Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.06.2019 în toate secţiunile

  1. Cu prilejul noii achizitii deschid un nou topic sa pot impartasi noul proiect cu voi,am renuntat la vechiul A3(mai mult fortat de noul proprietar),totusi am ramas fidel grupului VAG. Cautand prin Romania masina dorita,piedut nopti pe internet,discutand cu oameni la telefon ,am pierdut destula vreme cu "masinile ce se vand la noi" am renuntat la idee si am cautat peste hotare. Este vorba de Touareg facelift 2007 luat la licitatie cu ajutorul unei firme din Mures , 3 luni garantie Touareg facelift 2.5 BPE dpf 211000km -suspensie clasica -xenon adaptiv -piele -parbriz incalzit -navigatie si maxidot -bare transversale Restul optiunilor cred ca sunt standard si nu merita prezentate. Primele chestii au aparaut inevitabil necesitand schimbul garniturilor de pe traseul evacuarii.
    2 points
  2. Pentru cine este interesat ( @zidanne ) de Workshop Manual pentru 2.0 tsi si 1.8 tsi cat si de alte manuale, le puteti descarca din linkul de mai jos. Manualele sunt ultimile editii care se gasesc pe erwin skoda si sunt in limba engleza. Daca ne poate ajuta un moderator sa le adauge in topicul Manuale Octavia 3 deoarece linkul este valabil doar 7 zile. Am atasat o poza cu ce gasiti in arhiva de 272 MB. https://we.tl/t-uHd9m8iucv
    2 points
  3. Dupa aprox 6 saptamani de asteptare, azi a fost ziua cea mare. Comanda data pe 28.02, ajunsa la dealer pe 12.04 si ridicata azi 15.04. Dupa un an jumatate cu 1.4 cutie manuala, m-am hotarat sa o schimb cu 2.0 TSI 4x4 190CP DSG7 DQ381 echipare Style cu urmatoarele dotari: Adaptive Cruise Control + Front Assistant Airbag-uri laterale spate Blocuri optice spate TOP LED Conexiune USB pentru locurile din spate Driving Mode Selection Duze stropitoare parbriz incalzite Elemente suplimentare protectie sasiu Faruri cu tehnologie LED KESSY Oglinzi exterioare pliabile electric cu efect antiorbire Parbriz incalzit Pregatire telefon cu Bluetooth si comanda vocala Scaune fata / spate incalzite Senzori parcare fata/spate Bolero + Smartlink Virtual cockpit Volan incalzit multifunctional cu padele DSG Spatare scaune fata Stergator luneta Jante Trius 17 antracit (cu anvelope Dunlop Sport Maxx, DOT 2019, Made in Germany) Deocamdata am facut un drum de 250 km, DN + autostrada, masina s-a comportat excelent iar DSG-ul e wow. Nu am condus DSG decat la test drive si este uimitor ce plus de confort aduce iar combinatia cu ACC este excelenta. Incerc sa fac un rodaj cat mai eficient si in afara orasului pe cat posibil. Mi-am propus sa nu depasesc 2000 rpm pana la 1000 Km, dupa care incep sa cresc turatia progresiv. De cateva luni am tot cautat informatii despre aceasta configuratie si nu am gasit mare lucuru iar pe Youtube absolut nimic. De exemplu nu stiam ca 4x4 vine cu evacuare dubla iar rezervorul este de 55 litri. Totodata am ramas placut surprins de consumul pe autostrada. La 110 km/h aveam consum instant de 4.8/5.5 litri. Sincer, ma asteptam la mai mult fiind si 4x4. Consumul de azi a iesit la 5.9 cu o medie de 58 km/h, mers usor pe DN cu 70 - 80 km/h, pe autostrada 100 - 110 km/h si putin in oras la plecare si la sosire. Am urcat si cateva poze facute pe repezeala, vor urma si altele pe parcurs cu mai multe detalii.
    1 point
  4. New update! Dupa ce colegul @lambda_dryver a trecut la volanul de R eu am trecut la volanul lui ?. Urmatorul pas e sa gasesc pe cineva sa activeze CCS ... daca va fi posibil ?
    1 point
  5. Multam. Scuze si aici pt ca ma grabeam ?
    1 point
  6. Salutare si aici ! poate alta data stam la un pahar de vorba.
    1 point
  7. Salut, revin si eu cu rezolvarea arderii sigurantei nr4 de 5 A, ca sa ajut si alti membrii care se vor lovi de aceeasi problema. In cazul meu a fost senzorul de calitatea aerului (G238) care este in scurt (e si putin umflat dupa cum se vede in poza). Ciudat este ca nu e mentionat in diagrama tabloului sigurantelor, si din acest motiv nu am umblat la el pana acum (nu stiam ce face si nici unde se afla). Eu aveam eroarea la el (short to ground) de cand am cumparat masina, si vreo 2 ani a mers asa fara probleme. Cum i-am scos mufa, a dsparut scurtul, am pus siguranta noua si a inceput aeroterma sa bage aer. Eroarea a ramas de la senzorul de nivel , dar banuiesc ca dupa ce pun totul la loc si o sterg, nu mai apare. Am gasit la dezmembrari unul de pe un Audi, si as dori o confirmare ca este compatibil, practic aratala fel, diferenta este doar la primele 2 cifre (la mine incepe cu 1K0, iar la cel de Audi cu 4B0) Multumesc tuturor celor care mi-ati dat sfaturi.
    1 point
  8. Ca tot e joi.... un consum de (semi)earlybird: Fara SS. In functie de timpul stat la semafor variaza cu -1/+4%
    1 point
  9. Sunt proaspat posesor de Kodiaq 2.0 TSI 190 DSG 7. Am 1660 km la bord, din care 1000 in Bucuresti, restul un drum extraurban. In oras, media este de 13%, iar la drumul in extraurban a consumat 8.3 intr-un regim normal, fara mari excese. As zice ca e cam mult pentru oras, dar a venit si caldura, AC-ul merge intens si nici Start-stop-ul nu mai merge tot timpul.
    1 point
  10. da, ar trebui sa fie mai bun.
    1 point
  11. A aparut un update la apk VAG DPF. A fost introdus la parametri presiunea diferentiala... cel mai important parametru al dpf dupa care ecu calculeaza ceilalti parametri.
    1 point
  12. au aparut harti noi : https://webspecial.volkswagen.de/vwinfotainment/int/en/index/downloads/maps-download#/?car=88fe769c-38ca-4d63-b195-1067416a8157&navi=92ab958b-755e-4843-99a9-2f5bee0c4bb5 Cel putin pt discover media si discover pro pina in anul 2015
    1 point
  13. Salut aerofan. scuzepentru rasapuns intarziat. Masina o am de la 0km Masina are 160k km Uleiul s-a schimbat o data pe an, la mai putin de 10k km Acelasi raspuns fiind singurul proprietar Mers normal spre sportiv, dar nu exagerat. Nu am lasat masina in viteza niciodata cand am parcat-o. Mereu am lasat-o cu frana de mana trasa. Te sfatuiesc sa o schimbii daca ai 150k km. mai putin bagi 2000 lei decat 10000. Fiind patit asta te-as sfatui. Salut, S-a demontat tot motorul. Momentan stau cu el in portbagaj. Dupa scoaterea tuturor pieselor s-a constatat defectiunea si s-a oferit acel deviz. Nu stiu sa iti raspund la ultimele doua intrebari. Din cate observ in sens invers. Ati avea vreun mecanic d eincredere la care as putea duce masina pentru o alta constatare?
    1 point
  14. Cel mai probabil este vorba de feeling, nu de performante, asa cum a fost si la trecerea de la TDI-uri PD la TDI-uri CR. Toata lumea se plangea atunci ca motorul CR pare mai lent pentru ca nu mai brusca asa cum o faceau PD-urile, care te aruncau in scaun la acceleratie, desi CR-urile, atat pe hartie cat si pe strada, erau mai rapide. Asta nu inseamna ca motorul este prost sau incet, doar e nevoie de putina deschidere pentru a vedea cum si unde livreaza motorul puterea/cuplul si a invata cum sa fie folosit pentru a scoate ce trebuie din el.
    1 point
  15. Si daca am facut baita zic sa ne mai expunem un pic.... Si daca tot e cuminte si ma incanta de cate ori ma urc in el a mai capatat si footrest ca sa fie pedalierul complet. Este cel cumparat pentru Superb si se potriveste perfect! Si daca a capatat la interior musai sa primeasca si la exterior... Si va urma..
    1 point
  16. Prin fata pe la stergatoare. Dsi stergatoarele jos si capacul de sub ele.
    1 point
  17. Drivers car nu inseamna care e mai tare pe linie dreapta, ala e drag racing si atat. Printre cele mai tari drivers car din lume sunt niste masini de 130-200cp precum Mazda MX-5, Toyota GT86=Subaru BRZ. Sa faci o masina tare pe linie dreapta nu e foarte greu, sunt multe masini cu acceleratii impresionante pe lumea asta. 308 e fun pe curbe si foarte rapida pe linie dreapta tinand cont ca este echipata cu motor de 1,6L cu interne forjate din fabrica. Un 308 GTI 270 poti sa-l resoftezi, sa mai castigi putere, dar o Cupra 5F nu poti s-o faci usoara precum un 308 GTI. Are cam 1200kg in cap 308 GTI, pe cand Cupra in jurul 1370-1400kg, plus ca francezii se pricep la sasiuri sport. Depinde ce inseamna sport pentru fiecare. Tu cu 2.0TDI de 140cp asociezi masinile fun, driver cars cu cai, eu cu 2.0tfsi de 350cp de 2 ani si ceva am invatat pe pielea mea ca putere fara sasiu nu e mare smecherie, iar lupta cu kilogramele nu o poti castiga. Unde castiga VAG detasat fata de concurenta e ca are motoare care suporta cresteri de putere de pana la 80% fara sa umbli la interne, sunt bune de daily, dar pierd la capitolul drivers car. Prefer la orice ora sa am un 308 GTI 270 pe Transfagarasan, Transalpina, Dealul Negru, Cheia si o Cupra la drum lung.
    1 point
  18. Am trait sa o vad si pe asta: sa se spuna ca 1,5 TSI 150 CP e mai lesinat decat 1.2 TSI 105 CP. oameni buni, de 7 ani si jumatate umblu cu Octavia 1.2 TSI si am mers ceva si cu Octavia 3 1.5 TSI 150 CP. Nu incape compartie intre ele, in sensul ca 1.5 TSI e muult mai puternic pe toate palierele de turatie...Nu mai spuneti ca 1.5 TSI e un motor lesinat ca citesc altii de pe alte forumuri si o iau de buna...da, 1.5 TSI nu are puterea lui 1.4 TSI la plecarea de pe loc, in rest e un supermotor. Pe autostrada se duce de nu iti vine sa crezi.
    1 point
  19. Inca sunt uimit ca ati spus ca inchideti topicul de la primele explicatii in care ati pus un paragraf din legislatie din care reiese ca este la mintea cocosului ca nu ai voie sa circuli pe banda de urgenta..am pierdut sirul la cati useri i'au explicat acelasi lucru initiatorului topicului, care, s'a adresat chiar si in titlul topicului cu o intrebare, dar se pare ca el cauta doar contra argumente de 2 lei ( asa cum a facut si cu politaii ) ca sa nu accepte realitate..convingerile unora sunt imposibil de schimbat ; in cazul asta chiar nu inteleg de ce mai esti curios de parerile altora daca o tii intr'una pe a ta.. Omule, ai avut intentii bune probabil, dar daca vrei sa faci contestatie pt situatia de fata mai bine vino cu propuneri de schimbare a legilor inainte, pt ca altfel esti bun de plata. Ai prins curaj ca ai castigat doua procese dar fortezi nota dpmdv. Era la alegerea politistului daca sa te pasuiasca sau nu, dar daca ai avut aceeasi atitudine ca cea de aici, nu ma mira ca a ales sa nu o faca.
    1 point
  20. Lasa-ma sa ghicesc. Erau doi frumusei care nu mai aveau baterie la telefon si au zis : cwaie, nu ai chef de o amenda simpla ??
    1 point
  21. Legea e clara si sanctiunea pare legal acordata. Totusi adaug ca legea e prost gandita. Adica daca sa zicem ai patit ceva la masina (habar nu am ce) dar ceva care te obliga sa mergi cu o viteza minima de deplasare la care ai incurca circulatia pe banda1 a autostrazii. Ai patit chestia asta,da ? Singura posibilitate legal este sa tragi pe banda de urgenta dar sa OPRESTI acolo. Adica domne blocheaza dumneata banda de urgenta vreo 2 ore pana iti vine platforma in loc sa te deplasezi cu 20-30km/h 5 minute pana la prima iesire/primul spatiu de urgenta/prima parcare. In cazul omului pt ca stiu zona era vorba de 1 minut de mers pana la iesirea spre carrefour. Tot in cazul omului e foarte interesant si ca era pe pod, adica ai voie sa opresti pe banda de urgenta dar pe banda de urgenta aflata pe un pod oare ai voie? Inca o precizare, daca masina nu se mai poate deplasa cu o viteza superioara celei de 50km/h nu ai voie strict legal nici sa circuli pe banda1 a autostrazii. Codul Rutier (OUG 195/2002) Art.74. (1) Pe autostrazi este interzisa circulatia pietonilor, a autovehiculelor cu gabarite sau mase depasite fara autorizatie speciala de transport eliberata de administratorul drumului public, conform reglementarilor în vigoare, a vehiculelor cu tractiune animala, a animalelor, a vehiculelor trase sau împinse cu mâna, a bicicletelor si mopedelor, a tractoarelor si masinilor autopropulsate pentru lucrari agricole, precum si a vehiculelor care, prin constructie sau din alte cauze, nu pot depasi viteza de 50 km/h si sincer ar fi fost oricum FOARTE periculos sa circuli pe banda1 a autostrazii cu 20-30-40kmh. Altfel consider ca ati fost prea duri cu colegul. Forumul asta pe vremuri nu genera discutii bai vezi ca ai o vechitura de ce iesi cu ea pe strada? Masinile se strica, hello. si din 1900 toamna si din 2016. exemple de colegi care au ramas cu masinile in drum sunt nenumarate. Ca fapt divers daca voi erati in situatia omului sa fii nevoit sa mergi cu viteza mica ce faceati? Eu recunosc ca as fi mers pe banda de urgenta pana iesirea care repet, era imediata
    1 point
  22. De prin ultima perioada: Bujii NGK mai reci cu o unitate decat cele recomandate stoc; Evacuarea pregatita pentru legatura; Toate furtunele de apa (pentru ac) Suspensia Koni sport fixa -35 dar reglabila pe duritate.
    1 point
  23. Dada, este una similară ca culoare preFL de america , am văzut-o și eu ca tot am cobit ?? EB727C58-F6F7-4149-B1BF-F65C4084E7E6.MOV
    1 point
  24. Vineri, după aproape o lună a sosit cartea de identitate iar începând de luni ma voi ocupa de înscriere. Nu am înțeles de ce a venit atât de greu, cartea fiind eliberată pe 18.04. Mai jos aveți poze cu cartea si certificatul de conformitate, pentru cine intereseaza detalii tehnice, cod motor, greutate, dimensiuni anvelope, etc. Sâmbătă am dat o fuga pana la Sibiu, traseul a fost A1 - Valea Oltului - Rasinari - Gura Râului - Păltiniș - Sibiu si retur. Cu 4 adulți și AC on, consumul a fost de 7.5 (poza mai jos). Cu ocazia asta am început să folosesc modul Sport atât la plecare cat si la întoarcere. Alta viata, schimba mult mai bine iar cand o calci motorul/toba scoate un sunet plăcut si in cateva secunde, fara efort, ajungi mult peste viteza legală. Dupa 2700 km ma declar super multumit, singurele puncte negative ar fi suspensia destul de rigida. Las si cateva poze de sâmbătă, m-am jucat putin cu filtrele, spre sa va placă. O săptămână ușoară va doresc! Poze part. 2
    1 point
  25. Eu am 20.000 km si nu s-au mai lasat
    1 point
  26. Cel mai bun consum extraurban de pana acum, raportat la media de viteza. A1, 2 persoane + 1 copil, ceva bagaje, aer conditionat on. ACC setat la 130km/h.
    1 point
  27. Nu e din stergatoare, e din lichidul de parbriz si din faptul ca se umplu repede cu jeg, si nu mai sterg bine. Desfaceti stergatoarele curatati bine lamelele cu o carpa si solutie. Stergeti parbrizul cu alcool tehnic, sau o solutie degresanta si apoi vedeti diferenta.Sunt de acord ca plasticul si cauciucul de la stergatoare imbatraneste, insa de vina este pabrizul care e contaminat cu diverse, iar stergatoarele nu aluneca pe el ci merg in hopuri pe anumite porniuni, si din cauza asta apar acele dungi. Stergatoarele noi merg pe acelasi parbriz pe care cele vechi nu mergeau bine pentru ca vin din fabrica unse cu o solutie (grafit gri). Cel putin odata pe an trebuie sa decontaminati parbrizul, cu o solutie si carpa, spuma de la spalatorie nu ajunge.
    1 point
  28. Mamaia- Bucuresti 2 adulti+1 copil, portbagaj full, AC on.
    1 point
  29. Si ... prima bucurie la Tiguan I-a trebuit unui ratat capacul. Macar daca il lua intreg, l-a si rupt pe fuga. Se vede in coltul dreapta jos cum a fortat cu ceva ascutit. Mare noroc a avut, a fost "actiune" de 5 min cred. Mai ales ca eram f.aproape de masina, fiind iesit la plimbare cu copilul.
    0 points
  30. Sunt de acord cu aceasta gandire, insa repet, nu sunt de acord sa bagi scumpire de 50%, lipsta de bun simt, si inca ceva ce ma amuza, eu stiam ca uleiul longlife 5w30 este mai scump de obicei decat 5w40 501.01, ei bine se pare ca importatorul Fuchs vinde longlife la acelasi pret cu 501.01
    -1 points
  31. Nu ma complic...fac 2 schimburi pe an, e prea incomod. Mai cercetez piata.
    -1 points
  32. Vreti sa ne grupam mai multi pentru o comanda? sau sa procedam cumva in grup sa fie mai usor, poate iese de o comanda si ne onoreaza cineva?
    -1 points
  33. Ai multe optiuni, motul/mobil/ravenol/LM/ in orice caz, orice ulei ai folosi, sa-l schimbi la 10-12.000km cel mult, si indiferent de unde faci revizia, sa vezi cu ochii tai ca iti scumpa uleiul! Totodata. daca nu esti multumit de aceste firme, poti comanda ulei original 5w30 LL la pretul de 65 ron/litru.
    -1 points
  34. Salut, Am si eu nevoie de ajutor cu privire la achizitionarea si montarea de CC pentru o skoda octavia 2 facelift an 2009. Codul calculatorului de coloana este 1K0 953 549 CM . Din informatile de pe site-ul ross tech acest calculator suporta cc dar nu stiu exact ce maneta sa cumpar.Din cate am observat sunt 2 modele de manete, una simpla si tot asamblul de manete. Multumesc de ajutor Nu e nevoie sa subliniezi ceea ce scrii, te intelegem si fara subliniere.
    -1 points
  35. Multumesc, o sa revin cu informatii noi dupa ce-mi ajunge maneta si eventual si cu ceva poze din timpul montajului.
    -1 points
  36. Prima data interesati va cat consuma un 1.0-1.5 tsi și apoi incercati sa justificați soluții gpl. Generațiile noi au consum minuscul în comparație cu ce era înainte de 2013. Consum mediu pe ultimii 6000km cu viteza medie de 66km/h de 5.7%. desigur că se poate si mai mic, dar nu m a interesag acest aspect (mers normal spre turat 140km/h 3000rpm și cu jante mari) Oraș puțin +exterior
    -1 points
  37. Exista uleiul original OE VW G052195M4 LONGLIFE III 5W30, dezvoltat special pentru motoarele VAG. https://www.compari.ro/lubrifiante-c3678/volkswagen/longlife-iii-5w-30-5l-p78616980/ ,,Producator: Volkswagen Model: 5W-30 Longlife III 5L Caracteristici Tip: Full sintetic Vascozitate: 5W30 Norma: VW 504.00/507.00 Uleiul VW LONGLIFE III 5W30 face parte din cea mai noua generatie de uleiuri de inalta performanta dezvoltata special pentru motoarele pe benzina sau diesel cu sau fara filtru de particule ale grupului VAG. Uleiul ofera protectie ridicata pentru majoritatea motoarelor grupului VAG si contribuie la reducerea consumului de combustibil si a emisiilor de noxe. Este potrivit si pentru autovehiculele cu intervale de schimb extinse LongLife Service.'' A folosit cineva acest ulei de motor?Este ok?Oare cine il produce?Castrol? Pentru clima Romaniei s-ar potrivi mai bine un 0W40 decat 5W30 care este potrivit pentru clima Germaniei.
    -1 points
  38. Daca ai un motor compatibil cu uleiul de motor Mobil 1 0W40 New Life , te rog sa il incerci. Daca rulezi pe distante foarte lungi cu viteze de peste 140km/h, atunci motorul va papa ulei.
    -1 points
  39. Gasesti cazare la Novaci, si urcarea e destul de buna, sau la Obarsia Lotrului si mergi pe la Brezoi, dar ultima data era asa si asa drumul ala. O alta varianta este cazare la Jina/Dobra in partea de N, multe pensiuni. Am stat in toate localitatile si a fost ok.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!