. In cazul meu , problema fiind in faza incipienta , nu a fost fortat o perioada lunga de timp si arata intr-o stare foarte buna. De aici si eroarea P0403 .....Motorasul cand este fortat ca nu poate deschide /sau inchide valva corespunzator cedeaz din cauza cuplului solicitant prea mare si arunca LIMP MODE ! Aparent la mine valva ramanea pe deschis , ceea ce insemna ca motorul era inundat cu gazele recirculate fara sa fie controlate , fapt ce ducea la pierderea puterii si cresterea consumului . Motorasul a fost curatat si reconditionat apoi pus la "pastrare" ca nu se stie ....: Rezumatul celor scrise mai sus : Acest EGR NU SE REPARA sau RECONDITIONEAZA doar se schimba ! este cea mai buna optiune ! Repet si consecintele daca acesta nu este schimbat atunci cand apar primele probleme : - Colmatarea DPF - fapt ce o sa duca si la "craparea" acestuia si de acolo alta distractie alti bani . - Ramas cu masina in drum ( masina nu mai porneste din cauza valvei blocate) - Pierdut putere in accelerare (LIMP MODE) sa zicem intr-o depasire....unde chiar ai nevoie sa "bagi viteza" ca deh din sens opus vine doar un TIR sau doua.... pentru multi pare o joaca EGR AM sunt de foarte proasta calitate ! Problema principala a acestora vine direct de la Motoras , acesta este primul care crapa din cate citesc . Fiind LOW COST , nu se "intelege " bine cu ECM al masinii. In speranta ca m-am facut inteles ...
    1 point
  34. Consumurile reale sunt mai mari decat cele declarate. Daca te intereseaza aspectul "cat consuma o masina, sau care e diferenta de consum intre ele" atunci poate ar fi indicat sa nu te orientezi spre masina asta. Daca mergi cu mouse-ul pe casuta din dreapta pe care scrie BC cu fundal gri, iti arata viteza medie de deplasare ca sa-ti faci o idee despre consum. Din cate observ, mers afara pe european incet 8.5 %, mers in oras 12-14%, mers combinat, 12%. https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/795469.html https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/433922.html La leon 5f pare o diferenta de 2-3 litri la media de consum. https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/754313.html https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/754073.html In orice caz, daca o cumperi sa stai doar in oras cu iesiri foarte rare extraurban, atunci eu zic ca mai bine nu, nu ai cum sa te bucuri de o astfel de masina intre semafoare.
    1 point
  35. @yeeeeman nu stiu cum e x-clean pt ca experienta cu x-cess m-a facut sa nici nu mai vreau sa aud de motul. Se poate sa fie diferenta intre ele, mai era discutia si cu locul de productie dar oricum pas din partea mea.
    1 point
  36. @dumix eu am incercat motul xcess 5w40 și nu mi-a plăcut, a fost chiar mai rău decât Castrol magnatec. Dupa 6-7000km motorul a devenit f gălăgios, iar până la 15.000 km a trebuit să completez mai mult de 1 litru. Am trecut la valvoline și consumul de ulei a revenit la normal și motorul suna mult mai frumos. Poate specific e cu mult mai bun decât xcess sau poate am prins eu un bidon contrafăcut. Valvoline synpower 5w40 mst poți să îl pui pe lista daca nu ești mulțumit de motul.
    1 point
  37. @dumix nu te lua dupa configuratoarele de ulei pentru ca uneori fac niste recomandari fara noima. La masina din semnatura, norma necesara e 505.00 cu 5w40. Mai toate configuratoarele imi recomanda 5w30, iar mai nou chiar 0w30, in conditiile in care motorul e euro 3 si fara dpf. Motorul tau din cate stiu eu e fara dpf, deci ai nevoie de 5w40.
    1 point
  38. Panoramicul se poate sparge (si nusht daca se gaseste sticla AM), poate curge, necesita revizii
    1 point
  39. *long post* Buna ziua tuturor! Am aruncat azi un ochi pe forum si nu-mi vine sa cred ca ultima postare a fost in 2017... Ce repede trece timpul! Golful este foarte bine pentru ca doar ce i-am dat un refresh. Mai jos o sa las niste poze in ordine cronologica cu ce modificari sau reparatii am mai facut. Plafonul retapitat cu o "imitatie de alcantara" in culoare neagra + toate plasticele vopsite in negru. Probabil asta a fost una din cele mai proaste idei pe care le-am avut, dar mi-am dorit foarte mult sa las masina cat de jos se poate si sa fac un fitment cat mai la limita. Zis si facut. A doua cea mai proasta idee pe care am avut-o, a fost sa fac uber cu masina. Da, practic taxi. A fost amuzant, dar m-am oprit cand am realizat ca s-au urcat cateva sute de oameni in scaunele pe care mi le-am dorit vreo 2 ani. Aici era in modul Uber Dupa ce am depasit si etapa asta, fiind vara si fara prea multe lucruri de facut, am zis sa schimb culoarea jantelor si sa merg full retard in legatura cu suspensia masinii si fitmentul. Va las cu pozele mele preferate. Asta este prima poza cu prelungirea de 4 motion Urmatoarea etapa a fost evaluarea daunelor produse de "obsesia" mea pentru fitment, si da, au fost destule. O piatra de la rinichi eliminata. (not a joke) Toate carenajele mancate, toate aripile bubuite, 2 cauciucuri frecate pe exterior, foarte multi greierasi de la foarte multe (toate) plastice din interior, destul de multe bucse pe fata omorate si probabil altele pe care nu mi le amintesc. Si nu, nu am spart baia! Nu neaparat pentru ca am ferit orice obstacol, dar cel mai mare merit l-a avut scutul metalic care si-a scos FIECARE leu. Am dat cu el de multe ori in burti/pietre/limitatoare, si nu este deloc indoit. Deci il recomand, pentru cei ce vor sa stea fara griji. Aici mi-am luat adio de la jantele pe 18" si le-am pus la vanzare pentru ca am considerat ca mi-am facut damblaua cu "low life" si lucruri de genul asta, cel putin pentru moment. Dar asta nu inseamna ca nu am si alte planuri pentru masina Incepe etapa in care o sa o fac sa stea pe curbe, pentru ca vreau sa ma bucur de tot ce-mi poate oferi. Asadar, in ultima saptamana, ca un "mecanic in devenire" ce sunt, am urcat masina pe butuci in fata portii si am schimbat: Placute fata spate, cablu frana de mana, bielete de directie, bucse de la brate, flanse de la telescoape si un rulment pe fata. Daca tot am dat jos telescoapele le-am si curatat, pentru ca erau de-a dreptul scarboase. Tot saptamana asta, cadou pentru ca a facut golful 4 ani la mine, dupa multa alergatura am reusit sa pun mana pe un set de Santa Monica in stare foarte buna si cu anvelope noi. Scuzati fata, eram dupa 2 zile de stat in ploaie zapada si frig pe sub masina, dar totusi fericit pentru ca terminasem de schimbat tot ce mi-am propus Aripa este asa pentru ca cineva a vrut fitment ? Si, cam asta este aspectul final al masinii pentru urmatoarea perioada. O sa mai urmeze mici reglaje la suspensie si eventual ceva distantieri pentru ca fiind jante OEM sunt foarte bagate inauntru, mi-as dori macar sa le mai scot 1.5cm. Cam atat la capitolul asta, acum sa va zic si ce probleme am avut. Cea mai enervanta a fost o problema la vitezometru, cauzata de firele de la senzor (din compartimentul motor) care s-au frecat de ceva si au facut scurt. A cam fost munca de chinez pana am gasit locul cu pricina, dar uneori trebuie sa facem si lucruri mai putin placute... Si o problema mai recenta pe care am rezolvat-o aseara si din cauza careia era foarte probabil sa iau foc, a fost o piulita slabita care tinea 2 cabluri de curent din panoul cu releuri. Norocul meu a fost ca era releul de la bujii care functioneaza la prima cheie si pentru putin timp. Va las o poza: Cam asta e tot ce mi-am putut aminti din perioada in care nu am avut activitate pe forum. Planuri de viitor ar fi multe, problema e ca devin din ce in ce mai costisitoare si faptul ca sunt student ma cam limiteaza. Imi doresc mult sa o vopsesc anul asta, pentru ca incepe sa apara rugina si nu e ok. As mai vrea ceva modificari si pe parte de motor, macar sa trec de pragul psihologic de 200 de cai. As vrea si pe parte de audio niste lucruri, la fel de costisitoare... Pana una alta, o sa ma bucur de masina exact asa cum este acum, pentru ca sincer sa fiu, este exact cum mi-am dorit sa fie in momentul in care am cumparat-o. Sa aveti o zi buna, si va multumesc daca ati avut rabdare sa cititi tot .
    1 point
  40. Salut Si eu am o zgarietura pe portiera stanga spate destul de adanca (se vede alb deci a ajuns la grund) Am facut comanda zilele acestea de un chit de vopsire la reprezentanta Skoda. Kitul este format din doua tuburi 2*18 ml - unul contine vopseaua si altul lacul - 48 RON (mentionez ca masina este un gri-albastru metalizat) Voi reveni dupa ce primesc kitul si il voi folosi
    1 point
  41. Si ... prima bucurie la Tiguan I-a trebuit unui ratat capacul. Macar daca il lua intreg, l-a si rupt pe fuga. Se vede in coltul dreapta jos cum a fortat cu ceva ascutit. Mare noroc a avut, a fost "actiune" de 5 min cred. Mai ales ca eram f.aproape de masina, fiind iesit la plimbare cu copilul.
    0 points
  42. Tot ce e este posibil, o fi fost dauna totala. Si a mea, si a alora de pe google care se plang de stopuri fisurate, unii mai rau decat ale mele. I-o fi pupat ceva tir in spate probabil.
    -1 points
  43. Mă interesează să tina, eu acu sunt in Austria și ăștia au drumuri bune. O sa merg pe bilstein b4 clasic care cică e că și oe. De amortizoarele Monroe sunt dezamăgit mai ales după ce am citit pe forumurile de afara amortizoare curse la un km mic. Pe mașina din fabrica vin amortizoare Monroe. Foarte slabe.
    -1 points
  44. Daca gasesti in bugetul tau, eu as lua un Golf 6 1.2 TSI. Masina e ok si se misca decent, cu un Stage 1 se duce la 130cp care sunt suficienti pentru ce ai nevoie (am avut asa ca stiu ce zic). Consumul, chiar cu Stage 1, e de 8-10 in Bucuresti in functie de stilul de condus. Fiind "motorul ala cu probleme" ai sanse sa gasesti unul ok la un pret mai mic, doar sa iei in calcul costul schimbarii distributiei (nu e ceva obligatoriu) dupa achizitie (sub 2.000 de lei) ca sa stai linistit. Modelul este vechiut pe piata, foarte cunoscut; daca-ti lipsesc anumite dotari ai posibilitati de retrofit destule, doar bani sa ai. Cam la fel este si Leon-ul 2 (1P), ma indoiesc ca o sa gasesti un Leon 3 (5F) in bugetul ala, dar Golf-ul are materiale ceva mai bune si e mai bine antifonat. Plus ca e ceva mai bine gandit dpdv ergonomic (are cotiera!! ceea ce pe Leon-ul 1P este mai complicat de pus/folosit, si ecranul unitatii media este mai usor de citit/vazut/folosit). Atat Civic cat si Mazda 3 (banuiesc ca cea cu zambet la banii astia) vin cu motoare aspirate care, desi teoretic mai fiabile, nu ofera aceleasi posibilitati si usurinta in folosire ca cele turbo (cuplul mai mare la turatii mai mici al unui motor turbo te ajuta si la condus si la obtinerea unu consum mai bun) desi nu e o regula. Plus ca la Golf/Leon poti sa faci retrofit la niste chestii interesante si utile care sa aduca masina, tehnologic vorbind, in secolul acesta (unitate media cu CarPlay / AndroidAuto, camera marsarier etc), in timp ce la Civic / Mazda 3 trebuie sa te rezumi la chestii after market care s-ar putea sa nu fie la fel de bune (si cateodata chiar mai scumpe).
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!