Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.06.2019 în toate secţiunile
-
Salutare colegi, Ce trece timpul.. nu mi-a venit sa cred ca au trecut aproape 6 luni de la ultima postare.. asa ca voi face un mic update. Nu am mai postat deoarece mare lucru nu am mai facut la masina, avand alte prioritati, daaaar asta nu inseamna ca renunt la proiect. Departe gandul. Ce ma bucura este ca setup-ul ales la motor impreuna cu softul, este unul foarte fiabil. A trecut aproape un an de la upgrade-ul de 300+ cp, timp in care masina a mers exemplar. Am schimbat doar o planetara care avea joc. Si pot sa zic, ca am profitat de multe ori de puterea asta.. Placut surprins sunt si de ambreiaj. Pe langa faptul ca diferentele la condus fata de un ambreiaj stock cu volant SMF sunt insesizabile, are 3 ani de cand e pe masina si pana acum nu a patinat deloc. Totusi, e de 228mm, nu 240mm si masina merge cu 587nm cuplu. Urmeaza curand o revizie, o baterie noua, si probabil voi muta pernele de pe amortizoarele actuale pe amortizoarele stock. Am un set de amortizoare OEM gata modificat, numa sa fac swap-ul la perne. Si daca tot veni vorba de airride, si acolo totul ok. Nu am avut probleme cu ele. Cat timp masina are table, am mers cu ea tot ridicata pentru a avea aspectul de masina stock (7 bari in pernele de pe fata, 5 bari cele de pe spate) Pe parte de expo-uri, nu am fost anu asta decat la unul dedicat pentru partea audio organizat de Proppers Droppers. Am reusit sa iau locul 3 la categoria mea. Pe parte de upgrades, cum ziceam, nimic semnificativ. Am dat folia Piano black jos deoarece timpul si-a pus amprenta asupra ei. Asa ca, momentan am revenit la Mahon. Probabil ca le voi vopsi in viitor Piano black in viitor. Am reusit sa cumpar si o umbrela OEM Skoda pentru locasul din spate. Lipsea umbrela respectiva cand am cumparat masina. Am luat si un set de jante BBS CH 19" x 8.5J et35. Jantele sunt originale si vor fi incaltate cu cauciucuri 215 35 19. Sunt foarte usoare, probabil cele mai usoare jante pe 19 pe care le-am avut. Anul asta am reusit sa ajung si la worthersee. Las un link aici cu niste poze facute de mine: https://photos.app.goo.gl/LVyEEd6qg8XiXCF87 Pot sa zic ca e raiul pe pamant acolo. si recomand oricarui pasionat sa mearga. La anu, sper sa merg cu Skoda.4 points
-
Confirmed specs: ID.3 1st va fi 40k cu baterie de 58kw Eu astept sa vad exact specificatiile, ma tenteaza modelul de baza, care ar trebui sa fie sub 30k, mai usor si mai sprinten. Si mai sper sa mai fie subventie si la anul... si peste 2 ani... si sa nu scoata optiuni ca matrix led(cum ar fi ID.3 cu far halogen :0) Am condus eGolf cu 36 kw si am scos medie de 12kw/100km, deci 45 kw mi se par suficienti. Apropos, e un eGolf redus pe la 36k cu destule dotari. 26.5k dupa subventie, 3k economie combustibil in 2 ani, 15k revanzare, e practic gratis2 points
-
Daca o mai tii putin pe dreapta vei ajunge sa comanzi alta masina cu totul Suntem definitia excesului in ceea ce priveste intretinerea unei masini.2 points
-
Nu e deloc lesinat motorul de 150CP pe Golf si e clar mai rapid decat 1.2 TSI de pe Polo. Daca 1.5 secunde in minus pana la 100km/h si 30km/h in plus la viteza maxima nu arata asta... Masina fiind mai mare, mai grea si mai bine antifonata tinde sa anuleze anumite puncte de reper. Pe mine ma uimeste cat de silentios e motorul in ture inalte, abia se aude, nu pare sa se intample nimic dramatic sub capota, dar vizual totul se misca foarte rapid. Si consumul foarte bun, extraurban la mers normal scade usor sub 5%. Am sesizat ceva mers smucit in conditii de mers bara la bara, dar se poate anula din ambreiaj si acceleratie.1 point
-
Viitorul suna cam asa : masinile la mana a doua vor fi ca ... telefoanele : 1. cele mai cautate = cele aprope noi iar 2. cele cu bateriile terminate = ori vandute pe nimic ori date la schimb ptr o masina noua ( asta cred ca va fi ideea de baza ) 3. bateriile oferite apoi ca piese de schimb nu vor tine niciodata cat cele originale si vor fi extrem de scumpe 4. aceste masini eco vor utiliza baterii cu procese tehnologice antieco = orase mai curate , in rest nimic nou sub soare ( probabil se vor face mai multe fabrici la noi ptr ca suntem mai smecheri si mai putine in vest ptr ca sunt mai fraieri ) Totul fiind atat de scump ( masina noua scumpa , baterii scumpe , etc ) , masina va deveni ceea ce ar fi trebuit sa fie mereu : a. un lux ptr cei care nu au nevoie zilnic de masina dar vor sa aiba desi nu le permite bugetul b. o necesitate ptr cei care fac bani cu ea , utilizand-o ptr job , etc c. un gadget ptr cei cu bani .... x. dar atentie cand vor putea face update de soft online , vine un virus si ...mergi cu taxiul1 point
-
1 point
-
Banii in plus nu sunt doar pentru baterie. Modelul pentru care se ia avans este unul special, care vine cu multe optionale standard si cu chestii care nu se vor mai regasi pe masinile de serie (de genul Edition 1de la Mercedes), si exclusivitatea costa... Mai mult de atat, mai toate masinile de pe piata cu baterii de ~64kWh costa in jur de 40k, era stupid sa ne asteptam ca un VW, care nu mai e de mult o masina ieftina, sa iasa cu baterie de ~64kWh la 30k O varianta de luat in calcul, oarecum mai ieftina, este achizitia a doua masini. Nou lansatul Citigo iV se pare ca va avea, cica, pret de lansare de sub 20.000 de euro. Minus primele de la stat + 2,3 optionale de bun simt poate ajunge pe la un 11-12.000 de euro si e ideala ca masina de oras. Apoi avem colegi care au luat, de exemplu, Octavia 3 1.4 TSI Style decent echipata cu ~16.000 de euro care poate ramane ca masina pentru drumuri lungi. Da, pretul ambelor se apropie de cel al unui ID3 dar prin mersul urban cu electrica se pot economisi multi bani si faptul ca ai o benzinara la drum lung te scuteste de bataia de cap pe care o ai, implicit, cu o masina full electric.1 point
-
@razvancc, ideea e ca vreau un mic stretch pentru fitment. Si 215 35 pe 8.5j vor fi stretch-uite dar foarte putin. E super ok si safe. Am mai avut configu asta pe alte jante, si nici o problema. Sunt constient de riscurile unui stretch, dar la 8.5j cu 215, chiar nu e cazul de asa ceva. Am avut 215 35 si pe 9.5j pe fata, setup cu care am mers mult si nu am avut nici o problema. Nu scapau aer deloc, nici mie, nici urmatorului proprietar al lor. Plus ca nu le-am dejantat niciodata.1 point
-
raspunsul meu: am Discover media cu Mirror link neactivat dim fabrica. sa l activez costa cca 200 Eur si raman cu mirror link asa ca, as prefera de banii astia sa am Android.1 point
-
Frumusica masina, sa o stapanesti sanatos.. Din Oradea ai luat-o cumva? Eu stiam ca "farurile full led" arata altfel sau alea au alta denumire?1 point
-
- G052512A2 - ulei de transmisie 1L - ~ 81Lei/L la magazinele online, cod eliminat la 01.02.2019 si inlocuit cu - G055512A2 - ulei de transmisie 1L - ~84Lei/L la magazinele online Inca se gaseste primul cod, deci iti recomand sa-l cumperi pe acela.1 point
-
@lenco arata foarte bine, felicitari...ai vazut ca nu e chiar asa de rau cu 5%1 point
-
Interesante opiniile voastre despre modul offroad (inca neutilizat) si o sa am grija sa-l dezactivez la revenirea pe asfalt... Am fost sa montez folia Llumar la Tinted (in parcarea magazinului Cocor) pe care-l si recomand cu aceasta ocazie pentru rabdarea inumana de care a dat dovada (aproape 3 ore de montaj foarte minutios). Am avut de ales intre ATR35 si ATR05. Si am mers pe cea din urma pentru ca prima era cam deschisa si nu filtra la fel de bine caldura radiata de lampa de test. Nu a iesit beci dar nici departe nu e... ? Sunt foarte multumit de rezultatul final!1 point
-
Mie nu imi place pentru ca poza de ansamblu are urme de degete pe navigatie, iar dupa toate detailingurile facute... sa vii cu asa poza neprofesională in fata comunitatii este pur si simplu de neiertat. P.S. Arata bine volanul dar astept cu nerabdare Stage-ul 1 de sub capota. Ne tot tii in suspans si ne dai firimituri... stăm ca la telenovele... ? Să îl volănești sănătos !1 point
-
Salutare tuturora. "Proiectul" a fost de lunga durata din lipsa pieselor si a banilor. Am inceput cu demontarea masinii in luna octombrie (fara sa fiu mecanic mi-a luat o zi). La Aeroterma am avut ajutor deoarece este destul de complicat de scos. Ulterior s-a scos motorul. Am reluat proiectul dupa ce am gasit toate piesele si l-am finalizat (aproape in luna mai). Zile de "lucru" efectiv pe masina 5 (lucratoare). Constari (aviz amatorilor) : aveti nevoie de plansa de bord cu tot cu capacele de la sigurante (cele de la plansa pe dreapta nu potrivesc) ; ansamblul de la stergatoare se gaseste pe producator metzger si costa 120 de lei nou ; sunt necesare in anumite cazuri si plasticurile din partea de jos care vin montate pe stalpii B (deoarece in cazul in care are alarma, butoanele sunt puse pe partea "soferului") ; fetele de usi nu potrivesc de pe combi pe sedan (eu nu am stiut asta , dar au venit incluse in pachet) ; instalatia electrica pentru motoare euro5 cu start-stop se poate monta doar daca este de pe o masina cu start-stop ; instalatia electrica de pe combi potriveste 90% pe sedan, asadar este necesar inversarea unor fire (airbaguri cortina, butoane deschidere buson motorina si portbagaj) ; daca masina a fost climatic si luati instalatie cu climatronic aveti nevoie de aeroterma pt climatronic, comanda climatronic, senzor temperatura plansa bord , senzor calitate aer si suport metalic - aici am patit o chestiune interesanta in sensul in care am luat o aeroterma climatronic care nu avea incalzitorul electric suplimentar si a trebuit sa fac din doua una (exact ca la lego cand eram mic) ; butucul de usa trebuie schimbat , iar pe partea vechiului butuc este necesar un suport metalic , pe care nu l-am primit in "kit-ul de conversie" Costuri : piese in jur de 6000 de lei iar rar-ul inteleg ca va fi in jur de 1200 de lei. Manopera inca nu este "finalizata", presupun ca va fi in jur de 2000 de lei. Sfat: nu va apucati daca nu aveti instalatie electrica de la o masina cu volan pe stanga care sa aiba optiuni "similare". Am inceput conversia cu premisa ca e all good si ca e imposibil sa fie foarte multe diferente pe instalatia electrica, dar acum stiu mai bine Va doresc spor la munca, o sa pun poze cu masina dupa ce o iau de la vopsit. Cele bune de la Cluj !1 point
-
@yanq Sa stii ca! Nu stiu cum de am reusit sa-mi gasesc o zona neasfaltata, ca o mini-caldera, plina cu noroi si apa - dar dressing-ul de anvelope (coafura) rezista! @C Z R Ti-am raspuns in privat @Muale Ce ochi format ai! Anyway, trecand la urmatorul punct pe lista, desi a durat ceva mai mult decat ma asteptam, aproape am terminat si cu Stage 1 .:R - la interior . Vineri am ridicat volanul de la tapiter si parca nu ma mai satur de el . Grosimea a crescut de la 40mm la ~44mm, finisaj in piele semi-perforata + piele lisa si substrat de material anti-perspirant. Si fiindca maneta de la schimbatorul de Golf 7R avea mansonul mai lat decat cel de la Tiguan, initial, am fost nevoit sa-i fac 2 pliuri - lucru ce-mi statea pe creier, deci am refacut si mansonul in piele lisa + capacelul superior in piele semi-perforata, pentru a se asorta cu noul design al volanului. Evident, totul condimentat cu un strop de culoare, asortata cu liniile ceasurilor de bord si a etrierelor . Un Before - After: Si rezultatul final:1 point
-
Am vorbit cu baietii de la revo (mai aveam in plan sa-i sun si pe cei de la DOP Motorsport dar nici cum nu am reusit sa dau de ei) Anyway, au spus ca preincalzirea respectiva nu tine numai de catalizator si e benefic pentru motor sa se incalzeasca tot ansamblul mai rapid iar in caz contrar pot fi mai multe missfire-uri decat cele normale in timpul ciclului de preincalzire. Mi-a mai spus ca el a facut un cold-start off la un 2.0 tsi (masina personala daca am inteles bine) si a avut probleme la pornirea la rece in sensul ca nu pornea numai daca o accelera de la pedala. Concret; De putut se poate dar trebuie soft custom si e posibil sa nu renteze nici la buzunar nici la fiabilitate.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Aproape de final. Am terminat cu vopsitul , am desfacut hartia de mascare si am curatat putin janta. Mai ramane sa lustruiesc pana imi cade mana si sa dau lac. Cam atat cu testul. Va fi o roata de rezerva foarte frumoasa. La momentul potrivit voi face tot setul asa :). Si in ultima vreme ma tot uit dupa VW Beetle 1960 - 1965 . daca voi gasi un garaj unde sa imi fac de lucru poate apare o noua masinuta in familie1 point
-
1 point
-
Sunt de aceeasi parare cu Hanekus, motorul asta e lesinat pe Golf si nu se compara cu 1.2Tsi de 105CP (eu am avut Polo dar e la fel de grea ca si Fabia). Consumul nu are mare relevanta ptr mine, as fi preferat sa consume ce 2-3l in plus dar sa aiba nerv. Cu un soft TCM sigur se rezolva dar na, masina e in garantie si cui ii convine sa riste...0 points
-
Am luat azi un APC, vreau sa incerc sa curat scaunele de la masina, exista vreo metoda standard? fas fas, frecat cu o perie fina sau cu o laveta cu microfibra? sa dau direct pe carpa sa nu se imbibe scaunele? Se poate da peste tot cu el? (bord, usi)?-1 points
-
Problema cunoscută pt că apa și lichidul de parbriz nu au canal de scurgere în acel șanț. Vb cu cineva sa o rezolvi se da jos vopseaua până la tabla și se tratează cu zinc și alta vopsea. Se lucrează local nu trebuie sa vopsești tot haionul. Este o soluție specială care stopează rugina se da peste rugina. Era ceva produs de la locuite 6510 sau așa ceva, caută loctite rust stopper. Pe viitor șterge mereu zona respectiva de apa cu un șervețel sau laveta și baga ceara.-1 points
-
Urmărește tutorial pe YouTube. Golf 5 badge remove. De da jos plasticul de pe haionul e prins în două șuruburi unde bagi mana sa l închizi. Apoi tragi și se desface, emblema e prinsa in 3 șuruburi. Ai nevoie de torx. Daca tot umbli acolo verifica cu atenție burduful de cabluri ce intra din caroserie in haion, de obicei face probleme.-1 points
-
Eu sunt foarte multumit de samponul asta. Inainte am avut Pro X, dar acesta este mai bun. Incerc sa corectez urmele de vopsea sarita de la pietre. Am decontaminat cu alcool izopropilic, apoi am dat un strat subtire cu vopsea originala la codul de culoare. Ma gandeam sa dau 2-3 straturi pana ajunge la nivelul vopselii iar apoi sa polishez si sa dau cu lacul care mi l-au dat la vopsea.-1 points
-
Daca mașina nu are suspensie sport din fabrica (vrs) nu este legal sa pui jante mai mari de 16 inch. Vezi ce dimensiuni și trecute pe talon. Jantele mari cu talon mic nu sunt bune pentru Ro, sau borduri. O sa îndrepți jante des și nu e deloc comod, simți orice imperfectiune .-1 points
-
Si atunci cum explici ca @laduncaag pe al sau golf 7 1.4 tsi nu poate pune legal jante mai mari de 16 inch pe suspensie stock? A incercat deja sa rezolve la RAR/reprezentanta, insa nu exista rezolvare. Legal nu poti pune jante pe 17/18 pe suspensie stock la masinile noi, cu motoare mici, singura exceptie ca sa poti pune jante mai mari este sa vina masina din fabrica cu suspensie sport. Daca intri aici poti sa vezi ce dimensiune legala ai in functie de motorizare: https://www.wheel-size.com/size/skoda/octavia/2015/ Pe 1.6 tdi ai doar 15/16 inch. Razvan tu ai 2.0 tdi si conform acelui tabel cu motorizarile ai dreptul la roti mai mari de 16 inch.-1 points
-
Nice one. La tine arata bolduit doar 15 și 16 inch. Asta cum.ti s a spus mai sus contează ce scrie pe civ/ COC și acolo.o sa scrie că ai voie doar cu 15-16 inch.-1 points
-
-1 points
-
Angajatii VW din Germania folosesc la masinile lor VW, de serviciu, doar ulei de motor Castrol 5W30.Si nu cred ca de tampiti.Nu folosesc alt ulei de motor, inclusiv uleiul original VW, despre care unii afirma ca este produs tot de catre Castrol, decat cel mentionat de mine.Cunosc un caz concret in acest sens.-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00