Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.06.2019 în toate secţiunile
-
...si continuarea a fost un concediu prin Eu in care a adunat 5000km in vreo 8-9zile si in care masina s-a comportat excelent, singura problema a fost ca pe final am cam ramas fara freon :), stiam de cand am plecat ca am un furtun care pierdea dar nu am mai avut timp sa il schimb si cum era doar un por in el mi-am sumat riscul, am ajuns inapoi cu cca 50% din freon, intre timp l-am schimbat si e totul ok acum. Consumul mediu pe durata acestui maraton a fost de cca 10%, dar am reusit si sa fac de doua ori cca 750-800km cu un plin dar asta a insemnat sa ma tin sub limitele de viteza si fara joaca :), ceea ce nu e usor. I-am luat o bara fata originala completa de S-line si sper ca in curand(adica anul asta) sa o si montez.7 points
-
L-am montat eu singur, e treaba de 30 de minute, desfaci deschiderea capotei, tragi de pastic-ul de acolo si desfaci suruburile la cel vechi, il bagi pe cel nou. E mai migalos mai ales sa pui plasticul mare la loc, dar daca ai rabdare se rezolva.2 points
-
Se pare ca sunt blestemat sa iau pietre de pe drumurile patriei. Azi am mai primit o piatra in parbriz, tura asta pe partea pasagerului. In ritmul asta schimb parbrizul in prima luna de la achizitie . In alta ordine de idei tot azi am incercat un drum Sibiu-Brasov in modul sport. E cu totul alta masina, raspunsul acceleratiei e instant, cutia reactioneaza mult mai repede la accelerari si directia devine mai rigida. Singurul dezavantaj e ca si consumul e pe masura.1 point
-
fiindca e mai slab/"vechi" conform fisei, norme mai putine si mai vechi, mai multa "cenusa".1 point
-
1 point
-
Pentru ca poate testul de emisii se face de obicei in range-ul respectiv de temperaturi nu afara in zapada la cold start, poate ca ar fi fost un soc prea mare ca diferenta de temperatura,poate pentru ca atunci cand e mai rece afara uleiul e mai putin vascos deci ar fi fost o uzura nejustificata daca ar fi facut ca toti dracii atunci. Nu stiu sa iti zic nici eu, imi dau cu presupusul1 point
-
Salut baieti! De cand cu schimbatul asta de anvelope vara-iarna, ma bate gandul sa imi iau unele bune dar all season. Mai foloseste cineva asa ceva? merita? M-am saturat sa dau de doua ori pe an cate 80 de lei, plus indreptat de jante. Ma interesa daca franarea e mult diferita fata de cele de vara?1 point
-
abia acum vazui topicul. imi place. un Golf cat se poate de corect! sa te bucuri de el cel putin cat te-ai bucurat de mk4-ul.1 point
-
1 point
-
1 point
-
R5+tiptronic, in comparatie cu a3 140cai dsg pe care l-am vandut e greoaie(dar nici nu am vrut 3.0l),dat dupa aproximativ 1000km e ok, un suv pe care te poti baza, oricum o folosesc ca a doua masina sa zic, vedem parerile dupa 10000km1 point
-
Prima filmare cu inceputul lucrarilor pe tronsonul Cristian - Rasnov. Lucrarile sunt la inceput dar merg foarte bine. Acesta este tronsonul cel mai usor din Comarnic - Brasov dar tot e un pas inainte.1 point
-
1 point
-
A aparut un update la apk VAG DPF. A fost introdus la parametri presiunea diferentiala... cel mai important parametru al dpf dupa care ecu calculeaza ceilalti parametri.1 point
-
2500 rpm la un benzinar e abia inceputul. Urca pana pe la 5-6000 rpm ca nu pateste nimic si clar nu se chinuie. Mersul tau e mai mult de diesel, desi si acolo trebuie sa ii mai dai blana pt sanatatea lui. Cum a zis si rave, feeling-ul si realitatea nu coincid de multe ori. Daca nu te baga brutal in scaun nu inseamna ca nu are vlaga, ci ca pur si simplu are alt mod de functionare. Un 1.9 tdi pd pare racheta pe langa 1.5 tsi ca feeling, dar in realitate ramane mult in urma.1 point
-
Salutare colegi forumisti. La modelul meu de Passat 1.6TDI /120CP ,in oras ( Galati) am consumul intre 6.8 -7.3 L/100km iar in exterior am 5.2 - 5.8L1 point
-
1 point
-
Salutare, Azi am condus pentru prima data in ultimii 30 ani o masina cu motorul pe benzina. Este vorba de Golf-uletul din semnatura 1.0TSI. Recunosc ca aveam emotii dupa ani de 2.0 TDI. Motorasul a reusit sa ma surprinda. Trage foarte bine inca de la turatii joase, cuplul de 200 te ajuta, cred ca mai zglobiu decat TDI-ul de 115 cai pe care l-am condus ceva timp. Ma declar foarte multumit 300 km (Tg Mures Iasi) regim normal, trafic aglomerat, consum 4.6 medie orara 65km/ora 100 km condus in sportiv, reprize, 120-130 - consum mediu 6.31 point
-
Stiu sentimentul prea bine de cand am trecut la 2l TSI; eu o sa ma orientez la urmatoarea masina spre AWD. Cand e ud pe jos nu prea poti pune puterea jos cu FWD (chiar si cu VAQ); macar cu RWD ar fi ceva mai fun. Macar FWD iti da semne clare de aderenta redusa pe cand la AWD cand ai depasit limita, te-ai cam dus.1 point
-
Eu nu m-as baza pe o masina care nu e a mea...poate maine gasesti un job mai bun...si s-a dus masina de firma :P1 point
-
0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00