Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.06.2019 în toate secţiunile
-
3 points
-
Daca o mai tii putin pe dreapta vei ajunge sa comanzi alta masina cu totul Suntem definitia excesului in ceea ce priveste intretinerea unei masini.2 points
-
Momentan si eu zic ca electrica se preteaza mai bine pentru oras --> impartasesc ce spune @Rave mai sus, cu mentiunea ca pentru mine ideal ar fi ca a doua masina sa fie cat mai puternica ID 3 insa ma face curios pentru ideea de masina compacta cu spatiu interior "de Passat". Altfel, pentru mine de interes sunt viitoarele Golf 8 R (Variant), Skoda Superb Scout 2.0 TSI, next Ford Focus RS....deci SF-uri2 points
-
Banii in plus nu sunt doar pentru baterie. Modelul pentru care se ia avans este unul special, care vine cu multe optionale standard si cu chestii care nu se vor mai regasi pe masinile de serie (de genul Edition 1de la Mercedes), si exclusivitatea costa... Mai mult de atat, mai toate masinile de pe piata cu baterii de ~64kWh costa in jur de 40k, era stupid sa ne asteptam ca un VW, care nu mai e de mult o masina ieftina, sa iasa cu baterie de ~64kWh la 30k O varianta de luat in calcul, oarecum mai ieftina, este achizitia a doua masini. Nou lansatul Citigo iV se pare ca va avea, cica, pret de lansare de sub 20.000 de euro. Minus primele de la stat + 2,3 optionale de bun simt poate ajunge pe la un 11-12.000 de euro si e ideala ca masina de oras. Apoi avem colegi care au luat, de exemplu, Octavia 3 1.4 TSI Style decent echipata cu ~16.000 de euro care poate ramane ca masina pentru drumuri lungi. Da, pretul ambelor se apropie de cel al unui ID3 dar prin mersul urban cu electrica se pot economisi multi bani si faptul ca ai o benzinara la drum lung te scuteste de bataia de cap pe care o ai, implicit, cu o masina full electric.2 points
-
1 point
-
Confirm ; majoritatea masinilor de la proprietari au imperfectiuni la exterior ; eu am luat multe masini asa ( peste 5 cred ) pe care le'am vopsit ( 3 am vopsit complet ) sau le'am bibilit la exterior, iar tehnic erau perfecte, cu km putini si revizii la zi ; dpmdv asta e compromisul ideal, pt ca poti negocia pretul din cauza defectelor exterioare usor vizibile, dar te alegi cu o masina buna in majoritarea cazurilor ; cauza principala pt care sunt " ingrijite " ar fi ca da, indiferent cat de atent esti tot gasesti cate o julitura / zgarietura sau chiar lovitura puternica ( cum am patit eu la 2 masini pe care le'am vopsit, au necesitat tinichigerie din cauza unor melteni ce au lovit si au plecat si masinile erau proaspat vopsite ) sau pt ca e greu sa gasesti o vopsitorie cu oameni competenti…pe cand la cele samsaresti este fix pe dos, le manțocaresc, dau km inapoi, le iau lovite sau in cel mai bun caz cu probleme pe care le rezolva ei tipic ( diverse solutii in ulei / motorina, anulat becuri sau chestii ieftine care sa nu ii afecteze castigul ) dupa care dau un polis sa ia ochiu' la fraier cum s'ar spune si aia e..1 point
-
1 point
-
Nu cred ca o sa ajunga chiar la 750kg dar va cantari mult, da. Desi asta nu este foarte relevant... Si motorul termic + cutia de viteze a unei masini cantaresc cateva sute de kilograme si sa nu uitam ca Tesla Model S, o masina de 2 tone daca nu mai mult, bate pe banda rulanta supercar-uri, asa ca o masina electrica, chiar daca de 1,6 - 1,7 tone, o sa faca fata cu brio unui stil de condus adecvat unei masini compacte. Sa nu uitam, totusi, ca masina este echivalentul electric al unui Golf. Nu ar trebui sa ne asteptam de la ID3 la mai mult de ce poate oferi un Golf mediu (1,5 TSI 150CP, de exemplu). Este pur si simplu un e-Golf gandit sa nu mai lase spatiu pentru motorul termic si cutia de viteze aferenta si, care spatiu, a fost folosit pentru a mari compartimentul pasagerilor.1 point
-
@Raf e-Up!-ul meu e undeva in jurul a 10 kWh\100km; teoretic, avand baterie de 18 kWh asta ar trebui sa insemne 170-180 km range, nu? Ei bine, nu! De fapt range-ul real e undeva la 120-140 km... calculele matematice nu sunt atat de exacte si/sau folositoare aici si range-ul variaza @mandelu o baterie mai mare inseamna greutate mai mare, da, asta este unul dintre motivele pentru care masinile cu baterii mari au si motoare mai puternice. De exemplu Hyundai Kona Electric (sau Kia e-Niro) are motor de 134CP la bateria de 40kW si motor de 201CP la bateria de 64kW, ambele motoare au 395Nm. Bateria de 64kW are 450Kg. Strict ca termen de comparatie, bateria mea de pe e-Up! (18,7kWh) are vreo 250Kg. Sunt curios ce dimensiuni si greutate are bateria de pe Citigo iV, care are 36kW, avand in vedere ca spatiul in care este montata este, mai mult sau mai putin, acelasi...1 point
-
Ba chiar samsarii au obiceiul sa le faca un detailing, ca sa iti distraga atentia de la adevaratele probleme ale masinii, pe parte mecanica, ce costa in unele cazuri o mica avere.1 point
-
Arata foarte misto cu folia. Din experienta cu Tinted iti pot spune ca materialele/montajul sunt de calitate; la fosta masina am pus tot la ei si dupa 5 ani(cand am vandut-o) era perfecta.1 point
-
O baterie mai mare poate furniza o cantitate mai mare de energie intr-un interval scurt de timp. Asadar, performantele unei masini electrice sunt in mare parte limitate de baterie, nu de motor sau de invertor.1 point
-
Eu zic ca esti naiv :). Un om care nu isi intretine masina pe exterior, nu o va face "tipla" nici la motor, nici la alte capitole. Este posibil sa ma insel, nu zic nu. Nu e regula cu Km intr-adevar, dar sunt putine masini cu km atipici vs anul de productie. De obicei sunt masini low-budget, conduse mai mult in oras de femei si oameni mai batrani, care n ufac atatia km. Am masina in curte din 2006 cu 90.000 km cumparata de noua dar am si din 2016 SH cu 185.000 km .1 point
-
1 point
-
Nu e deloc lesinat motorul de 150CP pe Golf si e clar mai rapid decat 1.2 TSI de pe Polo. Daca 1.5 secunde in minus pana la 100km/h si 30km/h in plus la viteza maxima nu arata asta... Masina fiind mai mare, mai grea si mai bine antifonata tinde sa anuleze anumite puncte de reper. Pe mine ma uimeste cat de silentios e motorul in ture inalte, abia se aude, nu pare sa se intample nimic dramatic sub capota, dar vizual totul se misca foarte rapid. Si consumul foarte bun, extraurban la mers normal scade usor sub 5%. Am sesizat ceva mers smucit in conditii de mers bara la bara, dar se poate anula din ambreiaj si acceleratie.1 point
-
Salutare colegi, Ce trece timpul.. nu mi-a venit sa cred ca au trecut aproape 6 luni de la ultima postare.. asa ca voi face un mic update. Nu am mai postat deoarece mare lucru nu am mai facut la masina, avand alte prioritati, daaaar asta nu inseamna ca renunt la proiect. Departe gandul. Ce ma bucura este ca setup-ul ales la motor impreuna cu softul, este unul foarte fiabil. A trecut aproape un an de la upgrade-ul de 300+ cp, timp in care masina a mers exemplar. Am schimbat doar o planetara care avea joc. Si pot sa zic, ca am profitat de multe ori de puterea asta.. Placut surprins sunt si de ambreiaj. Pe langa faptul ca diferentele la condus fata de un ambreiaj stock cu volant SMF sunt insesizabile, are 3 ani de cand e pe masina si pana acum nu a patinat deloc. Totusi, e de 228mm, nu 240mm si masina merge cu 587nm cuplu. Urmeaza curand o revizie, o baterie noua, si probabil voi muta pernele de pe amortizoarele actuale pe amortizoarele stock. Am un set de amortizoare OEM gata modificat, numa sa fac swap-ul la perne. Si daca tot veni vorba de airride, si acolo totul ok. Nu am avut probleme cu ele. Cat timp masina are table, am mers cu ea tot ridicata pentru a avea aspectul de masina stock (7 bari in pernele de pe fata, 5 bari cele de pe spate) Pe parte de expo-uri, nu am fost anu asta decat la unul dedicat pentru partea audio organizat de Proppers Droppers. Am reusit sa iau locul 3 la categoria mea. Pe parte de upgrades, cum ziceam, nimic semnificativ. Am dat folia Piano black jos deoarece timpul si-a pus amprenta asupra ei. Asa ca, momentan am revenit la Mahon. Probabil ca le voi vopsi in viitor Piano black in viitor. Am reusit sa cumpar si o umbrela OEM Skoda pentru locasul din spate. Lipsea umbrela respectiva cand am cumparat masina. Am luat si un set de jante BBS CH 19" x 8.5J et35. Jantele sunt originale si vor fi incaltate cu cauciucuri 215 35 19. Sunt foarte usoare, probabil cele mai usoare jante pe 19 pe care le-am avut. Anul asta am reusit sa ajung si la worthersee. Las un link aici cu niste poze facute de mine: https://photos.app.goo.gl/LVyEEd6qg8XiXCF87 Pot sa zic ca e raiul pe pamant acolo. si recomand oricarui pasionat sa mearga. La anu, sper sa merg cu Skoda.1 point
-
Audi face masini din ce in ce mai frumoase pe cand restul din gama VAG le fac din ce in ce mai urate sau e doar impresia mea ?1 point
-
Salutare tuturora. "Proiectul" a fost de lunga durata din lipsa pieselor si a banilor. Am inceput cu demontarea masinii in luna octombrie (fara sa fiu mecanic mi-a luat o zi). La Aeroterma am avut ajutor deoarece este destul de complicat de scos. Ulterior s-a scos motorul. Am reluat proiectul dupa ce am gasit toate piesele si l-am finalizat (aproape in luna mai). Zile de "lucru" efectiv pe masina 5 (lucratoare). Constari (aviz amatorilor) : aveti nevoie de plansa de bord cu tot cu capacele de la sigurante (cele de la plansa pe dreapta nu potrivesc) ; ansamblul de la stergatoare se gaseste pe producator metzger si costa 120 de lei nou ; sunt necesare in anumite cazuri si plasticurile din partea de jos care vin montate pe stalpii B (deoarece in cazul in care are alarma, butoanele sunt puse pe partea "soferului") ; fetele de usi nu potrivesc de pe combi pe sedan (eu nu am stiut asta , dar au venit incluse in pachet) ; instalatia electrica pentru motoare euro5 cu start-stop se poate monta doar daca este de pe o masina cu start-stop ; instalatia electrica de pe combi potriveste 90% pe sedan, asadar este necesar inversarea unor fire (airbaguri cortina, butoane deschidere buson motorina si portbagaj) ; daca masina a fost climatic si luati instalatie cu climatronic aveti nevoie de aeroterma pt climatronic, comanda climatronic, senzor temperatura plansa bord , senzor calitate aer si suport metalic - aici am patit o chestiune interesanta in sensul in care am luat o aeroterma climatronic care nu avea incalzitorul electric suplimentar si a trebuit sa fac din doua una (exact ca la lego cand eram mic) ; butucul de usa trebuie schimbat , iar pe partea vechiului butuc este necesar un suport metalic , pe care nu l-am primit in "kit-ul de conversie" Costuri : piese in jur de 6000 de lei iar rar-ul inteleg ca va fi in jur de 1200 de lei. Manopera inca nu este "finalizata", presupun ca va fi in jur de 2000 de lei. Sfat: nu va apucati daca nu aveti instalatie electrica de la o masina cu volan pe stanga care sa aiba optiuni "similare". Am inceput conversia cu premisa ca e all good si ca e imposibil sa fie foarte multe diferente pe instalatia electrica, dar acum stiu mai bine Va doresc spor la munca, o sa pun poze cu masina dupa ce o iau de la vopsit. Cele bune de la Cluj !1 point
-
1 point
-
Atâta fîss pt benzinare .. stați după ele până vă expiră buletinu. Treaba e foarte simplă. Toată lumea s-a panicat fix degeaba. Când se vor scoate din producție .. se vor scoate ambele.... și benzinarele și diesel-urile.... prin 2024. Mai exact toate mașinile cu ardere internă... si pe benzina si pe motorină. Se va merge in primul rand pe hibrid..... după .... pe full electric.... dar mai dureaza asta vreo 25 ani - infinit. Cei care v-ați comandat diesel (ca și mine) .. stați liniștiți ca nu veți muri cu ele de gât. (astea sunt doar visele unui brontozaur --- șeful de la volvo --- la care i-au pierit strămoșii din cauza unui meteorit). Bucurați-vă de CUPLU. Un fost - viitor posesor de passat DIESEL. PS. Revin cu poze cand ajunge. (estimare iulie 2019) passat r-line 2,0 TDI .. manual. 150 CP. full led. ... restul e poveste. (sper numai sa nu am atatea probleme ca si Cascadoru. ☺️)1 point
-
Si am pus leduri pe faza scurta, nu le-am probat inca noaptea, ca prima impresie cele stock par a lumina mai bine, dar daca ma las jos de tot, cele cu led orbesc... Daca nu lumineaza bine, le voi pune doar ptr flashuri pe faza lunga, dar momentan sper sa lumineze bine noaptea, ca din poze de pe net si dupa ce zic proprietarii.0 points
-
@selvinnio Ce treaba are missfire cu volant? :huh: Intreb si eu... @cristicc Uita-te pe grupul 4 in engine la sincro angle, vezi daca e in parametrii. Si eu vroiam sa-ti zic tot de axa cu came, dar verifica mai intai cum e reglata distributia. Sti ucateva cazuri carora le-au intrat in parametri injectoarele dupa modificarea distributiei @georgik la vechiul golf 1.4 motor cu scanteie :dry: @Boditza ai raspuns fara sa citesti tot ce a spus initiatorul topicului?-1 points
-
Nu inteleg cum ar fi relevant ceea ce spui tu. Chiar sa fi nimerit el alte 3 injectoare defecte? nu prea cred-1 points
-
-1 points
-
Good stuff, problema rezolvata, nu mai intra apa. Aici vedeti cum se demonteaza, daca nu va descurcati, gasiti cum se demonteaza in manualul de 5f.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Salut, orienteaza-te spre un Street Guardian SG9663DC, are camera fata/spate si e cea mai calitativa de pe piata. Ai grija la deplasarea prin Europa, ca sunt tari unde statia cb si camera auto nu sunt permise, amenda este mare.-1 points
-
Austria, Portugalia si probabil mai sunt. . De exemplu, in Austria nu exista street view, tocmai din cauza asta. Nu ai dreptul sa filmezi nici in spatiile publice, nici cu go pro pe cap, etc. Amenda e micuta, undeva la 10.000 euro.-1 points
-
Pai daca macar in astea de serviciu nu ar fi castrol atunci in care? Eu ma gandesc ca fiind parteneriat il folosesc mai repede in baza aceasta decat a performantelor uleiului. Pe angajati sigur nu-i intereseaza ce ulei este in motor. Poate sa fie si floriol. Oricum service-ul este asigurat de VW cum si la noi firmele care iau flote in leasing si apoile dau la buyback tot ce le pune cel ce se ocupa de mentenanta baga. Nu am nimic impotriva uleiului recomandat de ei dar imi place sa mai gandesc si out-of-the box. Daca doar Castrol ar fi recunoscut ce rost ar mai avea acele liste interminabile de uleiuri agreate?-1 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00