Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.06.2019 în toate secţiunile
-
Cel mai probabil este vorba de feeling, nu de performante, asa cum a fost si la trecerea de la TDI-uri PD la TDI-uri CR. Toata lumea se plangea atunci ca motorul CR pare mai lent pentru ca nu mai brusca asa cum o faceau PD-urile, care te aruncau in scaun la acceleratie, desi CR-urile, atat pe hartie cat si pe strada, erau mai rapide. Asta nu inseamna ca motorul este prost sau incet, doar e nevoie de putina deschidere pentru a vedea cum si unde livreaza motorul puterea/cuplul si a invata cum sa fie folosit pentru a scoate ce trebuie din el.3 points
-
Si daca am facut baita zic sa ne mai expunem un pic.... Si daca tot e cuminte si ma incanta de cate ori ma urc in el a mai capatat si footrest ca sa fie pedalierul complet. Este cel cumparat pentru Superb si se potriveste perfect! Si daca a capatat la interior musai sa primeasca si la exterior... Si va urma..3 points
-
Daca masina ta ar putea incarca cu 350kwh, nu ar costa in momentul de fata doar 25k euro2 points
-
2 points
-
Din servetelele alea ramane solutie in alcantara, risti sa se'adune si mai multa mizerie rapid de'acum incolo2 points
-
Cu prilejul noii achizitii deschid un nou topic sa pot impartasi noul proiect cu voi,am renuntat la vechiul A3(mai mult fortat de noul proprietar),totusi am ramas fidel grupului VAG. Cautand prin Romania masina dorita,piedut nopti pe internet,discutand cu oameni la telefon ,am pierdut destula vreme cu "masinile ce se vand la noi" am renuntat la idee si am cautat peste hotare. Este vorba de Touareg facelift 2007 luat la licitatie cu ajutorul unei firme din Mures , 3 luni garantie Touareg facelift 2.5 BPE dpf 211000km -suspensie clasica -xenon adaptiv -piele -parbriz incalzit -navigatie si maxidot -bare transversale Restul optiunilor cred ca sunt standard si nu merita prezentate. Primele chestii au aparaut inevitabil necesitand schimbul garniturilor de pe traseul evacuarii.1 point
-
au aparut harti noi : https://webspecial.volkswagen.de/vwinfotainment/int/en/index/downloads/maps-download#/?car=88fe769c-38ca-4d63-b195-1067416a8157&navi=92ab958b-755e-4843-99a9-2f5bee0c4bb5 Cel putin pt discover media si discover pro pina in anul 20151 point
-
Discurile si placutele fata tot in jur de 100.000Km au tinut dintre care 30% in RO. Probabil datorita faptului ca exceptand concediile, merg >95% pe A3/DN1 si am un stil de condus destul de preventiv/prevazator din perspectiva franarii.1 point
-
1 point
-
Mega.co.nz, Microsoft One Drive, Google Drive, Dropbox, toate astea ofera stocare fara limita de timp, in caz ca forumul e limitat de spatiu1 point
-
Pentru cine este interesat ( @zidanne ) de Workshop Manual pentru 2.0 tsi si 1.8 tsi cat si de alte manuale, le puteti descarca din linkul de mai jos. Manualele sunt ultimile editii care se gasesc pe erwin skoda si sunt in limba engleza. Daca ne poate ajuta un moderator sa le adauge in topicul Manuale Octavia 3 deoarece linkul este valabil doar 7 zile. Am atasat o poza cu ce gasiti in arhiva de 272 MB. https://we.tl/t-uHd9m8iucv1 point
-
@detinator Este parerea ta. Traim intr-o tara libera si ai(inca) dreptul la ea.1 point
-
sigur ca da. Acum, cred ca a mers pe ceva aftermarket sau adaptat de la alt model. Am facut acest retrofit la A6 C7 2015 - trebuie alte yale, panoul separat cu motorasul aferent - pentru fiecare usa, inlocuit calculator usa cu unul care se suporte functia, codari, etc.1 point
-
1 point
-
Pai costuri minime ar fi la incarcarea acasa, pentru cine poate, unde parca e 0,5 lei/kWh. Asta ar insemna 9 lei/plin si (ca medie anuala, vara mai multi km dar iarna mai putini) ar fi cam 9 lei/100 km. Adica un consum de 1,5 l/100km pentru o masina termica. Costuri maxime, calculasem cand au bagat cei de la Renovatio plata la incarcari, erau de vreo 30 lei/100km, echivalentul a 5 l/100km pentru o masina termica. Deci, worst case scenario, o masina electrica va costa la fel de mult ca una termica. Dar o sa mai dureze pana vom ajunge in punctul asta. In viitorul apropiat soferii masinilor electrice vor fi considerati tot early adopters si vor exista multe magazine care vor pastra gratuitatea incarcarilor pentru a atrage si fideliza clienti. O sa mai dureze destul pana masinile electrice vor ajunge main stream si atunci nici costurile de achizitie nu vor fi atat de mari. LE: calculele astea sunt facute pentru e-Up!; o masina cu un consum mai mare va avea costuri mai mari, evident.1 point
-
Stroboscopul este o scula banala, care n-ar trebui sa lipseasca nici unui mecanic amator de masini vechi, nu sa existe cate unul pe judet . E ca si cum te-ai duce sa ceri imprumut un patent. Ineficient, cel putin zis. Eu mi-am luat stroboscop cu turometru digital si avans programabil. Recomand un stroboscop cu turometru sau un turometru aditional, pt. reglajele de carburatie. Pt ca oricat de mult te-ai increde in ureche e mai bine sa poti citi daca ai 700, 750, 800 sau 850 de RPM. Asta am descoperit eu.1 point
-
pai asa si vsw are VI mai ridicat, tbn mai mare. plus ca e 0w, clasa superioara.1 point
-
1 point
-
Ate sunt de mai multe feluri, inclusiv eco, mai ieftine si din materiale mai proaste.1 point
-
1 point
-
NU ai dreptate. NU sunt chiar (asa ) prost. Daca nu am cum proba, nu fac nicio contestatie. Treaba e ca avand categoriile A B C cam stiu ce e corect si ce nu, si respect ce trebuie (biiine, uneori la limita ) In cazul de fata e AVERTISMENT. A vazut ca am papagal si stiu legea. Dar, ca tot ai remarcat, o sa fac o solicitare la Udriste, BPR, ca sa intreb- ei ce... recomanda in cazul asta?? oPRIT pe pod CU remorca atasata sau.. continuarea drumului, cu atentie marita??? pana la eliberarea caii de rulare? Si.. va spun ce-a zis.1 point
-
A ajuns dracia azi (187B cu android auto), am platit un pic mai mult decat am planuit dupa taxe vamale si tot (undeva la 300 si ceva de euro) dar in RO nu am gasit la nimeni in momentul achizitiei. Dupa ce plec de la munca incerc sa il montez, revin cu feedback atunci, va fi un upgrade huge de la rcd 310 Taxe vamale, TVA si comision de la DHL (s-au ocupat ei de plata taxe + tva) a fost undeva la 500 lei.1 point
-
Buna seara! Așa cum am spus după Retrofitul Driving Mode Selection a venit rândul sa montez Active Info Display. Procedura de codare a durat in jur de 5 ore, rezultatul este fantastic. Pentru persoanele interesate de acest Retrofit, va stau la dispoziție cu toate informațiile cat si care sunt componentele necesare pentru efectuarea modificărilor. Va atașez și câteva poze cu cele 5 moduri principale.1 point
-
de ce nu e 0w-30 vsw considerat varful pt 504 00? dar cu argumente, nu doar pareri.1 point
-
Sa zicem ca nu se pot repara.... ceasuri SH aprox 150 euro...plus adaptarea, etc - nu o sa fie cat 1/3...1/4 din ce ti-a estimat el. Da, daca le cumperi noi, sunt foarte scumpe = bani aruncati. Da, din cauza diferentei de tensiune, variatiei, etc, la modelul/platforma aceasta, pot aparea diverse probleme la modulele electronice. Cel mai des la modulul senzorilor de parcare, la masinile care au acesta dotare.1 point
-
@maceta cand am sunat la RAR sa intreb de chestiune prima intrebare a fost daca am pe capacul de la rezervor dimensiunile permise. Deci daca tu ai pana la 18 acolo poti merge la RAR sa-ti treaca in carte.1 point
-
Un pic de limba romana si gramatica, ca sa intelegem ce este scris mai sus, se poate?1 point
-
2500 rpm la un benzinar e abia inceputul. Urca pana pe la 5-6000 rpm ca nu pateste nimic si clar nu se chinuie. Mersul tau e mai mult de diesel, desi si acolo trebuie sa ii mai dai blana pt sanatatea lui. Cum a zis si rave, feeling-ul si realitatea nu coincid de multe ori. Daca nu te baga brutal in scaun nu inseamna ca nu are vlaga, ci ca pur si simplu are alt mod de functionare. Un 1.9 tdi pd pare racheta pe langa 1.5 tsi ca feeling, dar in realitate ramane mult in urma.0 points
-
Prima teorie si cea mai ieftina e sa folosesti un ulei mai calitativ si mai subtire care amorseaza foarte rapid intinzatorul de la distributie. (exista uleiuri pe piata foarte subtiri care se lauda cu tehnologii care ajuta cu pana la 30% la pornirea motorului, mai ales iarna. Cei care aveti zgomote suspecte de lant ar trebui sa sesizati o crestere a zgomotului la temperaturi negative, eventual la -20 grade sa faca urat de tot. Un mic exemplu ar fi asta: http://www.fuchslubricants.com/titan-gt1-sae-5w-40-xtl Daca nici cu asta nu se diminueaza zgomotul la pornire atunci trebuie sa schimbi distributia.-1 points
-
Da, eu asta as face in prima faza, daca nu se schimba in bine zgomotul la prima pornire atunci nu prea mai raman optiuni decat sa schimbi distributia..... Ar fi o idee mai ieftin sa comanzi piesele de pe ebay si sa platesti doar manopera in service autorizat pt factura/istoric in cartea service si in sistemul VW. Succes.-1 points
-
Maxim este pana la prima indoitura in partea superioara a jojei. Minim inseamna indoitura in partea inferioara, iar nivelul optim inseamna zona hasurata. Joja e impartitta pe 3 segmente.-1 points
-
Nu vreau sa te alarmez, dar ce faci daca sa zicem, trebuie sa mergi in concediu cu masina afara din tara cu familia, si ti se rupe lantul chiar daca ai o intindere sub 74mm? 74mm inseamna 7.4 cm adica enorm de mult.-1 points
-
Lumea ia de buna o valoare fixa de alungire a lantului, cine si de unde a scos aceasta valoare? este 100% corecta si exacta? iti garanteaza cineva ca sub 74mm alungire nu iti face motorul zob? la asta ma refer, indiferent de ce termeni folosim. Parerea mea de amator, daca ai simptome de lant intins = zgomot la pornire, zmucituri in mers, zornait, schimba distributia sau vinde masina, sa mergi la reprezentanta sa-ti masoare aia lantul (ce te faci daca nu a masurat corect? exact?! a masurat in graba si da o valoare apropiata.... e vorba de 5-6 mm in plus sau in minus.-1 points
-
1. Discurile si placutele trebuie sa fie aceeasi marca din aceeasi gama . 2. Inlocuirea placutelor nu inseamna doar demontarea celor vechi si montarea celor noi.-1 points
-
Nu am avut timp sa ma uit inca de ce nu merge. Momentan camerele 360 isi fac treaba indeajus. Azi mergand cu un x3 m-am felicitat ca am luat ateca si nu am luat bmw. In afara de camera spate care are o rezolutie mult mai buna ca la ateca nu am gasit ceva sa zic ca e peste. Intradevar masina avea 2 ani vechime dar... camera si cam atat. Nici macar faimoasa cutie zf in combinatie cu xdrive nu exceleaza cu nimic la prima vedere fata de dsg si 4drive. Pe de alta parte se vede ca s-au mai relaxat termenele de livrare. Andrei a zarit 1 lava blue, eu azi una neagra si fiind in vizita la dealer erau 2 ateca in curte si una in showroom. Mai nou am vandut caddy de la firma si caut altul cu care sa il inlocuiesc... si cu toate ca zic ca nu am pretentii mari ele se aduna. Trebuie maxim 250.000km preferabil 2.0tdi.model maxi 7 locuri,an peste 2012 sa aiba tva deductibil si sa pot face leasing direct la vanzator. Si pretul sa nu depaseasca 13.000 Cand voi fi mai linistit o sa dau comanda de o camera auto si ma bate un gand sa pun folie pe parbriz. Exista varianta de folie protectie si cu ceva anti uv? Ce costuri ar fi?-1 points
-
Daca motorul e in stare buna si nu papa mai mult de 1L la 10.000km baga Ravenol VMP. Este "varful" lor in materie de 5w30 cu aprobare pentru norma 504.00. Este un ulei excelent, longlife.-1 points
-
Ma asteptam sa foloseasca ulei original VW, insa culmea, ei au folosit Castrol. Iti ofera o alternativa la Castrol.Probabil la stimulentele financiare sau presiunea unor companii si state.-1 points
-
Schimbat si eu astazi in reprezentanta placute si discuri spate OE, plus lichid de frana care avea deja 23 de luni. Sa vedem in perioada urmatoare cum e cu incalzitul. L.E. Uitandu-ma pe istoricul de service, se pare ca aceste placute au facut aproape 150.000Km dintre care 40.000 Km in RO. Destul de bine zic eu incat sa nu ma complic cu AM-uri.-1 points
-
Dintre cele 2 eu as prefera VMP, pentru NOACK mai mic. In rest vascozitatea la cald si rece e foarte asemanatoare, VMP fiind un 5w30 foarte fluid la rece.-1 points
-
-2 points
-
Textrar, ATE sunt gama de top....uite aici un material explictiv bun.-3 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00