Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.06.2019 în toate secţiunile
-
Nu ar fi primul care desface juma‘ de masina sa schimbe un bec de far?. Ce varsta au copiii tai, nu de alta dar ai cam mult timp liber pentru un tata si sa stiu cat mai am de asteptat.4 points
-
4 points
-
Atentie...aceasta nu este o solicitare de inchidere topic Desi din ce urmeaza pare ca v-am tradat...inca sunt de al vostru...deocamdata Asadar...de la ultimul post...masina a stat pe dreapta...in primul rand ca nu am avut timp de ea(munca multa)...si in al doilea rand deoarece m-am mai luat o jucarie... Mergand tot mai mult cu Dokker-ul a inceput sa imi placa senzatia de garda mare la sol...mai o bordura,mai o groapa,mai o sina de tramvai...ce sa mai...brusc parca nu trebuia ca fii asa grijuliu...sa nu ramai cu baia pe acolo... Dupa asta s-a format si acel mic grup de soft offroad si am zis ca tre sa ma bag si eu cumva la distractie Ce aveam nevoie... -garda la sol...aveam in minus -4x4...foarte complicat/costisitor de pus -caucuicuri...nevoie -cuplu/putere...eram in grafic Am tras linie si am zis ca Bora...te sa isi continuie drumul...tot pe sosea Dupa multe tentative si cautari...nici acum nu stiu cum...dar am ajuns la cel mai mic si controversat JEEP...si anume Renegade... Are abia 2 luni si deja 4k km...si am tras deja o concluzie... Desi multi se dau smardoi...170cai se simt total diferit pe 4x4...asadar cei cu peste 200 cai...nu mai spuneti ca nu va trebuie 4 motion ca nu e chiar asa Desi multi spun ca manuala este masina de barbat adevarat...imi rezerv dreptul de a ma relaxa cu o automata... Este cu totul alta senzatie si alt comportament... Cotiera...desi spuneam ca este un moft...se pare ca este un moft util...mai ales la automata Am fost foarte surprins cand mi-am dat seama (acu la poze) ca de fapt au acceasi lungime PS. Nu ma intrebati ce se intampla cu LWR-itza pt ca inca nu stiu sa va raspund...cert este ca daca pana acum fugeam la ea sa ma bucur de putere si confort fata de Dacie....acum nu prea am motive tehnice sa mai fug la ea...4 points
-
Ohooo si ce relevanta are Zic doar atat... in Bucuresti, prin semi-aglomeratie, un 530 nu numai ca nu m-a depasit, dar nici macar nici nu m-a prins din urma cand eram cu e-Up!-ul, care are totusi doar 80cp... Faptul ca ajungi aproape instant la 50 km/h este ideal in oras unde nici nu ai voie mai mult, legal vorbind, si nici nu ai unde sa prinzi mai mult daca e cat de cat aglomerat. La mers normal, de fiecare data cand prinzi o portita trebuie doar sa apesi pe acceleratie si esti deja acolo, fata de a astepta sa schimbe cutia, motorul sa se tureze, sa intre turbina in boost cum trebuie etc la mai toate masinile termice. Daca e drumul liber da, e aproape irelevant faptul ca 2 secunde esti in fata ca apoi sa te depaseasca celalalt.3 points
-
2 points
-
Salutare! Pentru Retrofil Active Info Display aveți nevoie de: 1. Active info display cod - 5E0 920 790A (la 3000 lei) ; Atenție !!! trebuie piesa noua, altfel nu o sa aveți km reali al mașinii. Dacă se achiziționează sh va rămâne kilometrajul ceasurilor. 2. Butoanele de pe volan cu tasta view 2019 pentru DSG - cod 3V0919719H cost 700 lei ( fără aceste butoane nu puteți configura in interiorul cercurilor); 3. Columbus MIB 2.5 - doar dacă vreți sa va apăra harta pe AID + cablu fibra optica 130 lei aliexpress. 4. Instalare + Codare online. 5. De asemenea, aveți nevoie de can Gateway versiunea high, în procesul de instalare se va face update la ultima versiune. Pot asigura asistenta pentru retrofit in Bucuresti. Atașez câteva poze după montarea noilor butoane de pe volan. Să auzim de bine.2 points
-
2 points
-
Ctact cu allspace a tinut un discurs la masina, fara sinteticul " sa va traiasca"................ok2 points
-
Eu inca astept ziua in care copilul se va putea deplasa de unul singur, sau imi va tine companie, ca tare-i mai place langa trusa de scule.? Dupa cum spunea un coleg, posturile tale trebuie „savurate“ cu popcorn si bere(cazul meu). ?1 point
-
@Doomy: urmează și xenon-ul, deocamdată altă operațiune mi-a ocupat timpul. Mufele de la faruri aveau clemele rupte și m-am chinuit de fiecare dată să scot farurile, dar o dată cu sosirea celor noi, am trecut la schimbarea lor. Așa că am lipit fir cu fir, apoi am strâns tuburile termo-contractabile și în final am tras și bandă panzata pe deasupra. Acum mufa din stânga iese foarte ușor. Când să fac și mufa din dreapta, a început ploaia, așa că mi-am strâns toate catrafusele și am intrat în casă. Azi, după ce am ajuns acasa, am apucat să fac o proba cu farurile să verific alinierea lor și... a început ploaia! Mother father.... iar am strâns scule, faruri, etc și le-am băgat în casă. Mâine sper să schimb și cealaltă mufa și să finalizez de strâns suruburi și cabluri să reușesc să fac proba finală, ca să pot închide farurile. Și poate nu mai plouă, că la noi a plouat aproape zilnic. @dydu_kuf: copiii sunt mai mari, dar nu suficient de mari încât să am majoritatea timpului și resursele pentru mine . Dar te asigur că nu copiii sunt problema, ci soția, care trebuie să fie înțelegătoare și pe partea petrecerii timpului cu mașina și pe partea cheltuirii banilor pe aceste hobby-uri1 point
-
1 point
-
1 point
-
Negativ...societatea Sachs din Germania sa desfintat de peste 3-4 ani...sunt piese ramase pe stoc nemtesti mai peste tot in lume. Mie mi-au venit atat volatul cat si suruburile by Germany (ai poza cu codul lor) Lucrez cu Autokamra de prin '94 stiu destul de bine ce e cu piesele, Sachs la ora actuala se mai fabrica doar in Cehia si UK....si se mai gasesc stocuri vechi ramase din Germania....la care cutiile/ambalajele sunt mai tavalite! In stanga kitul de ambreiaj (placa de presiune, disc si rulmet de presiune) din Cehia....in dreapta ai cutia de la volat din Germania.1 point
-
1 point
-
Trebuie inlocuita supapa de retinere a presiunii restante. Cele care au partea filetata cromata sunt OE: https://www.ecstuning.com/b-genuine-volkswagen-audi-parts/valve/7l0616814b/ Au aparut si chinezismele la jumatate de pret. Achizitionezi de la un magazin de piese auto pe comanda, mentionezi ca vrei originale. Cod: 7L0616813B. Identificare supapa defecta, cod, demontare/montare:1 point
-
Salut, Pentru anvelop iti recomand Sonax Xtreme Tyre Gloss sau Meguiar's Endurance Gel Personal prefer Sonaxul , consider ca ofera un raport foarte bun pret/calitate - cauciucul devine mat dupa ~24h si rezista fara probleme 2-3 spalari. Un tub iti ajunge >6 luni estimativ. Meguiar's rezista mai mult,dar lasa un aspect mai lucios anvelopelor o perioada mai mare de timp - depinde de gusturlle fiecaruia. Daca vrei sa cureti jantele nu poti da gres cu Sonax Full Effect - il gasesti si in benzinarii & Carrefour. Drumuri bune1 point
-
1 point
-
1 point
-
Mersi la fel zidanne! Pana la urma am hotărât sa plec vineri dimineață spre Transalpina pe traseul A1 - Horezu - Rânca - Jina - Rasinari, unde am rămas o noapte, iar sâmbătă m-am intors pe Valea Oltului - A1. La urcare, chiar înainte de Rânca m-am oprit pentru cateva poze, am lasat motorul pornit iar cand am coborat din mașină mirosea puternic a ambreiaj. Este normal sau am facut eu ceva greșit? Masina a fost in S, a urcat in viteza 2 si 3, intre 2000 - 3500 rpm, mers destul de ușor pentru ca admiram peisajul. La întoarcere, am zis sa ne imprietenim mai bine daca tot am ajuns la 4000 km si am trecut Dealul Negru in forța, acolo unde s-a putut. Chiar si la urcare motorul este destul de relaxat si accelerează la fel bine ca si pe drum drept iar depășirile se realizează foarte ușor. In anumite curbe abordate cu viteza, pe serpentine, mașina se înclină pe o parte destul de mult. Se simte nevoia unei suspensii sport sau DCC. Cu 4 persoane, portbagaj aproape plin, AC tot timpul, presiune in roți 2.6, consumul la destinație a fost 8 iar la întoarcere 7.1. Consumul pe termen lung, adică 4500 km este de 8.8 mers 80% extraurban. Traseul a fost destul de liber, cel puțin pe sensul meu de mers, inclusiv Transalpina la orele prânzului. Drumul bun cu excepția unei părți spre Sebeș. De vreo săptămână am cumpărat cateva solutii pentru mașina pe care vi le recomand si vouă. La recomandarea unor colegi de forum am cumpărat pentru bord Sonax Extreme Cockpit Cleaner de care sunt foarte mulțumit. Bordul rămâne mat si fara urme, exact cum a venit mașina din fabrică. Cel puțin pentru bordul octaviei 3 este ceea ce trebuie. Înainte de Sonax am folosit soluția pentru curățarea bordului de la Skoda, pe care nu o recomand. Bordul rămâne usor lucios si cu multe urme timp de 2, 3 zile. Si pentru a proteja putin vopseau, cautam o solutie rapidă care nu necesită mult timp la aplicare. Am ales ceara lichida Meguiars Hybrid Ceramic Wax, 768 ml. Am dat o sigură dată pe mașina si am spalat-o de două ori pana acum. La prima vedere praful se pune mult mai greu, masina ramane mai mult timp curată iar apa nu mai sta pe mașină ca înainte. Pentru geamuri am ales Glass Cleaner de la Ma-Fra care a fost 12 lei la emag si cred ca o sa mai iau una si pentru geamurile din casă pentru ca șterge foarte bine si nu lasa urme. Pentru insectele care ma dispera la fiecare drum am luat soluția de la VW, 29 lei, mai ieftina ca cea de la Skoda si la fel de bună. Imi mai trebuie o soluție pentru cauciucuri, daca aveti recomandări, le astept. Închei cu cateva poze pentru ca nicio plimbare fara poze1 point
-
Sa sterg putin praful pe aici, Am ajuns la 110.000 km fara probleme majore in afara de alungirea lantului distribuitiei, defectiune care a fost remediata la Pbn. Schimbat farurile si stopurile cu cele de pe facelift. Am facut remapare la AMC Motorsport acum 3 ani si acum masina a juns la un total de 300hp si aproximativ 580Nm.1 point
-
Sunt puturos. De fapt fricos. Frica de a gauri traseul de admisie pentru a conecta furtunul de vacuum de la ceas. Dar mi-am luat inima in dinti. Rezultatul in poza. Are si garnitura stutul ala. Interesant de urmarit cum incarca turbina - maxim, "in blana" arata 0.9 ceasul - interesant e insa progresul - ceva mai domol pana in 0.4, apoi pana in 0.8, 0.9 creste mult mai rapid. Si se naste idee, cum sa facem sa mai crestem cifrele. A, si am mai verificat ceva - wastegate-ul e ok - pe liber nu face boost, decat in sarcina, cand se inchide wastegate-ul.1 point
-
1 point
-
Si eu imi sustin parerea ca se simte mai leșinat deși nu am cum sa cuantific cu cifre ca este sau nu asa. Am avut Fabia 1,2 Tsi 105 Cp netunata 7 ani...cred ca am putut sa îmi fac o părere destul de buna despre cum se comporta mașina. La fel și după 7 luni de mers cu Golful. La retrogradare 4-3 și viteza in jur de 70 km/h urmata de pedala de accelerație la fund motorul 1,2 Tsi pe Fabia părea sa răspundă mult mai bine cu accelerație susținuta pana peste 5000 rpm. La Golf nu am aceeași senzație dacă fac același lucru....te aștepți sa te împingă bine dar nu se întâmpla. Putere este prezenta pentru ca face viteza mare bine................................... Am senzația ca 1,5 Tsi-ul asta se comporta mai mult ca un diesel...cuplu mai de jos dar pe o plaja mai mica...peste 4000 zici ca moare în trepte inferioare. Sunt de părere ca fiecare simte în felul lui mașina. Ma bucur ca ABU îmi confirma senzațiile. Ce va mai pot spune e ca nu am reușit nici o data sa ma apropii de timpul dat de producător ca accelerație 0-100. In nici o condiție nu am scos mai jos de 9.1 s...departe de 8,3 ul promis și am încercat de vreo 5 ori după ce am trecut de 10000 km. Cu Fabia scoteam în jur de 10s constant și era 10,1s dat de producător. Chiar ar fi interesant sa găsesc pe cineva cu Fabia 1,2 Tsi de 105 Cp sa facem niște teste de accelerație în mers. O zi buna1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu stiu ce s-a intamplat in ultima perioada, ca vad ca apar doar masini “serioase” pe aici, dar ma bucur! Felicitari si... rodaj scurt!1 point
-
Vali circula cu 1.8bar si tot i se pare rigida. Bag de seama ca ai anvelope Dunlop dar nu sunt XL/ranforsate. Asa stau ele la 2.3 bar, au flancul mai moale si par lasate. Tot de acolo e si flexarea pe curbe. Daca doresti o imbunatatire pe partea de ruliu, incearca niste anvelope ranforsate, dar vezi ca sunt mega rigide la gropi.0 points
-
Pai daca ai 1.6 asta e commonrail. Din cate am inteles eu asta inseamna o rampa comuna de alimentare cu o singura pompa care creeaza presiunea necesara. Despre ce injectoare vorbesti tu?-1 points
-
Nu, prea gros pentru distributia pe lanț și turbina, mai ales daca circula urban. Alege un ulei 5w30 cu norma 505/502 sau 504/507. Mobil esp (5w30), Valvoline sunt doua fostul extreme acu e mst C3 5w30 pe asta îl am eu acu in motor și în 5000km de autostradă l.am omorât. Mai e valvoline 5w30 longlife cu norma pt dpf dar merge și la tsi. Ar mai fi ravenol vmp 5w30 cu noua formula mult îmbunătățită ( punct de îngheț -60) mai sintetic de atât nu găsești Eu următorul o sa incerc ravenol vmp 5w30 e făcut doar intr un singur loc, pe când la.mobil e mai greu sa stii de unde vine, și se găsește și fake. Spor.-1 points
-
-1 points
-
Salut, am folosit asta iarna o tura de Shell 0w30. 10.000km majoritatea doar in oras. S-a comportat bine masina, pretul a fost foarte bun, nimic de reprosat. Analizez si eu ce ulei sa cumpar deoarece vreau sa reduc intervalul de schimb la 7500km sau 120-140ore functionare (in buc schimbal la 10.000km sau 300 ore functionare). M-am tot invartit printre uleiuri si se pare ca momentan Ravenol 5w30 VMP e cel mai bun ulei. Uleiul il schimb eu cu pompa pe sus, si iau la bidon de 20 litri, sa fie. Ai de ales intre Shell 0w30 sau Ravenol VMP 5w30. Cu shell am niste dubii, deoarece sunt intr-o faza tranzitorie, schimba mult retetele. Shell Helix Ultra 5w40 l-au tot schimbat de 3 ori in ultima vreme. Cu toate ca Shell e 0w30, punctul de inghet la Ravenol 5w30 e mai mare (-60 grade). Preturile sunt similare. Atentie la Shell 0w30, mai sunt niste stocuri mai vechi. De ex in 2017 am luat un bidon si cred ca era 2015. Asa arata busonul si uleiul cu Shell dupa 6000km L-am cumparat in 2017, si era produs la final de 2014. Cumparat de la Autoeco parca, de asta zic, ai grija. Uleiurile astea exotice nu au trecere, asa ca stau pe stoc o vreme. Exact ca si berea exotica. Daca merg intr-un sat uitat de lume, si imi iau bere de la bar, in mod sigur nu iau Heineken, il intreb ce vinde cel mai mult si aleg.-1 points
-
-1 points
-
Am comandat Ravenol 5w30 VMP 5 litri + filtru ulei Mahle OC 977/1. Amandoua prin amazon prime, ajung maine. O chestie interesanta, e faptul ca aveam nevoie de 3.8-4 litri de ulei pt revizie, asa ca nu se justifica sa iau 5 litri. Am gasit in Romania bidon de 4 litri de Ravenol 5w30 vmp, insa pe afara nu am gasit bidon de 4 litri, ci doar de 5 litri. Nici pe site-ul Ravenol-shop nu gasiti bidon de 4 litri. O fi din ceva tura mai veche, sau e ambalat special pt unele tari. Momentan in motor am Valvoline 5w30 MST C3 (x-treme, nu XL- III) si are 9000km toti facuti extraurban, cu un total de 160 de ore de functionare. Masina a stat si sta doar in garaj subteran, deci nu prea imi pasa de pornirile la rece.-1 points
-
Diferența e că mask îl ia din reprezentanta și tu online sau de la magazin. Diferența mai e că mask are garanție și trebuie să pună uleiul din reprezentanta și tu nu ești obligat să faci asta. Diferența e că Castrol are punct de îngheț -42 grade și altele au -60 grade.-1 points
-
Incearca odata chestia asta si spune-ne cum a decurs. Au mai fost cativa colegi care au facut asta si din 4 locuri doar intr-un singur loc voiau sa accepte produsele aduse de proprietar. Si e oarecum normal, deoarece probabil sunt oameni care vin cu ulei care nu respecta norma, sau daca apar defectiuni ulterioare sa nu fie din alte motive. La noi se foloseste Castrol sau Mobil in reprezentanta. Pretul per litru daca bine retin era 80-120ron/litru. Daca masina nu mai e in garantie poti pune orice, oriunde. Poti sa suni la Avia, Brady, PBN sau altii sa intrebi. Afara in reprezentanta VAG se mai foloseste Shell.-1 points
-
Nu e deloc lesinat motorul de 150CP pe Golf si e clar mai rapid decat 1.2 TSI de pe Polo. Daca 1.5 secunde in minus pana la 100km/h si 30km/h in plus la viteza maxima nu arata asta... Masina fiind mai mare, mai grea si mai bine antifonata tinde sa anuleze anumite puncte de reper. Pe mine ma uimeste cat de silentios e motorul in ture inalte, abia se aude, nu pare sa se intample nimic dramatic sub capota, dar vizual totul se misca foarte rapid. Si consumul foarte bun, extraurban la mers normal scade usor sub 5%. Am sesizat ceva mers smucit in conditii de mers bara la bara, dar se poate anula din ambreiaj si acceleratie.-1 points
-
Am trait sa o vad si pe asta: sa se spuna ca 1,5 TSI 150 CP e mai lesinat decat 1.2 TSI 105 CP. oameni buni, de 7 ani si jumatate umblu cu Octavia 1.2 TSI si am mers ceva si cu Octavia 3 1.5 TSI 150 CP. Nu incape compartie intre ele, in sensul ca 1.5 TSI e muult mai puternic pe toate palierele de turatie...Nu mai spuneti ca 1.5 TSI e un motor lesinat ca citesc altii de pe alte forumuri si o iau de buna...da, 1.5 TSI nu are puterea lui 1.4 TSI la plecarea de pe loc, in rest e un supermotor. Pe autostrada se duce de nu iti vine sa crezi.-1 points
-
Din pacate nu te cred. Personal am umblat cu Polo 1,2 TSI 90CP si, sub 2500 turatii, abia se misca. Are ditamai lagul in viteza a II-a, apasam acceleratia si parca o apasam in gol. Prin comparatie, chiar si Skoda Octavia 1.2 TSI 105 CP mi se pare racheta.. Daca compari un Polo 1.2 TSI tunat la 130/140 CP cu o Octavia 1.5 TSI 150 CP, iti dau dreptate: sunt oarecum comparabile ca dinamica, ba chiar in oras e posibil ca Polo sa fie putin mai rapid. Insa atat! Un Polo 1.2 TSI netunat (indiferent ca e de 90 sau 105 CP) nu se apropie de Octavia 150 CP ca dinamica.-1 points
-
Am intampinat o alta problema la aceasta masina care mi-a scos peri albi. Nu cupleaza compresorul de ac.Presiune de freon are caci am verificat.Am vazut ca jos sub aripa dreapta daca nu ma insel este un senzor de prezenta a freonului.Teoretic trebuie sa mai fie unul in vaporizator. Are vreun coleg o schema electrica a instalatiei de aer conditionat? Mentionez ca aceasta masina ,saraca a fost modificata si paramodificata si in concluzie o mare teapa. Pus direct 12 volti pe compresor baga aer rece,deci problema este strict electrica. Va multumesc-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00