Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.06.2019 în toate secţiunile

  1. Și... dovada că Everest este apă de ploaie pe lângă altitudinea la care poate urca un Tiguan... încălțat de vară.
    3 points
  2. Mersi la fel zidanne! Pana la urma am hotărât sa plec vineri dimineață spre Transalpina pe traseul A1 - Horezu - Rânca - Jina - Rasinari, unde am rămas o noapte, iar sâmbătă m-am intors pe Valea Oltului - A1. La urcare, chiar înainte de Rânca m-am oprit pentru cateva poze, am lasat motorul pornit iar cand am coborat din mașină mirosea puternic a ambreiaj. Este normal sau am facut eu ceva greșit? Masina a fost in S, a urcat in viteza 2 si 3, intre 2000 - 3500 rpm, mers destul de ușor pentru ca admiram peisajul. La întoarcere, am zis sa ne imprietenim mai bine daca tot am ajuns la 4000 km si am trecut Dealul Negru in forța, acolo unde s-a putut. Chiar si la urcare motorul este destul de relaxat si accelerează la fel bine ca si pe drum drept iar depășirile se realizează foarte ușor. In anumite curbe abordate cu viteza, pe serpentine, mașina se înclină pe o parte destul de mult. Se simte nevoia unei suspensii sport sau DCC. Cu 4 persoane, portbagaj aproape plin, AC tot timpul, presiune in roți 2.6, consumul la destinație a fost 8 iar la întoarcere 7.1. Consumul pe termen lung, adică 4500 km este de 8.8 mers 80% extraurban. Traseul a fost destul de liber, cel puțin pe sensul meu de mers, inclusiv Transalpina la orele prânzului. Drumul bun cu excepția unei părți spre Sebeș. De vreo săptămână am cumpărat cateva solutii pentru mașina pe care vi le recomand si vouă. La recomandarea unor colegi de forum am cumpărat pentru bord Sonax Extreme Cockpit Cleaner de care sunt foarte mulțumit. Bordul rămâne mat si fara urme, exact cum a venit mașina din fabrică. Cel puțin pentru bordul octaviei 3 este ceea ce trebuie. Înainte de Sonax am folosit soluția pentru curățarea bordului de la Skoda, pe care nu o recomand. Bordul rămâne usor lucios si cu multe urme timp de 2, 3 zile. Si pentru a proteja putin vopseau, cautam o solutie rapidă care nu necesită mult timp la aplicare. Am ales ceara lichida Meguiars Hybrid Ceramic Wax, 768 ml. Am dat o sigură dată pe mașina si am spalat-o de două ori pana acum. La prima vedere praful se pune mult mai greu, masina ramane mai mult timp curată iar apa nu mai sta pe mașină ca înainte. Pentru geamuri am ales Glass Cleaner de la Ma-Fra care a fost 12 lei la emag si cred ca o sa mai iau una si pentru geamurile din casă pentru ca șterge foarte bine si nu lasa urme. Pentru insectele care ma dispera la fiecare drum am luat soluția de la VW, 29 lei, mai ieftina ca cea de la Skoda si la fel de bună. Imi mai trebuie o soluție pentru cauciucuri, daca aveti recomandări, le astept. Închei cu cateva poze pentru ca nicio plimbare fara poze
    3 points
  3. Sa sterg putin praful pe aici, Am ajuns la 110.000 km fara probleme majore in afara de alungirea lantului distribuitiei, defectiune care a fost remediata la Pbn. Schimbat farurile si stopurile cu cele de pe facelift. Am facut remapare la AMC Motorsport acum 3 ani si acum masina a juns la un total de 300hp si aproximativ 580Nm.
    3 points
  4. Ai luat masina in concediu cu avionul?
    2 points
  5. O gama larga de produse si noutati de la Seat Romania, 17 iunie 2019. Daca nu observati niciun model, este ....corect.
    2 points
  6. Ce relevanta are un consum facut pe 13km?
    2 points
  7. A doua pompa montata cu succes pe modelul EA288 150 cai din 2016. Calibrare perfecta a pompei, vedeti graficul cu presiunea.
    2 points
  8. Salutare, Dupa informatiile primite de la unii colegi, si dupa cateva sapaturi pe forum, si pe "goagle", si dupa cateva discutii cu posesori de utilaje agricole cu BiTDI, din lista nu foarte lunga de optiuni, am ales pana la urma Passatul Variant BiTDI Masina are prima inmatriculare 10/2015, si avea 55.900km la bord cand am ridicat-o din Germania, de la dealer ( https://www.grafhardenberg.de/de/standorte/aach/ ) ( un dealer cu 15 locatii in zona de vest a Germaniei ). In urma discutiior si informatiilor primite, am verificat masina in reteaua VW, si toate detaliile specificate de neamt, au corespuns cu realitatea ( intrari service, verificari, km, inclusiv o aripa si o bara revopsite, tot in reteaua lor de service, care apareau in istoric ). Avand in vedere ca am platit masina fara sa o vad, decat in pozele de la mobile.de, am avut ceva emotii cand am ajuns acolo, dar ( cel putin pana acum, dupa aprox 1600km) sunt foarte multumit de achizitia facuta, iar starea si aspectul masinii depasesc asteptarile. Cum am mai exemplificat si aici, nu prea am avut mare tangenta cu VAG, cu plusurile si minusurile aferente. Ultima masina a fost un Opel Astra J 2.0CDTI 165cp/350nm automata ( resoftata cu un Stage 0 la 190cp/400nm ) de care am fost mai mult decat foarte multumit ( in 100.000km cat a fost la mine, nu am schimbat decat consumabile ) Asadar, sa revenim la dricul nostru, care e un Comfortline ( din cate am reusit sa-mi dau eu seama ) la care s-au adaugat aproape 1 pagina A4 de optionale, pe langa cele deja standard la BiTDI ( 4motion, DCC, DSG DQ500 ), printre cele mai importante: ACC ( cred ca pana la 160kmh, care oricum e arhisuficient... peste viteza asta oricum nu prea m-as increde foarte tare in electronica ), faruri LED High, Incalzire stationara ( Webasto ), Clima 3 zone, Scaune incalzite fata+spate, plafon panoramic, AID, Navigatie mare Discovery PRO ( parca ), multe airbaguri ( nu le-am numarat ), senzori si electronica ( lane assist, side assist, senzori ploaie, si multi altii pe care inca oricum nu cred ca i-am descoperit... ) volan incazit cu padele, oglinzi heliomate, WLAN, scaune comfort ( sofer ergo cu masaj ), directie activa ( dinamica? ) isofix, etc etc etc... Am primit de la dealer inclusiv bare pt acoperis, originale VW, cu huse ( as fi preferat un set de roti de iarna, dar asta ) Jante sunt pe 17" ( 215/55/17 ) la care cred ca o sa si raman ( desi initial am zis ca nu iau masina fara 18, dar avand in vedere ca si suspensia pare mai dura, am zis ca vor fi suficiente ). Anvelopele sunt ContiPremiumContact 5 SELF-SEAL...nu stiu ce... care nu ma incanta deloc ( cred ca sunt si cam vechi ), am comandat deja Michelin PS4. In rest, las cateva poze sa vorbeasca de la sine. Sunt cele de pe mobile.de, nu sunt mare fan sedinte foto, dar poate va primi cateva mai actuale, dupa ce va avea numere. Ce mi as fi dorit sa aibe si nu are? "Porcbagaj" ( sau haion ) cu actionare electrica si parbriz incalzit. Nu stiu ce inseamna astea ca retrofit...?! Ce mi as fi dorit sa nu aibe? Plafon panoramic si zeci de senzori ( cam multa electronica sincer, nici nu ma gandesc cand va incepe sa dea gherle ) Pret netto a fost 20.142eur si numerele de zoll pt 30 de zile cu asigurare 220eur. Multi au zis ca-s nebun sa dau atatia bani pe o masina de la finele lui 2015, dar avand in vedere km (reali... sper ) starea masinii si dotarile pe care le are, chiar a fost un pret foarte corect ( parerea mea ). Revizia la masina e facuta, ulei + filtre, placute si discuri fata ( sau doar placute? nu mai retin ), si revizie cutie + ulei diferential. Oricum la 60k ii voi schimba uleiul, si voi trece pe Mobil 1 ESP 0W30. Reviziile vor urma tot la 10.000km. Mai studiez si partea de revizii, filtru combustibil, etc... In rest... vor mai veni impresii si intrebari, ca vor fi cateva...
    1 point
  9. Diferenta care conteaza (de zi cu zi) este de promptitudine in răspuns, cuplul e sus la orice turatie, masina pleaca bine la orice apasare pe pedală, pe cand cele mono-turbo au o întarziere până prind viață. Conduc alternativ mono-turbo/biturbo si e aspectul cel mai prezent. E corect, difera si cuplul/puterea oferită. In partea cealaltă, la dezavantaje, este consumul, nu poti scoate mai multi cai fara sa "bei" mai mult. Nu cu mult, dar nu poti "bate" la eficienta un monoturbo. Diferente mari sunt la internele motorului, vilbrochen ranforsat, pistoane si biele toate ranforsate, alte bolțuri la biele/piston din oteluri mult mai rezistente (grupa 12.9!!! versus 10.9, adica 10800N/mm2 versus 900N/mm2). Motorul bitdi e gândit din start pentru alte forțe interne, nici cureaua de distribuție nu scapă, e diferită de monoturbo si se schimba la 120k. Cu această ocazie m-am abonat la topic. Imi place mașina, e bine dotată, sa ai spor la volănit!
    1 point
  10. Sterge erorile si vezi daca reapar.
    1 point
  11. Cehia: Telc Karlovy Vary ?
    1 point
  12. 1 point
  13. Încearcă sa le repoziționezi. Altfel, trebuie verificat ansamblul....daca nu cumva și-a modificat poziția în ax, șurubul de fizare6
    1 point
  14. Pentru cauciucuri iti recomand Meguiar's Endurance Tyre Gel.
    1 point
  15. Remediaza problema injectorului .Lasa dpf-ul in pace ,tine atata timp cat motorul functioneaza bine
    1 point
  16. Sa va traiasca ! Softul o sa fie Revo sau A-Team ? Sa ne tii la curent
    1 point
  17. Am scris in iarna ca golful s-a hotarat sa faca pipi pe el. Aka termostat plus carcasa. Problema clasica la VR6. Comandat de la Gabi caracasta termostat, o-ring-uri, cleme etc. Weekendul asta am purces - ca scurgerea nu era asa mare si am tot mers completand. Am demontat (accesul e greoi) schimbat tot mai putin termostat si garnitura - ca era bun... Pun totul la loc, si curge... bineinteles pe la garnitura termostatului... Murphy, mare om, mare caracter... Inainte sa il sun pe Gabi, imi aduc aminte, ca in cutia termostatului de la rexton, pe care l-am schimbat in iarna, in cutie a venit cu doua garnituri. Doar de una am avut nevoie. Si a doua, vezi coincidenta, era fix pe diametrul termostatului de golf. Asa ca, desfacem din nou, si punem garnitura de ssangyong Acum e bine. Maine releele de pe modulul de confort.
    1 point
  18. Sunt puturos. De fapt fricos. Frica de a gauri traseul de admisie pentru a conecta furtunul de vacuum de la ceas. Dar mi-am luat inima in dinti. Rezultatul in poza. Are si garnitura stutul ala. Interesant de urmarit cum incarca turbina - maxim, "in blana" arata 0.9 ceasul - interesant e insa progresul - ceva mai domol pana in 0.4, apoi pana in 0.8, 0.9 creste mult mai rapid. Si se naste idee, cum sa facem sa mai crestem cifrele. A, si am mai verificat ceva - wastegate-ul e ok - pe liber nu face boost, decat in sarcina, cand se inchide wastegate-ul.
    1 point
  19. Fusta si spate si fata de V6 am pe golf. OEM. Si da, sunt ceva mai joase decat cele standard. Are doar bara fata revopsita - restul vopsea originala - verificat de mine si cu ultrasunete, si confirmat de oameni care stiu mai bine - a se citi vopsitori ok, nu samsari
    1 point
  20. Azi am iesit la putin offroad. Dus de gps prin turea si cornesti, intrat la laguna albastra si iesit din nou la civilizatie in aghiresu. Tot azi am realizat ca bc fura la consum cu 0.5-0.7l fata de consumul real. Dar o medie de 9% pe un suv benzinar dsg 4drive nu pare exagerat. Si numai economic nu merg.
    1 point
  21. Deci momentan tot fara un bec is dar in cautarea unei alte planse de bord am ajuns sa mai cumpar un passat 2.5 tdi v6 110kw, 4x4,cutie automata,xenon oem,bara cu spalatoare,senzor de ploaie,senzori de parcare,pachet crom exterior,mahon,piele cu alcantara si incalzire in scaunele fata,maxidot,comenzi volan,pilot automat,esp,clima,alarma oem cu senzori volumetrici,geamuri ionizate,4 geamuri electrice,2 chei.
    1 point
  22. Salutare am.o.mică nelămurire pentru un Alh din 2007 cu 100k km realieste ok vâscozitatea 5w40? Mașina nu consuma deloc.ulei! Mulțumesc anticipat
    1 point
  23. In Finlanda zona lacurilor este superba si prea putin se poate descrie din imagini... Case dragute, retrase avand cutia postala la drum Ai insa si alte repere de vizitat Ruinele castelului Raseborg (langa Helsinki) - https://en.wikipedia.org/wiki/Raseborg_Castle sau biserica de lemn din Kerimaki http://visitsavonlinna.fi/en/products/kerimaki-church/
    1 point
  24. Daca te gandesti sa treci prin zona fiordului Geiranger cea mai spectaculoasa optiune este cu ferry spre/de la Hellesylt Noi am mers si pana la ghetarul Briksdal - https://en.nordfjord.no/things-to-do/briksdal-glacier-p835883 Ajungi doar la (spre ) baza lui sau biserica din Borgund - https://www.visitnorway.com/listings/borgund-stave-church/10521/ daca esti prin zona poate fi interesant tunelul Laerdal de 24.5 km care este cel mai lung tunel rutier din lume - https://en.wikipedia.org/wiki/Lærdal_Tunnel stai linistit e gratis sau tunelul circular din Lavisberget ... doar ca sa cam da peste cap GPS-ul sa fi pregatit pentru treceri cu ferry in Norvegia (daca nu vrei sa ocolesti).... Noi le-am pierdut sirul la un moment dat....au ramas doar taxele in jur de 15 EUR/trecere
    1 point
  25. Traseul facut de noi in 2013 (27 iulie - 18 august) Cluj - Varsovia - Riga - Helsinki - Kuus_Hukkala - Oulu - Rovaniemi - NordKapp - Tromso - Bodo - Trondheim - Geiranger - Bergen - Oslo - Stockholm - Goteborg - Malmo - Billund (Legoland .... pe vremea cand juniorul meu avea 11 ani) - Linz - Cluj In principiu cate o noapte in fiecare locatie din lista de mai sus cu exceptia - Helsinski (2 nopti), Oslo (2 nopti), Stockholm (2 nopti), Malmo (2 nopti).... Traseul total 12190 km Pentru cazare noi am facut rezervarea din timp pentru toate locatiile. In martie aveam 90% din rezervari facute (booking.com, accorhotels.com, scandichotels.com). Am mers pe aceasta varianta ca sa fim siguri. Pana la plecare am mai facut mici modificari .... Am facut rezervare chiar si la unele ferry -Talin-Helsinki si Moskenes-Bodo. Pentru ferry de la Moskenes a fost super OK pentru ca la coada de rezervare am fost 2 masini si noi am intrat primii si apoi restul masinilor in limita capacitatii.... La NordKapp am stat aici - https://www.booking.com/hotel/no/nordkapp-caravan-og-camping.ro.html - foarte OK. Am zis sa prindem noaptea (de fapt nu a fost noapte deloc) la Capul Nord. E soare bine la 22:44 - prima poza Apusul de soare la NordKapp (00:19) - a doua poza, Noaptea la NordKapp (00:56) - a treia poza Rasaritul (2:20) - a patra poza Renii sunt un pericol chiar si la 3 noaptea cand am mers la culcare .... -
    1 point
  26. Hai ca mi-am adus aminte de aventura din 2013 In drum spre Nordkapp poate faci un ocol .... Bodo - Moskenes cu feribotul si apoi insulele Lofoten (primele 4 poze). Merita!!! Sa ne aducem aminte de Drumul Atlanticului unde am intalnit singura masina cu numere de Romania din Scandinavia (urmatoarele 2 poze) Banuiesc ca te-ai gandit la Geiranger (noi am facut mers si cu ferry Geiranger - Hellesylt - merita!!!)
    1 point
  27. @blordc stiu cat mi-am dorit-o, stiu cat am dat pe ea, si stiu ca acum ceva care sa imi ofere tot ce imi poate oferi baboon, in ziua de azi, trece de 40k euro. Nu mai sunt bani de investit in fiare, investesc in pui de ursi???? Plus ca e si factorul ochiometric, in sensul ca mk6 si mk7 nu m-au gadilat in sensul vreunui efort. Brgds
    1 point
  28. Faci confuzie intre valvoline synpower 5w40 simplu si synpower extreme 5w40, doua uleiuri total diferite in pachetul de aditivi.
    -1 points
  29. Delvac si Rotella T6 sunt uleiuri de camioane cu aditivare foarte puternica, rezista mult la oxidare si conditii de trafic intens, motor turat/incarcat, pt asta au fost concepute imaginati-va ca exista uleiuri ce pot fi folosite la tursime cu termen de schimb 80 000km (asta inseamna ca daca il schimbi la 15.000km nici macar nu a inceput sa fie uzat uleiul, are aceleasi prop ca atunci cand e nou)=> rezulta uzura diminuata pe termen lung daca circuli mult cu motorul incalzit si la drumuri lungi extraurban. Se obtin rezultate fenomenale cu ele la americani, insa atentie aceste uleiuri au vascozitate mare, si iarna la noi sunt deloc indicate in motor. Dupa cum bine stiti cea mai mare uzura pe care o sufera un motor este pornirea la rece, asta e punctul sensibil al acestor uleiuri, de aceea e indicat sa folositi 5w40 505.01 pentru motorizarile PD cu vascozitatea recomandata de producator. Nu demult voiam sa folosesc Mobil TDT 5w40 in motorul meu (300 000km) insa m-am informat mult cu privire la vascozitatile acestor uleiuri la rece/cald si pt climatul Europei de est nu sunt deloc indicate. Trebuie sa ne informam putin cu privire la noua gama de uleiuri Shell. In 2015 bmw a renuntat la Castrol si a trecut pe Shell. Tehnologia GTL este tot mai la moda (gas to liquid) si vad ca se obtin uleiuri calitative cu aditivi antiuzura/lubrifiere din generatia noua (impusi de normele LL 507 cu sulfured ash scazut, aditivi de tip Boron/Mo), aditivi care sunt partial benefici in motorizarile nascute in era trecuta cand erau la moda uleiurile full SAPS (Ca/Zn ca aditivare antiuzura/antioxidare).
    -1 points
  30. Daca nu gresesc motorizarea masinii tale este 1.9 tdi cod motor BKC 4 motion, sa ma corectezi daca e alt cod motor. In cazul asta te uiti dupa uleiuri 5w40 , cu norma 505.01. 5w30 e un ulei folosit de masinile cu filtru de particule, ceea ce tu nu ai, si e cam subtire vara pentru motoarele trecuta de niste km (150-200 000). Fiind si mai subtirel, e usor mai zgomotos motorul in special vara.
    -1 points
  31. E amuzant ce se intampla pe aici, nu poti compara calitatea unui ulei din poze ilustrand culoarea uleiului si dupa 900km, mai sa fie hai cu niste poe dupa 10 000km pe hartie speciala pt uleiu folosit, daca vrei sa testezi ceva. 2. de ce nu se pot face poze si compara rezultatele? nu sunt deloc elocvente, pentruc ca vine unul precum andrei_221 sau eu, cu toate prostioarele ajutatoarea sa nu inegreasca uleiul si cu unu ulei la 20 ron iti fac uleiul sa arate ca nou intr-un diesel dupa mult timp, cum?: imi anulez egr-ul in primul rand, el fiind principalul vinovat de inegrit uleiul, uleiul se inegreste de la gazele recirculate care ati ghicit, sunt negre. Daca ai calamina pe turbina, pe la egr, uleiul se coloreaza, insa daca andrei isi bibleste masinile periodic enormal ca el sa aiba uleiul maro si noi sa-l avem zmoala. Nu va mai bateti capul cu cel mai bun ulei, pentru ca nu exista, folositi ulei accesibil ca pret, majoritatea e cam la fel, costa 100-150 ron 1 bidon, si face cam acelasi lucru, atentie marita la pour poin in perioada rece, ca sunt uleiuri care la -30 grade nu mai curg si atunci distrugeti motorul. Luati din sursa sigura, folositi acelasi ulei nu il schimbati ca pe sosete, iar daca vreti sa vorbiti despre lucruri palpabile trimiteti uleiul la analize macar din 5 in 5000 km, altfel vorbim dejeaba. Ne putem totusi delecta cu niste used oil analysis (UOA) de pe forumurile de specialitate cu uleiurile folosite de voi. Daca un ulei ar fi prost sau contrafacut v-ati da seama imediat din sunetul motorului, amorsarea tachetilor sau zgomotul produs de motor dupaun drum infernal pe caldura, cand acesta se subtieaza mult si nu mai lubrifieaza.
    -1 points
  32. Fuchs Titan Gt1 5w40 norma 505.01 din ce gasesc pe internet nu ai filtru de particule. filtre Mahle pt ca sunt lucrate mai atent decat cele Mann, sau daca gasesti Purflux e si mai bine. Pt filtru de habitaclu foloseste filtru cu carbon activ pt ca e o diferenta mare intre cel clasic si asta. Si cel mai pertinent sfat, daca mergi la orice mecanic, oricata incredere ai avea in el, stai langa el si vezi cu ochii tai cand iti schimba uleiul si filtrele. Uleiul il comanzi prin curier de la importatorul oficial lubasyst, pret imbatabil 125 ron 4 litri.
    -1 points
  33. Daca esti interesat suna la importator si cere fisa tehnica cu tot ce vrei, sau un mail oficial catre adresa lor la nivel global. Eu las astea aici: http://www.oil-club.ru/forum/topic/22788-fuchs-titan-gt1-5w-40-svezhee/ http://www.oil-club.ru/forum/topic/8111-8111/ Are specificatii destul de bune pentru pretul platit, nu crezi?
    -1 points
  34. Sa spargem gheata, hai sa vedem ceva de-a dreptul amuzant. Un test de frictiune (avem si Cacastrol si Motul si LM si multe alte uleiuri). Nu trebuie sa intelegi rusa deloc, pentru ca se intelege clar ce se intampla si ce vrea sa demonstreze. Unele uleiuri vin aditivate cu dexos 2, marindule gradul de rezistenta la frecare de pana la 12 kgf. E destul sa va imaginati ca se intampla ceva similar la voi in motor, in special la PD-uri unde cama aluneca pe tacheti, metal pe metal. Testul de frictiune il consider mai relevant si important decat testul de rezistenta la temperatura, oricum nu e ca si cum uleiul nostru ajunge la breakk point-ul de 200 grade +. Dejeaba va ofticati, asta e realitatea, lumea uleiurilor e marketing pur, cea mai buna reclama nu inseamna cel mai bun ulei. Pana si Total Quartz e mai eficient decat Castrol Edge, si e la jumate de pret.
    -1 points
  35. Decat sa postati asemenea concluzii, mai bine cititi despre testul de frictiune si cat de concludent este, si spun asta deoarece acest test pe langa four ball wearing test, este aprobat in testarea uleiurilor. A, ca nu va place voua mega improvizatia facuta de rus? pentru ca e artizanala? exista pe youtube inca 100 de filmulete, cu masinaria de frictiune cu licenta care e vopsita si arata frumos. Rezultatele tot astea sunt. nu ai cum sa truchezi asemenea rezultate. La un moment dat, pune ulei de motor vechi, de la un schimb, si chiar ii da un indice de kgf mai mic. Ebi nu ai inteles la ce se refera acest test. Nu se refera la prop uleiului de antioxidare, ci se refera la cat de bine unge un anumit ulei, ce componenti de lubrifiere au in compozitie si cat de bine fac fata. Exista tot felul de aditivi printre care si IF-WS2 care e o tehnologie de nanoparticule, si ajuta mult in lubrifiere. Ce face defapt testul asta, arata punctul pana la care un ulei nu mai poate ajunge intre cele 2 bucati de metal, cu alte cuvinte, particulele din ulei nu mai lubrifieza cele doua suprafete. Tot la el pe canal pune si aditiv cu dexos 2 sau IF-Ws2 si rezultatele sunt exceptionale: http://millersoils.biz/nano-technology.html Repet, pentru necredinciosi, cea mai mare uzura intr-un motor, o constituie pornirea la rece + rezistenta uleiului la temp foarte mari cand mergi sustinut o distanta imensa cu rotatii mari, deci, dupa parerea mea de forumist, acest test e foarte concludent, si ma ajuta sa selectez o gama de uleiuri cu potential. Si cu asta inchei, eu nu folosesc nici un ulei din testele respective, asa ca nu fac reclama grauita, si nici nu voi mai raspunde acestui subiect indiferent de continuare, pentru ca sunt om care se aprinde usor pe forum, si nu vreau sa fac flame. Sa aveti o zi buna.
    -1 points
  36. Bun, deci si tu sustii ca uleiul actioneaza mai bine dupa ce se incalzeste, corect. Dar cum explici asta atunci, in testul rusului, cand testeaza Castrol dar si alte uleiuri, face repetitiv manevra de apasare de 2-3-4 ori, si de fiecare data ii da aceasi valoare. Pai nu tu sustii ca daca apesi> caldura deci o prop mai buna de lubrifiere? pai nu e tocmai asa, dupa cum vezi tot valoarea aia o are apasand de 4 ori. 2. pe mine nu ma intereseaza cum imi protejeaza motorul la cald, ci la rece, ii dau cheie si vad care lubrifieaza mai eficient si mai bine, in fond de aici apar uzurile premature, la axa cu came, la tacheti. Fiecare trage ce concluzii vrea, daca lucram pt o companie ca vanzator de uleiuri mai ziceam, dar nu-mi mai bat capu. Bafta.
    -1 points
  37. Skoda kodiaq 2.0 TDI DSG 150 CP/Style 7 locuri. Km. la bord 13000.Iarna 7.2,vara 6.3. Fac drumuri scurte de 10 km/10 minute sau autostrada 50 km.Pe drum national 5.3 la 70-80 km/h.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!