Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.06.2019 în toate secţiunile
-
2 points
-
1 point
-
Salutare, Dupa informatiile primite de la unii colegi, si dupa cateva sapaturi pe forum, si pe "goagle", si dupa cateva discutii cu posesori de utilaje agricole cu BiTDI, din lista nu foarte lunga de optiuni, am ales pana la urma Passatul Variant BiTDI Masina are prima inmatriculare 10/2015, si avea 55.900km la bord cand am ridicat-o din Germania, de la dealer ( https://www.grafhardenberg.de/de/standorte/aach/ ) ( un dealer cu 15 locatii in zona de vest a Germaniei ). In urma discutiior si informatiilor primite, am verificat masina in reteaua VW, si toate detaliile specificate de neamt, au corespuns cu realitatea ( intrari service, verificari, km, inclusiv o aripa si o bara revopsite, tot in reteaua lor de service, care apareau in istoric ). Avand in vedere ca am platit masina fara sa o vad, decat in pozele de la mobile.de, am avut ceva emotii cand am ajuns acolo, dar ( cel putin pana acum, dupa aprox 1600km) sunt foarte multumit de achizitia facuta, iar starea si aspectul masinii depasesc asteptarile. Cum am mai exemplificat si aici, nu prea am avut mare tangenta cu VAG, cu plusurile si minusurile aferente. Ultima masina a fost un Opel Astra J 2.0CDTI 165cp/350nm automata ( resoftata cu un Stage 0 la 190cp/400nm ) de care am fost mai mult decat foarte multumit ( in 100.000km cat a fost la mine, nu am schimbat decat consumabile ) Asadar, sa revenim la dricul nostru, care e un Comfortline ( din cate am reusit sa-mi dau eu seama ) la care s-au adaugat aproape 1 pagina A4 de optionale, pe langa cele deja standard la BiTDI ( 4motion, DCC, DSG DQ500 ), printre cele mai importante: ACC ( cred ca pana la 160kmh, care oricum e arhisuficient... peste viteza asta oricum nu prea m-as increde foarte tare in electronica ), faruri LED High, Incalzire stationara ( Webasto ), Clima 3 zone, Scaune incalzite fata+spate, plafon panoramic, AID, Navigatie mare Discovery PRO ( parca ), multe airbaguri ( nu le-am numarat ), senzori si electronica ( lane assist, side assist, senzori ploaie, si multi altii pe care inca oricum nu cred ca i-am descoperit... ) volan incazit cu padele, oglinzi heliomate, WLAN, scaune comfort ( sofer ergo cu masaj ), directie activa ( dinamica? ) isofix, etc etc etc... Am primit de la dealer inclusiv bare pt acoperis, originale VW, cu huse ( as fi preferat un set de roti de iarna, dar asta ) Jante sunt pe 17" ( 215/55/17 ) la care cred ca o sa si raman ( desi initial am zis ca nu iau masina fara 18, dar avand in vedere ca si suspensia pare mai dura, am zis ca vor fi suficiente ). Anvelopele sunt ContiPremiumContact 5 SELF-SEAL...nu stiu ce... care nu ma incanta deloc ( cred ca sunt si cam vechi ), am comandat deja Michelin PS4. In rest, las cateva poze sa vorbeasca de la sine. Sunt cele de pe mobile.de, nu sunt mare fan sedinte foto, dar poate va primi cateva mai actuale, dupa ce va avea numere. Ce mi as fi dorit sa aibe si nu are? "Porcbagaj" ( sau haion ) cu actionare electrica si parbriz incalzit. Nu stiu ce inseamna astea ca retrofit...?! Ce mi as fi dorit sa nu aibe? Plafon panoramic si zeci de senzori ( cam multa electronica sincer, nici nu ma gandesc cand va incepe sa dea gherle ) Pret netto a fost 20.142eur si numerele de zoll pt 30 de zile cu asigurare 220eur. Multi au zis ca-s nebun sa dau atatia bani pe o masina de la finele lui 2015, dar avand in vedere km (reali... sper ) starea masinii si dotarile pe care le are, chiar a fost un pret foarte corect ( parerea mea ). Revizia la masina e facuta, ulei + filtre, placute si discuri fata ( sau doar placute? nu mai retin ), si revizie cutie + ulei diferential. Oricum la 60k ii voi schimba uleiul, si voi trece pe Mobil 1 ESP 0W30. Reviziile vor urma tot la 10.000km. Mai studiez si partea de revizii, filtru combustibil, etc... In rest... vor mai veni impresii si intrebari, ca vor fi cateva...1 point
-
Vă salut. Mă interesează să fac o cheie pentru mașina mea, o Fabia 3 din 2016. Am fost la Delcar să întreb și costă 615 lei. Mă interesează un preț mai bun dacă găsesc undeva. Eu sunt din Brașov1 point
-
Mai jos un consum de campie... Intr-o perioada scazuse la 4.7 dar... m-am plimbat putin prin parcare ;))1 point
-
Sa sterg putin praful pe aici, Am ajuns la 110.000 km fara probleme majore in afara de alungirea lantului distribuitiei, defectiune care a fost remediata la Pbn. Schimbat farurile si stopurile cu cele de pe facelift. Am facut remapare la AMC Motorsport acum 3 ani si acum masina a juns la un total de 300hp si aproximativ 580Nm.1 point
-
Sunt puturos. De fapt fricos. Frica de a gauri traseul de admisie pentru a conecta furtunul de vacuum de la ceas. Dar mi-am luat inima in dinti. Rezultatul in poza. Are si garnitura stutul ala. Interesant de urmarit cum incarca turbina - maxim, "in blana" arata 0.9 ceasul - interesant e insa progresul - ceva mai domol pana in 0.4, apoi pana in 0.8, 0.9 creste mult mai rapid. Si se naste idee, cum sa facem sa mai crestem cifrele. A, si am mai verificat ceva - wastegate-ul e ok - pe liber nu face boost, decat in sarcina, cand se inchide wastegate-ul.1 point
-
Azi am iesit la putin offroad. Dus de gps prin turea si cornesti, intrat la laguna albastra si iesit din nou la civilizatie in aghiresu. Tot azi am realizat ca bc fura la consum cu 0.5-0.7l fata de consumul real. Dar o medie de 9% pe un suv benzinar dsg 4drive nu pare exagerat. Si numai economic nu merg.1 point
-
So... Cum m-am lăudat pe thread-ul lui @tetea(mulțumesc pentru manuale) azi pe la 0800 am purces spre Transbucegi via Comarnic. Toate bune si frumoase pana la 0930 când pe la Comarnic ne-am izbit de o coada de n+1 km. Waze ma avertizase ca urmeaza 14min de coada pe motiv de lucrări. Cum după 40 de minute coada era cam "standstill" am făcut stânga împrejur si... Cap compas "Picnic la pădure". (Waze zicea ceva de inca +25 de minute). Pe drumul de întoarcere ne-am înțepat in A1 București-Pitesti unde am sărbătorit 7.000 de km Pe seara am purces catre un Auchan pentru niste bere internațională. Am ramas uimit de cat de liber e Bucureștiul... Urmează vreo doua zile de relax. Aproape trei.1 point
-
Cei care spuneti ca 1.5 Tsi nu va multumeste, aveti bifata optiunea de selectare a modurilor de conducere?1 point
-
Intr-o anumita gama de pret nu ai ce alege, ori alegi 1.0 tsi sau mergi cu cca 1500-2000 E in sus la un motor mai lejer construit, 4 cilindri si capacitate mai mare.1 point
-
In primul rand eu as fi vrut 0w40 dar nu exista niciunul cu aprobare pt TDI. In al doilea rand eu personal consider ca un ulei cu 0w e mai bun ca 5w, si doar din prisma faptului ca la rece ungerea e mult mai buna, fiind mai fluid. As fi vrut un w40 pt ca la cald, tine/prptejeaza mai bine, si la noi vara sunt temperaturi destul de mari! Mai multe detalii cred ca vei gasi in topicul dedicat uleiurilor. Momentan scriu de pe telefon si mi e greu sa ti dau un link1 point
-
L-am montat eu singur, e treaba de 30 de minute, desfaci deschiderea capotei, tragi de pastic-ul de acolo si desfaci suruburile la cel vechi, il bagi pe cel nou. E mai migalos mai ales sa pui plasticul mare la loc, dar daca ai rabdare se rezolva.1 point
-
Buna seara! Așa cum am spus după Retrofitul Driving Mode Selection a venit rândul sa montez Active Info Display. Procedura de codare a durat in jur de 5 ore, rezultatul este fantastic. Pentru persoanele interesate de acest Retrofit, va stau la dispoziție cu toate informațiile cat si care sunt componentele necesare pentru efectuarea modificărilor. Va atașez și câteva poze cu cele 5 moduri principale.1 point
-
Salutare, Azi am condus pentru prima data in ultimii 30 ani o masina cu motorul pe benzina. Este vorba de Golf-uletul din semnatura 1.0TSI. Recunosc ca aveam emotii dupa ani de 2.0 TDI. Motorasul a reusit sa ma surprinda. Trage foarte bine inca de la turatii joase, cuplul de 200 te ajuta, cred ca mai zglobiu decat TDI-ul de 115 cai pe care l-am condus ceva timp. Ma declar foarte multumit 300 km (Tg Mures Iasi) regim normal, trafic aglomerat, consum 4.6 medie orara 65km/ora 100 km condus in sportiv, reprize, 120-130 - consum mediu 6.31 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Tocmai ce am facut anularea de SCR la CompleteChip aici in Iasi. Dragos mi-a spus ca sunt sisteme separate si sitemul SCR nu influenteaza in nici un fel regenerarea DPF. O sa urmaresc cum si daca masina continua sa isi faca regenerare ca de obicei si va anunt.1 point
-
Pe bune...?? Adica pe mine ma certati ca tokyo drift ca nu mai stiu ce si tu pui pe bus?`1 point
-
Drivers car nu inseamna care e mai tare pe linie dreapta, ala e drag racing si atat. Printre cele mai tari drivers car din lume sunt niste masini de 130-200cp precum Mazda MX-5, Toyota GT86=Subaru BRZ. Sa faci o masina tare pe linie dreapta nu e foarte greu, sunt multe masini cu acceleratii impresionante pe lumea asta. 308 e fun pe curbe si foarte rapida pe linie dreapta tinand cont ca este echipata cu motor de 1,6L cu interne forjate din fabrica. Un 308 GTI 270 poti sa-l resoftezi, sa mai castigi putere, dar o Cupra 5F nu poti s-o faci usoara precum un 308 GTI. Are cam 1200kg in cap 308 GTI, pe cand Cupra in jurul 1370-1400kg, plus ca francezii se pricep la sasiuri sport. Depinde ce inseamna sport pentru fiecare. Tu cu 2.0TDI de 140cp asociezi masinile fun, driver cars cu cai, eu cu 2.0tfsi de 350cp de 2 ani si ceva am invatat pe pielea mea ca putere fara sasiu nu e mare smecherie, iar lupta cu kilogramele nu o poti castiga. Unde castiga VAG detasat fata de concurenta e ca are motoare care suporta cresteri de putere de pana la 80% fara sa umbli la interne, sunt bune de daily, dar pierd la capitolul drivers car. Prefer la orice ora sa am un 308 GTI 270 pe Transfagarasan, Transalpina, Dealul Negru, Cheia si o Cupra la drum lung.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00