Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.06.2019 în toate secţiunile
-
4 points
-
Buna seara! Așa cum am spus după Retrofitul Driving Mode Selection a venit rândul sa montez Active Info Display. Procedura de codare a durat in jur de 5 ore, rezultatul este fantastic. Pentru persoanele interesate de acest Retrofit, va stau la dispoziție cu toate informațiile cat si care sunt componentele necesare pentru efectuarea modificărilor. Va atașez și câteva poze cu cele 5 moduri principale.4 points
-
Cu prilejul noii achizitii deschid un nou topic sa pot impartasi noul proiect cu voi,am renuntat la vechiul A3(mai mult fortat de noul proprietar),totusi am ramas fidel grupului VAG. Cautand prin Romania masina dorita,piedut nopti pe internet,discutand cu oameni la telefon ,am pierdut destula vreme cu "masinile ce se vand la noi" am renuntat la idee si am cautat peste hotare. Este vorba de Touareg facelift 2007 luat la licitatie cu ajutorul unei firme din Mures , 3 luni garantie Touareg facelift 2.5 BPE dpf 211000km -suspensie clasica -xenon adaptiv -piele -parbriz incalzit -navigatie si maxidot -bare transversale Restul optiunilor cred ca sunt standard si nu merita prezentate. Primele chestii au aparaut inevitabil necesitand schimbul garniturilor de pe traseul evacuarii.2 points
-
Drivers car nu inseamna care e mai tare pe linie dreapta, ala e drag racing si atat. Printre cele mai tari drivers car din lume sunt niste masini de 130-200cp precum Mazda MX-5, Toyota GT86=Subaru BRZ. Sa faci o masina tare pe linie dreapta nu e foarte greu, sunt multe masini cu acceleratii impresionante pe lumea asta. 308 e fun pe curbe si foarte rapida pe linie dreapta tinand cont ca este echipata cu motor de 1,6L cu interne forjate din fabrica. Un 308 GTI 270 poti sa-l resoftezi, sa mai castigi putere, dar o Cupra 5F nu poti s-o faci usoara precum un 308 GTI. Are cam 1200kg in cap 308 GTI, pe cand Cupra in jurul 1370-1400kg, plus ca francezii se pricep la sasiuri sport. Depinde ce inseamna sport pentru fiecare. Tu cu 2.0TDI de 140cp asociezi masinile fun, driver cars cu cai, eu cu 2.0tfsi de 350cp de 2 ani si ceva am invatat pe pielea mea ca putere fara sasiu nu e mare smecherie, iar lupta cu kilogramele nu o poti castiga. Unde castiga VAG detasat fata de concurenta e ca are motoare care suporta cresteri de putere de pana la 80% fara sa umbli la interne, sunt bune de daily, dar pierd la capitolul drivers car. Prefer la orice ora sa am un 308 GTI 270 pe Transfagarasan, Transalpina, Dealul Negru, Cheia si o Cupra la drum lung.2 points
-
2 points
-
2 points
-
Nu merge linkul Nu ai vreo piatra pe la discuri?? Sau verifica planetarele1 point
-
In strainatate nu gasesti incarcari gratuite. Mai mult, cred ca pe viitor acest trend o sa ajunga si la noi in tara. De aceea zic ca trebuie luat worst case scenario. Nu ne putem concentra decizia unei achizitii electrice strict pe incarcari fara plata.1 point
-
Ar fi util sa stim cam cat ar fi costat daca faceai incarcari exclusiv cu plata.1 point
-
Doar pe mine ma enerveaza ca pe autostrada -dar nu numai- parbrizul se umple rau de tot cu insecte.E posibil ca masina sa aiba o aerodinamica,forma,in asa fel de toate isectele sa moara pe parbrizul meu??!!?1 point
-
@Emy D: camera asa era, dar nu mi-am batut capul sa mut lamele din lampa si sa le transfer in asta; prima data am pus camera exact cum spui, dar nu era chiar centrata imaginea. Oricum, acum e pusa pe acelasi suport de la becul de la număr, doar că e centrat.1 point
-
Depinde ce iti doresti. Autoblocantul e priceless daca ma intrebi pe mine, dupa 2 ani si ceva de FWD de 350cp. Chiar si in perioadele cand am mers cu puterea setata mai jos aderenta in treapta 2 e modesta in cel mai fericit caz, si asta cu Michelin PS4 nu porcarii. Fie ca vrei liniute, bastonase sau curbe, LSD te va ajuta, obtinand tractiune si acceleratie la iesirea din curbe fara sa faci masina rigida ca naiba din suspensie, bare antiruliu mai tari si bucse de poliuretan. Un autoblocant Peloquin/Quaife pentru 1P + montaj te duc in zona de 1300E+. Sasiul e si el mai performant, dar nu se atinge de Megane RS, Clio RS, Civic Type R, Peugeot 308 GTI. Cu toate ca detin VAG, daca ar fi sa iau masina strict for fun m-as uita la Peugeot 308 GTI, e usoara foc, agila ca naiba, are frane imense, papa pe paine orice VAG in materie de drivers car. Calitatea masinilor VAG cu 2.0TSI e ca sunt masini cu care poti trai mai usor day by day, iar daca pornesti pe ideea ca ai nevoie de masina care sa le faca pe toate, Golf GTI Performance pack mi se pare mai atractiv(vine cu LSD, frane mai mari) si singura diferenta intre el si Cupra este data de turbina, care a inceput sa se gaseasca pe toate drumurile, e un swap banal si la final te alegi cu performante de Cupra, pe o masina mai misto si la pret comparabil. In generatia asta GTI e mult mai apropiat de Cupra dpdv hardware fata de generatiile precedente, marea diferenta fiind turbo, in rest sunt aproximativ identice.1 point
-
vreo 150 ron aprox. Nu m-am dus la service din fundul curtii, am factura, garantie etc - d-asta mai scump.1 point
-
Alea numai leduri IR nu sunt... Sunt niste leduri simple. De ce nu ai luat camera care se pune in locul unei lampi de la suportul de numar? Era mult mai ok prinderea si nu-ti prea dadeai seama daca e centrata sau nu1 point
-
1 point
-
Salut. Am aceasta masina cu motorul de 1.6TDI / 120CP cutie manuala, si sunt foarte multumit de el. La cumpararea lui, la mana a 2-a, am fost reticent la cuplu si putere ( inainte mersesem cu un B7 /110cp si era cam lenesa,pt.mine ) dar vanzatorul m-a convins sa merg sa fac o proba. Mare mi-a fost mirarea sa constat ca e foarte puternic,rapid, se infige super ok. Consumurile sunt foarte bune ,in oras imi ia in jurul lui 6.8L( si am roti pe 18") . Am mers si cu acelasi model al unui amic ( un mic drive-test) dar avand cutia automata, si vreau sa spun ca nu e asa fasneata ... Per total sunt multumit de el. A, ar mai fi ceva ,intre schimburi-10.000km, mai completez cam 300ml ulei ( evident,ca joja tot timpul sa fie la gradatia MAX.) Si...ceva foarte important ,cutiile manuale la 1.6 au volant cu masa simpla. Apropos....nici nu ma gandesc la o resoftare.1 point
-
Jumatate de metru de teava, o sudura si un colier de evacuare mai tarziu, si masina este din nou cum trebuie. Teava a fost taiata ceva mai lunga, astfel incat sa intre un cm in catalizator, sa "se sprijine" pe carcasa acestuia, nu doar in sudura. era ferefenita colierul vechi (mai fusese schimbata candva finala, dinaintea rezervorului) si teava unde statea sub colier. Este incredibil de silentioasa, dar nu mai are fluieratul de ciuning la schimbarile de viteza1 point
-
1 point
-
partea electronica/corp comun cu motorasul - o poti schimba doar pe aceasta = partea cu motorasul.1 point
-
da, in blocurile de masura, poti vedea cantitatea/nivelul adblue nu, nu poti activa - din pacate1 point
-
Eu m-am dus la vreo 10 metri, m-am lasat in jos, pareau ok, totusi am palariutele alea in faruri care nu lasa lumina sa mearga unde vrea ea... Daca era un 4-4500 K, aveam curaj sa le las, ca si pe pozitii am leduri philips in ambele masini si la itp nu sau prins, nici in batranica de 20 de ani, cu faruri de sticla... Ca nuanta e cea care trebuie... Sunt puternice dar nuanta potrivita, asa si aici, daca erau mai deschise, si nu imi era frica ca se incalzesc la drum lung, le lasam, ca dupa cum lumineaza pareau in regula. Pe faza lunga am si scris in descrierea filmuletului ca nu era becul asezat bine in far, in 2 secunde sa rezolvat dupa, in rest, nu am iesit noaptea pe drum, asa ca nu stiu ce sa zic, in garaj lumina parea la fel sau chiar peste halogenele premium, dar nu contest ce spui...1 point
-
UPDATE: 84.500 km (8.500 km de la inlocuirea motorului) Totul ok, nimic nou de semnalat. Nici un strop de ulei consumat. S-a ars primul bec de pe spate. Un bec destul de ciudat; am umblat in 5-6 magazine pana am gasit. Am reusit performanta de a strange in 2-3 zile 4 erori/rapoarte simultane (vezi pozele de mai jos) Referitor la cresterea valorii de revanzare datorita motorului schimbat, e discutabil. Multi o sa evite sa cumpere o masina la care s-a schimbat motorul.1 point
-
Cel mai simplu test de a vedea cat de mult deranjeaza farurile e sa chemi noaptea un prieten si sa-l rogi sa opreasca ceva mai departe cu fata la tine, ca si cum ati fi pe un drum. Si apoi, dupa ce vezi cum bat farurile lui, sa te urci la volanul masinii lui. Daca pe tine te vor deranja la fel va fi si cu ceilalti soferi de pe drum1 point
-
Rezolvat problema la VW SERPICO CRAIOVA. A durat aproximativ 30 de minute efectiv lucrarea, cost 300 ron si cel mai multumit ca am stat langa masina. Am facut si poze la senzor in sigla si panoul de reglaj. Pentru cei interesati le pot posta.1 point
-
Am trait sa o vad si pe asta: sa se spuna ca 1,5 TSI 150 CP e mai lesinat decat 1.2 TSI 105 CP. oameni buni, de 7 ani si jumatate umblu cu Octavia 1.2 TSI si am mers ceva si cu Octavia 3 1.5 TSI 150 CP. Nu incape compartie intre ele, in sensul ca 1.5 TSI e muult mai puternic pe toate palierele de turatie...Nu mai spuneti ca 1.5 TSI e un motor lesinat ca citesc altii de pe alte forumuri si o iau de buna...da, 1.5 TSI nu are puterea lui 1.4 TSI la plecarea de pe loc, in rest e un supermotor. Pe autostrada se duce de nu iti vine sa crezi.1 point
-
Weekendul asta am facut o escapada la Maramu', impreuna cu @Justin91, ca de, unii dintre noi se mai si "nenorocesc" (mărită), tocmai unde se agata harta-n cui... Traseu: Bucuresti-Pitesti-Valcea-Sibiu-Cluj-Baia Mare- Sighetul Marmatiei si retur pe Dej-Targu Mures-Sighisoara-Brasov-Bucuresti, 1250km parcursi, fara probleme. Consum mediu: 6.4l/100km, vit. medie fiind de 68km/h, 4 persoane+bagaje.1 point
-
Am montat bucsele despre care spuneam si zgomotele au disparut in totalitate. Am facut vreo 7000 km de cand le-am schimbat. 3 service-uri au spus ca nu am nici o problema la bucsele de la bratele pe fata. Cand le-am schimbat le-am zis sa mi le lase si pe cele vechi sa le vad, acum eu nu ma pricep dar pareau ok.1 point
-
1 point
-
La 5F internele sunt mult mai rezistente si turbina stock e mai potenta. Un banal stage 1 la 5F = stage 2+ la 1P (cat poate maxim turbina stock). Autoblocantul este util chiar si la 265-280cp pe FWD in tr 1-2 unde se aprinde esp non-stop la talpa, si cate-odata o sa duci lipsa de aderenta si cu tr3. Nu mai zic unde e asfalt prost, praf, umed pe jos sau temeratura e destul de mica. Daca vorbim de curbe deja autoblocantul e must-have, e mult mai misto masina decat sa patinezi ca porcul incercand sa accelerezi un pic la iesirea din viraj si sa subvirezi sau sa invarti rotile in gol. Cum ziceam, e si pacat, un banal stage 1 ridica 5F in zona 370cp 500nm+, un 1p sa ajunga aici are nevoie de admisie, hpfp, supapa de rs4, intercooler, evacuare(catless) care costa. La final tine de ce iti doresti, un 5F face fara efort 370cp cu 300-500E pe cand un 1P face asta maxxed out si cu ~2500E bagati ca sa o faci calumea. Sasiul lui 5F e mai performant si ar trebui sa fie ceva mai usoara decat 1P. Despre consum masina mea, cam echivalenta cu un 1P stage 2+ papa in medie 7,5-8,5L/100KM la 130-140km/h cu AC si pasager + ceva bagaje, deci nu 8,5 la mers incet ci 7,5-8,5 la mers 130-140. In oras, cand e trafic nasol in capitala am 14L/100km, dar probabil ma ajuta avansul crescut folosind benzina cu cifra octanica 100 si volant usurata pentru ca la relanti am consum 0,8-0,9L/h cu AC off. Consumul meu mediu este de ~9L/100km, tinand cont ca merg mai mult seara in oras, dar mai mereu o calc pe coada. Am scos consumuri de 7,5 pe Bucuresti-Brasov-Poiana-retur cu AC si talpa pe Poiana cat si pe Pitesti-Curtea de Arges-Transfagarasan(talpa)-Sibiu-Valcea(talpa)-Pitesti cu AC, pasager si talpa. Consumurile sunt verificate la pompa.1 point
-
Nu stiu de ce suneti asa de vehementi totusi. Mie mi se pare un caz clar de aplicare a legii in litera si nu in spiritul ei. Bun, este interzisa circulatia pe banda de urgenta, dar totusi banda aia e facuta pentru urgente tehnice sau de alta natura care sa te ajute sa iesi din traficul autostrazii in siguranta. Ceea ce colegul a facut. Oricum, cand tragem pe banda de urgenta de la viteza legala de circulatie vom mai parcurge o oarecare distanta pana la oprirea totala, asta tot circulatie se numeste si primim amenda? Cati metri trebuie sa parcurgem pana la oprire pe banda ca sa se considere ca nu circulam pe ea? Sau incetinim pana la 5 kmh pe banda 1 si intram brusc pe secure? Daca a tras pe banda de urgenta pe pod mai avea vreo 100 de metri pana la iesirea centura/Carrefour, decizia logica era sa inainteze pana acolo daca mai putea. Echipajului de politie respectiv i-as recomanda sa se mute pe sensul celalalt, mai ales dupa 16:00, o sa aiba sute de clienti care depasesc coloana pe banda de urgenta si nu au nici o problema, nici tehnica, nici de sanatate, poate doar o durere in... fata de ceilalti si fata de lege... ?1 point
-
Legea e clara si sanctiunea pare legal acordata. Totusi adaug ca legea e prost gandita. Adica daca sa zicem ai patit ceva la masina (habar nu am ce) dar ceva care te obliga sa mergi cu o viteza minima de deplasare la care ai incurca circulatia pe banda1 a autostrazii. Ai patit chestia asta,da ? Singura posibilitate legal este sa tragi pe banda de urgenta dar sa OPRESTI acolo. Adica domne blocheaza dumneata banda de urgenta vreo 2 ore pana iti vine platforma in loc sa te deplasezi cu 20-30km/h 5 minute pana la prima iesire/primul spatiu de urgenta/prima parcare. In cazul omului pt ca stiu zona era vorba de 1 minut de mers pana la iesirea spre carrefour. Tot in cazul omului e foarte interesant si ca era pe pod, adica ai voie sa opresti pe banda de urgenta dar pe banda de urgenta aflata pe un pod oare ai voie? Inca o precizare, daca masina nu se mai poate deplasa cu o viteza superioara celei de 50km/h nu ai voie strict legal nici sa circuli pe banda1 a autostrazii. Codul Rutier (OUG 195/2002) Art.74. (1) Pe autostrazi este interzisa circulatia pietonilor, a autovehiculelor cu gabarite sau mase depasite fara autorizatie speciala de transport eliberata de administratorul drumului public, conform reglementarilor în vigoare, a vehiculelor cu tractiune animala, a animalelor, a vehiculelor trase sau împinse cu mâna, a bicicletelor si mopedelor, a tractoarelor si masinilor autopropulsate pentru lucrari agricole, precum si a vehiculelor care, prin constructie sau din alte cauze, nu pot depasi viteza de 50 km/h si sincer ar fi fost oricum FOARTE periculos sa circuli pe banda1 a autostrazii cu 20-30-40kmh. Altfel consider ca ati fost prea duri cu colegul. Forumul asta pe vremuri nu genera discutii bai vezi ca ai o vechitura de ce iesi cu ea pe strada? Masinile se strica, hello. si din 1900 toamna si din 2016. exemple de colegi care au ramas cu masinile in drum sunt nenumarate. Ca fapt divers daca voi erati in situatia omului sa fii nevoit sa mergi cu viteza mica ce faceati? Eu recunosc ca as fi mers pe banda de urgenta pana iesirea care repet, era imediata1 point
-
In principiu, cand functia start-stop nu mai functioneaza, e semn ca bateria e pe duca deci trebuie sa te gandesti la schimbarea ei. Pana atunci nu trebule sa-ti faci probleme.1 point
-
Distributia se inlocuieste DOAR cu cale specifice. NU cu marker ,vopsea,oja .... La ALH se caleaza pompa de inalte,vibrochenul si axa cu came la care se desface fulia . Pentru a cala axa se demonteaza pompa de vacuum si capacul de la culbutori. Se respecta procedura apoi OBLIGATORIU se verifica/regleaza timing-ul pompei (avansul)1 point
-
Salutare, revin cu rezolvarea problemei zgomotul era produs de fulia pompei de apa HEPU desi era noua.. verdictul a fost: defect din fabricatie incepea sa faca zgomot doar dupa ce se incalzea. Asta s-a depistat dupa ce s-a desfacut toata distributia cu motorul cald s-a schimbat pompa cu una GRAF si cu ocazia respectiva am dat si cureaua Conti jos si am pus Gates. intre timp s-a schimbat si kit volant + ambreiaj. volantul era blocat intepenit acum nu mai exista niciun fel de sunet dubios merge si suna ca noua drumuri bune !!1 point
-
Sa respectat procedura de montare ? Informatii de service.pdf1 point
-
1 point
-
folosesc ferodo fara nici un fel de problema .atentie sant vreo 6 feluri de ferodo doar ptr golf 4 deci vedeti ce cumparati .ele sant pe grade de duritate soft pana la racing .daca pui racing pe discuri normale atunci sigur ai probleme !1 point
-
NU ai dreptate. NU sunt chiar (asa ) prost. Daca nu am cum proba, nu fac nicio contestatie. Treaba e ca avand categoriile A B C cam stiu ce e corect si ce nu, si respect ce trebuie (biiine, uneori la limita ) In cazul de fata e AVERTISMENT. A vazut ca am papagal si stiu legea. Dar, ca tot ai remarcat, o sa fac o solicitare la Udriste, BPR, ca sa intreb- ei ce... recomanda in cazul asta?? oPRIT pe pod CU remorca atasata sau.. continuarea drumului, cu atentie marita??? pana la eliberarea caii de rulare? Si.. va spun ce-a zis.0 points
-
Am zis- NU!!! fix pe pod ci IN URCARE. Pana in varf adica. Si asta am specificat, doar nu era sa opresc PE pod. A fost asa- am pus termostat, ca.. NU avea.. asa am luat'o. Cand am pus termostatul, s'aaa .. o garnitura -din capacul de la vasul de expansiune, a bufnit antigelul, ca nu mai era circuit presurizat. Am completat cu apa. care fierbe mai repede. Am stat in blocare(bine...am mers la pas ) cam trei sferturi de ora. apoi brusc, cand am ,,dat'' in autostrada, i'am dat talpa. Motoru' incins, uleiul.. vechi si ala.. (l'am schimbat intre timp..) si.. toate astea, plus sarcina- urcare si platforma... au declansat prin sonda de ulei, alarma. NU mai facuse asa. A fost un complex de imprejurari- la care s'a adugat ca aia m'au oprit FIX la baza podului-pasajului, unde oricum faceam dreapta. Daca ma prindeam ca vin aia dupa mine, acceleram si mai tare, sa nu ma apuce. Ultima ta remarca e interesanta!! si adevarata. Am patit deja, a ,,aplicat'' dar aiurea.. Dupa o tamponare (eram nevinovat) a venit un motopolitist si mi-a ordonat ca sa mut masina, avand roata BLOCATA de aripa indoita in accident.. Mi-a luat permisul pt... nerespectarea dispozitiilor. In instanta am PROBAT ca NU aveam CUM, fizic, sa mut alea fara sa imi provoc daune, neacoperite de vre-un asigurator, nefiind din tamponare. AM CASTIGAT. In cazul de fata, am avut de ales intre A OPRI PE POD, si.. a continua sa merg pana la parasirea caii de rulare, pe propia raspundere, daca se xx motorul. fix cam 100 de m. Cu AVARIILE in functiune, deci nu ,,la jmecherie''...fara.0 points
-
Dap! Stau la bloc asa ca nu pot sa incarc masina acasa si trebuie sa ma bazez pe punctele publice de incarcare si cele mai multe sunt gratuite, da. Asta inseamna o economie de vreo ~1.500 de euro daca as fi avut o masina care sa consume 5% si de vreo ~3.000 de euro la o masina care consuma 10%. Si cum masina a facut 90% din acesti km urban economia reala probabil e de vreo 2.000 - 2.500 de euro intr-un an si aproape jumatate de cand am masina. @andrei0241 recunosc ca inainte sa cumpar masina asta nu calcasem intr-un Kaufland si acum cam jumatate din cumparaturi le facem acolo Dar nici Kaufland-ul nu mai e ce era acum cativa ani; inainte era un haos de produse ieftine si proaste si acum au foarte multe produse, mai toate ok si o selectie foarte buna de produse bio, asa ca nu e rau deloc0 points
-
Update: 81.300 km (5.000 km cu inima noua) - 4 ani si 4 luni. Revin si eu cu noutati si ceva peripetii. In primavara anului trecut masina incepuse sa manance ulei. Destul de mult, cam 0.7l/1.000 km. Ciudat, avand in vedere ca pana atunci nu consumase ulei aproape deloc in cei peste trei ani de cand o aveam. M-am dus la PBV si le-am spus asta, iar raspunsul lor a fost ca VW zice ca pana in 1l/1.000 km e normal! Tare ciudat normalul asta al lor; nici Skoda veche care are acum peste 300.000 km nu consuma atata ulei. Au zis ca daca vreau sa facem o investigare trebuie sa faca un schimb de ulei pe banii mei, sigileaza motorul si ma intorc dupa 1.000 km sa vada cat s-a consumat. Am acceptat varianta asta, m-am dus la Voinea si am pus softul original al masinii, am facut schimbul de ulei si evident ca dupa 1.000 km m-am intors la ei ca sa constate ca a cosumat dub 1l, deci din punctul de vedere al VW e normal. Am pus softul TCM inapoi si am continuation asa vreo jumatate de an, si in fiecare luna imi luam cel putin cate un bidon de 1l ulei, in unele luni cate doua. Spre toamna, cand se apropia finalul garantiei de 4 ani am zis ca trebuie sa fac ceva. M-am dus din nou la ei si aceeasi poveste: pus softul original al masinii la loc, schimb ulei (tot pe banii mei), sigilare motor, vino inapoi dupa 1.000 km. Mai aveam doua saptamani pana masina iesea din garantie. Mi-am vazut de drumurile mele uzuale si cu vreo 4-5 zile inainte de expirarea garantiei (nu facusem inca cei 1.000 km) mi s-a ivit un drum Bucuresti-Constanta dus/intors in aceeasi zi. Am zis perfect, fac cei 1.000 km si revin in service in timp util (evident gaseam eu alta varianta sa termin mia de km in timp util chiar daca nu aparea drumul asta). Eram pe autostrada, ma intorceam spre casa, incepuse deja sa se insereze. Martorul de ulei nu se aprinsese, deci motorul nu consumase inca 1l de ulei. Ma gandeam deja ca a doua zi ma voi duce iar in service, vor constata ca, consumul de ulei este in limita admisa de ulei si uite asa masina va iesi din garantie fara sa am o solutie la problema mea. Trecusem de Fundulea, cand deodata pomul de iarna la mine in bord! Eroare "STOP" cu pierdut presiunea la ulei. Am oprit in siguranta pe banda de urgenta cat de repele am putut. In drumul ei spre oprire motorul incepuse sa tremure, semn ca ceva destul de grav se intamplase. Am pus avariile si am chemat o platforma. Pana a ajuns platforma se facuse deja bezna. Pe la 11 noaptea am depus masina in curte la PBV. Asta se intampla Intr-o marti sau miercuri; sambata masina iesea din garantie! A doua zi au dat motorul jos si l-au desfacut. I-au chemat si pe cei de la importador pentru expertiza. Cica una dintre biele s-a rupt in mers, a lovit in baia de lei si a spart-o, moment in care am pierdut tot uleiul pe autostrada si mi-a aparut eroarea in bord. Probabil insa ca "damage"-ul a fost mult mai mare. In urma constatarilor, Porsche Romania si-a dat acceptul pentru inlocuirea completa a motorului pe garantie! Nu imi venea sa cred! Ce se intampla oare daca se intampla lucrul asta cu o saptamana mai tarziu? Eram probabil bun de plata pentru un motor nou! Au lipsit doar 2-3 zile pana la dezastru ... In fine, a durat cam doua saptamani pana a venit motorul nou, apoi a trebuit sa merg la RAR pentru a inscrie modificarile in cartea masinii. Am acum 5.000 km de la schimbarea motorului si nici un strop de ulei consumat. Totul merge ca inainte. Nu am mai revenit la softul TCM pentru ca nu am nici o dovada daca a contribuit cu ceva sau nu la problemele pe care le-am avut. Eu tind sa cred ca softul nu a avut nici o vina, insa acum suflu si in iaurt! Una peste alta sunt in continuare foarte multumit de masina si nu regret alegerea facuta nici dupa aceste experiente. Sper sa fi fost o problema izolata. Alte probleme nu am mai avut la masina de cand o am. Am acum o masina de 4 ani si ceva cu 81.000 km la bord si motor nou de 5.000 km. La finalul acestui an se termina leasingul si probabil in primavara urmatoare o voi vinde. Nu din cauza acestei probleme, ci pentru ca vreau o masina noua. Intre timp am mai schimbat un set de Osram-uri. A tinut ceva mai putin decat primul, insa oricum sunt multumit de ele.0 points
-
Ardere mai buna, consum mai mic, combustibil mai bun cu ardere mai buna = depozite.de carbon mai puține pe supape. Pe lângă asta o sa vezi iarna diferența reală intre 95 și 99/100.-1 points
-
Cum crezi, e alegerea fiecaruia ce face. Nu compara masinile fara injectie directa, sau si mai rau fara turbina cu motorul de pe ateca. Tu simti o diferenta intre benzina de 95 si cea de 100?-1 points
-
Cand am zis ca o sa vada iarna diferenta reala intre 95 si 99/100 nu m-am referit la performanta, ci la cum merge motorul dupa ce il pornesti cu cele doua tipuri de benzina.-1 points
-
Consumurile reale sunt mai mari decat cele declarate. Daca te intereseaza aspectul "cat consuma o masina, sau care e diferenta de consum intre ele" atunci poate ar fi indicat sa nu te orientezi spre masina asta. Daca mergi cu mouse-ul pe casuta din dreapta pe care scrie BC cu fundal gri, iti arata viteza medie de deplasare ca sa-ti faci o idee despre consum. Din cate observ, mers afara pe european incet 8.5 %, mers in oras 12-14%, mers combinat, 12%. https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/795469.html https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/433922.html La leon 5f pare o diferenta de 2-3 litri la media de consum. https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/754313.html https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/754073.html In orice caz, daca o cumperi sa stai doar in oras cu iesiri foarte rare extraurban, atunci eu zic ca mai bine nu, nu ai cum sa te bucuri de o astfel de masina intre semafoare.-1 points
-
O întrebare, de unde știm că mașina s a defectat, are presiune ulei slabă fix pe pod și nu a manifestat această problema și înainte să urce pe pod,.? Daca mașina face așa la 25 grade cum se prezintă la 38-42 grade? Sau e doar mașina de iarna? Avem pretenții sa aplicam legea dar când vine vorba de noi apar semne de întrebare. Sau cum i a spus un coleg unei profesoare la un examen oral, l a întrebat dacă a copiat, iar el a răspuns hotul neprins negustor cinstit.-1 points
-
Angajatii VW din Germania folosesc la masinile lor VW, de serviciu, doar ulei de motor Castrol 5W30.Si nu cred ca de tampiti.Nu folosesc alt ulei de motor, inclusiv uleiul original VW, despre care unii afirma ca este produs tot de catre Castrol, decat cel mentionat de mine.Cunosc un caz concret in acest sens.-1 points
-
Ate sunt de mai multe feluri, inclusiv eco, mai ieftine si din materiale mai proaste.-1 points
-
Nu ma pricep la dotari, cum e asta?: https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/audi-a4-b9-2-0-190ps/1131186561-216-2596-1 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00