Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.06.2019 în toate secţiunile

  1. Legea e clara si sanctiunea pare legal acordata. Totusi adaug ca legea e prost gandita. Adica daca sa zicem ai patit ceva la masina (habar nu am ce) dar ceva care te obliga sa mergi cu o viteza minima de deplasare la care ai incurca circulatia pe banda1 a autostrazii. Ai patit chestia asta,da ? Singura posibilitate legal este sa tragi pe banda de urgenta dar sa OPRESTI acolo. Adica domne blocheaza dumneata banda de urgenta vreo 2 ore pana iti vine platforma in loc sa te deplasezi cu 20-30km/h 5 minute pana la prima iesire/primul spatiu de urgenta/prima parcare. In cazul omului pt ca stiu zona era vorba de 1 minut de mers pana la iesirea spre carrefour. Tot in cazul omului e foarte interesant si ca era pe pod, adica ai voie sa opresti pe banda de urgenta dar pe banda de urgenta aflata pe un pod oare ai voie? Inca o precizare, daca masina nu se mai poate deplasa cu o viteza superioara celei de 50km/h nu ai voie strict legal nici sa circuli pe banda1 a autostrazii. Codul Rutier (OUG 195/2002) Art.74. (1) Pe autostrazi este interzisa circulatia pietonilor, a autovehiculelor cu gabarite sau mase depasite fara autorizatie speciala de transport eliberata de administratorul drumului public, conform reglementarilor în vigoare, a vehiculelor cu tractiune animala, a animalelor, a vehiculelor trase sau împinse cu mâna, a bicicletelor si mopedelor, a tractoarelor si masinilor autopropulsate pentru lucrari agricole, precum si a vehiculelor care, prin constructie sau din alte cauze, nu pot depasi viteza de 50 km/h si sincer ar fi fost oricum FOARTE periculos sa circuli pe banda1 a autostrazii cu 20-30-40kmh. Altfel consider ca ati fost prea duri cu colegul. Forumul asta pe vremuri nu genera discutii bai vezi ca ai o vechitura de ce iesi cu ea pe strada? Masinile se strica, hello. si din 1900 toamna si din 2016. exemple de colegi care au ramas cu masinile in drum sunt nenumarate. Ca fapt divers daca voi erati in situatia omului sa fii nevoit sa mergi cu viteza mica ce faceati? Eu recunosc ca as fi mers pe banda de urgenta pana iesirea care repet, era imediata
    7 points
  2. Inca sunt uimit ca ati spus ca inchideti topicul de la primele explicatii in care ati pus un paragraf din legislatie din care reiese ca este la mintea cocosului ca nu ai voie sa circuli pe banda de urgenta..am pierdut sirul la cati useri i'au explicat acelasi lucru initiatorului topicului, care, s'a adresat chiar si in titlul topicului cu o intrebare, dar se pare ca el cauta doar contra argumente de 2 lei ( asa cum a facut si cu politaii ) ca sa nu accepte realitate..convingerile unora sunt imposibil de schimbat ; in cazul asta chiar nu inteleg de ce mai esti curios de parerile altora daca o tii intr'una pe a ta.. Omule, ai avut intentii bune probabil, dar daca vrei sa faci contestatie pt situatia de fata mai bine vino cu propuneri de schimbare a legilor inainte, pt ca altfel esti bun de plata. Ai prins curaj ca ai castigat doua procese dar fortezi nota dpmdv. Era la alegerea politistului daca sa te pasuiasca sau nu, dar daca ai avut aceeasi atitudine ca cea de aici, nu ma mira ca a ales sa nu o faca.
    2 points
  3. In ultima vreme nu prea am mai facut nimic la masina. Doar o curatenie la interior cand am fost la tara. Caut un tinichigiu bun pentru a inlocui aripa stanga spate ( masina a avut un incident in trecut si a aparut rugina in zona reparatiei ) si pragurile care au si ele ceva urme de rugina. Spun inlocuire pentru ca , desi nu se vede din exterior, masina are o varsta si cred ca o sa fie nevoie de asta. Daca imi puteti recomanda pe cineva va sunt recunoscator. Am inceput sa pregatesc si revizia si intinerirea sistemului de franare. Etrierii spate nu prea arata bine si nici nu mai functioneaza asa bine ( frana de mana nu mai functioneaza in parametrii si culisele de la portetrieri nu prea se mai misca.) asa ca am am achizitionat etrieri noi , culise noi , placute de frana si in curand si alte discuri si lichid de frana . Pentru partea din fata voi revopsi etrierii si voi inlocui discurile si placutele. la urmatoarea revizie voi inlocui si suporturile motorului . Si cat atat acum.
    2 points
  4. Felicitări pentru tot efortul depus. Legat de liniștea din mașina, nu e vorba doar de cum suna muzica, ci și de toate zgomotele pe care nu le mai auzi de afara și care îți oferă confort. Până la urmă, una din diferențele dintre mărcile premium și restul e data de calitatea antifonării mașinii. O să ajungi la destinație mai odihnit, mai ales dacă faci și softul ăla
    2 points
  5. Banda de urgenta o folosesti NUMAI pt a stationa, nu pt a merge, cand ai o urgenta , care poate fi si medicala , soferul in imposibilitate de a conduce mai departe, naste sotia , soacra moare (Doamne fereste ), defectiune la masina ce impiedica temporar sau permanent deplasarea masinii. Daca nu poti merge pe autostrada din diferite motive cu cel putin 50 km /h atunci tragi pe dreapta pe banda de urgenta faci c escrie la lege, triunghi, stai tu in afara soselei ,Nu sta nimeni in masina, si chemi platforma daca e un defect ce nu este doar temporar(supraincalzire motor ,etc).Clar pt mine
    2 points
  6. M-am decis in sfarsit sa prezint si eu modul in care imi fac curatarea si mentenanta trapei pentru masina mea : Tiguan 5N2 - 2013 - 4motion . Metoda care urmeaza a fi descrisa este inspirata din multe surse video si text dar si asistare personala la o astfel de operatie intr-o reprezentanta oficiala VW din Romania .Este mult imbunatatita fata de ce am vazut ca se aplica prin reprezentanta care nu poate fi descris decat ca "apa de ploaie" , operatie pentru care am fost taxat ~175 ron pentru "Mententanta" care a durat maxim 20 minute timp in care am urmarit "de pe bara" ce se intampla cu masina mea . Operatia care urmeaza sa o descriu poate sa dureze intre 2 si 4 ore, asta depinde de fiecare in parte cat de atent la detalii este si cat de mult se bucura de satisfactia lucrului bine facut. Pentru mine operatia a durat aproximativ 4 ore. Operatia de Mententanta/Curatare Trapa se imparte in 2 mari categorii : 1) Lubrifiere/curatare trapa 2) Curatare si desfundare scurgeri (4 la numar pentru trapa PANORAMICA) In urmatorul post va fi atins doar punctul 1 de mai sus . Avand in vedere ca am facut recent operatia de curatare scurgeri , fara sa documentez spre rusinea mea , aceasta va urma la urmatoarea scadenta a acestei operatii. Warning ! Solutiile , echipamentele si uneltele de mai jos au fost alese personal considerand ca aduc un plus operatiei si usureaza volumul de munca . NU sunt recomandate oficial de producatorul VW . Operatia a fost efectuata de 5 ori pana acest moment in decurs de 1 an , iar micile efecte secundare ale procedurii/solutiilor de mai jos vor fi detaliate corespunzator . Efecte secundare care nu afecteaza mecanic , structural sau operational trapa panoramica ! Prin urmatoarea procedura am constatat ca se rezolva urmatoarele "bube" ale trapei panoramice : - Sacadarea trapei la deschidere si inchidere - Glisarea greoaie a trapei pe sina de culisare - Zgomote ale trapei (troncanit la trecerea prin gropi sau denivelari) - Scartait puternic/moderat la urcarea bordurilor sau in cazuri generale de flexare a caroseriei La mine trapa avea deja 2 luni de la ultima curatare si se prezenta un urmatorul fel : Sa incepem : 1) Pentru aceasta operatie eu folosesc urmatoarele "ingrediente " : La acestea se adauga si un pulverizator standard de gradina si aprox 3 litri de apa : 2) Operatia de curatare o sa devina destul de "messy" asa ca de la inceput , parasolarul trebuie rulat pana la capat si portiunea deschisa a trapei trebuie blocata/protejata cu ceva pentru ca mai mult ca sigur o sa ajunga praf, vaselina , picaturi....etc pe tapiterie in interior . Eu am rezolvat aceasta problema prin decuparea unei bucati de carton care deserveste ca protectie dar si ca "masa de lucru" pe care imi pot depozita ingredientele in timpul operatiei. 3) Se pulverizeaza cu (5)WD40 multifunctional in toate canalele laterale din partea frontala a trapei (cele din imaginea de mai jos) apoi se folosesc pensulele pentru agitarea mizeriri de pe suprafetele pulverizate. Aceasta etapa este una dintre cele mai laborioase care nu se poate estima , este in functie de fiecare trapa cat de murdara/curata este. Aici este nevoie de multa rabdare , nu va grabiti , repetati operatia de pulverizare daca este necesar , recomand ca procesul de pulverizare / agitare sa fie facut de 3 ori . In timpul acestei operatii mai mult ca sigur veti gasi reziduri de mizerie inchegate cu "fosta" vaselina care a fost folosita pentru trapa . Moment in care una din uneltele de la punctele 12->20 va fi la indemana pentru adunarea acesteia. Greu de descris ca si proces , deoarece este de la caz la caz. 4) Dupa ce ati agitat foarte bine zona cu pensula si WD40 se trece la prima etapa de clatire . Se va folosi pulverizatorul de gradina dar nu cu prea multa presiune , se va stropi intreaga portiune frontala a trapei in directia : Din Spate spre Fata . Jetul de apa nu trebuie sa fie orientat catre partea din spate deoarece toata mizeria va calatori in portiunea greu accesibila a trapei: 5) In timpul acestei operatii se testeaza si scurgerile frontale ale trapei daca sunt sau nu infundate . Apa trebuie sa curga pe partea care se face clatirea si foarte important de retinut : TREBUIE SA CURGA APA IN ACELASI RITM IN CARE ESTE TURNATA ! Asa va dati seama ca scurgerea este cu probleme la "vezica" sau este sanatoasa si curata ! Scurgerile sunt pozitionate langa bucsele de la basculele fata stanga/dreapta. Operatiile de la punctul 3 si 4 se repeta pana se considera curata partea frontala a trapei. 6) Se trece la partea din Spate a trapei : 7) Dupa aplicarea solutiei (5)WD40 se repeta operatia de clatire in urmatorul fel : Se introduce (15)Spatula de plastic intre cheder si marginea trapei pentru despartirea unui orificiu prin care se poate pulveriza apa pentru curatare. Operatia se poate face in ambele sensuri in aceasta situatie , mentiune ca trebuie aplicata si la partea din spate a trapei. De asemenea se poate face si cu trapa deschisa daca indemanarea este pe masura. Nu uitati ca aceasta operatie se face pe tot perimetrul partii din spate a trapei. 8.) In timpul acestei clatiri din partea din spate , se verifica si scurgerile spate daca sunt "sanatoase" . Acestea sunt pozitionate exact in spatele rotilor , in spatele carenajelor . Exact ca la cele din fata , fluxul apei care se scurge trebuie sa fie egal cu cel de apa turnata , in caz contrar .....e de rau sau cel putin e "pe vine" raul. Operatia de clatire/curatare se efectueaza pana se considera curata in ochii celui care munceste. 9) Dupa operatia de clatire , se usuca cat de bine se poate toate zona cu lavetele microfibre/servetelele iar apoi se aplica un strat subtire de (6)Vaselina siliconica WD40 pe toata suprafata proaspat curatata . Apoi pentru curatarea canalelor interne se foloseste o carpa cu microfibra curata in urmatorul fel : Se "indeasa" laveta folosind (18)Accesoriul T cu carlig in capat , apoi se foloseste acesta pentru miscarea lavetei dealungul canalului in care este introdusa . Operatia se face din SPATE catre FATA ! Laveta va aduna tot excesul de vaselina siliconica dar si toate rezidurile ramase in urma clatirii. Operatia se repeta de cate ori este necesar pe ambele canale ale trapei si pe ambele parti. Daca este necesar , schimbati microfibra care oricum va fi contaminata cu vaselina veche ramasa. 10) Pentru uscarea suplimentara se foloseste sprayul cu aer comprimat pentru eliminarea apei ramase . Nu se sufla direct in gaurile de scurgere ale trapei , in rest se poate folosi la liber arbitru pentru uscarea sinelor. Ca sa va faceti o idee -> 1 tub ajunge pentru 1 curatare. 11) In procesul de curatare/agitare cu pensula /clatire nu trebuie uitate "balamamele" trapei . Si acestea trebuie curatate si sterse in functie de dexteritatea fiecaruia. Toate operatiile de mai sus se aplica si pentru acestea . Se pot folosi si lavete de microfibra umede pentru aceasta operatie. 12) Daca toate procesele de mai sus se considera implinite de catre utilizator , atunci se poate trece la partea de lubrifiere. Cu mentiunea importanta ca toate zonele trebuie sa fie uscate (fara apa) pentru a incepe acest proces. Aici intervin sculele mentionate mai sus dupa indemana fiecarui utilizator. Eu personal am gasit cel mai convenabil folosirea betisoarelor de urechi si pus si simplu a degetelor cu manusi pentru lubrifiecrea canalelor de curculare a trapei : Sunt 3 puncte de "slide" . Principalul este cel in care este introdus betisorul galben de mai jos , al doilea este in sageata de sus iar al treilea sub sina din sageata de mai sus. Acestea se pot observa destul de usor ca sunt potiuni cu zgarieturi longitudinale specifice miscarolor inainte/inapoi. Aici se aplica (8)Vaselina Siliconata LIQUIMOLLY , cantitatea aplicata nu trebuie sa fie in exces , suprafata totala trebuie steasa usor cu o laveta microfibra pentru indepartarea vaselinei excesive. Cu rabdare o sa vedeti ca este destul de usor de aplicat. (8)Vaselina Siliconata LIQUIMOLLY se aplica si pe bratele laterale ale paravantului ,aceasta parte se freaca de trapa la fiecare inchidere si trebuie lubrifiata si curatata corespunzator. Pentru lubrifiere vin utile (17)Accesoriu inelar carlig pentru lubrifiere spatii stramte dar si (19)Betisoare curatare urechi . Fiecare decide in functie de indemanarea propie. 13) Dupa operatia de lubrifiere , se trece la curatarea si tratarea chederelor folosind solutiile de la punctele 9,10,11 in functie de alegerea fiecaruia. In functie de locul in care trebuie aplicata fiecare recipient are rolul lui specific . Chederele trebuie acoperite pe tot perimetrul si absolut toata suprafata cu solutia lor de tratament. Se asteapta cateva minute apoi tot excesul de solutie se va sterge usor cu o laveta cu microfibre . Aceiasi operatie se aplica si la chederul de mijloc care trebuie si el curatat si lubrifiat : 14) Dupa ce se aplica solutia de tratament de chedere se inchide complet trapa . Se foloseste solutia (8)Vaselina Siliconata LIQUIMOLLY impreuna cu (15)Spatula de plastic in urmatorul mod: Se pune cate putina vaselina pe varful spatulei apoi se introduce spatula intre cheder si marginea trapei pe tot perimetrul acesteia . Spatula nu se forteaza! se apasa usor intre cele doua folosind miscari sus/jos pana cand aceasta operatie devine usor se efectuat si spatula intra usor intre cele doua. Se repeta operatia pe tot perimetrul trapei : Inclusiv in partea din spate : Sa fiti pregatiti cu multa rabdare pentru acest proces ! Mie personal mi-a luat 1 ora din totalul operatiei . In timpul acestor manevre foarte multe impuritati vor iesi la iveala in vaselina ramasa pe varful spatulei. Pregatiti o carpa cu microfibra pentru stergerea varfului spatulei periodic pentru a nu introduce vaselina contaminata in orificiile stramte. 15) Dupa ce terminati intreg perimetrul trapei se sterge tot excesul de vaselina cu servetele uscate sau lavete microfibra iar rezultatul final ar trebui sa arate in urmatorul fel : 16) Se pune trapa pe pozitia "Aerisire" pentru a avea acces la marginea din spate a acesteia. Se foloseste (8)Vaselina Siliconata LIQUIMOLLY aplicata direct cu degetul pe suprafata de contact a trapei cu chederul transversal de mijloc , dar si pe terminatia de plastic a trapei : Inca odata , excesul de vaselina se sterge cu laveta sau servetelul. 17) Pentru balamamele trapei se foloseste (1)Vaselina pe baza de Litiu cu punct de picurare ridicat +240C am observat ca aceasta tine mai bine decat (8)Vaselina Siliconata LIQUIMOLLY in aceste locuri , dar nu este exclus ca se poate folosi si (8)Vaselina Siliconata LIQUIMOLLY . Pentru aplicarea vaselinei pe balamale se folosesc (20)Diverse pensule scolare( marimi 6->10) 18) Se deschide apoi trapa la maxim si se incepe tratarea chederelor pe partea interioara pe tot perimetrul : 19) In interior trebuie curatata si sina parasolarului folosind betisoare de urechi . Se face cu miscari din Spate spre Fata ! Tot un betisor de urechi va fi folosit pentru lubrifierea acestei sine folosind (8)Vaselina Siliconata LIQUIMOLLY . Asigurativa ca ati reusit sa parcurgeti cu vaselina intreaga suprafata a sinei parasolarului. Cu rabdare ! Nu va grabiti ca sa nu uitam ca acum lucram la "interioare" si nu trebuie sa dam pe "langa" sau sa picure ceva pe jos..... Tot excesul de vaselina se sterge cu o laveta curata . Si cred ca am cam incheiat .......cu rabdare putem sa obtinem ce ne-am propus . La final trapa va arata asa : Iar de functionat , va functiona impecabil: Efectele negative ale procedurii de mai sus ar fi: - Dupa 1 sau 2 zile tot perimetrul exterior al trapoi va trebui sa fie sters cu o laveta microfibra pentru ca va elimina tot excesul de vaselina odata ce caroseria va incepe sa "lucreze" . - Vaselina (8)Vaselina Siliconata LIQUIMOLLY am vazut ca tine destul de bine la praf , in sensul ca nu aduna asa de mult ! dar din pacate mai aduna acei fulgi albi care sunt specifici sezonului actual. La o simpla spalare de masina acestia cad fara probleme. Am reusit totusi in perioada asta de cand am masina sa experimentez ce inseamna trapa deschisa si trapa inchisa ( folosita doar ca moon roof) iar concluzia mea a fost una "socanta" Am stat si 2 luni fara sa deschid trapa iar apoi am folosit si trapa periodic, iar in final am lasat trapa deschisa in parcare acolo unde vremea a permis . Concluzia? Nu este nimic mai daunator trapei decat sa fie lasata deschisa atunci cand este masina parcata , exemplu mai jos: Este incredibil cata mizerie se poate acumula in locurile FIX in care nu te astepti atunci cand trapa este lasata deschisa sau doar rabatata. Nivelul de mizerie cumulat in 2 saptamani aproape ca era echivalent cu cel din primele poze ale acestui post cu adagarea ca in sinele trapei mai gasesti si alte surprize : frunze , bete, rahat de pasare......va imaginati voi. Reziduri care se duc direct spre scurgerile trapei cu prima ocazie. In cele 2 luni in care nu am deschis trapa , nivelul de mizerie era semnificativ mai mic dar totusi era prezent. Pe scurt : NU lasati trapa deschisa atunci cand masina este parcata ! Stiu ca este util dar luati in considerare cele de mai sus apoi decideti singuri daca merita sau nu sa lasati trapa deschisa.
    2 points
  7. 2 points
  8. Daca folosesc mirrorlink (pe varianta A sau B) cu waze de exemplu, mai merge bluetooth ul (apeluri sau muzica)?
    1 point
  9. cei care doresc update gratis il gasiti pe rcd330plus.com . ultima varianta 5518 gratuita. eu acum am 5516 dar cred ca o sa incerc si 5518
    1 point
  10. Dpmdv ai procedat corect dpdv moral dar incorect dpdv legal. Intentia a fost buna, sa nu incurci traficul, dar intentiile bune si respectarea legii nu coincid mereu. Conform legii, tu trebuie sa mergi pe benzile de rulare iar atata timp cat roata se invarte nu ai ce cauta pe banda de urgenta. Scapai fara amenda daca opreai in mijocul pasajului
    1 point
  11. Atata munca pentru "mai infundat, mai estompat" . Ma asteptam la un wow, parca e Bentley. Dar, ma rog, fiecare cu pasaricile lui.?
    1 point
  12. Shell Helix Ultra Professional AV-L 0w30 este 507.00,poti merge in continuare cu el
    1 point
  13. E ,,legislatie''- care se refera si la... aplicarea ei, si sanctiuni. AUTO. Logica minima imi INTERZICE sa opresc SUS pe PASAJ, ASTA a fost toata chestia. Eu zic ca.. tre' sa fie tampit maaaxim unu' care opreste PE pasaj, sus.. macar o lasa sa ,,curga'' la vale. Cel putin asa se face cand conduci un camion. dar cati de aici or sti.... ..sa OPRESC PE pasaj avand remorca??? unheard!!! GATAAA!!! am inteles!! LOGICA NU are nicio treaba pe aici.. ,,trebuie'' sa se respecte strictosenso ,,legea''..
    1 point
  14. Cred ca vorbim limbi diferite . Ca sa mergi pe banda de urgenta trebuie sa ai "autovehicul cu regim prioritar",asta inseamna : politie ,salvare,pompieri ... Tu nu ai autovehicul cu regim prioritar dar mergi pe banda de urgenta ,normal ca ai incalcat codul rutier. Trebuia sa mergi pe prima banda pana la prima iesire ,asa nu luai amenda.
    1 point
  15. CE alta masina stii ca..mi s'a mai defectat??? numeste UNA. Ai ghicit prost.. E golf TREI. un 1,8. ABS. perfect. NU PRESTEZ!! ajut cate un prieten... atunci veneam de la itp cu platforma. Lat edit- NU am NICIO altercatie... doar doua procese castigate, si amenzile anulate.
    1 point
  16. asa i-am zis si eu. Ca stiam. Plus ca nu spune de situatia de pe pasaj. Ramai PE pasaj sus sau... pleci usor de acolo.. Engine warning nu e... ,,justificat''?? plus mers CU avariile, deci nu asa.. la oha... mai ales ca soseaua era goala...
    1 point
  17. @andrei0241: Într-adevăr, schimbând și difuzoarele originale cu unele dedicate, sigur se va îmbunătăși și mai mult audiția în mașină. Considerații finale, dacă vă apucați de așa ceva, singuri ca și mine, pe care ar trebui să le aveți în vedere: Studiați cum se ”deschide” mașina voastră, ce fel de cleme are, șuruburi, etc. Interetul e plin de materiale, dar unele chestii nu le veți găsi și va trebui să improvizați sau să încercați Pentru Tiguan vă vor trebui cleme de plastic pentru uși (chiar dacă le scoateți și le montați cu grijă), cleme de metal în romb (pe care le veți găsi la prinderea pragurilor, stâlpilor, altor elemente prin portbagaj) și cele 4 cleme de la plafon, pe care eu nu am reușit sa le scot întregi. De asamenea, studiați modul în care acestea se scot, astfel veți economisi timp și bani (de exemplu, cea mai de sus clema de la stalpul A se scoate prin rasucirea stalpului la 90 grade și apoi se scoate clema de pe metal; dacă veți trage de ea, ca și de celelalte două, o veți rupe) Ordinea de remontare a fost (sau ar fi trebuit să fie): stâlpii A, plafon (cu tot ce implică susținerea, adică mânere, parasolare, etc), stâlpii B (se montează întâi partea de sus, se prinde în surub provizoriu, apoi se prinde partea de jos de partea de sus, se introduce partea de jos în pragul din față, dupa care se clipsează pe stâlp și în spate, stâlpii C (partea cu geamul mic), pragulul spate, ornament protecție aripă spate (cel pe care stă centura spate) și apoi acoperitorile din portbagaj. Pragul față și ornamentele hayonului pot fi puse înainte (pragul față e recomandat să-l puneți înainte de montarea parții de jos a stâlpului B, pentru un montaj mai facil) Materialele vibroabsorbante si fonoabsorbante se lipesc foarte bine! Folosiți rola și coada unui trafalet mic, pentru a întinde foarte bine materialul, presați-l corespunzător, nu foarte tare, dar este esențial atît pentru a rămâne lipit ulterior, căt mai ales pentru a-și face efectul. Răbdare, timp și loc! Trebuie să aveți răbdare foarte multă. Spre exemplu, stâlpul B din partea șoferului, l-am montat și scos de cinci ori până mi-a ieșit cum trebuie. Când nu vă mai iese ceea ce trebuie să faceți, luați o pauză și faceți altceva. De asemenea vă trebuie timp. Mie mi-a luat 9 zile și între 8 și 10 ore pe zi de muncă la ea. Vă trebuie și un loc unde o puteți lăsa desfăcută, cei de la case sunteți avantajați. Și cred că mai trebuie și o doză sănătoasă de masochism și nebunie! Este foarte greu, foarte multă muncă, foarte multă atenție, răbdare, pot apare lucruri sau cheltuieli neprevăzute. De aceea, manopera pentru asemenea operațiuni este pe măsură. Veți avea momente în care vă vor durea câțiva mușchi pe care nu credeați că îi mai aveti , alte momente în care o să simțiți că nu mai puteți. Materiale folosite: CTK Standard 2mm – 29 folii (50x37cm, aprox. 5.4 mp) STP GB 2mm – 10 folii (75x47cm, aprox. 3.5 mp) Folie buretată 6mm – 9 mp Folie buretată cu folie aluminiu – 1,5 mp STP Anti squeak – 1 rolă (aprox. 2ml) Scule folosite: truse tubulare și chei fixe truse torx șubelnițe drepte de diferite dimensiuni unelte de plastic pentru scos ornamente rolă presare materiale insonorizare măner trafalet mic foarfece, cutter aparat de măsură clește de sertizat, patenți diferiți bandă izoler și bandă pânzată Greutatea adaugată a tuturor materialelor insonorizante este de aproximativ 32kg. Și mai micșorăm și din lista celor ”făcute și de făcut”: Interior: înlocuit RCD310c u RNS 510 - rezolvat montat folie geamuri - rezolvat înlocuit becurile cu led-uri albe la iluminatul interior - rezolvat înlocuit volan cu cel de R-line - rezolvat montat footlights spate - rezolvat schimbat becuri footlights cu leduri albastre - rezolvat înlocuit pedale cu cele de R-line - rezolvat ornamente praguri uși - rezolvat achiziționat covorașe textil vara / covorașe cauciuc iarna - rezolvat achiziționat tavă plastic portbagaj - rezolvat înlocuit interior cu cel de R-line (scaune + fete de usi) - rezolvat montat lumini in portiere - rezolvat montat mânere uși față iluminate - rezolvat montat subwoofer portbagaj - rezolvat efectuat insonorizare interior - rezolvat montat manetă cruise control / tempomat - rezolvat 50% - mai trebuie înlocuită spira Exterior: înlocuit bara spate cu cea de R-line - rezolvat înlocuit bara față cu cea de R-line - rezolvat înlocuite bandouri uși cu cele de R-line - rezolvat înlocuite evazările aripi cu cele de R-line - rezolvat revopsit uși față, spate, aripi față, capotă, tavan, bară față, bară spate - rezolvat achiziționat jante 18" Vancouver OEM vară - rezolvat montat tips-uri Inox - rezolvat montat ornament cromat hayon - rezolvat înlocuit becurile pentru lumini de mers înapoi cu leduri albe - rezolvat montat leduri la număr fără eroare - rezolvat montat camera mers înapoi OEM - rezolvat înlocuit oglindă pasager - rezolvat retrofit faruri xenon - rezolvat 90%, mai trebuie înca o ultimă codare la modulul AFS (pe care l-am cumpărat a 4-a oară) montat stopuri LED - urmează clean look hayon - urmează aplicată folie neagră pe plafon + capace oglinzi + ornamente inox grile - urmează aplicată folie incolora pentru protectie capota, bara fata, faruri - urmează Resoftare: urmează, dar va rămâne pe ultimul loc în această listă și la propriu și la figurat. În încheiere, doresc și pe această cale, să îi mulțumesc soției meie, pentru răbdarea și înțelegerea avută în toată această perioadă. Vă doresc un weekend plăcut tuturor și vă mulțumesc pentru atenție, sfaturi și comentarii.
    1 point
  18. @Muale: după pozitia stalpului, a clemelor si a faptului că plafonul intră deasupra stalpului. Adică dupa ce introduci clipsul în partea de jos, lângă bord, cand ridici stalpul să-l clipsezi te lovești de plafin. ziua 9 - final day Azi m-am luptat cu fiecare clema, clips, surub, etc. Parcă fiecare se impotrivea si trebiia împinsă, trasă sau rugată să intre unde a fost... Si la singura lovitura de pumn, o clema s-a indoit și a rupt si suportul. Poxipol și rabdaresi am rezolvat-o si pe asta. Am sunat să mai cumpăr si ghici ce? Vin maine si se vand doar la pachet de 10 ?. Până la final am gasit încă doua îndoite așa ca maine le voi pune inapoi la inchiderea plafonului. Am montat tot înapoi si am mai aspirat încă o dată mașina și i-am facut o poză, pentru că așa curată nu o să mai fie . Scaunelor din fața le-am mobtat luminile si acum stau mult mai bine, fără bandă adeziva. Nu știu dacă mă credeți, dar nu am rămas cu nici un șurub in plus. Am reușit sa stric clemele de la stalpii B, pe care scrie "Airbag", dar mi-au ramas 4 cleme de plastic, pe care nu îmi aduc aminte de unde le-am scos. Erau in punga cu "portbagaj", dar nu am nici o gaură neocupata... În sfârșit, am pus scaunele si bancheta spate, am pus si polistirenul si polița in portbagaj, am legat si statia si am făcut un drum de probă, fără muzică. Toate denivelarile și zgomotele de pe stradă se aud mai înfundat, mai estompat. Am pornit muzica și joasele sună la superlativ, chiar daca sunt difuzoare de fabrică. Ma gândesc că dacă le voi înlocui cu ceva maicu staif, nuzuca se va auzi și mai bine. Am pornit si subwooferul, care in plus adaugă tonuri mai joase și o vibrație în mașină, dar...e provizoriu. Il voi inlocui in viitor cu ceva care sa intre sub poliță Monentan va ramane însă. Mâine după ce vor veni ultimele cleme, operațiunea va fi 100% gata :).
    1 point
  19. Am inceput si rezolvarea aerului conditionat. Am facut test pentru pierderi, a iesit negativ. A tinut presiunea fara probleme, ceea ce inseamna probabil ca are pierderi in mers, cand se incalzesc, dilata treburile pe acolo. Asadar, am facut plinul cu freon, ulei si substanta de contrast. Aerul merge foarte bine acum, iar cand voi simti ca nu mai baga la fel de rece voi merge din nou si cu lumina speciala vom vedea pe unde / daca sunt pierderi. De putin timp am observat ca am vreo 2 leduri arse pe al 3 lea stop de frana. Am schimbat cu unul din dezmembrari care acum merge perfect.
    1 point
  20. cerinta "minim A/T" ma exclude din start dar e fain ca precizeaza din start asta.
    1 point
  21. Imi poate cineva confirma faptul ca in Mesuring Block la grupul 68 in casuta nr.2 este afisat gradul de cenusa acumulat-Ash deposit mass, atasez un print-screen de la un motor 2.0TDI PD-BMM
    1 point
  22. Asta am zis si eu, nu e voie PE POD. Aia au mers in spatele meu de undeva din apropierea varfului de pasaj pana la baza, daca trageam mai tare, apucam sa virez- ies de pe pasaj, si nu mai apucau sa ma opreasca. Chestie de noroc.
    0 points
  23. Lasa-ma sa ghicesc. Erau doi frumusei care nu mai aveau baterie la telefon si au zis : cwaie, nu ai chef de o amenda simpla ??
    0 points
  24. Cred c'am facut scoala de soferi in epoci diferite. Plus ca nici la cursurile pt C n'am auzit despre ce zici. Se specifica peste tot- NU RAMAI pe pasaj daca poti sa misti masina. ELIBEREZI zona in masura posibilitatilor. Adica daca se blocheaza motorul, fara ungere, sau da in fiert, ca s'a blocat termostatul... NU E urgenta?? Cred ca asta s'a intamplat... Afirmatia ca ,,O masina OK din punct de vedere tehnic nu se supraincalzeste in trafic bara la bara, chiar si cu remorca'' e de cascadorii rasului. Poate la masina NOUA NU se intampla. La astea vechile insa... Sau poate n'ai auzit tu.. Ce treaba are cand? pai zici mai sus ca ''Sau pana ieri se mergea bine in Bucuresti si azi s-a aglomerat?'' si am zis ca a fost VINERI, la IESIRE din oras cand e bara la bara. Deci, nu a fost ,,azi''.. cum zici. Pai.. eu eram ,,justificat''- i-am zis ca daca imi da amenda, imediat merg la service si iau hartie ca s'a defectat termostatul, s'a incins motorul .. si era problema tehnica in mers.. asta a priceput. Si instanta pricepe.. Mai nou, daca piuie si clipeste becu' e... semn de avarie... Justificata. Ca am mers in continuare, pe raspunderea MEA, pana la prima varianta de iesire, e in favoarea mea... ca sa evacuez soseaua.. cine imi garanta mie ca daca ramaneam pe loc.. nu lua foc??? ..ca idee-- ,,justificat''- CINE apreciaza??aia?? pana la roata e..justificat?? curea ventilator e? fiert motorul e?
    0 points
  25. Epopeea Continental continuă cu o delaminare a peretelului lateral și ejectare a suprafetei de rulare la 124 km/h pe autostradă. Am reușit să controlez masina și să supraviețuies împreună cu prietenii mei. Conducătorul auto ce rula înapoia mea, un alt prieten, era cu mult mai afectat de ceea ce a văzut. Reprezentantul tehnic al continental Romania a declarat: "Buna ziua, Ma bucur sa aud ca totusi nu ati patit ceva. Acum, m-am uitat pe filmari si nu sunt relevante in a depista ce a provocat ca anvelopa sa cedeze. Fotografiile releva doar ca anvelopa a ramas fara aer si s-a taiat sub presiunea jantei, insa, nici acestea nu ne ajuta in a depista ce a provocat ca anvelopa sa cedeze". Trebuia să ne aduceți anvelopa din BG spre analiză, altfel nu beneficiați de garanție pentru o anvelopă de 2 luni și 2500 km.
    0 points
  26. ...aici cuvantul cheie este PE POD. adica oprire PE POD. adica, cf prev REGULAMENT pt aplicare oug 195, ART 142, pct C, oprirea ESTE INTERZISA PE POD, PASAJE RUTIERE. Cu asta le-am contracarat motivarea. CUM sa opresc PE POD??? in plus le'am atras atentia ca am respectat prev art 114 pct 5, lit b- cand vehiculul ....... si sau constituie el insusi un pericol pt el sau.... circuland cu avariile aprinse. dada.. erau doi...pana sa intrebe ceva, ala mai experimentatu' m'a vazut ca vb la telefon cu ,,cineva'' si m'a intrebat cu cine am vb. I-am zis, il stia pe ,,acela''' (era un coleg dela tamponari) ... si a scris ,,avertisment''... Lat edit- multumesc colegului care, la orice scriu oriunde, imi trimite inimioare rosii de iubire.. Banui eu care e ala... Ii multumesc.
    -1 points
  27. ..pai... si DACA poti... lasi masina IN TUNEL??? nu... incerci sa o muti??? zic de pasajul de peste sos de centura intrare a1 in bucuresti. ..ca idee... eu, daca mi se opreste masina iremediabil pe pod, sus, o las acolo si fug... mi-e frica de inaltime..de aici e si treaba asta de acum..
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!