Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.06.2019 în toate secţiunile

  1. @yanq Sa stii ca! Nu stiu cum de am reusit sa-mi gasesc o zona neasfaltata, ca o mini-caldera, plina cu noroi si apa - dar dressing-ul de anvelope (coafura) rezista! @C Z R Ti-am raspuns in privat @Muale Ce ochi format ai! Anyway, trecand la urmatorul punct pe lista, desi a durat ceva mai mult decat ma asteptam, aproape am terminat si cu Stage 1 .:R - la interior . Vineri am ridicat volanul de la tapiter si parca nu ma mai satur de el . Grosimea a crescut de la 40mm la ~44mm, finisaj in piele semi-perforata + piele lisa si substrat de material anti-perspirant. Si fiindca maneta de la schimbatorul de Golf 7R avea mansonul mai lat decat cel de la Tiguan, initial, am fost nevoit sa-i fac 2 pliuri - lucru ce-mi statea pe creier, deci am refacut si mansonul in piele lisa + capacelul superior in piele semi-perforata, pentru a se asorta cu noul design al volanului. Evident, totul condimentat cu un strop de culoare, asortata cu liniile ceasurilor de bord si a etrierelor . Un Before - After: Si rezultatul final:
    13 points
  2. Pentru că tot aveam ușile desfăcute și firele led cumpărate, am zis duminică să le montez. Am inceput cu portiera deja în lucru, am identificat plusul și minusul de la butonul de deschidere a geamului, am făcut probă și apoi am tras cablul de alimentare și sursa, intr-o pozitie în care să nu se atingă de fața de ușă și să facă zgomot. În plus am mascat cu bandă textilă restul firului, pentru a nu apare lumină prin diferitele fante. Am reușit să termin ambele portiere de pe partea pasagerului după care am fost întrerupt de o invitație la un grătar, pe care nu am refuzat-o! Ieri, pe la șase după amiază m-am apucat de desfăcut și ușile de pe partea soferului. Nu am avut probleme la cea a șoferului, dar la cea din spate, când să o montez la loc, a venit cineva să îmi aducă ceva și am sprijinit fața de ușă de mașină, cu cablurile fixate in mufe. După ce am închis poarta, am auzit zgomotul căderii feței de ușă și când am ridicat-o am văzut că butonul de deschidere a ușii era sectionat de la îmbinare . L-am reclipsat dar nu mai funcționa nici iluminarea butonului, nici deschiderea geamului. Deja se lăsase întunericul și când am desfăcut banda, unul din fire se rupsese. L-am legat înapoi, am făcut proba cu butonul, geamul se ridica, butonul era iluminat, așa că puteam inchide totul. Era întuneric, deci nu a trebuit să mai aștept. Chiar dacă în poze apare o nuanță mai deschisă decât lumina butoanelor, în realitate, diferența este aproape insesizabila
    4 points
  3. @Ebi Bine ai zis (scris). Uite un link care cred ca o satisfaca pe toata lumea: https://www.dropbox.com/sh/6mvh3pqryshv3rp/AAAYSoCsp-vVWz-h4ko4QoAha?dl=0 Sa scrieti daca e functional. Si unul pentru Seat-iști: https://drive.google.com/drive/folders/1M4ofxxMgsFjE7hNWg6l4KuifelmdMUu0
    3 points
  4. Totusi eu nu as merge nici 15 ani cu distributia originala chiar daca nu am facut 210.000 km. Curelele de distributie " mai noi" , care au interval mare de schimb sunt mai rezistente cu insertii de kevlar, dar totusi este un ansamblu care poate ceda. La Volvo diesel VEA >2015 , au primul schimb la 240.000 km (in ""afara", km aia se fac si in 3-4 ani, deci nu cred ca e prost producatorul sa dea un interval asa de mare pentru ca apoi sa schimbe motoare).
    2 points
  5. Un consum tipic dimineata in Bucuresti, cum zicea si colegu @75NOR doar cel pe termen lung este relevant care se situeaza aproape de 11 pentru moment. Pentru cum se misca masina si greuatea ei plus ce plimba tot timpul in portbagaj sunt foarte multumit, oricum a ajuns la 1780 de km deci mai e destul din rodaj. Cealalta dupa 3000 de km a avut o scadere pe termen lung... Cam asa arata franele si cum se vede in poze, URSU a mai capatat luminite ce se vad foarte bine noaptea cand deschizi usa pe un drum neluminat, sansele sa te agate careva eu zic ca sunt 0. Pentru gusturile mele led-urile rosii sunt cam prea puternice dar o sa incerc sa le mai estompez cu folie fumurie cand ajung la colantat. Se monteaza foarte usor doar cu o surubelnita dreapta si grija! @yanq uite poza cu cele 3 culori, era masina murdara dar pe rosu exista un mic punct negru, la colegu @lenco e muuuuult mai vizibil! In alta ordine de idei noile incaltari dau o stabilitate masinii....cand oi revenii la cele de iarna va fi un regres considerabil
    2 points
  6. Am terminat si cu piesele de mai sus . - Inlocuit placutele de frana pe fata cu cele ATE apoi aerisit franele cu lichidul OE. - Schimbat rulmentul suspect , a fost justificat deoarece avea vaselina iesita prin incheieturi deci clar urma sa isi dea duhul - apoi am schimbat toate suruburile de la punte si am montat si distantierele necesare rigidizarii caroseriei . Chiar se simte o diferenta la urcatul unei borduri sau in alte situatii specifice. - La final am facut si "retusurile" necesare etrierilor si protectiior de disc , acum arata cam asa : Ansamblul total este cam asa : Va urma inca o revizie pe anul acesta. In rest aduna km cuminte.
    2 points
  7. Ce inseama motoare mici? Seat pune standard 18" si optional 19" pe Ateca de 1.4/ 1.5, suspensie stock, deci despre ce lege e vorba de la Octavia nu ar fi posibil?
    1 point
  8. Si atunci cum explici ca @laduncaag pe al sau golf 7 1.4 tsi nu poate pune legal jante mai mari de 16 inch pe suspensie stock? A incercat deja sa rezolve la RAR/reprezentanta, insa nu exista rezolvare. Legal nu poti pune jante pe 17/18 pe suspensie stock la masinile noi, cu motoare mici, singura exceptie ca sa poti pune jante mai mari este sa vina masina din fabrica cu suspensie sport. Daca intri aici poti sa vezi ce dimensiune legala ai in functie de motorizare: https://www.wheel-size.com/size/skoda/octavia/2015/ Pe 1.6 tdi ai doar 15/16 inch. Razvan tu ai 2.0 tdi si conform acelui tabel cu motorizarile ai dreptul la roti mai mari de 16 inch.
    1 point
  9. Am 8 ani in Iulie si 113.000 km. Masina merge ceas și nu intentionez sa schimb momentan distributia.
    1 point
  10. Ca tot zicea @Cristian ca n'au pus nici la 2.0TSI capac la baterie ... nu e bai, punem noi
    1 point
  11. Revin cu informatii, poate folosesc si altora: W5W pozitii W21W lumini de zi WY21W semnalizator H7 faza scurta H8 proiector H9 faza lunga
    1 point
  12. Buna ziua, Am 16500 km cu un Golf cu motorul 1,5 de 150 cp facuti din octombrie anul trecut astfel: 30-40 km zilnic in oras si 200-250 km facuti aproape la fiecare sfarsit de saptamana extravilan. Si eu am simtit smucitura la plecare ce cateva ori. Am reusit sa ma obisnuiesc sa patinez ambreiajul putin mai mult si sa apas acceleratia mai incet decat o faceam cu masina de dinainte (Fabia 1,2 TSI 105 cp - CBZB) si problema nu se manifesta. Motorul pare mai lesinat decat vechiul 1,2 TSI pe care il aveam pe Fabia, cel putin pana pe la 80-90 km/h si am senzatia ca nu ii place asa de mult sa se tureze, parca nici zgomotul nu e unul asa placut cand trece de 4000 rpm. Chiar am fost dezamagit de el ca si senzatie si reprize pana pe la 100 km/h. Puterea se simte in sensul ca accelereaza decent in treapta 6 de viteza ..........fara sa am senzatia ca da semne de oboseala. Dar senzatiile nu le ai la asfel de viteze in lumea reala :). Consumul mi se pare bun, am media undeva la 7,3 in regimul descris la inceput fara a avea un stil de condus nici lejer nici agresiv...daca ma gandesc e agesiv in oras si mai linistit afara. La Fabia aveam consum similar. La 14600 Km s-a aprins matrorul de ulei. Am completat cam 350 ml. Per total sunt multumit. Astept sa apara cineva care sa ii poata face Chiptuning sa il dezmorteasca putin. O zi buna!
    1 point
  13. @blla Postez niste link-uri de pe site-ul drive2.ru: https://www.drive2.ru/l/477631975348240844/ https://www.drive2.ru/l/450950676432815952/ https://www.drive2.ru/l/496352535200661549/ https://www.drive2.ru/l/481744973469843614/ https://www.drive2.ru/l/496007838305354168/ https://www.drive2.ru/l/527249636574888059/ https://www.drive2.ru/l/531239764272088208/ https://www.drive2.ru/l/531420359056949318/ Se poate traduce cu google translate din rusa in engleza sau romana pentru explicatii. Sa imi arate si mie nenea mecanicu' unde este cauciucul in curea, ca eu nu prea il vad. Toata lumea vorbeste de curea ca se poate rupe, dar de o rola ca se poate bloca nu spune nimeni nimic. Exista si defecte de fabricatie chiar si pe piesele OEM, rar, dar exista. Ii mai spune si ghinion. Daca vrei sa iti trimit pe e-mail manualul de mentenanta si manualul pentru 1.4 TSI 103 kw da-mi adresa de e-mail pe PM si le trimit. Ai sa vezi si unde este pompa de apa cu prilejul asta. Bafta.
    1 point
  14. Poti studia si varianta Llumar Air Blue 80%. Sunt foarte putin inchise, cu tenta albastra, dar ca protectie UV sunt super ok. Poti sa le pui si pe geamurile fata fara sa atragi atentia nedorita. (Eu folosesc varianta asta, si inca un coleg de pe forum a montat aceasta folie pe geamurile fata).
    1 point
  15. Faptul ca nu memoreaza modul dupa repornire s-ar putea sa fie un feature. Eu am comis-o de cateva ori uitand ca sunt in modul offroad la intrarea pe asfalt si am alergat-o... Cu manerele care scartaie credeam ca au rezolvat deja. Chiar vazusem anul trecut o poza cu instructiuni trimise catre service-uri cum sa taie cu clestele una dintre aripioarele manerului la montaj.
    1 point
  16. Avand in vedere ca ai privacy glass pe spate, daca pui Llumar 35 o sa fie suficient.. Depinde cat de inchise vrei sa fie, clar o sa fie mai inchise decat 20 sau 35% puse pe geamuri fara privacy, la tine vor fi mult mai inchise.
    1 point
  17. "Face sens" acuma E usoara prinderea la cum arata acel fir. Acum ceva multa vreme am luat si eu fir neon, insa era doar firul si nu prea aveai cum sa il prinzi!
    1 point
  18. Salut Am patit si eu problema cu lantul de distributie la un Golf 6 1.4 tsi 122cp. Am fost la un service sa fac schimbul de ulei si dupa terminare am constatat ca s-a aprins martorul motor, am pus testerul sa sting eroarea si pe tester i-mi dadea senzor ax cu came. Am sunat alt mecanic si mi-a zis sa verific filtrul de ulei. Filtrul de ulei are 2 garnituri de cauciuc una pe margine si una pe interior, am demontat filtrul de ulei si am gasit 2 garnituri + cea de pe filtru. Din aceasta cauza distributia a sarit de la punct, lantul s-a lungit cu 6 mm deoarece intinzatorul nu a avut ulei si patina de reglaj s-a slabit, toata distractia m-a costat 3500 ron. Mentionez ca masina avea 128 000 km. Mare grija cand faceti schimbul de ulei verificati sa nu ramana garnitura de la filtru!
    1 point
  19. Android Auto... nu sistem de operare Android. daca-ti arata parametrii masinii-range, prezentare la service, senzori de parcare, setari DRL, inchidere usi, etc. Cam atat iti arata.
    1 point
  20. 262.000km and counting: -am montat astazi la colegul Cristi(al bundy) maneta de tempomat ne pregatim de vacanta. -am schimbat si boxa dreapta fata care decedase de ceva vreme. -la 260k am bifat o revizie de ulei intermediara sa zic, am dat jos LM hightech 5w40 ca nu mi-a placut cum se auzea motorul cu el(dupa reprize de mers pe autostrada la viteze mai mari devenea mai zgomotos), de consumat nu a consumat gram de ulei in 8000km cat l-am avut si am revenit la Lm10w40 mos2 cu care se impaca mult mai bine am eu impresia, cel putin in aceleasi conditii se aude normal si dupa mers de autostrada iar la rece nu am sesizat diferente. Pt iarna viitoare o sa incerc ceva 5w40 de la motul sau ravenol sa vedem cum se comporta. am gasit si o poza mai veche de acum 5 ani cred, before and after?
    1 point
  21. Am vorbit cu baietii de la revo (mai aveam in plan sa-i sun si pe cei de la DOP Motorsport dar nici cum nu am reusit sa dau de ei) Anyway, au spus ca preincalzirea respectiva nu tine numai de catalizator si e benefic pentru motor sa se incalzeasca tot ansamblul mai rapid iar in caz contrar pot fi mai multe missfire-uri decat cele normale in timpul ciclului de preincalzire. Mi-a mai spus ca el a facut un cold-start off la un 2.0 tsi (masina personala daca am inteles bine) si a avut probleme la pornirea la rece in sensul ca nu pornea numai daca o accelera de la pedala. Concret; De putut se poate dar trebuie soft custom si e posibil sa nu renteze nici la buzunar nici la fiabilitate.
    1 point
  22. Nu stiu de ce suneti asa de vehementi totusi. Mie mi se pare un caz clar de aplicare a legii in litera si nu in spiritul ei. Bun, este interzisa circulatia pe banda de urgenta, dar totusi banda aia e facuta pentru urgente tehnice sau de alta natura care sa te ajute sa iesi din traficul autostrazii in siguranta. Ceea ce colegul a facut. Oricum, cand tragem pe banda de urgenta de la viteza legala de circulatie vom mai parcurge o oarecare distanta pana la oprirea totala, asta tot circulatie se numeste si primim amenda? Cati metri trebuie sa parcurgem pana la oprire pe banda ca sa se considere ca nu circulam pe ea? Sau incetinim pana la 5 kmh pe banda 1 si intram brusc pe secure? Daca a tras pe banda de urgenta pe pod mai avea vreo 100 de metri pana la iesirea centura/Carrefour, decizia logica era sa inainteze pana acolo daca mai putea. Echipajului de politie respectiv i-as recomanda sa se mute pe sensul celalalt, mai ales dupa 16:00, o sa aiba sute de clienti care depasesc coloana pe banda de urgenta si nu au nici o problema, nici tehnica, nici de sanatate, poate doar o durere in... fata de ceilalti si fata de lege... ?
    1 point
  23. Manuale de utilizare in limba engleza gasiti pe https://www.volkswagen.co.uk/owners/manuals trebuie doar sa intoduceti un numar de inmatriculare din UK pentru modelul de masina care va intereseaza (cautati pe un site de vanzari masini second din UK modelul de masina care va intereseaza, de obicei in poze se vad numerele de inmatriculare) Manualul il puteti salva cu print to pdf
    1 point
  24. Dupa o pauza luata fortat revin cu noutati, sa incepem: 1. Ca si @yanq pana in 1400 de km a trebuit sa fac o vizita la service, mi s-a aprins martorul de bord ce era cunoscut ca check engine(sau eu il stiu asa)...mai nou in manual e trecut ca ,,Sistemul de control al gazelor arse'' din pacate la mine nu a fost caz de contact imperfect ci senzorul de presiune al filtrului de particule dupa care cica calculatorul stie cand sa faca regenerare a trebuit schimbat. Mai precis cum se vede si in poze pe infotainment la stare vehicul nu aparea nimic defect, in bord si raportul de pe skoda connect nu afisa nimic,la scanarea lor facuta in service nu le dadea ca defect dar au descoperit ca din cand in cand ''ghidusu'' nu comunica cu ECU si atunci s-a hotarat inlocuirea lui....si acum bomba, solutia tehnica de la fabrica, timpul de transport, comanda etc plus monatjul au durat 18 zile..... 2. Intre timp au venit si jantele de vara de care sunt foarte incantat din toate punctele de vedere: - latime, chiar daca sunt 8J cu cauciucurile originale pe ele s-a pastrat si buza de protectie a jantei...nu ma asteptam - ET, cand am dat comanda dupa simularile facute mai sus am zis ca 30 sau 28 cel mai mic disponibil ar fi fost ok, noroc cu importatorul care a insistat ca sa nu pun mai jos de 35 in varianta asta e ce fara probleme la RAR etc. - 2 culori, maresc. - semi-concave seamana cu Tomason TN 17 primele in lista din care am ales dar care dupa o lunga analiza erau prea riscante
    1 point
  25. Salut Aveti mare grija cand faceti schimbul de ulei. Filtrul de ulei are 2 garnituri una pe margine si una mai groasa pe centrul filtrului si mecanici uita sa scoata acea garnitura sau o ignora si se se deregleaza distributia. Eu am patit-o cu un Golf 6 1.4 TSi 122hp 129 000 care este masina proprie si am gasit 2 garnituri + cea care era pe filtru si mi-a dereglat distributia, intinzatorul care regleaza patina mobila a fost iesit la maxim din cauza lipsei de ulei, lantul l-am gasit intins cu 6 mm. Mare grija cu toti mecanicii de la marile serviceuri.
    1 point
  26. Salut! golf 6 1.4 tsi 122cp 2012 cod motor caxa 110.000km Folosesc LIQUI MOLY 5W-30 TOP TEC 4200 LONGLIFE III (20e per litru) Absolut nici o problema, foarte multumit
    1 point
  27. @tetea Imi pare rau dar nu am asa ceva. Singurul loc unde poti sa gasesti documentatie pentru motorul tau cred ca este pe erwin skoda. Faci cont, platesti 7,33 euro si ai o ora sa descarci ce doresti.
    0 points
  28. Daca mașina nu are suspensie sport din fabrica (vrs) nu este legal sa pui jante mai mari de 16 inch. Vezi ce dimensiuni și trecute pe talon. Jantele mari cu talon mic nu sunt bune pentru Ro, sau borduri. O sa îndrepți jante des și nu e deloc comod, simți orice imperfectiune .
    0 points
  29. Cineva care foloseste masina exact pentru ce a fost proiectata .
    0 points
  30. Mai degraba este cea de pe 4.2 TDI decat 1.4 hdi
    -1 points
  31. Se pare ca uleiul Castrol vandut la noi cu eticheta Full Synthetic e vandut in Germania ca Semi-Sintetic Un ulei care se pare ca ar fi cu adevarat facut cu uleiuri Categoria 5 PAO ar fi uleiul de la Ravenol cu "tehnologia" USVO https://www.emag.ro/ulei-motor-ravenol-vmp-usvo-5w30-5l-ravvmpusvo5l/pd/DH0GVZBBM/ https://www.ravenol.de/fileadmin/content/documents/pdfs/USVO_Newsletter_GB.pdf Informatiile le-am strans dupa ce m-am uitat la tipu asta pe youtube:
    -1 points
  32. Daca asculti unii mecanici schimbi cat mai multe si mult mai repede decat trebuie asa mananca si gura lor ceva . La 60 de mii de km nu vad de ce sa schimbi distributia chiar daca masina este din 2013 ?
    -1 points
  33. Daca esti sigur ca Km sunt reali, este exagerat de devreme sa schimbi distributia, mai ales ca aia pusa din fabrica are o calitate foarte buna. Ce cumperi ulterior s-ar putea sa nu fie la acelasi nivel. In plus, pompa de apa trebuia schimbata impreuna cu distributia pentru ca pompa era antrenata de aceeasi curea, si daca cumva in viitor pompa de apa s-ar fi defectat, iarasi trebuia sa umbli la distributie. Nu este cazul la masina pe care o ai (Octavia 3 1,4 TSI) unde poti schimba oricand pompele de apa fara sa ai treaba cu distributia.
    -1 points
  34. BLINK. nu stiu despre ce vorbesti. sau... glumesti???? MASINA ESTE in stare perfecta. NU a mai facut niciodata asa. Am scris ASTA. Sau poate NU AI CITIT TOT????? -uite, am editat special. E vorba de vineri, acu' doua saptamani, n'am zis niciodata ca...a fost azi.
    -1 points
  35. In nici o carte oficiala/manual VW/Skoda/Audi/Seat nu este specificat intervalul de timp in ani. Doar Km. Am carti din 2001, din 2016 si in toate este trecut doar Km. Fa o poza la pagina din manualul oficial unde scrie de ani, dar nu cred ca o sa gasesti asa ceva. Si era vorba de pompa de apa care la modelul asta chiar nu are legatura cu distributia pentru ca nu este antrenata de cureaua de distributie, deci poti schimba oricand pompele de apa fara sa umbli la distributie.
    -1 points
  36. " Distributia e pe curea, masina fiind din Mai 2013, cele pe lant fiind produse pana prin Martie 2013." Exista octavia 3 TSI cu distributie pe lant? eu din cate stiu pe 1.4 tsi (indiferent ca vorbim de octavia 3, leon 5f, golf 7) nu exista motor 1.4 tsi cu distributie pe lant. Pe octavia 2 facelift 2010-2013 exista 1.4 tsi pe lant.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!