Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.06.2019 în toate secţiunile

  1. Am facut si eu pasul cel mare si am schimbat masina cu ceva ce ziceam ca nu-mi i-au niciodata: SUV, automat si din grupul VAG :). M-a convis inca din poze si dupa 2 test drive am sarit pe ea: Noua mea Ateca Excellence 2.0 TSI 4Drive. Alba ca-mi place mult contrastul cu pragurile, 4Drive sa stie sa urce pe dealuri si DSG ca nu am avut de ales altfel. Ca optinui extra sunt: - Adaptive criuse control cu park assist - sunroof panoramic - pachetu Enjoy Xcellence - pachet depozitare Mai jos poze cu minunea:
    5 points
  2. In ultima vreme nu prea am mai facut nimic la masina. Doar o curatenie la interior cand am fost la tara. Caut un tinichigiu bun pentru a inlocui aripa stanga spate ( masina a avut un incident in trecut si a aparut rugina in zona reparatiei ) si pragurile care au si ele ceva urme de rugina. Spun inlocuire pentru ca , desi nu se vede din exterior, masina are o varsta si cred ca o sa fie nevoie de asta. Daca imi puteti recomanda pe cineva va sunt recunoscator. Am inceput sa pregatesc si revizia si intinerirea sistemului de franare. Etrierii spate nu prea arata bine si nici nu mai functioneaza asa bine ( frana de mana nu mai functioneaza in parametrii si culisele de la portetrieri nu prea se mai misca.) asa ca am am achizitionat etrieri noi , culise noi , placute de frana si in curand si alte discuri si lichid de frana . Pentru partea din fata voi revopsi etrierii si voi inlocui discurile si placutele. la urmatoarea revizie voi inlocui si suporturile motorului . Si cat atat acum.
    5 points
  3. Am terminat si cu piesele de mai sus . - Inlocuit placutele de frana pe fata cu cele ATE apoi aerisit franele cu lichidul OE. - Schimbat rulmentul suspect , a fost justificat deoarece avea vaselina iesita prin incheieturi deci clar urma sa isi dea duhul - apoi am schimbat toate suruburile de la punte si am montat si distantierele necesare rigidizarii caroseriei . Chiar se simte o diferenta la urcatul unei borduri sau in alte situatii specifice. - La final am facut si "retusurile" necesare etrierilor si protectiior de disc , acum arata cam asa : Ansamblul total este cam asa : Va urma inca o revizie pe anul acesta. In rest aduna km cuminte.
    4 points
  4. Multumesc pentru redeschidere ?! Revin cu cateva poze facute in graba cu masinuta ! Daca sunt oameni interesati de topic, promit ca maine voi face unele mai ,,profesionale “ interior-exterior !
    3 points
  5. Nu stiu de ce suneti asa de vehementi totusi. Mie mi se pare un caz clar de aplicare a legii in litera si nu in spiritul ei. Bun, este interzisa circulatia pe banda de urgenta, dar totusi banda aia e facuta pentru urgente tehnice sau de alta natura care sa te ajute sa iesi din traficul autostrazii in siguranta. Ceea ce colegul a facut. Oricum, cand tragem pe banda de urgenta de la viteza legala de circulatie vom mai parcurge o oarecare distanta pana la oprirea totala, asta tot circulatie se numeste si primim amenda? Cati metri trebuie sa parcurgem pana la oprire pe banda ca sa se considere ca nu circulam pe ea? Sau incetinim pana la 5 kmh pe banda 1 si intram brusc pe secure? Daca a tras pe banda de urgenta pe pod mai avea vreo 100 de metri pana la iesirea centura/Carrefour, decizia logica era sa inainteze pana acolo daca mai putea. Echipajului de politie respectiv i-as recomanda sa se mute pe sensul celalalt, mai ales dupa 16:00, o sa aiba sute de clienti care depasesc coloana pe banda de urgenta si nu au nici o problema, nici tehnica, nici de sanatate, poate doar o durere in... fata de ceilalti si fata de lege... ?
    3 points
  6. Mai țineți minte imaginile astea? Ieri mi-a venit ideea de a verifica ce e cu boxele spate. Și am identificat problema rapid, una din mufe de la boxele puse ieșise. cand am strâns ultimul surub am atins cumva mufa de tablă și a ieșit fix cât să nu facă contact. L-am pus la loc și acum am și boxe în spate. Olee Am mai lucrat ceva, dar apoi am primit o invitație la un gratar și a ramas să termin lucrarea în altă zi. O să vă arăt despre ce e vorba când termin.
    2 points
  7. 2 points
  8. Dpmdv ai procedat corect dpdv moral dar incorect dpdv legal. Intentia a fost buna, sa nu incurci traficul, dar intentiile bune si respectarea legii nu coincid mereu. Conform legii, tu trebuie sa mergi pe benzile de rulare iar atata timp cat roata se invarte nu ai ce cauta pe banda de urgenta. Scapai fara amenda daca opreai in mijocul pasajului
    2 points
  9. Cu prioritate pe urcare ? ...si kodilocatari fără forme legale ?
    2 points
  10. @CristiALF Nu, nu, dar un IS38 nu ar suna chiar rau! @C Z R Am inteles acum. Foarte tare ca isi pastreaza (in cazul tau, chiar foarte accentuat) caracterul de Dr. Jekyl & Mr. Hyde . Saptamana asta masina a fost "trasa pe dreapta" timp de 2 zile pentru o intretinere a protectiei nano-ceramice. S-a spalat caroseria in sistem pre-spalare urmata de metoda 2-B cu sampon cu PH neutru, decontaminare chimica si mecanica fina, refacere strat nano-ceramic sub lampi IR (self-healing) si finisare cu un strat de EXO pentru redarea efectului hidrofob si a luciului. Jantele au fost demontate si curatate temeinic cu solutie anti-depuneri de fier, spalate cu sampon cu PH neutru si apoi decontaminate chimic si mecanic mediu si finisate cu ceara de protectie rezistenta la temperaturi inalte. S-a profitat de ocazie si, astfel, s-a efectuat si un detailing al carenajelor rotilor, pulverizare strat de ceara lichida si dressing pentru plastice. Totodata, s-a reaplicat si un tratament hidrofob pe toate suprafetele vitrate, inclusiv pe oglinzi. Per total, foarte multumit de rezultat si atrage privirea pe strada (mai ales a mea, dupa ce o incui ). Pacat ca de maine ploua ... Cateva cadre dupa pre-spalare: Si dupa:
    2 points
  11. Salutare , deschid acest topic din dorinta de a cunoaste mai mult despre ce se poate omologa si ce nu , exterior pe masini . Si daca piesele au certificat de omologare european ECE mai trebuie mers la RAR ... Eu doream sa imi montez semnalizari pe led cu omologare ECE si am fost la RAR sa intreb , mi s-a spus ca e cu dus intors si ca ramane la latitudinea celui ce face inspectia daca considera valabila acea omologare ... Am ramas perplex ... Ei tot insistau sa nu schimb ... Acum am montat la evacuare care este stock doua ornamente si alea trebuie omologate ? Poate explica cineva ce se omologheaza , pe situl de la RAR nu am gasit nimic ... Stiu ca jantele daca sunt mai mari sau mai late si nu sunt in certificat trebuie omologate , foliile puse pe geamuri au omologare autorizate de la serviceul care le-a montat si el trebuie sa aiba autorizatie RAR , farurile si stopurile nici macar folie transparenta nu ai voie , culoarea autovehicului daca e mai mare de 30% din culoarea trecuta in certificat , ai voie sa colantezi sau sa vopsesti masina in aceeasi culoare care este in talon dar sa ii schimbi nuanta , daca este rosie o poti vopsi rosu inchis , dar sa nu o vopsesti violet sau portocaliu , nu mai sunt trecute nuantele trecute si cam atat ... Dar eu ca pasionat , daca vreau sa ii schimb grila originala care are semnul VW cu una fara , trebuie sa ma duc la RAR ? Daca vreau sa ii pun la praguri protectie pentru noroi , tot la RAR ? Va multumesc si astept si opiniile voastre !
    1 point
  12. Cu comenzile pe volan nu stiu daca te pot ajuta, eu am facut retrofit la volan de R-Line (tip golf 7 gen) si nu mi-am schimbat (inca) modulul de volan sa mearga si comenziile, dar stiu ca merg by default comenzile de pe volane cu 12 butoane (cum am eu acum). Unit-ul in sine nu are android , are android auto, deci trebuie legat (Desi exista unit-uri cu android auto wireless). Scopul meu este sa renunt la telefonul prins la grilajul de la ventilatie si sa am waze + muzica de pe youtube vanced direct din headunit. Si nici bluetooth nu strica avand in vedere ca vin de pe rcd 310 . De asmenea, senzorii am vazut ca mi arata, range si alte chestii nu stiu, banuiesc ca nu Lumea nu se plange nicaieri in review-uri de microfon ? , n-am idee de cuplare de microfon extern.
    1 point
  13. Mi-am comandat pana la urma RCD330G Plus cu android auto (https://www.aliexpress.com/item/RCD330-Plus-RCD330G-Carplay-Android-Auto-Noname-6RD-035-187B-Car-Radio-MIB-For-VW-Golf/32902011666.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.14b44c4dQOmR5g). In RO nici cum n-am gasit. Sper ca in 1-2 saptamani ajunge si pot sa revin cu pareri
    1 point
  14. Inlocuire galerie cu una de metal
    1 point
  15. Am făcut și un drum de 600 km în weekend până la marea belgiană. Am schimbat pe cauciucurile de vară, cele de pe față au deja peste 8 ani, cred că iau încă 2 să fie pereche cu cele 2 noi de pe spate ptr că nu mă mai simt sigur cu ele, par cam plasticitate așa. Poze nu am făcut că mașina e super murdară, o să fac după ce primește o spălare la automată.
    1 point
  16. Am facut si eu un drum mai lung, pacat cu vremea urata. Brasov - Sibiu la mers normal:
    1 point
  17. In caz ca n-ai remarcat contestatie el oricum face. Chiar si fara sens, deci nu asta e problema. Problema e ca treaba cu "smerit" nu merge ca-n filme sau reality-show-urile alea cu judecatori. Absolut deloc si cu 0 relevanta.
    1 point
  18. legea dispune numai pentru viitor cu exceptia legii penale mai favorabile. e bun de plata oricum indiferent de cum se schimba legea pe viitor asadar pentru situatia de fata "contestatia" se va judeca avand in vedere legile existente la momentul constatarii respectivei presupuse fapte contraventionale. stiu ca nu se citeaza postul anterior. am vrut sa reliefez singurul punct al postului in care era ceva de mentionat. lu' kraken nu-i mai raspund ca cedez nervos
    1 point
  19. Inca sunt uimit ca ati spus ca inchideti topicul de la primele explicatii in care ati pus un paragraf din legislatie din care reiese ca este la mintea cocosului ca nu ai voie sa circuli pe banda de urgenta..am pierdut sirul la cati useri i'au explicat acelasi lucru initiatorului topicului, care, s'a adresat chiar si in titlul topicului cu o intrebare, dar se pare ca el cauta doar contra argumente de 2 lei ( asa cum a facut si cu politaii ) ca sa nu accepte realitate..convingerile unora sunt imposibil de schimbat ; in cazul asta chiar nu inteleg de ce mai esti curios de parerile altora daca o tii intr'una pe a ta.. Omule, ai avut intentii bune probabil, dar daca vrei sa faci contestatie pt situatia de fata mai bine vino cu propuneri de schimbare a legilor inainte, pt ca altfel esti bun de plata. Ai prins curaj ca ai castigat doua procese dar fortezi nota dpmdv. Era la alegerea politistului daca sa te pasuiasca sau nu, dar daca ai avut aceeasi atitudine ca cea de aici, nu ma mira ca a ales sa nu o faca.
    1 point
  20. Are cineva idee la cine as putea incerca sa apelez sa scot preincalzirea catalizatorului din soft?
    1 point
  21. Felicitări pentru tot efortul depus. Legat de liniștea din mașina, nu e vorba doar de cum suna muzica, ci și de toate zgomotele pe care nu le mai auzi de afara și care îți oferă confort. Până la urmă, una din diferențele dintre mărcile premium și restul e data de calitatea antifonării mașinii. O să ajungi la destinație mai odihnit, mai ales dacă faci și softul ăla
    1 point
  22. Eu am activat lane assist fara sa am maneta de semnalizare din imaginea de mai sus. E mai comod daca ai si maneta aceasta de semnalizare, intr-adevar, dar nu e imperios necesara deoarece poti porni/ opri Lane Assist din meniul masinii. Masina mea a venit doar cu Traffic Sign Assist din fabrica.
    1 point
  23. Legea e clara si sanctiunea pare legal acordata. Totusi adaug ca legea e prost gandita. Adica daca sa zicem ai patit ceva la masina (habar nu am ce) dar ceva care te obliga sa mergi cu o viteza minima de deplasare la care ai incurca circulatia pe banda1 a autostrazii. Ai patit chestia asta,da ? Singura posibilitate legal este sa tragi pe banda de urgenta dar sa OPRESTI acolo. Adica domne blocheaza dumneata banda de urgenta vreo 2 ore pana iti vine platforma in loc sa te deplasezi cu 20-30km/h 5 minute pana la prima iesire/primul spatiu de urgenta/prima parcare. In cazul omului pt ca stiu zona era vorba de 1 minut de mers pana la iesirea spre carrefour. Tot in cazul omului e foarte interesant si ca era pe pod, adica ai voie sa opresti pe banda de urgenta dar pe banda de urgenta aflata pe un pod oare ai voie? Inca o precizare, daca masina nu se mai poate deplasa cu o viteza superioara celei de 50km/h nu ai voie strict legal nici sa circuli pe banda1 a autostrazii. Codul Rutier (OUG 195/2002) Art.74. (1) Pe autostrazi este interzisa circulatia pietonilor, a autovehiculelor cu gabarite sau mase depasite fara autorizatie speciala de transport eliberata de administratorul drumului public, conform reglementarilor în vigoare, a vehiculelor cu tractiune animala, a animalelor, a vehiculelor trase sau împinse cu mâna, a bicicletelor si mopedelor, a tractoarelor si masinilor autopropulsate pentru lucrari agricole, precum si a vehiculelor care, prin constructie sau din alte cauze, nu pot depasi viteza de 50 km/h si sincer ar fi fost oricum FOARTE periculos sa circuli pe banda1 a autostrazii cu 20-30-40kmh. Altfel consider ca ati fost prea duri cu colegul. Forumul asta pe vremuri nu genera discutii bai vezi ca ai o vechitura de ce iesi cu ea pe strada? Masinile se strica, hello. si din 1900 toamna si din 2016. exemple de colegi care au ramas cu masinile in drum sunt nenumarate. Ca fapt divers daca voi erati in situatia omului sa fii nevoit sa mergi cu viteza mica ce faceati? Eu recunosc ca as fi mers pe banda de urgenta pana iesirea care repet, era imediata
    1 point
  24. Am reusit sa fac si mentenanta /curatarea trapei iar de data aceasta am si documentat tot . Este a 5-a oara cand o fac de cand masina este la mine . Toata detalierea operatiei este postata in topicul dedicat Trapei din aria Tiguan 5n&5n2 : Iar rezultatul final este acesta:
    1 point
  25. ? Nu cumva mecanicul crede ca ai distributie pe lant? ia intreaba-l. Productia masinilor astora a fost incepand cu 2013 si a avut garantie 4 ani = 2017. Doar ca nu au fost asa de multe si populare din anul 2013. Asa ca mecanicii inca nu cunosc bine TSI pe curea dupa 2013 si in majoritatea cazurilor vorbesc despre motorul pe lant dinainte de 2013. Schimbi distributia inutil si dejeaba.
    1 point
  26. Farurile modificate anterior au fost inlocuite cu unele OEM.
    1 point
  27. ...și acum în noroi cu ea ?
    1 point
  28. Eu cred ca este exact invers, Led urile nu degaja atata caldura ca un halogen si de aici si condensul.
    1 point
  29. Am schimbat egr-ul. Văd că lucrează dar nu-mi place cum face când opresc motorul. Am curățat și galeria de admisie și am pus puțin silicon pe margine la capac. În seara asta s-a rupt cureaua de accesorii.
    1 point
  30. Salut. Stie cineva daca se poate face din vag sa se aprinda cercurile de pozitie cand calc frana? as vrea sa pun 2 lampi de mers inapoi si sa mut ceata pe actuala frana, adica pe ledurile din mijlocul inelului de pozitie. Exact ca in acest video
    1 point
  31. Salut, am achizitionat eu, omul este de treaba, m-a ajutat chiar foarte repede, sunt aceeasi culoare daca te uiti din spate de la circa 2 metrii, cand te apropii nu sunt deoarece cele de pe porbagaj sunt mult mai in exterior ca cele de pe lateral, dar se vad super de la 1.5m, 2m . Sunt foarte usor de montant daca ai putina indemanare si rabdare.
    1 point
  32. Priveste partea buna. Esti anuntat din timp. Sfatul meu, cauta pe la dezmembrari o broasca de pe aceeasi usa si parte. Eu am dat 200 pe ea. Daca te duci la dealer mai jos de 700 nu cred ca o scoti. Cand ii vine sorocu si te supara rau, o schimbi. Eu sunt preafericitul posesor al unei masini de noua si cu impresie de SH care dupa 3 ani m-a pricopsit de un rulment, doua flexoare, doua broaste de usi si acum astept cu sufletul la gura ce mai urmeaza. Distractia e in toi si am numai 40k km cu ea. Pana la 100.000 voi fi un membru activ al serviceurilor VW. Te si intrebi de unde fac atatia bani: service. VW marca fiabila ?! Nicidecum, nu pt mine. O cunostinta cu un Renault Megane facut in Turcia rade de mine in hohote iar mie imi vine sa-i dau foc ... masinii. Sunt eu prea exigent ? Cer prea mult de la un brend altadata serios ? Ori asa se poarta acum, cumperi masina si apoi urmeaza abonamentul de service.
    1 point
  33. Simplu. Usii blocate inchise nu i se poate desface fata de usa pt ca suruburile sunt pe cantul usii, parte care este inaccesibila cu usa inchisa/blocata. Ca sa ajungi la broasca singura solutie este sa faci acest decupaj pe fata interioara dupa ce dai jos capitonajul. Pe un alt thread un coleg a zis a se insista pe declansarea la nimereala a ciocului rosu din broasca cu o tija. Dar eu neavand idee ce trebuie sa caut, sa vad, sa declansez n-am avut de ales. In fapt acel decupaj a fost facut pentru a se trage de clapeta rosie de pe broasca. Trist dar adevarat. Stiti care imi este ghinionul ?! Broasca usa stanga fata acum a inceput sa faca la fel, dar se mai deschide la a 2-3-4-5 incercare din interior de pe butonul comenzii inchiderii usilor. Preventiv am cumparat de la deezmembrari si acea broasca. A gresat-o la service cu un spray, dar degeaba. Deci in mai putin de 2 luni eu am doua broaste defecte. Reparatia a costat 200 lei, broasca 200. Pe fata va fi la fel. Daca ar fi fost sa cumpar broastele din service m-ar fi costat una bucata broasca 720 lei. In total distractia valoreaza 1840 lei si eu o rezolv cu 800 :D Sunt foarte dezamagit de acest brand VW si nu mai recomand nimanui VW ca un brand solid serios. Maine mi-as cumpara cu totul alta masina. Am sentimentul ca as fi cumparat o masina SH.
    1 point
  34. Si PE PASAJ??? o fi, OARE, vr-un tampit ca sa opreasca sus pe pasaj??? sau pe pod?? sau in curba??? ..cel putin, noi astia, cu C si/sau D ...NU am face asa ceva... si in plus... cu remorca??? cine!!si CUM ia SI remorca daca se defecteaza acolo???
    -1 points
  35. ...aici cuvantul cheie este PE POD. adica oprire PE POD. adica, cf prev REGULAMENT pt aplicare oug 195, ART 142, pct C, oprirea ESTE INTERZISA PE POD, PASAJE RUTIERE. Cu asta le-am contracarat motivarea. CUM sa opresc PE POD??? in plus le'am atras atentia ca am respectat prev art 114 pct 5, lit b- cand vehiculul ....... si sau constituie el insusi un pericol pt el sau.... circuland cu avariile aprinse. dada.. erau doi...pana sa intrebe ceva, ala mai experimentatu' m'a vazut ca vb la telefon cu ,,cineva'' si m'a intrebat cu cine am vb. I-am zis, il stia pe ,,acela''' (era un coleg dela tamponari) ... si a scris ,,avertisment''... Lat edit- multumesc colegului care, la orice scriu oriunde, imi trimite inimioare rosii de iubire.. Banui eu care e ala... Ii multumesc.
    -1 points
  36. Asta am zis si eu, nu e voie PE POD. Aia au mers in spatele meu de undeva din apropierea varfului de pasaj pana la baza, daca trageam mai tare, apucam sa virez- ies de pe pasaj, si nu mai apucau sa ma opreasca. Chestie de noroc.
    -1 points
  37. O întrebare, de unde știm că mașina s a defectat, are presiune ulei slabă fix pe pod și nu a manifestat această problema și înainte să urce pe pod,.? Daca mașina face așa la 25 grade cum se prezintă la 38-42 grade? Sau e doar mașina de iarna? Avem pretenții sa aplicam legea dar când vine vorba de noi apar semne de întrebare. Sau cum i a spus un coleg unei profesoare la un examen oral, l a întrebat dacă a copiat, iar el a răspuns hotul neprins negustor cinstit.
    -1 points
  38. Domnul meu,ma intereseaza niste sfaturi de la cei care au,sau care au avut aceasta marca si model de masina. De ce ar mai exista aceste site-uri,care le-ar mai fi rolul, daca l-am intreba mereu pe google?Cred ca exista pe aici si oameni care ma pot ajuta(din propriile experiente),nu sa ma trimita ca dvs la google.O zi buna ! Ps. Titlul tutorialului ,,,Sfat achizitie masina grup VAG ...
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!