Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.06.2019 în toate secţiunile
-
3 points
-
3 points
-
Am mai bifat inca ceva pe lista de modificari si anume am pus plasa metalica la grila inferioara din fata . Spre rusinea mea am pus plasa la mai bine de un an de la achizitia masinii cu toate ca era cumparata de peste 6 luni..... Cu ocazia asta am vazut si cat de mult jeg ramane prins intre suportul de numar si bara. Cert e ca piticul de pe creier s-a activat si acum trebuie sa bifam o astfel de curatare cel putin odata pe an : Ocazie in care am vazut si cat de ciuruita este bara, in suportul de plastic erau date si doua suruburi de neam prost cu toate ca toate clipsurile erau intregi si intacte. Scoaterea grilei nu a fost asa de usoara cum am crezut.....mare grija cand se trage , mai greu cu scosul primului clips , pentru restul e cancan.... Am folosit plasa de aluminiu (tip plasa de gradina) , identica cu cea folosita pe GOLF . Granuliatia este destul de fina sa opreasca pietrele si insectele dar destul de larga sa permita aerului sa treaca corespunzator. Plasa am vopsito negru lucios inainte de montare : Grila a fost gaurita "fin" de jur imprejur pentru a prinde plasa cu soricei negrii. Iar rezultatul final arata cam asa : Iar la final am montat si un suport de numar "intim" sa renunt la suportul dublu: La plasa sunt complet multumit , a iesit foarte bine dupa parerea mea , de la suportul de numar ma asteptam sa fie mai WOW , nu e chiar ce ma asteptam dar intr-un final a iesit :2 points
-
2 points
-
Salutare , am urmarit si discutia si vreau sa va zic ca din martie mi am luat o skoda octavia 3 vrs ( 2.0 tsi 220 cp ) , am decis sa cumpar masina asta dupa ce am vazut pe site ul celor de la Prins a aparut instalatie pt ea ( cod motor CHHB ) , vechea masina a fost un megane 3 coupe 1.4 tce ( soft evacuare admisie aprox 160 cp ) pe care am montat acum 3 ani gpl tot Prins + instalatie Prins Valvecare pt protectia supapelor ( cost total 5200 ron dupa 3 anj si aprox 75k km masina si instalatia sunt intacte ) . Avand in vedere ca fac peste 25k km pe an ( 70 % in bucuresti ) am pus gpl si pe skoda vrs ( multi poate or sa spuna ca .. domne pui gpl pe vrs , taran etc .... ) in bucuresti aveam media de aprox 14 litri/ 100 km asa ca eu faceam un plin ( 50 l - 330 lei bag doar maxxmotion 100+ ) la 5- 6 zile ( 1700 lei pe luna ) . Instalatia montata a fost Prins Vsi 2.0 Di m a costat 7700 ron la AGROM Toporasi ( butelia in locul rotii de rezerva incap aprox 55 litri si mi au facut si o asigurare in caz ca masina se defecteaza din cauza gazului sunt despagubit e o asigurare noua si banuiesc ca stiu ce fac din mom ce o ofera ) . Consumul de benzina avand in vedere datele oficiale ar trebui sa fie 5 % din totalul consumului de combustibil , abea zilele trecute am ridicat masina inca nu am niste consumuri notate ( revin zilele viitoare cu detalii ) . Avand experienta cu vechea masina si instalatia tot Prins ,n am nici o emotie ca strica ceva + noua instalatie e facuta strict pt codul de motor CHHB , pe softul masinii . Sper sa va fie folositoare informatiile . Bafta !2 points
-
1 point
-
Inca putin si ajungem la 20.000km. Costul total cu combustibilul inca este sub 150 de lei pentru toata aceasta perioada. Pana la revizie mai e ceva si cam atat... Singurele costuri sunt cele normale: anvelope, lichid de parbriz, vignete, spalari... Masina... merge! Foarte usor, mult si repede La temperaturile astea range-ul este ok. Cateodata masina e prea optimista dar asta nu e rau Real face 120-140 km fara AC, depinde de trafic si sofer Momentan astept multele lansari ale modelelor noi ca sa vedem care dintre actualele masini o sa fie inlocuita de o electrica de +400km range si cand.1 point
-
1 point
-
eu am nimerit o siguranta chinezeasca care scria 5A pe ea dar nu s-a ars decat in momentul cand am pus-o direct pe baterie intre plus si minus, cand s-a topit firul la mine siguranta a curs plasticul de pe ea dar nu s-a ars...deci atentie mare la ce sigurante folositi daca la tine se arde siguranta imediat inseamna ca undeva e o mica atingere intre plus si minus, cand se topesc firele se intampla dupa mai multe insistente cu schimbat siguranta intruna1 point
-
Revino si cu consumul dupa cateva plinuri de benzina/ gaz, pentru a ne putea face macar o parere despre cum se modifica consumul cu aceste instalatii de GPL pe TSI'uri1 point
-
Azi am finalizat operațiunea. Am gasit un loc liber in tabloul de sigurante de unde să iau alimentare, am tras cablul in sppatele RCD-ului, apoi am tras si RCA-ul in spate, am mai făcut o dată măsurătorile și apoi am cuplat totul. am băgat în reverse și... deja vu , camera s-a cuplat, dar ecranul era negru. Am pus VCDS-ul și am intrat să verific, poate uitasem să adaug camera. Nu uitasem. Așa că am zis să termin de montat totul inapoi si să fac la urmă încă o probă. Dupa ce am termi at de insurubat si clipsat hayonul și toate panourile de sub bord, am închis toate ușile, am băgat în reverse și Oleee! Avem imagine Camera are patru leduri infrarosu, sunt curios cum se vede noaptea în comparație cu cea a Tiguanului. Ca o primă comparație am sesizat două diferențe: cea de la Golf se activează in 2 secunde, automat, în timp ce la Tiguan trebuie să apas eu pe display și culorile de la cea de pe Golf sunt foarte saturate, departe de nuanța reală. Mai scurtăm și lista cu lucruri făcute și de făcut Interior curațenie generală în mașină - rezolvat schimbarea interioriului complet cu modelul United - rezolvat schimbarea iluminatului interior pe led - rezolvat izolație fonică podea - rezolvat izolarea fonică portiere - rezolvat izolare fonică capotă – rezolvat izolarea fonică a hayonului - rezolvat schimbarea switchuri uzate - rezolvat schimbarea RCD300 cu RCD330 plus - rezolvat schimbarea volanului cu unul cu comenzi - rezolvat schimbarea ceasurilor/clusterului cu maxidot - rezolvat montare boxe spate - rezolvat montat fir neon in portiere - rezolvat montare lumini în portiere - în curs (momentan le-am scos) repararea/retapitarea/schimbarea plafonului - în viitor montare lumini la picioare (footlights) - în viitor schimbarea manetei lumini cu una cu tempomat - în viitor izolarea fonică a tavanului - în viitor montat acoperitori pedale inox - în viitor (le am ramase de la Tiguan) Exterior: cameră pentru mers înapoi – rezolvat stopuri led - rezolvat semnalizari flow fata – rezolvat retrofit xenon - în curs revopsire/înfoliere - în viitor retrofit proiectoare de ceață și cornering - în viitor retrofit senzori de parcare față + spate - în viitor1 point
-
1 point
-
Pai daca macar in astea de serviciu nu ar fi castrol atunci in care? Eu ma gandesc ca fiind parteneriat il folosesc mai repede in baza aceasta decat a performantelor uleiului. Pe angajati sigur nu-i intereseaza ce ulei este in motor. Poate sa fie si floriol. Oricum service-ul este asigurat de VW cum si la noi firmele care iau flote in leasing si apoile dau la buyback tot ce le pune cel ce se ocupa de mentenanta baga. Nu am nimic impotriva uleiului recomandat de ei dar imi place sa mai gandesc si out-of-the box. Daca doar Castrol ar fi recunoscut ce rost ar mai avea acele liste interminabile de uleiuri agreate?1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu trebuie sa-ti bati capul cu regenerarile ,softurile au fost gandite si pentru drumuri scurte. Ai in bord martorul dpf care se aprinde cand isi rateaza mai mult de 4 regenerari . Iti pot povesti multe despre dpf ,dar iti spun doar din experienta de propietar de tdi cu dpf de peste 10 ani ca niciodata nu am vazut acel martor aprins ,desi am circulat ani buni pe distante scurte si foarte scurte fara sa duc grija dpf-ului . Intretine motorul si nici nu o sa stii ca ai dpf !1 point
-
1 point
-
Recomand cu maxima seriozitate chiar daca unii incurajeaza aici in topic si fac referire la codari care au functionat cu clone va spun ca MQB nu e PQ Passat B6, unele lucruri pot fi grav deteriorate si nu se pot repune la punct cu VCDS Hex Net sau V2 original ci doar cu Odis original. Cei care sunteti in garantie posibil sa aveti si surprize. Desi V1 face fata pe primele aparitii la 2015 si am testat cu succes chiar pana la 2017, in prezent pe 2019 da rateuri sau nu este documentata, lucru specificat in mod expres pe ross tech ca a apus vremea lor, si s-au oprit. Stiu ca e prohibitiv pretul unei interfete originale dar e de preferat sa va stangeti suficiente informatii cu lucrurile posibile pe care le doriti activate ( nu toate dorintele sunt si implinite...) si sa apelati la cineva cu echipament si experienta. In ideea in care va luati interfata cu 3 VIN , studiati ,este informatie garla , nu testati direct. Si cum mama succesului e back up ul , nu uitati de el: scan text, poze, etc.... Primul pas cand sunteti nesiguri in configurarea unor componente la retrofit , cautati o scanare si un VIN cu PR -al unei masini identice dar care are optiunea dorita . Va scapa de multe batai de cap si cheltuieli aiurea. Si cum la Passat B8 aveti placerea implementarii unei generatii hybrid de CP ( component protection) ceva intre gen 1si 2 Audi , studiati bine daca se poate face asta, unde si in ce conditii. Nu va aruncati la un kit de dynaudio ieftin de pe o masina " imprumutata fara stirea stapanului". Nu mai suntem la B6-B7, dam cu subsemnatul in cadrul unui CP online de furaciune! Obligatoriu factura de achizitie pentru reprezentanta ! ( asta la putinele care stiu sa scoata CP si sunt deschisi la minte si va primesc cu piese SH).1 point
-
1 point
-
Reusit este una,cel mai performant e alta;si da,la 1,9tdi ARL este cel mai performant. Mai repet o data,ASZ,AVF,AWX si ARL sunt unul si acelasi motor,diferenta consta in injectoare,turbina,intercooler si soft,de la caz la caz. Cel mai imp la achizitionarea unei masini este starea tehnica a masinii si dotarile,mai ales ca motoarele sunt destul de echivalente.1 point
-
Daca motorul e in stare buna si nu papa mai mult de 1L la 10.000km baga Ravenol VMP. Este "varful" lor in materie de 5w30 cu aprobare pentru norma 504.00. Este un ulei excelent, longlife.0 points
-
-1 points
-
De acesta ce ziceti? a incercat cineva? norme din plin, pret foarte bun, merita cumparat si schimbat acasa din 7000 in 7000km. https://www.sawauto.ro/ulei-motor-petronas-syntium-3000-av-5w40-4l-petronas/NVMRPXRZ-1 points
-
Nu gasesc cu vascozitate peste 15 la 100C. Mi-au fost sugerate cateva, insa sunt greu de procurat in Ro si sunt si foarte foarte scumpe (350 ron- 5 litri) Redline, Schaeffers, Rotella. 13.12 este foarte putin, am vazut, desi sunt atras de tbn-ul mare -9 in rest are valori bune, iar pretul este minuscul. Momentan sunt cu un ulei de 14.3 (100 gr C) insa voiam ceva mai vascos, uleiurile vascoase se inteleg bine cu motorizarile vechi (pompa rotativa, PD).-1 points
-
Multumesc, insa nu folosesc Eneos pt ca nu e pretabil la motorizarile VAG. Au niste aditivi solizi de tip Molibden si Boron care distrug in timp axa cu came ( ea fiind dintr-un material mult mai moale decat cel al motoarelor japoneze). Avem chiar un coleg care si-a distrus motorul la prima tura de Eneos 5w40. Uleiuri fara aprobare VW 505.01 nu pot sa folosesc, deci 5w50 cade, si e extrem sa folosesc 5w50, nu am nici o masina sport. Credeti-ma, am drumuri de 6-10 ore in special vara si se simte ca nu face fata uleiul + ca il consuma daca alergi mult pe caldura. In ulei in timp intra foarte putin combustibil, se contamineaza inevitabil,. a.i dupa cateva mii de km te trezesti ca nu mai are vascozitatea declarata ci una mult mai redusa. Pt oras uleiurile cu vascozitati intre 13-14 sunt eficiente si bune, insa pt drumuri foarte lungi si mers sustinut uleiurile cu vascozitati de 14 (fac fata la limita). Probabil spre finele vietii ce bagam noi 5w40, scoatem 5w30 ca vascozitate. Bineinteles, nu doar vascozitatea este importanta, insa joaca un rol esential in protejare, si asigura pelicula de protectie pe tacheti/axa cu came, contactul cel mai sensibil dintr-un motor PD.-1 points
-
Sigur ca da, uleiuri de 40$ 5 litri in SUA venite la noi la pretul de 350 ron= 5 litri (85$). Hai sa facem bani: https://www.amazon.com/Schaeffer-Manufacturing-9000-006S-Supreme-Synthetic/dp/B00JF2KT32/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1484169496&sr=8-1&keywords=schaeffers+5w40 https://www.amazon.com/Shell-Rotella-550019921-Synthetic-Diesel/dp/B005CHT4W6/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1484169512&sr=8-1&keywords=amsoil+5w40 + ca daca e de completat ulei, si nu ai, nu poti completa cu orice ulei, ca distrugi bunatatea de ulei din motor, trebuie pus ceva de rang inalt, sa nu se contamineze, si atunci iti dai seama ca nu mai ai ulei pur si astepti comanda sa-ti vina peste 1 an. Sa fim seriosi, avem nevoie de uleiuri usor accesibile si ca pret si ca disponibilitate. Sa-ti iei Redline si sa-l schimbi la 8000 km (de 2-3 ori pe an) mi se pare overkill.-1 points
-
-1 points
-
Pai si respecta norma VW pt motorizarea respectiva? respectiv 507/505.01? (cred ca e motor PD), eu nu cred ca respecta norma deci trebuie sa pui ulei 5w30 sau 5w40 cu norma 507 sau 505.01. Spor.-1 points
-
-1 points
-
Da, el e in Franta parca, si trebuie sa comande de pe site-ul respectiv. Ionut poti face comenzi de pe ebay? sau vrei neaparat de pe site-ul respectiv? Daca trebuie musai de pe site-ul ala, atunci asta e ok: https://www.123huilemoteur.fr/Huile-moteur/Liqui-Moly/TOP-TEC-4100-5W-40/p-OIL-38-1 points
-
Salutare am fost la parcul auto de unde am achizitionat masina de acolo ma trimis in service la service am dat talonul baiatul a comandat xenon nou, a 2 zi am fost pentru montaj si cam atat, xenon de la OSRAM. Nu inteleg rautatea ( ca sa zic asa ) colegilor care au dat downvote daca pe hartie scrie clar ce acopera garantia asa ca nu vad de ce as scoate eu bani din buzunar. Drumuri bune !-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00