Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.06.2019 în toate secţiunile

  1. Am facut si eu pasul cel mare si am schimbat masina cu ceva ce ziceam ca nu-mi i-au niciodata: SUV, automat si din grupul VAG :). M-a convis inca din poze si dupa 2 test drive am sarit pe ea: Noua mea Ateca Excellence 2.0 TSI 4Drive. Alba ca-mi place mult contrastul cu pragurile, 4Drive sa stie sa urce pe dealuri si DSG ca nu am avut de ales altfel. Ca optinui extra sunt: - Adaptive criuse control cu park assist - sunroof panoramic - pachetu Enjoy Xcellence - pachet depozitare Mai jos poze cu minunea:
    1 point
  2. Azi am finalizat operațiunea. Am gasit un loc liber in tabloul de sigurante de unde să iau alimentare, am tras cablul in sppatele RCD-ului, apoi am tras si RCA-ul in spate, am mai făcut o dată măsurătorile și apoi am cuplat totul. am băgat în reverse și... deja vu , camera s-a cuplat, dar ecranul era negru. Am pus VCDS-ul și am intrat să verific, poate uitasem să adaug camera. Nu uitasem. Așa că am zis să termin de montat totul inapoi si să fac la urmă încă o probă. Dupa ce am termi at de insurubat si clipsat hayonul și toate panourile de sub bord, am închis toate ușile, am băgat în reverse și Oleee! Avem imagine Camera are patru leduri infrarosu, sunt curios cum se vede noaptea în comparație cu cea a Tiguanului. Ca o primă comparație am sesizat două diferențe: cea de la Golf se activează in 2 secunde, automat, în timp ce la Tiguan trebuie să apas eu pe display și culorile de la cea de pe Golf sunt foarte saturate, departe de nuanța reală. Mai scurtăm și lista cu lucruri făcute și de făcut Interior curațenie generală în mașină - rezolvat schimbarea interioriului complet cu modelul United - rezolvat schimbarea iluminatului interior pe led - rezolvat izolație fonică podea - rezolvat izolarea fonică portiere - rezolvat izolare fonică capotă – rezolvat izolarea fonică a hayonului - rezolvat schimbarea switchuri uzate - rezolvat schimbarea RCD300 cu RCD330 plus - rezolvat schimbarea volanului cu unul cu comenzi - rezolvat schimbarea ceasurilor/clusterului cu maxidot - rezolvat montare boxe spate - rezolvat montat fir neon in portiere - rezolvat montare lumini în portiere - în curs (momentan le-am scos) repararea/retapitarea/schimbarea plafonului - în viitor montare lumini la picioare (footlights) - în viitor schimbarea manetei lumini cu una cu tempomat - în viitor izolarea fonică a tavanului - în viitor montat acoperitori pedale inox - în viitor (le am ramase de la Tiguan) Exterior: cameră pentru mers înapoi – rezolvat stopuri led - rezolvat semnalizari flow fata – rezolvat retrofit xenon - în curs revopsire/înfoliere - în viitor retrofit proiectoare de ceață și cornering - în viitor retrofit senzori de parcare față + spate - în viitor
    1 point
  3. @minu94 până acum asa pare. Săptămâna viitoare sunt programat la control. Ca la doctor?. Va țin la curent.
    1 point
  4. nun s-au frecat sub bord, ci undeva s-a produs un scurt, din cauza scurtului firul cu izolatie mai subtire s-a topit si fiind langa un altul l-a topit si pe el si au ajuns sa fie lipite...dar asta nu inseamna ca acolo s-a produs prima data scurtul. Ala e un efect al scurtului. Poate tu practic prin cautarile tale ai eliminat scurtul care a provocat problema, dar a ramas efectul...nu stii pana nu elimini pe rand sa vezi, e nasoala treaba
    1 point
  5. 9 bar e cam la limita. Ori semeringuri supape ori segmentii de compresie pe acel cilindru cedeaza. Daca tot ai desfacut motorul, segmenteaza-l si schimba semeringurile supape toate. golf 4 din 2001 numai 144.000??? cam trasa de par, dar tu stii mai bine :). se verifica si aprinderea in proces la final.
    1 point
  6. amestec sarac, detonatii, misfire pe cilindru. Sau mecanic se pot rupe daca pistonul loveste in supape (distributie sarita de la punct) daca ai GPL pe masina ai grija sa fie reglata corect instalatia.
    1 point
  7. Salut, imi place ca nu stai deloc. La câte update -uri ai adus mașinii în ultima vreme pun pariu ca nu mai durează mult pana o vinzi. Asa se intampla mai mereu
    1 point
  8. Am rezolvat-o pana la urma. Daca mai exista persoane in situatia mea( nu va apare temperatura uleiului in computerul de bord) atunci urmati pasii: 17. Instruments si apasati pe Adaptaion Dupa care cautati "Coding of Service Interval Extension (ESI)-TOG)" si o sa apara " Oil level thermal sensor not connected to instrument cluster" la Stored Value. Apasand New value selectati "Oil level thermal sensor connected to instrument cluster". & DO IT! Acum ar trebui sa apara!
    1 point
  9. pai asta e pentru voi florine, care stiti ce module sunt pe circuit, pentru cine nu stie nu are alta varianta decat sa caute din aproape in aproape
    1 point
  10. Oricum, de când se desfășoară acesta poveste.... În câteva ore se putea rezolva. Dacă nu ai reușit sa indentifici locul.. Sau dacă e prea mult distrus din cablaj, trebuia suspendat circuitul, tras altul din blocul de siguranțe către fiecare modul alimentat... Și se rezolva problema.
    1 point
  11. Posesor de skoda O3 1.5 TSI, cutie manuala confirm si eu ca la plecarea de pe loc dupa eliberarea completa a ambreiajului si apasarea usoara a acceleratiei smuceste , este putin deranjanta dar speram sa rezolve cei de la Skoda cu un update de soft. Am incercat o varianata de a pleca de pe loc in sensul ca nu am apasat acceleratia concomitent cu lasarea ambreiajului (pornirea s-a facut numai pe loc drept) si masina a plecat frumos fara smucitura dupa care am accelerat usor si progresiv. Chestia asta am incercat-o extraurban pe loc drept fara aglomeratie. In oras nu prea pot folosi metoda asta dar folosesc metoda patinarii putin a ambreiajului caci altfel daca ar tine pasagerul o cana de cafea plina fara capac s-ar stropii pe piept, din pacate. Inca o chestie deranjanta e parbrizul incalzit. Noaptea si pe ploaie la orice lumina ce o vezi ( vezi numai curcubee).
    1 point
  12. maro este masa. Si este normal sa dea scurt pe el. Si daca te-ai apucat sa detectezi scurturile intr-o masina cu acel device, mai bine nu dadeai banii pe el.
    1 point
  13. Am montat bucsele despre care spuneam si zgomotele au disparut in totalitate. Am facut vreo 7000 km de cand le-am schimbat. 3 service-uri au spus ca nu am nici o problema la bucsele de la bratele pe fata. Cand le-am schimbat le-am zis sa mi le lase si pe cele vechi sa le vad, acum eu nu ma pricep dar pareau ok.
    1 point
  14. Work on progress! Dacă tot am avut ceva timp liber azi, am spus să încerc să văd cum se schimbă switchul la yala și m-am lămurit, așa că o să comand swichuri să le schimb pe ale mele. După ce am terminat ansamblarea yalei, am zis să incerc să aduc firele camerei în habitaclu. Cât de greu poate să fie? ? Am scos stopul de pe aripa stânga, am scos capitonajul puțin, apoi am scos capitonajul din dreapta, stalpul C, partea de sus care încheie plafonul spre hayon, protectia din plasric din spatele portbagajulului și câteva șuruburi de la bară, să îmi permită lucrul. Bun! După asta, nu mi-a plăcut cum aranjasem izolantul buretat in portbagaj și m-am apucat să-l scot. Cu rabdare si cu un mic spaclu, am reușit să îndepărtez tot ce nu mi-a plăcut. În poza de mai jos este de înainte, pentru că după ce terminasem eram murdar și lipicios pe mâini și nu am mai prins momentul. Cu niște carpe și diluant, am șters tot portbagajul si am refăcut "desenul"din portbagaj. Satisfăcut de cum arată acum, am continuat cu adaugarea unui tub cu leduri pentru iluminat în portbagaj, căruia i-am adăugat doi conectori rapizi. Îl voi amplasa in plasa de la placa din portbagaj. Cablul l-am lăsat mai lung și poate fi folosit si ca lampă in caz de nevoie . Apoi am continuat cu amplasarea camerei. După ce am dat jos luminile din bară, am descoperit că nu mă pot folosi, decat de cea din dreapta, iar amplasarea acolo ar fi făcut ca inaginea să nu fie centrală. Exact între cele două lumini, am găsit o gaură rotundă, prin care mufele RCA ale camerei au trecut, așa că am ramas acolo, ca poziționare. După ce am dezizolat plusul de la una dintre lumini și am legat firul roșu de lângă cablul RCA, uitandu-mă pe schemă (pe care intre timp am scos-o la imprimantă), observ că acel fir roșu se leagă la modulul de delay. Ok, scot tot, izolez la loc, prind cele doua lumini în bară și continui legăturile. Modulul de delay are + și - , ce se leagă la lampa de mers înapoi, un fir rosu scurt care se leaga la cel de langa RCA și încă o mufa, cred eu de akumentare care se conectează în RCA-ul roșu de la cameră. Am tăiat și lungit ambele fire, astfel încât modulul de delay să nu stea in bară și astfel am putut sa-l lipesc pe aripa dreaptă, cu banda dublu adeziva din pachet. Am ajuns cu toate firele în portbagaj, folosindu-ma de o sârmă și un dop flexibil pe care l-am scos. Am continuat cu firele spre lampa de mers înapoi. M-am tot uitat, nu am găsit nimic asemănător cu ce era la Tiguan. Am intrat în casă și am studiat puțin pe net și pentru că nu am văzut nimic relevant, m-am întors să scot plasticul de la hayon. În comparație cu cel de la Tiguan, ăsta a ieșit de 4 ori mai greu. Mi-am rupt mâinile încercând să ajung la clemele lungi (duble ca lungime față de cele de la Tiguan) și după ceva luptă au cedat. Apoi, înarmat cu o sârmă de care am prins cablurile nodului, am desfăcut mansonul de cauciuc și am trecut sârma prin El. După ce am făcut acest lucru, am constatat că "prinsesem" și amortizorul hayonului. ? Așa că am scos iar firele, iar le-am legat cu bandă și iar le-am trecut prin manson. Apoi am făcut legăturile la conectorul becului de mers inapoi, am pozat cablul pe lângă celelalte și am dat să pun stalpul C. În momentul in care am vrut să pozitionez clemele pe găuri, mi-a scăpat mâna și era cat pe ce să sectionez pintenul care fixează stalpul C, dar tot am reușit să îi rupo laterală. Așa că am adus Poxipolul, l-am lipit și până mâine nu mai fac nimic. Mâine termin de tras cablul RCA la RCD330G și trebuie să iau alimentare de la siguranțe pentru firul roșu. ... to be continued!
    1 point
  15. Un pic de noroi ca de sfârșit de săptămâna ...
    1 point
  16. Eu zic ca esti naiv :). Un om care nu isi intretine masina pe exterior, nu o va face "tipla" nici la motor, nici la alte capitole. Este posibil sa ma insel, nu zic nu. Nu e regula cu Km intr-adevar, dar sunt putine masini cu km atipici vs anul de productie. De obicei sunt masini low-budget, conduse mai mult in oras de femei si oameni mai batrani, care n ufac atatia km. Am masina in curte din 2006 cu 90.000 km cumparata de noua dar am si din 2016 SH cu 185.000 km .
    1 point
  17. Cica da , dar inca nu ma pot pronunta fiindca nu am prins vreo zi calduroasa pentru a vedea diferente (daca sunt...). Realist, pe mine mai mult m-a interesat sa castig in grosime, fara sa intervin pe structura volanului in sine si asta era cea mai "la indemana" varianta . Multumesc frumos! . 675 lei a fost costul total, pentru volan + schimbator. Sincer, nu stiu sa-ti zic legat de incalzire, dar ma gandesc ca rezistentele sunt in structura volanului si nu fix sub material, deci nu cred ca exista vreo restrictie din punctul asta de vedere. Locatia ti-o trimim prin PM pentru a nu se considera reclama . Multumesc! . Se vede cine are ochiul format la detalii! . Sincer, eram atat de incantat de el incat am uitat sa sterg si display-ul... O sa vina si S1 - motor, la un moment dat. Mai am cateva chestii pe lista inainte de "powaaa". Sa vedem cu evolueaza lucrurile si/sau bugetul, dar de venit, sigur-sigur VINE!
    1 point
  18. Am instalat 5518. Dupa un pic de explorat, pare ca se misca mai bine, a disparut acel ecou pe care il audea cel sunat si fonturile sunt schimbate....altceva n-am apucat sa observ ca s-ar fi modificat
    1 point
  19. Am rezolvat cu senzorul... fara a da jos galeria de admisie. Mai jos poze cu etapele de executie - eliberare presiune din hpfp, demontat suportul pt joja de ulei , achizitie tubulara de 27, desfacut mufa senzor, apoi cheie clichet cu prelungitor , o carpa sub senzor sa nu curga benzina peste tot. Asta e rezolvarea pentru erorile 00135 - Fuel Rail/System Pressure: Too Low si P0087 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Eu initial cumparasem senzorul nou de presiune ultima revizie - 06J906051D (sau g247) pentru a functiona corespunzator cu supapa de rs4 dar pt tfsi-urile mai vechi de 2007 inclusiv acesta nu citeste si nu reda ECU-ului informatiile corecte. M-am tot documentat si cam astea ar fi urmatoarele concluzii: dupa ce l-am montat pe cel vechi 06H906051 , masina si-a revenit instant, a disparut si eroarea, facut log-uri , totul e ok, fara malfunction pe engine.
    1 point
  20. Ai masurat compresia?Ai facut o diagnoza?Iti mananca ulei masina?Ai incercat sa identifici sursa acelui frecat?Ambreiajul este pe duca?Despre preturile aferente o sa te interesezi in zona ta si alegi cel mai corect calitate/pret.
    1 point
  21. Am garantie la absolut tot neamtul respecta asta. Drumuri bune colegu !!!
    1 point
  22. Eu am ales Michelin PS4. Am cautat si GY Eagle F1 Assymentric 5, dar nu vine in dimensiunea cautata ( 215/55/17 ). Am fost foarte multumit de GY inainte, de Assym2 si Assym3. Raportul pret/calitate/performanta a fost cel mai bun. Sper sa fiu la fel de multumit si de PS4.
    1 point
  23. Am rezolvat si eu toate problemele cu ușile. Concluzii: 1. Dacă nu va funcționează închiderea uneia dintre cele două uși spate, trebuie verificat prima dată daca modulul de ușa spate funcționează și cea mai simpla verificare e sa-l puneti pe cealalta ușa spate (trebuie sa conectați doar mufele), iar daca functioneaza (coboară - urca geamul din comanda de la sofer, se blochează ușa la închiderea din telecomanda) problema este la modulul ușii din fața, chiar dacă la usa din fata nu probleme, întrucât semnalul din centrala mașinii merge prin modul ușii din fața la usa din spate (sunt legate in linie pe fiecare parte separat); 2. Temporar, pana găsiți modulul defect la dezmembrari intre 100 si 200 lei fața sau spate (nou este intre 650 lei si 1200 lei - cel din spate, pe fata nu stiu pret de nou) se poate deconecta manerul ușii din exterior. Este putin mai greu de deconectat si conectat la loc daca nu ai mai făcut asta, de asta nu recomand să faceți operațiunea daca nu va pricepeti întrucât puteti sa stricati si suportul manerului care este montat pe interiorul ușii si a cărui schimbare implica demontarea ambelor panouri ale ușii cu tot cu macaraua geamului; 3. Atentie la module, întrucât diferă mufele de conectare la cele de pe spate in functie de anul de fabricatie al Passat-ului B6 (pe Passat din 2009 - 2010 nu se potriveste mufa de la Passat din 2005 - 2007, dar se potriveste de pe Passat B7), pe ușa fata se potriveste indiferent de anul de fabricatie si inclusiv de la B7. Dacă masina de pe care luați modulul este cu volan pe dreapta, modulul ușilor spate se potriveste dar cel de pe fata nu, întrucât sunt comenzi diferite la acționarea geamurilor si nu pot fi adaptate cu VCDS. Modulul se gaseste doar cu motorasul de geamuri, separat nu se vând. E bine sa stiti lucrurile astea sa nu dati ca mine 400 lei la un service care m-a taxat pentru încercările lor de a-și da seama ce este defect si nici sa cumpărați câteva module pana sa găsiți ce va trebuie pentru reparație.
    1 point
  24. Eu de exemplu am completat acum o saptamana, imi arata range 2400km si sa completez minim 4 litrii maxim 10,5 litrii. Am completat 10 litrii. 2.0TDI 190CP.
    1 point
  25. Si daca tot ma bucuram eu de masina noua a trebuit sa se si intample ceva... Azi pe centura Brasovului mi-a sarit o piatra in parbriz si am o noua si mununata ciobitura :(. Macar nu e in campul vizual. Are cineva vreo idee cat costa un parbriz de Ateca in caz ca ma decid sa-l schimb?
    0 points
  26. Reparatia consta in lipirea pe dos (pe partea neagra) cu silicon fisurile create de ruperea celor doi pini de fixare a stopurilor pe caroserie. Nu se intervine pe fata cu nimic, sau in interiorul farului.
    -1 points
  27. Masina nu mai are garantie din 2017 aprilie. Am incercat deja de 2 ori sa apelez la garantie, inclusiv la Poro, stiu foarte bine ce am de facut si am facut. Este doar o masina si nu merita atata atentie, e o masina de duzina, ieftina. Stopurile au primit folie la fel ca si farurile, si asa raman pana se defecteaza/sparg, cand o sa se sparga o sa cumpar altele noi, ca-s ieftine.
    -1 points
  28. Pai tu nu stii ca asa sunt farurile din fabrica la seat? Fisurate? I am agresat pe cei de la Avia cand au vrut sa mi ia banii pt stopuri, le-am zis ca nu si au gasit prostul sa le plateasca stopuri noi la suprapret si sa crape iar la 1-2 ani. Sunt consumabile, insa eu unul sunt prea multumit de masina sa ma supere niste stopuri, de altfel singura problema. Imi cereau sa platesc 70% eu, si 30% ei. Totalul pentru 2 stopuri (aripile exterioare) era oricum ametitor, aproape 2000ron daca bine imi amintesc. Stopurile astea sunt facute de Valeo, un plastic ieftin, si costa 100euro bucata.
    -1 points
  29. 1. Discurile si placutele trebuie sa fie aceeasi marca din aceeasi gama . 2. Inlocuirea placutelor nu inseamna doar demontarea celor vechi si montarea celor noi.
    -1 points
  30. Cauta un mecanic bun si lasa prostiile cu rivanoale, serii si Germania
    -1 points
  31. ce imi plac mie masinile astea asa zis "tunate" :). vezi poate a scos si catalizatorul in procesul tuningului ?, in rest ce zic colegii...diagnoza, se schimbva ce e de schimbat, se rezolva probleme de relanti si poate se aduce masina la starea initiala. CIne stie ce modificari sunt facute siu pe partea de motorizare.
    -1 points
  32. ............ Pentru benzinare VAG vechi aspirate sau turbo(1,8T), cu injectie indirecta, Ravenol VST care este 5w40. Pentru benzinarele VAG noi, injectie directa, cu turbo(TSI), 5w30, adica Ravenol VMP. Pentru benzinare precum 2.0TFSI VMP daca masina e stock/stage 1 si nu e forjata des, merge mult in oras, altfel VST(daca mai papa si ulei excesiv cu 5w30, clar trebuie trecut la 5w40). Pentru cine e maniac, Ravenol RUP e uleiul lor de top cu aprobare pentru norma 502, peste VST ca pachet de aditivare si mid-saps. Personal merg cu VST la 2.0TFSI stage 3 si sunt multumit.
    -1 points
  33. Credeam ca e luata din stoc, ca mi s'a parut scurta lista de dotari optionale si, uitandu'ma acum pe site'ul seat, am vazut ca sunt pe stoc cateva E bine de stiut ca la 2.0 termenul de livrare e mult mai scurt, oricum, se pare ca cine doreste DSG si 4drive pe benzina, va fi fortat la 2.0 de'acum Cat despre consum, eu nu am sesizat vreo scadere dupa 5-10k km, dar totusi ptr puterile TSI'urilor, sunt decente spre mici si depind f mult de stilul de condus
    -1 points
  34. Si am pus leduri pe faza scurta, nu le-am probat inca noaptea, ca prima impresie cele stock par a lumina mai bine, dar daca ma las jos de tot, cele cu led orbesc... Daca nu lumineaza bine, le voi pune doar ptr flashuri pe faza lunga, dar momentan sper sa lumineze bine noaptea, ca din poze de pe net si dupa ce zic proprietarii.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!