Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.06.2019 în toate secţiunile
-
...si continuarea a fost un concediu prin Eu in care a adunat 5000km in vreo 8-9zile si in care masina s-a comportat excelent, singura problema a fost ca pe final am cam ramas fara freon :), stiam de cand am plecat ca am un furtun care pierdea dar nu am mai avut timp sa il schimb si cum era doar un por in el mi-am sumat riscul, am ajuns inapoi cu cca 50% din freon, intre timp l-am schimbat si e totul ok acum. Consumul mediu pe durata acestui maraton a fost de cca 10%, dar am reusit si sa fac de doua ori cca 750-800km cu un plin dar asta a insemnat sa ma tin sub limitele de viteza si fara joaca :), ceea ce nu e usor. I-am luat o bara fata originala completa de S-line si sper ca in curand(adica anul asta) sa o si montez.4 points
-
nu are rost sa transformam acest topic intr-un versus 1.2 Tsi contra 1.5 Tsi. Pe hartie o fi ca pe hartie, in viata reala insa e mai placut sa conduci (in oras, repet) un Polo 1.2 tsi manual in 6 trepte chiar si fara tuning decat un Golf 1.5Tsi tot manual si tot in 6 trepte. Pana si cutia la Golf nu are aceeasi usurinta in care "aluneca" schimbatorul la Polo. Cred ca ce sustine yeeeeman are sens, fiindca exact asa se simte, acceleratia e mai putin responsive la Golf. Inteleg ca graficele si cifrele spun alt insa pe mine ma intereaza cum se simte o masina si ce senzatii iti transmite. Doar condusul este una din marile placeri ale noastre. Mie imi pare rau ca nu am avut ocazia sa testez un Golf cu acest motor, la momentul cand m-am hotarat asupra achizitiei nu era nici o masina disponibila la test drive pe o raza de 100Km in jurul Bucurestiului. Asa ca am facut test drive cu T-Roc si nu mi-a placut deloc insa agentul de vanzari a sustinut ca e o alta cutie pe Golf si ca trage mai bine... iar eu ca prostul l-am crezut Motivul ptr care pun astfel de afirmatii aici este ptr a deschide ochii altora care, imbatati de bucuria achizitei unei masini, poate nu sunt suficient de atenti la anumite detalii si le trec cu vederea. Eu le recomand sa testeze cat mai bine acest motor inainte de a da comanda sau a inmana banii unui vanzator. Iar celor carora le place motorul le urez sanatate si sa se bucure de masina - suntem destul de diferiti in gusturi si asta e foarte bine. Viitorul suna a Gti3 points
-
Deci momentan tot fara un bec is dar in cautarea unei alte planse de bord am ajuns sa mai cumpar un passat 2.5 tdi v6 110kw, 4x4,cutie automata,xenon oem,bara cu spalatoare,senzor de ploaie,senzori de parcare,pachet crom exterior,mahon,piele cu alcantara si incalzire in scaunele fata,maxidot,comenzi volan,pilot automat,esp,clima,alarma oem cu senzori volumetrici,geamuri ionizate,4 geamuri electrice,2 chei.3 points
-
2 points
-
Verifica in ce mod de condus erai. In Eco, de exemplu, si clima e trecuta pe Eco si puterea scade, evident. Parca aveai buton pe Setup pe climatronic1 point
-
1.5 hpa dupa regenerare.. cu incarcare oil ash de 65%... aprox. Cand ajunge la valori de 7..8 pe la 2000ture intra pe reg. Acuma depinde de mai multi factori. Daca ai fisuri in dpf sau gauri? o sa ai valori mici dar mincinoase.1 point
-
Valorea 0 din pimul camp nu este presiuena diferentiala, este deviatia presiunii diferentiale ... inainte sa pornesti motorul ECU masora presiunea diferentiala (care trebuie sa fie 0) si determina factorul de "eroare" al senzorului G450. Presiunea diferentiala o ai mai jos, este 10 mbar si este o valoarea realtiv buna.1 point
-
1 point
-
Mufa e cea din stâlp. Mai departe mufe sunt in zona/în modulele existente pe usa1 point
-
1 point
-
Ma bucur ca te-am ajutat, mie imi place foarte mult.....parca arata mai bine in realitate ?1 point
-
la mine face fix invers,de la minus grade celsius, -5 / - 10 pana la plus 23 de grade aprox,intra in functiune procedeul de preincalzire catalizator. Iar de la 23 de grade in sus nu face absolut nimic. Deci cum este normal ? la altii cand este frig nu le face,la altii da.... oricum dubios rau faza asta cu preincalzirea catalizatorului,iarna la -5 - 10 nici sa numai vorbesc,de multe ori am patit ca dadea masina in nas,nu puteam sa plec cu ia pana nu stateam 3-4 minute,desi procedeul de preincalzire catalizator si-a facut-o in primele 30 de secunde.1 point
-
1 point
-
Incearca prin selectarea manuala a caroseriei, precum si prin debifarea UDS agressive mode.1 point
-
Reclamatie nu prea ai cum sa faci decat cu dovezi. WeltAuto sunt stiuti ca dau si tepe "cu blazon", dar de obicei le acopereau mai bine de atat (inclusiv de km dati inapoi stiu sigur, in Cta, dar nu recent)1 point
-
1 point
-
Am observat si la mine, de fiecare data cand apare Engine must be running isi face regenerarea. Chiar daca dezactivezi Start-Stop de la buton ii singurul mesaj care apare suplimentar pe langa faptul ca ai dezactivat tu SS. Cand a terminat regenerarea dispare :).1 point
-
2500 rpm la un benzinar e abia inceputul. Urca pana pe la 5-6000 rpm ca nu pateste nimic si clar nu se chinuie. Mersul tau e mai mult de diesel, desi si acolo trebuie sa ii mai dai blana pt sanatatea lui. Cum a zis si rave, feeling-ul si realitatea nu coincid de multe ori. Daca nu te baga brutal in scaun nu inseamna ca nu are vlaga, ci ca pur si simplu are alt mod de functionare. Un 1.9 tdi pd pare racheta pe langa 1.5 tsi ca feeling, dar in realitate ramane mult in urma.1 point
-
1 point
-
Pai daca macar in astea de serviciu nu ar fi castrol atunci in care? Eu ma gandesc ca fiind parteneriat il folosesc mai repede in baza aceasta decat a performantelor uleiului. Pe angajati sigur nu-i intereseaza ce ulei este in motor. Poate sa fie si floriol. Oricum service-ul este asigurat de VW cum si la noi firmele care iau flote in leasing si apoile dau la buyback tot ce le pune cel ce se ocupa de mentenanta baga. Nu am nimic impotriva uleiului recomandat de ei dar imi place sa mai gandesc si out-of-the box. Daca doar Castrol ar fi recunoscut ce rost ar mai avea acele liste interminabile de uleiuri agreate?1 point
-
La mine consumul exclusiv oras este de 10l/100km... Drumul Taberei - centru zilnic. Dimineata la 07.00 si intoarcere la 17.00. Mers regulamentar in coloana... nu stiu cum scot altii 8l/100km dar nici nu mi bat capul.1 point
-
@Xadrian Pe scurt, da, DAR totul depinde de motive, necesitate, asteptari etc. . Nu stiu daca este locul potrivit sa detaliez - caz in care, as ruga un moderator sa ma ajute cu mutarea postarii in locul potrivit. Din toate punctele de vedere, masiniile sunt destinate altor segmente. Touareg-ul este mai premium in absolut toate privintele, de la tinuta de drum, pana la calitatea materialelor folosite la interior, dar, totodata, se adreseaza si unui alt set de nevoi. Suspensia pneumatica, garda la sol reglabila pana la 30 cm (s-asa mare in pozitia cea mai de jos - 21 cm) si sistemul de tractiune integrala, impreuna cu niste anvelope corespunzatoare, iti permit abordarea unor trasee pe care, in 99% din cazuri, nu te-ai incumeta cu Tiguan-ul. Trenul de rulare, ca feeling, este complet gandit pentru confort si toate imprefectiunile asfaltului sunt, aproape in intregime, suprimate inainte de a-ti ajunge in rinichi . Totusi, din aceasta cauza, feeling-ul dinamic este, aproape in intregime, inexistent. Din acest punct de vedere, pe un drum virajat, unde s-ar cere un stil de condus mai sportiv, Tiguan-ul are castig de cauza. Ruliul si subvirarea isi fac simtita prezenta din belsug, deoarece exista factori care adauga la acest lucru, precum masa mult mai mare in cazul Touareg-ului (approx. 2+ tone), cat si dimensiunile crescute (~4.8m lungime etc.). Pe de alta parte, pe autostrada, masina este precum un Airbus A380 sau un Titanic al soselelor - odata pus in miscare, aproape ca merge singur . Si nu are nicio greata, indiferent de viteza de rulare. Ajungand la dimensiuni, trecem in sfera necesitatii - este nevoie / justificat caratul kilogramelor in plus pentru spatiul si confortul suplimentar? In oras, unde fiecare cm de loc de parcare conteaza si stai in trafic bara-la-bara, singur in masina, este o bataie de cap in plus, DAR pentru concedii (in unele cazuri, chiar si in 2 persoane), o sa te bucuri din plin de tot locul in plus din portbagaj, iar in situatia mai multor pasageri, cei din spate o sa-ti multumeasca din plin pentru spatiul suplimentar la picioare si in lateral. Drept exemplu, un concediu de 4.000+ km, facut in 5 oameni, cu masina din topic + bagaje din plin si balena pe plafon, desi nu tocmai ideal de confortabil, nu s-a soldat cu plangeri sau injuraturi. Nu cred, sincer, ca acelasi lucru ar fi valabil sau chiar posibil (?) si in cazul Tiguan-ului . Concluzionand, daca este o idee buna sau nu sa faci trecerea la un Mid-size SUV, asta numai fiecare poate decide in functie de avantaje si dezavantaje . Nu stiu daca am reusit sa-ti raspund la intrebare, dar sper sa fie macar intr-o mica masura, util raspunsul.1 point
-
1 point
-
Am luat eu un G6 acum cativa ani de la PBN Pipera. Ce nu mi-am dat seama atunci e ca playerul era schimbat, la fel si bateria. Masina fusese vopsita, desi au negat asta precum politicienii.....1 point
-
Am vrut sa imi dau comanda de un A5 2.0 TFSI quattro in vara si vroiam sa dau drept avans A4 meu 3.0 TDI quattro, 80k km, luata de la Ingostald cu certificat Audi Plus. Prima replica "nu va putem lua masina deoarece nu a fost cumparata de la noi", si atunci intr-un mod foarte logic l-am intrebat "atunci daca mie nu puteti sa imi luati masina luata de la mama ei, cum se face de aveti si alte marci de vanzare in afara de grupul VAG?" si raspunsul "asta nu va priveste pe dvs." In final, cu niste interventii, au fost de acord sa mi-o ia la buy back pentru surprinzatorul pret de 80001 point
-
Da... cam asta e raspunsul. Te limitezi la 1.0tsi sau treci la 2.0 tsi daca vrei mai mult. 1 5tsi e singura varianta de compromis la momentul actual.0 points
-
Se pare ca sunt blestemat sa iau pietre de pe drumurile patriei. Azi am mai primit o piatra in parbriz, tura asta pe partea pasagerului. In ritmul asta schimb parbrizul in prima luna de la achizitie . In alta ordine de idei tot azi am incercat un drum Sibiu-Brasov in modul sport. E cu totul alta masina, raspunsul acceleratiei e instant, cutia reactioneaza mult mai repede la accelerari si directia devine mai rigida. Singurul dezavantaj e ca si consumul e pe masura.0 points
-
0 points
-
Eu am 1.2 TSI 105 cai din 2015 , aproximativ 75k km. Fara nici o problema la motor. Nu a consumat ulei decat la primul schimb 500 ml am completat la 25k km. Doar revizii si alea cu interval extins la 30.000 km.-1 points
-
Angajatii VW din Germania folosesc la masinile lor VW, de serviciu, doar ulei de motor Castrol 5W30.Si nu cred ca de tampiti.Nu folosesc alt ulei de motor, inclusiv uleiul original VW, despre care unii afirma ca este produs tot de catre Castrol, decat cel mentionat de mine.Cunosc un caz concret in acest sens.-1 points
-
Masinile bune si cu istoric real se vand rapid, daca au pretul bun. O masina care nu a fost cumparata din diverse motive, va ajunge la oferta de sambata. Daca mai vezi si reduceri din astea de 500euro de pe o zi pe alta atunci e destul de clara situatia. Ai cateva site-uri care iti dau istoricul si km masinii, plateste 5-10 euro pe unul din acele site-uri si vezi ce afli. Acum 2 saptamani, s-a vandut un CC 2008 euro 4 cu 9000euro, km avea 220.000 si investitii de 1500 e+ in ultimele 6 luni. De ce ar costa masina aia 6500e?-1 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00