Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.06.2019 în toate secţiunile
-
Ne apropiem de 8 luni și aproape 25k km împreuna, timpul zboară...și începe lupta interioară: sa rămână sau sa nu rămână . Îmi place enorm mașina, ceea ce nu s-a mai întâmplat cu alta mașina intr-un timp atât de lung...adică după 8 luni erau făcute alte planuri pt alta mașina, punct, asta ma face sa visez la următorul drum după care la următorul drum...și tot așa...acum 2 zile ne-am întors dupa un drum de aproape 7000km și azi nu m-am putut abține sa nu cobor la ea sa o duc la spălat (deși nu era necesar)... Deobicei încerc sa fiu practic, sa nu ma atașez de mașini, sa ma folosesc de ele intr-un mod de respect reciproc și sa ne despărțim amiabil fiecare căutând ceva mai bun. Problema este ca, cam toate scrise mai sus devin nule in momentul de fata. Nu vreau sa ma despart de ea și chiar dacă as vrea nu as știi cu ce sa o înlocuiesc...ceea ce nu s-a întâmplat pana acuma, defapt nu e intru totul adevărat, planuri erau, kind of...acum 2-3 luni pentru un GLE63S coupe care s-au spulberat repede după un testdrive...mașina asta e ca un vin...pe măsura ce trece timpul devine tot mai bun...incredibil de ciudat când vorbim de o mașina. Ce e absolut clar e ca mașina va sta la mine pana in Aprilie-mai 2020, dacă trece de perioada asta și nu se schimba nimic mașina va rămâne la mine mult timp... Planuri pentru viitorul apropiat: revizia in 2-3 săptămâni și probabil un stage 1 după revizie și înainte de vacanța de la sfârșit de Iulie . Daca mașina va rămâne la mine mult timp, va veni un facelift complet , volan R8 2018 si probabil și niște downpipe Milltek...vedem...11 points
-
Astazi s'a facut revizia anuala de ulei ( castrol 5w40 td ) si filtre ( mann ) la 142955 km si alte tziganii cum ar spune unii.4 points
-
3 points
-
Mulțumesc Cristi...consumul ăla nesimțit l-am obținut in condițiile in care mi-a amorțit piciorul drept având grija cum accelerez și nefolosind deloc ACC-ul. Consumul extern real fiind: cu plinul făcut in Oradea iar in Shell-ul din Parndorf mai aveam range de 180km... In alta ordine de idei, ne apropiem de a 3a revizie și mâine mergem sa rezolvam o ciupitura din parbriz...2 points
-
2 points
-
Am uitat de ultima revizie din weekend, 15.000km filtrele si 7-8.000km ulei si filtru. Am folosit ulei OE VW, filtre ulei, motorina, aer Mahne, si filtru polen Man Frecious. Urat aer mai avem... * cand tu speri sa fii intreg la minte, dar piticii iti spun ca trebuie sa curati bine carcasa filtrului de ulei Pe langa asta am curatit din nou spatiul de sub stergatoare, scurgerile erau din nou infundate dupa 2 ani, iar pe fundul calculatorului erau urme de pamant.2 points
-
Nu am mai scris de ceva timp pe aici, observ ca se face aproape un an. In acest timp masina a facut km, aprox 215.000km la bord, a primit motorina si revizii+ mici atentii aferente varstei si uzurii. *de aproape un an am renuntat la anvelopele Matador, uzate neuniform, si am trecut la Debica Presto uhp 2, made in Germany. Se comporta foarte bine, sunt foarte silentioase, iar urmatoarele probabil tot debica vor fi. Din pacate unul a cazut victima drumurilor noastre. Structural nu e afectat, este ciupita protectia de janta in buza unei gropi. *am inlocuit ambii rulmenti pe fata, cu Fag. Au cedat la diferenta de 6 luni... *placutele fata Ate au dost incuite dupa 15.000km cu Textar, au inceput sa pocneasca iar uzura era peste jumate. Probabil un lot facut pe vapor. Am luat si pentru spate placute tot Textar, dar Trw-urile de pe masina inca se tin bine. De asemenea am prins si un set de discuri spate cu cateva sute de km, de pe o masina adusa pentru dezmembrat. La urmatorul schimb de placute le voi monta. *in perioada in care pocneau placutele, incercand sa gasesc cauza am montat setul de saibe. Fara sa simt vreo schimbare de comportament. *am inlocuit ambele cabluri de pe fata de la manerele exterioare. Pe iarna a inghetat cel de la pasager, iar daca tot am umblat pe acolo am curatit si colectoarele motoraselor de la incuietori. Pentru cei care umblati pe acolo si nu sunteti primii, sa va asteptati ca suruburile care prind geamul sa fie prea stranse si se pot rupe. Eu am rupt cate unul pe fiecare parte. Daca se rupe cel dinspre spate o sa scoateri fata de usa pe bucati, la cel din fata aveti acces pe gaura boxei si in desfaceti pe la celalalt capat. *am facut o revizie timoneriei deoarece avea un oarecare joc schimbatorul. Solutia a fost sa strang putin bucsa mare de la schimbator, sa inlocuiesc capetele cablurilor de la cutie, am schimbat si selectorul cu unul metalic la care se pot schimba bucsele. Rezultatul este multumitor. *buton trapa reparat, buton frana de mana inlocuit, senzor temperatura, baterie telecomanda (am fost cat pe ce sa nu o mai pot porni pe frig) *rola de la intinzatorul de accesorii si cureaua, pentru ca devenisera galagioase cu toate ca aveau doar 70.000km. Am pus dayco cu ina, iar zgomotul a disparut. *pentru ca o data cu trecerea la rotile de vara dinamica masinii s-a schimbat, mi-am facut curaj si am trecut pe la @voinea unde am mai pus niste caluti, nu foarte multi pentru ca tin la ea. Ce a iesit e waw, nu se simte ca un tdi resoftat. E fix ce mi-am dorit, si anume sa traga liniar fara a se simti agresiva. O data cu softul am descoperit ca undeva am o mica problema, probabil agata geometria. Cel putin doar posibilitatea asta a mai ramas. Caderea de putere de la 3200rpm se simte cu a 2a, dar foarte rar trag atat de tare de ea incat sa se simta ceva. *dupa soft am verificat traseul de admisie si am schimbat toate garniturile. *pe langa mecanica a primit si putina cosmetizare, am spalat motorul plus un polish si ceara. Desi o am de trei ani, doar de 3 ori am ceruit-o si niciodata nu am polishat-o complet. Din pacate are nevoie de atentie (a se citi vopsea ) pe la aripi, rotile late au ciobit vopsea... To do: - investigat ce se intampla cu Ac-ul. De ceva timp nu mai raceste bine, sau e doar impresia mea. Sper sa primesc ceva suport pe topicul dedicat -astazi voi pune folie pe parbriz, Llumar air blue 80. Stiu implicatiile legale, dar nu mai suport caldura care trece prin parbriz...toate feedbackurile primite au fost incurajatoare dpdv al transparentei, nu vreau fite vreau doar sa opresca din caldura. Daca vizibilitatea va fi afectata pe timp de noapte/ploaie, doar acolo am dubii, o voi da jos de a doua zi. Sigur ar mai fi de povestit, dar nu mai am poze si nici nu imi mai amintesc toate maruntisurile Se dovedeste o masina decenta ca intretire din punct de vedere al pieselor, chiar ieftina, iar manopera o fac singur sau cu ajutorul cu @vladinsky.2 points
-
Salutare Va prezint auto Passat R Executive B8 2018, 7500 km, 2.0 150 cp, DSG 7, Adblue Faruri led Hight cu AFL ACC+ front asist ,Discovery Media , Navi Parbriz incalzit - care apropo noaptea este deranjant datorita firicelelor Intrebare. De unde pot achizitiona protectii praguri Cum se conduce corect acest dsg 7 Cum se foloseste aplicatia de pe mobil car net -momentan doar am bagat doar codul de activare Multumesc1 point
-
Am dat edit de reply, sunt mai impulsiv de fire. Mai citesc prin topic-uri pe acolo. Intradevar orificiul acela e gaurt, m-am uitat pe flansa cand am scos si avea gaura pe ambele parti. Incerc sa-mi dau seama daca am nevoie acum sa schimb doar flansa aceea si sa las restul cum e. Pe mine ma bulverseaza cum arata inauntru.. Ce am inteles e ca trebuie sa schimb flansa ca are gaura, ce n-am inteles e de ce chestia aia galbena nu are invelis si arc si cum inlocuiesc partea aia care nu arata prea bine dinauntru, daca are rost sa o inlocuiesc , daca are rost sa ma bag eu sau mai bine ma duc la un mecanic. In prima faza o sa inlocuiesc flansa.. daca merge , sa fie sanatoasa , daca nu... ma duc la mecanic. Mersi inca o data pentru raspunsuri1 point
-
ceva reset am incercat, am tinut 10 secunde pe butonu de power, fara rezultat. Ma gandesc azi s-o scot de la loc cu fire cu tot si s-o montez iar. Poate poate. Sau bornele de la baterie chiar1 point
-
@mihai.onu94 am incercat si varianta ta. nu merge. sare pistolul si gata. la fosta masina, dupa ce sarea, mai intrau pana in aprox 2L. @ct_act eu n-am coborat inca cu range-ul sub 50km, si parca nici nu as vrea sa experimentez limitele pompei de motorina Pana acum am vazut ca sunt ceva posesori ce depasesc 200k km cu BITDI, si nu se plang de probleme, iar acesti km banuiesc ca sunt majoritari "pe afara" unde reviziile sunt la 30k km. Daca o intretii cum trebuie, nu prea vad ce probleme mari sa apara, decat daca e ceva "defect" de fabrica la vreo componenta. Inca nu am auzit de "probleme specifice" la BITDI. Sau poate n-am ascultat cum trebuie si unde trebuie Despre condus? Nu cred ca e cazul de nimic special. Dar avand in vedere ca uleiul trebuie sa treaca prin 2 turbine, eu unul am mers pe varianta unui ulei 0W30, cu schimb la maxim 10k km. Totusi 4,9L de ulei la un schimb, mi se pare cam putin ulei, chiar daca e 2000cmc. Consider ca e mai mult decat foarte important acest aspect. In rest, fara talpa la rece pana ajunge uleiul in temperatura.1 point
-
@Muale .... in principiu daca ai un apk crack-uit instalat nu iti da update-urile pe google play !!! Daca vrei vag dpf crack-uit vezi aici: h t t p s : //android-zone.ws/topic/150471-vag-dpf-v320-patched/ Iti trebuie un cont (care e free) ca sa poti face download. Sunt multe "surse" d'astea ... dar eu de aici iau apk-uri de ani de zile si nu (prea) am avut surprize neplacute cu ele !!!1 point
-
Eu inca astept ziua in care copilul se va putea deplasa de unul singur, sau imi va tine companie, ca tare-i mai place langa trusa de scule.? Dupa cum spunea un coleg, posturile tale trebuie „savurate“ cu popcorn si bere(cazul meu). ?1 point
-
1 point
-
1 point
-
Revin cu rezolvarea problemei de mai sus. Dupa ce a fost schimbat releul de incarcare, verificat toate sigurantele, problema s-a aratat a fi din cauza mufei de pe borna de - a bateriei principale(cea a calculatorului de management al bateriei) , aceasta fusese scoasa in incercarea de a dezactiva start stopul. Aparent pe masinile fara webasto metoda funcționează, la masina in cauza a dus la oprirea incarcarii bateriei auxiliare.1 point
-
Diferenta care conteaza (de zi cu zi) este de promptitudine in răspuns, cuplul e sus la orice turatie, masina pleaca bine la orice apasare pe pedală, pe cand cele mono-turbo au o întarziere până prind viață. Conduc alternativ mono-turbo/biturbo si e aspectul cel mai prezent. E corect, difera si cuplul/puterea oferită. In partea cealaltă, la dezavantaje, este consumul, nu poti scoate mai multi cai fara sa "bei" mai mult. Nu cu mult, dar nu poti "bate" la eficienta un monoturbo. Diferente mari sunt la internele motorului, vilbrochen ranforsat, pistoane si biele toate ranforsate, alte bolțuri la biele/piston din oteluri mult mai rezistente (grupa 12.9!!! versus 10.9, adica 10800N/mm2 versus 900N/mm2). Motorul bitdi e gândit din start pentru alte forțe interne, nici cureaua de distribuție nu scapă, e diferită de monoturbo si se schimba la 120k. Cu această ocazie m-am abonat la topic. Imi place mașina, e bine dotată, sa ai spor la volănit!1 point
-
Deci momentan tot fara un bec is dar in cautarea unei alte planse de bord am ajuns sa mai cumpar un passat 2.5 tdi v6 110kw, 4x4,cutie automata,xenon oem,bara cu spalatoare,senzor de ploaie,senzori de parcare,pachet crom exterior,mahon,piele cu alcantara si incalzire in scaunele fata,maxidot,comenzi volan,pilot automat,esp,clima,alarma oem cu senzori volumetrici,geamuri ionizate,4 geamuri electrice,2 chei.1 point
-
Drivers car nu inseamna care e mai tare pe linie dreapta, ala e drag racing si atat. Printre cele mai tari drivers car din lume sunt niste masini de 130-200cp precum Mazda MX-5, Toyota GT86=Subaru BRZ. Sa faci o masina tare pe linie dreapta nu e foarte greu, sunt multe masini cu acceleratii impresionante pe lumea asta. 308 e fun pe curbe si foarte rapida pe linie dreapta tinand cont ca este echipata cu motor de 1,6L cu interne forjate din fabrica. Un 308 GTI 270 poti sa-l resoftezi, sa mai castigi putere, dar o Cupra 5F nu poti s-o faci usoara precum un 308 GTI. Are cam 1200kg in cap 308 GTI, pe cand Cupra in jurul 1370-1400kg, plus ca francezii se pricep la sasiuri sport. Depinde ce inseamna sport pentru fiecare. Tu cu 2.0TDI de 140cp asociezi masinile fun, driver cars cu cai, eu cu 2.0tfsi de 350cp de 2 ani si ceva am invatat pe pielea mea ca putere fara sasiu nu e mare smecherie, iar lupta cu kilogramele nu o poti castiga. Unde castiga VAG detasat fata de concurenta e ca are motoare care suporta cresteri de putere de pana la 80% fara sa umbli la interne, sunt bune de daily, dar pierd la capitolul drivers car. Prefer la orice ora sa am un 308 GTI 270 pe Transfagarasan, Transalpina, Dealul Negru, Cheia si o Cupra la drum lung.1 point
-
Salutare, am si eu un sunet vreo 2 secunde "de diesel" la pornire, tind sa cred ca e de la regulatorul axului cu came. Sunetul se aude si cand e cald motorul. E vreo problema daca circul asa?1 point
-
Interesant de urmărit acest test comparativ aflat în desfasurare: https://m.automarket.ro/stiri/electricromania-jurnal-de-bord-ziua-2-de-la-bacau-la-iasi-o-zi-92009.html e-Golf este cel mai eficient, se pare.-1 points
-
LM toptec 4100 5w40 sau diesel hightec 5w40, oricare dintre ele e f. bun pentru motorizarea ta, as merge cu acelasi folosit pana acum, 5w30 nu este ce trebuie decat daca ai DPF activ.-1 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00