Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.06.2019 în toate secţiunile
-
6 points
-
Am trait sa o vad si pe asta: sa se spuna ca 1,5 TSI 150 CP e mai lesinat decat 1.2 TSI 105 CP. oameni buni, de 7 ani si jumatate umblu cu Octavia 1.2 TSI si am mers ceva si cu Octavia 3 1.5 TSI 150 CP. Nu incape compartie intre ele, in sensul ca 1.5 TSI e muult mai puternic pe toate palierele de turatie...Nu mai spuneti ca 1.5 TSI e un motor lesinat ca citesc altii de pe alte forumuri si o iau de buna...da, 1.5 TSI nu are puterea lui 1.4 TSI la plecarea de pe loc, in rest e un supermotor. Pe autostrada se duce de nu iti vine sa crezi.3 points
-
Dap! Stau la bloc asa ca nu pot sa incarc masina acasa si trebuie sa ma bazez pe punctele publice de incarcare si cele mai multe sunt gratuite, da. Asta inseamna o economie de vreo ~1.500 de euro daca as fi avut o masina care sa consume 5% si de vreo ~3.000 de euro la o masina care consuma 10%. Si cum masina a facut 90% din acesti km urban economia reala probabil e de vreo 2.000 - 2.500 de euro intr-un an si aproape jumatate de cand am masina. @andrei0241 recunosc ca inainte sa cumpar masina asta nu calcasem intr-un Kaufland si acum cam jumatate din cumparaturi le facem acolo Dar nici Kaufland-ul nu mai e ce era acum cativa ani; inainte era un haos de produse ieftine si proaste si acum au foarte multe produse, mai toate ok si o selectie foarte buna de produse bio, asa ca nu e rau deloc3 points
-
Inca putin si ajungem la 20.000km. Costul total cu combustibilul inca este sub 150 de lei pentru toata aceasta perioada. Pana la revizie mai e ceva si cam atat... Singurele costuri sunt cele normale: anvelope, lichid de parbriz, vignete, spalari... Masina... merge! Foarte usor, mult si repede La temperaturile astea range-ul este ok. Cateodata masina e prea optimista dar asta nu e rau Real face 120-140 km fara AC, depinde de trafic si sofer Momentan astept multele lansari ale modelelor noi ca sa vedem care dintre actualele masini o sa fie inlocuita de o electrica de +400km range si cand.3 points
-
Am mai bifat inca ceva pe lista de modificari si anume am pus plasa metalica la grila inferioara din fata . Spre rusinea mea am pus plasa la mai bine de un an de la achizitia masinii cu toate ca era cumparata de peste 6 luni..... Cu ocazia asta am vazut si cat de mult jeg ramane prins intre suportul de numar si bara. Cert e ca piticul de pe creier s-a activat si acum trebuie sa bifam o astfel de curatare cel putin odata pe an : Ocazie in care am vazut si cat de ciuruita este bara, in suportul de plastic erau date si doua suruburi de neam prost cu toate ca toate clipsurile erau intregi si intacte. Scoaterea grilei nu a fost asa de usoara cum am crezut.....mare grija cand se trage , mai greu cu scosul primului clips , pentru restul e cancan.... Am folosit plasa de aluminiu (tip plasa de gradina) , identica cu cea folosita pe GOLF . Granuliatia este destul de fina sa opreasca pietrele si insectele dar destul de larga sa permita aerului sa treaca corespunzator. Plasa am vopsito negru lucios inainte de montare : Grila a fost gaurita "fin" de jur imprejur pentru a prinde plasa cu soricei negrii. Iar rezultatul final arata cam asa : Iar la final am montat si un suport de numar "intim" sa renunt la suportul dublu: La plasa sunt complet multumit , a iesit foarte bine dupa parerea mea , de la suportul de numar ma asteptam sa fie mai WOW , nu e chiar ce ma asteptam dar intr-un final a iesit :2 points
-
2 points
-
Buna seara! Așa cum am spus după Retrofitul Driving Mode Selection a venit rândul sa montez Active Info Display. Procedura de codare a durat in jur de 5 ore, rezultatul este fantastic. Pentru persoanele interesate de acest Retrofit, va stau la dispoziție cu toate informațiile cat si care sunt componentele necesare pentru efectuarea modificărilor. Va atașez și câteva poze cu cele 5 moduri principale.1 point
-
"Ma deranjeaza pozitia camerei si am sa fac o mica adaptare sa o urc putin mai sus. I'll be back! " Puțină șlefuire, puțin diluant, puțin primer și puțină vopsea După o mică așteptare, am montat-o pe noul suport si există o foarte mică, dar importantă deosebire, camera stă mai inauntru ca înainte Acum pot să mă culc liniștit Noapte bună tuturor, aveți grijă ce visați că s-ar putea îndeplini1 point
-
Azi am mai schimbat ceva, am pus leduri in loc de becuri, la stopuri. Operatiunea a durat fix 2 minute si nu am erori in bord. Se vede ok, sunt luminoase, dar parca ma asteptam la mai mult. Asa arata ledurile din portbagaj acum Ma deranjeaza pozitia camerei si am sa fac o mica adaptare sa o urc putin mai sus. I'll be back!1 point
-
Rezolvat problema la VW SERPICO CRAIOVA. A durat aproximativ 30 de minute efectiv lucrarea, cost 300 ron si cel mai multumit ca am stat langa masina. Am facut si poze la senzor in sigla si panoul de reglaj. Pentru cei interesati le pot posta.1 point
-
Salut, Vin si eu cu o intrebare, pe cat de stupida pe atat de complicata: am becul ars de la faza mica/mare ars pe partea stanga, dar nu reusesc sa-l scot din suport fara sa demontez farul. Am vazut pe youtube ca e tutorialul asta dar mi se pare incredibil sa demontez juma' de fata ca sa schimb un bec. Voi cum procedati? ,1 point
-
3. Da. Se plateste vama. Trebuie sa trimiti la DHL tot felul de acte . Costa intre 100 si 150 lei. (vama + comision DHL) 4. 187E , din cate stiu e ultima versiune de player. Nu cred ca are update-uri de software.1 point
-
Salut. 1. Dimpotriva, chiar imbunatateste calitatea audio. 2. Da, la noname-uri se pot face update-uri fara probleme. Eu am deja a 5-a versiune updatata pe el. Cel din link...mnezo stie ce o fi 3. Eu l-am luat chiar de la cineva din Cluj de pe OLX. Din cate vad nu mai are de vanzare. Poti lua ori 187a, ori 178b, din cate stiu diferenta e doar de memorie ram, dar e insesizabila la oricare din variante. Nu stiu daca se plateste vama, dar personal iti recomand sa-l iei din tara daca nu e diferenta mai mare. Ajunge mai rapid, nu te mai complici cu prostii de la Posta Romana, etc. 4. Nu stiu1 point
-
Weekendul asta am facut o escapada la Maramu', impreuna cu @Justin91, ca de, unii dintre noi se mai si "nenorocesc" (mărită), tocmai unde se agata harta-n cui... Traseu: Bucuresti-Pitesti-Valcea-Sibiu-Cluj-Baia Mare- Sighetul Marmatiei si retur pe Dej-Targu Mures-Sighisoara-Brasov-Bucuresti, 1250km parcursi, fara probleme. Consum mediu: 6.4l/100km, vit. medie fiind de 68km/h, 4 persoane+bagaje.1 point
-
Salutare. Revin cu feedback dupa ce am montat noile becuri. Inițial comandasem un set de Osram Cool Blue Intense sa imi inlocuiasca chinezariile deja exustente. Dupa ceva cercetari le.am trimis inapoi si am cerut un set de Osram Night Braker Unlimited. Pot sa zic ca lumina proiectata este la fel cu cea dr la vechile lupe de 2.5 montate in farurile vechi. Cel putin la ochi. Sunt foarte multumit de cum se vad. Iar daca chiar ar fi o diferenta e foarte mica si e compensata de aspectul farurilor cu lupa OEM.1 point
-
1 point
-
da, pe elevator, cel mai usor nu afecteaza cu nimic, daca electrovalva lucreaza prost/deloc - doar pe tine.....1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salut, Pentru cei care poate mai au probleme cu siguranța de la semnalizări, eu am rezolvat problema după două săptămâni de muncă. Am schimbat toată instalația electrică a semnalizarilor(firele vechi arătau impecabil), releu, manetă semnalizări si in sfarsit am gasit problema. Mufa de la modulul confort era foarte oxidata (abia am scos-o). Am curățat cu spray de contacte si am 2 zile de când nu mai arde siguranța. Sper ca aici a fost problema si poate ajută si pe altcineva. Toate cele bune.1 point
-
Salutare , am urmarit si discutia si vreau sa va zic ca din martie mi am luat o skoda octavia 3 vrs ( 2.0 tsi 220 cp ) , am decis sa cumpar masina asta dupa ce am vazut pe site ul celor de la Prins a aparut instalatie pt ea ( cod motor CHHB ) , vechea masina a fost un megane 3 coupe 1.4 tce ( soft evacuare admisie aprox 160 cp ) pe care am montat acum 3 ani gpl tot Prins + instalatie Prins Valvecare pt protectia supapelor ( cost total 5200 ron dupa 3 anj si aprox 75k km masina si instalatia sunt intacte ) . Avand in vedere ca fac peste 25k km pe an ( 70 % in bucuresti ) am pus gpl si pe skoda vrs ( multi poate or sa spuna ca .. domne pui gpl pe vrs , taran etc .... ) in bucuresti aveam media de aprox 14 litri/ 100 km asa ca eu faceam un plin ( 50 l - 330 lei bag doar maxxmotion 100+ ) la 5- 6 zile ( 1700 lei pe luna ) . Instalatia montata a fost Prins Vsi 2.0 Di m a costat 7700 ron la AGROM Toporasi ( butelia in locul rotii de rezerva incap aprox 55 litri si mi au facut si o asigurare in caz ca masina se defecteaza din cauza gazului sunt despagubit e o asigurare noua si banuiesc ca stiu ce fac din mom ce o ofera ) . Consumul de benzina avand in vedere datele oficiale ar trebui sa fie 5 % din totalul consumului de combustibil , abea zilele trecute am ridicat masina inca nu am niste consumuri notate ( revin zilele viitoare cu detalii ) . Avand experienta cu vechea masina si instalatia tot Prins ,n am nici o emotie ca strica ceva + noua instalatie e facuta strict pt codul de motor CHHB , pe softul masinii . Sper sa va fie folositoare informatiile . Bafta !1 point
-
Vezi ca pe cumnatul meu l-au oprit in trafic si ia luat talonul pentru aceste becuri la un BMW.1 point
-
1 point
-
@CATA_ASD Am schimbat doar displayul. Unitatea din torpedo nu necesita inlocuire, totul merge plug and play. Dpdv costuri - eu am luat displayul din Cehia cu aprox. 180 euro, l-am gasit cu greu pe un fel de olx /dezmembrari al lor. Mi l-a adus cineva care oricum venea. In rest am mai gasit pe diverse siteuri si pe ebay cu preturi de la 300 euro / lire in sus (nu as fi dat atat).1 point
-
1 point
-
Eu mi-am exprimat parerea in ceea ce priveste Jetta 1,9 tdi, masina din semnatura am vandut-o luna trecuta la 85k. km. reali, in 9 ani am schimbat ulei, filtre , distributia(degeaba),1 set de placute, 1 baterie, 2 becuri, 1 set de anvelope de vara, 1 broasca stanga spate .(facea figuri la deschidere din exterior). Masini bune se mai gasesc, dar la pretul corect, putin dai, putin face.1 point
-
Railor , stiti bine ca nimic nu se compara cu senzatia de placute de frana noi! Merge mai bine franeaza mai bine plus ca eu aveam si zgomotul ala subtil si specific al placutelor care la schimbarea sensului de mers inainte/inapoi faceau mici pocnituri . Acum e totul fara zgomot!1 point
-
1 point
-
Nu inteleg downvotul nu am luat PS4 pentru ca nu conduc sportiv cu golful, la un quattro cu cuplu mare da, aș pune PS4 de 225/45/17 dar așa pe 205/55/16 la drumuri in oras și concedii cu familia (România, Bulgaria, Austria, Grecia samd) este ce îmi trebuie. Repet, am vrut cele mai silențioase anvelope și chiar sunt, plus ca au review-uri bune pe ud, mai bune decât altele. Pe ud e problema când te prinde o frâna sau acvaplanarea. Poate îmi spune și mie cine a dat downvote cu ce considera ca am gresit. Fiecare își alege, unii vor ieftin gen Nexen, altii sport PS4, PZ, altii Crossclimate sa meargă cu ele non stop cinci ani.1 point
-
Timpul pentru anvelope noi, primele după cele originale. După cum am hotărât am luat Michelin Primacy 4. DOT 0219, Made in Italy. Primele impresii pozitive, confort (ceea ce căutam), absorb bine, parca suspensia a fost data pe confort ,urmează sa vedem cum se comporta la viteza, pe ud și pe drumuri cu asfalt rugos, la frânare și la mers sport pe viraje. Cele de iarna (GY UG8) mai merg încă un sezon, interesanta scanarea profilului.1 point
-
Va salut! Ca sa nu mai pateasca si altii ca mine, va povestesc prin ce am trecut eu incercand varianta box tuning. Am o octavia 3 1.2TSI, MY 2014, motor CJZA. Avand masina in garantie si simtind nevoia de putina putere in plus, am incercat varianta de care va spuneam. Dupa ce am cautat pe internet si m-am informat, am descoperit ca asa-zisele variante "premium" fac cam acelasi lucru si au cam acelasi pret. Am ales DTE SYSTEMS - POWER CONTROL, care promitea marirea puterii undeva la 125 de CP si a cuplului pe la 210 Nm. Pret in anul 2016 - 550 de euro. L-am cumparat de la o firma din Bucuresti (Soft Tuning SRL), l-am montat si, intr-adevar, s-a simtit cresterea de putere, mai ales cand foloseam reglajele la maximum. A mers ok aproape un an, dupa care a inceput sa-mi dea intreruperi in demaraje. Prima data izolat, apoi din ce in ce mai des si dublate de aprinderea martorului Check engine in bord (am si o postare la "probleme Octavia 3" - pe vremea aceea nu stiam de la ce este problema). Ultima oara am vrut sa-l folosesc la drum intins spre Turcia in aceasta vara si nu a fost chip sa-l pot folosi. Intrerupea, se aprindea martorul in bord si intra intr-un mod de protectie, cred ca masina mai avea 50 de CP. Pana la urma m-am oprit si l-am demontat. De fiecare data cand il demontam, masina isi revenea ca prin minune. Vazand ca produsul e inca in garantie (2 ani), m-am adresat firmei care mi l-a vandut. Si ce sa vedeti, firma nu mai are treaba cu produsul din Germania, nu mai este distribuitor, nu se mai ocupa de nimic in legatura cu asta. Caut pe net si gasesc ca service-ul este asigurat de o alta firma cu sediul in Sibiu (Evotronic Speed SRL). Vorbesc cu nenea de acolo, care la inceput era foarte amabil si spune ca ma ajuta, desi nu e treaba lui. Inteleg ca, in Romania, daca cineva vinde 10 produse apoi se lasa de asta, service nu mai asigura nimeni. Ii trimit produsul, dupa vreo luna mi-l trimite inapoi si spune ca a fost resoftat si verificat in Germania. Il pun pe masina, aceleasi simptome. Absolut nimic schimbat. Ii scriu domnului de la firma din Sibiu, care devine recalcitrant si imi spune, printre multe greseli gramaticale, ca am eu tupeu :)). No comment. M-am adresat ANPC, povestind situatia si, pentru amuzament, am sa atasez raspunsul. Ceva de genul "noi am intrebat la firma si ni s-a spus ca...." si de aici incolo vine aproape cu copy-paste e-mailul trimis catre mine de la firma din Sibiu. In concluzie...am scris aceste randuri ca sa puteti evalua niste lucruri atunci cand alegeti sa cresteti puterea masinii. Daca eu puteam citi asa ceva, as fi ales altfel. Produsul il mai am inca, proba se poate face oricand pe masina, dar nu a interesat pe nimeni (nici de la firma, nici de la asa-zisul ANPC) asta. Din punctul meu de vedere, situatia e simpla: produs care nu mai corespunde, in perioada de garantie, raspuns in bataie de joc, de la firma care asigura service-ul si de la ANPC (cred ca fiecare isi imagineaza de ce). Poate am fost eu ghinionist si ma incadrez in procentajul redus al celor care patesc asa ceva cu un asemenea produs, dar nu asa trebuia sa fiu tratat.1 point
-
A trecut ceva timp de cand nu ai mai scris.. mare lucru nu s-a mai intamplat de atunci.. Ceasurile sunt sus ! Las cateva poze cu ele mai jos. Sunt foarte multumit de ele, pot sa zic ca au intinerit masina foarte foarte mult! Probabil va urma si un volan de Superb facelift ca sa fie pachetul complet. Review-ul ceasurilor: Pro: - Interfata foarte intuitiva, totul este asezat unde trebuie si desi are multe optiuni si ecrane, sunt foarte usor de accesat. Aici adaug si simplitatea cu care navighezi prin meniuri, folosind doar maneta clasica - Rezolutie foarte foarte buna! Mult peste si ceasurile OEM de pe modelele noi sincer. Nu stiu exact ce rezolutie este dar pixelii nu se vad, si o claritate ft buna! - Ecranele principale au exact informatiile de care am nevoie. (nivel combustibil in litri, temperatura exacta a apei, boost, temperatura admisie, incarcare baterie, consum mediu, instant, km parcursi, treapta in care te afli, data ora, i etc... - Poti citi / sterge erori stocate pe diferite module (motor, comfort, etc) - exact ca si cu VCDS - Poti vedea cata putere folosesti (kw, nm), nivel ulei etc. - Cand deschizi usile, masina din BC se vede pana la cel mai mic detaliu.. (pana si fetele de usi sunt desenate ) - foarte multa atentie la detalii - Multe alte functii, si valori disponibile in meniu.. unele din ele ma si depasesc sincer - Interiorul a intinerit foarte mult. Combinatia ecranului cu navigatia, si lumile ambientale discrete din usi, da senzatia de ceva high tech, in nici un caz o masina din 2003 - Mesajele de avertizare arata foarte bine. Ma refer la cele gen: Nivel combustibil, ulei apa etc. - am martor in sfarsit la pilot automat! Pentru cei care nu stiu, spre deosebire de Passat, la Skoda Superb nu este nici un martor cand activezi pilotul automat. Nu ca ar ajuta ft mult dar mie imi statea pe creier chestia asta - Logo Skoda cand pun contactul, si logo custom dupa ce scot contactul Contra - Fiind inginer QA de meserie, am gasit cateva bug-uri la acest ecran, nimic serios sau enervant. Am vorbit cu @ursachicatalin si vom face un update de soft care le va rezolva. . Din punctul meu de vedere e ceva normal, nu exista soft facut din prima fara anumite bug-uri in el - Mi-ar fi placut sa vad si anumite canale cum ar fi valori injectoare de exemplu Per total sunt foarte multumit, si recomand. Isi merita fiecare banut ! P.S Chit ca imi arata boost-ul nu am renuntat la ceas deoarece imi place cum da in grila si m-am obisnuit sa urmaresc boost-ul de acolo De cand nu am mai postat, am participat cu masina la cateva expo-uri unde am luat cateva premii, ultimul fiind la Tassi in Ungaria (TOP 5, si locul 2 best Diesel exhaust) Atasez si un clip video cu o repriza 0-180. Filmarea a fost facuta intr-o zona unde era permis acest lucru, nu pe drumurile publice! Deci, rog moderatorii sa nu fie stearsa. Nu a fost cea mai buna plecare, inca nu i-am prins turatia cea mai potrivita din care sa plec cu setup-ul nou, dar pana la etapa de drags sigur se rezolva si acest aspect1 point
-
Si ca un mic update la topic, luna asta se fac 3 ani de cand am masina! Asa ca urmeaza postarea "aniversara" in care recapitulez ce am facut in ultimul an. Asa ca retrospectiva anuala - La partea de retrofits: am pus grila de facelift fata, si grilele de ventilatie de fl in interior. + clusterul de fl ce urmeaza sa fie montat dupa ce pun BC-ul color - Jante si iar jante: initial am cumparat un set de BBS RS pe 19" 9.5j toate 4, dupa care am trecut la RH Crossline 20" 9j - Interior faruri vopsit negru - Sistem Airride cu AirManagement Airlift 3p - Trunk setup nou cu alt subwoofer (eXcursion SHX-12S4) si lada facuta din fibra in locul rotii de rezerva. - Revopsire integrala - Turbina gtb2260vk + injectoare AL cu duze Firad 120% care m-au ajutat sa cresc de la 231 si 437 nm la 295 cp si 538 nm. + alte chestii minore In al 4-lea an, sper la urmatoarele: - Sa pun color mfd-ul sus - Sa fac interior custom (plafon alcantara, scaune si bancheta retapitate) - Colantat ornamentele cu chrom de pe exterior in piano black si vopsit ornamentele din interior piano black - Oglinzi exterioare de FL (cele cu semnalizare integrata). - Upgrade la boxele stock ale masinii - Sa o intretin. Acum in functie de cat va insemna acest "sa o intretin", o sa incerc sa le fac pe restu Las cateva poze de pe parcursul anului1 point
-
Eu am luat PS4 de ceva timp, am trecut la R17 cum spuneam mai sus. Aderenta e superioara comparat cu vechile anvelope, sunt si mai silentioase si mai confortabile, iar mai nou am trecut si la arcuri mai moi un pic, la ProKit, tinuta la drum pentru o masina FWD de asemenea putere, ca daily, e foarte ok dpmdv, s-a transformat total. Le recomand oricui vrea aderenta de top pentru daily, in zona R16-R18 nu cred ca au concurenta.1 point
-
1 point
-
Inca 2 schimburi si cumperi un Ford Ka. Cred ca ma fac mecanic...ca la ce scoruri sunt...imi vine sa imi vand si bicicleta de frica sa nu se strice...1 point
-
NEWS... Am constatat zilele trecute ca aveam mari pierderi de antigel. Astazi am fost la doctor cu Fuldgerul Gri, unde dupa un consult si niste analize am gasit boala....radiatorul spart (corodat jos in colturi din cauza vechimii)! Cumparat una bucat radiator nou de la Nissens 550Lei. Manopera 250Lei. Antigel HEPU 2x1,5L si 5L apa distilata 70Lei. TOTAL distractie = 870Lei. "Multumesc" Mosule....sa de-a dreacii'n tine!!!1 point
-
Salut @razvan.ac, Da, au fost schimbate pe garantie. Eu am facut inregistrarea pentru ca mi-a fost teama ca ajung cu masina calda la ei si ma trimit acasa pentru ca nu se aude nimic. Au ascultat inregistrarea facuta de mine dar mi-au spus ca va trebui sa las masina ca sa o inregistreze si ei. Masina a stat vreo 2 zile in service pentru schimbul curelei si a rolei intinzatoare.0 points
-
Nu, a fost demontata puntea fata si atat, in rest iti da jos un surub si iese bieleta respectiva din punte, cel putin asa este la Golf 5. Am sa-mi sterg din mesaje, ms ca mi-a zis. Intre timp updates, rand pe rand, am o intrebare, cand il montez, trebuie sa trag si fir de sub volan in partea stanga fata motor? si daca da, de unde cumpar cablu sertizat?-1 points
-
Multumesc, cotiera stiu cum se monteaza, am gasit 2 tutoriale foarte detaliate cu fiecare surub si clema in parte. Am fost si am curatat bandourile pentru ca le-am dat cu ceara acu ceva timp si s-au albit, la fel si bara fata/spate. Am folosit un burete +ciff si cu partea tare am dat de 3 ori si a mers jos toata ceara. Dupa care le-am spalat si le-am lasat la uscat, iar in final am dat cu conditioner de la turtle wax pt plastice si trimuri, au iesit foarte bine . La vopsitor am discutat cu el despre vopsirea bandourilor, si mi-a sugerat politicos sa nu fac asta pt ca a mai vopsit o gramada si stie ca se exfoliaza in timp, a zis ca nu conteaza orice le-ar face, le finiseaza, le scoate textura. le da cu solutii si tot se exfoliaza, manerele a zis ca tin foarte mult, putea sa-mi ia bani si sa taca, insa se pare ca dau doar de oameni corecti.-1 points
-
Probabil pt ca nu sunt texturate cele din fabrica si probabil pt ca daca te uiti la manele e alt material decat cel din bandouri! pot fi si conditiile, alta vopsea nu stiu, intreaba cativa oameni de pe forum care au bandourile de 2-3 ani sa vezi daca rezista. El a zis ca nu rezista bine, daca iti prinde o fisura mica pleaca si se exfoliaza si e vopsitor cu renume. Crezi ca ii era greu sa ia cu masina din textura, sa le dea un grund de plastic si sa le traga 2 straturi de vopsea? sa-mi ia niste bani in plus? aveam masina la vopsit la el, avea pana si culoarea facuta. Sau hai sa o luam altfel, iti vopsesti bandourile si in aglomerata parcare de la mol iti loveste unul bandoul cu usa, iti sare vopseaua si de acolo pleaca totdupa o perioada il poti duce inapoi la vopsit.-1 points
-
Sunt in cautare de jante, si arcuri am sa comand luna asta. Ce ziceti astea pot fi reconditionate usor? sau necesita vopsire integrala?: Astept sugestii de jante 18, 5x112 fie 5 spite late , fie ceva spre interlagoos (cum sunt astea de mai sus), nu prea ma atrag cele cu multe spite.-1 points
-
Montare tempomat, testat functioneaza perfect (multumesc Florin) e mai complicat decat pare pe internet, daca ma apucam eu renuntam dupa 5 minute, e prea mult de demontat: de asemenea cumparat stergator luneta OE + garnituri etrier spate, Maine la mecanic sa facem etrierul si dupa la verificat roti, facut geometrie si gata, motorina si talpa. Masina a primit laude pe unde a fost, cu toate ca are 10 ani si 270 000km. Inca ceva am alimentat azi jumate de rezervor de la Lukoil (de obicei foloseam Rompetrol, pana sa schimbe reteta si de atunci Petrom) deocamdata masina se comporta bine, incercati si voi Lukoil.-1 points
-
-1 points
-
Ok.Este prima data cand folosesti acest ulei sau il folosesti de mai mult timp?Stii cine il fabrica?Unii zic ca este un produs Castrol.Nu stiu cat de sigura este aceasta afirmatie.De multe ori multi vorbesc in necunostinta de cauza. NU MAI DA QUOTE POSTĂRII ANTERIOARE-1 points
-
-1 points
-
Salut si bine ai venit! An 2016 si 196.000km, astia sunt km adevarati. Daca venea in tara e posibil sa fi fost afisata cu 90.000km Am o slabiciune pt break-urile care arata bine, sa te poarte fara probleme!-1 points
-
Angajatii VW din Germania folosesc la masinile lor VW, de serviciu, doar ulei de motor Castrol 5W30.Si nu cred ca de tampiti.Nu folosesc alt ulei de motor, inclusiv uleiul original VW, despre care unii afirma ca este produs tot de catre Castrol, decat cel mentionat de mine.Cunosc un caz concret in acest sens.-1 points
-
Mersi mult, le tin doar ptr o proba, curiozitate personala, dupa care indiferent cum lumineaza, le trec pe faza lunga, ca aia o folosesti rar, si nu are cum sa se incalzeasca.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00